sotsak Δημοσ. 13 Απριλίου 2004 Δημοσ. 13 Απριλίου 2004 Έφτιαξα μία τρίλιζα σε vb η οποία ειναι περιπου 500γραμμες κώδικα.Λειτουργεί κανονικά και είναι αρκετά καλή απο άποψη δυσκολίας.Γράφω λίγο κώδικα για να καταλαβετε την λογική μου(φανταστείται μια τρίλιζα με 9 αντικείμενα image): image10.visible=false (enw image10.picture=mia jpg me to symvolo o) image11.visible=false (enw image11.picture=mia jpg me to symvolo x) gia epithesi to pira ws eksis: if image1.picture=image10 and image2.picture=image10.picture and not image3.picture=image11.picture then image3.picture=image10 ktl gia amuna ekana egrapsa antistoixo kwdika me alla noumera image ktl mesa se ena timer to opoio energopoiei to sumvan image_click pou kanei o xrhsths kai dinei to sumvolo x (image1.picture=image11.picture) Το ερώτημα μου είναι αν το προσέγγισα καλά,γιατι δυσκολευόμουν να την κάνω(ασχολούμε με την vb 15μέρες!)και ο καθηγητής μου μου είπε "σιγά το πράγμα η τρίλιζα,2σελιδες κώδικας είναι μόνο" και όπως καταλαβαίνετε ψιλοκολλάω να την δείξω!!!σκεφτηκα να το κάνω και με χρήση πινακα και rnd αλλα θα ήταν μία ηλίθια τρίλιζα!! Τελος πάντων,sorry αν σας κούρασα,ευχαριστώ εκ των προτέρων για τυχον υποδείξεις που θα μπορούσα να την κάνω αλλιώς ή να μου δώσει κάποιος κουράγιο πως είναι σωστή!!!!!!!
Επισκέπτης Δημοσ. 13 Απριλίου 2004 Δημοσ. 13 Απριλίου 2004 Όντως η λογική χρήσης πίνακα είναι σωστή. Θα μπορέσεις εύκολα να βάλεις μέσα στην μηχανή της τρίλιζας βασικές και προχωρημένες τεχνικές άμυνας και επίθεσης. Για να σε βοηθήσω θα πρέπει να χωρίσεις τις περιπτώσεις του ΑΙ σε δύο βασικές κατηγορίες με βάση το ποιος αρχίζει πρώτος: α. Όταν αρχίζει ο παίχτης β. όταν αρχίζει ο Η/Υ Μετά, δεν χρειάζεται να χρησιμοποιείς συνέχεια τα image properties για να κάνεις τους ελέγχους. Βάλτα σε ένα πίνακα με τρεις περιπτώσεις σαν δεδομένα: 0 για άδειο, 1 για Χ και 2 για Ο. Όταν κάποιος από τους παίχτες βάζει ένα στοιχείο στην τρίλιζα, καλό θα είναι να γεμίζεις και την αντίστοιχη εικόνα jpg που λες, αλλά ΚΑΙ το τον πίνακα. Έτσι ώστε να κάνεις τους ελέγχους μέσα στον πίνακα και όχι με το ίδια τα objects (κερδίζεις πόρους, λιγότερο χρόνο υλοποίησης και runtime) Είχα κάνει και εγώ στο Λύκειο ένα τέτοιο project (δυστυχώς δεν έχω ακόμη τα sources) και μπορώ να σου πω ότι η τρίλιζα είχε τρομερή δυσκολία, αφού δεν έχανε με τίποτα! Πληροφοριακά είχα βάλει όλες τις περιπτώσεις συνδιασμών και σε διπλές ή τριπλές!!! Hint: Μπορείς να βαθμολογήσεις κάθε πιθανή εξέλιξη έτσι ώστε αργότερα να μπορείς να βάλεις και επίπεδο δυσκολίας.
sotsak Δημοσ. 13 Απριλίου 2004 Μέλος Δημοσ. 13 Απριλίου 2004 na sou pw tin alitheia,to skeftika auto pou mou les,alla i ousia einai pws anti na eksetazw periptwseis me antikeimena,apla i diafora einai pws tha kanw tous elegxous me stoixeia pinaka,opote den theorw pws exei ousiastiki diafora isa isa pou tha xasw tin dunatotita tou copy paste pou epaikse trella gia tin dimiourgia tou programmatos!! vasika kai i diki mou triliza den xanei me tpt,afou exw esketasei oles tis diples periptwseis,mexri kai merikes prwtes!!! ug: giati mou to ekanes twra auto????panw pou tin eixa ftiaksei mou evales to mikrovio tou vathmou diskolias!!!ante twra na to kanw!!xaxa! thanks!
calculator Δημοσ. 14 Απριλίου 2004 Δημοσ. 14 Απριλίου 2004 Η δική μου προσέγγιση είναι λίγο διαφορετική. Όπως στο σκάκι, προσπάθησε να φτιάξεις μια μηχανή που σκέφτεται μπροστά. Ανάλογα με την κατανομή των κομματιών πάνω στην τρίλιζα, να μπορεί να υπολογίζει με ποιο συνδυασμό δεν χάνει με τίποτα και με ποιους από τους συνδυασμούς αυτούς ενδέχεται να νικήσει. Η τρίλιζα είναι σχετικά εύκολο project μιας και δεν υπάρχουν άπειρες κινήσεις (υπάρχουν τόσες όσe να σκεφτεί ο υπολογιστής για μερικά nanoseconds). Αν ακολουθήσεις αυτή την προσέγγιση μπορείς να υλοποιήσεις εύκολα και τρίλιζες 4x4, 5x5 κλπ. Η προσέγγιση που έχετε (έλεγχος σε hard κώδικα όλων των πιθανών συνδυασμών) είναι λίγο απαρχειωμένος και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για extension του προγράμματος. Επίσης δεν δείχνει πόσο καλά αλγοριθμικά σκέφτεσαι. Τουναντίον δείχνει ότι επειδή δεν μπορείς να υλοποιήσεις ένα πλήρη αλγόριθμο εξομοιώνεις τις κινήσεις σου μέσα στον κώδικα. Αν αύριο σου βάλει μια τρίλιζα 10x10 απλά θα πετάξεις ότι είχες κάνει. Δεν θέλω να σε κακοκαρδίσω φυσικά. Απλά δες το σαν πρόκληση, μόνο έτσι θα μάθεις πραγματικά. Μπορεί να κερδίσεις λίγο χρόνο αν το κάνεις αλλιώς αλλά θα χάσεις ουσία. Και χρησιμοποιήσε οπωσδήποτε πίνακες!!!!!!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.