Προς το περιεχόμενο

PlayStation 5 Topic v2


JohnVani18
Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Βασικές συστάσεις (που ισχύουν συγχρόνως με τους όρους χρήσης του forum) για να παραμείνει το θέμα ανοιχτό:

  • Συζητήστε πάνω στην συγκεκριμένη κονσόλα (specs, περιφερειακά, προγραμματισμένες κυκλοφορίες, απορίες)
  • Αποφύγετε το VS με άλλες κονσόλες ή/και PC στο βαθμό του δυνατού
  • Αποφύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή γενικεύσεις του στυλ "fan boys", "haters" κλπ
  • Μην απαντάτε σε προβληματικά μηνύματα. Στείλτε αναφορά για να τα χειριστούν οι αρμόδιοι συντονιστές.

Αν το topic ξεφύγει, χωρίς να σταλούν αναφορές, θα κλειδώσει επ' αόριστον.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
46 λεπτά πριν, Lobo10 είπε

Ξέχασες το hitman3 και το Village που το SX έχει  προβάδισμα.

Είναι Cross Gen όμως αυτά, όχι next gen.

Καταλαβαίνεις όμως τη διαφορα έτσι? Όταν μιλάμε για προβάδισμα πχ στο Village 5% έως 8% η περίπου 3 με 4 fps σε ένα game με ίδια settings και χρήση  raytracing, συζητάμε  για ελάχιστο προβάδισμα  μεταξύ μιας κονσόλας με 3328 shader cores σε 52 CU’s και από την άλλη 2304 sc σε 36 CU’s με κατά πολύ παραπάνω shader cores αλλά  και ray tracing units. Συνολική διαφορα έπρεπε να είναι  πανω από 30%  (τώρα θα μου πεις το το Ps5 τρέχει στα 2,23gHz και το XSX στα 1,825) ναι, αλλά σε Raytracing εφαρμογές  όπου η μεγαλύτερη συχνότητα λειτουργίας δεν είναι σημαντικότερη από την παραλληλία σε μεγαλύτερο αριθμο CU’s λόγω του πως λειτουργεί η  HBV δομή κλπ κλπ,  οι αριθμοί εμένα προσωπικά δεν μου βγαίνουν και δεν μπορώ να καταλάβω το γιατί. Κάτι κρατάει πίσω το Xbox. Υπόψη το τσιπάκι του XSX πρέπει να έχει σχεδον διπλάσιο κόστος από του Ps5. Το Xbox κατά την ταπεινή μου άποψη πρέπει να έχει πάντα διάφορες με το Ps5, τουλάχιστον της τάξης του  10 με 15 % σε rasterization και τουλάχιστον 25%και πάνω σε hybrid Raytracing  και ακόμα παραπάνω σε full path traced (lol) εφαρμογές και δεν μιλάμε για BC. Είδωμεν στο μέλλον τι ψάρια θα πιάσουν και τα δυο.

Επεξ/σία από nekrik
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, nekrik είπε

Καταλαβαίνεις όμως τη διαφορα έτσι? Όταν μιλάμε για προβάδισμα πχ στο Village 5% έως 8% η περίπου 3 με 4 fps σε ένα game με ίδια settings και χρήση  raytracing, συζητάμε  για ελάχιστο προβάδισμα  μεταξύ μιας κονσόλας με 3328 shader cores σε 52 CU’s και από την άλλη 2304 sc σε 36 CU’s με κατά πολύ παραπάνω shader cores αλλά  και ray tracing units. Συνολική διαφορα έπρεπε να είναι  πανω από 30%  (τώρα θα μου πεις το το Ps5 τρέχει στα 2,23gHz και το XSX στα 1,825) ναι, αλλά σε Raytracing εφαρμογές  όπου η μεγαλύτερη συχνότητα λειτουργίας δεν είναι σημαντικότερη από την παραλληλία σε μεγαλύτερο αριθμο CU’s λόγω του πως λειτουργεί η  HBV δομή κλπ κλπ,  οι αριθμοί εμένα προσωπικά δεν μου βγαίνουν και δεν μπορώ να καταλάβω το γιατί. Κάτι κρατάει πίσω το Xbox. Υπόψη το τσιπάκι του XSX πρέπει να έχει σχεδον διπλάσιο κόστος από του Ps5. Το Xbox κατά την ταπεινή μου άποψη πρέπει να έχει πάντα διάφορες με το Ps5, τουλάχιστον της τάξης του  10 με 15 % σε rasterization και τουλάχιστον 25%και πάνω σε hybrid Raytracing  και ακόμα παραπάνω σε full path traced (lol) εφαρμογές 

Καλα τα λες.αλλα ξεχασες τα συμβολαια του village😁

  • Like 3
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, chrisgewrgi είπε

Καλα τα λες.αλλα ξεχασες τα συμβολαια του village😁

Με πρόλαβες. 😃

Επεξ/σία από Lobo10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαγκες δε τις συμφερει τις εταιριες να εχουμ τρελες διαφορες τα games. Αν καποιος gamer νιωσει οτι παιρνει χειροτερη εκδοση game απο τον φιλο του τον εχασες. Μικροδιαφορες θα δειτε στα 3rd party. 
 

Στα 1st party θα δουμε ωραια πραγματα τωρα που και οι δυο εχουν στη φαρετρα τους πολλα στουντιος. Και παλι ομως δε θα ειναι κατι συγκρισιμο.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, chrisgewrgi είπε

Καλα τα λες.αλλα ξεχασες τα συμβολαια του village😁

 

29 λεπτά πριν, Lobo10 είπε

Με πρόλαβες. 😃

αν κ εχει ξαναειπωθεί παλιοτερα  

In fact, this is just bog-standard legal language that stipulates Capcom can’t add “exclusive” features to Resident Evil Village on any other platform if they’re not present on PlayStation 5 and PS4, which obviously makes sense given the context of the document. Similar language can be observed in a comparable Microsoft contract through here.


 

Spoiler

 

οχι πως η σονυ ειναι αγια ουτε κ η μσ φυσικα αλλα αν ενας απο τους 2 εκανε κατι τετοιο , τον αλλον τον εχετε για τοσο μικρό η ηλιθιό να μη κάνει τα ιδια η ακομα καλυτερα να μη το παει δικαστικα κ του παρει τα σοβρακα;

 απο την αλλη πλευρα πιστεύετε οτι αυτοι που φτιαχνουν ΑΑΑ παιχνιδια υπογράφουν οτι τους πουνε απλα για να τα κυκλοφόρησουν

 

 

  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
58 λεπτά πριν, Mitroglou7 είπε

Μαγκες δε τις συμφερει τις εταιριες να εχουμ τρελες διαφορες τα games. Αν καποιος gamer νιωσει οτι παιρνει χειροτερη εκδοση game απο τον φιλο του τον εχασες. Μικροδιαφορες θα δειτε στα 3rd party. 
 

Στα 1st party θα δουμε ωραια πραγματα τωρα που και οι δυο εχουν στη φαρετρα τους πολλα στουντιος. Και παλι ομως δε θα ειναι κατι συγκρισιμο.

Δεν συμφέρει την Sony εν προκειμένω να έχει μεγάλες διάφορες από το δυνατότερο Series X. 

Αυτός είναι και ο λόγος που αρκετά multiplatform games φτιάχνονται για 36 CU και όχι για 52.

Μη λησμονονούμε ότι η Sony είναι market leader.

Επεξ/σία από Lobo10
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, sndev είπε

 

αν κ εχει ξαναειπωθεί παλιοτερα  

In fact, this is just bog-standard legal language that stipulates Capcom can’t add “exclusive” features to Resident Evil Village on any other platform if they’re not present on PlayStation 5 and PS4, which obviously makes sense given the context of the document. Similar language can be observed in a comparable Microsoft contract through here.


 

  Απόκρυψη περιεχομένων

 

οχι πως η σονυ ειναι αγια ουτε κ η μσ φυσικα αλλα αν ενας απο τους 2 εκανε κατι τετοιο , τον αλλον τον εχετε για τοσο μικρό η ηλιθιό να μη κάνει τα ιδια η ακομα καλυτερα να μη το παει δικαστικα κ του παρει τα σοβρακα;

 απο την αλλη πλευρα πιστεύετε οτι αυτοι που φτιαχνουν ΑΑΑ παιχνιδια υπογράφουν οτι τους πουνε απλα για να τα κυκλοφόρησουν

 

 

 

Screenshot_20210524-003645_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20210524-005359_Samsung Internet.jpg

Επεξ/σία από chrisgewrgi
  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 22/5/2021 στις 7:49 ΜΜ, Mitroglou7 είπε

Καπου διαβασα οτι θα ειναι project χαμηλοτερου budget οποτε δε παιζει remake επιπεδου 7. Αν βεβαια κανουν το 6 με γραφικα octopath traveler θα γινει χαμος.

Ισως και κανενα ff tactics 2 η remake.

Το 9 παιξτο. Στεκεται μια χαρα και σημερα. Φετος το ξαναεπαιξα στο switch και καταευχαριστηθηκα.

 

Στις 22/5/2021 στις 7:56 ΜΜ, Malthador είπε

Έτσι και ανακοινώσουν κανονικό remake (όχι σαχλαμάρες τύπου Android remaster) του FFVI αγοράζω άμεσα PS5, στην ανάγκη ακόμα και από scalper. 

Έχουμε 30 χρόνια να δούμε σοβαρό κακό σε video-game, να πούμε... 

Το FF VI, δεν το ειχα παιξει στο snes. Εκτος του οτι τοτε τα παιχνιδια ηταν πανακριβα, ημουν και πολυ μικρος οποτε δεν το γνωριζα κιολας.

Το επαιξα πρωτη φορα στο snes mini και πρεπει να πω, πως μονο και μονο για αυτο το παιχνιδι, αξιζαν τα 80 ευρω που εδωσα για την κονσολιτσα.

Το gameplay, οι χαρακτηρες και τα sountrucks του παιχνιδιου στεκονται ανετα σημερα, ποσο μαλλον οταν μιλαμε για 25 χρονια πριν.

Ενω ολα τα αλλα παιχνιδια απλα τα εκανα ενα περασμα, αυτο το επαιξα κανα 60ωρο μεχρι να το τερματισω. Αν βγει remaster, θα το τιμησω, ομως πραγματικα, σε οποιον αρεσουν τα ff, θα του ελεγα να το παιξει και στην "τοτε" του μορφη. Θα το εκτιμησει περισσοτερο πιστευω.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Lobo10 είπε

Δεν συμφέρει την Sony εν προκειμένω να έχει μεγάλες διάφορες από το δυνατότερο Series X. 

Αυτός είναι και ο λόγος που αρκετά multiplatform games φτιάχνονται για 36 CU και όχι για 52.

Μη λησμονονούμε ότι η Sony είναι market leader.

Προφανώς και δε συμφέρει τη Sony κάτι τέτοιο αλλά ακόμη παραπάνω δε συμφέρει τους developers να κανουν κάτι τέτοιο όταν η sony είναι market leader. 

Για να εξηγήσω και το μικροδιαφορές που είχα αναφέρει, εννοώ ότι δε θα δούμε παιχνίδια 4K60 στο ένα και 4K30 στο άλλο. Ή η μια έκδοση να σηκώνει RT και η άλλη όχι (στα ίδια fps). Checkerboards/dynamic resolution/μικρο frame drops θα υπάρχουν.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
32 minutes ago, Brazhlias said:

 

Το FF VI, δεν το ειχα παιξει στο snes. Εκτος του οτι τοτε τα παιχνιδια ηταν πανακριβα, ημουν και πολυ μικρος οποτε δεν το γνωριζα κιολας.

Το επαιξα πρωτη φορα στο snes mini και πρεπει να πω, πως μονο και μονο για αυτο το παιχνιδι, αξιζαν τα 80 ευρω που εδωσα για την κονσολιτσα.

Το gameplay, οι χαρακτηρες και τα sountrucks του παιχνιδιου στεκονται ανετα σημερα, ποσο μαλλον οταν μιλαμε για 25 χρονια πριν.

Ενω ολα τα αλλα παιχνιδια απλα τα εκανα ενα περασμα, αυτο το επαιξα κανα 60ωρο μεχρι να το τερματισω. Αν βγει remaster, θα το τιμησω, ομως πραγματικα, σε οποιον αρεσουν τα ff, θα του ελεγα να το παιξει και στην "τοτε" του μορφη. Θα το εκτιμησει περισσοτερο πιστευω.

Θεωρώ ότι ένας από τους λόγους που το FFVII θεωρείται από πολλούς ως το καλύτερο της σειράς είναι απλά ότι δεν είχαν παίξει το FFVI νωρίτερα. Απ' όπου και να πιάσεις το FFVI είναι άψογο, οι χαρακτήρες είναι ένας κι ένας, με τεράστιο βάθος και backstory, το setting είναι από τα καλύτερα που έχω δει ποτέ σε RPG (western και J), το σενάριο είναι σκέτη κατάθλιψη, πραγματικά έχει τόσα πολλά σημεία που σε πιάνουν τα ζουμιά. Και φυσικά ο Kefka, ω ρε φίλε, ο Kefka Palazzo είναι ο καλύτερος villain που έχει εμφανιστεί σε video-game και μαζί με τον Joker είναι οι δύο πιο χαρακτηριστικοί evil villains που έχουν εμφανιστεί σε οποιοδήποτε medium.

Για μένα το FFVI είναι για τα J-RPG's, ότι είναι το Baldur's Gate II για τα western RPG's. Τίποτα λιγότερο.

Και επειδή αναφέρθηκε, ναι οκ, ο Zidane είναι Άντρας με άλφα κεφαλαίο, αλλά όχι, το FFIX δεν αγγίζει το FFVI στο γενικότερο πλαίσιο.

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Brazhlias @Malthador φέτος ρε γαμώτο το ξαναπροσπάθησα αλλά αυτή η κίνηση με το σταυρό δε με άφησε να το παίξω. Ένα τσικ να πειράξουν λίγο την κίνηση να γίνει αναλογική και τις μάχες να έχουν σημερινούς "ρυθμούς" θα έφτανε. Σίγουρα δε θα ήθελα να το δω να γίνεται σαν το FFVII action rpg.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, Malthador είπε

Θεωρώ ότι ένας από τους λόγους που το FFVII θεωρείται από πολλούς ως το καλύτερο της σειράς είναι απλά ότι δεν είχαν παίξει το FFVI νωρίτερα. Απ' όπου και να πιάσεις το FFVI είναι άψογο, οι χαρακτήρες είναι ένας κι ένας, με τεράστιο βάθος και backstory, το setting είναι από τα καλύτερα που έχω δει ποτέ σε RPG (western και J), το σενάριο είναι σκέτη κατάθλιψη, πραγματικά έχει τόσα πολλά σημεία που σε πιάνουν τα ζουμιά. Και φυσικά ο Kefka, ω ρε φίλε, ο Kefka Palazzo είναι ο καλύτερος villain που έχει εμφανιστεί σε video-game και μαζί με τον Joker είναι οι δύο πιο χαρακτηριστικοί evil villains που έχουν εμφανιστεί σε οποιοδήποτε medium.

Για μένα το FFVI είναι για τα J-RPG's, ότι είναι το Baldur's Gate II για τα western RPG's. Τίποτα λιγότερο.

Και επειδή αναφέρθηκε, ναι οκ, ο Zidane είναι Άντρας με άλφα κεφαλαίο, αλλά όχι, το FFIX δεν αγγίζει το FFVI στο γενικότερο πλαίσιο.

FFVI και FFIV μαρέσουν λιγάκι παραπάνω από τα υπόλοιπα. Προσωπική άποψη. Ελπίζω να δω remake στο 6 κάποτε

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...