koularasss Δημοσ. 15 Μαρτίου 2020 Share Δημοσ. 15 Μαρτίου 2020 Καλησπέρα. Είμαι στη forthnet με 24αρα σύνδεση. Έπιανα μέχρι τα χριστούγεννα 10-11. Έλειπα όλο τον ιανουάριο και με το που γύρισα με το ζόρι έπιανα 7-7.5. Μίλησα πριν 3 μέρες με τη forthnet και εν τέλει τώρα έχω μαξ 6 όπως βλέπω μέσα από το ρούτερ. Από τη fothnet μου είπαν αν θέλω να έρθει τεχνικός να τσεκάρει αν είναι όλα καλά στο σπίτι. Αν έχω θέμα στο σπίτι τον πληρώνω εγώ, αν όχι δεν πληρώνω τίποτα και τσεκάρει τη γραμμή έξω από το σπίτι. Να συμφωνήσω σε κάτι τέτοιο ή μπορώ να ανεβάσω την ταχύτητα εγώ; Να πω ότι το σπίτι είναι 5 χρονών άρα μου φαίνεται λίγο παράξενο να υπάρχει το θέμα μέσα. Ευχαριστώ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
GooFysGR Δημοσ. 15 Μαρτίου 2020 Share Δημοσ. 15 Μαρτίου 2020 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα, μπορείς να στείλεις ενα printscreen με τα στατιστικά της γραμμής σου απο το Router? Υποθέτοντας πως έχεις ήδη δοκιμάσει τα βασικά (επανεκκίνηση του Router, να βάλεις μόνο το router απευθείας πάνω στη γραμμή αφού αποσυνδέσεις ό,τι άλλες συσκευές έχεις στις γραμμές, κτλ), σου προτείνω να δοκιμάσεις τα παρακάτω: 1. Να απομονώσεις τις διακλαδώσεις από το βασικό μπριζάκι του σπιτιού σου, όπου έρχονται το/τα τηλεφωνικά ζεύγη από την διακλάδωση της πολυκατοικίας και να συνδέσεις το router απευθείας πάνω στο ενεργό ζεύγος που έρχεται στο διαμέρισμα - απευθείας στο ζεύγος ώστε να αποκλείσεις και το ενδεχόμενο να έχει κάποιο θέμα το μπριζάκι, το οποίο είναι μάλλον απίθανο, αλλά ποτέ δεν ξέρεις (με προσοχή ώστε να μπορέσεις μετά να ξανακάνεις τις συνδέσεις όπως ήταν ώστε να δουλεύουν τα υπόλοιπα μπριζάκια του διαμερίσματος, ειδικά στην περίπτωση που τα χρησιμοποιείς). 2. Στην περίπτωση που το παραπάνω βήμα που δεν είχε αποτέλεσμα (πολύ πιθανό καθώς είναι νέο το διαμέρισμα όπως είπες), το επόμενο βήμα θα ήταν να βρεις το ενεργό ζεύγος σου από την διακλάδωση του σπιτιού/πολυκατοικίας και να συνδέσεις το router απευθείας πάνω να δεις πως θα συγχρονίσει εκεί. *Αν στο κουτί διακλάδωσης συγχρονίζει σε υψηλή ταχύτητα, ενώ στο βήμα #1 δεν είδες διαφορά στην ταχύτητα συγχρονισμού μετά την απευθείας σύνδεση του Router στο ενεργό ζεύγος, προφανώς έχεις θέμα στην καλωδίωση προς το διαμέρισμα. *Αν και στο κουτί διακλάδωσης συγχρονίζει σε χαμηλή ταχύτητα, φωνάζεις άφοβα τον τεχνικό της Forthnet, καθώς πιθανότατα το πρόβλημα βρίσκεται ακόμα πιο "πίσω" και σίγουρα εμπίπτει σε αρμοδιότητα της εταιρείας η αποκατάσταση του προβλήματος, και όχι δικής σου. Επειδή και τα 2 βήματα απαιτούν αρκετό χρόνο και υπάρχει το ρίσκο αν δεν είσαι σχετικά εξοικειωμένος να τα κάνεις μούτι και να καταλήξεις στο να μπερδέψεις τις καλωδιώσεις όλων των διαμερισμάτων στην χειρότερη περίπτωση (αν πρόκειται για πολυκατοικία), αν δεν είσαι σίγουρος πως το κατέχεις, καλύτερα να φωνάξεις τον τεχνικό τους και απλά να επιμείνεις να τσεκάρει εκτός από την ταχύτητα που φτάνει στο διαμέρισμά σου, και την ταχύτητα που φτάνει στο BOX ή τουλάχιστον στο κουτί διακλάδωσης του κτηρίου σου. Είχα το ίδιο πρόβλημα μέχρι πριν 2 βδομάδες, οπότε και ήρθε τεχνικός (Cosmote), κατέληξε στο πόρισμα πως φταίει η καλωδίωση του διαμερίσματος, αλλά μου έκανε την "χάρη" να ζητήσει αντικατάσταση του καλωδίου που έρχεται απο το box της κολώνας (στην προκειμένη περίπτωση του απέναντι κτηρίου) προς την πολυκατοικία μας. Τελικά αποδείχθηκε πως αυτό έφταιγε καθώς μόλις έφυγε ο εργολάβος που το αντικατέστησε, συγχρόνισα ξανά σε full ταχύτητες, και ο θόρυβος της γραμμής έπεσε σε νορμάλ επίπεδα. Βέβαια, δεν σημαίνει πως όλες οι περιπτώσεις είναι ίδιες, απλά σου έγραψα τα βήματα που θα ακολουθούσα εγώ μετά την πρόσφατη εμπειρία μου, και αφού είχα αποκλείσει το ενδεχόμενο να υπάρχει θέμα με συσκευές/splitters/φίλτρα κτλ. Επεξ/σία 15 Μαρτίου 2020 από GooFysGR 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
koularasss Δημοσ. 16 Μαρτίου 2020 Μέλος Share Δημοσ. 16 Μαρτίου 2020 Καλησπέρα. Αυτά δεν είναι τα στατιστικά της γραμμής; Έχω δοκιμάσει όλα τα βασικά. Χθες πήρα την τεχνική υποστήριξη. Πριν τους πάρω τηλ εκεί που λέει SN Marging (Up/Down) είμαι σχεδόν σίγουρος ότι ήταν 7.3/8.3 και το Max Bandwidth ήταν στα 5.9 και το Current Bandwidth ήταν κάπου στα 5.1-5.2. Ο υπάλληλος που μίλησα μου είπε ότι κανονικά θα έπρεπε να έχω 11-12 και έτσι είπα να κανονίσω αν είναι ραντεβού με τεχνικό. Μόλις τελειώσαμε την κλήση μπήκα και είδα ότι η ταχύτητα είχε ανέβει σε αυτή που είναι τώρα στη φώτο. Το SN Marging τι καθορίζει; Αν ξαναπέσει η ταχύτητα θα καλέσω τεχνικό και θα κάνω αυτό που μου είπες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Aggelos_INSM Δημοσ. 16 Μαρτίου 2020 Share Δημοσ. 16 Μαρτίου 2020 (επεξεργασμένο) 18 ώρες πριν, GooFysGR είπε Καλησπέρα, μπορείς να στείλεις ενα printscreen με τα στατιστικά της γραμμής σου απο το Router? Υποθέτοντας πως έχεις ήδη δοκιμάσει τα βασικά (επανεκκίνηση του Router, να βάλεις μόνο το router απευθείας πάνω στη γραμμή αφού αποσυνδέσεις ό,τι άλλες συσκευές έχεις στις γραμμές, κτλ), σου προτείνω να δοκιμάσεις τα παρακάτω: 1. Να απομονώσεις τις διακλαδώσεις από το βασικό μπριζάκι του σπιτιού σου, όπου έρχονται το/τα τηλεφωνικά ζεύγη από την διακλάδωση της πολυκατοικίας και να συνδέσεις το router απευθείας πάνω στο ενεργό ζεύγος που έρχεται στο διαμέρισμα - απευθείας στο ζεύγος ώστε να αποκλείσεις και το ενδεχόμενο να έχει κάποιο θέμα το μπριζάκι, το οποίο είναι μάλλον απίθανο, αλλά ποτέ δεν ξέρεις (με προσοχή ώστε να μπορέσεις μετά να ξανακάνεις τις συνδέσεις όπως ήταν ώστε να δουλεύουν τα υπόλοιπα μπριζάκια του διαμερίσματος, ειδικά στην περίπτωση που τα χρησιμοποιείς). 