Προς το περιεχόμενο

Κορωνοϊός στην Ελλάδα #2


insomnia.gr
Μήνυμα προστέθηκε από Thresh
  • Μια τελευταία προειδοποίηση, το ότι υπάρχει αυτό το topic δεν σημαίνει ότι είναι εξαίρεση στους κανόνες του forum.
  • Επόμενες αναφορές σε κόμματα  και πολιτικά πρόσωπα (εσωτερικού ΚΙ εξωτερικού) δεν θα έχουν "προειδοποιητικές βολές" αλλά απευθείας 30μερο ban.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

24 λεπτά πριν, _kos_tas_ είπε

Μερικές μόνο από τις επιπτώσεις της τρέλας του  lockdown.

Ο κορονοϊός… ευνοεί την υπογεννητικότητα! 8 στους 10 δεν θέλουν να κάνουν παιδί τώρα

https://www.newsit.gr/kosmos/o-koronoios-eynoei-tin-ypogennitikotita-8-stous-10-den-theloun-na-kanoun-paidi-tora/3026390/

Το Κέντρο Εγκεφάλου και Πνεύματος του πανεπιστημίου του Σίδνεϊ εκτίμησε ότι τα επόμενα πέντε χρόνια ενδέχεται να καταγράφονται κάθε έτος επιπλέον 750 με 1.500 αυτοκτονίες εξαιτίας των συνεπειών της πανδημίας και των οικονομικών της επιπτώσεων.

https://www.liberal.gr/news/australia-foboi-gia-auxisi-ton-autoktonion-logo-tou-lockdown/300957

Ναι.. αλλά πέθανε η 90χρόνη γιαγιά Κατίνα που είχε δεκάδες υποκείμενα νοσήματα.

Ζει κάποια γιαγιά σου;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 17,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, giorgos_rom είπε

σε κατάστημα ρούχων  με κλειστά τα δοκιμαστήρια προσωρινά για λογούς υγιεινής, γδύνονται και δοκιμάζουν ρούχα μέσα στο μαγαζί χύμα.

Και ποιος φταίει για αυτό; Δεν έπρεπε να επιβάλεται απαγόρευση δοκιμής, ελεύθερη επιστροφή προϊόντων και full refund σε όλα τα καταστήματα? Ώστε δλδ ο κόσμος απλά να τα παίρνει και να μην τα δοκιμάζει καν αν θέλει να τα γυρίσει πίσω αφού ξέρει ότι θα πάρει τα λεφτά του πίσω. Κάτι δλδ που το κάνουν μόνο οι μεγάλες αλυσίδες Ελλάδα και τα καταστήματα ηλεκτρονικών ειδών και κάθε μαγαζί στο εξωτερικό. 

Ενώ στην Ελλάδα η αλλαγή σε πολλά μαγαζιά σημαίνει ακόμα.... Α να αγοράσεις κάτι άλλο και μάλιστα ίδιας η μεγαλύτερης αξίας. 

Ο κόσμος πρέπει να καταλάβει ότι άνοιξαν τα πάντα, όχι για να σουλατσαρουν όλοι έξω... Έχεις μια δουλειά, την κάνεις άμεσα, γρηγορα και φεύγεις. 

Επεξ/σία από gthe
  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, legendw84it είπε

Μάλλον εγω δεν διάβασα 30 άρθρα άσχετα με αυτό που ήταν το αρχικό μου σχόλιο και εσυ δεν διαβάζεις ούτε τις 5 γραμμές στις οποιες απαντάς. 
 

Ξανά λοιπόν. Το αρχικό σχόλιο μου ήταν ότι δεν υπάρχει καμία λογική αύξησης των τιμών χωρίς ζήτηση λόγω κορονοϊού. Ότι και να αποφασιστεί, όσες και να χρεωκοπήσουν, η ζήτηση με τον ιο θα πέσει το ίδιο και οι τιμές. Και σου έγραψα σε στο τελευταίο σχόλιο μην αναφερθείς στις χρεοκοπίες εταιριών που είναι άσχετες με τις τιμές που όπως και να έχει ΘΑ ΠΕΣΟΥΝ. Και εσυ αναφέρεις χρεοκοπίες και μέτρα που είναι άσχετα, όπως κάνουν σχεδόν όλοι οι αεριτζήδες οικονομολόγοι που για να είναι καλυμμένοι, αφού πτωχεύσουν οι πελάτες, κράτη κτλ δεν έχουν ευθύνη ακόμη και εγκλήματα να κάνουν. 

Δεν είναι καθόλου άσχετα άρθρα, απλά εσύ έχεις κολλήσει στη μειωμένη ζήτηση και παίζεις σε λούπα την ίδια κασέτα...για τους δικούς σου λόγους.

16 λεπτά πριν, ioankav είπε

Η τιμή βέβαια καθορίζεται και από την προσφορά. Εάν μειωθούν οι εταιρείες (άρα και οι διαθέσιμες πτήσεις) και μειωθεί η μέγιστη επιτρεπόμενη πληρότητα στις πτήσεις (πχ η ιδέα να μένει κενή η μεσαία θέση σε ορισμένα αεροπλάνο), λογικά οι τιμές θα αυξηθούν.

Δε βλέπω αυτήν την παράμετρο στην ανάλυση σου.

Δεν φαίνεται να θέλει να καταλάβει...μην το ψάχνεις...

Οτί αν μπαίνουν 50 ή 100 άτομα σε ένα αεροσκάφος αντί για 150 και με τα φίλτρα, απολυμάνσεις και ότι άλλα μέτρα απαιτηθούν (και κοστίζουν) θα μπορεί να βρίσκει πτήσεις αντί για 10€ που έδινε μέχρι τώρα...με 5€!

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προφανώς και δεν θα μπορεί να γίνει πτήση με εισιτήριο 5-10 ευρώ και με 20 άτομα στο αεροπλάνο. Αν δεν ξεκαθαρίσει το τοπίο δεν μπορούμε να προβλέψουμε τις καταστάσεις. Μακάρι να τελειώσουμε γρήγορα με το ιό.

Ορισμένοι επαγγελματίες προτιμάνε να μην ανοίξουν καν τις επιχειρήσεις τους λόγω κορωνοιού. Δεν έχει νόημα να δουλεύεις και να "μπαίνεις μέσα" 1000-10.000-1.000.000 το μήνα. Προτιμάνε να τρώνε από τα έτοιμα.

Πάντα υπάρχει ο κίνδυνος να επιστρέψουμε σε εποχές 80-90 όπου το ταξίδι με αεροπλάνο ήταν προνόμιο για λίγους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, The_Judas είπε

Πάντα υπάρχει ο κίνδυνος να επιστρέψουμε σε εποχές 80-90 όπου το ταξίδι με αεροπλάνο ήταν προνόμιο για λίγους.

Υπάρχει και παραπίσω όπως λέει ο πατέρας μου... Που φόραγες τα καλά σου, γραβάτα και κουστούμι για να πετάξεις με ολυμπιακή κάποτε 😊 Πέρα από την πλάκα, οι αεροπορικές έχουν σοβαρό θέμα για το τι θα κάνουν και ταυτόχρονα είναι και βασικοί μοχλοί της παγκόσμιας οικονομίας...

Εκτός από την πανπλουσια Emirates, όλες είναι με την πλάτη στο τοίχο αυτή τη στιγμή 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, The_Judas είπε

Προφανώς και δεν θα μπορεί να γίνει πτήση με εισιτήριο 5-10 ευρώ και με 20 άτομα στο αεροπλάνο. Αν δεν ξεκαθαρίσει το τοπίο δεν μπορούμε να προβλέψουμε τις καταστάσεις. Μακάρι να τελειώσουμε γρήγορα με το ιό.

Ορισμένοι επαγγελματίες προτιμάνε να μην ανοίξουν καν τις επιχειρήσεις τους λόγω κορωνοιού. Δεν έχει νόημα να δουλεύεις και να "μπαίνεις μέσα" 1000-10.000-1.000.000 το μήνα. Προτιμάνε να τρώνε από τα έτοιμα.

Πάντα υπάρχει ο κίνδυνος να επιστρέψουμε σε εποχές 80-90 όπου το ταξίδι με αεροπλάνο ήταν προνόμιο για λίγους.

πολλά πράγματα δεν μπορεί να συντηρηθούν με τη νέα κατάσταση, δηλαδή θα μπορεί το μετρό ή τα λεωφορεία; (που γίνεται χαμός τα πρωινά όπως και να χει)

ή τα καράβια σε μια χώρα με πολλά νησιά όπως η δική μας;

προφανώς και δεν πρόκειται να εφαρμοστούν αυτά τα πράγματα σε μεγάλο βάθος χρόνου αλλιώς θα τα παρκάρουν και τέλος 

Επεξ/σία από logistoulis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, kondoras είπε

Αυτό που καταλαβαίνω εγώ είναι ότι για 453.253η φορά, τα ΜΜΕ μας πούλησαν μια ωραία ιστορία και εμείς τη χάψαμε αμάσητη.

Αυτό είναι προφανές γιατί δεν βγάζουν νόημα οι διάφορες αιτιάσεις. Είναι ολοφάνερο πως είναι οι κλασσικές αιτιάσεις που μας πετάνε ξανά και ξανά. Παρ'ολα αυτά θα ήθελα λεπτομέρειες. Οι λεπτομέρειες έχουν τεράστια σημασία. π.χ. Πόσο πραγματικά υπήρχε συνωστισμός;; Είναι πολύ διαφορετικό αν όμορφα και καλά απλοί αστυνομικοί τους έλεγαν για μερικές ώρες να κρατάνε αποστάσεις κλπ και δεν το έκαναν απ'το αν σχεδόν αμέσως τους έκαναν ντου με δακρυγόνα και γκλομπ. Έχει επίσης κάποια σημασία σε ποιους έκαναν ντου, έκαναν σε έφηβους, οικογένειες κλπ που άραζαν με τους φίλους τους ή αυτοί είδαν φασαρία και πρόλαβαν και έφυγαν;; κλπ κλπ (Είναι και άλλες λεπτομέρειες που έχουν σημασία!)

Επεξ/σία από Sanjuro
  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, lionheart20 είπε

Διάβασα τα ξένα νέα για τη Σουηδία,σήμερα πέθανε από κορωνοιο ένα παιδί κάτω από 10 ετών.οτι και να πεις είναι λίγο για αυτή τη χώρα ευχή για όλους μας να μη ζήσουμε ποτέ αυτό που έζησαν οι γονείς του παιδιού.

Ελεεινή κυβέρνηση θυσίασε τα πάντα στο βωμό της οικονομίας.

Εδώ έχουμε και κάποιες άλλες φωνές στη Σουηδία από επιδημιολογους 

https://www.newsweek.com/sweden-coronavirus-deaths-children-lockdown-1502548

But it has yet to be confirmed whether the child died from the SARS-CoV-2 virus.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
51 λεπτά πριν, ioankav είπε

Η τιμή βέβαια καθορίζεται και από την προσφορά. Εάν μειωθούν οι εταιρείες (άρα και οι διαθέσιμες πτήσεις) και μειωθεί η μέγιστη επιτρεπόμενη πληρότητα στις πτήσεις (πχ η ιδέα να μένει κενή η μεσαία θέση σε ορισμένα αεροπλάνο), λογικά οι τιμές θα αυξηθούν.

Δε βλέπω αυτήν την παράμετρο στην ανάλυση σου.

Μα και πάλι οι τιμές δεν γίνεται να ανέβουν παραπάνω από τις προ κορονοϊού. Η προσφορά έχει ουσία όταν υπάρχει ζήτηση. Εδώ μιλάμε για μηδενική ζήτηση που θα έχουν για ένα χρόνο σίγουρα. Ο περισσότερος κόσμος τουλάχιστον για ένα χρόνο δεν θα ταξιδέψει αν δεν έχει ανάγκη. Αν μείνουν κάποιες εταιρίες από κρατικές παρεμβάσεις που είναι αναπόφευκτες, τι θα έχουν 1 αεροπλάνο; Δεν υπάρχουν άλλοι παράμετροι τόσο σημαντική όσο η ζήτηση. Σίγουρα αν είναι μικρότερη η προσφορά παίζει ρόλο αλλά μιλάμε για μηδενική ζήτηση με μέτρα η χωρίς. Και έναν να πρέπει να βάλεις μέσα αν δεν μπει θα πέσει η τιμή, τι να κάνουμε δηλαδή; 
 

Δεν υπάρχουν οικονομικά αύξησης τιμών με μηδενική ζήτηση ούτε στα μπακάλικα στην Ζουαζιλάνδη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Δεν είναι καθόλου άσχετα άρθρα, απλά εσύ έχεις κολλήσει στη μειωμένη ζήτηση και παίζεις σε λούπα την ίδια κασέτα...για τους δικούς σου λόγους.

Δεν φαίνεται να θέλει να καταλάβει...μην το ψάχνεις...

Οτί αν μπαίνουν 50 ή 100 άτομα σε ένα αεροσκάφος αντί για 150 και με τα φίλτρα, απολυμάνσεις και ότι άλλα μέτρα απαιτηθούν (και κοστίζουν) θα μπορεί να βρίσκει πτήσεις αντί για 10€ που έδινε μέχρι τώρα...με 5€!

 

13 λεπτά πριν, gthe είπε

Υπάρχει και παραπίσω όπως λέει ο πατέρας μου... Που φόραγες τα καλά σου, γραβάτα και κουστούμι για να πετάξεις με ολυμπιακή κάποτε 😊 Πέρα από την πλάκα, οι αεροπορικές έχουν σοβαρό θέμα για το τι θα κάνουν και ταυτόχρονα είναι και βασικοί μοχλοί της παγκόσμιας οικονομίας...

Εκτός από την πανπλουσια Emirates, όλες είναι με την πλάτη στο τοίχο αυτή τη στιγμή 

Αυτή τη στιγμή το μόνο δεδομένο είναι ότι οι περισσότερες αεροπορικές ή θα κάνουν πολλές απολύσεις (πχ BA) ή θα βασιστούν στην κρατική ελεημοσύνη (ήδη οι κυβερνήσεις Γαλλίας και Ολλανδίας ενέκριναν 11 δις ευρώ για το σώσιμο της AirFrance-KLM και η Lufthansa συζητάει με τις κυβερνήσεις της Γερμανίας, της Ελβετίας, της Αυστρίας και του Βελγίου για τις αεροπορικές του group). Άλλες όπως η easyjet και η oύτως ή άλλως ταλαιπωρημένη norwegian είναι άγνωστο πώς και αν θα υπάρχουν από τον Ιούλιο.

Aπο κει κι έπειτα σε επίπεδο εκτιμήσεων των διαφόρων CEO και διεθνών οργανισμών υπάρχουν καθαρά δύο στρατόπεδα. Το ένα θεωρεί ότι θα επιστρέψουμε σε εποχές 9/11 ή κρίσης του 2008 όπου ο κόσμος θα φοβάται να ταξιδέψει οπότε οι τιμές θα πέσουν. Το πρόβλημα με αυτή την εκτίμηση είναι ότι ο αριθμός προσφερόμενων θέσεων μετά τις κρίσεις του 2001 και 2008 παρέμενε σχεδόν ίδιος κάτι που δεν ξέρουμε αν θα ισχύει τώρα είτε γιατί θα καθιερωθεί το (αποκλειστικά ψυχολογικής και όχι υγειονομικής σημασίας) κενό μεσαίο κάθισμα είτε γιατί τα δρομολόγια και οι αεροπορικές θα μειωθούν.

Το άλλο σενάριο λέει ότι η εμπειρία στα αεροδρόμιο και στο αεροπλάνο θα είναι πολύ πιο δύσκολη, οι θέσεις λιγότερες με αποτέλεσμα όλα αυτά τα έξτρα κόστη να τα επωμιστεί τελικά ο επιβάτης οπότε τα εισιτήρια θα ανέβουν δραματικά. Το σενάριο αυτό ποντάρει στο ότι οι άνθρωποι θα έχουν ούτως ή άλλως την ανάγκη να ταξιδέψουν οπότε θα πληρώσουν, είναι αβέβαιο όμως κατά πόσο πολλοί θα θέλουν να κλειστούν για 3 ή 4 ώρες σε ένα μέρος όπου δεν υπάρχει κάποια ψυχολογική εγγύηση ότι δε θα κολλήσουν.

Η αλήθεια είναι πάντως ότι οι τιμές πέφτουν συνεχώς και λογικά θα πάρουν τα πάνω τους όταν ξεκαθαρίσει το τοπίο με τα ταξίδια. Αυτή τη στιγμή, απευθείας πτήση στα μέσα Ιουλίου από Βρυξέλλες για Αθήνα τη βρίσκω στα 130 ευρώ, πριν από 3 μήνες έκανε πάνω από 300. Είναι λοταρία βέβαια αν και πώς θα πετάξεις.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, legendw84it είπε

Η προσφορά έχει ουσία όταν υπάρχει ζήτηση. Εδώ μιλάμε για μηδενική ζήτηση που θα έχουν για ένα χρόνο σίγουρα. Ο περισσότερος κόσμος τουλάχιστον για ένα χρόνο δεν θα ταξιδέψει αν δεν έχει ανάγκη.

Μηδενική ζήτηση θα έχουν οι ευρωπαικές πτήσεις? Για δοκίμασε το "Από οπουδήποτε Ευρώπη" - Βρυξέλλες μόνο για τις δουλειές της ένωσης μόλις ανοίξουν ξανά όλες οι πτήσεις. Ή το "Από οπουδήποτε Ευρώπη" - Λονδίνο για τον επιχειρηματικό κόσμο. Ή τα πληρώματα των ελληνικών ποντοπόρων πλοίων δεν θα πετάξουν σε όλο το κόσμο για να μπουν στα καράβια να δουλέψουν; Από zoom νομίζετε γίνονται όλες οι δουλειές δλδ; Μόλις ανοίξουν οι πτήσεις οι εκρεμότητες είναι τόσες που θα γίνουν όλα full booked.

Και δεν βάζω καν τους expats ανά την Ευρώπη που θα επισκευτούν τις πατρίδες τους κάποια στιγμή. Μηδενική ζήτηση μπορεί να έχει αυτή τη στιγμή για τον έλληνα τουρίστα που θέλει να αλλάξει τον αέρα του στη Βουδαπέστη ένα 4ήμερο, τον Άγγλο τουρίστα που θέλει να χαρεί ήλιο τον Ιούνιο στην Πορτογαλία ή κάνα vlogger που θέλει να πάει Βαρκελώνη ... αυτοί θα το αναβάλουν ας πούμε μέχρι Σεπτέμβρη.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην παρούσα φάση που βρίσκονται φτηνά εισιτήρια, πρακτικά η κάθε αεροπορική σου λέει δώσε μου τα 100 ευρώ σου (αντί για τα 400 που είχε πριν 2-3 μήνες), νόμιζε ότι πιάνεις τρομερή ευκαιρία, κι εγώ είμαι καλυμμένη από τους νόμους να μην σηκώσω το αεροπλάνο αν δεν έχω αρκετή "πληρότητα", και θα σου δώσω πίσω ένα voucher 18 μηνών. Αν θες refund, περίμενε 18 μήνες. Κοινώς δάνεισέ με άτοκα για 18 μήνες.

Όσο δεν υπάρχει ακόμα ξεκάθαρη κατάσταση, οι αεροπορικές μαζεύουν κι ας είναι και ρώγες. Το ίδιο ισχύει για ξενοδοχεία, που δίνουν τρελές προσφορές για τώρα κοντά, αφού ξέρουν ότι πιθανότατα δεν θα ανοίξουν (αλλά στο μεταξύ θεωρούν δεδομένο ότι οποιαδήποτε προκαταβολή δεν είναι επιστρέψιμη για ενάμιση χρόνο).

Δεν είναι ότι θα γίνουν sold out τα αεροπορικά ή τα ξενοδοχεία θα γίνουν overbooked σύντομα. Θα τα βρείτε στις ίδιες ή και καλύτερες τιμές και πιο κοντά στις ημερομηνίες που σας ενδιαφέρουν, ή θα δείτε πως δεν υπάρχουν πλέον αυτές οι υπηρεσίες και έτσι θα γλυτώσετε να τους δανείσετε άτοκα.

Όταν όμως ξεκαθαρίσει η κατάσταση, βγουν τα επίσημα πρωτόκολλα για ξενοδοχεία, πτήσεις κλπ, τότε θα υπάρξει και επίσημα η αλλαγή στην τιμολογιακή πολιτική (και πιθανότατα όλα τα κόστη θα μετακυλιστούν στον πελάτη, είτε αυτό είναι test για κορωνοϊό πριν την πτήση, είτε αυτό είναι πρωινό στο δωμάτιο αντί για μπουφές, είτε είναι οτιδήποτε ανεβάζει τα λειτουργικά κόστη). Ή αυτό, ή απλά θα γυρίσουν να πουν φέτος με την κατάσταση αυτή δεν βγαίνουμε, δεν ανοίγουμε, τα λέμε του χρόνου, αν και όταν ομαλοποιηθεί η κατάσταση.

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. Οι χώρες με το μεγαλύτερο ποσοστό αύξησης κρουσμάτων εχθές:

Χώρα Αύξηση Κρούσματα

Brazil 7% 135693
Peru 6% 58526
Russia 6% 177160
Chile 6% 24581
India 6% 56351
Pakistan 6% 24644
Mexico 6% 27634

2. Ποσοστό αύξησης για τις χώρες με τα περισσότερα κρούσματα εχθές

Χώρα Κρούσματα Αύξηση

USA 1292623 2.3%
Spain 256855 1.3%
Italy 215858 0.7%
UK 206715 2.8%
Russia 177160 6.8%
France 174791 0.3%
Germany 169430 0.8%

3. Τα συνολικά κρούσματα ανήλθαν σε 3.913.614, αυξημένα κατά 96.262, και ποσοστό 2,52% (έναντι 2,56% προχθές και 2,23% την προηγουμένη)

Ο συνολικός αριθμός των θυμάτων ανήλθε σε 270.426, με 5.589 νέα θύματα και ποσοστό 2,11% (έναντι 2,64% προχθές και 2,29% την προηγουμένη)

Αναλυτικά οι λίστες εδώ:
https://grbusinessforum.com/forum/leitourgia-epixeirisis/korwnoϊos-kai-epixeiriseis/page/1000/1

  • Like 2
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, kirileman είπε

Σοβαρά τώρα;

αν και όντως αστείο, ξέρω αρκετούς που ενώ είναι γενικά  στα @@ τους χέστηκαν παω τους για τους γονείς τους και έχουν αποξενωθεί από όλο το κόσμο

μέχρι ένα σημείο το έπαθα κι εγώ, αλλά πλέον κι εγώ και ο πατέρας μου είμαστε αρκετά πιο ψύχραιμοι με την όλη φάση 

Επεξ/σία από logistoulis
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...