Προς το περιεχόμενο

PlayStation 5 Topic v2


Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Βασικές συστάσεις (που ισχύουν συγχρόνως με τους όρους χρήσης του forum) για να παραμείνει το θέμα ανοιχτό:

  • Συζητήστε πάνω στην συγκεκριμένη κονσόλα (specs, περιφερειακά, προγραμματισμένες κυκλοφορίες, απορίες)
  • Αποφύγετε το VS με άλλες κονσόλες ή/και PC στο βαθμό του δυνατού
  • Αποφύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή γενικεύσεις του στυλ "fan boys", "haters" κλπ
  • Μην απαντάτε σε προβληματικά μηνύματα. Στείλτε αναφορά για να τα χειριστούν οι αρμόδιοι συντονιστές.

Αν το topic ξεφύγει, χωρίς να σταλούν αναφορές, θα κλειδώσει επ' αόριστον.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτο ακριβως εχει καταφερει ο Cerny,δεν εχει φτιαξει την κονσολα που βασιζεται σε brute power νουμερα μεγαλα,αλλα εχει φτιαξει ενα συστημα που θα μειωσει τον φορτο εργασιας και τους πονοκεφαλους που αντιμετωπιζουν οι devs κατα την ολη διαδικασια απο την αρχη εως το τελος του development cycle επιτρεποντας τους να φτιαξουν παιχνιδια με μεγαλυτερη creative ελευθερια,

Επειδη καποιοι με κραζουν οτι επειδη εξυμνειω τον συγκεκριμενο ssd κυριως και την υπολοιπη δουλεια που εχει κανει κατα δευτερον δεν σημαινει οτι θα μας δωσουν ολα αυτα χ παραπανω fps απο το xbox αλλα ουτε και ψ παραπανω αναλυση.

Παιχνιδαρες θα μας δωσουν τα στουντιο αρκει να χρηματοδοτηθουν αναλογα..

Σιγα σιγα αναδιπλωνεται το συννεφο αυτο που επισκιαζει τις σκεψεις μας λογω ελλιπης πληροφορησης..

 

 

6 λεπτά πριν, Virus_X είπε

Θα ήταν πιο ειλικρινές από το να κυνηγάει την ουρά της MS με τα τεραφλόπια...

Κοιτα να δεις τι κανουν τα τεραφλοπια πρωτα και γιατι δεν τα κυνηγαει..

 

 

Επεξ/σία από optimus prime
  • Sad 1
  • Απαντ. 14,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το ότι θα μειωθούν τα Production times (και όχι μόνο) είναι δεδομένο (αρκεί να μην πάει και από την άλλη πλευρά του slacking). Αυτά είναι πράγματα που έχουν αναφερθεί ήδη από devs - π.χ. double data στον (σκληρό) δίσκο για το Spiderman, γιατί παίζει να έβαλε χρήστης και δίσκο με 20mb/s average transfer rate.

Από εκεί πέρα αυτό που λέω είναι ότι μέχρι τώρα στις κονσόλες, υπήρχανε fixed clocks για αναμενόμενη απόδοση, πόσο μάλλον στα συστήματα της Sony, που μέχρι και τα Compute Units ήταν αν όχι καθρέπτης του προηγούμενου συστήματος - συμβατά. (Τόσο ώστε να έχει και το ps5 36 CU όπως το pro?).

Κατά τα άλλα καμία 1060 δεν θα γίνει 2080ti λόγω SSD. Αλλιώς να τρέξω να πάρω τον πιο γρήγορο ssd να αναβαθμίσω :D 

Και φυσικά, υπάρχουν και άλλα features τα οποία είναι developer friendy όπως VRS, Mesh Shaders κτλ κτλ, και όχι απλά ότι τα 36CU γεμίζουν πιο εύκολα από τα ...52, για τα οποία δεν μίλησε καίτοι γραφόταν και δημοσιευόταν ανά τακτά χρονικά διαστήματα, ότι η Navi φτιάχτηκε για την Sony, έγινε πραγματικότητα με την βοήθεια της Sony κτλ..

Για ποια Navi μιλάμε - αυτήν της RDNA1?

Θεωρώ ότι καταλαβαινόμαστε.

Επεξ/σία από Virus_X
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να περιμενεις οπως περιμενουμε ολοι μας να μαθεις περισσοτερα..

Το οτι θελουμε να τα μαθουμε ολα ΤΩΡΑ δεν σημαινει οτι αυτοι ειναι υποχρεωμενοι να το κανουν.

Μας καλομαθε η Microsoft που εξηγησαμε χτες το βραδι γιατι το κανει αυτο και τα χωνουμε στον Cerny που κραταει τα χαρτια του κρυμμενα.

Και να σου πω και κατι στην τελικη,δεν με ενδιαφερει καθολου εαν εχει καλυτερο ssd η πιο λιγα cu.

Με αυτα που εχω δει και εχω διαβασει εχω ικανοποιηθει ετσι ωστε να κανω την αγορα μου χωρις να σκεφτομαι εαν το μετανοιωσω.

Και ουτε καν εχω δει την κονσολα η να φανταστω πως μπορει να μοιαζει..

Επεξ/σία από optimus prime
Δημοσ.
13 ώρες πριν, optimus prime είπε

Να περιμενεις οπως περιμενουμε ολοι μας να μαθεις περισσοτερα..

Το οτι θελουμε να τα μαθουμε ολα ΤΩΡΑ δεν σημαινει οτι αυτοι ειναι υποχρεωμενοι να το κανουν.

Μας καλομαθε η Microsoft που εξηγησαμε χτες το βραδι γιατι το κανει αυτο και τα χωνουμε στον Cerny που κραταει τα χαρτια του κρυμμενα.

Και να σου πω και κατι στην τελικη,δεν με ενδιαφερει καθολου εαν εχει καλυτερο ssd η πιο λιγα cu.

Με αυτα που εχω δει και εχω διαβασει εχω ικανοποιηθει ετσι ωστε να κανω την αγορα μου χωρις να σκεφτομαι εαν το μετανοιωσω.

Και ουτε καν εχω δει την κονσολα η να φανταστω πως μπορει να μοιαζει..

Μαζί σου. Αλλά μην λέμε ότι τα φλοπς ξαφνικά δεν μετράνε ή δεν δέιχνουν το πώς θα μπορεί μια gpu να αποδόσει σε σχέση με μια άλλη πιο αδυναμη ειδικά όταν είναι ακριβώς ίδιας αρχιτεκτονικής. Είναι σαν να μας λες ότι τα διάφορα μοντέλα των nvidia/amd αποδίδουν όλα ακριβώς το ίδιο μεταξύ τους (τρόπος του λέγειν) ενώ ξέρουμε ότι δεν είναι έτσι. Ξέρουμε επίσης ότι τα υπόλοιπα υποσυστήματα πρέπει να είναι εντελώς unoptimised μεταξύ τους για να έχουν τεράστιο πλήγμα στην απόδοση της gpu. Κοινώς λίγο πολύ έχουμε βγάλει το συμπέρασμα ότι το ps5 θα αποδίδει λίγο χειρότερα από το xboxsx. Αυτό δεν το κάνει κακό ούτε "σκουπίδι" ούτε άχρηστο. Ούτε σημαίνει ότι δεν θα βγάλει γραφικαρες (ειδικά τα fparty). Απλά θα αποδώσει γραφικά λίγο χειρότερα από το άλλο.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, primeragt είπε

