Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
37 λεπτά πριν, Rizogalos είπε

Πολύ δύσκολο να τα παίρνεις όλα στα σοβαρά και να είσαι ο πιο έξυπνος της παρέας 😁😁

 

Ποιοτικό σχόλιο, καλοδεχουμενο. ❤️

  • Thanks 2
  • Απαντ. 42
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

προφάσεις εν αμαρτίαις, μέσα στη σαρακοστή:

On 15/03/2020 at 13:59, trib said:

... Πλέον, δεν είναι μόνο τα ΕΛΤΑ που εξυπηρετούν αλληλογραφία αλλά και δεκάδες άλλες εταιρίες ταχυμεταφορών που μάλιστα αντιμετωπίζουν προβλήματα τόσο στην αποστολή όσο και στην τιμολόγηση των δεμάτων.

Με τους ταχυδρομικούς κωδικούς να είναι συχνό φαινόμενο πλέον να αφορούν μεγαλύτερες εκτάσεις, οι εταιρίες δεν μπορούν να γνωρίζουν τα ακριβή χιλιόμετρα που πρέπει να διανύσουν, με αποτέλεσμα η τιμολόγηση κυρίως στις αγροτικές περιοχές να γίνεται κατ’ εκτίμηση.  Η αναμόρφωση των ΤΚ αναμένεται ότι θα δώσει τη δυνατότητα για πιο διαφανής τιμολόγηση. ...

Οι δεκάδες άλλες εταιρείες ταχυμεταφορών αν δεν ξέρουν να υπολογίσουν τα χιλιόμετρα να κλείσουν, τέλος, τελεία, full stop και period.
Σιγά μην τους πείραξε η κατ' εκτίμηση τιμολόγηση...
.
Η όλη ιστορία με τα ΕΛΤΑ μυρίζει πώληση με τίμημα 1€ ή άντε ΣΔΙΤ, οι ταχυδρομικοί κώδικες από 00001 έως και 99999 μια χαρά επαρκούν για χώρα 132,000 km2.
.
Αν χωρίσουμε όλη την τη χώρα σε 99,999 τετράγωνα βγαίνει έκταση ~1.32 km2/τετράγωνο.
Αυτό φτάνει για να έχει και το τελεταίο μαντρί ή στρούγκα δικό του Τ.Κ.
Στην πράξη τα τετράγωνα θα είναι πολύ μικρότερα διότι μέσα στα 132,000 km2 περιλαμβάνονται βουνά, λαγκάδια, ποτάμια, πεδιάδες, καμένα δάση, χωματερές, όλη η επικράτεια.
.
Ας ξανασχεδιάσουν αν θέλουν τους κώδικες κατά πως νομίζουν, ας προσθέσουν γράμματα, ιδεογράμματα, ιερογλυφικά σύμβολα και ότι άλλο θέλουν, αρκεί η μελέτη για τους νέους ΤΚ να μην κοστιζει 50εκ € και άλλα τόσα η εφαρμογή της.
Σε περίπτωση που θα χαρίσουν τα ΕΛΤΑ σε κάποιο μαρινάκι ή άλλο γατάκι τότε το άλλο γατάκι να πληρώσει και για την μελέτη+εφαρμογή της. Εννοείται από την τσέπη του και όχι από τον προϋπολογισμό ή τραπεζικό δάνειο  στυλ φορθνετ.
.
Καλύτερα ο σχεδιασμός/μελέτη (αν γίνει, αν χρειάζεται) να γίνει μέσα στα ΕΛΤΑ από παλιά στελέχη, αν έχει μείνει κανένας.

Επεξ/σία από eyw
spelling
  • Like 3
Δημοσ.
3 ώρες πριν, armagedwnn είπε

Και όμως αυτό ισχύει. Αν μένεις σε κάποιο χωριό της επαρχίας, μπορεί να έχεις τον ίδιο Τ.Κ. με κάποιο άλλο, αλλά η απόσταση να είναι μεγάλη ανάμεσα τους. Οπότε με τον Τ.Κ. μία μεταφορική να μην μπορεί να υπολογίσει τα έξοδα μεταφοράς.

Υ.Γ.: Συγκεκριμένα έτσι είναι το χωριό από εκεί που κατάγομαι, ο Τ.Κ. είναι του διπλανού χωριού, αλλά πρέπει να ανέβεις και να κατέβεις ένα τεράστιο βουνό για να φτάσεις στο δικό μου.

Το σύστημα φτιάχτηκε πολύ παλιότερα με διαφορετικές ανάγκες. Σήμερα δεν σε καλύπτει όχι γιατί δεν φτάνουν τα ψηφία αλλά γιατί δεν ήταν σχεδιασμένο με ακρίβεια ειδικά στα χωριά της επαρχίας. Σήμερα τα περισσότερα σαϊτ βάζεις τον Τ.Κ. και υπολογίζουν αυτόματα τα έξοδα. Στην Ελλάδα δεν μπορεί να γίνει αυτό (έγραψα παραπάνω το χωριό που κατάγομαι έχει αυτό το θέμα).

Στην Γερμανία δεν έχει επαρχία; Δεν έχει χωριά;

Είναι τριπλάσια σε έκταση από την Ελλάδα και με οχταπλάσιο πληθυσμό. Αυτοί πως τα κατάφεραν με 5ψήφιο σύστημα;

Τα βουνά μας είναι το πρόβλημα; Στην Ελβετία, Αυστρία που είναι και αυτές πως το κάνουν;

Μήπως θα πρέπει να αναπροσαρμοστούν τα γεωγραφικά όρια των περιοχών;
Έχουν εξαντληθεί όλα τα 5ψήφια νούμερα για τις περιοχές; Χλωμό.

Και σιγά που το πρόβλημα τους είναι να γίνεται σωστή τιμολόγηση στην αραιοκατοικημένη ελληνική επαρχία. Ο μεγάλος όγκος των εργασιών τους είναι στις πόλεις και μεταξύ των πόλεων.

Δημοσ.

Αυτά τους μάραναν και εκεί είναι το πρόβλημα στην Ελλάδα...!!!
Και πες να αναβαθμίσουν τους ΤΚ... εδώ δεν πατάει δέμα και αποστολή  με το παλιό σύστημα, με την καραμέλα οτι δεν σε βρήκαν χωρίς κανένα χαρτάκι ειδοποίησης, θα σου έρχεται με το καινούργιο;;;
Αλλά για κάτι τέτοια ούτε λόγος από την ΕΕΤΤ... οι ΤΚ τους πείραξαν!!!
Μια ζωή μπανανία σε όλα...!!!

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Aurumnus είπε

Στην Γερμανία δεν έχει επαρχία; Δεν έχει χωριά;

Είναι τριπλάσια σε έκταση από την Ελλάδα και με οχταπλάσιο πληθυσμό. Αυτοί πως τα κατάφεραν με 5ψήφιο σύστημα;

Τα βουνά μας είναι το πρόβλημα; Στην Ελβετία, Αυστρία που είναι και αυτές πως το κάνουν;

Μήπως θα πρέπει να αναπροσαρμοστούν τα γεωγραφικά όρια των περιοχών;
Έχουν εξαντληθεί όλα τα 5ψήφια νούμερα για τις περιοχές; Χλωμό.

Και σιγά που το πρόβλημα τους είναι να γίνεται σωστή τιμολόγηση στην αραιοκατοικημένη ελληνική επαρχία. Ο μεγάλος όγκος των εργασιών τους είναι στις πόλεις και μεταξύ των πόλεων.

Είσαι ταχυδρόμος σε αυτές τις χώρες και γνωρίζεις ότι το σύστημα τους δεν έχει πρόβλημα;

Εσείς όλοι που γράφεται συνεχώς για το πως άλλες Ευρωπαϊκές χώρες το κάνουν σωστά χωρίς να γνωρίζεται. Το πιο πιθανό είναι να έχουν παρόμοια προβλήματα.

Επειδή δεν είναι αυτό το θέμα δεν ξέρω αν εξαντλήθηκαν τα νούμερα, αλλά γνωρίζω ότι μέσω του Τ.Κ. είναι δύσκολο με τα σημερινά δεδομένα να υπολογίσει μια μεταφορική το κόστος.

Τέλος η Ελλάδα παρ' όλο που είναι μικρότερη σε έκταση και έχει μικρότερο πληθυσμό έχει πολύ πιο δύσκολη γεωμορφολογία από όλες τις προαναφερθείσες.

Δημοσ.

το προβλημα ειναι δηλαδη ο ΤΚ ...αντι να φτιαξουν τα ΕΛΤΑ τις υπηρεσιες τους ..κοιταζουν τα άστρα ....το ιδιο ισχυει και για τα κουριερ στην ελλαδα ...απο παπατζες ολοι πρωτοι ,απο δουλεια τελευταιοι !!

  • Super Moderators
Δημοσ.
34 minutes ago, georgetsl said:

το προβλημα ειναι δηλαδη ο ΤΚ ...αντι να φτιαξουν τα ΕΛΤΑ τις υπηρεσιες τους ..κοιταζουν τα άστρα ....το ιδιο ισχυει και για τα κουριερ στην ελλαδα ...απο παπατζες ολοι πρωτοι ,απο δουλεια τελευταιοι !!

Γιατί τα ΕΛΤΑ θα αλλάξουν τον ΤΚ?  Η διαβούλευση είναι της ΕΕΤΤ...

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, georgetsl είπε

το προβλημα ειναι δηλαδη ο ΤΚ ...αντι να φτιαξουν τα ΕΛΤΑ τις υπηρεσιες τους ..κοιταζουν τα άστρα ....το ιδιο ισχυει και για τα κουριερ στην ελλαδα ...απο παπατζες ολοι πρωτοι ,απο δουλεια τελευταιοι !!

Είναι ένα πρόβλημα ναι. Στην επαρχεία υπάρχουν πολλά προβλήματα μερικές φορές. Δεν διαφωνούμε για τις εταιρίες κούριερ η τα ΕΛΤΑ. Αλλά εδώ αναφέρουμε ένα άλλο πρόβλημα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
51 λεπτά πριν, ThReSh είπε

Γιατί τα ΕΛΤΑ θα αλλάξουν τον ΤΚ?  Η διαβούλευση είναι της ΕΕΤΤ...

Τέτοιες διαβουλεύσεις (!)  και σχεδιασμοί, δεν γίνονται ερήμην του καθολικού παρόχου, δηλαδή των ΕΛΤΑ!  Το' να χέρι νίβει τ' άλλο, και τα δυο το πρόσωπο.  Κατά τη γνώμη μου (ο ανασχεδιασμός των ταχ. κωδικών) είναι για αυτό που σκέφτηκαν εδώ μέσα οι περισσότεροι.  ΔΕΝ ΜΑΣΑΜΕ.  Η κατεύθυνση των μελετών της ΕΕΤΤ είναι μια μόνο διεύθυνση: Το πούλημα των ΕΛΤΑ, έστω και με 1 ευρώ - και η ίδρυση νέου κρατικού παρόχου, όπως ακριβώς των αμερικάνικων (κρατικών) ταχυδρομικών υπηρεσιών, με 3-4 υπαλλήλους σε κάθε νομό... όπου το "ταχυδρομικό αντικείμενο" να φτάνει μετά από 15 μέρες - ένα μήνα, αλλά να κοστίζει 0,01 του ευρώ. Ακόμα και οι "πρόσκοποι" να το αναλάβουν, θα είναι πιο ωφέλιμο κοινωνικά. Πόσοι πλέον κάτοικοι της Ελλάδας, μένουν σε απομακρυσμένους οικισμούς; Κι ας αφήσει τις πόλεις για επενδύσεις ιδιωτών σε ταχυδρομικές υπηρεσίες. Τα ΕΛΤΑ παραμένουν σήμερα, μόνο για το πολιτικό κόστος των 7-8.000 υπαλλήλων του.  Όσον αφορά το ενδιαφέρον τους για την υπηρεσία τους, θα πω αυτό: Για αρκετά χρόνια, τη διεύθυνση elta.gr την είχε κατοχυρωμένη υπέρ του, κάποιος ιδιώτης (επιχείρηση, που ταίριαζαν τα αρχικά της, νόμιμα). Αυτό δίνει το δικαίωμα να κρίνουμε τους υπεύθυνους των ΕΛΤΑ, για το πόσο μακριά στο μέλλον, βλέπουν. Οι κωδικοί μας μάραναν!  Σήμερα - δεν έχουν λόγο ύπαρξης πλέον τα ΕΛΤΑ (και οι κούριερ ακόμη ακόμη), διότι δεν υπάρχει ταχυδρομικό έργο, όπως αυτό του προηγούμενου αιώνα. Το γράμμα αντικαταστάθηκε και με το νόμο, με το e-mail. Σε λίγα χρόνια, θα διαδοθούν και οι υπηρεσίες drones, στην υπηρεσία λιανικού εμπορίου (όπως έδειξε το δρόμο η amazon), οπότε θα κινδυνεύσουν και οι συμβατικές εταιρείες κούριερ! Υπάρχει λοιπόν διαρκής κινητικότητα και μετεξέλιξη στο χώρο αυτό,  με όρους σκληρότητας. Δεν αντέχουν σε αυτό τα ΕΛΤΑ.

Όμως.... σε όλους τους νομούς τα ΕΛΤΑ έχουν ιδιόκτητα συνήθως ακίνητα, μεσαίας επιφάνειας, με θέσεις πάρκινγγκ - σε στρατηγικά σημεία αυτών των πόλεων (κέντρο συνήθως κάθε συνοικίας-μικρού τοπικού δήμου). Αν τα πάρει ένας "Μαρινάκης", και πουλάει μέσω αυτών κάτι που είναι επικαιρο προϊόν...  θα μαζέψει όλο το "χαρτί"!!!!!

 

Επεξ/σία από testit
Δημοσ.
Στις 16/3/2020 στις 1:39 ΜΜ, armagedwnn είπε

 

Και όμως αυτό ισχύει. Αν μένεις σε κάποιο χωριό της επαρχίας, μπορεί να έχεις τον ίδιο Τ.Κ. με κάποιο άλλο, αλλά η απόσταση να είναι μεγάλη ανάμεσα τους. Οπότε με τον Τ.Κ. μία μεταφορική να μην μπορεί να υπολογίσει τα έξοδα μεταφοράς.

Υ.Γ.: Συγκεκριμένα έτσι είναι το χωριό από εκεί που κατάγομαι, ο Τ.Κ. είναι του διπλανού χωριού, αλλά πρέπει να ανέβεις και να κατέβεις ένα τεράστιο βουνό για να φτάσεις στο δικό μου.

Δεν έχουν καμία σχέση οι σκ**τά μεταφορικές με αυτό το σύστημα. Διάβασε λίγο καλύτερα για να το καταλάβεις.

 

Το σύστημα φτιάχτηκε πολύ παλιότερα με διαφορετικές ανάγκες. Σήμερα δεν σε καλύπτει όχι γιατί δεν φτάνουν τα ψηφία αλλά γιατί δεν ήταν σχεδιασμένο με ακρίβεια ειδικά στα χωριά της επαρχίας. Σήμερα τα περισσότερα σαϊτ βάζεις τον Τ.Κ. και υπολογίζουν αυτόματα τα έξοδα.

Από την στιγμή που θα αλλάξει καλό είναι να βάλουν περισσότερα ψηφία ώστε να καλύπτει επαρκώς και στο μέλλον.

 

Τα περισσότερα site υπολογίζουν τα μεταφορικά όπως τα υπολογίζουν και οι courier .... λανθασμένα. Και εγώ βρίσκομαι στην θέση που αναφέρεις. Είμαι σε μισή ώρα απόσταση από δύο καταστήματα courier με πολύ καλό οδικό δύκτιο αλλά πολλές φορές μπαίνω σε δυσπρόσιτη γιατί ο courier δεν χαρακτηρίζει δυσπρόσιτες περιοχές αλλά ΤΚ. Ο ΤΚ υπάρχει όπως λέει και το παραπάνω άρθρο τις ανάγκες των ΕΛΤΑ έτσι ώστε να ταξινομούν την αλληλογραφία σε ένα κεντρικό ταχυδρομείο και εκείνο να φροντίζει την διανομή σε μικρότερα. Το κόστος μπορείς να το υπολογίσεις πολύ εύκολα απ τα εργαλεία που απλόχερα δίνει η Google απλόχερα. Υπάρχει ακρετή ακρίβεια στα χιλιόμετρα.

Σίγουρα οι ΤΚ δεν  εξηπειρετούν τις εταιρίες courier. Η κάθε εταιρία μπορεί να έχει ανοίξει 5 καταστήματα στον ίδιο ΤΚ. Ας κάτσει η κάθε μία για πάρτη της να χωρίσει περιοχές καταστήματος πάνω στο χάρτη και να οργανώσει τις διανομές κατά τις δικές της ανάγκες. Πάλι η Google μπορεί να βοηθήσει σε αυτό μιας και έχει με αρκετή ακρίβεια όλες τις οδούς

Τέλος δεν κάνω τα στραβά μάτια. Όντως δεν είναι όλα ρόδινα. Υπάρχουν περιοχές που ενώ είναι κοντινά στο Α κέντρο, έχουν ταχυδρομικό του Β. Αυτό θεωρώ ότι είναι πρόβλημα του ίδιου του ΕΛΤΑ να το διορθώσει αλλάζοντας στις συγκεκριμένες περιοχές ΤΚ

 

Στις 16/3/2020 στις 1:49 ΜΜ, dmans1 είπε

Καιρός ήταν. Ο δήμος μου είχε μέχρι πρόσφατα ίδιο ΤΚ με γειτονικό δήμο. Η οδός που μένω υπάρχει και στον γειτονικό δήμο. Καταλαβαίνετε το μπάχαλο που γίνονταν με την αλληλογραφία.

Όποιος έδωσε τις ονομασίες είχε έμπνευση. Αν έγινε τυχών συνένωση δόθηκε η απαραίτητη προσοχή σίγουρα. Ας αλλάξουμε ΤΚ επειδή δεν μπορούμε να διορθώσουμε την χαζομάρα αυτή.

18 ώρες πριν, armagedwnn είπε

Επειδή δεν είναι αυτό το θέμα δεν ξέρω αν εξαντλήθηκαν τα νούμερα, αλλά γνωρίζω ότι μέσω του Τ.Κ. είναι δύσκολο με τα σημερινά δεδομένα να υπολογίσει μια μεταφορική το κόστος.

 

400000 ΤΚ να βάλεις κόστος δεν πρόκειται να υπολογίσεις. Με το κόστος έχουν να κάνουν άλλοι παράγοντες, όπως τα χιλιόμετρα η τιμή του καυσίμου και η κατανάλωση, φορολογικά και ασφαλιστικά έξοδα του οχήματος κ.α.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 15/3/2020 στις 7:21 ΜΜ, testit είπε

Είχε ακουστεί τότε, ότι στάλθηκε με έξοδα των ελτα, κάποιος υπάλληλός τους στη Γαλλία, για να μελετήσει το σύστημα των γαλλικών ταχυδρομείων, ώστε όταν γυρίσει να βοηθήσει - να προτείνει στον εκσυγχρονισμό των ελληνικών ελτα.  Τα γιαλλικά ταχυδρομεία θεωρούνταν ο "πρωτοπόρος", "ο ηγέτης" στην ταχυδρομική υπηρεσία. Εξού και αρκετές λέξεις/έννοιες/όροι των ταχυδρομείων  είναι  στα γαλλικά.   Όμως, αφού εγκαταστάθηκε τότε το 5ψήφιο αριθμητικό σύστημα που πρότεινε-εισήγαγε ο τύπος, και πέρασε μια 5ετία...  στη συνέχεια τραβάει μια αγωγή στα ελτα, ισχυριζόμενος ότι όλο το στήσιμο ήταν δικό του πνευματικό προϊόν.  Και νομίζω κέρδισε την αγωγή, τα οικονόμησε!

Αυτό μπορεί να είναι και αστικός μύθος!

Τώρα που είδα αυτήν την είδηση, το μυαλό μου πήγε σε κάποια ευκαιρία κονόμας κάποιου στελέχους που είναι σε κάποιο πόστο της σχετικής υπηρεσίας ταχυδρομικών υπηρεσιών κλπ... με κομματική διασύνδεση...   διπλό όφελος. και κονομάει τοιουτοτρόπως το στέλεχος και  η κυβέρνηση πιστώνεται εκσυγχρονισμό!

Η αλήθεια είναι, πάντα με τα πρόσφατα δημοσιεύματα του τύπου, ότι το ταμείο των ΕΛΤΑ δεν μπορούσε να πληρώσει τους μισθούς του τελευταίου μήνα... ότι κάτι προσωρινό έγινε με κάποια έκτακτη ενίσχυση, αλλά δεν θα κρατήσει για πολύ!

Κι ακόμα, κάτι θυμάμαι από τα δημοσιεύματα του τελευταίου μήνα, ότι ένα υψηλόβαθμο στέλεχος, κοντά στη σύνταξη ή λίγο αφότου βγήκε, αποκαλύφθηκε ότι τσέπωσε 8 εκατ. ευρώ από το ταμείο- και την κοπάνησε!

Έτσι μπορεί η είδηση, ότι "τραβάμε μπροστά" , να είναι σκοπιμότητα θολώματος των νερών.  Αν το 1983 υπήρχε πραγματικό πρόβλημα στη διαχείριση του όγκου αλληλογραφίας και χρειαζόντουσαν εκσυγχρονιστικές αλλαγές, σήμερα το ταχυδρομικό έργο συρικνώθηκε. Μόνο οι τέως ΔΕΚΟ στέλνουν πλέον "γράμματα"  μέσω ΕΛΤΑ. Οι καθημερινοί άνθρωποι, άντε να στείλουν ένα συστημένο το χρόνο!  Στα δέματα είναι και ακριβοί και αργοί... 

Δοκίμασαν να επεκταθούν και σε άλλο εμπορικό  αντικείμενο, στην εξόφληση των λογαριασμών ΔΕΗ μέσω αυτών... πριν 3-4 χρόνια "δέμευσαν-δεν απέδωσαν τις εισπράξεις της ΔΕΗ, στη ΔΕΗ - τις κράτησαν να πληρώσουν τους μισθούς των υπαλλήλων - και κόπηκε το ρεύμα σε πολλούς καταναλωτές που πλήρωναν μέσω των ελτα.

Κακοφημίστηκε ο ΕΛΤΑ. Και δεν υπάρχει περίπτωση να ανακάμψει.  Το θέμα είναι, θα τολμήσει η κυβέρνηση να τραβήξει την πρίζα; Λίγο απίθανο!  Κι αν κλείσει, μπορεί μετά από 20 χρόνια, όταν ξαναγυρνά το αίσθημα nostalgy κάθε γενιάς, να ξαναανοίξουν σαν ΕΛΤΑ χωρίς τις κακές αναμνήσεις. ;Opvw k;anoyn oi aytokinhtobiomhxan;iew, poy anasta;inoyn pali;otera petyxhm;ena mont;ela κάθε 20 χρόνια....

υγ. κι αυτός που μιλά για κωδικούς και κωδικοποίηση ή προτυποποίηση  για την διευθυνσιοδότηση των σπιτιών, ας έχει υπόψη του ότι ο αγγλικός κώδικας ταχυδρομείων προβλέπει ως 32 χαρακτήρες σαν μέγιστη ονοματοδοσία οδού  (συμβατό αυτό με παλιότερες εκδόσεις των windows). στην ελλάδα δεν ισχύει αυτός ο περιορισμός. κάθε δήμαρχος "γουστάρει" και βαφτίζει δρόμους με 36 - 40- 50 χαρακτήρες συν τον αριθμό. άντε τώρα εσύ, να χρησιμοποιήσεις με αξιοπιστία π.χ. γα τις αγορές σου μέσω ίντερνετ!  πας και τους ζητάς προσαρμογή της ονομασίας στα 32 γράμματα, γιατί υπάρχει ζήτημα με το μέγιστο μήκος των πεδίων σε παλιαιότερες βάσεις δεδομένων... σου απαντάνε: α θα υπάρξει πρόβλημα με τα μητρώα ικα μικα ξικα ταχισνετ κλπ

Δεν μπόρεσα να διαβάσω όλο το σχόλιο... πόνεσε το δάχτυλο από το  σκρόλινγκ μέχρι να κατέβω κάτω στο τέλος...

Έκανα Like και μόνο για την υπομονή να καθίσει κάποιος να τα γράψει όλα αυτά

Επεξ/σία από thdelig
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 17/3/2020 στις 12:12 ΠΜ, ThReSh είπε

Γιατί τα ΕΛΤΑ θα αλλάξουν τον ΤΚ?  Η διαβούλευση είναι της ΕΕΤΤ...

το τελευταιο πραγμα που απασχολησε ποτε τον καταναλωτη ,ειναι το κουτακι που γραφει μεσα τον ΤΚ για την παραγγελια του ....το προβλημα μας ειναι οι υπηρεσιες αυτων που παραδιδουν το δεμα και το προβλημα τους για την παραδοση δεν ηταν ποτε ο ΤΚ ....η δικαιολογιες αυτες ,μου θυμιζουν τους μαστορες που επικαλουνται τα απιστευτα να δικαιολογησουν την ατεχνια τους ο,τι για ολα φταιει κατι αλλο πλην των ιδιων ( ο τοιχος ηταν στραβος , το πλακακι ηταν στραβο, το χρωμα ηταν φθηνο κ.α. και οταν τον τοιχο τον εφτιαξαν αυτοι και το πλακακι το εβαλαν αυτοι παλι στραβα ,εφταιγε το υπερφυσικο ) !!!

Επεξ/σία από georgetsl
  • Super Moderators
Δημοσ.
12 hours ago, georgetsl said:

το τελευταιο πραγμα που απασχολησε ποτε τον καταναλωτη ,ειναι το κουτακι που γραφει μεσα τον ΤΚ για την παραγγελια του ....το προβλημα μας ειναι οι υπηρεσιες αυτων που παραδιδουν το δεμα και το προβλημα τους για την παραδοση δεν ηταν ποτε ο ΤΚ ....η δικαιολογιες αυτες ,μου θυμιζουν τους μαστορες που επικαλουνται τα απιστευτα να δικαιολογησουν την ατεχνια τους ο,τι για ολα φταιει κατι αλλο πλην των ιδιων ( ο τοιχος ηταν στραβος , το πλακακι ηταν στραβο, το χρωμα ηταν φθηνο κ.α. και οταν τον τοιχο τον εφτιαξαν αυτοι και το πλακακι το εβαλαν αυτοι παλι στραβα ,εφταιγε το υπερφυσικο ) !!!

Καταλαβαίνω ότι εννοείς και δεν διαφωνώ ότι υπάρχει πρόβλημα, αλλά το ένα θέμα (αλλαγή ΤΚ) είναι της ΕΕΤΤ, το άλλο θέμα είναι των ΕΛΤΑ. "Μπορούν" να γίνουν και τα 2, δεν είναι αναγκαστικά το ένα ή το άλλο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...