Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, andreas-p said:

Για ταξίδι τον επόμενο μήνα έλαβα email ότι η πτήση ακυρώθηκε. Στο κείμενο μου παρουσίασαν τις παρακάτω εναλλακτικές:

Eάν το εισιτήριό σας είναι GoLight, μπορείτε online στο aegeanair.com, να κάνετε αίτηση για να λάβετε ένα credit voucher, το οποίο θα έχει πιστωθεί με την συνολική αξία του εισιτηρίου σας. H υπηρεσία εγγραφής για το credit voucher είναι διαθέσιμη εδώ.

• Εάν το εισιτήριό σας είναι Flex ή Business Class, τότε μπορείτε να κάνετε αίτηση για επιστροφή χρημάτων μέσω του τηλεφωνικού μας κέντρου ή μέσω του ταξιδιωτικού σας πράκτορα με βάση τους όρους του εισιτηρίου σας.

Να σημειωθεί ότι το Voucher θα πρέπει να εξαργυρωθεί εντός 1 έτους και είναι αυστηρά προσωπικό.

Επειδή έχω GoLight είναι δυνατό να στέκει νομικά η ακύρωση χωρίς δική μου υπαιτιότητα και να γίνεται δέσμευση των χρημάτων; Ειδικά και με την παρούσα περίσταση που δεν είναι μία απεργία που κρατά 1 βδομάδα και έληξε, αλλά κάτι που μπορεί να κρατήσει μήνες τουλάχιστον.

 

Δεν στέκει, ειναι υποχρεωμένη να σου δώσουν refund αν το επιθυμείς. Θα έπερνα τηλέφωνο και θα ζητούσα επιστροφή χρημάτων.

edit:https://www.forbes.com/sites/advisor/2020/03/21/flight-cancelled-dont-rush-to-rebook-or-accept-a-voucher/#5d4871015bee

Επεξ/σία από jakegate7
  • Απαντ. 57
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
19 ώρες πριν, jakegate7 είπε

Δεν στέκει, ειναι υποχρεωμένη να σου δώσουν refund αν το επιθυμείς. Θα έπερνα τηλέφωνο και θα ζητούσα επιστροφή χρημάτων.

 

Αυτό προσπάθησα και εγώ να κάνω. Το λένε και στο μήνυμά τους άλλωστε. Όμως μετά από λίγα λεπτά αναμονή η κλήση διακόπτεται. Δεδομένων των συνθηκών και (ίσως λέω) της αρνητικότητας της εταιρείας για απόκριση σε τηλεφωνήματα, νομίζω ότι η τηλεφωνική επικοινωνία θα είναι πολύ δύσκολη το επόμενο διάστημα.

39 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Σε αυριανη πτηση για Κωνσταντινουπολη που ακυρωσε η ιδια στελνει email για αναβαθμιση κρατησης !!!!!

Είναι η γνωστή λογική του "ό,τι προλάβουμε να αρπάξουμε".

  • Like 1
Δημοσ.

και εγώ περιμένω να γινει πρώτα cancel η πτήση μου και μετά θα ζητήσω refund.

με βλέπω να περιμένω με τις ώρες στο τηλεφωνικό κέντρο.

Δημοσ.
6 minutes ago, jakegate7 said:

και εγώ περιμένω να γινει πρώτα cancel η πτήση μου και μετά θα ζητήσω refund.

με βλέπω να περιμένω με τις ώρες στο τηλεφωνικό κέντρο.

Αν καταφέρεις να μπεις στην αναμονή κλήσης, έχεις 10' περιθώριο αναμονής..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εμενα ακυρωθηκαν οι πτησεις μου (Aegean μεσω petas.gr) και δεν μου εχουν στειλει καν mail. Παιρνω τηλεφωνο αλλα κλασικα δεν πιανω γραμμη, εχω στειλει και μειλ στο petas.gr. Ειτε refund ειτε voucher δε με ενοχλει τοσο, αλλα δεν εχω καμια ενημερωση μεχρι στιγμης.

Επεξ/σία από zenwalk23
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ έχω αγοράσει το εισιτήριο μέσω Aegean.

Λοιπόν μετά από πολλές προσπάθειες κατάφερα να πιάσω γραμμή καλώντας από το κινητό στο αντίστοιχο νούμερο που δίνουν. Μου απάντησαν οριακά στο 9:50.

Δυστυχώς δε βρήκα λύση. Μου είπαν ότι η αίτηση επιστροφής δε γίνεται τηλεφωνικά και ότι πρέπει να στείλω μήνυμα από το μενού εξυπηρέτησης πελατών του site.

Αυτό το έκανα ήδη χθες και μου απάντησαν με ένα αυτοματοποιημένο email με διάφορες οδηγίες για το πώς μπορώ να διαχειριστώ την κράτησή μου (είχα επιλέξει ως θέμα "Κρατήσεις" αφού δε βρήκα κάπου θέμα σχετικό με επιστροφή χρημάτων).

Από αυτό το αυτοματοποιημένο email δίνεται η εντύπωση ότι θεωρούν ότι έχει κλείσει το θέμα που άνοιξα παραπέμποντάς με σε διάφορες πληροφορίες για θέματα κρατήσεων. Δεν είμαι και σίγουρος για αυτό όμως, ότι δε θα το εξετάσουν σε κάποιο χρονικό διάστημα δηλ.

Πάντως προσωπικά μου δίνουν την εντύπωση ότι απαντούν μεν, αλλά ουσιαστικά έχουν κατεβάσει ρολλά.

Σκέφτομαι να περιμένω καμιά βδομάδα να δω μήπως και ασχοληθούν και αν όχι να κάνω καταγγελία στην Υ.Π.Α.

Επεξ/σία από andreas-p
Δημοσ.

ωραίος :)

Αν έχεις κάποιο νέο ενημέρωσε μας. Εγώ έχω κράτηση με transavia, αλλά έχει ενδιαφέρον να δούμε πως το αντιμετωπίζουν οι αεροπορικές.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά επειδη  ειμαι άσχετος, τα credit Voucher που προσφέρει η Aegean για ακυρωμένες πτησεις απο την ίδια και που μπορούν να εξαργυρωθούν μέσα στους επόμενους 12 μήνες, τι ειναι γιατι έχω μπερδευτει; 

ποια η διαφορά απο το να αλλάξω ημερομηνιες στην πτήση;

ήταν να ταξιδεψω Μοσχα  αλλά η πτήση ακυρώθηκε.

Οι μάπες παρα το γεγονος πως αυτοι ακυρωσαν τις πτήσεις δεν επιστρέφουν τα λεφτά των εισητιριών παρά ένα ποσο της πλάκας, περιπου 26 ευρώ απο τα 268 ευρώ που πλήρωσα για πηγαινε-ελα.

Επεξ/σία από Anuminas
Δημοσ.
5 ώρες πριν, Anuminas είπε

Παιδιά επειδη  ειμαι άσχετος, τα credit Voucher που προσφέρει η Aegean για ακυρωμένες πτησεις απο την ίδια και που μπορούν να εξαργυρωθούν μέσα στους επόμενους 12 μήνες, τι ειναι γιατι έχω μπερδευτει; 

ποια η διαφορά απο το να αλλάξω ημερομηνιες στην πτήση;

ήταν να ταξιδεψω Μοσχα  αλλά η πτήση ακυρώθηκε.

Οι μάπες παρα το γεγονος πως αυτοι ακυρωσαν τις πτήσεις δεν επιστρέφουν τα λεφτά των εισητιριών παρά ένα ποσο της πλάκας, περιπου 26 ευρώ απο τα 268 ευρώ που πλήρωσα για πηγαινε-ελα.

Ξεκίνα με καταγγελίες στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας και στον Συνήγορο του Καταναλωτή. Η Aegean είναι υποχρεωμένη βάσει νομοθεσίας να σου επιστρέψει τα λεφτά του εισιτηρίου. Η πολίτικη τους που έχει αλλάξει από τις 11 Μαρτίου δεν μπορεί να είναι πάνω από τον Νόμο.
Εγώ χθες έκανα καταγγελία στις υπηρεσίες που ανέφερα πιο πάνω και περιμένω να με ενημερώσουν σχετικά.

  • Thanks 1
Δημοσ.

 

Στις 26/3/2020 στις 9:22 ΠΜ, Anuminas είπε

Παιδιά επειδη  ειμαι άσχετος, τα credit Voucher που προσφέρει η Aegean για ακυρωμένες πτησεις απο την ίδια και που μπορούν να εξαργυρωθούν μέσα στους επόμενους 12 μήνες, τι ειναι γιατι έχω μπερδευτει; 

 

Χωρίς να το ψάξω για τα κουπόνια γιατί δε με ενδιαφέρει, υποθέτω ισχύει το εξής: αν αγοράσεις εισιτήρια για επόμενο ταξίδι με την Aegean, μπορείς να χρησιμοποιήσεις το κουπόνι αντί για χρήματα μέχρι την αξία των εισιτηρίων της πτήσης που ακυρώθηκε φυσικά, τα παραπάνω - αν υπάρχουν - τα πληρώνεις. Αν δεν το χρησιμοποιήσεις εντός έτους ή το χρησιμοποιήσεις εν μέρει εντός έτους ή βαρέσει κανόνι η εταιρεία, χάνεις τα χρήματα εντελώς.

Εγώ έστειλα παλι mail βάζοντας CC την Υ.Π.Α. Οι Δ.Υ. έστειλα αμέσως μετά προς Aegean γράφοντας για υποχρέωση επιστροφής του αντιτίμου "σύμφωνα με τo άρθρo 8 του Ε. Κανονισμού 261/2004 και το άρθρο 3.2 της τελευταίας ενημέρωσης της Ευρωπαικής Επιτροπής C(2020) 1830 όσον αφορά την πανδημία Covid-19." όπως έγραψαν.

Δημοσ.

Εγω εχω πτηση αρχες ιουλη για τσεχια (παω να δω μειντεν). Αργει αυτο μεν, παιζει να ακυρωθει και το ιβεντ και οι πτησεις, δε. Οποτε ξεκινηαα να δω τι λεει το σαιτ της ετζιαν. Ειναι δυνατον ο κοσμος να δεχεται το βαουτσερ. Πηρες ενα εισητηριο που εκεινη την χρονικη στιγμη σε συνεφερε οικονομικα. Για ποιοβλογο να δεσμευτεις με την ετζιαν για επομενο ταξιδι εντος ετους;

Παιδια, αν εχετε πληρωσει με καρτα, αμφισβητηση συναλλαγης στην τραπεζα να κανετε. Αγορασες μια υπηρεσια που δεν την παρεχουν. Τελος. Παιρνεις τα χρηματα και αντε γεια

Δημοσ.

To voucher πρεπει να το χρησιμοποιησεις ολο σε μια πτηση; Ή θα σου πιστωθεί ενα ποσο και θα το χρησιμοποιησεις οπως θες.

Δημοσ.
Στις 30/3/2020 στις 9:26 ΜΜ, zenwalk23 είπε

To voucher πρεπει να το χρησιμοποιησεις ολο σε μια πτηση; Ή θα σου πιστωθεί ενα ποσο και θα το χρησιμοποιησεις οπως θες.

Λογικά, το δεύτερο. Απλά είναι προσωπικό, δηλ. για εισιτήριο-εισιτήρια στο όνομά σου.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...