lou_melitzanis Δημοσ. 17 Μαΐου 2020 Δημοσ. 17 Μαΐου 2020 Στις 14/4/2020 στις 3:23 ΜΜ, Amix είπε Το πρωι παρηγγειλα εναν καφε και sandwich . Μου εδωσε καποιους ποντους και ειπα να ξανα δοκιμασω να τα εξαργυρωσω . Ειχα δοκιμασει προχθες αλλα δεν το ειχε δεχτη. Τωρα παταω εξαργυρωση και σκαει μηνυμα οτι θα επικοικωνησουν σε 3 εργασιμες. Για να δουμε θα ξαναπαρω 2η ΕΚΟ 20ευρου ή οχι. *update* Με πηραν σημερα (15/04/2020) τηλεφωνο και μου ζητησαν ξανα τα στοιχεια μου. Η δωροεπιταγη θα σταλει ξανα με την Speedex οπως και την προηγουμενη φορα. Αυτη θα ειναι η 2η δωροεπιταγη που μου στελνουν. Παρέλαβες την δεύτερη επιταγή; Στις 18 Απρίλη επιβεβαιώθηκε και η δική μου, αλλά καμία απάντηση από τότε.
Amix Δημοσ. 17 Μαΐου 2020 Δημοσ. 17 Μαΐου 2020 1 ώρα πριν, lou_melitzanis είπε Παρέλαβες την δεύτερη επιταγή; Στις 18 Απρίλη επιβεβαιώθηκε και η δική μου, αλλά καμία απάντηση από τότε. Ναι παρελαβα την δευτερη εχω εξαργυρωση και την 3η την οποία θα την έχω απο βδομάδα. 1
lou_melitzanis Δημοσ. 21 Μαΐου 2020 Δημοσ. 21 Μαΐου 2020 Αν βάλω ηλεκτρονική παραγγελία στον Γερμανό, με παραλαβή από κατάστημα, μπορώ να εξαργυρώσω την επιταγή φαντάζομαι; Επίσης, αν έχω περισσότερες από μια επιταγές, μπορούν να εξαργυρωθούν στην ίδια συναλλαγή; Γνωρίζει κάποιος;
Επισκέπτης Δημοσ. 15 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2020 Είχα εξαργυρώσει κατά λάθος τους πόντους και σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα μαζί τους μου είπαν ότι θα μου επιστραφούν οι πόντοι. Δυο εβδομάδες μετά δεν έχουν επιστραφεί.. Έχει γίνει σε κάποιον κάτι παρόμοιο;
baskon Δημοσ. 26 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) Αν δεν ημουν μπροστά στις όλες συνομιλίες, θα έλεγα ότι αποκλείεται το box να είναι τόσο μπαχαλάκι.. Θείος μου παρήγγειλε και έβαλε καποιους πόντους για την εκπτωση. Οι πόντοι αφαιρέθηκαν αλλά έκπτωση δεν έγινε (πλήρωσε με κάρτα). Το τσέκαρα και εγώ ο ίδιος στην εφαρμογή μετά. Email στο box (κατά τις 20 Μαιου). Μελετάμε το θέμα σας.. Καθώς έπεσε πολύ μελέτη επι εβδομάδες του λέω δε κάνεις ενα τηλ; Τους παίρνει τηλέφωνο πριν από καμιά δεκαριά μέρες.. Του λένε ναι το βλέπουμε! Το προωθούμε ως επείγον?!! και θα είμαστε σε επικοινωνία..Εννοείται δεκα μέρες μετά ουτε φωνή ουτε ακρόαση. Ξαναπήρε σήμερα και βγήκε μια ψιλοαγενής η οποία δεν έκανε κάποια επιπλέον ενεργεια απλά του ειπε περιμένετε (πόσο ακόμα άραγε;).. Απλώς ενημερώνω για να ξέρετε. Προσωπικά αν μου κάνουν τέτοια κόλπα στη βδομάδα έχω φύγει για αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα και ας ψάχνονται. Αν μας διαβάζει κάποιος στο box, sorry αλλά δεν είναι εξυπηρέτηση αυτή. Αν το κάνετε σύστημα δε σας βλέπω καλά..Ο ανταγωνισμός ευτυχώς είναι μεγάλος.. Επεξ/σία 26 Ιουνίου 2020 από baskon
pantelis34535 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2020 Γεια σας έχω 35.000 πόντους στο box και θέλω να πάρω την δωροεπιταγή 25€ απο τον germano που κάνει 33.000 πόντους και δεν με αφήνει.
Fabricated Δημοσ. 6 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2020 4 ώρες πριν, pantelis34535 είπε Γεια σας έχω 35.000 πόντους στο box και θέλω να πάρω την δωροεπιταγή 25€ απο τον germano που κάνει 33.000 πόντους και δεν με αφήνει. Γιατι
AntiCambeR Δημοσ. 2 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2020 Εχω βάλει την εφαρμογή και έχω 12.000 πόντους απο 2 ανανεώσεις What's Δεν έχω κάνει καμία παραγγελία. 1)Αν πχ παραγγείλω 6€ εξαργυρώνοντας 2400 πόντους, η έκπτωση των 2€ θα αφαιρεθεί στην πληρωμή με κάρτα και θα δώσω τα 4€; 2) Σε κάθε παραγγελία πόσους πόντους δίνουν αναλογικά; 3)Δεν είναι ρίσκο η καταχώρηση κάρτας χωρίς PayPal;Πως γνωρίζουμε αν το σύστημά τους είναι ασφαλές; Μήπως μάθουμε κάποια μέρα για παραβίαση και γίνει χαμός; Πάντως στις δωροεπιταγές κάτω χαμηλά, αναφέρουν πως οι πόντοι για εξαργύρωση των δωροεπιταγών ισχύουν μόνο για πόντους που συλλέχθηκαν μέσω παραγγελιών.
Eddy_Gordo Δημοσ. 3 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2020 Στις 21/5/2020 στις 7:35 ΜΜ, lou_melitzanis είπε Αν βάλω ηλεκτρονική παραγγελία στον Γερμανό, με παραλαβή από κατάστημα, μπορώ να εξαργυρώσω την επιταγή φαντάζομαι; Επίσης, αν έχω περισσότερες από μια επιταγές, μπορούν να εξαργυρωθούν στην ίδια συναλλαγή; Γνωρίζει κάποιος; Εμένα στο κατάστημα της Τρίπολης δεν με άφησαν. Είχα κάνει παραγγελία το ghost of tsushima special edition και έβαλα παραλαβή από το κατάστημα ωστε να το πληρώσω αντικαταβολή εξαργυρωνοντας την επιταγή και μου είπαν ότι μπορώ να την εξαργυρωσω μόνο σε προϊόν που είναι ήδη στο κατάστημα τους κι όχι σε κάτι ηλεκτρονικά. Τους είπα να ακυρώσω παραλαβή και να το πάρω από εκεί μιας και το παιχνίδι είχε έρθει και δεν το δέχτηκαν. Τελικά πήρα ένα Bluetooth
lou_melitzanis Δημοσ. 3 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2020 1 ώρα πριν, Eddy_Gordo είπε Εμένα στο κατάστημα της Τρίπολης δεν με άφησαν. Είχα κάνει παραγγελία το ghost of tsushima special edition και έβαλα παραλαβή από το κατάστημα ωστε να το πληρώσω αντικαταβολή εξαργυρωνοντας την επιταγή και μου είπαν ότι μπορώ να την εξαργυρωσω μόνο σε προϊόν που είναι ήδη στο κατάστημα τους κι όχι σε κάτι ηλεκτρονικά. Τους είπα να ακυρώσω παραλαβή και να το πάρω από εκεί μιας και το παιχνίδι είχε έρθει και δεν το δέχτηκαν. Τελικά πήρα ένα Bluetooth Έπρεπε να βάλεις παραγγελία στο κατάστημα. Θα αργούσε κάποιες μέρες βέβαια, αλλά θα μπορούσες να παραλάβεις το παιχνίδι με εξαργύρωση της επιταγής.
kirmis Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Έναν referal code και σε μένα plz, thxxx Thanks ! Επεξ/σία 9 Οκτωβρίου 2020 από kirmis done
Eddy_Gordo Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2020 Παίδες εκει που λέει εχω κουπόνι δώρου γράψτε BOXFOODSKROUTZ Και με ευχαριστειτε αργότερα
Eddy_Gordo Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Και μέχρι 28/10 βάλτε και το SKROUTZ2BOX 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα