iceage2609 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2020 Share Δημοσ. 19 Μαρτίου 2020 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα παιδια, θα ηθελα την γνώμη σας γιατι πραγματικά έχω απελπιστεί με ένα θέμα που αφορά τη VDSL της Forthnet. Να κάνω μια γρηγορη εισαγωγή μην σας κουράσω. Στο σπιτι που μένω ειχα 24αρα που κλέιδωνε στα 16 χωρις καποια προβληματα.Αναβάθμισα σε 100αρα VDSL της Forthnet και μιας και το κουτι του ΟΤΕ ειναι 200μέτρα? ημουν μέσα στις προυποθέσεις. Ηρθε το ZXHN H267N V1.0 το έβαλα 2-3 μέρες χωρις να παρατηρήσω κάτι και μετά έβαλα πάνω το TP link Arcer Vr400 το οποιο και αυτο επαιζε περίφημα.Πριν περίπου 10-12 μέρες αρχισα να παρατηρώ αποσυνδέσεις οι οποίες έφτασαν σε κορύφωση πριν 5 μερες που έκανε 21. Στο Tp link ειχε μεσα σε 2 με 3 ωρες 86500 pkts errors τετοια νουμερα. Κουμπώνω ξανα το ZTE και η αληθεια ειναι πως κανει πολυ λιγοτερες αποσυνδέσεις πχ 2-3 την ημέρα αλλά και πάλι εχει CRC Errors 12000-16000 . Ηρθε λοιπον ο τεχνικος και για να αποκλεισει οτι ειναι η καλωδίωση του σπιτιού μου,εβαλε ενα καλωδιο προχειρο απο την εισοδο της πολυκατοικιας,μέτρησε εκει 100. Το πέταξε μεσα απο το μπαλκονι μου στον 1ο να παρακάμψειτην εσωτερικη καλωδιωση. Κλειδωσε οπως σχεδον παντα στα 99998 και 0 errors . Μετά απο λίγο ξεκινα πάλι τα λάθη ξαφνικά ή μπορει να εχει 14 ή 40 λάθη για 10 ωρες και μετα ξαφνικα παλι να κάνει χιλιάδες. Ηρθε δυο φορες δεν εβγαλε ακρη,μου λεει δεν φταιω εγω σαν καλωδιωση το δινει στον ΟΤΕ σαν βλαβη. Ερχεται ο ΟΤΕ μετρα απο κατω 100 οπως φυσικα μετρα και αυτος της φορθνετ και απαντα ξερα δεν φταιω εγω την φερνω εδω με 100 γεια χαρα. Ρε παιδια έχετε κάποια πρόταση? Εχω απελπιστεί,να του ζητησω να βάλει ενα άλλο καλώδιο ? Να ζητήσω να βάλω κάτι άλλο ουτε και εγω ξέρω Ποια η γνωμη σας. Αυτη τη στιγμη ας πουμε ειμαι ετσι Επεξ/σία 19 Μαρτίου 2020 από iceage2609 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
coffeex Δημοσ. 19 Μαρτίου 2020 Share Δημοσ. 19 Μαρτίου 2020 https://www.insomnia.gr/forums/topic/733680-σοβαρό-πρόβλημα-με-forthnet/?do=findComment&comment=57782386 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 19 Μαρτίου 2020 Share Δημοσ. 19 Μαρτίου 2020 Άραξε σε λίγο θα ρίξουν τις ταχύτητες και δεν θα μπορούμε να μπαίνουμε καν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
rafa1919 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2020 Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2020 (επεξεργασμένο) Στις 19/3/2020 στις 6:41 ΜΜ, iceage2609 είπε Καλησπέρα παιδια, θα ηθελα την γνώμη σας γιατι πραγματικά έχω απελπιστεί με ένα θέμα που αφορά τη VDSL της Forthnet. Να κάνω μια γρηγορη εισαγωγή μην σας κουράσω. Στο σπιτι που μένω ειχα 24αρα που κλέιδωνε στα 16 χωρις καποια προβληματα.Αναβάθμισα σε 100αρα VDSL της Forthnet και μιας και το κουτι του ΟΤΕ ειναι 200μέτρα? ημουν μέσα στις προυποθέσεις. Ηρθε το ZXHN H267N V1.0 το έβαλα 2-3 μέρες χωρις να παρατηρήσω κάτι και μετά έβαλα πάνω το TP link Arcer Vr400 το οποιο και αυτο επαιζε περίφημα.Πριν περίπου 10-12 μέρες αρχισα να παρατηρώ αποσυνδέσεις οι οποίες έφτασαν σε κορύφωση πριν 5 μερες που έκανε 21. Στο Tp link ειχε μεσα σε 2 με 3 ωρες 86500 pkts errors τετοια νουμερα. Κουμπώνω ξανα το ZTE και η αληθεια ειναι πως κανει πολυ λιγοτερες αποσυνδέσεις πχ 2-3 την ημέρα αλλά και πάλι εχει CRC Errors 12000-16000 . Ηρθε λοιπον ο τεχνικος και για να αποκλεισει οτι ειναι η καλωδίωση του σπιτιού μου,εβαλε ενα καλωδιο προχειρο απο την εισοδο της πολυκατοικιας,μέτρησε εκει 100. Το πέταξε μεσα απο το μπαλκονι μου στον 1ο να παρακάμψειτην εσωτερικη καλωδιωση. Κλειδωσε οπως σχεδον παντα στα 99998 και 0 errors . Μετά απο λίγο ξεκινα πάλι τα λάθη ξαφνικά ή μπορει να εχει 14 ή 40 λάθη για 10 ωρες και μετα ξαφνικα παλι να κάνει χιλιάδες. Ηρθε δυο φορες δεν εβγαλε ακρη,μου λεει δεν φταιω εγω σαν καλωδιωση το δινει στον ΟΤΕ σαν βλαβη. Ερχεται ο ΟΤΕ μετρα απο κατω 100 οπως φυσικα μετρα και αυτος της φορθνετ και απαντα ξερα δεν φταιω εγω την φερνω εδω με 100 γεια χαρα. Ρε παιδια έχετε κάποια πρόταση? Εχω απελπιστεί,να του ζητησω να βάλει ενα άλλο καλώδιο ? Να ζητήσω να βάλω κάτι άλλο ουτε και εγω ξέρω Ποια η γνωμη σας. Αυτη τη στιγμη ας πουμε ειμαι ετσι Με τόσο χαμηλό attenuation και μη ούσα fastpath η γραμμή έχει χαμηλό SNR, γεγονός που με προδιαθέτει για ψιλοσάπιο ζεύγος από την καμπίνα έως το κατανεμητή ή κάποια σύνδεση ζευγών που έχει ελαφρά οξείδωση. Σε κάθε περίπτωση είναι ευθύνη ΟΤΕ να σου αλλάξει ζεύγος στον κατανεμητή αλλά δυστυχώς θα πρέπει να πιέσεις την Forthnet για να πιέσει με την σειρά της τον ΟΤΕ. Αν προσπαθήσεις να πιέσεις μόνος σου τον ΟΤΕ θα πάρεις από τα τρία το μακρύτερο (πολύ κομψά σου το έθεσα). Επεξ/σία 21 Μαρτίου 2020 από rafa1919 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
poulinos Δημοσ. 22 Μαρτίου 2020 Share Δημοσ. 22 Μαρτίου 2020 https://www.cyta.com.cy/mp/informational/support/files/wiring-guide-for-broadband_GR.pdf για την σωστη καλωδιωση On 19/03/2020 at 18:41, iceage2609 said: Καλησπέρα παιδια, θα ηθελα την γνώμη σας γιατι πραγματικά έχω απελπιστεί με ένα θέμα που αφορά τη VDSL της Forthnet. Να κάνω μια γρηγορη εισαγωγή μην σας κουράσω. Στο σπιτι που μένω ειχα 24αρα που κλέιδωνε στα 16 χωρις καποια προβληματα.