Προς το περιεχόμενο

BOX app


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 152
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
Στις 29/1/2021 στις 7:17 ΜΜ, dith είπε

Πριν λιγο με ειδοποιησαν με sms οτι η παραγγελία η δικη μου ειναι στο κατάστημα που επέλεξα. Παιρνω κατάστημα και μου λενε το μαγικο: "δε μπορειτε να εξαργυρώσετε δωροεπιταγή σε προιόν που δεν ειναι διαθέσιμο στο κατάστημα"!!! Στο τηλεφωνικό κέντρο προτείνανε παραγγελία μέσω καταστήματος και εξαργύρωση οταν φτάσει. Οταν τους είπα οτι έχουμε click away ξανα απο αυριο: "θα παρουν παράταση οι δωροεπιταγές" 🤬

Απίστευτη ταλαιπωρία για το τίποτα. Κάθε εμπειρία μου με αυτή την αλυσίδα ειναι δραματικά άσχημη διαχρονικά. Μόνο όταν πουλούσε αυστηρά μπαταρίες - πριν εξαγοραστεί απο τους εξαποδω - ήταν μια τίμια και αξιόλογη επιχείρηση. Τώρα ΜΑΚΡΙΑ!

 

Αυτονόητο δεν είναι ότι δεν μπορείς να τις εξαργυρωσεις σε κάτι που δεν υπάρχει εκεί? Σε όποια αλυσίδα και να πήγαινες το ίδιο θα σου έλεγαν. 

Στις 29/1/2021 στις 6:34 ΜΜ, tasarass77 είπε

Update: Με πήραν από το BOX να μου πουν ότι ενημέρωσαν το κατάστημα και να πάω να την εξαργυρώσω.

Πάω στον Γερμανό, αρχίζουν να λένε ότι αυτό δεν είναι δωροεπιταγή, που το βρήκα, ποιος μου το έδωσε και τελικά δεν την εξαργυρώνουν.

Την έβγαλαν φωτοτυπία και θα με ειδοποιήσουν από εβδομάδα.

Το πιθανότερο είναι όταν ξαναπάω να μου πουν ότι η δωροεπιταγή έχει ήδη εξαργυρωθει :D

 

Για να εξαργυρωθεί θα πρέπει να υπάρχει η πρωτότυπη στο κατάστημα. 

  • Confused 2
Δημοσ.
7 ώρες πριν, TheoAlex50 είπε

Αυτονόητο δεν είναι ότι δεν μπορείς να τις εξαργυρωσεις σε κάτι που δεν υπάρχει εκεί? Σε όποια αλυσίδα και να πήγαινες το ίδιο θα σου έλεγαν. 

Επαναλαμβάνω καλοπροαίρετα (ελπίζοντας οτι δεν κατανόησες τι έγινε) οτι το προιόν ήταν στο κατάστημα, αλλά δεν δεχόντουσαν την εξαργύρωση καθώς ήταν παραγγελία μέσω του επίσημου site τους και όχι απο το κατάστημά τους!

Μια "επιταγή" που αντιστοιχεί σε μια συγκεκριμένη αξία, και έχει πάνω το μπράντ της αλυσίδας, θα έπρεπε να γίνεται αποδεκτή ανευ ηλίθιων όρων που ταλαιπωρεί και απομακρύνει πελάτες. Αλλιώς, εξ ορισμού δεν εξυπηρετεί τον σκοπό της

Δε θα έπρεπε να απασχολεί έναν καταναλωτη ποιο μπορεί να είναι το επιχειρηματικό μοντέλο οποιασδήποτε αλυσίδας!

Δημοσ.
43 λεπτά πριν, dith είπε

Επαναλαμβάνω καλοπροαίρετα (ελπίζοντας οτι δεν κατανόησες τι έγινε) οτι το προιόν ήταν στο κατάστημα, αλλά δεν δεχόντουσαν την εξαργύρωση καθώς ήταν παραγγελία μέσω του επίσημου site τους και όχι απο το κατάστημά τους!

Μια "επιταγή" που αντιστοιχεί σε μια συγκεκριμένη αξία, και έχει πάνω το μπράντ της αλυσίδας, θα έπρεπε να γίνεται αποδεκτή ανευ ηλίθιων όρων που ταλαιπωρεί και απομακρύνει πελάτες. Αλλιώς, εξ ορισμού δεν εξυπηρετεί τον σκοπό της

Δε θα έπρεπε να απασχολεί έναν καταναλωτη ποιο μπορεί να είναι το επιχειρηματικό μοντέλο οποιασδήποτε αλυσίδας!

Ετσι το έπαθα κι εγω στην πρώτη επιταγη με το Ghost of Tsushima. Εχει να κάνει από οτι μου είπαν με την τιμολόγηση. Αν κοπεί κόπηκε και δεν μπορούν να βάλουν τύπου πιστωτικό η εκπτωτικο σε κομμένη απόδειξη...  ηλιθιο σύστημα αλλά συμβαίνει !

Δημοσ.

Ειχα γυρω στους 50κ ποντους απο προσφορες και ανανεωσεις whatsup Και ξαφνικα χαθηκαν οι ποντοι. Δεν ξερω αν εχουν χρονικη διαρκεια οι ποντοι, αλλα μεσα στον μηνα εχω ανανεωσει οποτε θεωρτηικα εστω 3200 πρεπει να ειχα. 

Εχει κανεις αλλος αυτο το προβλημα? Εστειλα μαιλ και ειναι προς διερευνηση το αιτημα μου

Δημοσ.
Στις 5/2/2021 στις 3:09 ΠΜ, SabotazNic είπε

Ειχα γυρω στους 50κ ποντους απο προσφορες και ανανεωσεις whatsup Και ξαφνικα χαθηκαν οι ποντοι. Δεν ξερω αν εχουν χρονικη διαρκεια οι ποντοι, αλλα μεσα στον μηνα εχω ανανεωσει οποτε θεωρτηικα εστω 3200 πρεπει να ειχα. 

Εχει κανεις αλλος αυτο το προβλημα? Εστειλα μαιλ και ειναι προς διερευνηση το αιτημα μου

Οι πόντοι λήγουν αν δεν κάνεις χρήση άσχετα αν προσθέτεις κι άλλους.  Δεν θυμάμαι διάρκεια αλλα σε εμένα ειχε έρθει μήνυμα ή μειλ οτι λήγουν σε 7-10 μέρες.  Ειχα από παραγγελίες από Οκτώβριο και από κάρτες που περνάω στους γονείς μου. Επέστρεψα στο πατρικό μου πρόλαβα και πήρα δυο δωροεπιταγες και γυρω στους 7000 κατι χάθηκαν 2 μέρες μετά αφού είχα κάνει το ποστ με το πρόβλημα που αντιμετώπισα. 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Eddy_Gordo είπε

Οι πόντοι λήγουν αν δεν κάνεις χρήση άσχετα αν προσθέτεις κι άλλους.  Δεν θυμάμαι διάρκεια αλλα σε εμένα ειχε έρθει μήνυμα ή μειλ οτι λήγουν σε 7-10 μέρες.  Ειχα από παραγγελίες από Οκτώβριο και από κάρτες που περνάω στους γονείς μου. Επέστρεψα στο πατρικό μου πρόλαβα και πήρα δυο δωροεπιταγες και γυρω στους 7000 κατι χάθηκαν 2 μέρες μετά αφού είχα κάνει το ποστ με το πρόβλημα που αντιμετώπισα. 

Δεν εχω λαβει κανενα μαιλ για την ληξη τους

Δημοσ.
Στις 5/2/2021 στις 3:09 ΠΜ, SabotazNic είπε

Ειχα γυρω στους 50κ ποντους απο προσφορες και ανανεωσεις whatsup Και ξαφνικα χαθηκαν οι ποντοι. Δεν ξερω αν εχουν χρονικη διαρκεια οι ποντοι, αλλα μεσα στον μηνα εχω ανανεωσει οποτε θεωρτηικα εστω 3200 πρεπει να ειχα. 

Εχει κανεις αλλος αυτο το προβλημα? Εστειλα μαιλ και ειναι προς διερευνηση το αιτημα μου

Γράφει νομίζω εκεί που πατάς για εξαργύρωση σε δωροεπιταγές, οι πόντοι διαγράφονται αν δεν κάνεις παραγγελία σε διάστημα 90 ημερών.

Θα έπρεπε να σε ενημερώσουν λίγο πριν λήξουν όμως, μήπως δεν έχεις δηλώσει κάποιο e-mail στο λογαριασμό σου;

Δημοσ.

Επανέρχομαι στο θέμα,  με είχαν πάρει τηλεφωνο την προηγούμενη εβδομάδα και μου είπαν ότι το πρόβλημα ήταν θέμα του συστήματος Γερμανού.  Πηγα ξανά σήμερα στο ίδιο κατάστημα και εξαργυρωσα κανονικά. 

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εκεί στο box θα πρέπει να μας περνάνε για ιθαγενείς.

 

Κάνω μέσα στο μήνα 5 παραγγελίες με τον ίδιο κωδικό deals for you κ λειτουργεί κανονικά.

Πάω να κάνω σήμερα με χθεσινό κωδικό κ μου λέει ότι έχει χρησιμοποιηθεί.

Περνω νέο κωδικό κ μου γράφει ένας κωδικός ανά εβδομάδα.

 

Βρε δεν πάτε να δείτε εάν έρχομαι; 

Επεξ/σία από Nickfoxjr
  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

μια ερωτηση αν ξερει κανεις....

Περσυ αν θυμαμαι καλα εξαργυρωσα 33000 ποντους για καυσιμα κινησης ΕΚΟ. Με ειχαν παρει τηλ και μετα απο καποιες μερες πηγα σε καταστημα courier και πηρα την δωροεπιταγη.

Τωρα ομως ουτε τηλ με πηρε κανεις και στο μενου της εφαρμογης μου λεει οτι η δωροπειταγη ειναι ετοιμη και εχει εναν κωδικο. Θα δειξω αυτο στο πρατηριο ?

Δημοσ.
Στις 28/3/2021 στις 9:43 ΠΜ, Nickfoxjr είπε

Περνω νέο κωδικό κ μου γράφει ένας κωδικός ανά εβδομάδα.

 

Βρε δεν πάτε να δείτε εάν έρχομαι; 

Kαι συνολικά 2 το μήνα

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά! 

Είμαι νέος στο box και δεν γνωρίζω και πολλά.... 

Με την εγγραφή έλαβα έναν κωδικό έκπτωσης των 3 ευρώ για παραγγελίες άνω των 6 ευρώ. 

Όταν καταχωρώ τον κωδικό στο πεδίο καταχώρησης μου εμφανίζει ένα μήνυμα που λέει ότι ο κωδικός του κουπονιού έχει λήξει.

Έχω μια απορία πότε πρόλαβε να λήξει  κιόλας? την ίδια μέρα? 

 

Εάν  γνωρίζετε και δεν σας είναι κόπος απαντήστε μου. 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων ! 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, V3NDETTA είπε

Καλησπέρα παιδιά! 

Είμαι νέος στο box και δεν γνωρίζω και πολλά.... 

Με την εγγραφή έλαβα έναν κωδικό έκπτωσης των 3 ευρώ για παραγγελίες άνω των 6 ευρώ. 

Όταν καταχωρώ τον κωδικό στο πεδίο καταχώρησης μου εμφανίζει ένα μήνυμα που λέει ότι ο κωδικός του κουπονιού έχει λήξει.

Έχω μια απορία πότε πρόλαβε να λήξει  κιόλας? την ίδια μέρα? 

 

Εάν  γνωρίζετε και δεν σας είναι κόπος απαντήστε μου. 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων ! 

Στείλε τους μήνυμα 

Τα έχουν κάνει μπάχαλο 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...