Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Diver_Gr είπε

Είσαι  παράδειγμα  ανθρώπου που όχι μόνο  δεν καταλαβαίνει αλλά αρνείται και αυτά που γράφει. 

Γράφεις ξεκάθαρα  η ουσία βρίσκεται στο λόγο της ταχύτητας μεταφοράς δεδομένων  του σκληρού και  θα κλείσει  το κενό στη διαφορά επιδόσεων....... 

Γράφεις ότι θα κάνει streaming shaders! Ειλικρινά αντιλαμβανεσαι τη γράφεις; 

Επίσης δεν αντιλαμβανεσαι βασικά πράγματα όσο αφορά τα γραφικά και το σχεδιασμό γραφωντας το κορυφαίο "τα tf της gpu δλδ) θα πηγαίνει σε εκείνη την μικρή περιοχή του παιχνιδιού που βλέπεις κάθε δευτερόλεπτο στην οθόνη σου και όχι σε ολόκληρο το level.

Ανα πάσα στιγμή τα γραφικά που βλέπεις στην οθόνη είναι αυτά που μπορεί να δείξει η κάρτα γραφικών,  τα assets που δεν βλέπεις είναι στη ram του συστήματος,  καμία κάρτα δεν κάνει render όλο το επίπεδο ανά πάσα στιγμή,  render γίνεται μόνο στο field of view,  Όλα τα υπόλοιπα είναι στη ram του συστήματος και κάποια αλά stream από το σκληρό για αυτό έχουμε και το φαινόμενο του pop up όπως και το ανάθεμα αν το ξέρεις το γνωστό σε όλους drawn distance. Οτιδήποτε εκτός αυτού του πεδίου δεν σχεδιάζεται και δεν τραβάει πόρους από τη κάρτα. 

Το οτι δεν κανει rendering σε οτι δεν φαινεται δεν ειναι ετσι ακριβως. Οταν εχεις για παραδειγμα 100 φυλλα χαρτι πχ να φαινονται το ενα πανω απο το αλλο στην οθονη εσυ βλεπεις μονο το πιο πανω αλλα η καρτα κανει redraw ολα τα φυλλα που εχουν γινει dirty απο καποια αλλαγη (κινηση πχ της καμερας ακομα κι αν δεν φαινεται στο ματι οτι αλλαζει η θεση του καθε χαρτιου). Και το χειροτερο ειναι οτι σε πολλες περιπτωσεις (παρα πολλες) γινεται redraw σε ολα τα φυλλα ακομα κι οταν αλλαζει 1 μονο φυλλο. 

Ετσι καταληγεις να φορτωνεις την καρτα με φοβερο load ακομα κι οταν δεν υπαρχει κανενα οπτικο οφελος. Δεν μου φαινεται απιστευτο να εχει δομησει η sony καποιο νεωτερικο api που εκμεταλλευομενο την ταχυτητα του δισκου να προτεινει ενα αλλο τροπο σχεδιασης και λειτουργιας των οπτικων οντοτητων προγραμματιστικα. Αν εισαι developer σκεψου ασπουμε τον τροπο που λειτουργει το Flutter: αντι να κραταει στη μνημη οντοτητες και να τις αλλαζει οταν κινουνται, φτιαχνει στιγμιοτυπα μιας χρησης και μετα τα καταστρεφει αντι να τα αλλαζει. Αυτο οσο αλλοκοτο κι αν ακουγεται δινει φοβερα αποτελεσματα σε ταχυτητα. Δεν αποκλειεται να εννοουν κατι παρομοιο.

Παντως, αν εχει κανει κατι τετοιο η sony, οπως εγραψε παραπανω καποιος αλλος φιλος, θα περασουν αιωνες μεχρι να γινει master αυτη η διαφορετικη φιλοσοφια απο τους devs και να εξαργυρωθουν τα πλεονεκτηματα της. Οι devs θελουν πολυ χρονο για τοσο μεγαλες αλλαγες.

Προσωπικα αν και το θεωρω εφικτο δεν πιστευω οτι εχει γινει κατι τετοιο. Πρωτον γιατι δε θεωρω τη sony ικανη να κανει κατι τοσο καινοτομο σε software. Δευτερον γιατι τονισαν το αντιθετο, οτι ο κυκλος εκμαθησης του api της νεας κονσολας θα ειναι πολυ μικρος (αρα δεν υπαρχει κατι πολυ διαφορετικο να μαθουν οι devs). Τριτον διοτι τετοιες paradigm shifting αλλαγες σχεδιασης θελουν τεραστιο χρονο αναπτυξης και δοκιμων. Εδω η Unity, που ασχολειται εντελως με αυτο το πραγμα (game engine), για να περασει σε κατι πιο ελαφρυ ως αλλαγη σχεδιασης (ECS) εχει αφιερωσει 2-3 χρονια και ακομα δεν εχει ετοιμαστει κατι τελικο. Ειναι φυσικα αλλο το επιζητουμενο αποτελεσμα, αλλα η πολυπλοκοτητα ειναι παρομοια κλιμακας. Αν συζητουσαμε για τη Microsoft θα ηταν πιο πιστευτο κατι τετοιο, αλλα η Sony δε νομιζω οτι εχει τετοια ιπποδυναμη σε προγραμματιστες. Εκτος κι αν αγορασε (απο καποιο startup πολυ εξειδικευμενο) τα τελευταια χρονια κατι ετοιμο ως concept και το μοστραρει ξαφνικα τωρα.

  • Thanks 1
  • Απαντ. 331
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ειδα το βιντεακι με τον Mark Cerny και για xbox το mini review του Austin Evans και νομιζω δε θα υπαρχει ουσιαστικη διαφορα στα γραφικα. Τα loading times θα ειναι μηδαμινα και στις 2 κονσολες, οποτε νομιζω η διαφορα θα ειναι στο network, στο OS, στις συνδρομες και τα pass που δινει καθε εταιρεια και το χειριστηριο. Επισης μου αρεσει που στο ps5 θα μπορεις να βαλεις δικο σου, third party nvme ssd.

Ξερει κανεις αν αυτες οι περιεργες χωρητικοτητες ειναι λογω over provisioning?

Επεξ/σία από Neo106
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το ξανασκέφτηκα παιδιά. Αν δεν έχεις gaming pc πας καρφωτός Xbox.

όσοι έχουμε gaming pc θα πάρουμε το σαπάκι (PS5).

🤪

Το HW του xbox πάντως είναι απίθανο, ρίχνει σε pc του 1200αρικου

Επεξ/σία από The__Blade
  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

H ms κατέβηκε από το καλάμι που χε καβαλήσει κατά την παρουσίαση του προγουμενου xbox με το πιο αδύναμο hw,το always on και το πάντρεμα του κινεκτ .έπαθε και έμαθε.δινει απλόχερα επιδόσεις τώρα.αν συνδυαστεί με καλή τιμή και ορισμένα δυνατά  titles στο ξεκίνημα θα σαρώσει. Τώρα για τη Σόνυ ευχομουν να δώσει την ίδια ιπποδύναμη με το νέο one αλλά απ' ότι φαίνεται άρχισε να το καβαλάει αυτή το καλαμι...μια γενιά ανά 6-7 χρόνια...δώστε ρε τσιπηδες δυναμη

Επεξ/σία από billeiros
  • Thanks 2
Δημοσ.
8 ώρες πριν, Neo106 είπε

Επισης μου αρεσει που στο ps5 θα μπορεις να βαλεις δικο σου, third party nvme ssd.

 

Το αναποδο ισχυει. Στο sx μπορεις να βαλεις πιο ευκολα επεκταση απο την πρωτη μερα, ενω στο 5 επειδη ειναι στημενο για πιο γρήγορη ταχυτητα μεταφορας δε θα παιζουν παρα μονο καποιοι δισκοι που θα υποστηριχθουν στο μελλον καποτε.

Η μειωμενη χωρητικοτηρα στο 5 ειναι προφανως λογω κοστους.

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Επισκέπτης
Δημοσ.
6 ώρες πριν, The__Blade είπε

Το ξανασκέφτηκα παιδιά. Αν δεν έχεις gaming pc πας καρφωτός Xbox.

όσοι έχουμε gaming pc θα πάρουμε το σαπάκι (PS5).

🤪

Το HW του xbox πάντως είναι απίθανο, ρίχνει σε pc του 1200αρικου

καλο, το σαπακι ps5...

Δημοσ.
6 ώρες πριν, The__Blade είπε

Το ξανασκέφτηκα παιδιά. Αν δεν έχεις gaming pc πας καρφωτός Xbox.

όσοι έχουμε gaming pc θα πάρουμε το σαπάκι (PS5).

🤪

Το HW του xbox πάντως είναι απίθανο, ρίχνει σε pc του 1200αρικου

Σαπάκι το PS5? Οκ!

Δημοσ.
15 ώρες πριν, music_lover είπε

Ας πούμε και κάτι τεχνικό αφού μας αρέσουν τα teraflops. Ο Mike Cerny ξόδεψε το μεγαλύτερο μέρος της παρουσίασης του στον πρωτοποριακό ssd της νέας κονσόλας της Sony. Και όχι τυχαία καθότι στην ουσία παρουσίασε έναν νέο τρόπο rendering ο οποίος αν μεταφερθεί και στο pc θα αποτελέσει revolution στον τρόπο διαχείρισης της δύναμης των gpu και αν εφαρμοστεί σωστά στο PS5 θα εξαφανίσει το gap μεταξύ της διαφοράς δύναμης ανάμεσα στις 2 κονσόλες. Και εξηγούμαι: Η ουσία κρύβεται στην ταχύτητα μεταφοράς δεδομένων (transfer rates) του δίσκου. Εκτός από το ότι τα loading times που στο PS5 θα είναι μικρότερα από το Xbox Series X, η υψηλή ταχύτητα του δίσκου θα επιτρέψει τους developers να εφαρμόσουν μια τεχνική κατά την οποία θα κάνουν stream textures και shaders και render τα data όχι για ολόκληρο το level κάθε παιχνιδιού αλλά μόνο αυτά της FoV (field of view) περιοχής του παίκτη, on the fly εκμεταλλευόμενοι την ταχύτητα δεδομένων του δίσκου ssd. Αν το πετύχουν αυτό, με αυτόν τον τρόπο, όλη η rendering power του συστήματος (τα tf της gpu δλδ) θα πηγαίνει σε εκείνη την μικρή περιοχή του παιχνιδιού που βλέπεις κάθε δευτερόλεπτο στην οθόνη σου και όχι σε ολόκληρο το level.

 

 

δηλαδη μας λες οτι θα χρησιμοποιησουν τον δισκο που ειναι χιλιες φορες πιο αργος απο την μνημη για να φερουν δεδομενα? δεν εχει καμια λογικη, κατι αλλο θα ειπε και δε το καταλαβες.

 

τωρα οσον αφορα την μαχη των flops οι διαφορες ειναι καμια 200mhz στις καρτες της nvidia ας πουμε, οποτε δε πρεπει να δινουμε και τοση βαση. επισης ray tracing δε θα δειτε ή θα δειτε της κακιας ωρας, οπως και το 4κ 120fps που εβλεπαν καποιοι σε ονειρο...:lol: το παιχνιδι θα παιχτει στο τι ποιοτητας γραφικα θα σχεδιαστουν αναμεσα στις δυο κονσολες. το pc ετσι κι αλλιως ειναι αλλο στορι και δε προκειται να το φτασουν.

  • Confused 2
Δημοσ.

Ολα ειναι περι ορεξεως στην τελικη ας το καταλαβουν ολοι αυτο.

 

εγω παντα πηγαινα προς Playstation πλευρα γιατι εχει οτι ζηταω. Για παραδειγμα ακουω πολλους να μου λενε για Gamepass και προσωπικα εγω βγαζω σπυρια οταν ακουω digital. Θελω να εχω την συλλογη μου physical να την βλεπω κ να την χαιρομαι οποτε δεν μου λεει τιποτα το digital.

2ον το 50% των παιχνιδιων μου ειναι Jrpg που με εξαιρεση κατι λιγα του XB360 η MS δεν εδωσε ποτε βαρος στην συγκεκριμενη αγορα ενω στο PS βγαινουν παραδοσιακα απειρα σε καθε γενια. Οποτε ξεκιναω με PS κ οταν ειχα την οικονομικη δυνατοτητα πηρα κ ενα μεταχειρισμενο XB360 επαιξα οτι ειχε βγει κ εκει σαν exclusive  (jrpg κ μη) κ τελειωσε.

Οποτε τι κανω τωρα εγω παιρνω ΧΒseriesX κ καθομαι κ την κοιταω για να λεω σε αλλους gamers οτι εχω πιο δυνατο μηχανημα απο εσενα που εχεις ps5 κ δεν παιζω τα παιχνιδια που γουσταρω?

Ελπιζω να καταλαβαινετε που το παω...