2. Στην περίπτωση που το παραπάνω βήμα που δεν είχε αποτέλεσμα (πολύ πιθανό καθώς είναι νέο το διαμέρισμα όπως είπες), το επόμενο βήμα θα ήταν να βρεις το ενεργό ζεύγος σου από την διακλάδωση του σπιτιού/πολυκατοικίας και να συνδέσεις το router απευθείας πάνω να δεις πως θα συγχρονίσει εκεί. *Αν στο κουτί διακλάδωσης συγχρονίζει σε υψηλή ταχύτητα, ενώ στο βήμα #1 δεν είδες διαφορά στην ταχύτητα συγχρονισμού μετά την απευθείας σύνδεση του Router στο ενεργό ζεύγος, προφανώς έχεις θέμα στην καλωδίωση προς το διαμέρισμα. *Αν και στο κουτί διακλάδωσης συγχρονίζει σε χαμηλή ταχύτητα, φωνάζεις άφοβα τον τεχνικό της Forthnet, καθώς πιθανότατα το πρόβλημα βρίσκεται ακόμα πιο "πίσω" και σίγουρα εμπίπτει σε αρμοδιότητα της εταιρείας η αποκατάσταση του προβλήματος, και όχι δικής σου. Επειδή και τα 2 βήματα απαιτούν αρκετό χρόνο και υπάρχει το ρίσκο αν δεν είσαι σχετικά εξοικειωμένος να τα κάνεις μούτι και να καταλήξεις στο να μπερδέψεις τις καλωδιώσεις όλων των διαμερισμάτων στην χειρότερη περίπτωση (αν πρόκειται για πολυκατοικία), αν δεν είσαι σίγουρος πως το κατέχεις, καλύτερα να φωνάξεις τον τεχνικό τους και απλά να επιμείνεις να τσεκάρει εκτός από την ταχύτητα που φτάνει στο διαμέρισμά σου, και την ταχύτητα που φτάνει στο BOX ή τουλάχιστον στο κουτί διακλάδωσης του κτηρίου σου. Είχα το ίδιο πρόβλημα μέχρι πριν 2 βδομάδες, οπότε και ήρθε τεχνικός (Cosmote), κατέληξε στο πόρισμα πως φταίει η καλωδίωση του διαμερίσματος, αλλά μου έκανε την "χάρη" να ζητήσει αντικατάσταση του καλωδίου που έρχεται απο το box της κολώνας (στην προκειμένη περίπτωση του απέναντι κτηρίου) προς την πολυκατοικία μας. Τελικά αποδείχθηκε πως αυτό έφταιγε καθώς μόλις έφυγε ο εργολάβος που το αντικατέστησε, συγχρόνισα ξανά σε full ταχύτητες, και ο θόρυβος της γραμμής έπεσε σε νορμάλ επίπεδα. Βέβαια, δεν σημαίνει πως όλες οι περιπτώσεις είναι ίδιες, απλά σου έγραψα τα βήματα που θα ακολουθούσα εγώ μετά την πρόσφατη εμπειρία μου, και αφού είχα αποκλείσει το ενδεχόμενο να υπάρχει θέμα με συσκευές/splitters/φίλτρα κτλ. Παιδια , ξερει κανεις να μου πει αν τα στατιστικα της γραμμης μου είναι καλα και αν βαλω vdsl ποσο περιπου θα πιανω; Ευχαριστω (Πιανω 12mbps αυτη τη στιγμη) Επεξ/σία 16 Μαρτίου 2020 από Aggelos_INSM Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bblaw20 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2020 Share Δημοσ. 16 Μαρτίου 2020 3 ώρες πριν, koularasss είπε Καλησπέρα. Αυτά δεν είναι τα στατιστικά της γραμμής; Έχω δοκιμάσει όλα τα βασικά. Χθες πήρα την τεχνική υποστήριξη. Πριν τους πάρω τηλ εκεί που λέει SN Marging (Up/Down) είμαι σχεδόν σίγουρος ότι ήταν 7.3/8.3 και το Max Bandwidth ήταν στα 5.9 και το Current Bandwidth ήταν κάπου στα 5.1-5.2. Ο υπάλληλος που μίλησα μου είπε ότι κανονικά θα έπρεπε να έχω 11-12 και έτσι είπα να κανονίσω αν είναι ραντεβού με τεχνικό. Μόλις τελειώσαμε την κλήση μπήκα και είδα ότι η ταχύτητα είχε ανέβει σε αυτή που είναι τώρα στη φώτο. Το SN Marging τι καθορίζει; Αν ξαναπέσει η ταχύτητα θα καλέσω τεχνικό και θα κάνω αυτό που μου είπες. Με τετοιο attenuation θα επρεπε να πιανεις παραπανω. Και επισης βλεπω παρα πολλα CRC. Σιγουρα κατι δεν παει καλα. Θελει τεχνικο οπωσδηποτε. 2 ώρες πριν, Aggelos_INSM είπε Παιδια , ξερει κανεις να μου πει αν τα στατιστικα της γραμμης μου είναι καλα και αν βαλω vdsl ποσο περιπου θα πιανω; Ευχαριστω (Πιανω 12mbps αυτη τη στιγμη) Αμα δεν αλλαξει το attenuation οταν σε γυρισουν σε VDSL μπορει και 100αρι ανετα αμα δεν ειναι πολυ φορτωμενη η καμπινα.. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
koularasss Δημοσ. 16 Μαρτίου 2020 Μέλος Share Δημοσ. 16 Μαρτίου 2020 50 λεπτά πριν, bblaw20 είπε Με τετοιο attenuation θα επρεπε να πιανεις παραπανω. Και επισης βλεπω παρα πολλα CRC. Σιγουρα κατι δεν παει καλα. Θελει τεχνικο οπωσδηποτε. Αμα δεν αλλαξει το attenuation οταν σε γυρισουν σε VDSL μπορει και 100αρι ανετα αμα δεν ειναι πολυ φορτωμενη η καμπινα.. Το πρόβλημα καταλαβαίνεις αν προέρχεται από κάποια βλάβη στο σπίτι ή εκτός σπιτιού; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
GooFysGR Δημοσ. 16 Μαρτίου 2020 Share Δημοσ. 16 Μαρτίου 2020 (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, koularasss είπε Καλησπέρα. Αυτά δεν είναι τα στατιστικά της γραμμής; Έχω δοκιμάσει όλα τα βασικά. Χθες πήρα την τεχνική υποστήριξη. Πριν τους πάρω τηλ εκεί που λέει SN Marging (Up/Down) είμαι σχεδόν σίγουρος ότι ήταν 7.3/8.3 και το Max Bandwidth ήταν στα 5.9 και το Current Bandwidth ήταν κάπου στα 5.1-5.2. Ο υπάλληλος που μίλησα μου είπε ότι κανονικά θα έπρεπε να έχω 11-12 και έτσι είπα να κανονίσω αν είναι ραντεβού με τεχνικό. Μόλις τελειώσαμε την κλήση μπήκα και είδα ότι η ταχύτητα είχε ανέβει σε αυτή που είναι τώρα στη φώτο. Το SN Marging τι καθορίζει; Αν ξαναπέσει η ταχύτητα θα καλέσω τεχνικό και θα κάνω αυτό που μου είπες. Όπως σωστά παρατήρησε και ο bblaw20, εκτός απο πολύ "θόρυβο" έχεις και πάρα πολλά errors.. Σίγουρα κάπου υπάρχει θέμα, αλλά μόνο με τα στατιστικά δε μπορείς με βεβαιότητα να πεις αν το πρόβλημα είναι στην καλωδίωση του διαμερίσματος ή πιο πίσω, θέλει troubleshooting και μετρήσεις οπωσδήποτε. Ενδεικτικά παρακάτω τα στατιστικά της γραμμής μου όσο είχα το πρόβλημα: Και πως έφτιαξε μετά: Επεξ/σία 16 Μαρτίου 2020 από GooFysGR Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Aggelos_INSM Δημοσ. 16 Μαρτίου 2020 Share Δημοσ. 16 Μαρτίου 2020 4 ώρες πριν, bblaw20 είπε Με τετοιο attenuation θα επρεπε να πιανεις παραπανω. Και επισης βλεπω παρα πολλα CRC. Σιγουρα κατι δεν παει καλα. Θελει τεχνικο οπωσδηποτε. Αμα δεν αλλαξει το attenuation οταν σε γυρισουν σε VDSL μπορει και 100αρι ανετα αμα δεν ειναι πολυ φορτωμενη η καμπινα.. Δεν σου φαινεται πολυ περιεργο ομως που πιανω μονο 12mbps και πως ειναι κλειδωμένο στα 15.8; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SilverVAR Δημοσ. 16 Μαρτίου 2020 Share Δημοσ. 16 Μαρτίου 2020 Γενικό πρόβλημα στη nova φαίνεται να είναι λόγο του ιου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Aggelos_INSM Δημοσ. 17 Μαρτίου 2020 Share Δημοσ. 17 Μαρτίου 2020 23 ώρες πριν, bblaw20 είπε Με τετοιο attenuation θα επρεπε να πιανεις παραπανω. Και επισης βλεπω παρα πολλα CRC. Σιγουρα κατι δεν παει καλα. Θελει τεχνικο οπωσδηποτε. Αμα δεν αλλαξει το attenuation οταν σε γυρισουν σε VDSL μπορει και 100αρι ανετα αμα δεν ειναι πολυ φορτωμενη η καμπινα.. Ανέβηκε το Attenuation σε 8.4/9 dB ετσι στο ακυρο και τωρα το ιντερνετ σερνεται (ακομα ADSL ειμαι) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις