Προς το περιεχόμενο

PlayStation 5 Topic v2


Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Βασικές συστάσεις (που ισχύουν συγχρόνως με τους όρους χρήσης του forum) για να παραμείνει το θέμα ανοιχτό:

  • Συζητήστε πάνω στην συγκεκριμένη κονσόλα (specs, περιφερειακά, προγραμματισμένες κυκλοφορίες, απορίες)
  • Αποφύγετε το VS με άλλες κονσόλες ή/και PC στο βαθμό του δυνατού
  • Αποφύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή γενικεύσεις του στυλ "fan boys", "haters" κλπ
  • Μην απαντάτε σε προβληματικά μηνύματα. Στείλτε αναφορά για να τα χειριστούν οι αρμόδιοι συντονιστές.

Αν το topic ξεφύγει, χωρίς να σταλούν αναφορές, θα κλειδώσει επ' αόριστον.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Όχι τέτοια διαφορά δεν θα δούμε σίγουρα, θα δούμε όμως το XSX να τρέχει 2-3 RT effect μαζί ενώ το PS5 μόνο ένα ξέρω 'γω..Τέτοιου είδους διαφορές περιμένω.

Μπορει.

Για να δουμε.

6 λεπτά πριν, xavier είπε

το 15% ειναι πανωλεθρια? πόσο μάλλον χωρις να υπολογίζουμε τη διαφορά στη τιμη?

Οι περισσοτεροι devs πριν και μετα το reveal λενε οτι ειναι μικρες οι διαφορες και οτι ειναι και τα δυο ειναι εξαιρετικα hardware. Ειναι ενθουσιασμενοι γενικα.

Για την τιμη δεν ειμαι σιγουρος οτι θα εχουν διαφορα. Δεν ξερουμε ποσο κοστιζει οτι εχει κανει η sony με τον SSD και επισης θα χρειαστει εξαιρετικο cooling system.

βεβαια και οι δυο θα τα δωσουν λιγοτερο απο οσο κοστιζουν(εκτος απροοπτου) και θα παιξει και αυτο ρολο. Ποσο θα θελουν να μπουν μεσα στην αρχη.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, PDS13 είπε

καταλαβα τι λες, αυτο ηταν ομως απο βλαμμενη επιλογη της Rockstar(για το HDR? δεν θυμαμαι) στην εκδοση για ps4 pro που την ειχαν κραξει. Οχι τοσο θεμα hardware. Για το συγκεκριμενο παιχνιδι μιλαω παντα. Aν δεν κανω λαθος παντα, εδειχνε πιο crisp η PS4 vanilla εκδοση σε συγκριση με αυτη του PRO. Οποτε μαλλον δεν ειναι καλο παιχνιδι για συγκριση.

Παντως το point μου ειναι οτι δεν θα δουμε διαφορες 30vs60 λογο hardware αλλα λογο επιλογης. Αν δουμε.

Το HDR ήταν προβληματικό και στο PS4 Pro και στο Xbox One X. Πάραυτα, η διαφορά τους στα γραφικά είχε να κάνει με την ευκρίνεια / ανάλυση. Και ήταν υπέρ-αισθητή η διαφορά είναι η αλήθεια.

5 λεπτά πριν, xavier είπε

το 15% ειναι πανωλεθρια? πόσο μάλλον χωρις να υπολογίζουμε τη διαφορά στη τιμη?

Δεν είναι 15% η διαφορά μόνο ρε παιδιά...

1. Τα 36CUs του PS5 σε σύγκριση με τα 54CUs του Xbox Series X μεταφράζονται σε 44% λιγότερη δυνατότητα για RT (τόσο σε αντανακλάσεις, όσο και σε σκιές, όσο και σε ήχους).
2. Τα 112GB/s παραπάνω ταχύτητας GDDR6 μνήμης μεταφράζονται σε πιο πλούσιες λεπτομερειών σκιές.
3. Το PS5 ΔΕΝ είναι μηχάνημα των 10.2TF, είναι μηχάνημα μεταβλητής συχνότητας, που θα λειτουργεί στο σύνολο των περιπτώσεων στα 2GHz (=9.2TF). Όταν θα χρειάζεται κάποιος developer, και με κόστος την παραγωγή θερμότητας, αλλά και το thermal-throttling!!!!!!!!! του επεξεργαστή, θα φτάνει ΈΩΣ τα 10.2TF (=2.2GHz). Βάζοντας τον developer να επιλέξει που θα πρέπει να ρίξει το βάρος και γιατί.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, xavier είπε

το 15% ειναι πανωλεθρια? πόσο μάλλον χωρις να υπολογίζουμε τη διαφορά στη τιμη?

Παραπανω θα ειναι η διαφορα. Θα προσεγγίζει το 30%.

Επισης τα ταχυτερα ρολογια στη CPU και την beefy καρτα γραφικων μαζι με την απουσια του thermal / tdp throttle θα βοηθάει να σπρώχνονται τα fps πολυ πιο ψηλά για την υποστήριξη του 1440p / 120 hz

Επεξ/σία από ROG-X
Δημοσ.
56 λεπτά πριν, PDS13 είπε

Mα αυτο ειναι το θετικο μαλλον. Οτι δεν χρειαζεσαι κατι παραπανω απο τα ακουστικα σου για να δουλευει το 3D.

Τωρα οσον αφορα το BC, εγω για το PS3 τα ελεγα οτι δεν θα εχει. Μακαρι να βρεθει τροπος. Για τα PS1/Ps2 θα ελεγα οτι με τον εναν η τον αλλον τροπο θα δουμε παιχνιδια.

Ε χλωμο, δεν νομιζω να ασχοληθουν με ολα τα most played. Kανεις δεν παιζει σημερα fifa 16, θα ηταν κουτο να γινει enchanced.

Είναι ένα κοινό 3D Audio format...

Η Sony προσπαθεί να το πουλήσει ως κάτι διαφορετικό (markting bluh, bluh!) δεν είναι δα και η πρώτη εταιρία που κάνει κάτι τέτοιο. H Audeze ως παράδειγμα, το πηγαίνει ένα βήμα παρακάτω, προσφέροντας μέχρι και head-tracking όταν στρέφεις το κεφάλι αριστερά ή δεξιά. Στην ουσία είναι η μεταφορά του γνωστού (μη-πετυχημένου) 360 Reality Audio format της (βλ. https://www.sony.com/electronics/360-reality-audio), στην gaming σκηνή. Είμαι απόλυτα σίγουρος πως κανένα 3nd-party studio δεν πρόκειται να ασχοληθεί με κάτι διαφορετικό πέρα από το Dolby Atmos, άντε και το DTS:X for Headphones. Όπως και το Sonic format της Microsoft, θα υποστηρίζεται πρακτικά μόνο από τα studios της ίδιας. Το οποίο, όπως όλα του σωρού δεν έχει να κάνει με πολυκάναλο ήχο, αλλά αντικειμενοστρεφή (όταν και όταν αυτός υπάρχει). Με την ύπαρξη δηλαδή ακανονόνιστα τοποθετημένων δορυφόρων σε έναν τεχνητό χώρο τριών διαστάσεων, γύρο από το κεφάλι του χρήστη, χωρίς την ανάγκη ειδικού HW (όλα τα ακουστικά παίζουν Dolby Atmos, Sony 360, DTS:X, THX:Virtual και Microsoft Sonic).

Για την ακρίβεια, η Microsoft ήταν η πρώτη που με το Project Triton (βλ. https://www.gdcvault.com/play/1024008/-Gears-of-War-4), από το Gears of War 4, είχε (precalculated) raytracing ακουστική η οποία δεν επηρεαζόταν μόνο από το μέγεθος και την αρχιτεκτονική του χώρου, αλλά και τα υλικά αυτού. Το εν λόγω project (συνάμα πολλών που κανένας ο οποίος δεν ασχολείται δεν έχει ιδέα τι push έχει κάνει η MS στο reseatch κομμάτι κάθε aspect των παιχνιδιών) πήρε σάρκα και οστά ως Project Acoustics και μετατράπηκε μέχρι και σε HW κομμάτι που θα βρει κάποιος εντός του Xbox Series X. xv

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πρωτη φορα που σκεφτομαι να στειλω pc στον αγύριστο και να εχω laptop + xbox series X και οταν βγουν οι παιχνιδαρες της sony αγοραζω και το SONY. 

Επεξ/σία από ROG-X
  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, argipen είπε

Το HDR ήταν προβληματικό και στο PS4 Pro και στο Xbox One X. Πάραυτα, η διαφορά τους στα γραφικά είχε να κάνει με την ευκρίνεια / ανάλυση. Και ήταν υπέρ-αισθητή η διαφορά είναι η αλήθεια.

Βαριεμαι να το ψαξω, αλλα το προβλημα ηταν στην εκδοση του PS4 pro, οχι του απλου PS4. Μαλλον δεν ηταν το HDR.

24 λεπτά πριν, argipen είπε

Είναι ένα κοινό 3D Audio format...

Η Sony προσπαθεί να το πουλήσει ως κάτι διαφορετικό (markting bluh, bluh!) δεν είναι δα και η πρώτη εταιρία που κάνει κάτι τέτοιο. H Audeze ως παράδειγμα, το πηγαίνει ένα βήμα παρακάτω, προσφέροντας μέχρι και head-tracking όταν στρέφεις το κεφάλι αριστερά ή δεξιά. Στην ουσία είναι η μεταφορά του γνωστού (μη-πετυχημένου) 360 Reality Audio format της (βλ. https://www.sony.com/electronics/360-reality-audio), στην gaming σκηνή. Είμαι απόλυτα σίγουρος πως κανένα 3nd-party studio δεν πρόκειται να ασχοληθεί με κάτι διαφορετικό πέρα από το Dolby Atmos, άντε και το DTS:X for Headphones. Όπως και το Sonic format της Microsoft, θα υποστηρίζεται πρακτικά μόνο από τα studios της ίδιας. Το οποίο, όπως όλα του σωρού δεν έχει να κάνει με πολυκάναλο ήχο, αλλά αντικειμενοστρεφή (όταν και όταν αυτός υπάρχει). Με την ύπαρξη δηλαδή ακανονόνιστα τοποθετημένων δορυφόρων σε έναν τεχνητό χώρο τριών διαστάσεων, γύρο από το κεφάλι του χρήστη, χωρίς την ανάγκη ειδικού HW (όλα τα ακουστικά παίζουν Dolby Atmos, Sony 360, DTS:X, THX:Virtual και Microsoft Sonic).

Για την ακρίβεια, η Microsoft ήταν η πρώτη που με το Project Triton (βλ. https://www.gdcvault.com/play/1024008/-Gears-of-War-4), από το Gears of War 4, είχε (precalculated) raytracing ακουστική η οποία δεν επηρεαζόταν μόνο από το μέγεθος και την αρχιτεκτονική του χώρου, αλλά και τα υλικά αυτού. Το εν λόγω project (συνάμα πολλών που κανένας ο οποίος δεν ασχολείται δεν έχει ιδέα τι push έχει κάνει η MS στο reseatch κομμάτι κάθε aspect των παιχνιδιών) πήρε σάρκα και οστά ως Project Acoustics και μετατράπηκε μέχρι και δεν σε HW κομμάτι που θα βρει κάποιος εντός του Xbox Series X. xv

Δεν ειναι η Sony που προσπαθει, αλλα oι ειδικοι στον ηχο και οι τυποι στο DF ειναι που το λενε. Η sony περα απο την πρωτη παρουσιαση δεν εχει ασχοληθει καθολου με τον ηχο. 

Στην αναλυση του DF πηγαινε στο 26.45

 

image.png

Αν γνωριζεις κατι περισσοτερο απο τους παραπανω, οκ.

Προσωπικα - no offence - θα εμπιστευτω ολους αυτους για την ωρα.

 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
1 ώρα πριν, PDS13 είπε

Mα αυτο ειναι το θετικο μαλλον. Οτι δεν χρειαζεσαι κατι παραπανω απο τα ακουστικα σου για να δουλευει το 3D.

Τωρα οσον αφορα το BC, εγω για το PS3 τα ελεγα οτι δεν θα εχει. Μακαρι να βρεθει τροπος. Για τα PS1/Ps2 θα ελεγα οτι με τον εναν η τον αλλον τροπο θα δουμε παιχνιδια.

Ε χλωμο, δεν νομιζω να ασχοληθουν με ολα τα most played. Kανεις δεν παιζει σημερα fifa 16, θα ηταν κουτο να γινει enchanced.

Εγώ λίγο που είδα πάντως το hrtf υπάρχει εδώ και χρόνια στο csgo πχ και πλέον αρκετά παιχνίδια υποστηρίζουν Dolby atmos κλπ. Ένα surround emulation η κάτι τέτοιο δεν είναι καινούργιο ούτε κάτι εντυπωσιακό tbh. 
 

Για το bc δεν μιλάω για ps4 pro boost mode φάση αλλά για 60fps πχ σε bloodborne Όπως κατάλαβα στο xbsx κάπως έτσι θα είναι η κατάλαβα λάθος??. Επίσης και μόνο το γεγονός ότι δεν είναι όλα τα παιχνίδια είναι απογοήτευση νομίζω ότι μαζί το συζητούσαμε ότι είναι δεδομενο ps4 bc και τελικά είναι 100 και βλέπουμε..

Ο λόγος που το θέλω και για ps1 αν γίνεται δεν είναι γιατί καίγομαι να παίξω παλιά παιχνίδια αλλά για να δημιουργηθεί ένα ολοκληρωμένο οικοσύστημα.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, ADHD είπε

Εγώ λίγο που είδα πάντως το hrtf υπάρχει εδώ και χρόνια στο csgo πχ και πλέον αρκετά παιχνίδια υποστηρίζουν Dolby atmos κλπ. Ένα surround emulation η κάτι τέτοιο δεν είναι καινούργιο ούτε κάτι εντυπωσιακό tbh. 
 

Για το bc δεν μιλάω για ps4 pro boost mode φάση αλλά για 60fps πχ σε bloodborne Όπως κατάλαβα στο xbsx κάπως έτσι θα είναι η κατάλαβα λάθος??. Επίσης και μόνο το γεγονός ότι δεν είναι όλα τα παιχνίδια είναι απογοήτευση νομίζω ότι μαζί το συζητούσαμε ότι είναι δεδομενο ps4 bc και τελικά είναι 100 και βλέπουμε..

Ο λόγος που το θέλω και για ps1 αν γίνεται δεν είναι γιατί καίγομαι να παίξω παλιά παιχνίδια αλλά για να δημιουργηθεί ένα ολοκληρωμένο οικοσύστημα.

Δε γινεται το h/w να σου δωσει απο μονο του 60 frames. Θελει δουλεια απο coders/engineers για να γινει αυτο, και σιγουρα δε γινεται δωρεαν.

Για το backwards συμφωνω απολυτα μαζι σου

  • Like 1
Δημοσ.

 

η sony μιλαει για τεχνολογια που θα παιζει κατευθειαν απο τα ηχεια της τηλεορασης, ασχετως αν με ακουστικα είναι καλυτερο...χωρίς επένδυση απο τη μερια του χρηστη...Για το dolby atmos, θελεις εξοπλισμο...

  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, ADHD είπε

Εγώ λίγο που είδα πάντως το hrtf υπάρχει εδώ και χρόνια στο csgo πχ και πλέον αρκετά παιχνίδια υποστηρίζουν Dolby atmos κλπ. Ένα surround emulation η κάτι τέτοιο δεν είναι καινούργιο ούτε κάτι εντυπωσιακό tbh. 

Δες το παραπανω ποστ.

 

Για το BC δεν εχω ιδεα. Δεν νομιζω ομως οτι θα ειναι τοσο καλο οσο της MS.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, xavier είπε

η sony μιλαει για τεχνολογια που θα παιζει κατευθειαν απο τα ηχεια της τηλεορασης, ασχετως αν με ακουστικα είναι καλυτερο...χωρίς επένδυση απο τη μερια του χρηστη...Για το dolby atmos, θελεις εξοπλισμο...

Όχι απλά ακουστικά θες ακόμα και ψείρες κάνουν γιατί μιλάμε για emulation.

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

btw επειδη ξαναβλεπω λιγο το βιντεο του DF, ο τυπος για τον ηχο λεει

3d audio.This is potentially game changing. Links to the experience taking that to then next level, in a way that I don't think we have seen anybody approach on any kind of gaming system before.

Προφανως η Sony το ψαχνει πολυ στον συγκεκριμενο τομεα λογο VR. Αλλα θα εχουν benefit και οι απλοι users.

Υπαρχει ηδη στο PSVR 3D audio και παντα σκεφτομουν μακαρι να εβγαζε τετοιο ηχο και στα flat games. Το θεμα ειναι οτι ξεφευγει σε ποιοτητα τωρα σε σχεση με το 3D του PSVR

ΥΓ.Στο VR ειναι πιο βολικες οι ψειρες οποτε σουπερ.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.

επειδη δεν ειμαι απολυτος γνωστης...με τα μεχρι τωρα στοιχεια τι TV χρειαζομαι ωστε να εχω ενα ικανοποιητικο αποτελεσμα στο ps5? μια απλη 4K TV led samsung των 400Ευρω κανει δουλεια? η θελει μια 4K samsung qled των 1500Ε? δεν εχω ακομα tv οποτε τουλαχιστον να αγορασω κατι αξιοπιστο ωστε να ειμαι οκ με το ps5.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...