Προς το περιεχόμενο

Xbox Series X Topic v2


aekoupoli
Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Βασικές συστάσεις (που ισχύουν συγχρόνως με τους όρους χρήσης του forum) για να παραμείνει το θέμα ανοιχτό:

  • Συζητήστε πάνω στην συγκεκριμένη κονσόλα (specs, περιφερειακά, προγραμματισμένες κυκλοφορίες, απορίες)
  • Αποφύγετε το VS με άλλες κονσόλες ή/και PC στο βαθμό του δυνατού
  • Αποφύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή γενικεύσεις του στυλ "fan boys", "haters" κλπ
  • Μην απαντάτε σε προβληματικά μηνύματα. Στείλτε αναφορά για να τα χειριστούν οι αρμόδιοι συντονιστές.

Αν το topic ξεφύγει, χωρίς να σταλούν αναφορές, θα κλειδώσει επ' αόριστον.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, music_lover είπε

Και πάρα πολύ καλά τα λέει, ποιο 8k? Ας κάνουμε mainstream το 4k και βλέπουμε.

Επίσης για το ray-tracing, πολύ σωστά τα λέει, δεν τήρησε προς το παρόν την υπόσχεση του..χίλιες φορές περισσότερη επίπτωση έκανε το hdr στο gaming παρά το rt και μάλιστα χωρίς να χρειάζεται να ξοδεύει πόρους από το σύστημα. Ναι ok άλλο πράμα το rt και άλλο το hdr αλλά εγώ μιλάω για το "impact" στην εικόνα.

Και πολύ σωστά φυσικά ότι τα περισσότερα hz πρέπει να είναι ένας στόχος για τις νέες κονσόλες πέρα φυσικά από τις βελτιώσεις στα γραφικά.

Οι τιμές των 4k τηλεοράσεων έπεσαν, οι επιλογές πολλές, στο άμεσο μέλλον οι πωλήσεις τους θα ανέβουν μαζί με τις νέες κονσόλες και για όσο η βιομηχανία θα συνεχίζει να μας "ταΐζει" 4k περιεχόμενο θα ανεβαίνουν μέχρι που θα υπερισχύσουν των τηλεοράσεων 1080p, άλλα για 8K ούτε λόγος, σε καμιά 10ετία ίσως.

θα διαφωνήσω για το rt, απλώς είναι καινούριο κι απ' ότι φάνηκε και από την ανάλυση του df  στο halo infinite πρέπει να υπάρξει αλλαγή στην νοοτροπία του φωτισμού στους χώρους του παιχνιδιού.

 

Επεξ/σία από Daredevil
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 11,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

40 λεπτά πριν, Daredevil είπε

θα διαφωνήσω για το rt, απλώς είναι καινούριο κι απ' ότι φάνηκε και από την ανάλυση του df  στο halo infinite πρέπει να υπάρξει αλλαγή στην νοοτροπία του φωτισμού στους χώρους του παιχνιδιού.

H "αναλυση" του DF ήταν στην preview version που α) ετρεχε σε pc και β) δεν ειχε καν raytracing.

Το δε "σχόλιο" και "άρθρο" που έχεις βάλει πιο πάνω, ειναι plagiarism πανω σε plagiarism.
Το αρχικο αρθρο είναι στο wired, και ο spencer ποτέ δεν είπε αυτό που έβαλες για τίτλο, και ούτε καν το άρθρο σχολιασμού που επικαλείσαι λέει κατι τέτοιο:

<<ray-tracing has failed to deliver admits Xbox boss>>
 

why?

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, iddqdiddqd είπε

Χάνεις το 4Κ, κερδίζεις σε όλα τα άλλα. 

Αν είσαι σε 1080, είσαι μαλλον οκ (όχι τελεια). Αν είσαι σε 4κ οθόνη, σκέψου το πολύ.

2κ οθόνη 144hz 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, from_space είπε

H "αναλυση" του DF ήταν στην preview version που α) ετρεχε σε pc και β) δεν ειχε καν raytracing.

Το δε "σχόλιο" και "άρθρο" που έχεις βάλει πιο πάνω, ειναι plagiarism πανω σε plagiarism.
Το αρχικο αρθρο είναι στο wired, και ο spencer ποτέ δεν είπε αυτό που έβαλες για τίτλο, και ούτε καν το άρθρο σχολιασμού που επικαλείσαι λέει κατι τέτοιο:

<<ray-tracing has failed to deliver admits Xbox boss>>
 

why?

 

1) δεν το έβαλα εγώ έτσι ακριβώς είναι το άρθρο με αυτό τον τίτλο

2) το df εξηγεί αυτό που λέω εδώ

εδώ το άρθρο από το wired

Αναφορά σε κείμενο

Technological breakthroughs can also fall flat, especially when they’re over-hyped. Ray tracing was the last game-tech buzzword, a years-long obsession for GPU producers. It calculates how light would bounce off digital objects in real life, an unfathomably big-brained algorithm that helps GPUs render game environments particle by particle. Flashy. And a feature in both of Xbox’s upcoming consoles. But as a recent PC Gamer article put it, “Ray tracing has failed to deliver on its promise.” Few if any games have significantly benefited from the tech. Nobody’s going to love or hate a game because you can see a ceiling lamp shining off a bullet as it whips by, or a really convincing alleyway puddle.

When WIRED read PC Gamer’s headline to Spencer, he said he thought it was “probably right.” “When I think about games where ray-tracing has had a dramatic impact on my experience as a player,” he says, “it’s kind of spotty.” And while both the Xbox Series X and PlayStation 5 both technically support 8K resolution, don’t expect that to mean much in practice. “I think 8K is aspirational technology,” Spencer says. “The display capabilities of devices are not really there yet. I think we’re years away from 8K being—if it ever is—standard in video games.” (One tech advance with immediate, tangible benefits is a 120-Hz refresh rate, which Spencer says is “absolutely there for people to use.”)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, from_space είπε

H "αναλυση" του DF ήταν στην preview version που α) ετρεχε σε pc και β) δεν ειχε καν raytracing.

Το δε "σχόλιο" και "άρθρο" που έχεις βάλει πιο πάνω, ειναι plagiarism πανω σε plagiarism.
Το αρχικο αρθρο είναι στο wired, και ο spencer ποτέ δεν είπε αυτό που έβαλες για τίτλο, και ούτε καν το άρθρο σχολιασμού που επικαλείσαι λέει κατι τέτοιο:

<<ray-tracing has failed to deliver admits Xbox boss>>
 

why?

Why?

Γιατί μετά την φόλα με τις φήμες ότι το SeriesX υπερθερμαίνεται, πιάσανε το UI που είναι στα 1080p, μετά το UI βγάλανε φήμες ότι δεν είναι full RDNA2, ε και εφόσον όλα αυτά δεν πέτυχαν τον σκοπό τους μετά και την ανάλυση απο DF, τώρα ασχολούνται με φήμες ότι δεν μπορεί η κονσόλα να δείξει ray tracing. Αυτό γίνεται στο διαδίκτυο τις τελευταίες μέρες και δεν είναι καθόλου τυχαίο το damage control που κάνουν. 

 

Επεξ/σία από Saloufas
  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Daredevil είπε

1) δεν το έβαλα εγώ έτσι ακριβώς είναι το άρθρο με αυτό τον τίτλο

2) το df εξηγεί αυτό που λέω εδώ

εδώ το άρθρο από το wired

το "αρθρο" πουθενά δεν λέει αυτό που παράθεσες με μεγάλα γράμματα. είναι ένας 100% clickbait τίτλος, και μάλιστα ότι αναγράφεται στο main body του "άρθρου" αυτού είναι ...σχολιασμός, αφού αυτοί δεν μίλησαν με τον spencer παρά μόνο στον ύπνο τους.

το ray tracing είναι μια νέα τεχνολογία, που μάλιστα στην περιπτωση της amd (από την οποία προέρχονται και οι 2 νέες κονσόλες) είναι ακόμα στα σπάργανα.

το να πει κανείς πως είναι "αποτυχία" πριν ακόμα ξεκινήσει μια τεχνολογία που έχει να προσφέρει και σε ρεαλισμό απεικόνισης αλλά και σε σμίκρυνση των resources που χρειάζονται οι εταιρείες παραγωγής video games, θα έλεγα ότι πέρα από ανόητο είναι και τρολίστικο.

το να παρουσιάζει κανείς τον spencer να το λέει αυτό, είναι ακόμα χειρότερο...

 

  • Like 4
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Saloufas είπε

Why?

Γιατί μετά την φόλα με τις φήμες ότι το SeriesX υπερθερμαίνεται, πιάσανε το UI που είναι στα 1080p, μετά το UI βγάλανε φήμες ότι δεν είναι full RDNA2, ε και εφόσον όλα αυτά δεν πέτυχαν τον σκοπό τους μετά και ανάλυση απο DF, τώρα ασχολούνται με φήμες ότι δεν μπορεί η κονσόλα να δείξει ray tracing. Αυτό γίνεται στο διαδίκτυο τις τελευταίες μέρες και δεν είναι καθόλου τυχαίο το damage control που κάνουν. 

Αυτό φίλε μου γίνεται εκατέρωθεν, δεν γίνεται μόνο από την μια μεριά. Τι εννοείς όμως λέγοντας damage control? Ότι πχ δεν αγοράζει ο άλλος Xbox επειδή διαβάζει πέρα δώθε ψευδώς πως δεν μπορεί να παραδώσει rt? Θεωρείς δλδ ότι είναι selling point το rt στις κονσόλες? Επειδή εγώ πιστεύω ότι δεν είναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Saloufas είπε

Why?

Γιατί μετά την φόλα με τις φήμες ότι το SeriesX υπερθερμαίνεται, πιάσανε το UI που είναι στα 1080p, μετά το UI βγάλανε φήμες ότι δεν είναι full RDNA2, ε και εφόσον όλα αυτά δεν πέτυχαν τον σκοπό τους μετά και ανάλυση απο DF, τώρα ασχολούνται με φήμες ότι δεν μπορεί η κονσόλα να δείξει ray tracing. Αυτό γίνεται στο διαδίκτυο τις τελευταίες μέρες και δεν είναι καθόλου τυχαίο το damage control που κάνουν. 

 τα κόμματα τα διαβάζετε στις προτάσεις? ποιος είπε ότι δεν θα έχει raytracing?  ο άνθρωπος ρωτήθηκε για ένα άρθρο του pc gamer ότι στην ουσία το rt δεν κάνει την διαφορά και συμφώνησε. Έλεος δεν είναι τα πάντα vs .....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, music_lover είπε

Και άλλοι ότι το rt είναι selling point στις κονσόλες. Τι να πει αυτό?

μέχρι τώρα πρακτικά κάθε ένα "δωμάτιο" που βλέπεις σε κάθε παιχνίδι, έχει ξεχωριστά φτιαγμένους light maps (ζωγραφισμένους), ώστε να προσομοιώνει ρεαλισμό -και χωρίς πάντα να τα καταφέρνει καλά.
με τις διάφορες τεχνικές r/t αυτός ο φωτορελισμός θα προσεγγιστεί πολύ περισσότερο, και με πολύ λιγότερα resources.
φυσικά ο καθένας μπορεί να πιστεύει ό,τι θέλει, όμως αυτό δεν τον κάνει αυτόματα και γνώστη ούτε της τεχνολογίας, ούτε των εξελίξεων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Daredevil είπε

 τα κόμματα τα διαβάζετε στις προτάσεις? ποιος είπε ότι δεν θα έχει raytracing?  ο άνθρωπος ρωτήθηκε για ένα άρθρο του pc gamer ότι στην ουσία το rt δεν κάνει την διαφορά και συμφώνησε. Έλεος δεν είναι τα πάντα vs .....

 

Εσύ γιατί μυγιάζεσαι? εγώ αναφέρομαι στο διαδίκτυο και στο πανηγύρι που γίνεται,  που άρχισαν να σχολιάζουν ότι δεν έχει δείξει η κονσόλα ακόμα παιχνίδι με RT γιατί έχει πρόβλημα και καλά συνεχεία αυτού που είπε ο Spencer. 

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, from_space είπε

μέχρι τώρα πρακτικά κάθε ένα "δωμάτιο" που βλέπεις σε κάθε παιχνίδι, έχει ξεχωριστά φτιαγμένους light maps (ζωγραφισμένους), ώστε να προσομοιώνει ρεαλισμό -και χωρίς πάντα να τα καταφέρνει καλά.
με τις διάφορες τεχνικές r/t αυτός ο φωτορελισμός θα προσεγγιστεί πολύ περισσότερο, και με πολύ λιγότερα resources.
φυσικά ο καθένας μπορεί να πιστεύει ό,τι θέλει, όμως αυτό δεν τον κάνει αυτόματα και γνώστη ούτε της τεχνολογίας, ούτε των εξελίξεων.

Μισό λεπτό γιατί κάτι χάσαμε εδώ. Όλοι πιστεύουμε σε κάτι και όλοι είμαστε ελεύθεροι να πιστεύουμε ότι θέλουμε και όλους δεν μας κάνει αυτό ειδικούς και γνωστές όπως εμένα και εσένα. Για αυτό γράφουμε το ρήμα "πιστεύω" το οποίο χρησιμοποιείται συνήθως όταν θέλουμε να εκφράσουμε μια πεποίθηση όταν δεν υπάρχει κάτι βέβαιο ή αυταπόδεικτο ή αποδεδειγμένο ή έχει πολλές ερμηνείες κτλ κλτ. Στο δια ταύτα λοιπόν, εγώ είπα πως πιστεύω ότι δεν είναι selling point. Εννοώντας αυτήν την περίοδο που διανύουμε. Εσύ από την άλλη πιστεύεις ότι θα γίνει selling point επειδή όπως αναφέρες θα βελτιωθεί σε μεγάλο βαθμό και το πιστεύω και αυτό. Για το τώρα όμως όχι γιατί προς το παρόν είναι άφαντο. Όταν γίνει λοιπόν σωστό implementation τότε ναι. Θα πουλήσει επιπλέον hardware και software. Συνεπώς δεν διαφωνούμε. Εγώ μίλησα για το σήμερα, εσύ για το αύριο. Και είμαι σίγουρος ότι θα γίνει και στις δύο πλατφόρμες. Διατηρώ όμως μια επιφύλαξη για το πόσο καλό θα είναι όταν βελτιωθεί και αυτό γιατί έφαγα ήδη μια φορά "παπά"από την σειρά 2000 της Nvidia, είδωμεν.

Επεξ/σία από music_lover
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Daredevil είπε

Καλά ο ορισμός της φυλλάδας έτσι ^_^ Κλικμπειτιά σπασμένο τηλέφωνο. Το 8Κ προφανώς δεν θα το προσπαθήσει κανείς, δεν ξέρω ούτε έναν που να έχει 8k TV στη ζωή μ προς το παρόν. Στο ray-tracing ο άνθρωπος λέει οτι ώς τώρα, δεν ήταν το ray tracing κάτι που θα του άλλαζε τη γνώμη για ένα game. Γενικά ο κόσμος εκεί έξω το έχει παραχέσει με τη "δημοσιογραφία" - Είδαν οτι υπάρχει ζήτηση στο θέμα και γράφουν ό,τι να ναι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω για το αν έχει πετύχει το σκοπό του το ray tracing αλλά πάντως διάβασα ότι και το watch dogs και το spiderman θα τρέχουν σε 30 fps με ray-tracing. 

Αν λοιπόν εξαιτίας του ray-tracing πρέπει να είσαι κολλημένος στα 30 fps και σε αυτή τη γενιά τότε για μένα δεν έχει και πολύ νόημα..

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, gtsoui είπε

Αν λοιπόν εξαιτίας του ray-tracing πρέπει να είσαι κολλημένος στα 30 fps και σε αυτή τη γενιά τότε για μένα δεν έχει και πολύ νόημα..

Τα παιχνίδια που βγαίνουν τώρα, νομίζω οτι δεν χρησιμοποιούν τις δυνατότητες των καινούριων κονσολών με dedicated hardware ray tracing cores κτλ. Αυτά είναι 3rd party παιχνίδια που θα παίζουν παντού και έχουν ξεκινήσει να γράφονται befοre ray tracing was cool . Οπότε υπομονή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...