Προς το περιεχόμενο

Σοβαρό πρόβλημα με Forthnet


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχει καμιά ώρα που έχει επανέλθει.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η κλασική ΤΡΑΓΙΚΗ τους δικαιολογία:

 

Αναφορά σε κείμενο

Ωστόσο, πηγές της εταιρείας διέψευσαν ότι υπήρξε πρόβλημα σε πανελλαδικό επίπεδο. Τόνιζαν ότι υπήρξε ένα στιγμιαίο πρόβλημα κατά τόπους, όχι μεγαλύτερο των 10 λεπτών, και πως αυτό οφείλεται στην υπερφόρτωση όλων των δικτύων, κάτι απόλυτα λογικό αυτές τις ημέρες.

ΤΡΑΓΙΚΟΙ!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Kork είπε

Έπεσε πάλι;  Ακριβώς τα μεσάνυχτα έχασα  την σύνδεση. Δεν συγχρονίζει καν το ρούτερ. Δεν έχει επανέλθει ακόμα. 

Εγώ (μέχρι στιγμής) καλά είμαι... Και καλά με τη forthnet σημαίνει ότι δεν έχει πέσει.

Εντωμεταξύ  το μεσημέρι που είχε πέσει το internet, πήρα τηλέφωνο στο τηλεφωνικό κέντρο το οποίο ελέω κορωνοϊού δε λειτουργούσε και μπήκα στο chat της σελίδας όπου είχε ουρά αναμονής 99 άτομα....Just sayin'

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλησπέρα 

Μόλις έλαβα αυτό το email και περιμένω να δούμε εάν και πότε θα γίνει κάτι...... 

Σας ενημερώνουμε ότι λάβαμε την καταγγελία σας με Αρ. Πρωτ. 9300 και ημερομηνία 17-03-2020.
Η καταγγελία σας με αριθμό 57860 έχει αποσταλεί στην/στις εταιρία/εταιρίες
FORTHNET AE

Η προθεσμία για την απάντηση της καταγγελίας σας είναι 13-05-2020.

Το παρόν μήνυμα είναι αυτοματοποιημένο. Παρακαλούμε μην απαντήσετε.

Τομέας Εξυπηρέτησης Καταναλωτών
Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ)

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, corsair04 είπε

καλησπέρα 

Μόλις έλαβα αυτό το email και περιμένω να δούμε εάν και πότε θα γίνει κάτι...... 

Σας ενημερώνουμε ότι λάβαμε την καταγγελία σας με Αρ. Πρωτ. 9300 και ημερομηνία 17-03-2020.
Η καταγγελία σας με αριθμό 57860 έχει αποσταλεί στην/στις εταιρία/εταιρίες
FORTHNET AE

Η προθεσμία για την απάντηση της καταγγελίας σας είναι 13-05-2020.

Το παρόν μήνυμα είναι αυτοματοποιημένο. Παρακαλούμε μην απαντήσετε.

Τομέας Εξυπηρέτησης Καταναλωτών
Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ)

Μπράβο...Περιμένουμε κι εμείς μαζί σου😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Ρε παιδιά...Καλησπέρα. Έχω πάλι θέμα με την σύνδεση. Τις τελευταίες ώρες μου έκανε 2 αποσυνδέσεις το internet μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα και το download speed είναι από 0,05-->0,5 Mbps σε ethernet σύνδεση. Επικοινωνώ με το "τεχνικό" τμήμα μέσω chat και μου λένε το εξής: Για να πετύχετε τη μέγιστη σταθερότητα και ταχύτητα πρέπει να συνδέσετε το router στην κεντρική πρίζα του σπιτιού και να αλλάξετε φίλτρα. Μία δεκαετία το router στην ίδια θέση, τηλέφωνο δε χρησιμοποιούνταν και δε χρησιμοποιείται τη στιγμή που έχω αυτά τα προβλήματα είναι δυνατόν να φταίει αυτό που λένε; Δηλαδή σήμερα αποφάσισε να έχει χαμηλή ταχύτητα το router επειδή είναι στο δωμάτιο; Και εν πάση περιπτώση δε ζήτησα να έχω τη μέγιστη που θα είχα στην κεντρική πρίζα (1-2 Mbps πάνω και αν, γελάει ο κόσμος) αλλά να επιλυθεί το ζήτημα; Τι πρέπει να κάνω μέχρι να λήξει το συμβόλαιο και να σηκωθώ να φύγω μη φάω και κανα 90αρι τώρα για τη λύση του συμβολαίου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...