Προς το περιεχόμενο

Xbox Series X Topic v2


Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Βασικές συστάσεις (που ισχύουν συγχρόνως με τους όρους χρήσης του forum) για να παραμείνει το θέμα ανοιχτό:

  • Συζητήστε πάνω στην συγκεκριμένη κονσόλα (specs, περιφερειακά, προγραμματισμένες κυκλοφορίες, απορίες)
  • Αποφύγετε το VS με άλλες κονσόλες ή/και PC στο βαθμό του δυνατού
  • Αποφύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή γενικεύσεις του στυλ "fan boys", "haters" κλπ
  • Μην απαντάτε σε προβληματικά μηνύματα. Στείλτε αναφορά για να τα χειριστούν οι αρμόδιοι συντονιστές.

Αν το topic ξεφύγει, χωρίς να σταλούν αναφορές, θα κλειδώσει επ' αόριστον.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
54 λεπτά πριν, dimosxania είπε

τα controllers του 360 να υποθέσω δεν θα δουλεύουν στο series x,σωστά;

Out of the box οχι δεν θα δουλευουν.

Ισως να δουλευουν μεσω καποιου ανταπτορα,αλλα μιλαμε για επιπλεον κοστος.

  • Απαντ. 11,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
33 λεπτά πριν, aekoupoli είπε

ΦΙλε δεν με νοιαζει ποιο κερδιζει η ποιο χανει για 2 δευτερολεπτα,συζητηση κανουμε για το πως δουλευουν τα bc παιχνιδια,και στο red dead 2 το πσ5 ειναι πιο γρηγορο απο μεnu μεχρι το loading

Και μένα φίλε επειδή βαρέθηκα να διαβάζω για προπαραγγελίες και με νοιάζει πιο πολύ η τεχνολογική πλευρά θα σου απαντήσω αντίθετα με την σύσταση του moderator:

Από ότι έχω καταλάβει παίζουν πολλά σενάρια. Αδιαμφησβήτητα το series X είναι πολύ ταχύτερο στο να φορτώνει τα last gen παιχνίδια. Αυτό το είδαμε και είναι γεγονός - πάμε παρακάτω.

Πιθανές αιτίες από τι έχω καταλάβει:

- Το αυτονόητο - το BC πρόγραμμα της MS είναι και πιο παλιό project και ακολουθεί άλλη λογική (VM) αντί για hardware compatibiity μέχρι και στα CU (ps4pro/PS5), άρα πιο ώριμο.

- Επειδή ακριβώς είναι software based είναι πιο εύκολο και προσαρμόσιμο στο να δεχθεί boosts όπως καλύτερα loading times ή και gpu features.

- Το BC της Sony ενώ φαίνεται το ίδιο φαίνεται ότι είναι πιο κλειδωμένο - δεμένο στο hardware για το οποίο προορίστηκε (π.χ. τα checkerboard games θα παραμείνουν checkerboarded).

- Εντελώς διαφορετική προσέγγιση στο I/O και κυριότερα decompression των data: Αν για παράδειγμα στο ps4 γινόταν με dedicated decompressors ή και από CPU (συνήθως και τα δύο- ACE Engines) ή και στο xbox (Μove Engines) και αυτά π.χ. είχαν κάποια όρια (προφανώς αναφέρομαι στους HDD), μιλάμε για 1:1 simulation στο hardware. Και πιο γρήγορο να είναι π.χ. το hardware πάλι το software φτιάχτηκε έτσι.

- Διάφορες αρχιτεκτονικές διαφορές π.χ. το ps4 είχε sata to usb interface  ενώ το το xbox ίσως όχι (δεν ασχολήθηκα να το διακριβώσω) κλπ...

Από εκεί και πέρα παίζουν και άλλα σενάρια - π.χ. η Sony να ανακοίνωσε max reads αλλά το consistent (πριν το throttling) όπως ξέρουμε ότι είναι σχεδιασμένοι να κάνουν όλοι οι SSD ή και η MS  με βάση αυτά αυτά που περιγράφει στα server περιβάλλοντα με τα οποία θα ασχοληθεί περισσότερο με το xbox ως dedicated gaming machine να έχει κάνει μια από τις τρελές υλοποιήσεις SSD φάση persistent storage (τα 100gb instant accessible που λέγανε ) και το ssd του xbox να έχει όντως (επιστημονική φαντασία) 2.4 GB/S "μόνο" αλλά για όλα τα workloads ανεξάρτητα το QUE Depth. ή να μην κάνει throttling και άλλα τέτοια.

Εγώ προσωπικά τις διαφορές στα loading τις εντοπίζω προσωρινά στο καινούργιο API direct X (Direct Storage), τις CPU διαφορές στον χρονισμό. Περιμένω να δω και το Sampler Feedback Streaming τι θα πει.

 

Όπως και να έχει η ουσία είναι πως αποδεικνύεται στην πράξη πως έξυπνο software > hardware. Οπότε είμαι πολύ ενθουσιασμένος να δω τι κάνει δυνατό hardware με έξυπνο software! 💪

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Confused 1
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Malthador είπε

Με mouse + keyboard ξέρουμε τι γίνεται; 

Έχουν πει κάτι;

Υποστηρίζεται επίσημα από την πλατφόρμα. Για games που το υποστηρίζουν πρέπει να googlάρεις για το καθένα ξεχωριστά.

Σιγά σιγά πιστεύω οτι όλα τα competitive θα έχουν. Ειδικά με το cross-play μεταξύ platforms που πλέον είναι διαδεδομένο

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.
10 minutes ago, EuphangeL said:

Υποστηρίζεται επίσημα από την πλατφόρμα. Για games που το υποστηρίζουν πρέπει να googlάρεις για το καθένα ξεχωριστά.

Σιγά σιγά πιστεύω οτι όλα τα competitive θα έχουν. Ειδικά με το cross-play μεταξύ platforms που πλέον είναι διαδεδομένο

Δεν με ενδιαφέρει για competitive, FPS κλπ, αυτά μπορώ να τα παίξω με gamepad, δεν με πειράζει.

Με ενδιαφέρει για isometric περισσότερο, εκεί με βολεύει το mouse.

Δουλεύουν όλες οι συσκευές ή είναι συγκεκριμένες branded που κοστίζουν ένα νεφρό;

Δημοσ.

Εγώ παιδιά έκανα προπαραγγελια από Κωτσόβολο 22/09 με μια προκαταβολή κ ενώ όλα δείχνανε την πορεία τις παραγγελίας.πηρα τηλ την Πέμπτη να αλλάξω τον τρόπο παράδοσης κ να έρθει σπίτι κ μου ανοίξανε νέα παραγγελία.μιλωντας σήμερα με μια στο τμήμα εξυπηρέτησης λέγοντας ότι στην καρτέλα μου τώρα λέει "αναμονή διαθέσιμοτητας"μου απάντησε ότι μπορεί να εχασα την σειρά μου.....με άκουσε όλη η γειτονιά !!!!κ με τα πολλά αφού το "έψαξε"μου λέει μην ανησυχείτε η καινούργια παραγγελία έχει υποσημείωση την παλιά...αλλά για αποστολή ούτε κουβέντα!!κοινώς τα έχουν κάνει μαντάρα!!!

Δημοσ.
7 ώρες πριν, music_lover είπε

Συγνώμη, καθόσαστε και κάνετε σύγκριση των loading times μεταξύ 2 συστημάτων που τρέχουν τελείως διαφορετικά λειτουργικά συστήματα και θέλετε να βγάλετε και συμπεράσματα για την ταχύτητα των δίσκων τους? Wtf? Το ένα τρέχει μια lite έκδοση Win10 και το άλλο ένα Unix-based λειτουργικό. Πλάκα μου κάνετε? Εδώ ακόμα και μεταξύ ίδιας φιλοσοφίας λειτουργικών συστημάτων όπως πχ Win7 με Win10 και υπάρχει διαφορά ταχύτητας. Δεν θα έπρεπε καν να υπάρχουν αυτά τα βίντεο. Το loading είναι μια διαδικασία που εξαρτάται από ένα σωρό παράγοντες, όχι μόνο από ένα ξερό speed rate. Αν ήταν έτσι, τότε ένας δίσκος των 7000mb/s θα έπρεπε να φορτώνει όλα τα προγράμματα 14 φορές ταχύτερα από έναν SSD των 500mb/s, έλα όμως που δεν το κάνει, γιατί άραγε? Η μεταφορά των δεδομένων από τον δίσκο στην μνήμη ram είναι μια διαδικασία εξαρτώμενη από πολλούς παράγοντες που περιλαμβάνουν την αρμονική συνεργασία hardware+software.

Με την ίδια λογική να μην συγκρίνουμε και GPU NVIDIA με AMD, γιατί είναι άλλη εταιρεία, άλλη αρχιτεκτονική, κλπ. Ρε σοβαρά τα γράφετε αυτά; Εσύ είσαι ο καταναλωτής και σε νοιάζει το τελικό αποτέλεσμα, είτε αυτό είναι στα 7nm είτε με λυχνίες κενού.

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 hours ago, DaVillain said:

Και μένα φίλε επειδή βαρέθηκα να διαβάζω για προπαραγγελίες και με νοιάζει πιο πολύ η τεχνολογική πλευρά θα σου απαντήσω αντίθετα με την σύσταση του moderator:

Από ότι έχω καταλάβει παίζουν πολλά σενάρια. Αδιαμφησβήτητα το series X είναι πολύ ταχύτερο στο να φορτώνει τα last gen παιχνίδια. Αυτό το είδαμε και είναι γεγονός - πάμε παρακάτω.

Πιθανές αιτίες από τι έχω καταλάβει:

- Το αυτονόητο - το BC πρόγραμμα της MS είναι και πιο παλιό project και ακολουθεί άλλη λογική (VM) αντί για hardware compatibiity μέχρι και στα CU (ps4pro/PS5), άρα πιο ώριμο.

- Επειδή ακριβώς είναι software based είναι πιο εύκολο και προσαρμόσιμο στο να δεχθεί boosts όπως καλύτερα loading times ή και gpu features.

- Το BC της Sony ενώ φαίνεται το ίδιο φαίνεται ότι είναι πιο κλειδωμένο - δεμένο στο hardware για το οποίο προορίστηκε (π.χ. τα checkerboard games θα παραμείνουν checkerboarded).

- Εντελώς διαφορετική προσέγγιση στο I/O και κυριότερα decompression των data: Αν για παράδειγμα στο ps4 γινόταν με dedicated decompressors ή και από CPU (συνήθως και τα δύο- ACE Engines) ή και στο xbox (Μove Engines) και αυτά π.χ. είχαν κάποια όρια (προφανώς αναφέρομαι στους HDD), μιλάμε για 1:1 simulation στο hardware. Και πιο γρήγορο να είναι π.χ. το hardware πάλι το software φτιάχτηκε έτσι.

- Διάφορες αρχιτεκτονικές διαφορές π.χ. το ps4 είχε sata to usb interface  ενώ το το xbox ίσως όχι (δεν ασχολήθηκα να το διακριβώσω) κλπ...

Από εκεί και πέρα παίζουν και άλλα σενάρια - π.χ. η Sony να ανακοίνωσε max reads αλλά το consistent (πριν το throttling) όπως ξέρουμε ότι είναι σχεδιασμένοι να κάνουν όλοι οι SSD ή και η MS  με βάση αυτά αυτά που περιγράφει στα server περιβάλλοντα με τα οποία θα ασχοληθεί περισσότερο με το xbox ως dedicated gaming machine να έχει κάνει μια από τις τρελές υλοποιήσεις SSD φάση persistent storage (τα 100gb instant accessible που λέγανε ) και το ssd του xbox να έχει όντως (επιστημονική φαντασία) 2.4 GB/S "μόνο" αλλά για όλα τα workloads ανεξάρτητα το QUE Depth. ή να μην κάνει throttling και άλλα τέτοια.

Εγώ προσωπικά τις διαφορές στα loading τις εντοπίζω προσωρινά στο καινούργιο API direct X (Direct Storage), τις CPU διαφορές στον χρονισμό. Περιμένω να δω και το Sampler Feedback Streaming τι θα πει.

Όπως και να έχει η ουσία είναι πως αποδεικνύεται στην πράξη πως έξυπνο software > hardware. Οπότε είμαι πολύ ενθουσιασμένος να δω τι κάνει δυνατό hardware με έξυπνο software! 💪

Εξαιρετική τεχνική ανάλυση των specifications των δυο κονσολών !! 👏👏

VM φαντάζομαι εννοείς Virtual Machines? 

Επεξ/σία από anamenos
Δημοσ.

Να ξέρετε πάντως ότι στα courier ήδη γίνεται γενικά πανικός.

Εγώ περίμενα ένα δέμα από Θεσσαλονίκη σε Δράμα (2 ώρες απόσταση), και ενώ είχε φτάσει την επόμενη κανονικά (Πέμπτη), χρεώθηκε στον κούριερ την επόμενη (Παρασκευή).

Έπαιρνα τηλέφωνο,είχε αυτοματοποιημένο μηνυμα που σου λέει να προφέρεις ή να πληκτρολογήσεις τον αριθμό παραγγελίας.

Αρχίζω να της λέω τα νούμερα....δεν καταλαβαίνει Χριστό.Ξανα μανα αργά και καθαρά αυτή την φορά... τίποτα.Με την λιγοστή υπομονή που μου απομένει ξανά προσπαθώ βάζοντας και λίγη γλυκύτητα στην φωνή μου.

Παιδιά τίποτα,από τον δεύτερο αριθμό μου έλεγε ήδη ότι δεν με καταλαβαίνει.

Γυναίκες ,σκέφτηκα.

Πάμε πάλι.

Αυτή την φορά θα της την φέρω σκέφτηκα. Θα επιλέξω την πληκτρολόγηση του αριθμού αποστολής.Ολα καλά ευτυχώς.

Στο επόμενο βήμα μου λέει να αφήσω φωνητικό μήνυμα.Ψιλο χαλιεμαι,με πιάνει απροετοίμαστο,αλλά μέσα σε δευτερόλεπτα πρέπει να αποφασίσω τί θα πω.

Και ενώ όλα αυτά συμβαίνουν στο μυαλό μου και περιμένοντας το "αφήστε το μήνυμα σας μετά τον χαρακτηριστικό ήχο"τελικά με βγάζουν από την μιζέρια μου....

"η θυρίδα ηχογράφησης δεν έχει ελεύθερο χώρο" .....τούτ... τούτ...τούτ.

Α...ναι..Αcs.

  • Sad 1
Δημοσ.

Μια χαρά θα βγαίνει ο SSD από την μητρική πλακέτα σε περίπτωση που χαλάσει, χωρίς να χρειάζεται αλλαγή ολόκληρο το motherboard. M.2 2230 αντί κόλληση με καλάι. Brilliant. 

EmRds1DXcAEIxnL.jpeg.80c401edc3effb47c945111ddcbf7861.jpeg

  • Like 5
Δημοσ.

Κάποιες σκόρπιες σκέψεις από μένα.

Δεν φαίνεται να έχουν σε αυτή τη γενιά νόημα τα console wars γιατί και οι δυο κονσόλες φαίνονται εξαιρετικές/δυνατές και πιστεύω θα πετύχουν και οι δυο. Προσφέρουν διαφορετικά πράγματα όποτε ο μόνος λόγος να κλάψει κάποιος τα λεφτά του είναι να μην έχει δει τι προσφέρουν τουλάχιστον σε πρώτη ανάγνωση. 

Την κονσόλα θα την έχουμε για καμία 5ετια/7ετια να τη χαρούμε στο έπακρο. Δε χρειάζεται να μας πιάνει τόση πρεμούρα το αν θα τη λάβουμε Δευτέρα η Παρασκευή. Τόσο οι εταιρίες που τις πουλάνε όσο και οι κούριερ δουλεύουν με μισό προσωπικό και με πολλαπλάσιες παραγγελίες. Το να τους μπινελικωνουμε στην εποχή που ζούμε επειδή δε μπορούμε να κάνουμε λίγη υπομονή σε είδος μη πρώτης ανάγκης δεν είναι και ότι καλύτερο.

Θα μπορούσα να το ποστάρω στο thread του ps5 αλλά εδώ βάση timing ταιριάζει καλύτερα γιατί όπως είναι λογικό η καβλα έχει βαρείς κόκκινο. Λίγη υπομονή μάγκες και θα την ευχαριστηθείτε τη κονσόλαρα σας

  • Like 6
  • Thanks 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, non-serviam είπε

Με την ίδια λογική να μην συγκρίνουμε και GPU NVIDIA με AMD, γιατί είναι άλλη εταιρεία, άλλη αρχιτεκτονική, κλπ. Ρε σοβαρά τα γράφετε αυτά; Εσύ είσαι ο καταναλωτής και σε νοιάζει το τελικό αποτέλεσμα, είτε αυτό είναι στα 7nm είτε με λυχνίες κενού.

 Όταν θέλουμε να κάνουμε benchmarks μεταξύ διαφορετικών pc parts, κρατάμε το ίδιο ακριβώς configuration,λειτουργικό και tools και αλλάζουμε μόνο το κομμάτι που θέλουμε να τεστάρουμε. Επειδή όμως στις cpu δεν μπορεί να γίνει αυτό, αναγκαστικά αλλάζουμε και motherboard αλλά κρατάμε όλα τα άλλα ίδια. Και φυσικά ο λόγος είναι να βγάλουμε σωστά συμπεράσματα απόδοσης μέσα από το ίδιο ακριβώς περιβάλλον. Αυτό όμως γίνεται μόνο στις cpu διαφορικών κατασκευαστών και γενεών. Αν θέλουμε πχ να κάνουμε benchmarks την ίδια γενιά cpu της Intel μεταξύ τους, θα κρατήσουμε το ίδιο ακριβώς configuration και λειτουργικό και tools και θα αλλάξουμε μόνο τις cpu. Αυτά είναι αυτονόητα, απορώ γιατί απορείς. Όλα μα όλα τα benchmarks γίνονται με τον ίδιο τρόπο. Εδώ και 50 χρόνια. Θα πρέπει να κρατήσουμε ακόμα και την ίδια ακριβώς έκδοση λειτουργικού και τις version των test tools αλλιώς το αποτέλεσμα είναι άκυρο. Έχεις πχ δει κανένα να θέλει να τεσταρει ταχύτητες δίσκων και κάθε φορά που τους αλλάζει να αλλάζει και λειτουργικό σύστημα? Δεν γίνονται αυτά. Ούτε κάν έκδοση του ίδιου συστήματος δεν αλλάζουμε. Η παραμικρή αλλαγή μπορεί να αλλάξει το αποτέλεσμα. Ακόμη και η δοκιμή σε διαφορετική θερμοκρασία περιβάλλοντος. Δλδ εντάξει, με κάνεις και γράφω τα αυτονόητα.

  • Like 2
  • Confused 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...