Προς το περιεχόμενο

Xbox Series X Topic v2


aekoupoli
Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Βασικές συστάσεις (που ισχύουν συγχρόνως με τους όρους χρήσης του forum) για να παραμείνει το θέμα ανοιχτό:

  • Συζητήστε πάνω στην συγκεκριμένη κονσόλα (specs, περιφερειακά, προγραμματισμένες κυκλοφορίες, απορίες)
  • Αποφύγετε το VS με άλλες κονσόλες ή/και PC στο βαθμό του δυνατού
  • Αποφύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή γενικεύσεις του στυλ "fan boys", "haters" κλπ
  • Μην απαντάτε σε προβληματικά μηνύματα. Στείλτε αναφορά για να τα χειριστούν οι αρμόδιοι συντονιστές.

Αν το topic ξεφύγει, χωρίς να σταλούν αναφορές, θα κλειδώσει επ' αόριστον.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, gtsoui είπε

Δεν ξέρω για το αν έχει πετύχει το σκοπό του το ray tracing αλλά πάντως διάβασα ότι και το watch dogs και το spiderman θα τρέχουν σε 30 fps με ray-tracing. 

Αν λοιπόν εξαιτίας του ray-tracing πρέπει να είσαι κολλημένος στα 30 fps και σε αυτή τη γενιά τότε για μένα δεν έχει και πολύ νόημα..

τοσο το watch dogs οσο και το spiderman ήταν κλασικα 30αρια στα ps4pro και xbox x, και ειναι και καράcross-gen

όταν θα δείς το Forza πχ δεν νομιζω να τρεχει στα 30

το Ηalo επίσης στο R/T mode του ούτε αυτό θα τρέχει στα 30


και μιας και είπα "Halo", όλο το Master Chief Collection στις νέες κονσόλες με 120fps και machine learned HDR, σε campaign και multiplayer, δωρεάν μια βδομαδα μετά την κυκλοφορία της κονσόλας:

 

edit: με προλαβε ο Spartan

Επεξ/σία από from_space
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 11,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλά μπορεί να είναι και θέμα γούστου αλλά πιστεύω πως το Ray Tracing είναι αρκετά overated,κατά την γνώμη μου όμως εξαρτάται και απο το παιχνίδι το ίδιο και το είδος του παιχνιδιού,αυτό ισχύει και για τα FPS.

Οντος ακόμα τα παιχνίδια είναι Cross gen και δεν έχουν ακόμη αναδείξει τις δυνατότητες των νέων κονσολών και αυτό θα χρειαστεί κάποιο καιρό,ιδιαίτερα απο 3rd Party 

Γενικώς είναι σαφώς καλύτερα κατ εμέ να έχουμε τα 4Κ 60fps παρά να πέφτουμε στα 30 για να βάλουμε και λίγο Raytracing.Απο κει και πέρα εξαρτάται ως ένα βαθμό,απο το παιχνίδι και πόσο χρειάζεται και τι ταιριάζει καλύτερα στο κάθε τι πχ στο Yakuza like a Dragon που είναι οι μάχες Turn Based,δεν καταλαβαίνω γιατί να "καίγονται" σώνει και καλά για 60fps όταν οι μάχες του ΔΕΝ είναι Real time,το ίδιο και σε παιχνίδια Strategy.🤔

Επεξ/σία από ELMastas
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ προσωπικά περιμένω πως και πως... Έχω χάσει την υφιστάμενη γενιά κονσολών γι'αυτό έχω παραγγείλει και τα δύο συστήματα.

Ps5 για πολλά exclusives και της υφιστάμενης και της νέας γενιάς και το xbox για όλα τα cross - platform παιχνίδια και των 2 γενεών μιας και μάλλον θα είναι κατιτίς πιο ισχυρό από ότι διαβάζω.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το "The Touryst" θα κάνει render 6k στο series X και 4k στο series S, και θα κάνουν downsampling σε 4k και 2k αντίστοιχα.

"For us, it's the very powerful GPU. So it was really easy to up the visuals in The Touryst to perfection.
Depending on Xbox Series X or S, we render at 6K or 4K resolution and then downsample to the target resolution,
so you have a very crisp yet extra smooth supersampled display.
It almost looks like a good CGI movie and that's all with no temporal reprojection, so every pixel is fresh and unique without temporal artifacts."

https://wccftech.com/the-touryst-renders-at-6k-4k-on-xbox-series-x-s-it-almost-looks-like-a-good-cgi-movie-says-dev/

το The Touryst ειναι στο gamepass

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, gtsoui είπε

Δεν ξέρω για το αν έχει πετύχει το σκοπό του το ray tracing αλλά πάντως διάβασα ότι και το watch dogs και το spiderman θα τρέχουν σε 30 fps με ray-tracing. 

Αν λοιπόν εξαιτίας του ray-tracing πρέπει να είσαι κολλημένος στα 30 fps και σε αυτή τη γενιά τότε για μένα δεν έχει και πολύ νόημα..

Το ray tracing τρωει αρκετους πορους  γενικα

Μην περιμενετε να δειτε 4κ/60 σε open world παιχνιδια(μαζι με την συγκεκριμενη τεχνολογια)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το θεμα ειναι οτι αρχιζει και κοπαζει το υπερβολικο hype για τις δυνατοτητες των νεων κονσολων, πριν ακουγαμε κατι τραγελαφικα για native 4Κ/120FPS με RT, το οποιο ουτε η 3090 δεν μπορει να δωσει.

τωρα το νεο hardware μπαινει σιγα σιγα στην σωστη του βαση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, from_space είπε

το "αρθρο" πουθενά δεν λέει αυτό που παράθεσες με μεγάλα γράμματα. είναι ένας 100% clickbait τίτλος, και μάλιστα ότι αναγράφεται στο main body του "άρθρου" αυτού είναι ...σχολιασμός, αφού αυτοί δεν μίλησαν με τον spencer παρά μόνο στον ύπνο τους.

το ray tracing είναι μια νέα τεχνολογία, που μάλιστα στην περιπτωση της amd (από την οποία προέρχονται και οι 2 νέες κονσόλες) είναι ακόμα στα σπάργανα.

το να πει κανείς πως είναι "αποτυχία" πριν ακόμα ξεκινήσει μια τεχνολογία που έχει να προσφέρει και σε ρεαλισμό απεικόνισης αλλά και σε σμίκρυνση των resources που χρειάζονται οι εταιρείες παραγωγής video games, θα έλεγα ότι πέρα από ανόητο είναι και τρολίστικο.

το να παρουσιάζει κανείς τον spencer να το λέει αυτό, είναι ακόμα χειρότερο...

Αναφορά σε κείμενο

When WIRED read PC Gamer’s headline to Spencer, he said he thought it was “probably right.” “When I think about games where ray-tracing has had a dramatic impact on my experience as a player,” he says, “it’s kind of spotty.” 

 

τι διαφορετικο λεει δλδ ?όχι οτι διαφωνω μαζί του...απλα  ειναι νωρις ακομα, αφου μεχρι τωρα δεν υπηρχε αγορα για το ray tracing, ποιος να κατσει να ασχοληθει σοβαρα με αυτο, περα απο επιχορηγουμενα παιχνιδια απο τη nvidia...ουσιαστικα ειναι οι νεες κονσολες που θα φερουν το rt στο mainstream...αφου ακομα και στα pc οι καρτες που το υποστηριζουν ηταν απλησιαστες στη μαζα...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, xavier είπε

τι διαφορετικο λεει δλδ ?

Σχολιάστηκε ήδη αρκετά.

Πουθενά δεν είπε ο spencer "ray-tracing has failed to deliver admits Xbox boss"

Δεν είναι τόσο ηλίθιος αυτός ο άνθρωπος. Μόνο ένας εντελώς ηλίθιος θα έλεγε "failed to deliver" για κατι που ακόμα δεν έχει πρακτικά ξεκινήσει.
Τα πλεονεκτήματα που θα φέρουν οι διάφορες τεχνικές r/t τα εχω αναφέρει πιο πανω

 

 

 

επίσης

 

EkyUTKwXgAET5Ow?format=jpg&name=900x900

Επεξ/σία από from_space
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, from_space είπε

Σχολιάστηκε ήδη αρκετά.

Πουθενά δεν είπε ο spencer "ray-tracing has failed to deliver admits Xbox boss"

Δεν είναι τόσο ηλίθιος αυτός ο άνθρωπος. Μόνο ένας εντελώς ηλίθιος θα έλεγε "failed to deliver" για κατι που ακόμα δεν έχει πρακτικά ξεκινήσει.
Τα πλεονεκτήματα που θα φέρουν οι διάφορες τεχνικές r/t τα εχω αναφέρει πιο πανω

https://www.wired.com/story/future-of-xbox-game-pass-xcloud-strategy/

το συγκεκριμενο quote ειναι απο αρθρο του pc gamer, ρωτηθηκε ο phil spencer απο το wired πανω σε αυτο και ειπε οτι συμφωνει...τουλαχιστον ετσι εκλαμβανω εγω την απαντηση του σπενσερ σε σχεση με το συγκεκριμενο τιτλο(probably right σχολιασε)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδάκια δεν κρατήθηκα και έκανα και εγώ σήμερα παραγγελία. 
Γρηγορη ερώτηση. 
 

Ξεκουμπωνω τον SSD USB που έχω στο OneX και τον βάζω κατευθείαν πάνω στο SeriesX και παίζουν όλα κομπλέ με τη μεταφορά, σωστά; 

επίσης saves κλπ. μεταφέρονται κανονικά με cloud σωστά; (Πχ. Ξεκινάω ένα παιχνίδι τώρα στο OneX, το συνεχίζω μετά στο seriesX)

Ελπίζω να με καταλάβατε :)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, juliahna12 είπε

Παιδάκια δεν κρατήθηκα και έκανα και εγώ σήμερα παραγγελία. 
Γρηγορη ερώτηση. 
 

Ξεκουμπωνω τον SSD USB που έχω στο OneX και τον βάζω κατευθείαν πάνω στο SeriesX και παίζουν όλα κομπλέ με τη μεταφορά, σωστά; 

επίσης saves κλπ. μεταφέρονται κανονικά με cloud σωστά; (Πχ. Ξεκινάω ένα παιχνίδι τώρα στο OneX, το συνεχίζω μετά στο seriesX)

Ελπίζω να με καταλάβατε :)

Σωστά και το καλο ειναι οτι ο δισκος που θα βαλεις επανω στο  series X  δεν χρειαζεται να γινει φορματ τον αναγνωριζει με την μια το μηχανημα.

Επεξ/σία από dream21
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, xavier είπε

https://www.wired.com/story/future-of-xbox-game-pass-xcloud-strategy/

το συγκεκριμενο quote ειναι απο αρθρο του pc gamer, ρωτηθηκε ο phil spencer απο το wired πανω σε αυτο και ειπε οτι συμφωνει...τουλαχιστον ετσι εκλαμβανω εγω την απαντηση του σπενσερ σε σχεση με το συγκεκριμενο τιτλο(probably right σχολιασε)

O spencer ειναι συγκαταβατικος με ολο τον κοσμο. παρ'ολα αυτα απάντησε -για όσους δεν το έχουν με τα αγγλικά-  "Όταν σκέφτομαι video games στα οποία το ray tracing είχε μια δραματική επίπτωση στην εμπειρία μου σαν παίχτης, τα αποτελέσματα είναι κάπως ανομοιογενή (μεικτά)."
Αυτό το σχόλιο, που δεν ξέρουμε αν είναι το μόνο που έκανε, απέχει έτη φωτός από το "το ray tracing είναι μια αποτυχία".

Ξέρουμε ηδη πως η microsoft απο πρόπερσι δουλεύει εντατικά, στην αρχή με την nvidia και πλέον και με την amd προκειμένου να φέρει εκείνο το μπουκέτο απο τεχνολογίες και εργαλεία που θα διαπλατύνουν τη χρήση του ray tracing. Αυτό το βλέπουμε και από τη διαδικασία παραγωγής του DX, όπου η τελευταία έκδοση στην ουσία ασχολείται αποκλειστικά με r/t και τα τριγύρω του. Γιατί για να έχεις αποτελεσματικό ray tracing, χρειάζονται ένα σωρό τεχνολογίες ακόμα που το πλαισιώνουν.
Για όσους ενδιαφέρονται, υπάρχουν πιο σημαντικά quotations του spencer στα οποία λέει πως "Raytracing will definitely be a + in our tech" ή "A ton of potential with this tech, amazing visuals".
Και ας μη ξεχνάει κανείς αυτό που έγραψα πιο πάνω, πως ακόμα και με υβριδική χρήση τεχνολογιών r/t οι εταιρίες παραγωγής κερδίζουν πάρα πολύ σε development time και resources, άρα είναι και θέμα οικονομίας η επικράτηση του.

Ξαναλέω λοιπόν, είναι εξαιρετικά κοντόθφαλμο και χαζό να πει κάποιος "το ray tracing ειναι μια αποτυχία" και πόσο μάλλον να το βάλει και τίτλο.

 

  • Like 6
  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

https://youtu.be/uDKU8E9

Στο παραπάνω βίντεο εξηγούνται κάποια πράγματα σχετικά με VRR, HDR που δίνουν οι νέες κονσόλες αλλά και το πρόβλημα που δημιουργείται με μη συμβατικές τηλεοράσεις.

Δεδομένου ότι οι νέες κονσόλες των 500€ κοστίζουν ήδη αρκετά ποια είναι η καλύτερη επιλογή gaming τηλεόρασης με όλο το πακέτο δυνατοτήτων; Πχ. VRR, Dolby vision, Dolby Atmos, hdmi 2.1, and freesync(?)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, lkv100 είπε

https://youtu.be/uDKU8E9

Στο παραπάνω βίντεο εξηγούνται κάποια πράγματα σχετικά με VRR, HDR που δίνουν οι νέες κονσόλες αλλά και το πρόβλημα που δημιουργείται με μη συμβατικές τηλεοράσεις.

Δεδομένου ότι οι νέες κονσόλες των 500€ κοστίζουν ήδη αρκετά ποια είναι η καλύτερη επιλογή gaming τηλεόρασης με όλο το πακέτο δυνατοτήτων; Πχ. VRR, Dolby vision, Dolby Atmos, hdmi 2.1, and freesync(?)

Sony XH90/92 μέχρι το 1000αρικο από μένα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...