Προς το περιεχόμενο

Η Sony αποκαλύπτει τα τεχνικά χαρακτηριστικά του PlayStation 5


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, Diver_Gr είπε

 

well said, εκει που θα βοηθησει ο ssd ειναι στα loading/transition times, κατι που θα ειναι σιγουρα αισθητο στα μεγαλα open world παιχνιδια. εδω ομως μερικοι προσπαθουν να μας πεισουν, οτι αυτη η τεχνικη θα καλυψει το κενο τις μειωμενης γραφικης ιπποδυναμης που εχει το PS5 με το XSX, κατι που προφανως δεν ισχυει.

Επεξ/σία από KilliK
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 331
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, KilliK είπε

well said, εκει που θα βοηθησει ο ssd ειναι στα loading/transition times, κατι που θα ειναι σιγουρα αισθητο στα μεγαλα open world παιχνιδια. εδω ομως μερικοι προσπαθουν να μας πεισουν, οτι αυτη η τεχνικη θα καλυψει το κενο τις μειωμενης γραφικης ιπποδυναμης που εχει το PS5 με το XSX, κατι που προφανως δεν ισχυει.

Πουθενά δεν αναφέρθηκαν καλύτερα γραφικά, μην διαστρεβλώνεται ότι δεν σας αρέσει, έγραψα κατά λέξη "καλύτερη διαχείριση της δύναμης της gpu", αν εσείς καταλαβαίνετε καλύτερα γραφικά τότε λυπάμαι ,κάτι καταλάβατε λάθος. Η κάλυψη του gap δεν αφορούσε την βελτίωση των γραφικών της gpu αλλά του gap του πλεονεκτήματος της ισχυρότερης gpu του xbox μέσω της καλύτερης διαχείρισης της δύναμης της κάρτα του PS5.

Επεξ/σία από music_lover
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απο τηλεόρασεις τι γίνεται παιδιά??? 

 

 

ποιες αυτή τη στιγμή με 120hz και low latency μπορούμε να πούμε οτι ειναι σε  θέση και εκμεταλλευονται τις δυνατότητες των NEXT GEN CONSOLES?? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

Από ότι καταλαβαίνω η M$ διάλεξε τον δρόμο του να τοποθετήσει κάρτα γραφικών με πολλά CUs αλλά χαμηλούς χρονισμούς

και η Sony κάρτα γραφικών με λιγότερα CUs αλλά υψηλότερα ρολόγια.

Θεωρώ και για τους δυο δεδομένο πως το TDP θα είναι περίπου το ίδιο.

Η SONY λοιπόν με το μικρότερο chipset (APU) θα μπορεί να έχει χαμηλότερο κόστος ανά κονσόλα και μεγαλύτερη διαθεσιμότητα επεξεργαστικών μονάδων στην αγορά. Η γκοφρέτα που παράγει και τα μεν και τα δε είναι ίδιων διαστάσεων, ίδιου εργοστασίου, ίδιας γραμμής παραγωγής.

Αρα θεωρώ πως το PS5 θα μπει στην αγορά με πολύ χαμηλή για τα δεδομένα τιμή, ίσως να ποντάρει και στα παιχνίδια του για να εδραιωθεί στις πωλήσεις.

Προβλέπω πως με το που πέσουν οι τιμές των Chiplet στα 7nm την SONY να βγάζει μεγαλύτερη έκδοση του PS5.

Να δούμε τι θα κάνουν και με την ψύξη και αν εν τέλη θα μπορέσει η SONY να κρατήσει τους χρονισμούς της κάρτας σε υψηλά επίπεδα.

Επεξ/σία από adtakhs
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
8 minutes ago, pacahontas III milagros said:

απο τηλεόρασεις τι γίνεται παιδιά??? 

ποιες αυτή τη στιγμή με 120hz και low latency μπορούμε να πούμε οτι ειναι σε  θέση και εκμεταλλευονται τις δυνατότητες των NEXT GEN CONSOLES?? 

Αυτή τη στιγμή δεν έχει νόημα, γιατί δεν υπάρχουν στην αγορά οι κονσόλες έτσι κι αλλιώς. 😛

Θα δούμε τα νέα μοντέλα του 2020 κι όπως πάει το θέμα μπορεί να φτάσουμε και τα μοντέλα του 2021.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, pacahontas III milagros είπε

απο τηλεόρασεις τι γίνεται παιδιά??? 

ποιες αυτή τη στιγμή με 120hz και low latency μπορούμε να πούμε οτι ειναι σε  θέση και εκμεταλλευονται τις δυνατότητες των NEXT GEN CONSOLES?? 

Καμία αλλά αντιλαμβάνομαι την ειρωνία. PC master race και εσύ. Εγώ δλδ με rtx2080 και 144hz οθόνη δεν νιώθω καμία master race δύναμη. Γιατί για άλλη δουλειά έχω την κονσόλα και άλλη το pc. Εσείς τώρα γιατί νιώθετε κατιτίς είναι απορίας άξιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και κάτι ακόμα.

Το κάθε chiplet του ZEN 2 πυρήνα στα 7nm είναι 74 με 80 mm^2. Η AMD χρησιμοποιεί MCM αρχιτεκτονική με πολλά chiplet αναμεμιγμένα 7 & 12nm για το χτίσιμο ενός CPU  ώστε να ρίξει το κόστος και να αυξήσει την διαθεσιμότητα.

Κάθε NAVI 10 (RX 5700XT) πυρήνας γραφικών , έχει 251mm^2 εμβαδό.

Το XBOX Series X  της M$ θα φοράει APU  μεγέθους 405mm^2 ........ 🤪

Από την άλλη το APU της SONY (PS5) στο περίπου θα έχει διαστάσεις 300 με 305mm^2 .

Αντιλαμβάνεστε τι σημαίνει αυτό ;

Και για τους δυο είναι παρακινδυνευμένη η κίνηση χρησιμοποίησης τόσο μεγάλων APUs ...

Ενδέχεται να υπάρξει μειωμένη διαθεσιμότητα στην αγορά, ή η τιμή τους να είναι αρκετά υψηλή.

Η SONY στα 300mm^2 αναλογιζόμενοι πως οι NAVI 10 είναι στα 251mm^2 , ίσως εύκολα σχετικά να το σώσει.

Η M$ με μονολιθικό chip στα 405mm^2 που πάει; Πόσο θα πουλήσει την κονσόλα και με τι διαθεσιμότητες;

============================================

Εκτός και αν και οι δυο ξεκινήσουν με κομμένα CUs ... για να καλύψουν τις αστοχίες της παραγωγής οπότε τα όσα μας λένε θεωρητικώς είναι λόγια του αέρα και marketing ολικής.

 

Επεξ/σία από adtakhs
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, music_lover είπε

 αν εφαρμοστεί σωστά στο PS5 θα εξαφανίσει το gap μεταξύ της διαφοράς δύναμης ανάμεσα στις 2 κονσόλες. Και εξηγούμαι: Η ουσία κρύβεται στην ταχύτητα μεταφοράς δεδομένων (transfer rates) του δίσκου. Εκτός από το ότι τα loading times που στο PS5 θα είναι μικρότερα από το Xbox Series X, η υψηλή ταχύτητα του δίσκου θα επιτρέψει τους developers να εφαρμόσουν μια τεχνική κατά την οποία θα κάνουν stream textures και shaders και render τα data όχι για ολόκληρο το level κάθε παιχνιδιού αλλά μόνο αυτά της FoV (field of view) περιοχής του παίκτη, on the fly εκμεταλλευόμενοι την ταχύτητα δεδομένων του δίσκου ssd. Αν το πετύχουν αυτό, με αυτόν τον τρόπο, όλη η rendering power του συστήματος (τα tf της gpu δλδ) θα πηγαίνει σε εκείνη την μικρή περιοχή του παιχνιδιού που βλέπεις κάθε δευτερόλεπτο στην οθόνη σου και όχι σε ολόκληρο το level.

 

Είσαι  παράδειγμα  ανθρώπου που όχι μόνο  δεν καταλαβαίνει αλλά αρνείται και αυτά που γράφει. 

Γράφεις ξεκάθαρα  η ουσία βρίσκεται στο λόγο της ταχύτητας μεταφοράς δεδομένων  του σκληρού και  θα κλείσει  το κενό στη διαφορά επιδόσεων....... 

Γράφεις ότι θα κάνει streaming shaders! Ειλικρινά αντιλαμβανεσαι τη γράφεις; 

Επίσης δεν αντιλαμβανεσαι βασικά πράγματα όσο αφορά τα γραφικά και το σχεδιασμό γραφωντας το κορυφαίο "τα tf της gpu δλδ) θα πηγαίνει σε εκείνη την μικρή περιοχή του παιχνιδιού που βλέπεις κάθε δευτερόλεπτο στην οθόνη σου και όχι σε ολόκληρο το level.

Ανα πάσα στιγμή τα γραφικά που βλέπεις στην οθόνη είναι αυτά που μπορεί να δείξει η κάρτα γραφικών,  τα assets που δεν βλέπεις είναι στη ram του συστήματος,  καμία κάρτα δεν κάνει render όλο το επίπεδο ανά πάσα στιγμή,  render γίνεται μόνο στο field of view,  Όλα τα υπόλοιπα είναι στη ram του συστήματος και κάποια αλά stream από το σκληρό για αυτό έχουμε και το φαινόμενο του pop up όπως και το ανάθεμα αν το ξέρεις το γνωστό σε όλους drawn distance. Οτιδήποτε εκτός αυτού του πεδίου δεν σχεδιάζεται και δεν τραβάει πόρους από τη κάρτα. 

Επεξ/σία από Diver_Gr
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

πολλοι λετε οτι εβαλε πιο αδυναμο hardware για να πουλησει το PS5 πιο φτηνα. τους θυμιζω ομως το παρακατω αρθρο:

https://www.insomnia.gr/forums/topic/731610-τα-playstation-5-και-xbox-series-x-αναμένεται-να-στοιχίζουν-σχεδόν-500-το-καθένα/

αν πραγματι το κοστος κατασκευης ειναι 450e και η Sony δειχνει να θελει να βγαλει καθαρο κερδος απο καθε κομματι, μην περιμενετε την κονσολα να στοιχισει λιγοτερα απο 500e, εφοσων αυτη ειναι και η επισημη τιμη πωλησης του XSX. στην καλυτερη ισως την πουλησουν 470e, αλλα μεχρι εκει. αν δεν θελουν να βγαλουν κερδος,  τοτε ισως την πουλησουν στα 450e, οχι ομως παρακατω.

αλλα δεν θα μπαινανε στον κοπο να μαρκεταρουν τοσο πολυ το ssd rendering και να κανουν o/c στην apu, για να ψαλιδισουν την διαφορα ισχυος με το απεναντι τερας της MS. συν οτι εχουν ενα τεραστιο εν δυναμει αγοραστικο κοινο απο την προηγουμενη γενια. ισως νομιζουν οτι πολλοι θα τρεξουν να παρουν το 5, ασχετως τιμης, λογω της επιτυχιας του 4.

επομενως αν το XSX κανει 500e, περιμενετε το PS5 να κανει μεταξυ 450 και 500e. το θεμα ομως ειναι, ποιος θα ανακοινωσει πρωτος την τιμη; εφοσων η παραγωγη αυτη την στιγμη θα καθυστερησει λογω του ιου, δεν υπαρχει και λογος να βιαστει καποια απο τις δυο να βγαλει την επισημη τιμη. το βλεπω για του χρονου..

Επεξ/σία από KilliK
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, music_lover είπε

Καταλαβαίνεις όμως ότι πέρασαν 20 χρόνια από τότε..

Φυσικά, απλά βρίσκω πιο πιθανό να δούμε στα multiplatform επιδόσεις παραπλησιες του ανταγωνισμού, παρά το κάτι παραπάνω λόγω αυτής της τεχνολογίας. Και αυτό υπό προϋποθέσεις (σωστό utilisation της τεχνολογίας) . 

Τα exclusives είναι μια τελείως διαφορετική ιστορία, και εκεί ο developer έχει μεγαλύτερη σημασία από το hardware. Αλλά επειδή τα exclusives που κάνουν showcase τις δυνατότητες του συστήματος θα είναι μετρημένα στο life cycle της κονσόλας, οι επιδόσεις στα multiplatform παίζουν σημαντικό ρόλο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, Diver_Gr είπε

Είσαι  παράδειγμα  ανθρώπου που όχι μόνο  δεν καταλαβαίνει αλλά αρνείται και αυτά που γράφει. 

Γράφεις ξεκάθαρα  η ουσία βρίσκεται στο λόγο της ταχύτητας μεταφοράς δεδομένων  του σκληρού και  θα κλείσει  το κενό στη διαφορά επιδόσεων....... 

Γράφεις ότι θα κάνει streaming shaders! Ειλικρινά αντιλαμβανεσαι τη γράφεις; 

Επίσης δεν αντιλαμβανεσαι βασικά πράγματα όσο αφορά τα γραφικά και το σχεδιασμό γραφωντας το κορυφαίο "τα tf της gpu δλδ) θα πηγαίνει σε εκείνη την μικρή περιοχή του παιχνιδιού που βλέπεις κάθε δευτερόλεπτο στην οθόνη σου και όχι σε ολόκληρο το level.

Ανα πάσα στιγμή τα γραφικά που βλέπεις στην οθόνη είναι αυτά που μπορεί να δείξει η κάρτα γραφικών,  τα assets που δεν βλέπεις είναι στη ram του συστήματος,  καμία κάρτα δεν κάνει render όλο το επίπεδο ανά πάσα στιγμή,  render γίνεται μόνο στο field of view,  Όλα τα υπόλοιπα είναι στη ram του συστήματος και κάποια αλά stream από το σκληρό για αυτό έχουμε και το φαινόμενο του pop up όπως και το ανάθεμα αν το ξέρεις το γνωστό σε όλους drawn distance. Οτιδήποτε εκτός αυτού του πεδίου δεν σχεδιάζεται και δεν τραβάει πόρους από τη κάρτα. 

Ξαναδιάβασε τι έγραψα. Στην αρχή είπες ότι αναφέρθηκα σε καλύτερα γραφικά, δεν το βρήκες πουθενά. Μετά μου βάζεις λογια που δεν έγραψα περί κενών στην διαφορά επιδόσεων, ούτε αυτό το έγραψα. Μετά ότι δήθεν είπα ότι ο σκληρός δίσκος βελτιώνει τα γραφικά, που ούτε αυτό παίζει, το ξέρουν και οι πέτρες. Πιο κάτω ότι το μετέφρασα από κάπου, περιμένω να βρείς το αυτούσιο κείμενο. Τώρα επανέρχεσαι με το draw distance και κατηγορίες περι ασχετοσυνης ορίζοντας τον εαυτό σου ως ειδικό περιγράφοντας τον παραδοσιακό τρόπο λειτουργίας μιας gpu. Επόμενο βήμα να διορθώσεις τον Mike Cerny για τις πατέντες του.

Και επειδή θέλω να το τελειώσω εδώ, πίστευε ότι νομίζεις, πριν εκφέρεις όμως γνώμη διάβασε προσεκτικά ή ρώτα, τι εννοείς εδώ ρε άνθρωπε, δεν το έπιασα.

Επεξ/σία από music_lover
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και μην ξεχνάτε 256bit δίαυλο το ps5 384bit το x box

37 λεπτά πριν, Diver_Gr είπε

Είσαι  παράδειγμα  ανθρώπου που όχι μόνο  δεν καταλαβαίνει αλλά αρνείται και αυτά που γράφει. 

Γράφεις ξεκάθαρα  η ουσία βρίσκεται στο λόγο της ταχύτητας μεταφοράς δεδομένων  του σκληρού και  θα κλείσει  το κενό στη διαφορά επιδόσεων....... 

Γράφεις ότι θα κάνει streaming shaders! Ειλικρινά αντιλαμβανεσαι τη γράφεις; 

Επίσης δεν αντιλαμβανεσαι βασικά πράγματα όσο αφορά τα γραφικά και το σχεδιασμό γραφωντας το κορυφαίο "τα tf της gpu δλδ) θα πηγαίνει σε εκείνη την μικρή περιοχή του παιχνιδιού που βλέπεις κάθε δευτερόλεπτο στην οθόνη σου και όχι σε ολόκληρο το level.

Ανα πάσα στιγμή τα γραφικά που βλέπεις στην οθόνη είναι αυτά που μπορεί να δείξει η κάρτα γραφικών,  τα assets που δεν βλέπεις είναι στη ram του συστήματος,  καμία κάρτα δεν κάνει render όλο το επίπεδο ανά πάσα στιγμή,  render γίνεται μόνο στο field of view,  Όλα τα υπόλοιπα είναι στη ram του συστήματος και κάποια αλά stream από το σκληρό για αυτό έχουμε και το φαινόμενο του pop up όπως και το ανάθεμα αν το ξέρεις το γνωστό σε όλους drawn distance. Οτιδήποτε εκτός αυτού του πεδίου δεν σχεδιάζεται και δεν τραβάει πόρους από τη κάρτα. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Oι κονσόλες έχουν μικρές διαφορές μεταξύ τους όσον αφορά το hardware. Όσοι λέτε πράγματα τύπου: "σάπιο το ps5", δεν έχετε ιδέα απλώς.

Τα third-party studios θα αναπτύσουν τα παιχνίδια τους χωρίς να κάνουν ειδικές τροποποιήσεις για οποιαδήποτε κονσόλα. Εν ολίγης το καλύτερο που μπορούν ώστε να τρέχει και στις δύο κονσόλες. Το πολύ να ανεβάσουν κάποια sliders για το xbox. Ουσιαστικά καμία αλλαγή στο γυμνό μάτι.

Αν θέλετε και γουστάρετε πάρτε xbox και game pass και παίξτε με την ψυχή σας. Ευτυχώς υπάρχει το Youtube για να παρακολουθήσετε τουλάχιστον τις παιχνιδάρες που θα βγουν τύπου God Of War 2, Horizon 2 κλπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα παρω και τις 2 κονσολες αλλα οι αισθηση που μου αφησε η παρουσιαση ειναι οτι ο developer θα πρεπει να κανει συμβιβασμο και να διαλεγει καθε φορα εαν θα φουλαρει η cpu ή gpu εχω την αισθηση οτι αυτο θα επηρεασει τους multiplatform τιτλους. τελικα μηπως τα leaks για 9tf πεσανε μεσα και απλα boostαρανε για να καλυψουν την διαφορα?

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...