Προς το περιεχόμενο

PlayStation 5 Topic v2


Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Βασικές συστάσεις (που ισχύουν συγχρόνως με τους όρους χρήσης του forum) για να παραμείνει το θέμα ανοιχτό:

  • Συζητήστε πάνω στην συγκεκριμένη κονσόλα (specs, περιφερειακά, προγραμματισμένες κυκλοφορίες, απορίες)
  • Αποφύγετε το VS με άλλες κονσόλες ή/και PC στο βαθμό του δυνατού
  • Αποφύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή γενικεύσεις του στυλ "fan boys", "haters" κλπ
  • Μην απαντάτε σε προβληματικά μηνύματα. Στείλτε αναφορά για να τα χειριστούν οι αρμόδιοι συντονιστές.

Αν το topic ξεφύγει, χωρίς να σταλούν αναφορές, θα κλειδώσει επ' αόριστον.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, soundou είπε

Που ακριβως;

Γουσταρω να το παταω για να μπαινω στα μενου και να ανοιγω τον χαρτη.

Σχεδον τα πιο πολλα exclusives το υποστηριζουν.

Ειδικα στο Days Gone μου αρεσε πολυ ο τροπος με τον οποιο χειριστηκαν τα μενου τους..

Επεξ/σία από optimus prime
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το touchpad είναι ένα εξαιρετικό εξτρά μεγάλο κουμπί και βολεύει απίστευτα σαν κουμπί για μενού/χάρτη.

Εμένα μ άρεσε όπως το χρησιμοποίησαν στο Days Gone:

Με κλικ έμπαινες αν θυμάμαι καλά στο χάρτη και με swipe έμπαινες απ' ευθείας σε διάφορα υπομενού ανάλογα με την φορά. Δεξί swipe πχ για να μπεις στις αναβαθμίσεις, αριστερό swipe για να μπεις στα collectibles κοκ. 5 έξτρα λειτουργίες με έναν μόνο διακριτικό αισθητήρα. Not bad

 

Επεξ/σία από aggelos87
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Malthador είπε

Δεν καταλαβαίνω γιατί βάζουν πάλι touchpad. Αφού στο PS4 δεν το χρησιμοποίησαν κάπου. 

Τι μου διαφεύγει; 

VR (To astrobot δεν θα μπορουσε να παιζει χωρις touch)

Στα flat games συνηθως ειναι ενα ακομα κουμπι. Βολικο σαν κουμπι για χαρτη πχ. 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βασικά μάλλον με αυτά τα μικρόφωνα θα μπορεί να παράγει το 3D sound που υπόσχεται, κάτι σαν επιλεκτικό noise cancellation ανά κανάλι ήχου ώστε να μειώνεται η αίσθηση του stereo και να υπερισχύει η ψευδαίσθηση του 3D. Not bad, μιας και που γενικά το χει στο noise cancelling. Τα WH-1000XM3 είναι από τα top ακουστικά στον ANC τομέα.

Επεξ/σία από Hazuki
  • Moderators
Δημοσ.
On 09/04/2020 at 00:25, PDS13 said:

VR (To astrobot δεν θα μπορουσε να παιζει χωρις touch)

Στα flat games συνηθως ειναι ενα ακομα κουμπι. Βολικο σαν κουμπι για χαρτη πχ. 

Δεν το έχω παίξει το Astrobot, έτσι θα είναι για να το λες, αλλά και πάλι το να ανεβάζουν το κόστος του gamepad για μερικά games που ούτως ή άλλως χρειάζονται extra περιφερειακό για να παίξουν, το βρίσκω λίγο βλακεία.

Σε κάθε περίπτωση, το θέμα μου δεν είναι τόσο στο γιατί το βάζουν, όσο στο γιατί δεν το χρησιμοποιούν στα games. Το touchpad και το gyro είναι τρομερά ατού για καλύτερο gameplay experience και δεν τα χρησιμοποιούν ούτε καν στα exclusives τους.

Φαντάζομαι το ίδιο θα γίνει και στην επόμενη γενιά.

  • Like 1
Δημοσ.
11 ώρες πριν, Vassilis_24 είπε

ps5.jpg

Καλή ιδέα,

πάντως η δίχρονη κόρη μου που έχει το gamepad της Fisher Price, προτιμάει πεισματικά το DS4 και την light bar που αναβοσβήνει όποτε πατάει το κεντρικό κουμπί.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, kostiger είπε

Μακάρι όλα τα μακάρι! 

😜

Και αν γίνει ελπίζω σε μη συμμετοχή του Kojima. Παιχνίδι θέλω, όχι ταινία. 

Επεξ/σία από Bourdoulas
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, Malthador είπε

Δεν το έχω παίξει το Astrobot, έτσι θα είναι για να το λες, αλλά και πάλι το να ανεβάζουν το κόστος του gamepad για μερικά games που ούτως ή άλλως χρειάζονται extra περιφερειακό για να παίξουν, το βρίσκω λίγο βλακεία.

Σε κάθε περίπτωση, το θέμα μου δεν είναι τόσο στο γιατί το βάζουν, όσο στο γιατί δεν το χρησιμοποιούν στα games. Το touchpad και το gyro είναι τρομερά ατού για καλύτερο gameplay experience και δεν τα χρησιμοποιούν ούτε καν στα exclusives τους.

Φαντάζομαι το ίδιο θα γίνει και στην επόμενη γενιά.

Δεν διαφωνω. Θα ηθελα και εγω να το χρησιμοπoιουσαν περισσοτερο εκτος VR. Υπαρχουν ιδεες , φαντασια να εχεις.

Στο αστρομποτ σκεψου οτι μια χρηση του ειναι να πετας ninja stars(μπορεις να φανταστεις πως, γλυστρας το χερι σου στο touch). Οποτε επειδη ακριβως λογο της λαμπας μπροστα, η καμερα αντιλαμβανεται ακριβως που βρισκεται το χειριστηριο, γινεται πολυ Immersive η στοχευση.

Αλλα οκ το astrobot εκμεταλευεται κυριολεκτικα τα παντα απο το χειριστηριo.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...