αmike12 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2020 Καλησπέρα σε όλους. Έχω μια απορία που μάλλον έχουν πολλοί που θέλουν να ασχοληθούν με αυτό τον κλάδο. Έχει πλέον μέλλον ο μηχανικός αυτοκινήτων; Δηλαδή πότε πιστεύεται ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα αφανίσουν τα κλασικά βενζινοκίνητα αυτοκίνητα; Οι προοπτικές εργοδότησης του μηχανικού είναι καλές (εύρεση εργασίας, μισθός κτλ). Αξίζει πλέον κάποιος σήμερα να ακολουθήσει το επάγγελμα αυτό; Ευχαριστώ
zourman1981 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2020 άποψη μου και ηλεκτρικά θα θέλουν τον μάστορα τους είναι κάποια επαγγέλματα (όπως υδραυλικός, ηλεκτρολόγος) που χωρίς αυτά δεν κινείται η κοινωνία
RVgtr Δημοσ. 18 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2020 Ο μηχανικός αυτοκίνητων σήμερα ασχολείται πολυ λιγο με τον ιδιο τον κινητήρα του αυτοκινήτου, περισσοτερο ασχολείται με τα περιφερειακά, αρα δεν πρόκειται να εκλείψει, αλλά οσο περαν τα χρόνια θα πρέπει να γινεται ποιο εξειδικευμένος απο τον μαστρομητσο, αυτο που θα εκλείψει τελείως θα ειναι τα συνεργεία εκτός αντιπροσωπειών και εξουσιοδοτημένων (αλλα ολα τα παραπάνω λιγο πολύ ισχυουν και σήμερα) 1
gia_nnis Δημοσ. 19 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2020 2 ώρες πριν, αmike12 είπε Καλησπέρα σε όλους. Έχω μια απορία που μάλλον έχουν πολλοί που θέλουν να ασχοληθούν με αυτό τον κλάδο. Έχει πλέον μέλλον ο μηχανικός αυτοκινήτων; Δηλαδή πότε πιστεύεται ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα αφανίσουν τα κλασικά βενζινοκίνητα αυτοκίνητα; Οι προοπτικές εργοδότησης του μηχανικού είναι καλές (εύρεση εργασίας, μισθός κτλ). Αξίζει πλέον κάποιος σήμερα να ακολουθήσει το επάγγελμα αυτό; Ευχαριστώ Εχει αλλα πρεπει να εχεις μηχανικο φιλο να σε στηριξει..!
Morosana Δημοσ. 19 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2020 Τα ηλεκτρικά που είναι το μέλλον έχουν λιγότερα μηχανικά και κινητά μέρη άρα και λιγότερες βλάβες εκτός αν περιμένεις να κανεις απόσβεση στον εξοπλισμό του συνεργείου που δεν είναι φθηνός αλλάζοντας τακάκια και ψαλίδια που είναι τα μόνα που μπορεί κάποιος παραδοσιακός μηχανικός να βάλει χέρι προς το παρών. Βεβαια επειδή είμαστε Ελλάδα με τα τωρινά δεδομένα για τα επόμενα 30 χρόνια θα βλέπουμε αυτοκίνητα με θερμικούς κινητήρες εκτός αν αλλάξει τόσο πολύ η αγορά, στηθεί επαρκές δίκτυο, μπουν και άλλες εταιρίες και ο ανταγωνισμός ρίξει τις τιμές και δώσουν κίνητρα για την απόκτηση τους.
Joshua21 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2020 1 ώρα πριν, Morosana είπε Τα ηλεκτρικά που είναι το μέλλον έχουν λιγότερα μηχανικά και κινητά μέρη άρα και λιγότερες βλάβες εκτός αν περιμένεις να κανεις απόσβεση στον εξοπλισμό του συνεργείου που δεν είναι φθηνός αλλάζοντας τακάκια και ψαλίδια που είναι τα μόνα που μπορεί κάποιος παραδοσιακός μηχανικός να βάλει χέρι προς το παρών. Βεβαια επειδή είμαστε Ελλάδα με τα τωρινά δεδομένα για τα επόμενα 30 χρόνια θα βλέπουμε αυτοκίνητα με θερμικούς κινητήρες εκτός αν αλλάξει τόσο πολύ η αγορά, στηθεί επαρκές δίκτυο, μπουν και άλλες εταιρίες και ο ανταγωνισμός ρίξει τις τιμές και δώσουν κίνητρα για την απόκτηση τους. Αλήθεια, τι ακριβώς εννοείς όταν λες "παραδοσιακός μηχανικός"? Τον μηχανικό όπως ήταν την δεκαετία του 70, δλδ αυτόν που ήξερε να χρησιμοποιήσει μόνο βασικά εργαλεία, ο οποίος στο σέρβις αφού άλλαζε λάδια και φίλτρα στο το έστελνε στον ηλεκτρολόγο για να αλλάξει μπουζί και πλατίνες? Ή τον μηχανικό του σήμερα που επισκευάζει σύγχρονα αυτοκίνητα, που έχει ένα βουνό από ειδικά εργαλεία/διαγνωστικά μηχανήματα τα οποία ξέρει να τα χρησιμοποιεί? Τα ηλεκτρικά δεν ξέρω αν θα είναι το μέλλον, αλλά ξέρω σίγουρα πως ΔΕΝ είναι το παρόν. Για τα επόμενα 30 χρόνια θα βλέπουμε αυτοκίνητα με θερμικούς κινητήρες όχι επειδή είμαστε Ελλάδα, αλλά επειδή τα ηλεκτρικά έχουν ακόμα πολλά μειονεκτήματα, κάτι που δεν πρόκειται να αλλάξει στο άμεσο μέλλον. 1
bill_zaf Δημοσ. 19 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2020 3 ώρες πριν, Joshua21 είπε Αλήθεια, τι ακριβώς εννοείς όταν λες "παραδοσιακός μηχανικός"? Τον μηχανικό όπως ήταν την δεκαετία του 70, δλδ αυτόν που ήξερε να χρησιμοποιήσει μόνο βασικά εργαλεία, ο οποίος στο σέρβις αφού άλλαζε λάδια και φίλτρα στο το έστελνε στον ηλεκτρολόγο για να αλλάξει μπουζί και πλατίνες? Ή τον μηχανικό του σήμερα που επισκευάζει σύγχρονα αυτοκίνητα, που έχει ένα βουνό από ειδικά εργαλεία/διαγνωστικά μηχανήματα τα οποία ξέρει να τα χρησιμοποιεί? Τα ηλεκτρικά δεν ξέρω αν θα είναι το μέλλον, αλλά ξέρω σίγουρα πως ΔΕΝ είναι το παρόν. Για τα επόμενα 30 χρόνια θα βλέπουμε αυτοκίνητα με θερμικούς κινητήρες όχι επειδή είμαστε Ελλάδα, αλλά επειδή τα ηλεκτρικά έχουν ακόμα πολλά μειονεκτήματα, κάτι που δεν πρόκειται να αλλάξει στο άμεσο μέλλον. Μιας κ ειμαι μηχανικος θα πω οτι ναι μεν τα ηλεκτρικα ειναι το μελλον αλλα ο εξηλεκτρισμος των οχηματων θα αρχισει απο τα ιχ επιβατικα και θελουμε αρκετα χρονια εξελιξης για να παμε κ στα ηλεκτρικα επαγγελματικα οποτε ο μηχανικος εχει μελλον για 2 γεννιες σιγουρα
Morosana Δημοσ. 19 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2020 7 ώρες πριν, Joshua21 είπε Αλήθεια, τι ακριβώς εννοείς όταν λες "παραδοσιακός μηχανικός"? Τον μηχανικό όπως ήταν την δεκαετία του 70, δλδ αυτόν που ήξερε να χρησιμοποιήσει μόνο βασικά εργαλεία, ο οποίος στο σέρβις αφού άλλαζε λάδια και φίλτρα στο το έστελνε στον ηλεκτρολόγο για να αλλάξει μπουζί και πλατίνες? Ή τον μηχανικό του σήμερα που επισκευάζει σύγχρονα αυτοκίνητα, που έχει ένα βουνό από ειδικά εργαλεία/διαγνωστικά μηχανήματα τα οποία ξέρει να τα χρησιμοποιεί? Τα ηλεκτρικά δεν ξέρω αν θα είναι το μέλλον, αλλά ξέρω σίγουρα πως ΔΕΝ είναι το παρόν. Για τα επόμενα 30 χρόνια θα βλέπουμε αυτοκίνητα με θερμικούς κινητήρες όχι επειδή είμαστε Ελλάδα, αλλά επειδή τα ηλεκτρικά έχουν ακόμα πολλά μειονεκτήματα, κάτι που δεν πρόκειται να αλλάξει στο άμεσο μέλλον. Παραδοσιακός εννοώ όπως τον ξέρουμε τώρα με τη μουντζούρα και το στουπί 😛 Ο μηχανικός του 70 btw ήξερε να διορθώνει ενώ ο μηχανικός του obd ξέρει κυρίως να αντικαθιστά και μάλιστα πολλές φορές και περιττά πράγματα μέχρι να βρει το σωστό. Ο τεχνολογία προχωράει περισσότερο απ όσο νομίζουμε και όταν θα μπουν όλοι στο παζάρι θα δεις πως όλα αυτά τα μειονεκτήματα είναι παιδικές ασθένειες. Όταν κάποιος ρωτάει για επαγγελματικό προσανατολισμό και είναι λογικά 18-20 χρόνων τα επόμενα 30 χρόνια θα τον βρουν να έχει ακόμα 20 χρόνια καριέρας μπροστά του οπότε δεν είναι και λίγο εντός αν πιστεύεις ότι όλοι θα συμπιεστούν στα επαγγελματικά.
Joshua21 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2020 20 λεπτά πριν, Morosana είπε Παραδοσιακός εννοώ όπως τον ξέρουμε τώρα με τη μουντζούρα και το στουπί 😛 Ο μηχανικός του 70 btw ήξερε να διορθώνει ενώ ο μηχανικός του obd ξέρει κυρίως να αντικαθιστά και μάλιστα πολλές φορές και περιττά πράγματα μέχρι να βρει το σωστό. Αυτό το "με τη μουντζούρα και το στουπί" όπως ακούγεται παραπέμπει σε αυτούς του 70, όχι στους σημερινούς. Και ναι, ο μηχανικός του 70 διόρθωνε επειδή τα πάντα στα αυτοκίνητα τότε διορθώνονταν, ενώ στα σημερινά σχεδόν τίποτα δεν διορθώνεται. 25 λεπτά πριν, Morosana είπε Ο τεχνολογία προχωράει περισσότερο απ όσο νομίζουμε και όταν θα μπουν όλοι στο παζάρι θα δεις πως όλα αυτά τα μειονεκτήματα είναι παιδικές ασθένειες. Όσο και να προχωρήσει η τεχνολογία δεν θα αλλάξει το γεγονός ότι τα υλικά που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή τους είναι ακριβά επειδή είναι σπάνια και δύσκολο να εξορυχθούν, δεν θα αλλάξει το γεγονός ότι τα χρόνια έρευνας και εξέλιξης πρέπει να αποσβεστούν. 25 λεπτά πριν, Morosana είπε Όταν κάποιος ρωτάει για επαγγελματικό προσανατολισμό και είναι λογικά 18-20 χρόνων τα επόμενα 30 χρόνια θα τον βρουν να έχει ακόμα 20 χρόνια καριέρας μπροστά του οπότε δεν είναι και λίγο εντός αν πιστεύεις ότι όλοι θα συμπιεστούν στα επαγγελματικά. Τώρα απάντησες κάπως καλύτερα, καμία σχέση με πριν που έγραψες ότι το επάγγελμα έχει μπροστά του 30 χρόνια επειδή "είμαστε Ελλάδα".
αmike12 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2020 Μέλος Δημοσ. 19 Μαρτίου 2020 Ευχαριστώ παιδιά με κατατοπίσατε αρκετά. Όπως καταλάβατε φέτος τελιώνω το σχολείο(17 ετών) και είμαι σε δίλημα αν αξίζει να πάω να σπουδάσω(πληροφορική θα πάω) κάτι που στη τελική μπορεί να μη μου αρέσει και τόσο ή αν αξίζει να κυνηγήσω το επάγγελμα του μηχανικού; Επίσης ξέρετε περίπου τι μισθοί παίζουν για μηχανικούς;
bill_zaf Δημοσ. 19 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2020 2 λεπτά πριν, αmike12 είπε Ευχαριστώ παιδιά με κατατοπίσατε αρκετά. Όπως καταλάβατε φέτος τελιώνω το σχολείο(17 ετών) και είμαι σε δίλημα αν αξίζει να πάω να σπουδάσω(πληροφορική θα πάω) κάτι που στη τελική μπορεί να μη μου αρέσει και τόσο ή αν αξίζει να κυνηγήσω το επάγγελμα του μηχανικού; Επίσης ξέρετε περίπου τι μισθοί παίζουν για μηχανικούς; Οι μισθοι σε τετοιες δουλειες τεχνης, ειναι καθαρα αναλογως προσοντων, εκτος βεβαια απο κατι αντιπροσωπειες που δεν παιρνεις ευκολα πολλα λεφτα
vamvakoolas Δημοσ. 20 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2020 14 ώρες πριν, αmike12 είπε Ευχαριστώ παιδιά με κατατοπίσατε αρκετά. Όπως καταλάβατε φέτος τελιώνω το σχολείο(17 ετών) και είμαι σε δίλημα αν αξίζει να πάω να σπουδάσω(πληροφορική θα πάω) κάτι που στη τελική μπορεί να μη μου αρέσει και τόσο ή αν αξίζει να κυνηγήσω το επάγγελμα του μηχανικού; Επίσης ξέρετε περίπου τι μισθοί παίζουν για μηχανικούς; πλεον στα συνεργεια υπαρχουν 2 κατηγοριες: ο μηχανικος τυπου αλλαγη αναλωσημων και συστηματων διευθυνσης/εξατμισης και γενικα μεταλλων και οπως ηδη γραφτηκε οι μηχανικοι που ασχολουνται με εγκεφαλο, ηλεκτρικα (αισθητηρες, κυκλωματα κοκ) πλεον ειναι κανονας οταν ο μηχανικος δε μπορει να φτιαξει κατι να απευθυνεται στον "ηλεκτρονικο" και αναποδα. Το καλο ειναι οτι ο οδηγος πλεον δυσκολα "βαζει χερι" μιας και υπαρχουν τα καλυματα εγγυησεις κοκ ενω και η τεχνολογια προχωρησε. Σιγουρα αν σου αρεσει εχει μελλον και ο κανονας ειναι να δουλεψεις ως βοηθος παραλληλα με τις σπουδες ή μετα. Μεχρι στιγμης δεν υπαρχει μεγαλο προβλημα απασχολησης. Οι μισθοι ξεκιναν απο 700 ευρ και αναλογα με τα προσοντα και χρονια ανεβαινουν. Και σε αυτο τον τομεα υπαρχει εξιδικευση οχι μονο στο τομεα του αυτοκινητου που αναφερθηκα αλλα και στις μαρκες και κινητηρες. Αποσο ξερω εχουν αρχισει σεμιναρια για ηλεκτροκινητηρες (δεν αναφερομαι στα μεγαλα εργοστασια) και σιγουρα καποιοι μηχανικοι θα πανε προς τα εκει. Σε καθε περιπτωση θα πρεπει να σου αρεσει αυτος ο κλαδος οπως και να εχεις διαθεση να μαθαινεις ή και να δουλευεις λιγο παραπανω (πχ αν κατι δε σου "βγαινει" ή το ανταλλακτικο αργησε και εχεις να παραδωσεις). Μη κανεις το λαθος να θες να ανοιξεις δικο σου συνεργειο αν δεν εχεις τουλαχιστον δεκαετια στο χωρο γιατι εχω δει πολλα παιδια να εχουν καταστραφει οικονομικα και κοινωνικα..
αmike12 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2020 Μέλος Δημοσ. 21 Μαρτίου 2020 Λοπόν. Θα δώσω πανελλήνιες ούτως η άλλος για να εξασφαλίσω μια θέση στην πληροφορική και θα δω από εκεί και πέρα τι θα κάνω τελικά (μάλλον θα αρχίσω δουλειά σε ένα συνεργείο ως βοηθός και παράλληλα θα πάω σε μια σχολή για μηχανικούς)
giorgos_di Δημοσ. 21 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2020 3 ώρες πριν, αmike12 είπε Λοπόν. Θα δώσω πανελλήνιες ούτως η άλλος για να εξασφαλίσω μια θέση στην πληροφορική και θα δω από εκεί και πέρα τι θα κάνω τελικά (μάλλον θα αρχίσω δουλειά σε ένα συνεργείο ως βοηθός και παράλληλα θα πάω σε μια σχολή για μηχανικούς) Αν στοχεύεις σε σχολή Πληροφορικής και μάλιστα σε ΑΕΙ, τότε είναι δύσκολο να κάνεις και τα δύο. Είμαι στα τελειώματα σχολής Πληροφορικής του ΕΚΠΑ και μπορώ να σου πω ότι δεν είχα χρόνο για τίποτα άλλο πέρα από την σχολή. Πρέπει να το γουστάρεις πολύ το αντικείμενο για να την βγάλεις. Αν όχι τότε πήγαινε σε μια σχολή Μηχανολογίας να αποκτήσεις θεωρητικό υπόβαθρο ταυτόχρονα με το συνεργείο.
αmike12 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2020 Μέλος Δημοσ. 21 Μαρτίου 2020 21 λεπτά πριν, giorgos_di είπε Αν στοχεύεις σε σχολή Πληροφορικής και μάλιστα σε ΑΕΙ, τότε είναι δύσκολο να κάνεις και τα δύο. Είμαι στα τελειώματα σχολής Πληροφορικής του ΕΚΠΑ και μπορώ να σου πω ότι δεν είχα χρόνο για τίποτα άλλο πέρα από την σχολή. Πρέπει να το γουστάρεις πολύ το αντικείμενο για να την βγάλεις. Αν όχι τότε πήγαινε σε μια σχολή Μηχανολογίας να αποκτήσεις θεωρητικό υπόβαθρο ταυτόχρονα με το συνεργείο. Φίλε καταλαβαίνω τι λές. Ναι σε ΑΕΙ στοχεύω. Σκέφτηκα και τη μηχανολογιά αλλά αν περάσω εκεί δεν θα υπάρχει σίγουρα χρόνος για παράλληλη ενασχόληση σε συνεργείο. Σχολή μηχανικών θα πάω αν δεν πάω να σπουδάσω πληροφορική. Βασικά το ερώτημά μου είναι αν αξίζει να πάρω το ρίσκο να μην πάω σε μια σίγουρη δουλειά(πληροφορική) και να κυνηγήσω κάτι που νομίζω μου ταιριάζει καλύτερα(μηχανικός αυτοκινήτων-προγραμμαστιστής εγκεφάλων αυτοκινήτου)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα