Προς το περιεχόμενο

Xbox Series X Topic v2


Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Βασικές συστάσεις (που ισχύουν συγχρόνως με τους όρους χρήσης του forum) για να παραμείνει το θέμα ανοιχτό:

  • Συζητήστε πάνω στην συγκεκριμένη κονσόλα (specs, περιφερειακά, προγραμματισμένες κυκλοφορίες, απορίες)
  • Αποφύγετε το VS με άλλες κονσόλες ή/και PC στο βαθμό του δυνατού
  • Αποφύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή γενικεύσεις του στυλ "fan boys", "haters" κλπ
  • Μην απαντάτε σε προβληματικά μηνύματα. Στείλτε αναφορά για να τα χειριστούν οι αρμόδιοι συντονιστές.

Αν το topic ξεφύγει, χωρίς να σταλούν αναφορές, θα κλειδώσει επ' αόριστον.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, optimus prime είπε

Ξερεις ποσα τετοια tech demos εχω δει εδω και 2 δεκαετιες που ποτε δεν εγιναν πραξη σε παιχνιδια?

Εχω χασει το μετρημα..

Στο λεω και παλι τα στουντιο που πουσαρουν innovation και τετοιες τεχνολογιες εχοντας λεφτα απο πισω τους ειναι μετρημενα στα δαχτυλα της μιας παλαμης..

Αντε 2 παλαμων γιατι ειμαι γεναιοδωρος σμρ..

Ειλικρινά αγαπητέ δεν μπορώ να καταλάβω που ακριβώς διαφωνείς. Δεν σου είπα ότι όλα τα παιχνίδια της κουτσής Μαρίας από δω και μπρος θα κάνουν χρήση global illumination, ray tracing και nanite. Αυτό που σου είπα είναι ότι οι 1st party developers (αυτοί που έχουν τα φράγκα δηλαδή) είναι σε θέση να τα αξιοποιήσουν όλα αυτά. Τώρα αν αυτά τα στούντιο είναι μετρημένα σε μία παλάμη, σε δύο παλάμες ή στις πατούσες, δεν θα επεκταθώ. Κάνε εσύ το μέτρημα.

Εγώ περιμένω να δω το επόμενο Gears με αυτές τις τεχνολογίες. Μήπως και η ίδια η Microsoft δεν έχει λεφτά από πίσω να πουσάρει innovation?

1 ώρα πριν, PDS13 είπε

To ιδιο πραγμα λετε και οι δυο:P Δεν ξερω που διαφωνειτε.

Αυτή ακριβώς είναι και η δική μου απορία..

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Απαντ. 11,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, D.Luffy είπε

Ειλικρινά αγαπητέ δεν μπορώ να καταλάβω που ακριβώς διαφωνείς. Δεν σου είπα ότι όλα τα παιχνίδια της κουτσής Μαρίας από δω και μπρος θα κάνουν χρήση global illumination, ray tracing και nanite. Αυτό που σου είπα είναι ότι οι 1st party developers (αυτοί που έχουν τα φράγκα δηλαδή) είναι σε θέση να τα αξιοποιήσουν όλα αυτά. Τώρα αν αυτά τα στούντιο είναι μετρημένα σε μία παλάμη, σε δύο παλάμες ή στις πατούσες, δεν θα επεκταθώ. Κάνε εσύ το μέτρημα.

Εγώ περιμένω να δω το επόμενο Gears με αυτές τις τεχνολογίες. Μήπως και η ίδια η Microsoft δεν έχει λεφτά από πίσω να πουσάρει innovation?

Επειδη μου μιλας για first party,πες μου ποια εσυ πιστευεις οτι η Microsoft θα χρηματοδοτησει τοσο πολυ ωστε να δεις αυτο που ειδαμε στο demo.

Aναφερεις παραδειγμα την σειρα Gears και εν μερει σωστα γιατι ειναι ενα απο τα μεγαλα τους ip.

Εσυ πιστευεις οτι το art design που εχουν επιλεξει στην coalition θα αλλαξει τοσο δραματικα ωστε να φτασει στο επιπεδο που ειδες στο βιντεο?

Εχω κατι μερες που παιζω το Gears 5 και αυτο που εχω δει μεχρι τωρα ειναι οτι οι τυποι δεν μπορουν να αξιοποιησουν σωστα ουτε την unreal 4 που εχει κυκλοφορησει απο το 2014 .

Επαιξα σμρ τα chapters οπου εισαι στα χιονια και στην ερημο και ηταν σκετη απογοητευση,ηταν τοσο χαλια η αμμος και το χιονι που θυμιζε indie παιχνιδι .

Ακομα και τα μοντελα των οπλων οπου αλλα στουντιο δινουν μεγαλη σημασια γιατι τα βλεπεις συνεχεια στην οθονη εδω ειναι μετρια εως κακιστα.

Στο μονο που τους παραδεχτηκα ηταν στο skybox και στους χαρακτηρες,σε αυτο εκαναν καλη δουλεια.

Πως αυτοι θα καταφερουν να δουλεψουν την unreal 5 και να φτασουν τον ρεαλισμο του demo που ειδαμε,αφου ουτε στην 4 δεν μπορουν να πετυχουν αρκετα βασικα πραγματα .

Επεξ/σία από optimus prime
Δημοσ.
Στις 12/5/2020 στις 1:41 ΜΜ, PDS13 είπε

Το ιδανικο θα ηταν να σου δινουν την επιλογη χαμηλοτερη αναλυση/περισσοτερα frames.

Απλά ενημερωτικά, για να σου δίνουν την επίλογη χαμήλοτερη ανάλυση / περισσότερα frames σημαίνει οτι το εκάστοτε game δεν θα ξεζουμίζει τον επεξεργαστή, πράγμα που φαντάζομαι δεν το θες. Γιατί αν έχεις ξεζουμίσει την κάρτα γραφικών, είναι έυκολο να ρίξεις ανάλυση ή settings και να πάς από τα 30 / 4k στα 60 / 1440p, αλλά αν έχεις ξεζουμίσει τον επεξεργαστή όσο και να ρίξεις την ανάλυση πάλι 30αρια θα βγάζει. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, optimus prime είπε

Επειδη μου μιλας για first party,πες μου ποια εσυ πιστευεις οτι η Microsoft θα χρηματοδοτησει τοσο πολυ ωστε να δεις αυτο που ειδαμε στο demo.

Aναφερεις παραδειγμα την σειρα Gears και εν μερει σωστα γιατι ειναι ενα απο τα μεγαλα τους ip.

Εσυ πιστευεις οτι το art design που εχουν επιλεξει στην coalition θα αλλαξει τοσο δραματικα ωστε να φτασει στο επιπεδο που ειδες στο βιντεο?

Εχω κατι μερες που παιζω το Gears 5 και αυτο που εχω δει μεχρι τωρα ειναι οτι οι τυποι δεν μπορουν να αξιοποιησουν σωστα ουτε την unreal 4 που εχει κυκλοφορησει απο το 2014 .

Επαιξα σμρ τα chapters οπου εισαι στα χιονια και στην ερημο και ηταν σκετη απογοητευση,ηταν τοσο χαλια η αμμος και το χιονι που θυμιζε indie παιχνιδι .

Ακομα και τα μοντελα των οπλων οπου αλλα στουντιο δινουν μεγαλη σημασια γιατι τα βλεπεις συνεχεια στην οθονη εδω ειναι μετρια εως κακιστα.

Στο μονο που τους παραδεχτηκα ηταν στο skybox και στους χαρακτηρες,σε αυτο εκαναν καλη δουλεια.

Πως αυτοι θα καταφερουν να δουλεψουν την unreal 5 και να φτασουν τον ρεαλισμο του demo που ειδαμε,αφου ουτε στην 4 δεν μπορουν να πετυχουν αρκετα βασικα πραγματα .

Θεωρείς λοιπόν ότι η Coalition δεν έκανε σωστή δουλειά με την UE4 όταν είναι κοινώς αποδεκτό ότι το Gears 5 έχει από τα καλύτερα γραφικά που έχει δείξει η παρούσα γενιά.

Πολύ ωραία. Πες μου λοιπόν ακριβώς ποια είναι τα στούντιο που μέτρησες όπως είπες στις παλάμες του χεριού σου (στην αρχή της μίας και μετά της δεύτερης) που πιστεύεις εσύ ότι θα αξιοποιήσουν τα νέα features της UE5 λοιπόν. Εφόσον τα αναφέρεις, φαντάζομαι θα υπάρχουν. Και μια που το έφερε η κουβέντα, απαρίθμησε μου και τα στούντιο που έχουν κάνει καλύτερη δουλειά με την UE4 από την Coalition και το Gears 5.

ΥΓ:

Και όσο αναφορά τα features της UE5 και συγκεκριμένα το εντυπωσιακό Nanite, δώσε περισσότερη προσοχή στο τι είπαν στο βίντεο γιατί δεν έχεις καταλάβει κάποια πράγματα. Οι devs ΑΑΑ παιχνιδιών ήδη φτιάχνουν τη γεωμετρία με πολύ μεγάλο αριθμό πολυγώνων που μετά κόβουν σε πιο απλά μοντέλα για να περάσουν από πάνω τα normal maps. ΗΔΗ υπάρχει η λεπτομέροια. Με το Nanite δεν χρειάζεται να περάσουν αυτό το στάδιο μιας και το rendering είναι από μόνο του πολύ πιο efficient. Δηλαδή θα έχουμε τα high-poly μοβτέλα που σχεδιάστηκαν εξ αρχης. Επίσης το LOD γίνεται αυτόματα πλέον προσφέροντας πολύ καλύτερο draw distance. Κοινώς μπορεί να μη δεις τις χιλιάδες πετρούλες στο έδαφος του demo αλλά αυτόματα θα πάρεις πολύ καλύτερη ποιότητα σε πολύ βασικά πράγματα.

Ειπώθηκαν και άλλα πολύ σηματικά αλλά μερικοί μου φένεται μείνατε στα πετραδάκια του εδάφους και στου κινηματογραφικού επιπέδου assets....

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν ξερω τι ειναι κοινα αποδεκτο και τι οχι αλλα εγω δεν ενθουσιαστικα,παρολο που το παιζω στο pc με ολες τις ρυθμισεις στο τερμα και με το ultra hd texture pack περασμενο.

Θα σου πω μερικα στουντιο που εχουν το ταλεντο και το εχουν αποδειξει..

Το πρωτο που ερχεται στο μυαλο ειναι το Mundfish το οποιο θα βγαλει το Atomic Heart..

To δευτερο ειναι της Ninja theory,μετα η Saber interactive και Square Enix.

Eπισης βαζω και την Rocksteady στην λιστα με μια επιφυλαξη.

 

 

Επεξ/σία από optimus prime
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, optimus prime είπε

Δεν ξερω τι ειναι κοινα αποδεκτο και τι οχι αλλα εγω δεν ενθουσιαστικα,παρολο που το παιζω στο pc με ολες τις ρυθμισεις στο τερμα και με το ultra hd texure pack περασμενο.

Θα σου πω μερικα στουντιο που εχουν το ταλεντο..

Το πρωτο που ερχεται στο μυαλο ειναι το Mundfish το οποιο θα βγαλει το Atomic Heart..

To δευτερο ειναι της Ninja theory,μετα η Saber interactive και Square Enix.

Eπισης βαζω και την Rocksteady στην λιστα με μια επιφυλαξη.

Καταρχήν μου κάνει εντύπωση που ενώ στην αρχή μιλάς για ακριβές παραγωγές τώρα βάζεις ένα σωρό μικρά στούντιο στην εξίσωση και το γυρνάς στο ταλέντο. 

Η Mundfish μέχρι στιγμής έχει παρουσιάσει μόνο μικρά trailers και ένα ray tracing tech demo. Το Atomic Heart το ακούμε εδώ και 2 χρόνια και υποτίθεται θα κυκλοφορούσε Χειμώνα του 2019. Εντυπωσιάστηκες λοιπόν με ένα παιχνίδι που δεν έχει βγει καν και δεν ξέρουμε την τελική μορφή του αλλά το Gears 5 που παίζεις ήδη σου φάνηκε meh... ΟΚ.

Η Ninja Theory το μόνο που έκανε εντυπωσιακό στο Hellblade ήταν η βασική χαρακτήρας. Χαμηλής ανάλυσης textures παντού και τίγκα στο post processing. Παρόλα αυτά αν είδες καλά το trailer του Hellblade 2, τα assets στο έδαφος και το άπειρο draw distance που έδειξαν, θυμίζουν πολύ τις τεχνικές της UE5. Οπότε υπάρχει όντως μια "ελπίδα".

Η Saber Interactive είναι ένα στούντιο που πλέον ασχολείται με ports παιχνιδιών. Δεν μου έρχεται στο μυαλό κάποιος τίτλος τους με killer graphics... Δεν ξέρω τι κάνουν σε αυτή τη λίστα.

Square Enix... Το FFVII που τρέχει σε UE4 έχει όντως πολύ καλά γραφικά αλλά δεν αγγίζει σε καμία περίπτωση Gears. Παρόλα αυτά συμφωνώ ότι έχουν τα μέσα να αξιοποιήσουν την UE5 γιατί ο τεχνικός τομέας είναι κάτι που πάντα τους ενδιέφερε. Είδωμεν.

Rocksteady. Πολύ καλή δουλειά με την UE3 αλλά έχει περάσει πάρα πολύς καιρός να δείξουν κάτι. Συμφωνώ όμως ότι το ταλέντο είναι εκεί.

Το θέμα είναι ότι όλοι αυτοί οι παραπάνω, δεν έχουν βγάλει παιχνίδι που να αγγίζει οπτικά το Gears 5...

Προσωπικά περιμένω να δω ποιοι θα είναι οι 1st party devs που πιθανών να κάνουν τη μετάβαση στην UE5. Εφόσον το demo έγινε επάνω στο PS5, με κάνει να υποθέτω ότι ίσως κάποια studios της Sony κάνουν τη μετάβαση εφόσον η τεχνολογία είναι εντυπωσιακή. Δεν θα μου έκανε ετνύπωση να έβλεπα και την Naughty Dog ή την Santa Monica στην εξίσωση.  

Επεξ/σία από D.Luffy
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Η Mundfish μέχρι στιγμής έχει παρουσιάσει μόνο μικρά trailers και ένα ray tracing tech demo. Το Atomic Heart το ακούμε εδώ και 2 χρόνια και υποτίθεται θα κυκλοφορούσε Χειμώνα του 2019. Εντυπωσιάστηκες λοιπόν με ένα παιχνίδι που δεν έχει βγει καν και δεν ξέρουμε την τελική μορφή του αλλά το Gears 5 που παίζεις ήδη σου φάνηκε meh... ΟΚ.

Nαι εχει προοπτικες το στουντιο και εχει δειξει απο την αρχη την τρομερη δουλεια που κανει με gameplay και οχι με cgi trailer.

Eπισης εχει στο δυναμικο του εναν απο τους καλυτερους developer στην ιστορια του χωρου,τον LevelLord.

Ενταξει τωρα τοποθετηθηκα για το Gears,δεν θελω να επαναλαμβανομαι..

21 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Προσωπικά περιμένω να δω ποιοι θα είναι οι 1st party devs που πιθανών να κάνουν τη μετάβαση στην UE5. Εφόσον το demo έγινε επάνω στο PS5, με κάνει να υποθέτω ότι ίσως κάποια studios της Sony κάνουν τη μετάβαση εφόσον η τεχνολογία είναι εντυπωσιακή. Δεν θα μου έκανε ετνύπωση να έβλεπα και την Naughty Dog ή την Santa Monica στην εξίσωση.

Ειναι δυσκολο ενα στουντιο να αλλαξει μηχανη γιατι προυποθετει δουλεια πολλων χρονων..

Eιδικα για τα στουντιο της Sony η οποια περιμενει τιτλους για το ps5 απο αυτα μεσα στα επομενα 3 χρονια..

To οτι η Εpic επελεξε το ps5 να δειξει την Unreal 5 θα πρεπει να βαλει πολλους σε σκεψη και να τους προβληματισει λιγο..

21 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Η Saber Interactive είναι ένα στούντιο που πλέον ασχολείται με ports παιχνιδιών. Δεν μου έρχεται στο μυαλό κάποιος τίτλος τους με killer graphics... Δεν ξέρω τι κάνουν σε αυτή τη λίστα.

Δεν χρειαζονται ολα τα παιχνιδια να ειναι killer για να αποδειξουν το ταλεντο ενος στουντιο.

Εχουν βγαλει προσφατα το Snowrunner,πολυ ρεαλιστικο σκηνικο με τοπια και physics που τα ζηλευουν και τα πιο πρωτοκλασατα στουντιο.

Επεξ/σία από optimus prime
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, optimus prime είπε

Nαι εχει προοπτικες το στουντιο και εχει δειξει απο την αρχη την τρομερη δουλεια που κανει με gameplay και οχι με cgi trailer.

Eπισης εχει στο δυναμικο του εναν απο τους καλυτερους developer στην ιστορια του χωρου,τον LevelLord.

Ενταξει τωρα τοποθετηθηκα για το Gears,δεν θελω να επαναλαμβανομαι..

Ειναι δυσκολο ενα στουντιο να αλλαξει μηχανη προυποθετει δουλεια πολλων χρονων..

Eιδικα για τα στουντιο της Sony η οποια περιμενει τιτλους για το ps5 απο αυτα μεσα στα επομενα 3 χρονια..

To οτι η Εpic επελεξε το ps5 να δειξει την Unreal 5 θα πρεπει να βαλει πολλους σε σκεψη και να τους προβληματισει λιγο..

Δεν χρειαζονται ολα τα παιχνιδια να ειναι killer για να αποδειξουν το ταλεντο ενος στουντιο.

Εχουν βγαλει προσφατα το Snowrunner,πολυ ρεαλιστικο σκηνικο με τοπια και physics που τα ζηλευουν και τα πιο πρωτοκλασατα στουντιο.

Δεν ξέρω σε ποιους αναφέρεσαι με το cgi trailer αλλά θα περίμενα πρώτα να κυκλοφορήσει το Atomic Heart πριν βγάλω συμπέρασμα για την τρομερή δουλειά. Και άλλα στούντιο έδωσαν υποσχέσεις στο παρελθόν με gameplay video αλλά καταλείξαμε με κατώτερο οπτικό αποτέλεσμα στο τέλος. Μακάρι φυσικά να τα καταφέρουν.

Δεν είναι καθόλου δύσκολο να αλλάξει ένας dev μηχανή γραφικών και σίγουρα δεν προυποθέτει δουλειά χρόνων. Αρκεί να περάσει σε μία έτοιμη commercial και να μη χρειαστεί να την αναπτύξει από την αρχή ως proprietary. Πρόσφατο παράδειγμα η Square που από την Luminous πέρασε σε UE4 και μάλιστα έκανε και αρκετά καλή δουλειά όπως είπαμε πιο πάνω. Μέχρι και studios της Nintendo δουλεύουν επάνω σε UE4. Παράδειγμα το Yoshi's Crafted World και το εντυπωσιακότατο Luigi's Mansion 3. Αφού μπορούν αυτοί και δεν τους πήρε χρόνια, μπορούν και οι υπόλοιποι.

3 χρόνια είναι αρκετός καιρός ανάπτυξης για να βγει κάτι εντυπωσιακό με UE. Θα μπορούσε ήδη να έχει ξεκινήσει η διαδικασία και απλώς να μη το γνωρίζουμε. Έτσι κι αλλιώς η Square απέδειξε ήδη ότι είναι εφικτό με το FFVII το οποίο ξεκίνησε με διαφορετική engine σε development hell.

Δεν είμαι σίγουρος γιατί θα έπρεπε να προβληματίζει η επιλογή του PS5 για την παρουσίαση της UE5... Εμένα μου φάνηκε περισσότερο ως κίνηση της ίδιας της Sony με αφορμή την πρόσφατη γκάφα της Microsoft με την "gameplay" παρουσίαση του Series X. Εδώ είδαμε τουλάχιστον κάτι να τρέχει καθαρά σε PS5 hardware και όχι σε PC. Πιστεύω αυτός ήταν και ο επικοινωνιακός στόχος.

Δεν διαφωνώ με το ταλέντο αλλά πριν μίλησες ότι για να αξιοποιηθούν τα features της UE5 που είδαμε στο demo, απαιτούνται ακριβές παραγωγές. Αυτό σχολίασα και εκεί στάθηκα στα 1st party studios. Ότι αυτά έχουν το απαραίτητο budget για να προσφέρουν αυτά που είδαμε. 

 

Επεξ/σία από D.Luffy
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Δεν είναι καθόλου δύσκολο να αλλάξει ένας dev μηχανή γραφικών και σίγουρα δεν προυποθέτει δουλειά χρόνων. Αρκεί να περάσει σε μία έτοιμη commercial και να μη χρειαστεί να την αναπτύξει από την αρχή ως proprietary. Πρόσφατο παράδειγμα η Square που από την Luminous πέρασε σε UE4 και μάλιστα έκανε και αρκετά καλή δουλειά όπως είπαμε πιο πάνω. Μέχρι και studios της Nintendo δουλεύουν επάνω σε UE4. Παράδειγμα το Yoshi's Crafted World και το εντυπωσιακότατο Luigi's Mansion 3. Αφού μπορούν αυτοί και δεν τους πήρε χρόνια, μπορούν και οι υπόλοιποι.

Ξεχνας οτι τα στουντιο της Sony χρησιμοποιουν ειδικα modified μηχανες για να εκμεταλευτουν την κονσολα με πολλα tools φτιαγμενα απο τους μηχανικους της Sony.

Για να αλλαξουν μηχανη εκτος απο τα νεα tools που πρεπει να φτιαξουν η της Sony πρεπει και το καθε στουντιο ξεχωριστα να δημιουργησει απο την αρχη επισης τα δικα του γιατι εχει κανει τις δικες του μοντες πανω σε αυτες τις μηχανες.

Ειναι μια διαδικασια που μπορει να παρει απο 1 εως 3 χρονια..

7 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Δεν είμαι σίγουρος γιατί θα έπρεπε να προβληματίζει η επιλογή του PS5 για την παρουσίαση της UE5... Εμένα μου φάνηκε περισσότερο ως κίνηση της ίδιας της Sony με αφορμή την πρόσφατη γκάφα της Microsoft με την "gameplay" παρουσίαση του Series X.

Τωρα κοιτα οταν πλασαρεις στους developers και στο κοσμο την νεα σου μηχανη σιγουρα θελεις να την δειξεις στο μηχανημα το οποιο θα την τρεξει καλυτερα.

Ειναι η καλυτερη διαφημιση που μπορεις να κανεις στο προιον σου,γιατι αυτο εκαναν.

Δεν ηταν διαφημιση του ps5 αλλα της μηχανης τους.

Δεν νμζ οτι τους επιασαν και τους ειπαν θα σας δωσουμε τοσα για να το τρεξετε σε εμας..

Eιδικα οταν η Microsoft εχει στουντιο τα οποια χρησιμοποιουν την μηχανη τους ενω η Sony κανενα.

 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, DJTaurus είπε

Δηλαδη το ντεμο ετρεχε σε 1440p με δυναμικη αναλυση στα 30fps και χωρις ray-tracing....ή αυτο που ειδαμε ηταν performance hog και παιρνει παρα πολυ optimization ή τα επομενα μηχανηματα ειναι πιο αδυναμα απο οτι περιμεναμε. Λογικα η πραγματικοτητα θα ειναι καπου στη μεση. 

Παντως συμφωνω με το φιλο D.Luffy οτι το μονο σιγουρο ειναι οτι το Gears 6 θα βγαζει ματια, η Coalition εκανε παπαδες στο 5 οποτε ειμαι σιγουρος οτι και στο 6 θα δουμε πολυ εντυπωσιακα πραγματα.

3 ώρες πριν, VaggD είπε

Το βίντεο όντως εντυπωσιακό, αν και θα πάρει 1,5-2 χρόνια μέχρι να δούμε τέτοια γραφικά... Η Sony πρέπει να είναι πλ στριμογμένη για να προχωράει σε τέτοιες κινήσεις.... Τα περισσότερα exclusive τους δεν χρησιμοποιούν UE... (μπορεί να κάνω και λάθος) 

Νομιζω οτι το μονο 1st party παιχνιδι της Sony που τρεχει σε UE4 ειναι το Days Gone.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, dr_thodt είπε

Νομιζω οτι το μονο 1st party παιχνιδι της Sony που τρεχει σε UE4 ειναι το Days Gone.

Ναι εχεις δικιο εκανα λαθος εγω στο προηγουμενο post μου.

Thanks για την υπενθυμιση..

Επεξ/σία από optimus prime
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, optimus prime είπε

Ξεχνας οτι τα στουντιο της Sony χρησιμοποιουν ειδικα modified μηχανες για να εκμεταλευτουν την κονσολα με πολλα tools φτιαγμενα απο τους μηχανικους της Sony.

Για να αλλαξουν μηχανη εκτος απο τα νεα tools που πρεπει να φτιαξουν η της Sony πρεπει και το καθε στουντιο ξεχωριστα να δημιουργησει απο την αρχη επισης τα δικα του γιατι εχει κανει τις δικες του μοντες πανω σε αυτες τις μηχανες.

Ειναι μια διαδικασια που μπορει να παρει απο 1 εως 3 χρονια..

Τωρα κοιτα οταν πλασαρεις στους developers και στο κοσμο την νεα σου μηχανη σιγουρα θελεις να την δειξεις στο μηχανημα το οποιο θα την τρεξει καλυτερα.

Ειναι η καλυτερη διαφημιση που μπορεις να κανεις στο προιον σου,γιατι αυτο εκαναν.

Δεν ηταν διαφημιση του ps5 αλλα της μηχανης τους.

Δεν νμζ οτι τους επιασαν και τους ειπαν θα σας δωσουμε τοσα για να το τρεξετε σε εμας..

Eιδικα οταν η Microsoft εχει στουντιο τα οποια χρησιμοποιουν την μηχανη τους ενω η Sony κανενα.

Δεν ξεχνάω καθόλου για τις modified μηχανές. Τα tools παρέχονται ήδη από την UE. Ξανά απόδειξη η Square που δεν χρειάστηκε να ξαναφτιάξει το FFVII από την αρχή. Έκανε import κάποια από τα assets που δημιουργήθηκαν στην προηγούμενη μηχανή γραφικών και προχώρησε. Σε κάθε περίπτωση, αν είχαν όντως σκοπό να το κάνουν, σίγουρα η διαδικασία και η προεργασία θα ξεκινούσε από πριν χωρίς απαραίτητα να το ξέρουμε εμείς. Δεν νομίζω να έμαθε εχθές για την UE5 η Sony. 

Η καλύτερη διαφήμιση που μπορείς να κάνεις στο προιόν σου είναι να αποδείξεις στους devs ότι τρέχει απροβλημάτιστα με εντυπωσιακό αποτέλεσμα σε μια κονσόλα που πρόκειται να κυκλοφορήσει σύντομα. Όχι σε κάποιο κρυμμένο PC στα παρασκήνια με 2080 Ti σε SLI και γενικώς με hardware που θα έχει το 0.01% του αγοραστικού κοινού. Κάθε άλλο παρά προβληματισμό μου άφησε η παρουσίαση της Engine γιατί τρέχει επάνω σε κάτι που θα το αγοράσει πάρα πολύ κόσμος. Επιτέλους έβαλαν μυαλό και ξέφυγαν από βιντεάκια του τύπου Samaritan που ποτέ δεν είδαμε την περασμένη γενιά σε καμία μορφή.

Επίσης αν όντως το PS5 είναι πιο αδύναμο από το X στην πράξη, το αποτέλεσμα που είδαμε είναι αρκετά εντυπωσιακό για να καθυσηχάσει τους devs μιας και η βάση θα είναι αυτή.

Η διαφήμηση ήταν προφανώς για την UE5 αλλά και για το ίδιο το PS5 καθώς πήραμε μια γεύση από τις δυνατότητες που θα προσφέρει.

Την Sony πιστεύω να την ενδιαφέρει πολύ να διαφημίσει τις δυνατότητες της κονσόλας της και στους 3rd party τίτλους που θα κυκλοφορήσουν καθώς η UE είναι μια πολύ δημοφιλής μηχανή. Όχι μόνο τους τίτλους που θα κυκλοφορήσουν από τα δικά της στούντιο.

 

 

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Like 1
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, optimus prime είπε

Ξεχνας οτι τα στουντιο της Sony χρησιμοποιουν ειδικα modified μηχανες για να εκμεταλευτουν την κονσολα με πολλα tools φτιαγμενα απο τους μηχανικους της Sony.

Για να αλλαξουν μηχανη εκτος απο τα νεα tools που πρεπει να φτιαξουν η της Sony πρεπει και το καθε στουντιο ξεχωριστα να δημιουργησει απο την αρχη επισης τα δικα του γιατι εχει κανει τις δικες του μοντες πανω σε αυτες τις μηχανες.

Ειναι μια διαδικασια που μπορει να παρει απο 1 εως 3 χρονια..

Τωρα κοιτα οταν πλασαρεις στους developers και στο κοσμο την νεα σου μηχανη σιγουρα θελεις να την δειξεις στο μηχανημα το οποιο θα την τρεξει καλυτερα.

Ειναι η καλυτερη διαφημιση που μπορεις να κανεις στο προιον σου,γιατι αυτο εκαναν.

Δεν ηταν διαφημιση του ps5 αλλα της μηχανης τους.

Δεν νμζ οτι τους επιασαν και τους ειπαν θα σας δωσουμε τοσα για να το τρεξετε σε εμας..

Eιδικα οταν η Microsoft εχει στουντιο τα οποια χρησιμοποιουν την μηχανη τους ενω η Sony κανενα.

Χμμμ μονο που δεν τους βγήκε τελικά όπως ήθελαν, εξάλλου τι καλύτερη διαφήμιση απο το να βάλεις την αδύναμη συγκριτικά κονσόλα να κάνει παπάδες ενω είναι λιγο δεδομένο οτι η δυνατότερη θα τα κάνει καλύτερα για την epic είναι win win γιατί δείχνει στους devs ότι μπορούν να κάνουν ωραία πράγματα αν θέλουν σε όλες τις κονσόλες + pc... Περιμένω τον επόμενο καιρό ότι η epic θα δείξει tech demo στο xbox απλά δεν το κάνουν ταυτόχρονα για να μην το γειώσουν το ps. 

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, lepaterious είπε

Χμμμ μονο που δεν τους βγήκε τελικά όπως ήθελαν, εξάλλου τι καλύτερη διαφήμιση απο το να βάλεις την αδύναμη συγκριτικά κονσόλα να κάνει παπάδες ενω είναι λιγο δεδομένο οτι η δυνατότερη θα τα κάνει καλύτερα για την epic είναι win win γιατί δείχνει στους devs ότι μπορούν να κάνουν ωραία πράγματα αν θέλουν σε όλες τις κονσόλες + pc... Περιμένω τον επόμενο καιρό ότι η epic θα δείξει tech demo στο xbox απλά δεν το κάνουν ταυτόχρονα για να μην το γειώσουν το ps. 

Παρομοιο tech demo μαλλον ειναι δυσκολο να δουμε στο SX λογω συμφωνιας μεταξυ Epic κ Sony για το συγκεκριμενο promotion. Το μονο σιγουρο ειναι οτι θα δουμε κατι απο MS σε UE5 τους επομενους μηνες στη μορφη trailer/gameplay απο καποιο 1st party studio, νομιζω το πιο πιθανο σεναριο ειναι να δουμε κατι απο Hellblade 2 (εφοσον ειναι πολυ νωρις για Gears 6).

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...