Προς το περιεχόμενο

Xbox Series X Topic v2


Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Βασικές συστάσεις (που ισχύουν συγχρόνως με τους όρους χρήσης του forum) για να παραμείνει το θέμα ανοιχτό:

  • Συζητήστε πάνω στην συγκεκριμένη κονσόλα (specs, περιφερειακά, προγραμματισμένες κυκλοφορίες, απορίες)
  • Αποφύγετε το VS με άλλες κονσόλες ή/και PC στο βαθμό του δυνατού
  • Αποφύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή γενικεύσεις του στυλ "fan boys", "haters" κλπ
  • Μην απαντάτε σε προβληματικά μηνύματα. Στείλτε αναφορά για να τα χειριστούν οι αρμόδιοι συντονιστές.

Αν το topic ξεφύγει, χωρίς να σταλούν αναφορές, θα κλειδώσει επ' αόριστον.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, xavier είπε

ε καλα, δεν το λες και λαθος τοπικ...η sony  σχεδον σε ολα τα exclusive της, τα studios της χρησιμοποιουν proprietary engines, ενω η MS νομιζω ολα τα studio της δουλευουν στην unreal engine....

Ισχυει, αλλα ειναι το πρωτο PS5 footage.

  • Απαντ. 11,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εντυπωσιακό στα 9 tf εκτός και αν είναι devkit και δεν το λένε, φαντάζομαι θα δείχνει κορυφαια στο xbox... Ελπίζω σύντομα να βγάλουν tech demo και στο xbox. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εκτός από τα πολύ εντυπωσιακά γραφικά του demo, ένα άλλο σημαντικό είναι ότι οι τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται θα γλυτώσουν πολύ χρόνο ανάπτυξης και optimization. Μάλλον και χώρο εφόσον δεν θα χρειάζονται έξτρα textures για baked-in lighting. 

Ποιος ξέρει, με αυτές τις αλλαγές στο σύστημα του LOD (nanite), ίσως γλυτώσουμε και από το κλασικό stuttering της UE όταν φορτώνει assets...   

Επεξ/σία από D.Luffy
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Εκτός από τα πολύ εντυπωσιακά γραφικά του demo, ένα άλλο σημαντικό είναι ότι οι τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται θα γλυτώσουν πολύ χρόνο ανάπτυξης και optimization. Μάλλον και χώρο εφόσον δεν θα χρειάζονται έξτρα textures για baked-in lighting. 

Ποιος ξέρει, με αυτές τις αλλαγές στο σύστημα του LOD (nanite), ίσως γλυτώσουμε και από το κλασικό stuttering της UE όταν φορτώνει assets...   

Γενικά είναι ίσως η καλύτερη engine αφού πλέον την χρησιμοποιούν και στις ταινίες αντί για green screen και έχει πολύ καλό on the go optimization. 

Δημοσ.

Μην ενθουσιαζοσαστε,δεν θα δουμε πολλα παιχνιδια να χρησιμοποιησουν ολες αυτες τις τεχνικες,η παραγωγη τους θα ειναι τοσο ακριβη που θα ειναι απαγορευτικη.

Ελαχιστα στουντιο θα εχουν τοσο μεγαλο μπατζετ για να επωφεληθουν στο 100% απο αυτα που ειδαμε.

 

 

 

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, lepaterious είπε

Γενικά είναι ίσως η καλύτερη engine αφού πλέον την χρησιμοποιούν και στις ταινίες αντί για green screen και έχει πολύ καλό on the go optimization. 

απλα εχω την εντυπωση οτι καλυτερο εχουμε δει τοσο απο την microsoft (forza) οσο και απο τη sony, ηρθε απο proprietary engines(+rockstar,remedy, metro franchise κτλ) και οχι απο την unreal

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, optimus prime είπε

Μην ενθουσιαζοσαστε,δεν θα δουμε πολλα παιχνιδια να χρησιμοποιησουν ολες αυτες τις τεχνικες,η παραγωγη τους θα ειναι τοσο ακριβη που θα ειναι απαγορευτικη.

Ελαχιστα στουντιο θα εχουν τοσο μεγαλο μπατζετ για να επωφεληθουν στο 100% απο αυτα που ειδαμε.

Εγώ μια χαρά ενθουσιασμένος θα είμαι αν τουλάχιστον τα 1st party studios κάνουν χρήση των τεχνολογιών.

Τώρα για τον μέσο developer OK δεν περιμένω έτσι κι αλλιώς assets κινηματογραφικού επιπέδου...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, optimus prime είπε

Δεν το βλεπω φιλος,αλλα λενε η ελπιδα πεθαινει παντα τελευταια..

Τα 1st party studios έχουν μια χαρά το απαιτούμενο budget. Δεν είναι θέμα ελπίδας. Θέμα λογικής είναι.

Επεξ/σία από D.Luffy
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Τα 1st party studios έχουν μια χαρά το απαιτούμενο budget. Δεν είναι θέμα ελπίδας. Θέμα λογικής είναι.

Ξερεις ποσα τετοια tech demos εχω δει εδω και 2 δεκαετιες που ποτε δεν εγιναν πραξη σε παιχνιδια?

Εχω χασει το μετρημα..

Στο λεω και παλι τα στουντιο που πουσαρουν innovation και τετοιες τεχνολογιες εχοντας λεφτα απο πισω τους ειναι μετρημενα στα δαχτυλα της μιας παλαμης..

Αντε 2 παλαμων γιατι ειμαι γεναιοδωρος σμρ..

Επεξ/σία από optimus prime
  • Like 1
Δημοσ.
57 λεπτά πριν, xavier είπε

απλα εχω την εντυπωση οτι καλυτερο εχουμε δει τοσο απο την microsoft (forza) οσο και απο τη sony, ηρθε απο proprietary engines(+rockstar,remedy, metro franchise κτλ) και οχι απο την unreal

Δεν διαφωνώ και η cryengine καλύτερη είναι οπτικά απλά η unreal έχει τα σωστά tools και το σωστό optimization για να γίνεται εύκολα η δουλειά. Γι'αυτό και τόσο πολύ η χρήση της από παντού... Ειδικά ο indie dev δεν θα υπήρχε αν δεν είχε unreal και unity.

  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, optimus prime είπε

Στο λεω και παλι τα στουντιο που πουσαρουν innovation και τετοιες τεχνολογιες εχοντας λεφτα απο πισω τους ειναι μετρημενα στα δαχτυλα της μιας παλαμης..

Αντε 2 παλαμων γιατι ειμαι γεναιοδωρος σμρ..

To ιδιο πραγμα λετε και οι δυο:P Δεν ξερω που διαφωνειτε.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, mansa2k είπε

Σχετικά με το demo της UE5:

The Keighley interview has a quote that the content for that demo took 7 months and 2000 people. And they say they couldn’t have done it without the Quixel library.

DF: The Unreal Engine 5 Demo was running at 1440p and used upscaling for 4k.

Ανώμαλη προσγείωση.

διαβασε και τα σχολια απο κατω, αν δεν ειδες το βιντεο...πολυ εντυπωσιακο το upscale που χρησιμοποιησαν, με κανει να αναρωτιεμαι αν υπαρχει κατι απο πισω...

Δημοσ.

Το βίντεο όντως εντυπωσιακό, αν και θα πάρει 1,5-2 χρόνια μέχρι να δούμε τέτοια γραφικά... Η Sony πρέπει να είναι πλ στριμογμένη για να προχωράει σε τέτοιες κινήσεις.... Τα περισσότερα exclusive τους δεν χρησιμοποιούν UE... (μπορεί να κάνω και λάθος) 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...