Αναβάθμισα σε 100αρα VDSL της Forthnet και μιας και το κουτι του ΟΤΕ ειναι 200μέτρα? ημουν μέσα στις προυποθέσεις. Ηρθε το ZXHN H267N V1.0 το έβαλα 2-3 μέρες χωρις να παρατηρήσω κάτι και μετά έβαλα πάνω το TP link Arcer Vr400 το οποιο και αυτο επαιζε περίφημα.Πριν περίπου 10-12 μέρες αρχισα να παρατηρώ αποσυνδέσεις οι οποίες έφτασαν σε κορύφωση πριν 5 μερες που έκανε 21. Στο Tp link ειχε μεσα σε 2 με 3 ωρες 86500 pkts errors τετοια νουμερα. Κουμπώνω ξανα το ZTE και η αληθεια ειναι πως κανει πολυ λιγοτερες αποσυνδέσεις πχ 2-3 την ημέρα αλλά και πάλι εχει CRC Errors 12000-16000 . Ηρθε λοιπον ο τεχνικος και για να αποκλεισει οτι ειναι η καλωδίωση του σπιτιού μου,εβαλε ενα καλωδιο προχειρο απο την εισοδο της πολυκατοικιας,μέτρησε εκει 100. Το πέταξε μεσα απο το μπαλκονι μου στον 1ο να παρακάμψειτην εσωτερικη καλωδιωση. Κλειδωσε οπως σχεδον παντα στα 99998 και 0 errors . Μετά απο λίγο ξεκινα πάλι τα λάθη ξαφνικά ή μπορει να εχει 14 ή 40 λάθη για 10 ωρες και μετα ξαφνικα παλι να κάνει χιλιάδες. Ηρθε δυο φορες δεν εβγαλε ακρη,μου λεει δεν φταιω εγω σαν καλωδιωση το δινει στον ΟΤΕ σαν βλαβη. Ερχεται ο ΟΤΕ μετρα απο κατω 100 οπως φυσικα μετρα και αυτος της φορθνετ και απαντα ξερα δεν φταιω εγω την φερνω εδω με 100 γεια χαρα. Ρε παιδια έχετε κάποια πρόταση? Εχω απελπιστεί,να του ζητησω να βάλει ενα άλλο καλώδιο ? Να ζητήσω να βάλω κάτι άλλο ουτε και εγω ξέρω Ποια η γνωμη σας. Αυτη τη στιγμη ας πουμε ειμαι ετσι On 21/03/2020 at 11:54, rafa1919 said: Με τόσο χαμηλό attenuation και μη ούσα fastpath η γραμμή έχει χαμηλό SNR, γεγονός που με προδιαθέτει για ψιλοσάπιο ζεύγος από την καμπίνα έως το κατανεμητή ή κάποια σύνδεση ζευγών που έχει ελαφρά οξείδωση. Σε κάθε περίπτωση είναι ευθύνη ΟΤΕ να σου αλλάξει ζεύγος στον κατανεμητή αλλά δυστυχώς θα πρέπει να πιέσεις την Forthnet για να πιέσει με την σειρά της τον ΟΤΕ. Αν προσπαθήσεις να πιέσεις μόνος σου τον ΟΤΕ θα πάρεις από τα τρία το μακρύτερο (πολύ κομψά σου το έθεσα). φυσιολογικο το 9 margin αφου η γραμμη του εχει attainable 113. αλλο τοσο αν εχει bridge taps 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
iceage2609 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2020 Μέλος Share Δημοσ. 22 Μαρτίου 2020 (επεξεργασμένο) Στις 21/3/2020 στις 11:54 ΠΜ, rafa1919 είπε Με τόσο χαμηλό attenuation και μη ούσα fastpath η γραμμή έχει χαμηλό SNR, γεγονός που με προδιαθέτει για ψιλοσάπιο ζεύγος από την καμπίνα έως το κατανεμητή ή κάποια σύνδεση ζευγών που έχει ελαφρά οξείδωση. Σε κάθε περίπτωση είναι ευθύνη ΟΤΕ να σου αλλάξει ζεύγος στον κατανεμητή αλλά δυστυχώς θα πρέπει να πιέσεις την Forthnet για να πιέσει με την σειρά της τον ΟΤΕ. Αν προσπαθήσεις να πιέσεις μόνος σου τον ΟΤΕ θα πάρεις από τα τρία το μακρύτερο (πολύ κομψά σου το έθεσα). Εδωσε βλάβη στον ΟΤΕ η Φορθνετ και αυτος έκανε το εξης, ηρθε στην εισοδο που ειναι η γραμμη,μετρησε κ είπε εγω εχω 100 εδω με μηδέν λάθη. Δεν ειναι δικό μου γεια χαρά. Ο δικος μου φορθνετ λεει κατω μετραω κ εγω 100 κ δεν βλεπω λάθη. Του λεω με ενα καλωδιο στην κυριολεξια εναμιση μετρο που εσυ μου βαζεις πως εχω εγω εδω τετοιους παπαδες. Δν ξερω μου λεει. Δεν εχω τηλέφωνο σαν συσκευη κ πλεον δεν το εχω συνδεσει καν σε πριζα του σπιτιου,μου εχει βαλει καλωδιο ο τεχνικος της νοβα απο την εισοδο μεχρι το ρουτερ,μικρο καλωδιο ειναι μιας κ ειναι στον ά οροφο. Αυτη τη στιγμή για παράδειγμα με το ΖΤΕ αντι για το Tp link ? Μέσα σε πέντε λεπτά αυτο,εχω ξετιναχθει στις επανεκκινησεις. Δν ξέρω ουτε σε ποιον να απευθυνθω πλέον, ούτε ποιον να φέρω εδω που ειμαι να διορθωσει τι και πως. Επεξ/σία 22 Μαρτίου 2020 από iceage2609 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
filipN Δημοσ. 23 Μαρτίου 2020 Share Δημοσ. 23 Μαρτίου 2020 Δεν παρεμβαίνω γιατί είμαι "ειδικός", όπως δύο από τα μέλη που σου απάντησαν προηγουμένως, ήμουν όμως για ένα διάστημα "ομοιοπαθής" σε χαμηλότερες ταχύτητες και το πρόβλημα λύθηκε γιατί ήμουν επίμονος προς τον πάροχο. 1. Φοβάμαι πως θα λυθεί δύσκολα το πρόβλημα στον πάροχο που είσαι τώρα, δεν σε προτρέπω όμως να τα παρατήσεις! 2. Λες ότι το ZTE είχε εμφανώς λιγότερες αποσυνδέσεις, πρέπει να το επιβεβαιώσεις. Γιατί αν συμβαίνει αυτό περιορίζονται οι πιθανές αιτίες του προβλήματος. 3. Εάν είπες σαφώς και κατηγορηματικά στον υπάλληλο του ΟΤΕ, ότι το πρόβλημα παρουσιάζεται περιοδικά και όχι μόνιμα και δεν έκανε κανέναν πρόσθετο έλεγχο όπως αυτούς που προτείνει ο rafa1919, τότε στείλε εγγράφως νέο αίτημα στον πάροχό σου. Σε αυτό θα πρέπει να αναφέρεται σαφώς το είδος του προβλήματος όπως και ο τρόπος αντιμετώπισης από τους δύο τεχνικούς. Αν δεν βρεις λύση εντός 2 μηνών από την ημερομηνία της ενημέρωσης, κάνε αμέσως αναφορά στην ΕΕΤΤ ζητώντας την επίλυση του προβλήματος ή την αποδέσμευσή σου από τον συγκεκριμένο πάροχο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
coffeex Δημοσ. 23 Μαρτίου 2020 Share Δημοσ. 23 Μαρτίου 2020 (επεξεργασμένο) Υπόψιν όταν πιάσει τον αριθμό 65535 στα λάθη μηδενίζει και ξαναρχίζει να μετράει πάλι από το 0. Επεξ/σία 23 Μαρτίου 2020 από coffeex 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
