Προς το περιεχόμενο

PlayStation 5 Topic v2


JohnVani18
Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Βασικές συστάσεις (που ισχύουν συγχρόνως με τους όρους χρήσης του forum) για να παραμείνει το θέμα ανοιχτό:

  • Συζητήστε πάνω στην συγκεκριμένη κονσόλα (specs, περιφερειακά, προγραμματισμένες κυκλοφορίες, απορίες)
  • Αποφύγετε το VS με άλλες κονσόλες ή/και PC στο βαθμό του δυνατού
  • Αποφύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή γενικεύσεις του στυλ "fan boys", "haters" κλπ
  • Μην απαντάτε σε προβληματικά μηνύματα. Στείλτε αναφορά για να τα χειριστούν οι αρμόδιοι συντονιστές.

Αν το topic ξεφύγει, χωρίς να σταλούν αναφορές, θα κλειδώσει επ' αόριστον.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω, τι γραφικά περιμένετε να δείτε τόσο σύντομα, όταν ακούτε ή διαβάζετε τις λέξεις "next gen". Οι κονσόλες, απέκτησαν στο τέλος του 2020, κάρτες γραφικών επιπέδου rtx2080 super, όταν στα pc τις έχουμε εδώ και 2 χρόνια. Τι "next gen" είδαμε τους πρώτους 6 μήνες κυκλοφορίας των rtx? Πέρα από μια λογική και αναμενόμενη αύξηση των frames τίποτε άλλο. Ότι βλέπουν τώρα και όσοι δίνουν 3000 ευρώ για μια rtx3080, αύξηση των frames και αναμονή για next gen γραφικά με βελτιωμένο RT στο μέλλον.

Θέλω να πω, δώστε χρόνο στους devs να μάθουν καλύτερα το software και hardware των μηχανημάτων και θα δείτε next gen εν εύθετο χρόνο. Δεν γίνονται μαγικά μέσα σε 6 ή 12 μήνες. Γιατί ως γνωστόν το software πρέπει να συνδυάζεται σωστά με το hardware. Ήδη η insomniac έχει κάνει πολύ καλή δουλειά στα spiderman. Ενδεχομένως να δούλεψε περισσότερο το θέμα software ή να είχε νωρίτερα κάποια dev tools αλλά έκανε την αρχή τέλος πάντων. Επίσης έγινε το αναμενόμενο, αρκετά παιχνίδια απέκτησαν 60fps mode δλδ ότι γίνεται αρχικά σε κάθε νέα γενιά gpu. Τα υπόλοιπα next gen features είναι σε φάση pending..ας όψεται και η πανδημία που τους αναγκάζει να δουλεύουν από το σπίτι με αποτέλεσμα μειωμένη απόδοση και καθυστερήσεις.

Επίσης μην ξεχνάτε ότι δεν είναι μόνο τα γραφικά αυτά που κάνουν έναν τίτλο next gen γιατί πχ και τα features του dualsense ανήκουν στο next gen κομμάτι του όλου πράγματος, μαζί με τυχόν 60fps mode σε υψηλότερες αναλύσεις ή το όποιο RT. Αν δλδ με ρωτήσεις, τι next gen φαίνεται πως θα έχει το returnal θα σου πω, dualsense support, 60fps mode και RT γιατί είναι πράγματα  που δεν τα είχαμε στην προηγούμενη γενιά στις κονσόλες. Τώρα αν περίμενες να δεις 60fps σε real 4k αναλύσεις και ultra high settings με full RT σε 500 ευρώ μηχάνημα και μάλιστα τους πρώτους μήνες της κυκλοφορίας του, ατύχησες γιατί θα χρειαστείς μια rtx3080 στα 3000 ευρώ για αυτό το επίπεδο.

  • Like 3
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 14,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με αυτό το extension μπορείτε να έχετε πρόσβαση (ξανά) στο παλιό playstation store. Έχει και νέα releases (και σε ps vita που έχουν κόψει την πρόσβαση από το pc) και μπορείτε να κάνετε αγορές όπως κάνατε πριν.

https://addons.mozilla.org/en-GB/firefox/addon/valkyrie-ps-store/

 

Υ.Γ Δεν θα βγει σε Chrome απ' ότι φαίνεται οπότε βάλτε Firefox.

Επεξ/σία από Grim Ripper
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Mitroglou7 είπε

Από που βγαίνει το αν "αξίζει" ή όχι?

Απο το εαν ειναι δημοφιλες mainstream παιχνιδι(ειδικα αν εχει και Ελληνικα) και εαν εχει φαει τρελη διαφημιση.

Τα 80ευρω για video game ειναι πολλα,ενω τα  70ευρω(69.99 συγνωμη)ηταν μια χαρα. 

https://www.enternity.gr/Article/Games/Specials/GfK-Hellas-Πωλήσεις-games-Σεπτέμβριος-2018/50631.html
Ειδα και το Shadow of the colossus με αρχικη τιμη τα 40ευρω.Ολοι με τα μουτρα ετρεξαν να το αγορασουν που η τιμη του ηταν μια χαρα για Remake.Α καταλαβα και αυτο ακριβο ηταν.....

Η το Ratchet and clank που ξενερωνει κοσμο η τιμη των 80ευρω,με τα μουτρα αγορασαν το προηγουμενο που ειχε αρχικη τιμη τα 40ευρω...not...

Για αυτο το λογο δεν θα δεις να ασχοληθουν και με παιχνιδια απο Ιαπωνια μερια,λεγε με Yakuza,λεγε με Persona,λεγε με Dragon Quest,Nier Automata,Resident evil και παει λεγοντας,μεχρι και πολυ γνωστα παιχνιδια σαν το Witcher 3.

Παιχνιδια δηλαδη και με υψηλες βαθμολογιες σε metacritic,και με μεγαλη  διαρκεια.

Μονο σε Ελλαδα βεβαια αυτα τα σκηνικα τοσο εντονα.

 

 

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το returnal μου ειχε κανει καλη εντυπωση απο την πρωτη στιγμη που το ειδα, μου αρεσουν τα roguelites και δεν με πειραζει τοσο το bullet hell. Δεν νομιζω να δωσω 80ε παντως εκτος και αν δω παρα πολυ θετικα reviews και μεγαλη διαρκεια, δυστυχως ειναι ενα genre που δεν εχουμε συνηθισει να πληρωνουμε τετοιες τιμες.

Όσοι δεν έχετε τι να παίξετε στο PS5 δοκιμάστε Nier Replicant, ειναι remake του πρωτου Nier με αρκετα QoL upgrades, ασχετο αλλα ηθελα να το πω και εδω. :P 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν ξερω αλλα μιλατε οι πιο πολλοι για την διαρκεια και εκφραζεστε με μια επιφυλαξη.

Πως μπορεις να καθορισεις την διαρκεια σε ενα rogue like παιχνιδι?

Δεν εξαρταται απο το ποσο καλος ειναι αυτος που το παιζει?

Μπορει ενας να περασει το πρωτο biome σε 2 ωρες και ενας αλλος που δεν μπορει να εξοικιωθει ευκολα η ειναι πιο casual παιχτης να του παρει 6 ωρες π.χ.

Ακομα και reviews να δειτε δεν ξερετε το επιπεδο αυτου που το επαιξε.

Απο την στιγμη που υπαρχει μετα τον θανατο ξεκινημα απο την αρχη(παρολο που υπαρχουν shortcuts) η διαρκεια παντα θα διαφερει παιχτη με παιχτη! 

 

Επεξ/σία από optimus prime
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, optimus prime είπε

Δεν ξερω αλλα μιλατε οι πιο πολλοι για την διαρκεια και εκφραζεστε με μια επιφυλαξη.

Πως μπορεις να καθορισεις την διαρκεια σε ενα rogue like παιχνιδι?

Δεν εξαρταται απο το ποσο καλος ειναι αυτος που το παιζει?

Μπορει ενας να περασει το πρωτο biome σε 2 ωρες και ενας αλλος που δεν μπορει να εξοικιωθει ευκολα η ειναι πιο casual παιχτης να του παρει 6 ωρες π.χ.

Ακομα και reviews να δειτε δεν ξερετε το επιπεδο αυτου που το επαιξε.

Απο την στιγμη που υπαρχει μετα τον θανατο ξεκινημα απο την αρχη(παρολο που υπαρχουν shortcuts) η διαρκεια παντα θα διαφερει παιχτη με παιχτη! 

 

Δεν ειναι ετσι ακριβως, παρε για παραδειγμα το Hades, ενα απλο clear θα σου παρει το πολυ 5-6 ωρες ισως και λιγοτερο αναλογα το skill απο κει και περα εχεις να μαξαρεις το mirror, να ξεκλειδωσεις τα charms, να δεις ολη την ιστορια με τους NPCs, να παρεις ολα τα weapon arts, τα companions και αλλα πολλα σε αυτο ερχονται και τα heat levels που κανουν το παιχνιδι αρκετα δυσκολότερο.

Με λιγα λογια εχει πολλα πραγματα να κανεις δεν ειναι εκανα ενα successful run και τέλος, αυτος ειναι ο προβληματισμος μου στο returnal και αυτο θελω να δω απο reviews.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, ADHD είπε

Δεν ειναι ετσι ακριβως, παρε για παραδειγμα το Hades, ενα απλο clear θα σου παρει το πολυ 5-6 ωρες ισως

Εμενα μου πηρε 5-6 ωρες για να περασω το 1ο boss στο Hades.

Aρα βλεπεις παιχτης με παιχτης εχει διαφορα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, optimus prime είπε

Εμενα μου πηρε 5-6 ωρες για να περασω το 1ο boss στο Hades.

Aρα βλεπεις παιχτης με παιχτης εχει διαφορα.

Ναι δεν διαφωνησα με αυτο αλλο πραγμα ειπα ομως.. :P Περα απο το πρωτο clear με ενδιαφερει το τι εχει να κανεις, εκει μετραω τη διαρκεια ενος roguelite.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, ADHD είπε

Περα απο το πρωτο clear με ενδιαφερει το τι εχει να κανεις, εκει μετραω τη διαρκεια ενος roguelite.

Ωραια ενταξει το δεχομαι εισαι επιφυλακτικος.

Δεν σε ικανοποιει ομως το γεγονος οτι εχει πιο aggressive procedural κοσμο απο οτι το Hades?

Γιατι εγω εκει σταθηκα και το πηρα απο τωρα.

Αυτο ειναι που το κανει πιο challenging σαν παιχνιδι.

Γιατι εγω πιστευω οτι καποιος που ενδιαφερεται για ενα τετοιο game περα απο τα γραφικα/κοντρολακια/ηχος παιζει μεγαλο ρολο ποσο θα προκληθει οσο προχωραει.

Επεξ/σία από optimus prime
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμενα παλι διαβαζοντας τα checkpoints μετα απο bosses μου ερχεται αυτοματα στο μυαλο το Demon Souls που ειναι ας πουμε χωρισμενο σε "πιστες".

Αν εχει 4-5 bosses που πηρε καπου το ματι μου δε μπορω να μη το θεωρησω μικρο συγκρινοντας το παντα με το Demon souls με τις οποιες δεδομενες διαφορες εχουν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

59 λεπτά πριν, optimus prime είπε

Ωραια ενταξει το δεχομαι εισαι επιφυλακτικος.

Δεν σε ικανοποιει ομως το γεγονος οτι εχει πιο aggressive procedural κοσμο απο οτι το Hades?

Γιατι εγω εκει σταθηκα και το πηρα απο τωρα.

Αυτο ειναι που το κανει πιο challenging σαν παιχνιδι.

Γιατι εγω πιστευω οτι καποιος που ενδιαφερεται για ενα τετοιο game περα απο τα γραφικα/κοντρολακια/ηχος παιζει μεγαλο ρολο ποσο θα προκληθει οσο προχωραει.

Δεν εχω δει τιποτα για τη δομη του, περιμενω hands on απο παιχτες που εμπιστευομαι σε αυτα τα παιχνιδια να μας πουν απο πρωτο χερι πως ειναι. Αρνητικα δεν το βλεπω σε καμια περιπτωση παντως.

12 λεπτά πριν, Mitroglou7 είπε

Εμενα παλι διαβαζοντας τα checkpoints μετα απο bosses μου ερχεται αυτοματα στο μυαλο το Demon Souls που ειναι ας πουμε χωρισμενο σε "πιστες".

Αν εχει 4-5 bosses που πηρε καπου το ματι μου δε μπορω να μη το θεωρησω μικρο συγκρινοντας το παντα με το Demon souls με τις οποιες δεδομενες διαφορες εχουν

Απλα η διαφορα ειναι οτι στα roguelite μπορει το πρωτο με το δευτερο boss να εχουν τεραστια διαφορα στη δυσκολια, να πρεπει δηλαδη να φαρμαρεις αρκετα η να μαθεις καλα την πιστα μεχρι να φτασεις καν στο δευτερο boss.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, ADHD είπε

Απλα η διαφορα ειναι οτι στα roguelite μπορει το πρωτο με το δευτερο boss να εχουν τεραστια διαφορα στη δυσκολια, να πρεπει δηλαδη να φαρμαρεις αρκετα η να μαθεις καλα την πιστα μεχρι να φτασεις καν στο δευτερο boss.

Έχουμε πολλά κενά. Για αρχή πρέπει να μάθουμε τι σημαίνει το "φαρμαρεις" στο συγκεκριμένο game. 

Προσπαθώ να συνδιάσω στο μυαλό μου αυτό που βλέπω με άλλα παιχνίδια που έχω δει/παίξει στο παρελθόν και δυσκολεύομαι.

  • Έχει checkpoints που γενικά δε συνηθίζονται στα roguelikes
  • Είναι 3d για πρώτη φορά σε roguelike (σε μη indie παραγωγή)
  • Είναι roguelike AA/AAA και όχι indie παραγωγή
  • Διαβάζω για 4-5 πίστες που αν ισχύει, ένα playthrough άπαξ και μάθεις το παιχνίδι θα έχει μικρή διάρκεια συνολικά
  • Δε ξέρω τι replayability θα έχει
  • 1ο full price roguelike

Γενικά με εξιτάρει σαν game αλλά είναι τόσο έξω από το σύνηθες game που ξέρεις τι να περιμένεις που είμαι παράλληλα πολύ επιφυλακτικός. Όχι τόσο αν θα είναι καλό game. Είμαι σχεδόν πεπεισμένος από τις πρώτες αντιδράσεις ότι θα είναι το sleeper hit της χρονιάς. Ή τέλος πάντων είναι πολύ πιθανό. Αλλά δε ξέρω αν είναι για μένα.

Οπότε είμαι μάλλον στην ίδια βάρκα με σένα. Βλέποντας και κάνοντας.

Ερώτηση. Το Nier θα έχει και αυτό 235435345 endings και θα απαιτεί πολλαπλά playthroughs όπως το Automata? Το είχα ξεχάσει αυτό και το ξαναέβαλες στο ραντάρ μου.

Επεξ/σία από Mitroglou7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, Mitroglou7 είπε

Έχουμε πολλά κενά. Για αρχή πρέπει να μάθουμε τι σημαίνει το "φαρμαρεις" στο συγκεκριμένο game. 

Προσπαθώ να συνδιάσω στο μυαλό μου αυτό που βλέπω με άλλα παιχνίδια που έχω δει/παίξει στο παρελθόν και δυσκολεύομαι.

  • Έχει checkpoints που γενικά δε συνηθίζονται στα roguelikes
  • Είναι 3d για πρώτη φορά σε roguelike (σε μη indie παραγωγή)
  • Είναι roguelike AA/AAA και όχι indie παραγωγή
  • Διαβάζω για 4-5 πίστες που αν ισχύει, ένα playthrough άπαξ και μάθεις το παιχνίδι θα έχει μικρή διάρκεια συνολικά
  • Δε ξέρω τι replayability θα έχει
  • 1ο full price roguelike

Γενικά με εξιτάρει σαν game αλλά είναι τόσο έξω από το σύνηθες game που ξέρεις τι να περιμένεις που είμαι παράλληλα πολύ επιφυλακτικός. Όχι τόσο αν θα είναι καλό game. Είμαι σχεδόν πεπεισμένος από τις πρώτες αντιδράσεις ότι θα είναι το sleeper hit της χρονιάς. Ή τέλος πάντων είναι πολύ πιθανό. Αλλά δε ξέρω αν είναι για μένα.

Κοιτα χωρις να ξερω τιποτα για το συγκεκριμενο "φαρμάρεις" στα roguelite θα ειναι ειτε της μορφης hades στο οποιο σε καθε run δυναμωνεις ασχετα αν πηγες καλα η οχι η θα ειναι της μορφης spelunky που στην ουσια "φαρμαρω" σημαινει μαθαινω το level τους εχθρους τις παγιδες κλπ. Και στις 2 περιπτωσεις σχεδον παντα εχουμε και το "φαρμαρισμα" στο run, δηλαδη μαζευω resources/perks/οπλα κλπ μονο για το συγκεκριμενο run.

Τα checkpoints επισης συνηθιζονται αλλα δεν ειναι κατι που οι περισσοτεροι χρησιμοποιουν συνηθως γιατι εχεις χασει το "φαρμαρισμα" της πρωτης περιοχης οποιο και αν ειναι αυτο. 

Το μονο που δεν μου καθεται καλα ειναι το 80αρι, οσο καλο και αν ειναι δεν ειναι κατι που το θελω σαν τρελος καθως το συγκεκριμενο genre ειναι να εισαι και λιγο στο mood, τουλαχιστον για εμενα προσωπικα.

Edit: Το Nier ναι εχει την ιδια δομη με τη διαφορα οτι ξεκινας το σεναριο Β απο τη μεση οχι απο την αρχη, επισης υπαρχει και ενα εξτρα το οποιο ξεκλειδωνεις (light spoiler)

Spoiler

Οταν φτασεις στο σημειο που σου ζηταει να κανεις delete το save, το κανεις ξεκινας απο την αρχη και το παιχνιδι λενε ειναι διαφορετικο

 

Επεξ/σία από ADHD
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν μπορεις να μαθεις το level στο returnal γιατι καθε φορα που πεθαινεις αλλαζει ολο το biome.

Kαι εχει 6 biomes και οχι 4-5 που σημαινει οτι θα εχει τουλαχιστον 6 μεγαλα boss.

Στο 0:12 φαινεται καθαρα.

 

Επεξ/σία από optimus prime
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το level δεν μπορεις να το μαθεις σε κανενα απο τα παιχνιδια που ανεφερα αυτο που μαθαινεις σε ενα biome ειναι τους εχθρους, τις παγιδες, το boss κλπ παρε για παραδειγμα και το dead cells. Οποτε οταν μαθεις ενα biome εισαι κομπλε, αν στα πεταει με τυχαια σειρα τοτε απλα σου κανει περισσοτερο RNG το progression. 

Αναγκαστικα θα το μαθεις το biome ομως στο βαθμο που σε αφηνει το παιχνιδι αλλιως δεν προχωρας consistent.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...