Οσοι γουσταρουν Gears,Forza (κ πιθανοτατα καλυτερα multipatforms) βολευονται με gamepass κτλπ θα πανε MS κ οσοι γουσταρουν Horizon,Gran turismo και πιο japanese style games θα πανε στην Sony.

φυσικα οσοι εχουν την δυνατοτητα παιρνουν κ τα δυο κ τελειωσε. 

Μετα πολλοι κραζουν την conference του Cerny για τους developers λες κ καταλαβαν τι ελεγε... κ γω εκατσα κ την ειδα , αναθεμα κ αν καταλαβα το 50% απο αυτα που ελεγε.Λογικο ειναι μιας κ ΔΕΝ απευθυνεται στο καταναλωτικο κοινο!!!

Ο αλλος λεει δεν εδειξαν demo λες κ ηταν αυτος ο σκοπος της συγκεκριμενης εκδηλωσης.

Αλλος παλι ηθελε να δει την κονσολα οταν τα αποκαλυπτηρια του PS4 ειχαν γινει Ιουνιο 5 μηνες πριν το launch!

Παιδια ηρεμιστε λιγο...Η MS με αυτα που εγιναν την τελευταια γενια θελει να κλεισει τις πληγες της κ καλα κανει κ προσπαθει με παρα πολυ καλη στρατηγικη κατ εμε, να παρουσιαζει περισσοτερα για την νεα γενια. Αυτο μονο καλο μπορει να κανει στον ανταγωνισμο κ φυσικα σε εμας τους πελατες! Μακαρι να ειχαμε ολοι μετοχες τους να τα κονομαγαμε αλλα δυστυχως...

Keep on gaming

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, The__Blade είπε

Το ξανασκέφτηκα παιδιά. Αν δεν έχεις gaming pc πας καρφωτός Xbox.

όσοι έχουμε gaming pc θα πάρουμε το σαπάκι (PS5).

🤪

Το HW του xbox πάντως είναι απίθανο, ρίχνει σε pc του 1200αρικου

Οι πωρωμένοι πιο κάτω από το μνμ σου ούτε που κατάλαβαν ότι έκανες πλάκα με το 'σαπάκι (PS5)'. Ετοιμοπόλεμοι λέμε... :D

EDIT: Το ποιά κονσόλα μας αρέσει και θα πάρουμε (βλ. πάνω) είναι opinion. To γεγονός οτι η MS έχει πολύ καλύτερο offering είναι FACT. Παράδειγμα η τραγική ανακοίνωση για το BC στο PS5 τη στιγμή που ή MS δηλώνει ότι όλη η συλλογή σου σε ακολουθάει στο SeX ΚΑΙ βελτιωμένη για τη νέα κονσόλα.

 

 

 

Επεξ/σία από gr8effect
  • Like 1
Δημοσ.

Εμένα με ενδιαφέρει περισσότερο όλων το backwards compatibility, τα specs αδιάφορα αρκεί να ναι ανάλογα της τιμής. 

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, polux_x είπε

Εμένα με ενδιαφέρει περισσότερο όλων το backwards compatibility, τα specs αδιάφορα αρκεί να ναι ανάλογα της τιμής. 

Εκει νικαει ξεκαθαρα η MS αλλα οτι δε σε ενδιαφερουν τα specs σε τετοιο topic ειναι λιγο ατοπο :P

Δημοσ.

εε πρέπει να είσαι μικρός η nvidia υιοθετησε την τεχνική αυτή από τότε.

17 ώρες πριν, music_lover είπε

Καταλαβαίνεις όμως ότι πέρασαν 20 χρόνια από τότε..

πρέπει να είσαι μικρός, η nvidia  υιοθετησε την τεχνική αυτή αφού είδε τα αποτελέσματα .2001 gf 3

https://www.anandtech.com/show/767/3

Δημοσ.

Ένα πράγμα δεν καταλαβαίνω. Οι εμμονικοί με τα exclusives και σνομπ με τα γραφικά γιατί δεν ζητάνε από τη Sony να μείνει για πάντα με hw του 2013; Ή και πιο πίσω ακόμη. Να μην ξοδεύονται κιόλας.

Μα καλά δεν το καταλαβαίνουν ότι η πιο αδύναμη κονσόλα είναι ο ελάχιστος κοινός παρονομαστής που θα κρατήσει πίσω την εξέλιξη του software σε όλες τις πλατφόρμες;

  • Thanks 1
  • Sad 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...