Προς το περιεχόμενο

Mercedes Benz c200


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σας ήθελα να ρωτήσω αν θα άξιζε να πειράξω ένα τέτοιο αμαξι να μπει εξάτμιση και πρόγραμμα για περισσότερες στροφές?Και αν θα έβγαζε κάποιο πρόβλημα...Οποίος ξέρει ας μ απάντησει ευχαριστώ πολυ😋

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Tετοιο αμαξι αν το ειχα δε θα το πειραζα.Δεν εχει τετοιο χαρακτηρα Απο την αλλη εχω δει αρκετους να βελτιωνουν αισθητικα και μηχανικα mercedes C180 δεκαετιας 90 οπως και bmw , αρχες του 90.

Αν θες ντε και καλα κατι μιας και ειναι compressor, με ενα προγραμμα θα κερδισεις αρκετα , χωρις να χαλασεις τον χαρακτηρα τετοιου αυτοκινητου (θορυβο, ανεση).Αν θες πας επσης σε μια πιο επιθετικη εισαγωγη αερα.

Επεξ/σία από leolipop
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
53 λεπτά πριν, Sileia___SK😍😉 είπε

Γεια σας ήθελα να ρωτήσω αν θα άξιζε να πειράξω ένα τέτοιο αμαξι να μπει εξάτμιση και πρόγραμμα για περισσότερες στροφές?Και αν θα έβγαζε κάποιο πρόβλημα...Οποίος ξέρει ας μ απάντησει ευχαριστώ πολυ😋

Ποιο μοντέλο είναι; w204? 

Επεξ/σία από thanasisxask
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, thanasisxask είπε

Ποιο μοντέλο είναι; w204? 

Δε ξέρω ξέρω ότι είναι Mercedes Benz C200

48 λεπτά πριν, leolipop είπε

Tετοιο αμαξι αν το ειχα δε θα το πειραζα.Δεν εχει τετοιο χαρακτηρα Απο την αλλη εχω δει αρκετους να βελτιωνουν αισθητικα και μηχανικα mercedes C180 δεκαετιας 90 οπως και bmw , αρχες του 90.

Αν θες ντε και καλα κατι μιας και ειναι compressor, με ενα προγραμμα θα κερδισεις αρκετα , χωρις να χαλασεις τον χαρακτηρα τετοιου αυτοκινητου (θορυβο, ανεση).Αν θες πας επσης σε μια πιο επιθετικη εισαγωγη αερα.

Τι θα ήταν καλύτερο?θα μπορούσα καταρχάς να βελτιώσω τον ήχο να ακούγεται πιο πολύ η θα κάνω ζημιά αν το πειράξω ?

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τον ήχο τον βελτιώνεις με ένα τελικό καζανάκι,όσο πιο ακριβό,τύπου Eisenmann,Supersprint, τόσο πιο καλό το αποτελεσμα,όσο πιο φθηνό τόσο πιο καγκουρό.Ζημια δεν κάνεις με την εξάτμιση.Ουτε άλογα παίρνεις.

Η βελτίωση είναι ένα μεγάλο θέμα,η κλασσική στον κομπρεσσορα είναι αλλαγή τροχαλιας σε συνδυασμό με πρόγραμμα.Μονο προγραμμα είναι καθαρά πεταμένα λεφτά.

Το αν αξίζει,για μένα όχι.Οποιαδηποτε παρέμβαση που δεν είναι από επίσημο οίκο της μαμάς μειώνει τη ζωή του κινητήρα.

Υπάρχουν πολλοί που έχουν κάνει την βελτίωση με τροχαλια,ρώτησε στο mbclub.gr.

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ.

Βγάλε τον κάγκουρα απο μέσα σου. Και λεφτά τσάμπα θα χαλάσεις και το μοτέρ δεν θα είναι τόσο αξιόπιστο. Οτι χρειαστείς call me που λεει και το τραγουδι :P

  • Like 1
Δημοσ.
38 λεπτά πριν, jmmys είπε

Τον ήχο τον βελτιώνεις με ένα τελικό καζανάκι,όσο πιο ακριβό,τύπου Eisenmann,Supersprint, τόσο πιο καλό το αποτελεσμα,όσο πιο φθηνό τόσο πιο καγκουρό.Ζημια δεν κάνεις με την εξάτμιση.Ουτε άλογα παίρνεις.

Η βελτίωση είναι ένα μεγάλο θέμα,η κλασσική στον κομπρεσσορα είναι αλλαγή τροχαλιας σε συνδυασμό με πρόγραμμα.Μονο προγραμμα είναι καθαρά πεταμένα λεφτά.

Το αν αξίζει,για μένα όχι.Οποιαδηποτε παρέμβαση που δεν είναι από επίσημο οίκο της μαμάς μειώνει τη ζωή του κινητήρα.

Υπάρχουν πολλοί που έχουν κάνει την βελτίωση με τροχαλια,ρώτησε στο mbclub.gr.

Ευχαριστώ πολυ

18 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Κοπελιά άστο το αμάξι στην ησυχία του.

Χαχαχα με τρελαίνεις!!

39 λεπτά πριν, VonLoutsos είπε

Βγάλε τον κάγκουρα απο μέσα σου. Και λεφτά τσάμπα θα χαλάσεις και το μοτέρ δεν θα είναι τόσο αξιόπιστο. Οτι χρειαστείς call me που λεει και το τραγουδι :P

Χαχαχα άρα δεν αξίζει λες ε;

43 λεπτά πριν, thanasisxask είπε

Χρονολογία δεν ξέρεις; 

Δε θυμάμαι νομίζω 2004ειναι δεν είμαι σιγουρη

Δημοσ.
7 ώρες πριν, Sileia___SK😍😉 είπε

Γεια σας ήθελα να ρωτήσω αν θα άξιζε να πειράξω ένα τέτοιο αμαξι να μπει εξάτμιση και πρόγραμμα για περισσότερες στροφές?Και αν θα έβγαζε κάποιο πρόβλημα...Οποίος ξέρει ας μ απάντησει ευχαριστώ πολυ😋

      Η απάντηση κρύβεται πίσω από το γνωστό " Τρώγοντας έρχεται η όρεξη " και χαλώντας λεφτά φυσικά . 

     Πριν οτιδήποτε άλλο , σκεφθειτε εσείς αν το αυτοκίνητο είναι συντηρημένο όπως πρέπει με ότι αυτό συνεπάγεται . Αν ναι , τότε προχωράτε , αν όχι το ξεχνάτε και αυτό αφορά το σκέλος με το " αν δημιουργηθούν προβλήματα " .

   Η λέξη με βάση την οποία θα ξεκινήσετε είναι το remaping στον εγκέφαλο . Από εκεί και πέρα να έχετε έτοιμο το πορτοφόλι , διότι θα χρειαστούν λίγο τα φρένα , η ανάρτηση και ίσως και μια τετράδα φρέσκα αμορτισέρ συν λάστιχα . Είναι γνωστό πως ότι τρέχει πολύ , πρέπει να είναι σε θέση να επιβραδύνει το ίδιο γρήγορα κι' αυτό δεν επιδέχεται αστεία .

   Θυμίζω και πάλι πως το αυτοκίνητο πρέπει να είναι πολύ καλά συντηρημένο . Σε άλλη περίπτωση τα αποτελέσματα θα είναι αμφιβόλου ποιότητος . Κανείς δεν μπορεί να το γνωρίζει καλύτερα από εσάς .

  Καλή επιτυχία .

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κοπελιά απ'οτι κατάλαβα θέλεις να γίνεις ένας νέος μικρός καγκουρας!

.... χωρίς να ξέρω αν 'το έχεις' ή αν μπορείς 'να το υποστηρίξεις' η πιο απλή λύση να να 'ηρεμισει λίγο το κεφάλι σου' είναι αυτή:

 

IMG_20200317_070549.jpg

Επεξ/σία από TechnoState
Δημοσ.
8 ώρες πριν, TechnoState είπε

Κοπελιά απ'οτι κατάλαβα θέλεις να γίνεις ένας νέος μικρός καγκουρας!

.... χωρίς να ξέρω αν 'το έχεις' ή αν μπορείς 'να το υποστηρίξεις' η πιο απλή λύση να να 'ηρεμισει λίγο το κεφάλι σου' είναι αυτή:

IMG_20200317_070549.jpg

Πλάκα κανεις τι είναι αυτό;

10 ώρες πριν, ScooterSuzas είπε

-Ότι δουλεύει σωστά μην το πειράζεις- νόμος ...

Σωστό ναι όντως θα το αφήσω έτσι όπως είναι ευχαριστω

11 ώρες πριν, babisskg είπε

      Η απάντηση κρύβεται πίσω από το γνωστό " Τρώγοντας έρχεται η όρεξη " και χαλώντας λεφτά φυσικά . 

     Πριν οτιδήποτε άλλο , σκεφθειτε εσείς αν το αυτοκίνητο είναι συντηρημένο όπως πρέπει με ότι αυτό συνεπάγεται . Αν ναι , τότε προχωράτε , αν όχι το ξεχνάτε και αυτό αφορά το σκέλος με το " αν δημιουργηθούν προβλήματα " .

   Η λέξη με βάση την οποία θα ξεκινήσετε είναι το remaping στον εγκέφαλο . Από εκεί και πέρα να έχετε έτοιμο το πορτοφόλι , διότι θα χρειαστούν λίγο τα φρένα , η ανάρτηση και ίσως και μια τετράδα φρέσκα αμορτισέρ συν λάστιχα . Είναι γνωστό πως ότι τρέχει πολύ , πρέπει να είναι σε θέση να επιβραδύνει το ίδιο γρήγορα κι' αυτό δεν επιδέχεται αστεία .

   Θυμίζω και πάλι πως το αυτοκίνητο πρέπει να είναι πολύ καλά συντηρημένο . Σε άλλη περίπτωση τα αποτελέσματα θα είναι αμφιβόλου ποιότητος . Κανείς δεν μπορεί να το γνωρίζει καλύτερα από εσάς .

  Καλή επιτυχία .

Όντως ναι μετά θα πρέπει να χαλάω πολλά καλύτερα ναι να το αφήσω έτσι ευχαριστώ για την αναλυση

Δημοσ.
28 λεπτά πριν, Sileia___SK😍😉 είπε

Πλάκα κανεις τι είναι αυτό;

Σωστό ναι όντως θα το αφήσω έτσι όπως είναι ευχαριστω

Όντως ναι μετά θα πρέπει να χαλάω πολλά καλύτερα ναι να το αφήσω έτσι ευχαριστώ για την αναλυση

    Πολλά όχι , είναι ξεκάθαρο πως πρέπει να γίνουν κάποιες εργασίες , σε κάποιες από αυτές το αυτοκίνητο θα μείνει κλεισμένο για δύο μέρες ας πούμε . 

   Αυτό είναι στην διακριτική ευχέρεια του καθενός να σιγουρευτεί ότι είναι αποφασισμένος να προχωρήσει . 

  Όσο για το αν αξίζει , τελικά ναι αξίζει , υπήρχαν από παλιά καραβανισιες 280 TE της AMG , όπου έκρυβαν από κάτω οκτακυλινδρο μοτέρ από 450 SEL και ήταν ικανές να αποσυντονισουν στην ευθεία , την ψυχολογία όσων ερχόντουσαν ανυποψίαστοι ακόμη και με Ferrari .

   Φυσικά σε κάθε περίπτωση , πρέπει ο κάτοχος να είναι βέβαιος ότι έχει εμπειρία οδήγησης σε ιπποδυνάμεις πάνω από 250 άλογα . Αν όχι .......... 

   Κάντε μια επίσκεψη στην σελίδα της AMG έτσι για να πάρετε μια γεύση των πραγμάτων .

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Από ότι κατάλαβα η κοπελα έχει την c200 W203.

Και φυσικά καμμία απολύτως σχέση δεν έχει ένα ταπεινό 4κυλινδρο 1800 κυβικών με 163 άλογα με τα γνήσια 8κυλινδρα αριστουργήματα της AMG και ούτε μπορεί να γίνει ποτέ με ότι αλλαγές και να κάνει.Δεν μιλάω για τους καγκουρες που κολλάνε στο 4κυλινδρο τους ένα AMG πισω επειδη έχουν ζάντες και look AMG.Το γνήσιο AMG  δεν είναι μόνο το μοτέρ,είναι ένα εντελώς διαφορετικό αμάξι στα πάντα.

Όπως είπα αν θέλει έναν πιο όμορφο και μπάσο ήχο η Eisenmann και Supersrpint είναι σχεδόν μονόδρομος για Mercedes,αλλα και ακριβές,γύρω στα 650 ευρώ το τελικό καζανάκι.Εκει ακόμα το αμάξι έχει τον χαρακτήρα του,αν πάει σε επιλογές του κάθε εξατμισα μάστορα το καγκουρεψε,εκτός αν πετύχει καλό τεχνίτη.Ξεχνα φθηνιαρικη τύπου Remus,δεν θα δεις διαφορά.

Το να μπει σε διαδικασία αλλαγής όλης της εξάτμισης,κοστίζει πολύ και δεν αξίζει σε ένα οικογενειακό sedan.

Να βάλει εξάτμιση AMG,τη γνήσια,πάλι δεν θα δει καμμία διαφορά στον ήχο.,διότι αυτές είναι για αλλά μοτέρ.

Και εγώ σκεφτόμουν πολύ καιρό την εξάτμιση σε clk 230,τελικά έβαλα το μεσαίο και το τελικό της Supersprint,πριν πολλά χρόνια.

Για την βελτίωση του μοτέρ ή θα βάλεις το χέρι βαθειά στη τσέπη και θα πας σε λύσεις από οίκους όπως Brabus,Vaeth,MKB,Carlsson,Inden Design,αν και δεν νομίζω ότι προσφέρουν πακέτα για τόσο παλιό μοντέλο,η MKB έχει σίγουρα,

ή θα αλλάξεις τροχαλία κομπρεσσορα για 30 άλογα και ο Θεός βοηθός,δεν το συνιστώ το τελευταίο.

Η AMG ΔΕΝ βελτιώνει κανένα αμάξι,ούτε η Mercedes,όπως λένε πολλοί απατεώνες στο car.gr.

Συνοπτικά,άποψη μου,αν θέλεις έναν πιο μπάσο ήχο αλλάζεις το τελικό καζανάκι,αλλά βάζεις κάτι ποιοτικό και τελειώνεις εκεί.Δεν πειράζεις τίποτα άλλο.

Επεξ/σία από jmmys

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...