fiwi Δημοσ. 15 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2020 2 ώρες πριν, keysmith είπε ως εκπαιδευτικός πληροφορικός και γνώστης της κατάστασης να πούμε ότι είναι πολύ δύσκολο να γίνουν αυτά τώρα (αδύνατα θα εκτιμούσα σε διάστημα μικρότερο του κλεισίματος). Τα προβλήματα επικεντρώνονται στα εξής. Σαθρή υποδομή στο sch.gr. Παρά το φιλόδοξο σχεδιασμό του και τις θεωρητικές δυνατότητές που το έχουν εμπλουτίσει δεν ανταποκρίνεται ούτε στο ελάχιστο στις ανάγκες. Και ενώ έχει (θεωρητικά) cloud δυνατότητες και εφαρμογές αυτές είναι παλαιές εκδόσεις και το χειρότερο κάθονται σε ανεπαρκείς servers και γραμμές. Το δίκτυο ανταποκρίνεται δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες του email και του web hosting των σχολείων. Για να φτιάξουμε ένα άρθρο και να ανεβάσουμε ένα έγγραφο σε ιστότοπο σχολείου θέλει υπομονή (αργεί να φορτώσει η σελίδα) και επιμονή (σπάει η σύνδεση, δεν ανταποκρίνεται το site, πατάς διαρκώς f5 μέχρι να σου κάτσει) με δωσμένο χώρο 1-2 gb ανά σχολείο το 2020. Και αυτό σε sites μηδενικής επισκεψιμότητας. Αν αποφασίσουν να συνδεθούν μαθητές και καθηγητές απλά δεν.. Οι καθηγητές δεν έχουν επ ουδενί καμία ετοιμότητα να ανταποκριθούν. Μπορεί κάποιοι να έχουν "πιστοποιήσεις" εκπαίδευσης σε τέτοια θέματα (Β επίπεδο) αλλά εκτός ότι είναι λίγοι αυτά είναι στα χαρτιά. Οι καθηγητές των περισσότοερων ειδικοτήτων (κυρίως θεωρητικοί ή/και μεγαλύτερης ηλικίας αλλά όχι μόνο) δεν μπορούν να κάνουν ούτε τα βασικά και αν βάλεις τον παράγοντα τον τεχνικό (κάτι δεν θα δουλεύει βλέπε sch) θα γίνεται ένα αλαλούμ ασχετοσύνης και αδυναμίας υποστήριξης. οι μαθητές ΔΕΝ είναι σε θέση ούτε διάθεση επίσης να ακολουθήσουν. Μπορούν να ξέρουν να κάνουν follow και Like στα κοινωνικά αλλά μέχρι εκεί. Οι περισσότεροι δεν έχουν στα αλήθεια ούτε mail (δεν ξέρουν κωδικούς και ούτε έχουν μπει ποτέ). Αν τους φτιάξεις κλειδώνονται για 2 εβδομάδες μέχρι να μάθουν να βάζουν καλά κωδικό. Ανεξικίωτοι τελείως με μεθόδους πιστοποίησης από απλά κωδικούς μέχρι 2FA ξεκλειδώματος κτλ κτλ. Υπάρχει ένα μάθημα επιλογής στα ΓΕΛ στη Α-λυκείου και είναι το μόνο που διδάσκονται μερικές δεξιότητες σε cloud services (drive, mail κτλ) αλλά για μερικές ώρες και όπως είπαμε είναι επιλογής (δλδ μία μερίδα το διδάσκεται όχι όλοι ούτε αφορά γυμνάσια, επαλ δημοτικά κτλ). Επίσης δεν γίνεται από όλους τους συναδέλφους το ίδιο δλδ δεν διδάσκονται τα ίδια πράγματα. Η οδηγία σε αυτό/για αυτό το μάθημα να χρησιμοποιηθεί το σχολικό δίκτυο είναι και αυτή αστεία καθώς αυτό δεν λειτουργεί. Συνήθως καταφεύγουμε σε google (άτυπα). Όταν τους φτιάχνεις τετοιο λογαριασμό οι περισσότεροι (όχι όλοι) εχουν απίθανα προβλήματα που δεν περιγράφονται σε αυτή την απάντηση (ξεχναν user names, passwords, δεν έχουν κινητά, έχουν κινητά με φραγμένα εισερχόμενα σμσ γιατί δεν έβαλαν κάρτα, αλλάζουν αριθμούς και δεν μπορούν να ξεκλειδώσουν τον λογαριασμό κτλ κτλ). Τους λες γράψε τους κωδικούς/φωτογράφισέ τους και μέχρι να στρώσει το θέμα περνάνε 2 εβδομάδες (μετά εντάξει κάτι γίνεται). Μη ρωτάτε γιατί δεν έιναι όλοι insomniacs, σας λέω έτσι είναι. Εξοπλισμός δεν υπάρχει σε όλα τα σπίτια. Υπάρχουν πολλές οικογένειες δεν διαθέτουν η/υ ή λαπτοπ ή ασφαλώς ευρυζωνική. Μπορεί να έχουν κάποια Mb στα κινητά τους αλλά δεν έχουν όλα ούτε την ίδια στιγμή έχουν (όλο τους τελειώνουν) και βέβαια δεν είναι λαπτοπ τα κινητά. Δεν μπορείς να τα βάλεις να διαβάσουν με τετράδια. Αν τους πεις κάνει κάτι με η/υ είναι που δε θα το κάνουν ποτέ με άπειρες δικαιολογίες (και τώρα θα έχουν και δίκαιο). Δεν έχω κινητό, έσπασε η οθόνη, χάλασε είναι στο μάστορα, δεν έχουμε τηλέφωνο δεν δεν δεν. Εδώ δεν κάνουν με φυσική παρουσία; Είναι και θέμα κουλτούρας αλλά δυστυχώς όχι μόνο δλδ όντως θα έχουν αυτά τα προβλήματα πολλοί. και μερικά ακόμα θέματα που βαριέμαι να γράφω. Αυτά τα πράγματα που θέλει το υπουργείο για να δουλέψουν πρέπει να γίνουν χωρίς πίεση της κατάστασης. Να αλλάξει το πρόγραμμα σπουδών από το γυμνάσιο και να ενσωματώσει από μικρά τα παιδιά σε τέτοιες λειτουργίες. Αλλά αυτοί όλο λένε και στο τέλος μειώνουν τις ώρες ΤΠΕ/Πληροφορικής. Όταν κάνουν πιο πολλές ώρες αρχαία και αρχαία και ιστορία και ξανά ιστορία και θρησκευτικά σε όλες τις τάξεις αλλά κάτι αστεία μονοωρα ή επιλογής μαθήματα πληροφορικής/ΤΠΕ σε 0, ή περίπου 0, υποδομή τι περιμένει το υπουργείο τώρα να συμβεί; Να τους ξελασπώσει η παρατημένη πληροφορική έτσι στα ξαφνικά και ώς "εκ θαύματος"?!? Υ.Γ. Επειδή θα ακουστούν πολλά αυτές τις μέρες προς εντυπωσιασμό μη γελιέστε. Κάποια success stories μεμονωμένων φιλότιμων πληροφορικών ή άλλων καθηγητών με συγκεκριμένες (επιλεγμένες συχνά) ομάδες μαθητών δεν είναι ούτε ο κανόνας ούτε αντιπροσωπεύει την γενική (τραγική εικόνα). Αυτά είναι για τα μάτια του κόσμου. Είμαστε ξεβράκωτοι σε αυτά τα θέματα και η "μάχη" όπως λέει η "τέχνη του πολέμου" (παλιό ασιατικό βιβλίο για τον πόλεμο) "κερδίζεται στην προετοιμασία" και όχι τη στιγμή που δίνεται. Τκτιμώ ότι αν επιχειρήσουν να το κάνουν θα εκτεθούν με την αποτυχία περισσότερο (να δεις στο μπαχαλο τι θα λένε τότε τα κανάλια). Δλδ καλύτερα αλήθεια να μην το τολμήσει το υπουργείο (τώρα κανα πιλοτικό για να ακούγεται στο κόσμο είναι άλλο θέμα αυτό θα το δείτε). Οσο για την Γ, το σχολείο ακόμα και τώρα με τα 7ωρα, οι περισσότεροι χ...σ..νο το έχουν, το κοιτάν μέσω φροντιστηρίων ή ιδιαίτερων. Δεν περιμένουν το σχολείο να τελειώσουν την ύλη. Δεν συμφωνώ με αυτό αλλά αυτή είναι πρώτα απ ολα η ψυχολογία του μαθητή και μετά συμπαρασύρει και κάποιους καθηγητές να μην ασχολούνται αν και συνήθως το προσπαθούν με λίγους μαθητές να κάνουν κάποιο μάθημα. Εύχομαι αλλά δεν προβλέπω απλά να ανοίξουν τα σχολεία σε 10 μέρες που έμειναν και μάλλον θα εφαρμοστούν οι λοιπές απόψεις αναπλήρωσης που απαιτούν φυσική παρουσία. Μήπως έχουμε τώρα την ευκαιρία να εξοικειωθούμε και από 20% να πάμε 40% τις δυνατότητες και τις γνώσεις που έχουμε, για να τις φτάσουμε στο 60% του χρόνου. Ας αρχίσουμε τώρα. 2
rafa1919 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2020 11 ώρες πριν, TopicStrarter είπε Εγώ εκει που κλαίω είναι ότι το χάλι στην παροχή internet υπηρεσιών έχει τόσο εντρυφήσει στο πετσί των παιδιών εδώ στα σχόλια που ονειρεύονται παραπάνω MB... ούτε καν σκέφτονται για GB έιναι δεδομένο στην σκέψη τους ότι η οποιαδήποτε υπηρεσία θα αφορά MB λες και είμαστε στα 90's κλαυσίγελος :') Πόσο μα πόσο συμφωνώ να ήξερες αγαπητέ φίλε... 😞
keysmith Δημοσ. 15 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2020 1 ώρα πριν, fiwi είπε Μήπως έχουμε τώρα την ευκαιρία να εξοικειωθούμε και από 20% να πάμε 40% τις δυνατότητες και τις γνώσεις που έχουμε, για να τις φτάσουμε στο 60% του χρόνου. Ας αρχίσουμε τώρα. δεν γίνεται με κλειστά σχολεία, στο υπογράφω.. εγραψα τους λόγους. Πρώτα απ' όλα θέλει υλικό που δεν έχει. Να το στίσει μόνο θέλει μήνες. Οι μαθητές αδιαφορούν και δεν μαζεύονται να εκπαιδευτούν. Εκτιμώ μόνο "case steadies" που θα δείχνουν ψευδο success stories θα υπάρχουν για να μην λέει η κοινωνία. Δλδ θα υπάρχει κάπου μια πλατφόρμα με παράκληση στους μαθητές να συνδεθούν. Πιο εφικτό, ρεαλιστικό, και να λειτουργεί είναι να φτιάξουν τα μαθήματα σε youtube κεφάλαιο προς κεφάλαιο κάπου κεντρικά. να τα ανεβάσουν και τα έγγραφα σε κανα google drive (για΄τι το sch.gr άσ'το) και αυτό.. Αλλά αυτά (που έπρεπε ήδη να υπάρχουν) δεν έχουν γίνει ούτε τα καλά χρόνια. Πως θα προλάβουν για 14 μέρες ή 30 μέρες που θα είναι κλειστά τα σχολεία. Αν είναι να μην ανοίξουν φέτος αλλάζει το πράγμα αλλά δεν το θεωρώ πιθανό. 1
kostasgpa Δημοσ. 15 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2020 Εντάξει, ας παρατείνουν την χρονιά μέχρι τέλος Αυγούστου και ας κάνουν μάθημα και Σ/Κ για να αναπληρώσουν τις χαμένες ώρες. Αλλά τότε θα βγουν ορισμένοι εργατοπατέρες να διαμαρτύρονται που δεν μπορούν να πάνε παραλία. Ενώ τώρα που κάθονται, τηρούν σιγή ιχθύος.😆
fiwi Δημοσ. 15 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2020 6 ώρες πριν, keysmith είπε δεν γίνεται με κλειστά σχολεία, στο υπογράφω.. εγραψα τους λόγους. Πρώτα απ' όλα θέλει υλικό που δεν έχει. Να το στίσει μόνο θέλει μήνες. Οι μαθητές αδιαφορούν και δεν μαζεύονται να εκπαιδευτούν. Εκτιμώ μόνο "case steadies" που θα δείχνουν ψευδο success stories θα υπάρχουν για να μην λέει η κοινωνία. Δλδ θα υπάρχει κάπου μια πλατφόρμα με παράκληση στους μαθητές να συνδεθούν. Πιο εφικτό, ρεαλιστικό, και να λειτουργεί είναι να φτιάξουν τα μαθήματα σε youtube κεφάλαιο προς κεφάλαιο κάπου κεντρικά. να τα ανεβάσουν και τα έγγραφα σε κανα google drive (για΄τι το sch.gr άσ'το) και αυτό.. Αλλά αυτά (που έπρεπε ήδη να υπάρχουν) δεν έχουν γίνει ούτε τα καλά χρόνια. Πως θα προλάβουν για 14 μέρες ή 30 μέρες που θα είναι κλειστά τα σχολεία. Αν είναι να μην ανοίξουν φέτος αλλάζει το πράγμα αλλά δεν το θεωρώ πιθανό. Δεν είναι τόσο δύσκολο, δεν είπα να τους βάλουμε σε Microsoft Team, ας αρχίσουν με skype η Zoom. Αρχικά για μία επαφή ούτε κανονικές ώρες 45 λεπτά αλλά 30 λεπτά. Δεν χρειάζεται να είναι όλα τέλεια, θα εξοικειωθούν όλοι σε μία εβδομάδα. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η σύνδεση Internet και υπολογιστή ή Laptop ή tablet η smartphone που πρέπει να έχουν οι μαθητές και οι καθηγητές. Αν δεν το έχει η φιλόλογος ας μην κάνει δεν είναι υποχρεωτικό το τόνισε αυτό το υπουργείο ας κάνουν οι καθηγητές που μπορούν και αυτό κέρδος θα είναι. Θα πείτε ότι είμαι αισιόδοξη, ναι είμαι μέσα από δύσκολες συνθήκες μεγαλώνεις και ας είναι μόνο μία προσπάθεια που δεν θα στεφθεί από επιτυχία τουλάχιστον προασπαθήσαμε.Τα σχολεία εκτιμώ δεν θα ανοίξουν τόσο γρήγορα.
TopicStrarter Δημοσ. 15 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2020 (επεξεργασμένο) 12 ώρες πριν, keysmith είπε Επειδή θα ακουστούν πολλά αυτές τις μέρες προς εντυπωσιασμό μη γελιέστε. Κάποια success stories μεμονωμένων φιλότιμων πληροφορικών ή άλλων καθηγητών με συγκεκριμένες (επιλεγμένες συχνά) ομάδες μαθητών δεν είναι ούτε ο κανόνας ούτε αντιπροσωπεύει την γενική (τραγική εικόνα). Αυτά είναι για τα μάτια του κόσμου. Είμαστε ξεβράκωτοι σε αυτά τα θέματα και η "μάχη" όπως λέει η "τέχνη του πολέμου" (παλιό ασιατικό βιβλίο για τον πόλεμο) "κερδίζεται στην προετοιμασία" και όχι τη στιγμή που δίνεται. Ανέκαθεν στην χώρα αυτή τα success stories όσο αφορά την παιδεία ειναι προσπάθειες μεμονωμένων ατόμων που προβάλλονται σαν απόδειξη ότι το σύστημα δουλεύει ενώ στην πραγματικότητα είναι ένα μαύρο χάλι απο την σχολική εκπαίδευση έως τα πανεπιστήμια (που στις παγκόσμιες κατατάξεις είμαστε σε θέσεις 500 και κάτω άντε που και που κάποια τμήματα σε θέσεις 240 και κάτω) αλλά δείχνουν τον τάδε που δουλεύει στην NASA ή τον δείνα που διδάσκει στο Χ ξένο πανεπιστήμιο για να μας πούνε ότι το εκπαιδευτικό σύστημα δουλεύει.. αγνοώντας ότι οι άνθρωποι αυτοί ειναι απλά χαρισματικοί, πεισματάρηδες και δουλευταράδες σε βαθμούς αρκετά μεγαλύτερους απο τον μέσο όρο (ή και ευνοημένοι κοινωνικά και οικονομικά) και πως γιαυτό θα κατάφερναν παρόμοια αποτελέσματα ακόμη και αν ζούσαν στο "Ταμτούμ" ενώ παράλληλα η πλειοψηφία των αποφοίτων πασχίζει να αντεπεξέλθει σε δουλειές γραφείου ή καφετέριας ακριβώς επειδή έχει λάβει ανεπαρκείς υποδομές σε ένα σύστημα που λειτουργεί με σημειώσεις SOS και "αξιοκρατία" σε άσχετες μετρήσεις (ένα τεστ που λέμε πανελλήνιες που γίνεται μια φορά τον χρόνο και εμπεριέχει ένα σωρό παπαγαλία για άσχετα πράγματα θα αποφασίσει αν ο Γιώργος κάνει για γεωπόνος ή η Καλλιόπη για ζωγράφος) σε ένα κοινωνικό αγαθό όπως η παιδεία. Και πέρα από την φρικαλεότητα(που ονομάζουμε αξιοκρατία) του μεμονωμένου τεστ, ένα παιδί 16 ετών που δεν έχει καταλήξει καλά καλά στο αν προτιμάει την λευκή σοκολάτα από την σοκολάτα γάλακτος καλείται να αποφασίσει την σταδιοδρομία της υπόλοιπης ζωής του διαλέγοντας την κατεύθυνση του στην 2α λυκείου.. Αν δεν καταργηθούν οι πανελλήνιες, αν δεν καταργηθούν οι κατευθύνσεις δίνοντας επιλογές στο εκάστοτε παιδί σε ποια μαθήματα θέλει να δώσει βαρύτητα και την επιλογή του να αλλάξει γνώμη χωρίς να χάσει χρονιά παίρνοντας άλλα μαθήματα στην επόμενη χρονιά, αν δεν ανοίξουν τα πανεπιστήμια με παράλληλη κατάργηση των τμημάτων δίνοντας την επιλογή στους φοιτητές πάλι τι μαθήματα να παρακολουθήσουν (όπως συμβαίνει στα καλύτερα πανεπιστήμια του εξωτερικού εξάλλου) και αν δεν καταργηθούν τα κόμματα εντός πανεπιστημίων δεν πρόκειται να δούμε άσπρη μέρα στην παιδεία. Επεξ/σία 15 Μαρτίου 2020 από TopicStrarter 1
kostasgpa Δημοσ. 15 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2020 1 ώρα πριν, TopicStrarter είπε Αν δεν καταργηθούν οι πανελλήνιες, αν δεν καταργηθούν οι κατευθύνσεις δίνοντας επιλογές στο εκάστοτε παιδί σε ποια μαθήματα θέλει να δώσει βαρύτητα και την επιλογή του να αλλάξει γνώμη χωρίς να χάσει χρονιά παίρνοντας άλλα μαθήματα στην επόμενη χρονιά, αν δεν ανοίξουν τα πανεπιστήμια με παράλληλη κατάργηση των τμημάτων δίνοντας την επιλογή στους φοιτητές πάλι τι μαθήματα να παρακολουθήσουν Τι εννοείς να καταργηθούν οι πανελλήνιες και να ανοίξουν τα ΑΕΙ; 100000 πρωτοετείς Ιατρική Αθήνας; Τι είναι αυτά που διαβάζουμε.
keysmith Δημοσ. 16 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2020 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, fiwi είπε Δεν είναι τόσο δύσκολο, δεν είπα να τους βάλουμε σε Microsoft Team, ας αρχίσουν με skype η Zoom. Αρχικά για μία επαφή ούτε κανονικές ώρες 45 λεπτά αλλά 30 λεπτά. Δεν χρειάζεται να είναι όλα τέλεια, θα εξοικειωθούν όλοι σε μία εβδομάδα. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η σύνδεση Internet και υπολογιστή ή Laptop ή tablet η smartphone που πρέπει να έχουν οι μαθητές και οι καθηγητές. 😁🤣Αν δεν το έχει η φιλόλογος ας μην κάνει δεν είναι υποχρεωτικό το τόνισε αυτό το υπουργείο ας κάνουν οι καθηγητές που μπορούν και αυτό κέρδος θα είναι. Θα πείτε ότι είμαι αισιόδοξη, ναι είμαι μέσα από δύσκολες συνθήκες μεγαλώνεις και ας είναι μόνο μία προσπάθεια που δεν θα στεφθεί από επιτυχία τουλάχιστον προασπαθήσαμε.Τα σχολεία εκτιμώ δεν θα ανοίξουν τόσο γρήγορα. Φιλε μου ας γνωριστούμε. Σήμερα είμαι μάχημος (λέω 😛) πληροφορικός σε Λύκειο επαρχίας με διαπολιτισμικούς μαθητές και κάθε χρόνο φτιάχνω σε μία τάξη email και τους διδάξω (εκτός προγράμματος σε ένα βαθμό) βασικά εφόδια/χρήση δλδ σύννεφο μέχρι να μάθουν λίγο να ξέρουν τι γίνεται. Γίνεται στα πλαίσια μαθήματος Α λυκείου που είναι επιλογής γιατί δεν υπάρχει κάποιο άλλο υποχρεοτικό μάθημα να γίνει. Τυχαία στο σχολείο μου γίνεται σε όλους τους μαθητές της Α καμια 60 παδιά όλα μαζί (3 τμηματα) γιατί δεν υπάρχει άλλο μαθημα επιλογής (Αν υπήρχε θα έκανα στα 20 δλδ στο 1/3). Δεν φαντάζεσαι τι εμπειρία 😅 έχω στο ανθρώπινο δυναμικό μας και στις υποδομές του σχολικού δικτύου. Εκτός χορού πολλά τραγούδια ξέρω. αν δεν βαριέσαι δες τι "τραβάει" ένας πληροφορικός με τα σαΐνια του. Τα έγραψα, διαβασε την αρχική μου ανάρτηση. ΘΑ στα πω σε ένα μακρινάρι με μία ανάσα να "δεις" με τα μάτια μας. Για να τους φτιάξω google email με φυσική παρουσία σε 20 άτομα (όσο το τμήμα) σε ένα εργαστήριο με veyon (lab management που βλέπω τι κάνουν και συνδέομαι πάνω τους) θέλω 2 εβδομάδες να αρχίσουμε να δουλεύουμε αξιοπρεπώς χωρίς να χάνουμε 10 λεπτά να μπούμε όλοι. Αξιοπρεπως που θα πει να κλειδώνεται κάθε φορά 1-2 μαθητές (τα πρώτα μαθήματα κλειδώνονται οι μισοί οι μισοί όχι πιο λίγοι). Και όλα αυτά με μεθοδολογία πιεστική να μη γίνουν λάθη. Κατ' αρχήν δουλεύουμε σε google (με άδεια από γονείς και χρήση κινητού γιατί το σχολικό σύστημα δεν προτείνει τέτοιες τεχνολογίες που δουλεύουν και κυνηγάει με νόμο τα κινητά). Δεν δουλεύω school net γιατι δεν δουλεύει. Το δουλεύω google θα πει ότι δουλευει (μεγάλο πράγμα) και είναι πάντα εκεί με αρκετές σύγχρονες υπηρεσίες σύννεφου (mail, drive, docs, photos, blogs,)ενώ το sch.gr δεν δουλευει, δεν είναι εκεί και ας εχει στην θεωρία δυνατότητες. Εχει τις ώρες του που σέρνεται και τις ώρες του που δεν δουλεύει καθόλου. Ποτέ δεν είναι γρήγορο, ποτέ όμως. Δεν μπορείς να κάνεις μάθημα με αυτό sch.gr όταν μία στις τρεις φορές δεν είναι πανω η υπηρεσία και τις υπόλοιπες δύο σέρνεται.. Και αυτά τώρα που δεν το δουλευει ΚΑΝΕΝΑΣ πλην των απαραίτητων (ένα site σχολειου που κανένας δεν μπαίνει να το δει βέβαια για τον τύπο είναι). Για να ανεβάσω ένα Pdf στο site στο sch.gr (wordpress site που έφτιαξα και είναι και ελαφρύ σε σχέση με άλλα) κάνει ώρες κάτι να ανέβει και πολλές προσπάθειες αρκετές φορές. Εχουμε 1-2gb χώρο! Πολλές φορές ανεβάζουμε τα έγγραφα σε google drive Και βάζουμε μόνο το link στο site μας για να λειτουργεί. Το ίδιο και με τα βίντεο πάνε youtube με ενσωμάτωση στο site γιατί είναι ανέκδοτο να ανεβάσεις κάτι στο site (χώρος και ταχύτητα). Συμβαίνουν λοιπόν για να τους φτιάξω email όλα τα παράδοξα που ΔΕΝ μπορείς να φανταστεις (ούτε εγώ μέχρι να τα ζήσω και να αποκτήσω εμπειρία). Για να φτιάξεις gmail email (είπαμεθέλουμε να δουλευει να δείξουμε σύνεφο) θέλεις κινητό (και μην πεις 2ο email λέμε δεν έχουν), να πεις μερικά ψέματα για την ηλικία, να λάβεις κωδικό επαλήθευση και έτοιμοι.. ΝΑΙ ΚΑΛΑ.. ΘΑ ΘΕΛΕΣ και συ και εγώ. Αυτά στην θεωρία. Στην πράξη πάμε να δούμε τι γίνεται. α) δεν έχουν κινητό όλα. αλλα δεν έχουν μαζί τους, αλλά (λίγα) δεν έχουν καθόλου, άλλα έχουν αλλά είναι ένα άπειρο κάλος τι συμβαίνει με αυτά (αυτά που θα διηγηθώ είναι αλήθειες). Δεν λαμβάνουν σμσ επαλήθευσης γιατί ι) δεν δηλώνουν σωστό τηλέφωνο δλδ δεν ξέρουν τον αριθμό τους καθώς τους αλλάζουν συχνά (μη με ρωτάς γιατί έχουν λόγους) ιι) ξέρουν τον αριθμό τους αλλά έχουν να βάλουν κάρτα από πριν 3 μήνες και έχει ενεργοποιηθεί φραγή εισερχομένων και δεν λαμβάνουν σμσ ποτέ και ιιι δεν μπορούν να φτιάξουν αλλο email στον ίδιο γιατί έχουν φτιάξει πολλά για τα χαμένα κινητά τους στον ίδιο αριθμό και δεν θυμούνται κανένα. Εσύ ο καθηγιητής αμα δεν ξέρεις τι γίνεται (γιατί αρχικά δεν μπορείς να τα φανταστεις όλα αυτά) τραβάς τα μαλλιά σου με το τι μπορεί να γίνεται. Αυτοί που δεν έχουν αριθμό (ναι υπάρχουν) ή δεν δίνουν κινητό τους (γιατί?) λες να τους εξυπηρετήσει φίλος με δικό του κινητό (ο διπλανός δλδ να φτιάξει με τον αριθμό του 2 εμαιλ) το οποίο θα το βρεις μπροστά σου στο άλλο μάθημα που θα λείπει ο ένας και ο άλλος που δεν έχει τον αριθμό θα έχει κλειδωθεί (ως συνήθως). Φτιάχνουμε νέα google accounts για λόγους προσωπικών δεδομένων και δεν χρησιμοποιούμε αυτά από τα κινητά τους (να μην εξηγώ παραπάνω γιατί). ΟΤΑΝ κατά το registration τους λες να βρούνε login name και κωδικό (εχεις κάνει μαθημα για τον κωδικό πως πρέπει να είναι) γράφουν ότι να ναι, και μετά ξεχνάνε τα πάντα. Για να προσπεράσεις αυτό το θέμα βοηθούν τα κινητά. Τους αναγκάζεις α) να φωτογραφίσουν τη οθόνη με το user name Και τον κωδικό β) να σημειώσουν στο σημειωματάριο του κινητού τους τα στοιχεία αυτά γ) να γράψουν με στιλό σε χαρτάκι ή στο βιβλίο/τετράδιο τα στοιχεία αυτά ΜΠΑΣ και μπουν την επόμενη φορά που θα έχουν ξεχάσει τον κωδικό/username (50-50 ένα από τα δύο ή και τα δύο). Κάνεις και τα 3 όχι ένα από αυτά εκτός αν κάτι δεν γίνεται (πχ δεν έχουν κινητό ή η κάμερα είναι χαλασμένη ή δεν έχουν τετράδιο) Και ενώ έχεις κάνει τοσα πράγματα (μετά πολλά χρόνια εμπειρίας αλλιώς ξεκινας με ένα και τρως τα μούτρα σου) δεν είναι όλα ρόδινα στα επόμενα μαθήματα. Την επόμενη φορά θα παν διαφορα στραβά αφού ξεχάσαν τον κωδικό η συχνά το User name 1) θα έχουν σβήσει τις φωτογραφίες 2) δεν τα είχαν γράψει κα΄λά στο σημειωματάριο ή δεν το έκαναν καθόλου 3) δεν έχουν το τεράδιο με το χειρόγραφο μαζί ή ποτέ δεν το έγραψαν εκεί ή το έκαναν λάθος αντιγραφή ή απλά αλλάξαν κινητό ή είναι ξεφόρτιστο ή είναι στο σπίτι ή... αρχιζεις να καταλαβαίνεις τι γίνεται;; να μην σου πω τώρα τι θα γινόταν με το sch,gr.. Τιποτα από αυτά.. δεν θα φτάναμε στο μπαίνω.. (login screen).. τόσο απλά. Τωρα αυτά που λες για λαπτοπ και ιντερνετ στα σπίτια τους με κάνει να καταλάβω ότι είσαι αστικός τύπος κάποιας πόλης με μικρομεσαίο και πάνω οικογενιακό υπόβαθρο που θεωρείς πολλά δεδομένα και δεν σε κατηγορώ. Είναι όμως έτσι; ΟΧΙ.. Στην "επαρχεία" που είμαι εγώ μεγάλο ποσοστό ΔΕΝ έχει η/υ ή λαπτοπ ή ιντερνετ ή όλα μαζί. Μπορεί να είναι το 1/4 αλλά το άλλο 3/4 δεν σημαίνει ότι το έχει στα αλήθεια όπως το θες να κάνεις μάθημα (είναι του αδελφού του μπαμπά, είναι παλιό ή χαλασμένο). Τους βάζουμε σπίτι απλές εργασίες να κάνουν απλά πράγματα (κάτι σε οφις) δεν έχουν οφις (ουτε λιμπρε) δεν ξέρουν τιποτα, δεν κάνουν τίποτα. Τώρα αν ο απουσιολόγος και ο αναπληρωματικός το κάνει ή ένα τμήμα στα 9 είναι αστέρι αυτό δεν είναι κανόνας.. Είναι τύχη.. Θες τώρα να σου πω για τους καθηγητές; Ο πιο νέος είναι 40 ετών και ο πιο παλιός ας πούμε 60.. Τι να πω τώρα για τα λαπτοπ πχ του μήτσου ή της γεωργίας και τις γνώσεις τους.. Οταν θα παει το σύμπαν να συνδεθεί πάνω σε αυτό το πράγμα sch. μάντεψε τι θα γίνει. αν από θαυμα αναβαθμιστεί ο εξοπλισμός μάντεψε με αυτά που σου έγραψε τι θα γίνει στην διαχείριση του σχολείου και της τάξης. Είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα.. πίστεψέ με.. Υ.Γ. το πιθανότερο είναι ΝΑ μην χρησιμοποιηθεί το δίκτυο sch, αλλά κάποιο άλλο (ιδιωτικό) δίκτυο και πλατφορμα. Αλλά και έτσι να γίνει δε θα μπει κανένας μαθητής αν δεν υποχρεωθεί τουλάχιστον. Ξέρεις πόσα μαθήματα κάνω "μόνος" μου στην Γ λυκείου σε σημείο να μην με ακούει κανένας? τραγικό. Ευτυχώς συνήθως έχω 1-2 μαθητές να κάνω μάθημα, αλλά μην φανταστείς και αυτοί είναι στην τρελή χαρά με 7 ώρες που με βλέπουν κάθε βδομάδα. Edit: δίνει webex cisco (δλδ κάτι ιδιωτικό όχι sch και πιθανόν κάτι που δουλεύει δεν ξέρω για τις κλίμακες που το θέλουν). Παρόλα αυτά μένουν τα άλλα θέματα που εντάξει θα τα παλέψουμε με πιο δύσκολο τους μαθητές να καθίσουν να παρακολουθήσουν. Επεξ/σία 16 Μαρτίου 2020 από keysmith 3
TopicStrarter Δημοσ. 16 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2020 (επεξεργασμένο) 19 λεπτά πριν, kostasgpa είπε Τι εννοείς να καταργηθούν οι πανελλήνιες και να ανοίξουν τα ΑΕΙ; 100000 πρωτοετείς Ιατρική Αθήνας; Τι είναι αυτά που διαβάζουμε. Όχι γιατί δεν θα υπάρχει ιατρική, θα υπάρχει πανεπιστήμιο Αθηνών για παράδειγμα και οι φοιτητές που θα θελήσουν να βγουν ιατροί (αντι πχ για τεχνολόγοι τροφίμων κτλ) θα πρέπει να διαλέξουν το ανάλογο σετ μαθημάτων τώρα παίζει να διαλέξουν όλοι τα μαθήματα για να πάρουν πτυχίο ως ιατροί στο τέλος ; ναι ... αν είναι τόσο ζώα (και λόγω της πολιτισμικής κατάστασης του τόπου μας δεν το βλέπω απίθανο) θα υπάρξουν μεταβατικά προβλήματα σαν αυτό σίγουρα με την πάροδο του καιρού όμως δεν θα συμβαίνει το ίδιο και τα παιδιά μας (λόγω και των αλλαγών που ανέφερα για την 2βαθμια εκπαίδευση) θα έχουν εκτεθεί σε πράματα που κινούν το ενδιαφέρον τους μιας και θα μπορούν να πειραματιστούν με τα μαθήματα που θέλουν και θα έχουν πιο κατασταλαγμένη άποψη οπότε δεν θα έχουμε τέτοια ακραία σενάρια σαν αυτό που αναφέρεις. Και επίσης ανοιχτό πανεπιστήμιο δεν σημαίνει αβέρτα πτυχία οι 100000 που θα διαλέξουν να πάρουν μαθήματα ιατρικής Α εξαμήνου θα πρέπει και να τα περάσουν για να πάνε στο Β εξάμηνο αλλιώς δεν θα προχωρήσουν, το φιλτράρισμα θα γίνεται εκει δηλαδή δίνοντας την επιλογή για το που θες να πας όχι αφήνοντας ανοιχτές πόρτες έως το τέλος της σταδιοδρομίας. Εγώ για παράδειγμα έχω φίλο που ξεκίνησε να σπουδάζει χημεία στο Harward και κατέληξε προς το δεύτερο έτος ότι δεν τον ενδιαφέρει τόσο η έρευνα και πήρε μαθήματα νομικής χωρίς να αλλάξει εγγραφή ή να δώσει εξετάσεις απλά παίρνοντας τα μαθήματα που χρειάζεται να πάρει μέσα απο την σχολή (γιατί δεν ειναι χωρισμένες οι σχολές σε τμήματα όπως εδώ μπαίνεις στο harward και απο εκει χτίζεις τις δεξιότητες τους παίρνοντας μαθήματα) τώρα ειναι δικηγόρος με ειδίκευση στις επιστημονικές πατέντες για να έκανε το αντίστοιχο στην Ελλάδα θα έπρεπε να πετάξει τα 2 χρόνια στο χημικό σαν να είχε 0 γνώσεις, να δώσει πανελλήνιες(αρχαία κτλ ) με τα άλλα παιδάκια άλλης κατεύθυνσης και να κάνει 4 χρόνια νομική. Επεξ/σία 16 Μαρτίου 2020 από TopicStrarter 2
kostasgpa Δημοσ. 16 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2020 5 λεπτά πριν, TopicStrarter είπε Όχι γιατί δεν θα υπάρχει ιατρική, θα υπάρχει πανεπιστήμιο Αθηνών για παράδειγμα και οι φοιτητές που θα θελήσουν να βγουν ιατροί (αντι πχ για τεχνολόγοι τροφίμων κτλ) θα πρέπει να διαλέξουν το ανάλογο σετ μαθημάτων τώρα παίζει να διαλέξουν όλοι τα μαθήματα για να πάρουν πτυχίο ως ιατροί στο τέλος ; ναι ... αν είναι τόσο ζώα (και λόγω της πολιτισμικής κατάστασης του τόπου μας δεν το βλέπω απίθανο) θα υπάρξουν μεταβατικά προβλήματα σαν αυτό σίγουρα με την πάροδο του καιρού όμως δεν θα συμβαίνει το ίδιο και τα παιδιά μας (λόγω και των αλλαγών που ανέφερα για την 2βαθμια εκπαίδευση) θα έχουν εκτεθεί σε πράματα που κινούν το ενδιαφέρον τους μιας και θα μπορούν να πειραματιστούν με τα μαθήματα που θέλουν και θα έχουν πιο κατασταλαγμένη άποψη οπότε δεν θα έχουμε τέτοια ακραία σενάρια σαν αυτό που αναφέρεις. Και επίσης ανοιχτό πανεπιστήμιο δεν σημαίνει αβέρτα πτυχία οι 100000 που θα διαλέξουν να πάρουν μαθήματα ιατρικής Α εξαμήνου θα πρέπει και να τα περάσουν για να πάνε στο Β εξάμηνο αλλιώς δεν θα προχωρήσουν το φιλτράρισμα θα γίνεται εκει δηλαδή δίνοντας την επιλογή για το που θες να πας όχι αφήνοντας ανοιχτές πόρτες έως το τέλος της σταδιοδρομίας. Εγώ για παράδειγμα έχω φίλο που ξεκίνησε να σπουδάζει χημεία στο Harward και κατέληξε προς το δεύτερο έτος ότι δεν τον ενδιαφέρει τόσο η έρευνα και πήρε μαθήματα νομικής χωρίς να αλλάξει εγγραφή ή να δώσει εξετάσεις απλά παίρνοντας τα μαθήματα που χρειάζεται να πάρει μέσα απο την σχολή (γιατί δεν ειναι χωρισμένες οι σχολές σε τμήματα όπως εδώ μπαίνεις στο harward και απο εκει χτίζεις τις δεξιότητες τους παίρνοντας μαθήματα) τώρα ειναι δικηγόρος με ειδίκευση στις επιστημονικές πατέντες για να έκανε το αντίστοιχο στην Ελλάδα θα έπρεπε να πετάξει τα 2 χρόνια στο χημικό σαν να είχε 0 γνώσεις, να δώσει πανελλήνιες(αρχαία κτλ ) με τα άλλα παιδάκια άλλης κατεύθυνσης και να κάνει 4 χρόνια νομική. Τι εννοείς φιλτράρισμα στα πανεπιστήμια; Εγώ δεν εμπιστεύομαι τα ΑΕΙ να κάνουν την δουλειά των αξιοκρατικών πανελληνίων. Επίσης δεν θέλω να πλακώσουν 100000 άτομα ιατρική. Αυτό θα γίνει. Γιατροί όσοι χρειάζονται στην αγορά εργασίας, οι υπόλοιποι να μαζέψουν βρούβες ή να βρουν άλλη σχολή. Ποιότητα θέλουμε, όχι ποσότητα.
TopicStrarter Δημοσ. 16 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2020 (επεξεργασμένο) 17 λεπτά πριν, kostasgpa είπε Τι εννοείς φιλτράρισμα στα πανεπιστήμια; Εγώ δεν εμπιστεύομαι τα ΑΕΙ να κάνουν την δουλειά των αξιοκρατικών πανελληνίων. Επίσης δεν θέλω να πλακώσουν 100000 άτομα ιατρική. Αυτό θα γίνει. Γιατροί όσοι χρειάζονται στην αγορά εργασίας, οι υπόλοιποι να μαζέψουν βρούβες ή να βρουν άλλη σχολή. Ποιότητα θέλουμε, όχι ποσότητα. Είπαμε δεν υπάρχει ιατρική. Υπάρχει πανεπιστήμιο μπαίνεις στο πανεπιστήμιο και διαλέγεις μαθήματα (ιατρικής,φυσικής χημείας,ιστορίας κτλ) και πυχτίο παίρνεις ανάλογα με τις μονάδες που συγκεντρώνεις σε αυτά τα μαθήματα μαζί με κάποια ενδεχομένως απαραίτητα μαθήματα για κάποια κατεύθυνση/μαθήματα βαρύτητας. Τέλος τι πάει να πει δεν εμπιστεύεσαι τα πανεπιστήμια; αν δεν εμπιστεύεσαι τα πανεπιστήμια μας δεν εμπιστεύεσαι και τα πτυχία που δίνουν (γιατί τα δίνουν μετά απο τις εξετάσεις που βάζουν αν δεν τις περάσεις δεν σου δίνουν πτυχίο) Άρα δεν έχει νόημα γενικά να νοιάζεσαι πως θα μπει κάποιος στο πανεπιστήμιο αν δεν εμπιστεύεσαι το ίδιο το πανεπιστήμιο. τι σημασία έχει δηλαδή εφόσον δεν το εμπιστεύεσαι; Απο την άλλη εγώ μπορώ να πω δεν εμπιστεύομαι τις πανελλαδικές.. επιχείρημα ειναι αυτό; Τέλος πέραν του αμφιβόλου της αξιοκρατίας που θα μπορούσα να γράψω σελίδες για τα ψεγάδια του.. έστω ότι ειναι αξιοκρατικές οι πανελλήνιες ποιος ο λόγος να βάλεις ένα αξιοκρατικό σύστημα σε ένα δημόσιο αγαθό γιατί αυτό ειναι η παιδεία δημόσιο αγαθό... επειδή το "αξιοκρατικό" ακούγεται καλό σαν λέξη δεν σημαίνει πως έχει θέση στην επίδοση ενός δημοσίου αγαθού! Παράδειγμά και η υγεία είναι δημόσιο αγαθό. Φαντάσου να είχες να περάσεις ένα αξιοκρατικό σύστημα για να σου παραχθούν δωρεάν υπηρεσίες υγείας... Έχεις καρκίνο και θες χημειοθεραπεία; χα για να σε περάσουμε απο ένα τεστ καπνίζεις; πόσα χρόνια; -1000 μόρια ανα έτος τρως πολλά κορεσμένα λιπαρά; πόσα χρόνια -1000 μόρια δεν γυμνάζεσαι; 0 μόρια λυπάμαι η βάση για να κάνει κάποιος δωρεάν χημειοθεραπεία ειναι 3000 μόρια και εσείς έχετε 2990 μέσα απο το αξιοκρατικό σύστημα εξετάσεων που σας περάσαμε.. υπάρχουν άλλοι που προσέχουν καλύτερα την ζωή τους απο εσάς και άρα αξίζουν περισσότερο την προσοχή μας... περαστικά... Επεξ/σία 16 Μαρτίου 2020 από TopicStrarter 1
kostasgpa Δημοσ. 16 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2020 (επεξεργασμένο) 35 λεπτά πριν, TopicStrarter είπε Είπαμε δεν υπάρχει ιατρική. Υπάρχει πανεπιστήμιο μπαίνεις στο πανεπιστήμιο και διαλέγεις μαθήματα (ιατρικής,φυσικής χημείας,ιστορίας κτλ) και πυχτίο παίρνεις ανάλογα με τις μονάδες που συγκεντρώνεις σε αυτά τα μαθήματα μαζί με κάποια ενδεχομένως απαραίτητα μαθήματα για κάποια κατεύθυνση/μαθήματα βαρύτητας. Τέλος τι πάει να πει δεν εμπιστεύεσαι τα πανεπιστήμια; αν δεν εμπιστεύεσαι τα πανεπιστήμια μας δεν εμπιστεύεσαι και τα πτυχία που δίνουν (γιατί τα δίνουν μετά απο τις εξετάσεις που βάζουν αν δεν τις περάσεις δεν σου δίνουν πτυχίο) Άρα δεν έχει νόημα γενικά να νοιάζεσαι πως θα μπει κάποιος στο πανεπιστήμιο αν δεν εμπιστεύεσαι το ίδιο το πανεπιστήμιο. τι σημασία έχει δηλαδή εφόσον δεν το εμπιστεύεσαι; Απο την άλλη εγώ μπορώ να πω δεν εμπιστεύομαι τις πανελλαδικές.. επιχείρημα ειναι αυτό; Τέλος πέραν του αμφιβόλου της αξιοκρατίας που θα μπορούσα να γράψω σελίδες για τα ψεγάδια του.. έστω ότι ειναι αξιοκρατικές οι πανελλήνιες ποιος ο λόγος να βάλεις ένα αξιοκρατικό σύστημα σε ένα δημόσιο αγαθό γιατί αυτό ειναι η παιδεία δημόσιο αγαθό... επειδή το "αξιοκρατικό" ακούγεται καλό σαν λέξη δεν σημαίνει πως έχει θέση στην επίδοση ενός δημοσίου αγαθού! Παράδειγμά και η υγεία είναι δημόσιο αγαθό. Φαντάσου να είχες να περάσεις ένα αξιοκρατικό σύστημα για να σου παραχθούν δωρεάν υγειονομικές υπηρεσίες... θες εγχείρηση σκολικοιδιτη; χα για να σε περάσουμε απο ένα τεστ καπνίζεις πόσα χρόνια; -1000 μόρια ανα έτος τρώς πολλά κορεσμένα λιπαρά; πόσα χρόνια -1000 μόρια δεν γυμνάζεσαι; 0 μόρια λυπάμαι η βάση για να κάνει κάποιος δωρεάν εγχείρηση σκολικοιδιτη ειναι 3000 μόρια και εσείς έχετε 2990 μέσα απο το αξιοκρατικό σύστημα εξετάσεων που σας περάσαμε.. υπάρχουν άλλοι που προσέχουν καλύτερα την ζωή τους απο εσάς και άρα αξίζουν περισσότερο την προσοχή μας... περαστικά... Τώρα πλάκα κάνεις; Γράφουμε χωρίς νόημα τόση ώρα για να μας πεις ότι οι πανελλαδικές δεν είναι τόσο αξιόπιστες όσο οι εξετάσεις των ΑΕΙ; Και όχι φυσικά, η λύση δεν είναι να καταργήσουμε τις πανελλαδικές αλλά να κάνουμε τις εξετάσεις των ΑΕΙ αδιάβλητες σαν τις πανελλαδικές. Ειλικρινά δε μπορώ να καταλάβω γιατί ορισμένοι ζητούν να καταργηθεί ένα από τα λίγα αδιάβλητα συστήματα στην χώρα όπως οι πανελλαδικές χωρίς να κανω κακές σκέψεις για αυτούς. Τώρα για τα δημόσια αγαθά και το κάπνισμα που λες δεν κατάλαβα τίποτα. Πάρτο ξανά από την αρχή. Επεξ/σία 16 Μαρτίου 2020 από kostasgpa 1
TopicStrarter Δημοσ. 16 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2020 (επεξεργασμένο) 26 λεπτά πριν, kostasgpa είπε Ειλικρινά δε μπορώ να καταλάβω γιατί ορισμένοι ζητούν να καταργηθεί ένα από τα λίγα αδιάβλητα συστήματα στην χώρα όπως οι πανελλαδικές χωρίς να κάνουν κακές σκέψεις για αυτούς. Γιατί κάνει κακό είναι καρκίνος και αποδεδειγμένα δεν οδηγεί πουθενά μακροσκοπικά ποια η παραγωγή και η έρευνα μας ποιες οι κατατάξεις μας; Άλλες χώρες δεν έχουν τέτοια συστήματα και πάνε πολύ πιο μπροστά από εμάς. Γιατί αποδεδειγμένα άτομα που δεν περάσανε τις πανελλήνιες και σπουδάσανε στο εξωτερικό ακολούθησαν μια χαρά καριέρες που απο μόνο του αποδεικνύει ότι δεν σήμαινε τίποτα το ότι δεν περάσαν στις πανελλήνιες. Το μόνο που χρησιμεύει είναι να καμαρώνουν οι νοικοκυρές στις γειτονιές και τίποτα άλλο. Ενώ καταστρέφει πολλά παιδιά. Γιατί κλίνει την επιλογή της σταδιοδρομίας σε μια απόφαση που πρέπει να παρθεί απο το παιδί στα 16. Δεν τον επιτρέπουμε να αποφασίσει αν θα καπνίζει, δεν του επιτρέπουμε να οδηγήσει δεν του επιτρέπουμε να ψηφίσει δεν του επιτρέπουμε να βγει το βράδυ χωρίς γονικό έλεγχο δεν το επιτρέπουμε να αποφασίσει για τον ερωτικό του σύντροφο και να τον παντρευτεί αλλά το βάζουμε να πάρει μια απόφαση που θα επηρεάσει το υπόλοιπο της ζωής του (την επιλογή κατεύθυνσης) απο τα 16. (που απο μόνη της είναι ελαττωματική αλλά έστω πες ότι δεν ειναι) Το παιδί που κρίνουμε πως δεν έχει την εμπειρία και την ωριμότητα να κάνει πιο απλές επιλογές με μικρότερο αντίκτυπο και πιο εύκολη ανατροπή το βάζουμε να διαλέξει κατεύθυνση! που ξέρει άν θέλει να γίνει γλωσσολόγος ή φυσικός ιατρός ή μπάτσος μπορεί να αλλάξει 1000 φορές άποψη πάραυτα πρέπει να την κλειδώσει απο τα 16... Έχω φίλο που διάλεξε τεχνολογική κατεύθυνση για να γίνει προγραμματιστής επειδή του άρεσε η dota και το gaming σαν χθες το θυμάμαι... σπούδασε προγραμματιστής.. εγώ σαν φυσικός ειμαι καλύτερος προγραμματιστής απο αυτόν και ο ίδιος δουλεύει σε χωράφια τώρα γιατί δεν του αρέσει... αλλά τι να κάνει αυτό επέλεξε τότε με αυτό έμεινε. Γενικά ειναι πολύ δύσκολο μέσα σε λίγες γραμμές να γραφτούν σφαιρικά τα ελαττώματα αυτής της βλακείας που λέγεται πανελλαδικές χωρίς να αφεθούν καινά για να τα εκμεταλλευτείς ως αντίλογο το μόνο που έχω να πω ειναι ότι αν πιστεύεις πως δεν ειναι αδιαβλητες οι εξετάσεις στα πανεπιστήμια τότε πιστεύεις ότι και τα πτυχία ειναι χωρίς αντίκτυπο. Τέλος το ένα δεν αναιρεί το άλλο δηλαδή επειδή δεν ειναι αδιάβλητα (κατα την άποψη σου) τα πανεπιστήμια δεν σημαίνει πως δεν μπορούν να γίνουν και κατ επέκταση να αφεθούν αυτά στο να κρίνουν τους υποψηφίους σπουδαστές τους. Επεξ/σία 16 Μαρτίου 2020 από TopicStrarter 1
kostasgpa Δημοσ. 16 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2020 16 λεπτά πριν, TopicStrarter είπε Γιατί κάνει κακό είναι καρκίνος και αποδεδειγμένα δεν οδηγεί πουθενά μακροσκοπικά ποια η παραγωγή και η έρευνα μας ποιες οι κατατάξεις μας; Άλλες χώρες δεν έχουν τέτοια συστήματα και πάνε πολύ πιο μπροστά από εμάς. Γιατί αποδεδειγμένα άτομα που δεν περάσανε τις πανελλήνιες και σπουδάσανε στο εξωτερικό ακολούθησαν μια χαρά καριέρες που απο μόνο του αποδεικνύει ότι δεν σήμαινε τίποτα το ότι δεν περάσαν στις πανελλήνιες. Το μόνο που χρησιμεύει είναι να καμαρώνουν οι νοικοκυρές στις γειτονιές και τίποτα άλλο. Ενώ καταστρέφει πολλά παιδιά. Γιατί κλίνει την επιλογή της σταδιοδρομίας σε μια απόφαση που πρέπει να παρθεί απο το παιδί στα 16. Δεν τον επιτρέπουμε να αποφασίσει αν θα καπνίζει, δεν του επιτρέπουμε να οδηγήσει δεν του επιτρέπουμε να ψηφίσει δεν του επιτρέπουμε να βγει το βράδυ χωρίς γονικό έλεγχο δεν το επιτρέπουμε να αποφασίσει για τον ερωτικό του σύντροφο και να τον παντρευτεί αλλά το βάζουμε να πάρει μια απόφαση που θα επηρεάσει το υπόλοιπο της ζωής του (την επιλογή κατεύθυνσης) απο τα 16. (που απο μόνη της είναι ελαττωματική αλλά έστω πες ότι δεν ειναι) Το παιδί που κρίνουμε πως δεν έχει την εμπειρία και την ωριμότητα να κάνει πιο απλές επιλογές με μικρότερο αντίκτυπο και πιο εύκολη ανατροπή το βάζουμε να διαλέξει κατεύθυνση που ξέρει άν θέλει να γίνει γλωσσολόγος ή φυσικός ιατρός ή μπάτσος μπορεί να αλλάξει 1000 φορές άποψη πάραυτα πρέπει να την κλειδώσει απο τα 16... Έχω φίλο που διάλεξε τεχνολογική κατεύθυνση για να γίνει προγραμματιστής επειδή του άρεσε η dota και το gaming σαν χθες το θυμάμαι... σπούδασε προγραμματιστής.. εγώ σαν φυσικός ειμαι καλύτερος προγραμματιστής απο αυτόν και ο ίδιος δουλεύει σε χωράφια τώρα γιατί δεν του αρέσει... αλλά τι να κάνει αυτό επέλεξε τότε με αυτό έμεινε. Γενικά ειναι πολύ δύσκολο μέσα σε λίγες γραμμές να γραφτούν σφαιρικά τα ελαττώματα αυτής της βλακείας που λέγεται πανελλαδικές χωρίς να αφεθούν καινά για να τα εκμεταλλευτείς ως αντίλογο το μόνο που έχω να πω ειναι ότι αν πιστεύεις πως δεν ειναι αδιαβλητες οι εξετάσεις στα πανεπιστήμια τότε πιστεύεις ότι και τα πτυχία ειναι χωρίς αντίκτυπο. Τέλος το ένα δεν αναιρεί το άλλο δηλαδή επειδή δεν ειναι αδιάβλητα (κατα την άποψη σου) τα πανεπιστήμια δεν σημαίνει πως δεν μπορούν να γίνουν και κατ επέκταση να αφεθούν αυτά στο να κρίνουν τους υποψηφίους σπουδαστές τους. Φίλε, τα σου πα μου πες για greek successes σε χώρες του πρώην ανατολικού μπλοκ ταιριάζουν σε συζήτηση καφενείου περισσότερο. Στην πράξη, η συντριπτική πλειονότητα των ανεπτυγμένων χωρών του πλανήτη θεσπίζει εισαγωγικές εξετάσεις και είτε τις ονομάζει πανελλαδικές είτε μπανάνα. Η εξετάσεις ή διδακτρα ή και τα δύο παίζουν. Δημόσια δωρεάν παιδεία για όλους είναι αποτυχημένο μοτο χώρας στα Βαλκάνια που ναι στο ΔΝΤ παραπάνω από 10ετία.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα