Προς το περιεχόμενο

PlayStation 5 Topic v2


JohnVani18
Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Βασικές συστάσεις (που ισχύουν συγχρόνως με τους όρους χρήσης του forum) για να παραμείνει το θέμα ανοιχτό:

  • Συζητήστε πάνω στην συγκεκριμένη κονσόλα (specs, περιφερειακά, προγραμματισμένες κυκλοφορίες, απορίες)
  • Αποφύγετε το VS με άλλες κονσόλες ή/και PC στο βαθμό του δυνατού
  • Αποφύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή γενικεύσεις του στυλ "fan boys", "haters" κλπ
  • Μην απαντάτε σε προβληματικά μηνύματα. Στείλτε αναφορά για να τα χειριστούν οι αρμόδιοι συντονιστές.

Αν το topic ξεφύγει, χωρίς να σταλούν αναφορές, θα κλειδώσει επ' αόριστον.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, Darthvader είπε

Και από προσωπική εμπειρία, πάντα όλες οι εταιρίες γκρινιάζουν για τις πωλήσεις. Όσες και να είναι αυτές, πάντα ζητούν παραπάνω.

Οι τιμές ανεβαίνουν και θα ανεβαίνουν ακόμα και αν το production cost είναι το ίδιο για έναν και μοναδικό λόγο... τον πληθωρισμό.

Η κάθε εταιρία προσπαθεί κυρίως  να αυξήσει την κερδοφορία της ή αλλιώς να την κρατήσει σταθερή.

Από τη στιγμή που σε παγκόσμιο επίπεδο "τυπώνουν" χρήμα δίχως αύριο που σημαίνει ότι το χρήμα χάνει συνεχώς της αξία του, είναι "αναγκασμένοι" να αυξήσουν τις τιμές. Επειδή όμως οι αυξήσεις πρέπει να είναι μικρές και στο μεσοπρόθεσμο μέλλον, προωθούν τα DLC, microtransactions κτλ.

Προφανώς τον τελευταίο λόγο τον έχει αυτός που πληρώνει, επομένως η δύναμη είναι στους καταναλωτές και όχι στους προμηθευτές (από την στιγμή που δεν μιλάμε για μονοπώλιο και ειδος πρώτης ανάγκης).

Ας χρεώνουν αρχική τιμή όσο θέλουν. Εγώ προσωπικά για ένα δισκάκι δεν δίνω 74,99.

μονο που δεν ειχαμε και αναλογη αυξηση στους βασικος μισθους για να ισορροπησουν τον πληθωρισμο.

το παραμυθι που πουλανε ειναι  οτι δεν "βγαινουν"  οι ΑΑΑ τιτλοι τους. παραμυθι που το ξεκινησανε για να  δικαιλογησουν τα DLC/ΜΤΧ/LB οταν τα εισαγανε.

Επεξ/σία από KilliK
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 14,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators
20 hours ago, EuphangeL said:

Πως γίνεται να γράφεις με τόσο αποφασιστηκότητα "Για να πουλάνε λιγότερο στο launch;" ? Εννοώ, ξέρω γω - πόσο χρονών είσαι; Φαντάζομαι δεν είσαι μικρός (μπορεί να κάνω και λάθος). Μόνο ένας μικρός σε ηλικία άνθρωπος που είτε δεν έχει ολοκληρώσει την εκπαίδευση του είτε δεν έχει προλάβει να καταλάβει αυτά που έμαθε μπορεί να λέει κάτι τέτοιο. Μιλάμε για τους απλούς - βασικούς κανόνες της οικονομίας έτσι; Δεν μιλάμε για κάτι απίστευτα πολύπλοκο που προϋποθέτει σπουδές σε οικονομικές επιστήμες.

Θεωρώ αυτονόητο οτι για να συζητάμε εδώ μέσα, είναι κατανοητό από όλους οτι αυτοί που αναφέρουμε πως "ανεβάζουν τις τιμές" είναι κάποιοι επαγγελματίες που η εργασία τους αφορά 9-10 ώρες ημερησίως να υπολογίζουν με τη βοήθεια υπολογιστικών φύλλων, αμέτρητους αριθμούς μέσα σε αυτούς και η MSRP (Manufacturer's suggested retail price).

Μπορεί να κάνω και λάθος. Να μην είναι αυτονόητο τίποτα από όλα αυτά.

Το «know-it-all» ύφος δεν πρόκειται να προσδώσει μεγαλύτερη αξία στα λεγόμενά σου, απλά τα κάνει περισσότερο γραφικά. Φιλική συμβουλή.

Δεν καταλαβαίνω πως αυτό που αναφέρεις ως αυτονόητο (που μόνο αυτονόητο δεν είναι: λες και δεν έχουμε δει ακόμα και τους platform holders να βγάζουν τα προϊόντα τους σε λάθος τιμές -PS3, X1, Wii U- και να πατώνουν, αυτοί δεν είχαν επαγγελματίες να ασχολούνται με τις ώρες για να κοστολογούν;) αναιρεί αυτό που είπα νωρίτερα. Υπάρχουν τύποι που βάζουν τα κουκιά κάτω και κάνουν την τιμολόγηση. Μπράβο τους, ένα από τα κουκιά αυτά είναι το κόστος παραγωγής των games, όταν το κόστος αλλάζει, τότε αλλάζει και η τιμή λιανικής, σε ποιό σημείο διαφωνείς ακριβώς;

Το λέω εδώ και καιρό: τα games (τα ΑΑΑ προφανώς) έχουν ακριβύνει τόσο πολύ, που είτε θα αρχίσουν να ανεβαίνουν οι launch τιμές σε δυσθεώρητα ύψη, είτε θα αλλάξουν τα μοντελά διανομής σε συνδρομητικά κλπ. Είτε δεν θα βλέπουμε ΑΑΑ games πλέον.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βασικα η λυση ειναι πιο "απλη" απο το να ανεβαζουν απλα την τιμη.Να φτιαχνουν παιχνιδια της προκοπης που να αξιζουν τα λεφτα τους και να κανουν τους περισσοτερους να τα παρουν στο launch σε μια προσιτη τιμη για ολους.Πχ αν επαιζε η τιμη 40 ευρω και απλα δεν επεφτε ευκολα ή απλα επεφτε μετα απο 2-3 χρονια στο 20αρικο μια χαρα θα εβγαζαν λεφτα(απλα πονταρουν στα μερικα εκατομυρια που ειναι πορωμενοι να τα παρουν χοντρα απο αυτους παρα να τα παρουν απο ολους σε μια καλη τιμη).

Προφανως για να το κανουν θελουν να παρουν γρηγορα τα λεφτα που επενδυσαν πισω, πραγμα που εγω θεωρω παραλογο με τετοια τιμολογιακη πολιτικη ειδικα αν εφτιαξαν παιχνιδι φολα και δεν αξιζει ουτε 20αρικο να δωσεις.Το αλλο σεναριο που ειναι πιο κοντα στην λογικη ειναι οτι μια χαρα βγαζουν λεφτα φτιαχνοντας παιχνιδια με το κιλο αλλιως δεν θα ξαναεφτιαχναν, εταιρειες ειναι απλα θελουν να εχουν αυξηση κερδων αυτοι νουμερα κοιτανε και τροπους πως να μεγιστοποιηθει το κερδος.Δηλαδη παροτι πολλοι το γυρισαν στο ψηφιακο και εχει χαθει το κοστος της φυσικης κοπιας αναρωτιεμαι γιατι στα "μαγαζακια" τους εχουν μεγαλυτερες τιμες απο τις φυσικες κοπιες με οτι συνεπαγεται με αυτο.

Τελος αυτη η κλαψα οτι δεν βγαινουν οικονομικα θεωρω ειναι αυτο που λενε οτι "Αν δεν κλαψει το παιδι δεν το βυζαινε η μανα".

Επεξ/σία από icenex
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, EuphangeL είπε

Πως γίνεται να γράφεις με τόσο αποφασιστηκότητα "Για να πουλάνε λιγότερο στο launch;" ? Εννοώ, ξέρω γω - πόσο χρονών είσαι; Φαντάζομαι δεν είσαι μικρός (μπορεί να κάνω και λάθος). Μόνο ένας μικρός σε ηλικία άνθρωπος που είτε δεν έχει ολοκληρώσει την εκπαίδευση του είτε δεν έχει προλάβει να καταλάβει αυτά που έμαθε μπορεί να λέει κάτι τέτοιο. Μιλάμε για τους απλούς - βασικούς κανόνες της οικονομίας έτσι; Δεν μιλάμε για κάτι απίστευτα πολύπλοκο που προϋποθέτει σπουδές σε οικονομικές επιστήμες.

Θεωρώ αυτονόητο οτι για να συζητάμε εδώ μέσα, είναι κατανοητό από όλους οτι αυτοί που αναφέρουμε πως "ανεβάζουν τις τιμές" είναι κάποιοι επαγγελματίες που η εργασία τους αφορά 9-10 ώρες ημερησίως να υπολογίζουν με τη βοήθεια υπολογιστικών φύλλων, αμέτρητους αριθμούς μέσα σε αυτούς και η MSRP (Manufacturer's suggested retail price).

Μπορεί να κάνω και λάθος. Να μην είναι αυτονόητο τίποτα από όλα αυτά.

🙏🏻

Με συγχωρεις αλλα λες συνεχεια εσυ και αλλοι εδω οτι οι ολες οι εταιριες βγαζουν τα κερατα τους και μας δουλευουν αλλα χωρις να εχεις στα χερια σου τα budgets των παιχνιδιων πως ξερεις αν πουλησαν αρκετα ωστε να βγαλουν κερδος? εκτος αυτου που ξερεις σε τι ποσο πουληθηκε η καθε κοπια? γιατι ειναι διαφορετικο ενα μυριο πωλησεις στα 50-60 ευρω και αλλο ενα μυριο στα 20 ευρω οποτε το να κοιταμε τις συνολικες πωλησεις ενος παιχνιδιου δεν λεει τιποτα χωρις να εχουμε στα χερια μας τα παραπανω στοιχεια. Μιλας για βασικες γνωσεις οικονομικων αλλα δεν ξερω αν εχουμε συνειδητοποιησει οτι για να εχει νοημα μια επενδυση για μια εταιρια θα πρεπει να φερει πισω σημαντικα ποσα κερδους για να συνεχιζει να κανει παρομοιες επενδυσεις στο μελλον (ιδανικα με μεγαλυτερα budgets), για τις εταιριες δεν νομιζω να υπαρχει νοημα στο να βγαζουν παιχνιδια τα οποια πουλανε τοσο ωστε να βγαζουν τα λεφτα που επενδυσαν σε ενα project. Για ποιο λογο να συνεχιζουν να το κανουν οταν δεν προσφερουν κερδη στις εταιριες? μπορει ο dr_thodt και ο ΕuphangeL να θελουν να παιξουν π.χ. Dead Space 4 αλλα για ποιο λογο να μπει στο κοπο να χαλασει λεφτα η EA για ενα τετοιο παιχνιδι οταν τα τρια πρωτα δεν πηγαν καλα απο πλευρας πωλησεων? θεωρεις οτι ειναι χαζες οι εταιριες και δεν θελουν να βγαλουν λεφτα? αν η συγκεκριμενη σειρα ειχε παει καλα μια χαρα Dead Space 4 θα παιζαμε τωρα...

Δεν ειναι τυχαιο οτι ολοι οι μεγαλοι publishers σιγα σιγα στρεφονται στα games a a service μοντελα με ρηχο gameplay και πολλες ωρες αχρειαστου περιεχομενου γιατι ο κοσμος θελει να ειναι ολα τα παιχνιδια 50+ ωρες (για να βγαλει τα λεφτα του το παιχνιδι ε), πολυ απλα τουμπανα ΑΑΑ παιχνιδαρες με γραφικαρες τελευταιας τεχνολογιας, περιεχομενο που δεν τελειωνει ποτε και χωρις mtx στα 20 ευρω δεν γινεται...παρτε το αποφαση. Ενα τετοιο μοντελο δεν ειναι βιωσιμο ουτε για τις ομαδες που φτιαχνουν τα παιχνιδια ουτε για τους publishers.

Στις 4/9/2020 στις 11:32 ΠΜ, firepc είπε

ρε φιλε πλακα μου κανεις? Δες ποσες φορες βγαινει μονο η Capcom και γκρινιαζει

Θες και λινκ..

Oταν κατι το λες 100 φορες οσο και να θες δεν γινεται πραγματικοτητα, αληθεια ποσο καιρο εχεις να αγορασεις παιχνιδι? γιατι εγω εχω να αγορασω παιχνιδι στα 70 ευρω day one εδω κ 10 χρονια (γιατι πολυ απλα δεν υπαρχει λογος να αγορασω απο public, mediamarkt και πλαισιο εφοσον υπαρχει το skroutz και τα μικροτερα μαγαζια και μπορω να τα βρω 10+ ευρω κατω απο τη ταριφα των 70 ευρω των μεγαλων αλυσιδων). Eπισης η Capcom εχει να γκρινιαξει για πωλησεις απο εποχη 360/PS3...για τη Capcom ακομα και οι πωλησεις του REmake 3 που ηταν πολυ χειροτερες απο οτι των RE7, REmake 2 και DMCV ηταν "solid" οποτε δεν ξερω που ειδες εσυ τα τελευταια χρονια τη Capcom "ποσες φορες να βγαινει και να γκρινιαζει".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, dr_thodt είπε

Eπισης η Capcom εχει να γκρινιαξει για πωλησεις απο εποχη 360/PS3

καλα εδω γελαμε.. Ξερεις ποσες φορες γκρινιαξε για τις πωλησεις του ρεζι 7 απο το 2017 και μετα που βγηκε το παιχνιδι?

Μη με πεις να αρχισω παλι να πεταω λινκς γτ εχω ΒΑΡΕΘΕΙ με ολους εσας και τα λινκς σας

 

  • Confused 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, firepc είπε

καλα εδω γελαμε.. Ξερεις ποσες φορες γκρινιαξε για τις πωλησεις του ρεζι 7 απο το 2017 και μετα που βγηκε το παιχνιδι?

Μη με πεις να αρχισω παλι να πεταω λινκς γτ εχω ΒΑΡΕΘΕΙ με ολους εσας και τα λινκς σας

download.gif.4f23566bef97aba9b7d0c23f32b24b68.gif

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H capcom που ξεπατωθηκε να πουλαει με το Monster hunter world τα 2 τελευταια χρονια με ενα παρα πολυ μικρο στουντιο, βγαινει να γρκινιαξει οτι δεν πουλαει. ΟΚ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, Malthador είπε

ένα από τα κουκιά αυτά είναι το κόστος παραγωγής των games, όταν το κόστος αλλάζει, τότε αλλάζει και η τιμή λιανικής, σε ποιό σημείο διαφωνείς ακριβώς;

Το λέω εδώ και καιρό: τα games (τα ΑΑΑ προφανώς) έχουν ακριβύνει τόσο πολύ, που είτε θα αρχίσουν να ανεβαίνουν οι launch τιμές σε δυσθεώρητα ύψη

Άρα δηλώνεις οτι η τιμή λιανικής άλλαξε επειδή η παραγωγή AAA games έχει ακριβύνει πάρα πολύ. Αυτό δηλώνεις, σωστά; Με δεδομένα από... το insiderness σου. Τα δεδομένα σου λένε αυτό και όχι οτι κάποιο άλλο νούμερο έπαιξε ρόλο στην αλλαγή λιανικής τιμής.

Κάνω κάπου λάθος;

Έχουμε και ποσοστό για το πόσο έχει ακριβύνει η παραγωγή AAA games; Να ξέρω να το πω και αυτό στο launch break της Δευτέρας αν με ρωτήσει κάποιος

Επεξ/σία από EuphangeL
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω το πιο ακριβό παιχνίδι όλων των εποχών είναι το Modern Warfare 2. Επίσης δεν είναι μόνο το κόστος της παραγωγής αλλά και του marketing το οποίο σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να ξεπερνάει και αυτό της παραγωγής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
6 hours ago, EuphangeL said:

Άρα δηλώνεις οτι η τιμή λιανικής άλλαξε επειδή η παραγωγή AAA games έχει ακριβύνει πάρα πολύ. Αυτό δηλώνεις, σωστά; Με δεδομένα από... το insiderness σου. Τα δεδομένα σου λένε αυτό και όχι οτι κάποιο άλλο νούμερο έπαιξε ρόλο στην αλλαγή λιανικής τιμής.

Κάνω κάπου λάθος;

Έχουμε και ποσοστό για το πόσο έχει ακριβύνει η παραγωγή AAA games; Να ξέρω να το πω και αυτό στο launch break της Δευτέρας αν με ρωτήσει κάποιος

Κοινή λογική for dummies: βγήκαν χαρακτηριστικά λιγότερα ΑΑΑ games σε αυτή την γενιά απ' ότι στην προηγούμενη. Δύο GoW στο PS3, ένα στο PS4. Τρία Uncharted στο PS3, ένα στο PS4. Γιατί πιστεύεις ότι έγινε αυτό, αν όχι λόγω του ότι είναι δυσκολότερο να βγάζεις ΑΑΑ games όσο κυλάει ο χρόνος;

Ποσοστό δεν ξέρω να σου πω, αλλά υπάρχουν συνεντεύξεις/δηλώσεις που «δείχνουν» αυτό το κόστος κοντά στα $300m στους ΑΑΑ τίτλους. Χαρακτηριστικά παραδείγματα το BotW, το GoW, το TLoU2 και το RDR2. Για πες έναν τίτλο της προηγούμενης γενιάς που να άγγιξε αυτό το ποσό. Μην ψάξεις πολύ, δεν θα βρεις, o πιο ακριβός τίτλος της προηγούμενης γενιάς ήταν το GTAV που έφτασε $250m.

Εγώ περιορίζομαι στο να μελετάω την ειδησεογραφία, εσένα ποιός insider στα μαρτυράει τα κόλπα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, EuphangeL είπε

Άρα δηλώνεις οτι η τιμή λιανικής άλλαξε επειδή η παραγωγή AAA games έχει ακριβύνει πάρα πολύ. Αυτό δηλώνεις, σωστά; Με δεδομένα από... το insiderness σου.

Εχει ηδη αναφερθει τουλαχιστον 3-4φορες απο τοτε που ανεβηκε η σχετικη ειδηση

https://www.gamesindustry.biz/articles/2020-06-23-shawn-layden-gamelab

Και ο συγκεκριμενος δεν ειναι ο Σακης και ο Μακης που θα σχολιασει σε ενα forum.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Fulgore είπε

Εχει ηδη αναφερθει τουλαχιστον 3-4φορες απο τοτε που ανεβηκε η σχετικη ειδηση

https://www.gamesindustry.biz/articles/2020-06-23-shawn-layden-gamelab

Και ο συγκεκριμενος δεν ειναι ο Σακης και ο Μακης που θα σχολιασει σε ενα forum.

Αυτό που λέει ο Layden δεν είναι ότι απαραίτητα έχει ανέβει το κόστος παραγωγής σε δυσθεώρητα ύψη. Σίγουρα υπάρχει κάποια διαφορά στο κόστος για ένα ας πούμε 10 ωρο Uncharted που φτιάχτηκε για το ps3 σε σχέση με ένα αντίστοιχο 10ωρο Uncharted που φτιάχτηκε για το ps4. Στην πράξη όμως είδαμε ότι από τις 10 ώρες παιχνιδιού που ήταν τα Uncharted στο 3, πήγαμε περίπου στις 25 ώρες στο 4. Οπότε λογικό δεν είναι να αυξηθεί το κόστος πάρα πολύ; Και ο Layden αυτό λέει, ότι δηλαδή γιατί να μη φτιάξουμε μικρότερα σε διάρκεια παιχνίδια, όπως παλιότερα;

Τα τελευταία χρόνια υπάρχει μια τάση που λέει ότι τα παιχνίδια που φτιάχνονται πρέπει να έχουν, αν είναι για παράδειγμα open world, τουλάχιστον 80-100 ώρες περιεχόμενο. Αναμενόμενο είναι επομένως να μην βγαίνουν τόσο συχνά ΑΑΑ όσο στην προηγούμενη γενιά και να σκέφτονται για αύξηση των τιμών. Αυτό δεν είναι απαραίτητα αρνητικό, αλλά δεν μπορούμε να το πάρουμε και ως δικαιολογία για όλα τα παιχνίδια. Δεν μπορεί δηλαδή να μην παραπονείται η cd projekt (τουλάχιστον μέχρι τώρα) και να παραπονιέται η take two, που το nba είναι σχεδόν copy and paste και έχει χίλια δυο microtransactions.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

It's been $59.99 since I started in this business, but the cost of games have gone up ten times

Στην ουσια αυτο που λεει ειναι οτι ή θα υπαρχει αυξηση των τιμων ή θα πρεπει να μειωθουν τα παιχνιδια σε μεγεθος/διαρκεια και αρα και σε κοστος.

Απλα τα πραγματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, stevenfins είπε

Αυτό που λέει ο Layden δεν είναι ότι απαραίτητα έχει ανέβει το κόστος παραγωγής σε δυσθεώρητα ύψη. Σίγουρα υπάρχει κάποια διαφορά στο κόστος για ένα ας πούμε 10 ωρο Uncharted που φτιάχτηκε για το ps3 σε σχέση με ένα αντίστοιχο 10ωρο Uncharted που φτιάχτηκε για το ps4. Στην πράξη όμως είδαμε ότι από τις 10 ώρες παιχνιδιού που ήταν τα Uncharted στο 3, πήγαμε περίπου στις 25 ώρες στο 4. Οπότε λογικό δεν είναι να αυξηθεί το κόστος πάρα πολύ; Και ο Layden αυτό λέει, ότι δηλαδή γιατί να μη φτιάξουμε μικρότερα σε διάρκεια παιχνίδια, όπως παλιότερα;

Τα τελευταία χρόνια υπάρχει μια τάση που λέει ότι τα παιχνίδια που φτιάχνονται πρέπει να έχουν, αν είναι για παράδειγμα open world, τουλάχιστον 80-100 ώρες περιεχόμενο. Αναμενόμενο είναι επομένως να μην βγαίνουν τόσο συχνά ΑΑΑ όσο στην προηγούμενη γενιά και να σκέφτονται για αύξηση των τιμών. Αυτό δεν είναι απαραίτητα αρνητικό, αλλά δεν μπορούμε να το πάρουμε και ως δικαιολογία για όλα τα παιχνίδια. Δεν μπορεί δηλαδή να μην παραπονείται η cd projekt (τουλάχιστον μέχρι τώρα) και να παραπονιέται η take two, που το nba είναι σχεδόν copy and paste και έχει χίλια δυο microtransactions.

για αυτο τα console exclusives ειναι τοσο σημαντικο μια και οι εταιρειες απο τα εσοδα απο τα royalties εχουν ολη την ανεση να χρηματοδουν τα δικα τους παιχνιδια και να βλεπουμε εξαιρετικα αποτελεσματα χωρις να εχουν την αναγκη απο τα mtx...

το συνδρομητικο μοντελο, μονο με mtx μπορει να λειτουργησει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Fulgore είπε

It's been $59.99 since I started in this business, but the cost of games have gone up ten times

Στην ουσια αυτο που λεει ειναι οτι ή θα υπαρχει αυξηση των τιμων ή θα πρεπει να μειωθουν τα παιχνιδια σε μεγεθος/διαρκεια και αρα και σε κοστος.

Απλα τα πραγματα.

Αυτό λέω και εγώ. Σίγουρα έχει αυξηθεί το κόστος παραγωγής, αλλά παράλληλα  έχει αυξηθεί πάρα πολύ και το μέγεθος των παιχνιδιών. Δεν είναι ότι ξαφνικά ένα παιχνίδι που πριν δέκα χρόνια έκανε 25 εκατομμύρια για να φτιαχτεί, τώρα κάνει 100. Έχει μεγαλώσει το scope ώστε να δικαιολογεί την αύξηση του κόστους.

 

7 λεπτά πριν, xavier είπε

για αυτο τα console exclusives ειναι τοσο σημαντικο μια και οι εταιρειες απο τα εσοδα απο τα royalties εχουν ολη την ανεση να χρηματοδουν τα δικα τους παιχνιδια και να βλεπουμε εξαιρετικα αποτελεσματα χωρις να εχουν την αναγκη απο τα mtx...

το συνδρομητικο μοντελο, μονο με mtx μπορει να λειτουργησει...

Ευτυχώς μέχρι τώρα στα 1st party της sony έχουμε γλιτώσει τα πολλά microtransactions. Παιχνίδια σαν το tsushima, που η ubisoft θα είχε χώσει δεκάδες microtransactions και βλέπουμε ότι δεν έχει κανένα (τουλάχιστον μέχρι τώρα) και ετοιμάζεται να βγάλει και δωρεάν co op content. Δεν φαίνεται κιόλας να είναι και ιδιαίτερα μικρή παραγωγή (χωρίς βέβαια να έχω κάποια ακριβή νούμερα). 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...