iceage2609 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2020 Μέλος Share Δημοσ. 23 Μαρτίου 2020 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, filipN είπε Δεν παρεμβαίνω γιατί είμαι "ειδικός", όπως δύο από τα μέλη που σου απάντησαν προηγουμένως, ήμουν όμως για ένα διάστημα "ομοιοπαθής" σε χαμηλότερες ταχύτητες και το πρόβλημα λύθηκε γιατί ήμουν επίμονος προς τον πάροχο. 1. Φοβάμαι πως θα λυθεί δύσκολα το πρόβλημα στον πάροχο που είσαι τώρα, δεν σε προτρέπω όμως να τα παρατήσεις! 2. Λες ότι το ZTE είχε εμφανώς λιγότερες αποσυνδέσεις, πρέπει να το επιβεβαιώσεις. Γιατί αν συμβαίνει αυτό περιορίζονται οι πιθανές αιτίες του προβλήματος. 3. Εάν είπες σαφώς και κατηγορηματικά στον υπάλληλο του ΟΤΕ, ότι το πρόβλημα παρουσιάζεται περιοδικά και όχι μόνιμα και δεν έκανε κανέναν πρόσθετο έλεγχο όπως αυτούς που προτείνει ο rafa1919, τότε στείλε εγγράφως νέο αίτημα στον πάροχό σου. Σε αυτό θα πρέπει να αναφέρεται σαφώς το είδος του προβλήματος όπως και ο τρόπος αντιμετώπισης από τους δύο τεχνικούς. Αν δεν βρεις λύση εντός 2 μηνών από την ημερομηνία της ενημέρωσης, κάνε αμέσως αναφορά στην ΕΕΤΤ ζητώντας την επίλυση του προβλήματος ή την αποδέσμευσή σου από τον συγκεκριμένο πάροχο. Ευχαριστω για τις απαντησεις σας ολους γτ πραγματικα οπως πολλές φορές μπορεί να εχει συμβει κ σε εσας,αισθανομαι παγιδευμενος και ανημπορος να βρω λυση. Το ΖΤΕ ναι κανει λιγοτερες αποσυνδεσεις ΟΜΩΣ αυτο το κρινω απο το uptime που λεει εκει,πολλες φορες βέβαια πατάω να πλοηγηθω καπου,κανει καποια δευτερολεπτα ή για λιγα δευτερολεπτα αργει σαν ναναι νεκρο κ μετα προχωρα. Το TP link πεφτει συχνοτερα και αυτο με σφαλματα.Ενω μου ειπε καποια στιγμη ο τεχνικος οτι κανει μερικες φορες και δευτερολεπτα αποσυνδεση κ δεν το καταλαβαινω...πως γινεται αυτο ή πεφτει ή οχι ετσι δεν ειναι? ο τεχνικος της Νόβα εδωσε την βλαβη στον ΟΤΕ κ εχει ερθει αρκετες φορές κ ο ιδιος ,αποκλεισαμε την καλωδιωση του σπιτιου σαν αιτία γτ οπως ειπα παιρνω κατευθειαν απο την είσοδο αλλα το προβλημα επιμενει. Ο ιδιος μου λεει δεν μπορω να καταλαβω τι φταιει κ εγω εχω μεινει χωρις απαντηση. Ο ΟΤΕ δν διαπιστωσε τπτ κ αυτο ηταν απο την απαντηση του στη φορθνετ.Προφανως ηρθε μετρησε και εφυγε να ζητησω εγγραφα αν μπορω να υπαναχωρηση με δικη τους αιτιολογια? Εχω απελπιστει εδω κ ενα μηνα,εκει που ειχα 24αρα κ ολα ροδινα βρεθηκα με τετοιο θεμα Σας ευχαριστω βρε παιδια απλα ειναι αυτο που αισθανεσαι απελπισια Επεξ/σία 23 Μαρτίου 2020 από iceage2609 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gdal73 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2020 Share Δημοσ. 24 Μαρτίου 2020 Καλησπέρα φίλε και συντοπίτη Παρόμοια προβήματα είχα και εγώ με VDSL της wind από καμπίνα ΟΤΕ φυσικά. Παντελώς τυχαίες αποσυνδέσεις... Όπως και εσύ δοκίμασα ότι μπορείς να φανταστείς για να βρώ άκρη με τις αποσυνδέσεις: αν γίνονται κάποια ώρα της ημέρας, αν φταει το router, το splitter, η πρίζα, ακόμα και το εσωτερικό δίκτιο στο σπίτι... Μετά από 6 μήνες, 5 φορές επίσκεψη τεχνικού της wind (μόνο σε μία εξ΄αυτών έπεσε πάνω στην περίπτωση ο τεχνικός) και προώθηση της βλάβης στον ΟΤΕ από την WIND 4 φορές (ο ΟΤΕ φυσικά δεν έπεσε ποτέ πάνω στο πρόβλημα, συνεπώς το πρόβημα ήταν σε εμένα), έκανα καταγγελία στην ΕΕΤΤ σύμφωνα με τα όσα προβλέπονται στην διαδικασία: έγγραφη επικοινωνία προς την wind - αναμονή απάντησης - παρέλευση 20μερου - καταγγελία της wind στην ΕΕΤΤ. Το πρόβλημα κατά πάσα πιθανότητα είναι του ΟΤΕ, μην ψαρώνεις κάνε την καταγγελία και απαίτησε και αποζημίωση, όπως προβλέπεται στην διαδικασία. Άσε μετά να τα βρει η εταιρία σου με τον ΟΤΕ. Tελικά το πρόβλημα σε εμένα λύθηκε, χωρίς ποτέ να λάβω ακριβής γνώση της βλάβης. Απλά ενημερώθηκα εγγράφως από την wind ότι το θέμα ανήκε στην δικαιοδοσία του OTE και το πρόβλημα έχει πλεον επιλυθεί. Από όσο καταλαβαίνω, ειδικά στην πόλη μας υπάρχει απειρία στις συνδέσεις VDSL από τους τεχνικούς... Σου εύχομαι να ξεπλέξεις σύντομα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
iceage2609 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2020 Μέλος Share Δημοσ. 24 Μαρτίου 2020 1 ώρα πριν, gdal73 είπε Καλησπέρα φίλε και συντοπίτη Παρόμοια προβήματα είχα και εγώ με VDSL της wind από καμπίνα ΟΤΕ φυσικά. Παντελώς τυχαίες αποσυνδέσεις... Όπως και εσύ δοκίμασα ότι μπορείς να φανταστείς για να βρώ άκρη με τις αποσυνδέσεις: αν γίνονται κάποια ώρα της ημέρας, αν φταει το router, το splitter, η πρίζα, ακόμα και το εσωτερικό δίκτιο στο σπίτι... Μετά από 6 μήνες, 5 φορές επίσκεψη τεχνικού της wind (μόνο σε μία εξ΄αυτών έπεσε πάνω στην περίπτωση ο τεχνικός) και προώθηση της βλάβης στον ΟΤΕ από την WIND 4 φορές (ο ΟΤΕ φυσικά δεν έπεσε ποτέ πάνω στο πρόβλημα, συνεπώς το πρόβημα ήταν σε εμένα), έκανα καταγγελία στην ΕΕΤΤ σύμφωνα με τα όσα προβλέπονται στην διαδικασία: έγγραφη επικοινωνία προς την wind - αναμονή απάντησης - παρέλευση 20μερου - καταγγελία της wind στην ΕΕΤΤ. Το πρόβλημα κατά πάσα πιθανότητα είναι του ΟΤΕ, μην ψαρώνεις κάνε την καταγγελία και απαίτησε και αποζημίωση, όπως προβλέπεται στην διαδικασία. Άσε μετά να τα βρει η εταιρία σου με τον ΟΤΕ. Tελικά το πρόβλημα σε εμένα λύθηκε, χωρίς ποτέ να λάβω ακριβής γνώση της βλάβης. Απλά ενημερώθηκα εγγράφως από την wind ότι το θέμα ανήκε στην δικαιοδοσία του OTE και το πρόβλημα έχει πλεον επιλυθεί. Από όσο καταλαβαίνω, ειδικά στην πόλη μας υπάρχει απειρία στις συνδέσεις VDSL από τους τεχνικούς... Σου εύχομαι να ξεπλέξεις σύντομα... Καλησπέρα, σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντηση συντοπίτη Λοιπον σε εμενα εχει πέσεικανονικά πάνω στο πρόβλημα , όχι τόσο των αποσυνδέσεων που μπορεί να τα δει απο το Log όσο των λαθών. Ξεκινα αμέσως και κάνει σφάλματα και του το εδειξα και μου ειπε οτι κάτω η γραμμη του κλειδώνει με 100 κτλ οπως τα ειπα. Εδωσε βλάβη στο ΟΤΕ οπως λες τα ιδια. Με ενδιαφερει να ακολουθήσω την διαδικασία αυτή που ανέφερες, οπότε στέλνω εγγραφα στην Forthnet το Complain μου κ οτι εχει συμβειμεχρι τωρα και περιμένω απάντηση. Μετα απο 20 μερες ακόμα και αν απαντήσουν ή στείλουν πάλι τεχνικο, θαναι η 4η φορα, εγω προχωρω σε καταγγελια στον ΕΕΤΤ? Θα ήθελα την βοηθεια σου ή οποιου αλλου εχει κανει αναλογες ενέργειες για να τα κανω σωστα. Και τι μπορώ να ζητήσω ή μαλλον να απαιτησω. Ευχαριστω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gdal73 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2020 Share Δημοσ. 24 Μαρτίου 2020 Ακριβώς, στέλνεις ερώτημα στην Forthnet αναφέροντας το πρόβλημα, όλες τις ενέργειες που έχουν γίνει μέχρι τότε και ζητώντας τους να απαντήσουν γραπτώς, σε τί ενέργειες θα προβούν για την επίλυση του προβλήματος. Η wind έχει on-line εφαρμογή για την υποβολή ερωτημάτων, αυτή χρησιμοποίησα εγώ. Kοίτα αν έχει κάτι αντίστοιχο και η Forthnet... Υποχρεούνται να απαντήσουν εντός 20 ημερών με τις ενέργεις που θα γίνουν. Στην περίπτωση μου , η wind δεν απάντησε γραπτώς, οπότε μετα απο 20 ημέρες έκανα την καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Δες το link εδώ : https://apps.eett.gr/complaints/Complaint.seam τα αναφέρει όλα, όσα πρέπει να κάνεις... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
iceage2609 Δημοσ. 5 Απριλίου 2020 Μέλος Share Δημοσ. 5 Απριλίου 2020 Στις 21/3/2020 στις 11:54 ΠΜ, rafa1919 είπε Με τόσο χαμηλό attenuation και μη ούσα fastpath η γραμμή έχει χαμηλό SNR, γεγονός που με προδιαθέτει για ψιλοσάπιο ζεύγος από την καμπίνα έως το κατανεμητή ή κάποια σύνδεση ζευγών που έχει ελαφρά οξείδωση. Σε κάθε περίπτωση είναι ευθύνη ΟΤΕ να σου αλλάξει ζεύγος στον κατανεμητή αλλά δυστυχώς θα πρέπει να πιέσεις την Forthnet για να πιέσει με την σειρά της τον ΟΤΕ. Αν προσπαθήσεις να πιέσεις μόνος σου τον ΟΤΕ θα πάρεις από τα τρία το μακρύτερο (πολύ κομψά σου το έθεσα). Εγινε το γραπτό Complaint στη Φορθνετ και εαν σε 20 ημέρες δεν εχω απαντηση θα κανω καταγγελια στον ΕΕΤΤ και οτι καταφερω δεν μπορω να κατι άλλο. Να ρωτησω κατι περίεργο εαν εξηγείτε απο αποψη καλωδίωσης. Οπως είπα αυτη τη στιγμη ειμαι με απευθειας καλωδιο απο τον κατανεμητη στο ρουτερ, και τα προβληματα συνεχιζονται. Χθες παρατήρησα και νομίζω ειναι η δεύτερη φορά που σε αντίθεση με άλλες περιπτώσεις που συμβαίνει το ανάποδο οταν βρέχει...δεν έχω σφάλμα,δεν εχω αποσυνδεσεις... Ειναι η δευτερη φορα που το παρατηρω ,χθες σιγουρα, αλλά και πριν καμια βδομάδα εαν δεν κανω λαθος. Θα μπορουσε αυτο να εξηγει κάτι απο τον κατανεμητη μεχρι την καμπίνα ή ειναι εντελως συμπτωματικο ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
rafa1919 Δημοσ. 5 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 5 Απριλίου 2020 7 λεπτά πριν, iceage2609 είπε Εγινε το γραπτό Complaint στη Φορθνετ και εαν σε 20 ημέρες δεν εχω απαντηση θα κανω καταγγελια στον ΕΕΤΤ και οτι καταφερω δεν μπορω να κατι άλλο. Να ρωτησω κατι περίεργο εαν εξηγείτε απο αποψη καλωδίωσης. Οπως είπα αυτη τη στιγμη ειμαι με απευθειας καλωδιο απο τον κατανεμητη στο ρουτερ, και τα προβληματα συνεχιζονται. Χθες παρατήρησα και νομίζω ειναι η δεύτερη φορά που σε αντίθεση με άλλες περιπτώσεις που συμβαίνει το ανάποδο οταν βρέχει...δεν έχω σφάλμα,δεν εχω αποσυνδεσεις... Ειναι η δευτερη φορα που το παρατηρω ,χθες σιγουρα, αλλά και πριν καμια βδομάδα εαν δεν κανω λαθος. Θα μπορουσε αυτο να εξηγει κάτι απο τον κατανεμητη μεχρι την καμπίνα ή ειναι εντελως συμπτωματικο ? Ωραία, ωραία. Εύχομαι να βγει σύντομα άκρη στο όλο θέμα. Θαρρώ ότι είναι καθαρά συμπτωματικό. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
iceage2609 Δημοσ. 5 Απριλίου 2020 Μέλος Share Δημοσ. 5 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) 50 λεπτά πριν, rafa1919 είπε Ωραία, ωραία. Εύχομαι να βγει σύντομα άκρη στο όλο θέμα. Θαρρώ ότι είναι καθαρά συμπτωματικό. Κ κατι τελευταίο περίεργο κ συγνωμη εαν σας ζαλίζω. Με το TP link archer R400 οταν το εχω πανω παρατηρω οτι εκει που λεει Errors(pkts) πιανει τρελα νούμερα,δλδ ακομα κ μετα απο reboot συνδεεται κ λεει κατευθειαν 85000-11000 errors κ μετα φυσικα απο καποια ωρα αποσυνδεεται. Λεμε τωρα οταν το πιανει 31 αποσυνδεσεις την ημερα. Στο ZTE κάνει το εξης, οταν μπαινω στο interface του λεει οτι δν εχει πέσει πχ για 7-8 ωρες,αλλά εκτος απο τα τεραστια CRC errors παταω να μπει καπου σταματαει το loading...μενει παγωτο χωρις να κανει κατι κ μπορει μετα απο 20-30 δευτερολεπτα να ξεκινησει να φορτώνει. Μεσα τα CRC εχουν αυξηθει αλλα δν γραφει αποσυνδεση. Σας ευχαριστω για τις απαντήσεισ κ σορρυ αν σας κουρασα απλα πηγα για μαλλι απο την dsl που δούλευε κανονι κ βγηκα κουρεμενος Επεξ/σία 5 Απριλίου 2020 από iceage2609 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα