Προς το περιεχόμενο

Xbox Series X Topic v2


Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Βασικές συστάσεις (που ισχύουν συγχρόνως με τους όρους χρήσης του forum) για να παραμείνει το θέμα ανοιχτό:

  • Συζητήστε πάνω στην συγκεκριμένη κονσόλα (specs, περιφερειακά, προγραμματισμένες κυκλοφορίες, απορίες)
  • Αποφύγετε το VS με άλλες κονσόλες ή/και PC στο βαθμό του δυνατού
  • Αποφύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή γενικεύσεις του στυλ "fan boys", "haters" κλπ
  • Μην απαντάτε σε προβληματικά μηνύματα. Στείλτε αναφορά για να τα χειριστούν οι αρμόδιοι συντονιστές.

Αν το topic ξεφύγει, χωρίς να σταλούν αναφορές, θα κλειδώσει επ' αόριστον.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, VaggD είπε

Αναρωτιέμαι γιατί η Epic προτίμησε την Sony? Ενώ η MS έχει ισχυρότερη κονσόλα, χρησιμοποιεί UE στα exclusives και μην ξεχνάμε το εντυπωσιακό βίντεο από hellblade 2 σε UE4..... 

Ίσως το έκανε σαν κίνηση καλής θέλησης ελπίζοντας ότι η Sony θα αρχίσει να χρησιμοποιεί UE σε περισσότερα exclusives? 

Το ενα ειναι target render/in engine στην καλυτερη, το αλλο ειναι real time. Υπαρχει τεραστια διαφορα. Για αυτο και στο DF ειναι ενθουσιασμενοι ''now this is next gen''

Για το τελευταιο δεν το νομιζω για τα μεγαλα Sony studios. Iσα ισα θελω να πιστευω οτι(οπως παντα) θα γινουν modify στο νεο hardware για να το εκμεταλευονται περισσοτερο απο την UE5. Αλλα ποιος ξερει. 

 

Οσο γιατι την προτιμησε. Για τον λογο που την προτιμησε και στο PS4 φανταζομαι. Καλυτερη διαφημιση ισως της μηχανης. Υποθετω.

 

 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
  • Απαντ. 11,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, PDS13 είπε

Το ενα ειναι target render/in engine στην καλυτερη, το αλλο ειναι real time. Υπαρχει τεραστια διαφορα. Για αυτο και στο DF ειναι ενθουσιασμενοι ''now this is next gen''

Για το τελευταιο δεν το νομιζω για τα μεγαλα Sony studios. Iσα ισα θελω να πιστευω οτι(οπως παντα) θα γινουν modify στο νεο hardware για να το εκμεταλευονται περισσοτερο απο την UE5. Αλλα ποιος ξερει. 

Οσο γιατι την προτιμησε. Για τον λογο που την προτιμησε και στο PS4 φανταζομαι. Καλυτερη διαφημιση ισως της μηχανης. Υποθετω.

Καλά έκανες και ανέβασες το προηγούμενο demo στο PS4.

 

Δηλαδή ρε παιδιά το παραπάνω demo για το PS4 σας φαίνεται ότι δεν ξεπεράστηκε από Uncharted 4, God of War κτλ;

 

Μην τρελαθούμε.... Το demo με την unreal engine 5 ειναι ελπιδοφόρο και για τις 2 next gen consoles. Και δεν μου καίγεται καρφί για το αν είναι 4k, 1440p, checkerboard ή κάτι άλλο. Το θέμα είναι ότι είδαμε next gen engine, η οποία προφανώς χρειάζεται raw power σε cpu,gpu και ssd nvme.

Τώρα όποιος δεν έχει εντυπωσιαστεί με το συγκεκριμένο tech demo, το οποίο κατά την άποψη μου θα ξεπεραστεί άνετα από τα 1st party της Sony, και εντυπωσιάστηκε από το 4k re-skin Assassin's Creed Valhala σε DirectX 11, μάλλον θα πρέπει να επισκεφτεί οφθαλμίατρο....

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, dr_thodt είπε

Το θεμα δεν ειναι τι καταλαβαμε εμεις με τη πρωτη ματια το θεμα ειναι οτι ενα πολυδιαφημισμενο χαρακτηριστικο του PS5 (και του SX φυσικα) δεν ειναι στο demo επιδειξης τεχνολογιας της πιθανοτατα μεγαλυτερης multiplatform μηχανης της επομενης γενιας...ε αυτο δεν το λες και φυσιολογικο. Φανταζομαι η πιο επικριτικη σταση του Spawn13 και οσων ειναι πιο συγκρατημενοι με αυτο που ειδαμε στο demo ειναι το χαμηλο ταβανι σε αναλυση και frame-rate και ολα αυτα χωρις ιχνος RT (δυναμικη αναλυση στα 1440p και 30fps) σε σχεση με αυτο που περιμεναμε ή με οτι αν θελεις να το πουμε κ αλλιως εχουμε σαν στανταρ αυτη τη στιγμη στις upgraded κονσολες εστω και με κατωτερο τεχνικο τομεα (το Gears 5 στο Οne Χ αυτη τη στιγμη τρεχει σε δυναμικη αναλυση 4κ με χαμηλοτερη τιμη τα ~1440p στα 60fps και το Horizon: Zero Dawn τρεχει στα 1440p/30fps για παραδειγμα)...δηλαδη αμα μπει RT στο συγκεκριμενο demo παμε σε ~900p - 1080p για να κρατησει σταθερο το frame-rate? ειναι περιεργη επιλογη σαν demo οπως και να το δεις.

Ισως ειναι η Epic αυτη που ζηταει πολλα απο τις κονσολες επομενης γενιας με τις νεες τεχνολογιες της UE5, να ειναι τα μηχανηματα αδυναμα δεν νομιζω να ισχυει και σιγουρα οι Sony και MS δεν τσιγκουνευτηκαν στο κομματι του hw αυτη τη φορα οπως εγινε στην αρχη της τωρινης γενιας με τα PS4 και XBO οποτε ισως τελικα η Εpic προσπαθει να ενσωματωσει τεχνολογιες που ακομα δεν ειναι εφικτες σε ικανοποιητικο performance? ισως παιζει και αυτο. Κατα τη γνωμη μου ας ειμαστε αισιοδοξοι αλλα ταυτοχρονα ας κρατησουμε και μικρο καλαθι για να μην ερθει αποτομη προσγειωση οταν δουμε τι real world performance θα εχουν οι κονσολες επομενες γενιας.

Ίσως το μικρό καλάθι πρέπει να το κρατήσουμε όσο αναφορά τις προσδοκίες της ανάλυσης. Ειδικά όταν μέχρι και η ίδια η nvidia προωθεί και αναπτύσσει τεχνολογίες όπως το DLSS. 

Δεν νομίζω ότι θα πρέπει να θεωρήσουμε δεδομένα τα 4Κ στους "πραγματικούς" next-gen τίτλους. Αρχικά στους πρώτους cross-platform ναι το περιμένουμε ως standard. Όμως αν θέλουμε να δούμε πραγματικό next-gen και όχι μόνο αναλύσεις, το παραπάνω demo είναι νομίζω αντιπροσωπευτικό. Πρέπει να γίνουν κάποιες θυσίες.

Καλό είναι να μη κολλάμε σε νούμερα και να κοιτάμε αν το αποτέλεσμα εντυπωσιάζει ως σύνολο. Αν υπάρχει κάτι νέο στο τραπέζι που δεν είδαμε πριν.

Όσο αναφορά το ray tracing, έχει ειπωθεί ήδη ότι θα είναι συμπληρωματικού χαρακτήρα (αντανακλάσεις, σκιές) και θα χρησιμοποιείται σποραδικά. Εγώ δεν περιμένω να δω full ray-traced παιχνίδι στη νέα γενιά. Εσείς?

Θέλω να δω κάτι παραπάνω όμως από παιχνίδια με γραφικά προηγούμενης γενιάς που απλώς θα τρέχουν σε 4Κ ανάλυση. Και αυτό το demo μου άφησε όντως την αίσθηση ότι είδα κάτι που να δικαιολογεί τον όρο "next-gen". Τώρα κατά πόσο αυτές οι τεχνολογίες θα αξιοποιηθούν από άλλα στούντιο μένει να το δούμε. Το σίγουρο είναι ότι αυτή η προσέγγιση είναι πιο φιλόδοξη από το κυνήγι του  "true 4Κ". 

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Like 4
Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτο ακριβως. Mακαρι να χρησιμοποιησουν καλυτερες upscale τεχνικες, καθως στο θεμα αναλυσης εχουμε φτασει σε diminishing returns φαση. Οτι ανεβαζεις σε αναλυση απο δω και περα τρωει απο κατι σημαντικοτερο(σχεδιασμο παιχνιδιου, γραφικα, frame rate).

Aπο το RT περιμενω να γινει ''τοσο οσο'' optimised ωστε να δεχνει σχεδον φουλ στις first party παραγωγες. Οχι να ειναι σε αριθμους φουλ ομως. Αλλα οπως λες και συμφωνω απολυτα, ποιον ενδιαφερουν αληθεια οι αριθμοι αν το αποτελεσμα των νεων κονσολων δειχνει συχνα full 4K και RT. Η εστω να εχει την δυνατοτητα να δειχνει. Τα παιχνιδια αλλωστε το ''illusion'' εξυπηρετουν in the first place.

Aν δεν μας ενοχλει που ενας χαρακτηρας ενος παιχνιδιου δεν ειναι πραγματικος αλλα δειχνει πραγματικος, τοτε θα πρεπει σιγα σιγα να ξεπερασουμε και την αριθμολαγνεια στις αναλυσεις αν αυτες καταφερνουν να δειχνουν εν τελη φουλ 4K(με οποιον τροπο και αν συμβαινει αυτο). Και κατα την γνωμη μου ηδη σε 65 ιντσες το checkerboard με ξεγελαει κανονικοτατα.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.

Για να συνοψίσω, το θέμα για μένα είναι απλό. Διαλέξτε τι προτιμάτε από τις νέες κονσόλες. Γραφικά τωρινής γενιάς σε 4Κ ανάλυση ή γραφικά "next-gen" με upscaling? 

Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν είμαστε πλέον στις εποχές των τεράστιων αλμάτων εξέλιξης PS1-PS2. Δεν γίνεται να θέλουμε και 4Κ και 60fps και ray-tracing και ένα κάρο νέες τεχνολογίες.

Όποιος τα θέλει όλα χωρίς συμβιβασμούς παρόλα αυτά, υπάρχει λύση. Λέγεται PC.  

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Oι τεχνικες upscaling που θα χρησιμοποιησουν στην νεα γενια θα ειναι τοσο καλες που θα χρειαζεται x600 ζουμ για να βρουν μηδαμινες διαφορες οι ειδικοι..

Το μεγαλυτερο αβανταζ που εχουν οι κονσολες ειναι οτι θα μπορουν πλεον να χρησιμοποιησουν higη fidelity textures(οπως ειδαμε στο demo) και οχι απλα μεγαλες αναλυσεις με low resolution textures.

θα εχεις π.χ ενα παιχνιδι με αναλυση 1440p η 1900p με textures 4k/8κ το οποιο θα γινεται upscale και θα ειναι εντυπωσιακοτατο και θα τρεχει χωρις frame drops...

Επεξ/σία από optimus prime
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, D.Luffy είπε

Ίσως το μικρό καλάθι πρέπει να το κρατήσουμε όσο αναφορά τις προσδοκίες της ανάλυσης. Ειδικά όταν μέχρι και η ίδια η nvidia προωθεί και αναπτύσσει τεχνολογίες όπως το DLSS. 

Δεν νομίζω ότι θα πρέπει να θεωρήσουμε δεδομένα τα 4Κ στους "πραγματικούς" next-gen τίτλους. Αρχικά στους πρώτους cross-platform ναι το περιμένουμε ως standard. Όμως αν θέλουμε να δούμε πραγματικό next-gen και όχι μόνο αναλύσεις, το παραπάνω demo είναι νομίζω αντιπροσωπευτικό. Πρέπει να γίνουν κάποιες θυσίες.

Καλό είναι να μη κολλάμε σε νούμερα και να κοιτάμε αν το αποτέλεσμα εντυπωσιάζει ως σύνολο. Αν υπάρχει κάτι νέο στο τραπέζι που δεν είδαμε πριν.

Όσο αναφορά το ray tracing, έχει ειπωθεί ήδη ότι θα είναι συμπληρωματικού χαρακτήρα (αντανακλάσεις, σκιές) και θα χρησιμοποιείται σποραδικά. Εγώ δεν περιμένω να δω full ray-traced παιχνίδι στη νέα γενιά. Εσείς?

Θέλω να δω κάτι παραπάνω όμως από παιχνίδια με γραφικά προηγούμενης γενιάς που απλώς θα τρέχουν σε 4Κ ανάλυση. Και αυτό το demo μου άφησε όντως την αίσθηση ότι είδα κάτι που να δικαιολογεί τον όρο "next-gen". Τώρα κατά πόσο αυτές οι τεχνολογίες θα αξιοποιηθούν από άλλα στούντιο μένει να το δούμε. Το σίγουρο είναι ότι αυτή η προσέγγιση είναι πιο φιλόδοξη από το κυνήγι του  "true 4Κ". 

Συμφωνω απολυτα στο οτι τα νουμερα πλεον δεν ειναι το Α και το Ω στο θεμα της αναλυσης (με DLSS, checkerboard και δυναμικες αναλυσεις) αλλα τα νουμερα στο θεμα frame-rate ειναι ακομα κατι που δεν μπορουμε να παραβλεψουμε, τα 30fps ακομα και με το πιο υψηλης ποιοτητας motion blur θα ειναι πολυ κατωτερα των 60fps και στον οπτικο τομεα αλλα και στο κομματι της αισθησης στο χειρισμο/input lag.

Ακομα δεν εχουμε δει κατα ποσο θα επηρεασει το performance ακομα και η πιο απλη μορφη RT οποτε για την ωρα ειμαστε στο περιμενε. Eγω να πω την αληθεια δεν εχω και τεραστια καψα με την αναλυση και τα 4Κ, πιο πολυ θελω να δω πιο υψηλα frame-rates παρα υψηλες αναλυσεις απο τα παιχνιδια επομενης γενιας οποτε για μενα τα 1440p ειναι αρκετα σαν αναλυση. Ειμαι πολυ περιεργος να δω σε τη ποιοτητα απο πλευρας γραφικων και απεικονισης θα κινηθουν τα παιχνιδια που δεν θα ειναι cross-gen και θα εχουν σαν στοχο τα 60fps, η Coalition αν συνεχισει να εχει προτεραιοτητα τα 60fps ισως ειναι και το πρωτο δειγμα του τι να περιμενουμε στο μελλον στο οπτικο κομματι απο τα 60fps στις επομενες κονσολες (παιζει πολυ βεβαια να παρουμε και μια πιο cross-gen γευση απο 343i, id και Capcom πιο συντομα).

Τωρα για το τι ειναι next gen και τι οχι αυτο ειναι μεγαλο θεμα συζητησης (αν δεν μιλαμε καθαρα για γραφικα τοτε πρεπει να μπει στη κουβεντα και το κομματι της A.I./physics κ.λ.π.) και νομιζω οτι ειναι νωρις ακομα για να κανουμε τετοιες προβλεψεις και ειδικα μετα απο ενα μονο tech demo μιας και μονο μηχανης γραφικων. Ας δουμε καλυτερα πως θα τρεχουν τα παιχνιδια πρωτα και μετα θα ειμαστε πιο σιγουροι για το τι θα ειναι εφικτο στην επομενη γενια και τι οχι, μεχρι τοτε οπως ειπα και παραπανω εγω θα ειμαι αισιοδοξος αλλα και επιφυλακτικος ταυτοχρονα...καλυτερα να μας ερθει κατι σαν ευχαριστη εκπληξη παρα να ξενερωσουμε αποτομα. 

Επεξ/σία από dr_thodt
  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, PDS13 είπε

Ειναι tech demo πραγματι, αλλα εξακολουθει να ειναι το πρωτο ps5 footage.

Συνηθως τα tech demos δεν ειναι playable. Αυτο ηταν κανονικα σε PS5. Aυτο δεν σημαινει οτι ειναι ΤΟ αντιπροσωπευτικο. Αλλα κρατα οτι οι του digital foundry λενε οτι θα ξεπεραστει απο τα games του PS5 καποια στιγμη.

Dark1x ''expect better looking results than this demo.''

Εσύ δηλαδή κατάλαβες απο την κίνηση της κάμερας οτι αυτό που είδαμε είναι gameplay? 

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Darthvader είπε

Καλά έκανες και ανέβασες το προηγούμενο demo στο PS4.

Δηλαδή ρε παιδιά το παραπάνω demo για το PS4 σας φαίνεται ότι δεν ξεπεράστηκε από Uncharted 4, God of War κτλ;

Εγώ θα σας θυμίσω το tech demo του PS4 με τον παππούλη μάγο. 

Προσωπικά δεν πίστευα ότι θα δω παιχνίδι με μεγάλο κόσμο που θα είχε γραφικά αυτού του επιπέδου. Και όμως τα είδαμε. Όχι με τόσο τέλεια facial animations, ούτε σε μεγάλο αριθμό παιχνιδιών, αλλά τα είδαμε. 

Δεν έχω την παραμικρή αμφιβολία ότι θα δούμε κάποιους τίτλους που θα έχουν πραγματικά jaw dropping graphics. 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, D.Luffy είπε

Αναρωτιέμαι πόσοι από εσάς θα καταλαβαίνατε ότι τρέχει στα 1440p χωρίς ray tracing αν δεν το είχατε διαβάσει σε σχόλια που ακολούθησαν.

Το ξέρουμε ότι είναι tech demo. Εξακολουθεί όμως να δείχνει τις δυνατότητες της νέας μηχανή γραφικών στο PS5. Αν πρόσεξες, το βίντεο δεν ήταν απλώς ένα cutscene. Είχε button prompts και κανονικό έλεγχο του χαρακτήρα.  

Και επειδή είχε button prompts σημαίνει κάτι?

Έχει δύο ημέρες που το φόρουμ θαρρώ είτε οτι έχει γεμίσει με υπαλλήλους εταιριών που θέλει να πουλήσει η next gen γενιά εν τω συνόλω, είτε με ηττοπαθείς καταναλωτές που έχουν την διάθεση να χώσουν λεφτά για να πάρουν ένα προϊόν που θα λειτουργεί κατώτερα as advertised. Το ξαναλέω και τελειώνει το θέμα εδώ, τουλάχιστον για εμένα: δεν νοείται next gen με τα specs που ανακοινώθηκαν εκατέρωθεν (ακόμα και απο τα υποδεέστερα της Sony) που θα τρέχει 30 frames per second, ΠΟΣΩ ΜΑΛΛΟΝ ΣΕ ΕΝΑ TECH DEMO.

Επεξ/σία από DarthGRE
  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, DarthGRE είπε

Εσύ δηλαδή κατάλαβες απο την κίνηση της κάμερας οτι αυτό που είδαμε είναι gameplay? 

Εσύ κατάλαβες ότι δεν είναι? 😕

Btw αυτό θα ήταν playable στην gdc που ακυρώθηκε. Αν βρω το λινκ θα το ποσταρω. Ήταν ένα "playable tech demo" με ότι αυτό σημαίνει. Όχι cutscene, όχι trailer. Νόμιζα ότι ήταν αυτονόητο για όλους.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
Μόλις τώρα, PDS13 είπε

Εσύ κατάλαβες ότι δεν είναι? 😕

Btw αυτό θα ήταν playable στην gdc που ακυρώθηκε. Αν βρω το λινκ θα το ποσταρω. Ήταν ένα playable tech demo με ότι αυτό σημαίνει. Όχι cutscenes, όχι trailer.

Ήταν.

Ακυρώθηκε.

Θα ήταν.

Ναι εγώ κατάλαβα οτι δεν ήταν. Παίξε εσύ ενα 3rd person και προσπάθησε να μιμηθείς την κίνηση της κάμερας που βλέπεις στο tech demo.

Επισκέπτης
Δημοσ.

Έχεις παίξει ποτέ uncharted?

Δημοσ.
Μόλις τώρα, PDS13 είπε

Έχεις παίξει ποτέ uncharted?

Φίλε μου.

 

Είμαι 40 ετών. Έχω δώσει το κόσμου τα λεφτά για αγορές του console gaming. Έχω φάει τις παπάρες του αιώνα είτε με το RROD του 360, μέχρι την παπάντζα του cell στο PS3 που θα έπαιζε 1080p σε δύο οθόνες ταυτόχρονα.

Αυτό που λέω είναι οτι φέτος πρέπει να τα κερδίσουν τα λεφτά μου, βαρέθηκα να τα χαρίζω.

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, dr_thodt είπε

Συμφωνω απολυτα στο οτι τα νουμερα πλεον δεν ειναι το Α και το Ω στο θεμα της αναλυσης (με DLSS, checkerboard και δυναμικες αναλυσεις) αλλα τα νουμερα στο θεμα frame-rate ειναι ακομα κατι που δεν μπορουμε να παραβλεψουμε, τα 30fps ακομα και με το πιο υψηλης ποιοτητας motion blur θα ειναι πολυ κατωτερα των 60fps και στον οπτικο τομεα αλλα και στο κομματι της αισθησης στο χειρισμο/input lag.

Ακομα δεν εχουμε δει κατα ποσο θα επηρεασει το performance ακομα και η πιο απλη μορφη RT οποτε για την ωρα ειμαστε στο περιμενε. Eγω να πω την αληθεια δεν εχω και τεραστια καψα με την αναλυση και τα 4Κ, πιο πολυ θελω να δω πιο υψηλα frame-rates παρα υψηλες αναλυσεις απο τα παιχνιδια επομενης γενιας οποτε για μενα τα 1440p ειναι αρκετα σαν αναλυση. Ειμαι πολυ περιεργος να δω σε τη ποιοτητα απο πλευρας γραφικων και απεικονισης θα κινηθουν τα παιχνιδια που δεν θα ειναι cross-gen και θα εχουν σαν στοχο τα 60fps, η Coalition αν συνεχισει να εχει προτεραιοτητα τα 60fps ισως ειναι και το πρωτο δειγμα του τι να περιμενουμε στο μελλον στο οπτικο κομματι απο τα 60fps στις επομενες κονσολες (παιζει πολυ βεβαια να παρουμε και μια πιο cross-gen γευση απο id και Capcom πιο συντομα).

Τωρα για το τι ειναι next gen και τι οχι αυτο ειναι μεγαλο θεμα συζητησης (αν δεν μιλαμε καθαρα για γραφικα τοτε πρεπει να μπει στη κουβεντα και το κομματι της A.I./physics κ.λ.π.) και νομιζω οτι ειναι νωρις ακομα για να κανουμε τετοιες προβλεψεις και ειδικα μετα απο ενα μονο tech demo μιας και μονο μηχανης γραφικων. Ας δουμε καλυτερα πως θα τρεχουν τα παιχνιδια πρωτα και μετα θα ειμαστε πιο σιγουροι για το τι θα ειναι εφικτο στην επομενη γενια και τι οχι, μεχρι τοτε οπως ειπα και παραπανω εγω θα ειμαι αισιοδοξος αλλα και επιφυλακτικος ταυτοχρονα...καλυτερα να μας ερθει κατι σαν ευχαριστη εκπληξη παρα να ξενερωσουμε αποτομα. 

Κι εγώ προσωπικά είμαι υπέρ της εμπειρίας των 60fps αλλά ξέρω από την ιστορία ότι δεν πρόκειται να γίνει το νέο στάνταρ σε κονσόλα. Πρόσφατα μάλιστα η MS ανακοίνωσε μέσω twitter ότι δεν θέτει περιορισμούς και προυποθέσεις και οι devs είναι ελεύθεροι να αποφασίσουν μόνοι τους στο πως θα διαχειριστούν το hardware. Ίσως Sony και MS απoφασίσουν να το εφαρμόσουν για τους δικούς τους 1st party τίτλους (όπως η Coalition) αλλά όχι απαραίτητα οι υπόλοιποι.

Μη ξεχνάμε ότι από την άλλη έχουμε και το PC που έτσι κι αλλιώς είναι σε θέση να τα παρακάμψει όλα αυτά. Κάτι μου λέει ότι ο Jensen θα είναι ιδιαίτερα επιθετικός στο marketing των Ampere και θα επιχειρήσει άμεσες συγκρίσεις με τις next-gen consoles με τα fps, τις αναλύσεις και το RT performance ως τα κύρια πλεονεκτήματα.  

Ίσως ο όρος "next-gen" να είναι τελικά υποκειμενικός. Για μένα πχ next-gen σημαίνει κάτι που οπτικά πλησιάζει πολύ περισσότερο τα επίπεδα του φωτορεαλισμού σε σχέση με αυτό που έχω συνηθίσει μέχρι τώρα. Η ανάλυση και το performance είναι μεταβλητές που απλώς αυξομειώνονται αναλόγως για να αποδόσουν το τελικό αποτέλεσμα. Όπως πάντα, με το ανάλογο PC hardware μπορούν να παρακαμφθούν όπως είπα πιο πάνω. Απλώς πρέπει πρώτα να τεθεί η "βάση" της λεπτομέρειας.

 

 

 

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...