Προς το περιεχόμενο

PlayStation 5 Topic v2


JohnVani18
Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Βασικές συστάσεις (που ισχύουν συγχρόνως με τους όρους χρήσης του forum) για να παραμείνει το θέμα ανοιχτό:

  • Συζητήστε πάνω στην συγκεκριμένη κονσόλα (specs, περιφερειακά, προγραμματισμένες κυκλοφορίες, απορίες)
  • Αποφύγετε το VS με άλλες κονσόλες ή/και PC στο βαθμό του δυνατού
  • Αποφύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή γενικεύσεις του στυλ "fan boys", "haters" κλπ
  • Μην απαντάτε σε προβληματικά μηνύματα. Στείλτε αναφορά για να τα χειριστούν οι αρμόδιοι συντονιστές.

Αν το topic ξεφύγει, χωρίς να σταλούν αναφορές, θα κλειδώσει επ' αόριστον.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 λεπτά πριν, Rizas είπε

Καλά τα γραφικά, καλά και τα fps,πιστεύω ότι πρέπει να υπάρξει μια ισορροπία σιγά σιγά μεταξύ τους! 

Πρέπει να βρουν την χρυσή τομή ανάμεσα στο eye candy και το smoothness! 

Μία φιλοσοφική ερώτηση 😂, ρε παιδιά μόνο εγώ νιώθω ότι όσο ποιο ρεαλιστικά γίνονται κάποια games τόσο λιγότερη έχουν την αίσθηση του παιχνιδιού? 

Νιώθω ότι είναι σαν μια ταινία που αν από 30 fps την βάλεις στα 60 είναι λες και βλέπεις ντοκιμαντέρ και χάνει την κινηματογραφικότητα της...

Δεν λέω να μην υπάρχει εξέλιξη αλλά μέχρι που θα φτάσει άραγε? 

Έχω φτάσει σε σημείο να απολαμβάνω περισσότερο κάποιους indie τίτλους από κάποια AAA games! 

Μάλλον μεγαλώνω και με έχει πιάσει βιντατζορετρονοσταλγια... Τι να πω! 😂

Η μόνη ισορροπία που μπορεί να υπάρξει ειναι αυτό που έγραψα και που θα κάνουν στο spiderman και στο demon souls, να υπάρχουν αυτά τα 2 modes cinematic k performance mode π.χ. σε όλα τα games για να επιλεγεί ο καθένας να παιζει οπως θελει, διαφορετικά δεν γίνετε, πάντα κάποιοι θα θέλουν 60 συνέχεια και κάποιοι θα κοιτάνε την ποιότητα. Αν τα συνηθίσει το μάτι τα 60 δεν φαίνονται τόσο περίεργα, άλλα ειναι και μερικά games που μπορεί να σε ζαλίσουν τα 60fps το έχω πάθει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

@hexenlord Αρχικά τα παιχνίδια που δείξανε στην παρουσίαση του PS5 τρέχανε όντως στο PS5, το οποίο είναι πολύ σημαντικά από μόνο του. Είχε αρκετά καλά παιχνίδια πάντως, Spiderman, Ratchet & Clank, Resident Evil, Horizon, κάποια ωραία indies όπως αυτό με την γάτα και τα ρομπότ που έχει και RT και άλλα που δεν τα θυμάμαι τώρα. Σε γενικές γραμμές η παρουσίαση του PS5 ήταν καλύτερη σε σχέση με του XBOX. Και είδαμε και το demo της UE5, βέβαια να δούμε τι από όλα αυτά θα περάσει στα games..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ολους αυτους τους youtubers προσωπικα δεν τους λαμβανω καθολου υποψιν...clickbaiters πανω απο ολα...μπορουν  να λενε οτι τους κατεβει στο κεφαλι, χωρις κανεναν ελεγχο ή αποδειξη...

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

10-layer PCB στα PC motherboards είναι high-end με κόστος 300e και πάνω. Δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα για τους PCMR.....

https://www.digitimes.com/news/a20200724PD207.html

Quote

The sources continued PS5 mainboards will adopt 10-layer PCBs, an extremely high spec for consumer electronics devices, involving high difficulty in production but promising better prices and profitability for PCB partners.

Επεξ/σία από DJTaurus
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 26/7/2020 στις 12:14 ΜΜ, xavier είπε

ολους αυτους τους youtubers προσωπικα δεν τους λαμβανω καθολου υποψιν...clickbaiters πανω απο ολα...μπορουν  να λενε οτι τους κατεβει στο κεφαλι, χωρις κανεναν ελεγχο ή αποδειξη...

Βρισκονται σε απευθειας συνδεση με το...μεγαλοδυναμο.

Σαν τετοια εποχη πριν ακριβως 2 χρονια, που ειχαν οργιασει οι φημες πως οι νεες κονσολες θα εβγαιναν μεσα στο τοτε τρεχον ετος. Και φτασαμε στο 2020 και δεν ξερουμε ουτε τιμη ακομα..

Πραγματικα απολυτως αφερεγγυοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, DJTaurus είπε

10-layer PCB στα PC motherboards είναι high-end με κόστος 300e και πάνω. Δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα για τους PCMR.....

https://www.digitimes.com/news/a20200724PD207.html

ε άλλη τιμούλα θα πάρει η asus και η msi για να φτιάξει 10-100-500 χιλιάδες μητρικές κι άλλη η sony για 100 μύρια; Λογικό δεν είναι;
Τώρα πού σκουραίνουν τα πράγματα για τους PCMR δεν ξέρω ακριβώς 🙄

Επεξ/σία από Delijohn
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 24/7/2020 στις 7:25 ΠΜ, Rizas είπε

Καλά τα γραφικά, καλά και τα fps,πιστεύω ότι πρέπει να υπάρξει μια ισορροπία σιγά σιγά μεταξύ τους! 

Πρέπει να βρουν την χρυσή τομή ανάμεσα στο eye candy και το smoothness! 

Μία φιλοσοφική ερώτηση 😂, ρε παιδιά μόνο εγώ νιώθω ότι όσο ποιο ρεαλιστικά γίνονται κάποια games τόσο λιγότερη έχουν την αίσθηση του παιχνιδιού? 

Νιώθω ότι είναι σαν μια ταινία που αν από 30 fps την βάλεις στα 60 είναι λες και βλέπεις ντοκιμαντέρ και χάνει την κινηματογραφικότητα της...

Δεν λέω να μην υπάρχει εξέλιξη αλλά μέχρι που θα φτάσει άραγε? 

Έχω φτάσει σε σημείο να απολαμβάνω περισσότερο κάποιους indie τίτλους από κάποια AAA games! 

Μάλλον μεγαλώνω και με έχει πιάσει βιντατζορετρονοσταλγια... Τι να πω! 😂

Προσωπικά βλέπω την οποιαδήποτε εξέλιξη πάντα ως κάτι καλό. 

Παρατηρώ όμως ότι αυτή η εξέλιξη περιστρέφεται κυρίως γύρω από την ποιότητα του φωτισμού, των υλικών και της ανάλυσης. Της επιφάνειας δηλαδή. Δεν βλέπω καθόλου πρόοδο στην αλληλεπίδραση του παίκτη με το περιβάλλον. Κοινώς physics. Αυτή η στασιμότητα έχει ως αποτέλεσμα να νιώθουμε ότι παίζουμε τα ίδια παιχνίδια εδώ και πάρα πολλά χρόνια.

Ένα παιχνίδι μεγάλης κλίμακας που προσωπικά μου έκανε εντύπωση επάνω στον τομέα της αλληλεπίδρασης ήταν το Crysis του 2007. Όποιος το έχει παίξει στο PC καταλαβαίνει τι λέω... Από κει περίμενα ότι μαζί με τα γραφικά θα βελτιώνονται και τα physics. Πράγμα που όχι μόνο δεν έγινε αλλά πήγαμε και βήματα πίσω στον τομέα αυτό. Έχουμε οπτικά αληθοφανείς κόσμους αλλά "ξύλινους" που περιορίζουν το gameplay σε απλά και ξεπερασμένα mechanics.

Ένα άλλο πρόσφατο παιχνίδι άξιο αναφοράς είναι το Zelda BotW στο ταπεινό και αδύναμο Switch (και WiiU). Έχει έναν μεγάλο και ανοιχτό κόσμο ο οποίος μπορεί να μην αγγίζει οπτικά την ποιότητα άλλων ΑΑΑ games σε twins και PC, αλλά δίνει την εντύπωση ότι ζει και αναπνέει εξαιτίας των εντυπωσιακών physics του. Τα πράγματα που μπορείς να κάνεις είναι πάρα πολλά. Εξαρτάται από την φαντασία και την δημιουργικότητα του παίκτη... Όχι από χαζούς περιορισμούς πάτα το Χ για να δεις ένα scripted sequence. Μου κάνει εντύπωση ότι όλοι δίνουμε σημασία στα νούμερα των αναλύσεων, στις αντανακλάσεις, στις σκιές και καθόλου στη διαδραστικότητα και στην αλληλεπίδραση. Βέβαια αυτό μόνο προωθούν και οι εταιρίες...

 

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Like 15
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα συμφωνήσω. Και θα βάλω στη συζήτηση, την αληθοφάνεια της αλληλεπίδρασης με npc's και περιβάλλον (πρόσβαση σε άλλοτε κλειστά κτίρια κλπ).

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, D.Luffy είπε

Προσωπικά βλέπω την οποιαδήποτε εξέλιξη πάντα ως κάτι καλό. 

Παρατηρώ όμως ότι αυτή η εξέλιξη περιστρέφεται κυρίως γύρω από την ποιότητα του φωτισμού, των υλικών και της ανάλυσης. Της επιφάνειας δηλαδή. Δεν βλέπω καθόλου πρόοδο στην αλληλεπίδραση του παίκτη με το περιβάλλον. Κοινώς physics. Αυτή η στασιμότητα έχει ως αποτέλεσμα να νιώθουμε ότι παίζουμε τα ίδια παιχνίδια εδώ και πάρα πολλά χρόνια.

Ένα παιχνίδι μεγάλης κλίμακας που προσωπικά μου έκανε εντύπωση επάνω στον τομέα της αλληλεπίδρασης ήταν το Crysis του 2007. Όποιος το έχει παίξει στο PC καταλαβαίνει τι λέω... Από κει περίμενα ότι μαζί με τα γραφικά θα βελτιώνονται και τα physics. Πράγμα που όχι μόνο δεν έγινε αλλά πήγαμε και βήματα πίσω στον τομέα αυτό. Έχουμε οπτικά αληθοφανείς κόσμους αλλά "ξύλινους" που περιορίζουν το gameplay σε απλά και ξεπερασμένα mechanics.

Ένα άλλο πρόσφατο παιχνίδι άξιο αναφοράς είναι το Zelda BotW στο ταπεινό και αδύναμο Switch (και WiiU). Έχει έναν μεγάλο και ανοιχτό κόσμο ο οποίος μπορεί να μην αγγίζει οπτικά την ποιότητα άλλων ΑΑΑ games σε twins και PC, αλλά δίνει την εντύπωση ότι ζει και αναπνέει εξαιτίας των εντυπωσιακών physics του. Τα πράγματα που μπορείς να κάνεις είναι πάρα πολλά. Εξαρτάται από την φαντασία και την δημιουργικότητα του παίκτη... Όχι από χαζούς περιορισμούς πάτα το Χ για να δεις ένα scripted sequence. Μου κάνει εντύπωση ότι όλοι δίνουμε σημασία στα νούμερα των αναλύσεων, στις αντανακλάσεις, στις σκιές και καθόλου στη διαδραστικότητα και στην αλληλεπίδραση. Βέβαια αυτό μόνο προωθούν και οι εταιρίες...

Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν θεωρώ ότι τα γραφικά έχουν φτάσει στο πικ τους. Θέλει πολύ βελτίωση ακόμη .

Θέλει 2-3 γενιές κονσoλών… ή στρίμινγκ με ένα τέρα στα 16κ και 1000 frames (!).

Τα μάτια μας εξακολουθούν να πονούν από τα πίξελ και το χαμηλό frame rate! Τα στόματα στην ομιλία εξακολουθούν να είναι σαν μεταγλωττισμένη βραζιλιάνικη ταινία.

Είμαστε ακόμη πολύ πίσω σε σχέση με το μέλλον. Πίσω, σε hardware, σε λογισμικό και κυρίως σε A.I.

Επεξ/σία από Bermudakias33
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Bermudakias33 είπε

Δεν θεωρώ ότι τα γραφικά έχουν φτάσει στο πικ τους. Θέλει πολύ βελτίωση ακόμη .

Θέλει 2-3 γενιές κονσoλών… ή στρίμινγκ με ένα τέρα στα 16κ και 1000 frames (!).

Τα μάτια μας εξακολουθούν να πονούν από τα πίξελ και το χαμηλό frame rate! Τα στόματα στην ομιλία εξακολουθούν να είναι σαν μεταγλωττισμένη βραζιλιάνικη ταινία.

Είμαστε ακόμη πολύ πίσω σε σχέση με το μέλλον. Πίσω, σε hardware, σε λογισμικό και κυρίως σε A.I.

Πριν δυο μηνες επαιξα και τερματισα το FF III στο snes. 

Εγω μαλλον ειμαι πολυ μπροστα σε σχεση με το παρελθον. :P :P :P 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...