Μαζί σου. Αλλά μην λέμε ότι τα φλοπς ξαφνικά δεν μετράνε ή δεν δέιχνουν το πώς θα μπορεί μια gpu να αποδόσει σε σχέση με μια άλλη πιο αδυναμη ειδικά όταν είναι ακριβώς ίδιας αρχιτεκτονικής. Είναι σαν να μας λες ότι τα διάφορα μοντέλα των nvidia/amd αποδίδουν όλα ακριβώς το ίδιο μεταξύ τους (τρόπος του λέγειν) ενώ ξέρουμε ότι δεν είναι έτσι. Ξέρουμε επίσης ότι τα υπόλοιπα υποσυστήματα πρέπει να είναι εντελώς unoptimised μεταξύ τους για να έχουν τεράστιο πλήγμα στην απόδοση της gpu. Κοινώς λίγο πολύ έχουμε βγάλει το συμπέρασμα ότι το ps5 θα αποδίδει λίγο χειρότερα από το xboxsx. Αυτό δεν το κάνει κακό ούτε "σκουπίδι" ούτε άχρηστο. Ούτε σημαίνει ότι δεν θα βγάλει γραφικαρες (ειδικά τα fparty). Απλά θα αποδώσει γραφικά λίγο χειρότερα από το άλλο.

Κανεις δεν ειπε ποτε κατι διαφορετικο απο αυτα που γραφεις παραπανω. Αυτα ειναι τα δεδομενα γνωριζουμε σημερα.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, PDS13 είπε

Κανεις δεν ειπε ποτε κατι διαφορετικο απο αυτα που γραφεις παραπανω. Αυτα ειναι τα δεδομενα γνωριζουμε σημερα.

Ήταν παράθεση με αφορμή το βίντεο που λέει ότι τα τεραφλοπς δεν λένε ΤΙΠΟΤΑ. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, primeragt είπε

Μαζί σου. Αλλά μην λέμε ότι τα φλοπς ξαφνικά δεν μετράνε ή δεν δέιχνουν το πώς θα μπορεί μια gpu να αποδόσει σε σχέση με μια άλλη πιο αδυναμη ειδικά όταν είναι ακριβώς ίδιας αρχιτεκτονικής. Είναι σαν να μας λες ότι τα διάφορα μοντέλα των nvidia/amd αποδίδουν όλα ακριβώς το ίδιο μεταξύ τους (τρόπος του λέγειν) ενώ ξέρουμε ότι δεν είναι έτσι. Ξέρουμε επίσης ότι τα υπόλοιπα υποσυστήματα πρέπει να είναι εντελώς unoptimised μεταξύ τους για να έχουν τεράστιο πλήγμα στην απόδοση της gpu. Κοινώς λίγο πολύ έχουμε βγάλει το συμπέρασμα ότι το ps5 θα αποδίδει λίγο χειρότερα από το xboxsx. Αυτό δεν το κάνει κακό ούτε "σκουπίδι" ούτε άχρηστο. Ούτε σημαίνει ότι δεν θα βγάλει γραφικαρες (ειδικά τα fparty). Απλά θα αποδώσει γραφικά λίγο χειρότερα από το άλλο.

Εχεις μετρητή teraflops στα ματια σου και μπορείς να καταλάβεις αμεσα και χωρις να  εχεις σε ατντιπαραθεση και της δυο κονσολες , την διάφορα ανάμεσα σε δυο παιχνίδια ?  teraflop και teraflop και teraflop 59 σελιδες teraflop  ,έλεος  δηλαδή , περιμενετε να βγουν και τα δυο και τοτε θα δουμε κατα ποσο και αν θα εχουν τετοιες διαφορες που θα σε βαζουν σε δίλημμα αν θα παρεις την μια η την αλλη :( μεχρι τωρα σε καμια απο της προηγουμενες κονσολες δεν είχαμε τετοια διαφορα  και προσωπική μου αποψη ουτε θα εχουμε .

Τωρα διαβαζω και κατι αλλα δεν εχει δειξει το κουτι δεν εχει πει πολλα δεν μας εχει κανει αυτο ..... σιγα ρε παιδια μην σας στειλει και  mail για το πως και τι θα κανει η SONY . ολα θα κριθούν δια του τελικού αποτελεσματος .

Επεξ/σία από darkman
  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, darkman είπε

Εχεις μετρητή teraflops στα ματια σου και μπορείς να καταλάβεις αμεσα και χωρις να  εχεις σε ατντιπαραθεση και της δυο κονσολες , την διάφορα ανάμεσα σε δυο παιχνίδια ?  teraflop και teraflop και teraflop 59 σελιδες teraflop  ,έλεος  δηλαδή , περιμενετε να βγουν και τα δυο και τοτε θα δουμε κατα ποσο και αν θα εχουν τετοιες διαφορες που θα σε βαζουν σε δίλημμα αν θα παρεις την μια η την αλλη :( μεχρι τωρα σε καμια απο της προηγουμενες κονσολες δεν είχαμε τετοια διαφορα  και προσωπική μου αποψη ουτε θα εχουμε .

Τωρα διαβαζω και κατι αλλα δεν εχει δειξει το κουτι δεν εχει πει πολλα δεν μας εχει κανει αυτο ..... σιγα ρε παιδια μην σας στειλει και  mail για το πως και τι θα κανει η SONY . ολα θα κριθούν δια του τελικού αποτελεσματος .

Διάφορες βλέπαμε τόσο στα 360/ps3 ύλες του 360 όσο και στα one/ps4 υπέρ του ps4 όσο και στα onex/pro υπέρ του Χ. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα είναι καλό το είπαμε αυτό. Αλλά όχι ότι δεν θα έχουνε διάφορα.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, primeragt είπε

Ήταν παράθεση με αφορμή το βίντεο που λέει ότι τα τεραφλοπς δεν λένε ΤΙΠΟΤΑ. 

Εαν καταλαβες αυτο που εγραψες βλεποντας το βιντεο,δεν μπορουμε να κανουμε διαλογο.

 

 

Δημοσ.

Κατάλαβα πολύ καλά τι έλεγε ο τυπάς στο βίντεο. Εσύ θες να μας εξηγήσεις μιας και το λες γιατί τα τεραφλοπς στη ίδια ακριβώς αρχιτεκτονική κοινός ακριβώς το ίδιο hardware δεν παίζει ρόλο και δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν σαν μια μονάδα μέτρησης για τις διάφορες του hardware;

  • Like 1
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, primeragt είπε

Κατάλαβα πολύ καλά τι έλεγε ο τυπάς στο βίντεο. Εσύ θες να μας εξηγήσεις μιας και το λες γιατί τα τεραφλοπς στη ίδια ακριβώς αρχιτεκτονική κοινός ακριβώς το ίδιο hardware δεν παίζει ρόλο και δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν σαν μια μονάδα μέτρησης για τις διάφορες του hardware;

Αν δεις τον κύριο που παρέθεσε ο φίλος μας παραπάνω στο twitter, είναι πρώην Technical Art Director @Naugthy DOG. 

Αν κάποιος διαβάσει τα tweets λέει τα αυτονόητα. Ότι με αρκετά χρήματα για την παραγωγή ενός game γίνονται τα πάντα ακόμα και σε ένα απλό PS4:

Σε άλλα tweets του, αναφέρεται βέβαια και στα υπέρογκα κόστη και production times και ότι δεν έχουμε γραφικά τέτοια ακόμα γιατί απλά το κάθε παιχνίδι θα κόστιζε 200 ευρώ και άλλα πολύ ενδιαφέροντα, τα οποία εξηγούν γιατί έχουμε τόσο καλά γραφικά στις κονσόλες και άλλα ενδιαφέροντα (FFVII).

Θα συνιστούσα να διαβάσετε αυτά που γράφει στον tweeter λογαριασμό του.

Μιλάει και για crunch και άλλα πολύ ενδιαφέροντα.

Σήμερα βέβαια, είναι FOUNDER/CEO της Promethean AI.

 

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πολυ ωραια συνεντευξη τεχνικης φυσεως μεν αλλα με ευστοχες ερωτησεις και απαντησεις.

Βαλτε την στο google translator,θα βρειτε καποια λαθακια στην μεταφραση αλλα νοημα βγαινει..

https://vigiato.net/p/85342

Αυτος που απανταει ειναι ο Ali Salehi/Rendering Engineer at Crytek.

https://de.linkedin.com/in/lordhippo

Εχω και την μεταφραση σε πιο σωστα αγγλικα εαν καποιος δυσκολευεται με το translator..

Spoiler

INTRO
The hardware specifications of the PlayStation 5 and Xbox Series X were officially announced a few weeks ago by Sony and Microsoft, and Digital Foundry had the opportunity to take a deep technical look at what we expect. Although there aren't many games for consoles yet, and we don't know much about their overall performance and user experience, the two companies are constantly competing in technical and complex debates that no one but engineers and programmers can understand. Providing the deepest technical information is not avoided this time around.

As we tracked down the information and read the specifications and prepared for a bachelor's degree in computer science, it seemed better to work with an engineer and programmer at Crytek, one of the world's most tech-savvy companies, with a powerful gaming engine. It's an engine to talk about. That's why I called Ali Salehi, a rendering engineer from Crytek, and asked him, as an expert, to answer our questions about console traffic and the power of their hardware, and to comment on which one is more powerful. Convincing answers with simple and understandable explanations that were contrary to expectations and numbers on paper.

In the following, you will read the conversation between Mohsen Vafnejad and Shayan Ziaei with Ali Salehi about the hardware specifications of the PlayStation 5 and Xbox Series X.

INTERVIEW
[Questions bolded, 
answers not]
Vijayato: In short, what is the job of a rendering engineer in a gaming company?

Ali Salehi: The technical visual section of each game is related to us. That means supporting new consoles, optimizing current algorithms, troubleshooting current ones, implementing new technology and features like RayTracing (RayTracing) are all things we do.

What is the significance of Teraflops, and does higher Teraflops mean a console is stronger?

Teraflops shows that this processor can be as efficient if it is in the best and most ideal state possible. The Teraflops figure is in ideal and theoretical conditions. In practice, however, the graphics card and console are a complex entity. Several elements must work together to provide each part of the feed to the other and output one part to another. If each of these elements fails to work properly, the efficiency of the other part will decrease. A good example of this is the PlayStation 3 console. Because of its SPUs, the PlayStation 3 had a lot more power on paper than the Xbox 360. But in practice, because of its complex architecture and bottlenecked Memory and other problems, you never reached the peak of efficiency.

There is an image here with following
[Woes of PlayStation 3
The PlayStation 3 had a hard time running multi-platform games compared to the Xbox 360. Red Dead Redemption and GTA IV, for example, ran at 720p on the Microsoft console, but the PlayStation 3 had a poorer output and eventually increased the resolution to 720p with AppScale. But Sony's own studios have been able to offer more detailed games such as The Last of Us and Uncharted's second and third versions due to their greater familiarity with the console and the development of special software relationships.]

That is why it is not possible to value this figure so much. But if all the parts in the Xbox X-Series can work optimally and the GPU works in its own peak mode, that's not possible in practice. In addition to all this, we also have a software section. The example we saw on the computer was the addition of Vulkan and DirectX 12. The hardware did not change, but due to the change in the architecture of the software, it would be better to use the hardware.

The same can be said for consoles. Sony runs PlayStation 5 on its own operating system, but Microsoft has put a customized version of Windows on the Xbox Series X. The two are very different. Because Sony has developed software for the PlayStation 5, it will definitely give developers much more capabilities than Microsoft, which has almost the same directX PC for its consoles.

How have you experienced working with both consoles and how do you evaluate them?

I can't say anything right now about my own work, but I'm quoting others who have made a public statement. Developers say that the PlayStation 5 is the easiest console we've ever coded into so we can reach the console's peak performance. In terms of software, coding on the PlayStation 5 is extremely simple and has many features that leave the developer free. All in all, the PlayStation 5 is a better console.

If I understood correctly, is Teraflops the standard for optimizing different parts of the GPU or not? Or what do these floating points mean? How would you describe it for a user who doesn't understand this information?

The problem is with the person who made these public statements that need to be explained now. This technical information does not matter to the average user and is not a measurement criterion.

Graphics cards, for example, have 20 different sections, one of which is Compute Units, which performs the processing. If the rest of the components are next to them in the best possible way, there are no restrictions, the battery does not boot, and as long as the processor has the necessary information, the servers in this mode can operate 12 times of floating-point operation per second. So in an ideal world where we remove all the limiting parameters, that's possible, but it's not.

A good example of this is the X-Series Xbox series hardware. Microsoft has split the RAMs in two. The same mistake that the Xbox One made. One part of RAM has high bandwidth and one part of RAM has low bandwidth. And obviously, encoding this console will have a story. Because the total number of things we have to put in fast RAM is so much that it will be annoying again, and if we want 4K to support it, that's another story. So there will be parts that prevent the graphics card from reaching that speed.

You talked about the shadows. The PlayStation 5 now has 36 CUs, and the Xbox Series X has 52 CUs are available to the developer. What is the difference?

The main difference is that the working frequency of the PlayStation 5 is much higher and they work at a higher frequency. That's why, despite the differences in some, they don't make much of a difference. An interesting example from an IGN reporter was that the Xbox Series X is very neat and tidy like an 8-cylinder engine, and the PlayStation 5 is turbocharged like a six-cylinder engine to the end. Raising the clock speed on the PlayStation 5 seems to me to have a number of good things to do, such as the memory, rasterizer, and other parts of the graphics card whose performance is related to this clock. So the rest of the PlayStation 5's GPU works faster than the X-Series. That's what makes the console work even more on the announced peak 10.28 Teraflops. But for the X-Series, because the rest of the sections are slower, it will probably work much lower on Teraflops in general, and only reach 12 Teraflops in highly ideal conditions.

Doesn't this difference show its impact at the end of the generation, when developers become more familiar with the X-Series hardware?

No, because the PlayStation software interface generally leaves the hand more open, and usually at the end of each generation, Sony consoles have even more exotic outputs. For example, in the early seventh generation, even multi platform games for both consoles performed poorly on the PlayStation 3. But the late in the generation Uncharted 3 and The Last of Us came out of the console. I think the next generation will be the same. But towards the end at higher native resolutions, the PlayStation 5 will probably be in a little trouble, and the X-Series will be able to display more pixels.

Sony says the smaller the number, the more you can integrate the tasks. What does Sony's claim mean?

It costs money to use all the CUs at the same time. Because CUs need resources that are allocated to the graphics card when they want to run code. If the graphics card fails to distribute all the resources on all the CUs to execute a code, it will be forced to drop a number of CUs. For example, instead of 52, use 20% of it because it doesn't have enough resources for all caches at all times.

Aware of this, Sony has hired a faster GPU instead of a larger GPU to reduce production costs. A more striking example of this was in the SIP. AMD has had high-core CPUs for a long time, or even Intel's larger-core CPUs didn't necessarily work better. 4-core or 8-core CPUs, but with much higher performance per core, usually performed better in gaming. Clearly, a 16- or 32-core CPU has a higher number of Teraflops, but a CPU with a smaller faster core will definitely do a better job. Because it's hard for gamers and programmers to use all the cores all the time, they prefer to have fewer cores but faster.

Could the Hyperthreading feature included in the X series be the last years of Microsoft's winning generation?

Technically, hypertheading has been on desktop computers since Pentium 4, and each physical core considers the CPU as two virtual cores, and in most cases helps with performance. Does the X-Series feature allow the developer to decide for themselves whether they want to use these virtual cores or turn them off with more CPU clocks? And that's exactly what you're saying. It's not exactly a big deal to make a local decision from the start, so the use of hyperthreading is likely to reach the end of the generation.

Do you open the door saying "there is no way out"?

That is, the analysis requires very accurate code execution. So it's not something everyone knows right now. There are now much more important concerns for recognizing console hardware, and developers are likely to work with a smaller number of cores at the beginning of the previous generation, but with a higher clock, and then move on to this feature.

The 3328 Shader is available in the Xbox Series X Computing Unit. What does Shader have, what does it do, and what does 3328 Shader mean?

When developers want to execute code, they do so through units called Wavefront. Multiply the number of shadows by the number of vipers. But it doesn't really matter, and everything I said about the CUs applies here. Again, there are limitations that make all of these shaders unusable, and having many of them all at once aren't necessarily good.

There is another important issue to consider, as Mark Cerny put it. CUs or even Teraflops are not necessarily the same between any architecture. That is, Teraflops cannot be compared to each other and which is actually numerically superior. So you can't trust these numbers at all and set the criteria.

Comparisons between Android devices and Apple iPhones have also recently risen to the top of consoles, with Internet discussions suggesting that Android users have higher RAM but poorer performance than iPhones. Is the comparison between the two with the consoles correct?

Software stacks that are placed on top of the hardware determine everything. As performance updates increase exponentially, so do they. Sony has always had better software because Microsoft has to use Windows. So that's right.

Microsoft has insisted that the Xbox Series X frequency is constant under any circumstances, but Sony does not have such an approach and provides the console with a certain amount of energy to use it as a variable and depending on the situation. What are the differences between the two and which will be better for the developer?

What Sony has done is much more logical because it decides whether the graphics card's frequency is higher or the CPU's frequency at certain times, depending on the processing load. For example, on a loading page, only the CPU is needed and the GPU is not used. Or in a close-up scene of the character's face, GPU gets involved and CPU plays a very small role. On the other hand, it's good that the X-Series has good cooling and guarantees to keep the frequency constant and it doesn't have throttling, but the practical freedom that Sony has given is really a big deal.

Doesn't this freedom of action make things harder for the developer?

Not really, because we're already doing that on the engine side. For example, the Dynamic Resolution Scaling technique used by some games is now measuring different criteria and measuring how much the graphics card is under pressure and how low the resolution should be to keep it fixed on the frame. So it's very easy to connect these together.

What is the use of the geometry engine or Geometry Engine that Sony is talking about?

I don't think it will be very useful until the first year or two. We'll probably see more of an impact for the second wave of games released on this console, but it doesn't have much use at the start.

The X-Series chipset is 7 nanometers, and we know that the smaller the number, the better the chipset. Are you exploring the nanometer and transistors?

Lowering the nanometer means more transistors and controlling their heat in large numbers and smaller spaces. A production technology is better and the number of nanometers is not very important, what matters is the number of transistors.

PlayStation SSD speeds reach 8-9 GB in peak mode. Now that we've reached this speed, what else will happen apart from loading games and more details?

The first thing to do is remove the loading page from the games. Microsoft also showed the ability to stop and run new games, which can run multiple games simultaneously and move between each in less than 5-6 seconds. This time will be below zero in PlayStation. Another thing that can be expected is a change in the game menu. When there is no loading, of course, there is no expectation and you no longer need to watch a video to load the game in the background.

How will the games on PC be in the meantime? Because having an SSD is a choice for a PC user.

Consoles have always determined what the standard is. Game developers also build games based on consoles, and if someone has a PC and doesn't have an SSD on it, they have to deal with long loads or think about buying an SSD.

As a programmer and developer, which do you consider the best console for working and coding? PlayStation 5 or Xbox X series?

Definitely PlayStation 5.

As a programmer, I would say that the PlayStation 5 is much better, and I don't think you can find a programmer who can outperform the PlayStation 5 from the Xbox X-Series. For the Xbox, they have to put DirectX and Windows on the console, which is many years old, but for each new console that Sony builds, it also rebuilds the software and APIs in any way it wants. It is in their interest and in our interest. Because there is only one way to do everything, and theirs is the best way possible.

 

Επεξ/σία από optimus prime
  • Thanks 1
Δημοσ.
16 ώρες πριν, primeragt είπε

Διάφορες βλέπαμε τόσο στα 360/ps3 ύλες του 360 όσο και στα one/ps4 υπέρ του ps4 όσο και στα onex/pro υπέρ του Χ. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα είναι καλό το είπαμε αυτό. Αλλά όχι ότι δεν θα έχουνε διάφορα.

Εγω Ειχα και εχω ακομα και το 360 και ειχα και το PS4 και τωρα εχω και το PS 4 pro , διαφορες που να πω ναι ρε συ θα παρω αυτην την κονσολα γιατι εχει τετοια γραφικα που στην αλλη δεν τα βλεπεις εγω δεν ειδα  , σταματήστε να ειστε νουμερολαγνοι καποια νουμερα απο μονα τους δεν λενε τιποτα , και για να μην παρεξηγηθώ ναι στα specs ειναι ποιο καλο το Χ και ναι στα βιντεο τεστ που θα βγουν θα κραταει σιγουρα και μερικα Fps παραπανω απο το 5αρι αλλα μεχρι εκει :) 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, darkman είπε

Εγω Ειχα και εχω ακομα και το 360 και ειχα και το PS4 και τωρα εχω και το PS 4 pro , διαφορες που να πω ναι ρε συ θα παρω αυτην την κονσολα γιατι εχει τετοια γραφικα που στην αλλη δεν τα βλεπεις εγω δεν ειδα  , σταματήστε να ειστε νουμερολαγνοι καποια νουμερα απο μονα τους δεν λενε τιποτα , και για να μην παρεξηγηθώ ναι στα specs ειναι ποιο καλο το Χ και ναι στα βιντεο τεστ που θα βγουν θα κραταει σιγουρα και μερικα Fps παραπανω απο το 5αρι αλλα μεχρι εκει :) 

Δηλαδή δεν πήραν παραπάνω καταναλωτές το PS4 έναντι του One ΚΑΙ επειδή διάβαζαν σε όλα τα multiplatform τα πρώτα 2 χρόνια στο PS4 έτρεχαν στα 1080p και στο One στα 900p?

Στις 5/4/2020 στις 2:54 ΠΜ, optimus prime είπε

Να περιμενεις οπως περιμενουμε ολοι μας να μαθεις περισσοτερα..

Το οτι θελουμε να τα μαθουμε ολα ΤΩΡΑ δεν σημαινει οτι αυτοι ειναι υποχρεωμενοι να το κανουν.

Μας καλομαθε η Microsoft που εξηγησαμε χτες το βραδι γιατι το κανει αυτο και τα χωνουμε στον Cerny που κραταει τα χαρτια του κρυμμενα.

Και να σου πω και κατι στην τελικη,δεν με ενδιαφερει καθολου εαν εχει καλυτερο ssd η πιο λιγα cu.

Με αυτα που εχω δει και εχω διαβασει εχω ικανοποιηθει ετσι ωστε να κανω την αγορα μου χωρις να σκεφτομαι εαν το μετανοιωσω.

Και ουτε καν εχω δει την κονσολα η να φανταστω πως μπορει να μοιαζει..

Ρε μπαγάσα Prime θα με σκάσεις, και προσπαθώ να μην γράψω αλλα δεν με αφήνεις να αγιάσω.

Εσύ για ποιό λόγο είσαι τόσο σίγουρος για την δύναμη του PS5 και μας λές οτι θα είναι στα ίσα με το XSX, εφόσον δεν έχεις δεί ούτε πως παίζει, ούτε πως θα μοιάζει, ούτε το form factor του, ούτε τον SSD του? Είναι δύσκολο να κρατήσεις μια επιφυλακτική στάση αναμονής?

Επεξ/σία από DarthGRE
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...