Προς το περιεχόμενο

Xbox Series X Topic v2


Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Βασικές συστάσεις (που ισχύουν συγχρόνως με τους όρους χρήσης του forum) για να παραμείνει το θέμα ανοιχτό:

  • Συζητήστε πάνω στην συγκεκριμένη κονσόλα (specs, περιφερειακά, προγραμματισμένες κυκλοφορίες, απορίες)
  • Αποφύγετε το VS με άλλες κονσόλες ή/και PC στο βαθμό του δυνατού
  • Αποφύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή γενικεύσεις του στυλ "fan boys", "haters" κλπ
  • Μην απαντάτε σε προβληματικά μηνύματα. Στείλτε αναφορά για να τα χειριστούν οι αρμόδιοι συντονιστές.

Αν το topic ξεφύγει, χωρίς να σταλούν αναφορές, θα κλειδώσει επ' αόριστον.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 11,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, malias4 είπε

Μωρε φορητη κονσολα βγαλανε τα αλανια 🥰 πραγματικα πολυ μικρη !!

766F65D3-B923-4FC6-8EFB-8C86FC7C022C.jpeg

Χωρίς να ξέρω, είμαι βέβαιος ότι έχουν αλλάξει πολλά στο τμήμα σχεδιάσης από το One S και μετά. Ήδη το OG Xbox ήταν τέρμα ογκώδες όπως και το Xbox One. Και όλα αυτά με το τροφοδοτικό εκτός κονσόλας. Πλέον φτιάχνουν κονσόλες τούμπανα, αρκετά μαζεμένες, αθόρυβες χωρίς το brick του τροφοδοτικού. Όταν δοθεί και το PS5 σε youtubers και γίνουν οι συγκρίσεις, η διαφορά στο μέγεθος θα είναι πολύ μεγάλη. Εγώ που μετακινούμαι αρκετά συχνά, είναι μονόδρομος το Series S, αλλά ακόμα και το X μεταφέρεται πιο εύκολα σε ένα backpack. Το PS5 από την άλλη μπορεί να δείχνει πιο premium αλλά από εργονομία τίποτα, αν το βάλεις σε ένα backpack δύσκολο να αντέξουν τα πλαστικά που προεξέχουν, άσε που δε νομίζω να χωράει σε καμία τσάντα πλάτης.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά όπως ακούμε, η ποιότητα κατασκευής θα είναι στο ταβάνι,άκουσα απο το διαδίκτυο πως το έχουν δοκιμαστεί απο συνθήκες ερήμου ως "πολικές" και οτι είναι ακόμη πιο αθόρυβο απο το One X που δεν ακουγότανε με τίποτα ! 😯

 

Επεξ/σία από ELMastas
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, xavier είπε

engine programmer της id software...τα ίδια με τον τυπα της remedy...πληθαίνουν οι φωνές...

Untitled.jpg.599d5c8d3a2d9ab81c529ca7363844b1.jpg

Καλά ο τύπος λέει ότι θα έπρεπε σε αυτή την γενιά οι κονσόλες να έχουν 128GB VRAM!!! λολ!  32GB λέει στην χειρότερη. Με 32 GB GDDR6 οι κονσόλες θα είχαν πάνω από 1000€. 🤣

Αυτά έρχονται σε αντίθεσή όμως με όσα λέει η Nvidia.

Why only 10 GB of memory for RTX 3080? How was that determined to be a sufficient number, when it is stagnant from the previous generation?

[Justin Walker] We’re constantly analyzing memory requirements of the latest games and regularly review with game developers to understand their memory needs for current and upcoming games. The goal of 3080 is to give you great performance at up to 4k resolution with all the settings maxed out at the best possible price. In order to do this, you need a very powerful GPU with high speed memory and enough memory to meet the needs of the games. A few examples - if you look at Shadow of the Tomb Raider, Assassin’s Creed Odyssey, Metro Exodus, Wolfenstein Youngblood, Gears of War 5, Borderlands 3 and Red Dead Redemption 2 running on a 3080 at 4k with Max settings (including any applicable high res texture packs) and RTX On, when the game supports it, you get in the range of 60-100fps and use anywhere from 4GB to 6GB of memory. Extra memory is always nice to have but it would increase the price of the graphics card, so we need to find the right balance.

  • Like 5
Δημοσ.
52 minutes ago, xavier said:

engine programmer της id software...τα ίδια με τον τυπα της remedy...πληθαίνουν οι φωνές...

Και επίσης από τον ίδιο

 

  • Moderators
Δημοσ.
14 minutes ago, CarbonFibre said:

H  MS φέρεται στις κονσόλες της σαν να είναι pc. Δεν θα της βγει σε καλό αυτό.

Η MS έχει ξεκαθαρίσει εδώ και πολύ καιρό ότι δεν πιστεύει στις γενιές κονσολών πλέον. Το ίδιο δείχνουν και οι πράξεις της, με την επιλογή της να κυκλοφορεί δύο SKU's με τόσο σημαντικό gap ισχύος μεταξύ τους. Προφανώς και φέρεται στις κονσόλες της σαν να είναι πισιά, ο κύριος στόχος της είναι να πουλήσει services, όχι H/W.

7 minutes ago, gRim said:

Και επίσης από τον ίδιο

Δηλαδή σε κανά δυο χρόνια από τώρα τα PC games θα έχουν minimum requirement NVMe SSD's για να γίνονται installed, επειδή έτσι θα γίνεται στις κονσόλες;

Στάνταρ. Δεν υπάρχει καμία λογική σε αυτά που λέει ο φίλος.

  • Like 2
Δημοσ.
5 minutes ago, Malthador said:

Η MS έχει ξεκαθαρίσει εδώ και πολύ καιρό ότι δεν πιστεύει στις γενιές κονσολών πλέον. Το ίδιο δείχνουν και οι πράξεις της, με την επιλογή της να κυκλοφορεί δύο SKU's με τόσο σημαντικό gap ισχύος μεταξύ τους. Προφανώς και φέρεται στις κονσόλες της σαν να είναι πισιά, ο κύριος στόχος της είναι να πουλήσει services, όχι H/W.

Δηλαδή σε κανά δυο χρόνια από τώρα τα PC games θα έχουν minimum requirement NVMe SSD's για να γίνονται installed, επειδή έτσι θα γίνεται στις κονσόλες;

Στάνταρ. Δεν έχει καμία λογική σε αυτά που λέει ο φίλος.

Αναφέρει ότι θα βασιστούν στα minimum specs. Αν σκοπεύουν να βγάλουν ένα παιχνίδι και σε PC με hdd τότε θα γραφτεί με γνώμονα ότι θα τρέχει σε hdd και απλά θα έχεις γρηγορότερο loading με SSD. Το αποκλείεις μετά από κάποια χρόνια να βγουν games με minimum requirement NVMe SSD; Ήδη είναι αρκετά προσιτοί.

Ο φίλος πάντως είναι Principal engine programmer at id Software.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, DJTaurus είπε

Μάλιστα, άρα η απάντηση στο Tempest Engine της Sony που είναι built-in, hardware accelerated (δεν μπλέκεται η CPU) και δωρεάν για όλους είναι:

+ €12 για να ενεργοποιήσεις το Dolby Atmos for headphones. Και αυτό, χωρίς HW acceleration?

 

Δημοσ.

Η παγίδα είναι η εξής με το SeS.

Xbox SeS 299$ με ενσωματωμένο 512 GB SSD //5-6 next gen παιχνίδια να χωρέσουν max και μετά κλάμα uninstall και ξανακατέβασμα από το store με τις ώρες

retail 1 tb SSD extension 220$ //no comments...

 

13 λεπτά πριν, Malthador είπε

Η MS έχει ξεκαθαρίσει εδώ και πολύ καιρό ότι δεν πιστεύει στις γενιές κονσολών πλέον. Το ίδιο δείχνουν και οι πράξεις της, με την επιλογή της να κυκλοφορεί δύο SKU's με τόσο σημαντικό gap ισχύος μεταξύ τους. Προφανώς και φέρεται στις κονσόλες της σαν να είναι πισιά, ο κύριος στόχος της είναι να πουλήσει services, όχι H/W.

Δηλαδή σε κανά δυο χρόνια από τώρα τα PC games θα έχουν minimum requirement NVMe SSD's για να γίνονται installed, επειδή έτσι θα γίνεται στις κονσόλες;

Στάνταρ. Δεν υπάρχει καμία λογική σε αυτά που λέει ο φίλος.

Αν τα παιχνίδια αρχίσουν να στριμάρουν απευθείας uncompressed assets (πχ από zbrush όπως είδαμε στο UE5 tech demo του ps5), δε θα χρειαστεί μόνο nvme αλλά top of the line gen4 σε συνεργασία με πρωτόκολλα όπως το RTX IO (που παρουσίασε η nv) ή το direct storage της MS. Αλλιώς θα χρειαζόμαστε να απασχολούμε 10-20 cores και 32 GB+ RAM μονο για το decompression...

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...