apostolispd Δημοσ. 18 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2020 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Γιάννης Platano είπε Συμφωνω αλλα γιατι ειναι γριζα ζωνη ? Γιατί όλα κρίνονται ανά περίπτωση. Πχ στο παράδειγμα του TS, είναι συνυπαιτιότητα: ο ένας δεν σταμάτησε να ελέγξει κι ο άλλος κινούταν παράνομα. Το ατύχημα είναι αποτέλεσμα των πράξεων και παραλείψεων και των 2. Σε λίγο διαφορετικό παράδειγμα: Φτάνει ο A σε διασταύρωση με STOP και απαγόρευση αριστερής στροφής και κινείται υποχρεωτικά μόνο ευθεία και δεξιά. Υποθέτει ότι και δεξιά είναι μονόδρομος, βγαίνει χωρίς έλεγχο και προκαλεί ατύχημα με όχημα Β που έρχεται από εκείνη την κατεύθυνση. Έλα όμως που (στο συγκεκριμένο παράδειγμα) ο δρόμος από τη διασταύρωση και δεξιά είναι διπλής κυκλοφορίας και οι αντίθετα από τον Α κινούμενοι (ο Β δλδ) έχουν την υποχρέωση στροφής στο ύψος της διασταύρωσης. Οπότε υπάρχει καθαρή υπαιτιότητα του A ως τώρα (αν λήξει εκεί). Ο Α όμως δεν το αποδέχεται και στο δικαστήριο καταφέρνει να αποδείξει (δεν εξετάζουμε το πώς) ότι πχ ο Β κινούταν με υπερβολική ταχύτητα. Το δικαστήριο μπορεί ανάλογα με την περίπτωση να κρίνει ή ότι η ταχύτητα του Β δεν ήταν τόσο υπερβολική ώστε να δικαιολογεί υπαιτιότητά του στο ατύχημα ή ότι η υπερβολική ταχύτητα όντως έπαιξε ρόλο κι επομένως υπάρχει συνυπαιτιότητα ή, τέλος, ότι ήταν τόσο υπερβολική που ο Α δεν μπορούσε να ελέγξει το δρόμο και για το ατύχημα υπαίτιος είναι αποκλειστικά ο Β. Επεξ/σία 18 Μαρτίου 2020 από apostolispd
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2020 2 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε Συμφωνω αλλα γιατι ειναι γριζα ζωνη ? Επειδή και αυτός που παραβιάζει το στοπ είναι υπαίτιος,αλλά και αυτός που κινείται ανάποδα σε μονόδρομο. Η λογική λέει ότι αυτός στο μονόδρομο δεν θα έπρεπε να είναι εκεί,όποτε αυτός με το στοπ δεν έχει ευθύνη.Αλλα αν υπάρχει σύγκρουση δεν ξέρω το δικαστήριο αν θα αθωώσει εντελως τον τύπο με το στοπ ή θα βγάλει και σε αυτόν έναν βαθμό ευθύνης.Ειναι νομικά αυτά.
cumulus Δημοσ. 18 Μαρτίου 2020 Μέλος Δημοσ. 18 Μαρτίου 2020 (επεξεργασμένο) Να ξεκαθαρισω οτι σταματησα κανονικα στο στοπ,αλλα απο συνηθεια,αφου περναω καθε μερα απο εκει,κοιταξα μονο δεξια απο εκει που ερχονται αυτοκινητα. Οταν λοιπον πηγα να ξεκινησω γυρνοντας το κεφαλι μου απο δεξια ειδα το μηχανακι μπροστα μου. Επεξ/σία 18 Μαρτίου 2020 από cumulus
adsl2+ Δημοσ. 18 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2020 1 λεπτό πριν, cumulus είπε Να ξεκαθαρισω οτι σταματησα κανονικα στο στοπ,αλλα απο συνηθεια,αφου περναω καθε μερα απο εκει,κοιταξα μονο δεξια απο εκει που ερχονται αυτοκινητα. Αν το καταθέσεις αυτό έχεις συνυπευθυνότητα
cumulus Δημοσ. 18 Μαρτίου 2020 Μέλος Δημοσ. 18 Μαρτίου 2020 6 λεπτά πριν, adsl2+ είπε Αν το καταθέσεις αυτό έχεις συνυπευθυνότητα Το ξερω.Απλα καποιοι εγραψαν οτι δεν σταματησα. ΥΓ Τρακαρισμα δεν εγινε ευτυχως,αλλα ειχα την υποψια οτι φταιω και εγω
adsl2+ Δημοσ. 18 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2020 4 λεπτά πριν, cumulus είπε Το ξερω.Απλα καποιοι εγραψαν οτι δεν σταματησα. ΥΓ Τρακαρισμα δεν εγινε ευτυχως,αλλα ειχα την υποψια οτι φταιω και εγω τον έλεγχο τον κάνουμε στις διασταυρώσεις έχουμε δεν έχουμε προτεραιότητα για την ασφάλειά μας ,κάποια φορά λέμε α δεν τον είδα ,άνθρωποι είμαστε και όχι ρομπότ
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2020 (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, cumulus είπε Το ξερω.Απλα καποιοι εγραψαν οτι δεν σταματησα. ΥΓ Τρακαρισμα δεν εγινε ευτυχως,αλλα ειχα την υποψια οτι φταιω και εγω Σταματησες αλλα δεν ελεγξες προτου ξεκινησεις = παραβιαση στοπ. Αφου δεν εγινε κατι ευτυχως να λες και αλλη φορα να κοιτας και απ τις δυο μεριες. Επισης απαραιτητο ειναι να κοβουμε/σταματαμε και να ελεγχουμε σε ολες τις διασταυρώσεις γιατι ετσι οριζει ο κοκ και μπορεις να μπλεξεις ακομα και χωρις στοπ. Επεξ/σία 18 Μαρτίου 2020 από Επισκέπτης
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα