ATmega Δημοσ. 14 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2020 Καλημέρα σε όλους. Η Aegean έχει μια απαράδεκτη στάση απέναντι στους Έλληνες πολίτες και πελάτες της. Έχουν πάει κάποια άτομα στην Πράγα και έχουν επιστροφή για τις 16/3. Χθες μεσώ SMS ενημερώνονται ότι η πτήση ακυρώνεται. Μέτα από 4 ώρες αναμονής για να πιάσεις γραμμή σε ένα τηλεφωνικό κέντρο που είχε πέσει η μόνη ενημέρωση που λαμβάνεις είναι ότι το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να επιστρέψουν τα χρήματα της πτήσης. Και με ποιόν τρόπο θα γυρίσεις στην Ελλάδα δεν ξέρουν... να πας περπατώντας, κολυμπώντας, πετώντας... δεν τους νοιάζει. Μπράβο στην Aegean!!! Μπορώ να κινηθώ νομικά και να ζητήσω νόμιμες αποζημιώσεις για την ακύρωση τελευταίας στιγμής και μη πρότασης εναλλακτικού τρόπου επιστροφής? 2 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε Η Τουρκια εκλεισε τον...αερα της για καποιες Ευρωπαικες χωρες οχι ακομα για Ελλαδα . Αν τον κλεισει που το θεωρω πιθανο τι γινεται για εισιτήρια με Aegean για 24/3 προς Κωνσταντινουπολη ? μη λες τέτοια....και μας αγχώνεις. Επειδή από την Aegean δεν περιμένω λύση(όπως γράφω και πιο πάνω έχουν ακυρώσει τις πτήσεις επιστροφής προς Αθήνα) έκλεισα επιστροφή στην Αθήνα από την Πράγα μέσω Κωνσταντινουπολη για αύριο 15/03. Ελπίζω μέχρι αύριο να μην έχουν άλλες αλλαγές...
Γιάννης Platano Δημοσ. 14 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2020 1 ώρα πριν, ATmega είπε μη λες τέτοια....και μας αγχώνεις. Επειδή από την Aegean δεν περιμένω λύση(όπως γράφω και πιο πάνω έχουν ακυρώσει τις πτήσεις επιστροφής προς Αθήνα) έκλεισα επιστροφή στην Αθήνα από την Πράγα μέσω Κωνσταντινουπολη για αύριο 15/03. Ελπίζω μέχρι αύριο να μην έχουν άλλες αλλαγές... Για κοιτα εδω ...θα σας αφησουν να φυγετε ? https://www.protothema.gr/world/article/984366/koronoios-i-tourkia-kleinei-ta-sunora-tis-se-ennea-hores-tis-europis/?fbclid=IwAR370IkFBShbGvMcDTyXlvVfjvqsLdIQeiKcC66SfoRkwZ-ZeI7ULoNkYi0 Επίσης, περιορίζονται σε μεγάλο βαθμό οι έξοδοι από τη χώρα, χρειάζεται η μεγαλύτερη δυνατή απομόνωση αυτό το διάστημα. Θεωρούμε λάθος για όσους βρίσκονται στο εξωτερικό, να θέλουν να επιστρέψουν στη χώρα. Ας απομονωθούν εκεί που βρίσκονται τώρα. Οι επόμενες 4-5 εβδομάδες θεωρούνται πολύ κρίσιμες και πρέπει να λάβουμε τα απαραίτητα μέτρα».
ATmega Δημοσ. 14 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2020 Ναι, το διάβασα αυτό. Μίλησα με το υπουργείο εξωτερικών οι οποίοι με την σειρά τους με την πρεσβεία στην Πράγα (την οποία την καλούσα χθες αλλά δεν απαντούσαν στην γραμμή έκτακτης αναγκης). Ενημέρωση από την πρεσβεία είναι οι πολίτες πρέπει με δίκη τους μέριμνα να φροντίσουν να επιστρέψουν στην Ελλάδα. Εναλλακτικές πτήσεις που προτείνουν είναι προς Γερμανία (νομίζω η Γερμανία έχει κλείσει τα σύνορά της!!!!) και Πολωνία ή οδικώς μεσώ Κρακοβίας και από εκεί στην Βαρσοβία και από εκεί με αεροπλάνο στην Αθήνα. Έγω δεν βρήκα χθες τέτοιες επιλογές!!! Μακάρι η Τουρκιά να μη κλείσει τα σύνορα προς την Τσεχία και την Ελλάδα μέχρι αύριο ...
mr.boor Δημοσ. 14 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2020 Παιδια να σας λυσω καποιες αποριες γιατι δουλευω στον κλαδο. Οταν ακυρωνονται οι πτησεις χωρις να υπαρχει εναλλακτική η μόνη λυση ειναι επιστροφη χρηματων. Αν υπαρχει εναλλακτική ειτε παιρνεις την εναλλακτική ή ζητας επιστροφή χρηματων. Στις καταστασεις οπως με τον ιό οι αεροπορικες εχουν δικαιωμα για μη επιστροφη χρηματων! Εάν εχετε κανει κρατηση μεσω ταξιδιωτικου γραφείου για οποιαδηποτε αλλαγη εχουν χρέωση υπηρεσιων, για ακυρωση αν η αεροπορικη επιστρέφει ολο το ποσό δεν πρέπει να χρεωσουν χρεωση υπηρεσιων. Οταν λεει μια αεροπορικη δωρεαν αλλαγη, εννοει χωρις πεναλτι! Οποιαδήποτε διαφορα ναυλου πληρωνεται κανονικοτατα! Με βαση την ΙΑΤΑ ειναι καλυμμένοι και σπανια θα δικαιωθειτε σε οποιοδήποτε συνήγορο ή οτι αλλο αρμοδιο τμημα. Οχι επειδη νιώθετε αδικημένοι πρεπει να σας κανουν παπαδες. Να διαβαζετε τους όρους και προϋποθέσεις πριν πατησετε πληρωμη τα γραφουν ολα. Αν θέλετε καποια διευκρίνηση σε αυτα που εγραψα, στην διαθεση σας. ΥΓ δεν ημουν πολυ αναλυτικος λογω ελλειψης χρονου. 5
Γιάννης Platano Δημοσ. 14 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2020 12 λεπτά πριν, mr.boor είπε Παιδια να σας λυσω καποιες αποριες γιατι δουλευω στον κλαδο. Οταν ακυρωνονται οι πτησεις χωρις να υπαρχει εναλλακτική η μόνη λυση ειναι επιστροφη χρηματων. Αν υπαρχει εναλλακτική ειτε παιρνεις την εναλλακτική ή ζητας επιστροφή χρηματων. Στις καταστασεις οπως με τον ιό οι αεροπορικες εχουν δικαιωμα για μη επιστροφη χρηματων! Εάν εχετε κανει κρατηση μεσω ταξιδιωτικου γραφείου για οποιαδηποτε αλλαγη εχουν χρέωση υπηρεσιων, για ακυρωση αν η αεροπορικη επιστρέφει ολο το ποσό δεν πρέπει να χρεωσουν χρεωση υπηρεσιων. Οταν λεει μια αεροπορικη δωρεαν αλλαγη, εννοει χωρις πεναλτι! Οποιαδήποτε διαφορα ναυλου πληρωνεται κανονικοτατα! Με βαση την ΙΑΤΑ ειναι καλυμμένοι και σπανια θα δικαιωθειτε σε οποιοδήποτε συνήγορο ή οτι αλλο αρμοδιο τμημα. Οχι επειδη νιώθετε αδικημένοι πρεπει να σας κανουν παπαδες. Να διαβαζετε τους όρους και προϋποθέσεις πριν πατησετε πληρωμη τα γραφουν ολα. Αν θέλετε καποια διευκρίνηση σε αυτα που εγραψα, στην διαθεση σας. ΥΓ δεν ημουν πολυ αναλυτικος λογω ελλειψης χρονου. Αρα αν ακυρωθει η πτηση για Κωνσταντινουπολη στις 24/3 λογω Τουρκιας που πιθανον να κλεισει τα αεροδρομια γινεται επιστροφη χρηματων ?
mr.boor Δημοσ. 14 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2020 2 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε Αρα αν ακυρωθει η πτηση για Κωνσταντινουπολη στις 24/3 λογω Τουρκιας που πιθανον να κλεισει τα αεροδρομια γινεται επιστροφη χρηματων ? Ναι σωστα, αλλα προσοχή εδω γιατι οι αεροπορικες εχουν μεγαλη χασουρα αυτη την στιγμή. Οποτε αν ειναι προσωρινο το κλεισιμο για 3 μερες παραδειγμα, θα σου δωσουν δωρεαν αλλαγη (πληρωνεις μονο διαφορα ναυλου) για οταν θα ανοιξει ξανα (εικάζω τωρα). Σε καθε περιπτωση αν εχετε εισιτηρια για οπουδηποτε, να μπαινετε στην ιστοσελιδα της εκαστοτε αεροπορικης. Τα ταξιδιωτικα γραφεία ακολουθούν οτι πουνε οι αεροπορικες και η ΙΑΤΑ. Επισης να ξερετε υπαρχει απειρη δουλεια και θα υπαρχουν καθυστερησεις διμηνου για να παρετε επιστροφη χρηματων. Αν σας στειλουν επιβεβαίωση για ακυρωση και επιστροφη χρηματων, απλα υπομονη και σε λιγους μηνες θα δειτε τα χρηματα στον αρχικο τροπο πληρωμης. 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 14 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2020 34 λεπτά πριν, mr.boor είπε Ναι σωστα, αλλα προσοχή εδω γιατι οι αεροπορικες εχουν μεγαλη χασουρα αυτη την στιγμή. Οποτε αν ειναι προσωρινο το κλεισιμο για 3 μερες παραδειγμα, θα σου δωσουν δωρεαν αλλαγη (πληρωνεις μονο διαφορα ναυλου) για οταν θα ανοιξει ξανα (εικάζω τωρα). Σε καθε περιπτωση αν εχετε εισιτηρια για οπουδηποτε, να μπαινετε στην ιστοσελιδα της εκαστοτε αεροπορικης. Τα ταξιδιωτικα γραφεία ακολουθούν οτι πουνε οι αεροπορικες και η ΙΑΤΑ. Επισης να ξερετε υπαρχει απειρη δουλεια και θα υπαρχουν καθυστερησεις διμηνου για να παρετε επιστροφη χρηματων. Αν σας στειλουν επιβεβαίωση για ακυρωση και επιστροφη χρηματων, απλα υπομονη και σε λιγους μηνες θα δειτε τα χρηματα στον αρχικο τροπο πληρωμης. Με τα τωρινα δεδομενα αν κλεισει ενα αεροδρομιο θα φαει τουλαχιστον τον μηνα.
Vasileios-gr Δημοσ. 14 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2020 Επίσης ακύρωσαν την πτήση 15/3 από Μάλτα και με αφήσαν εδώ με μόνο επιστροφή χρημάτων. Αναγκάστηκα να κλήσω για Πάφο και από εκεί για Αθήνα. 1
lion2486 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2020 Μέλος Δημοσ. 14 Μαρτίου 2020 23 hours ago, manzana said: Την διαφορα ναυλου φυσικα και την πληρωνεις. Η ανακοινωση αναφερει οτι δεν σε χρεωνει για την αλλαγη που κανεις, οχι οτι δε θα χρεωθεις την διαφορα μεταξυ των 2 ναυλων. Οποτε αν πχ το αρχικο εισιτηριο εκανε 100€ και το εισιτηριο αλλαγης κανει 300€ θα πληρωσεις κανονικα την διαφορα των 200€. Το ιδιαίτερο στην περίπτωση αυτή είναι ότι οι ναύλοι που είχαν πληρωθεί ήταν από την καμπάνια που είχαν το καλοκαίρι με 50% έκπτωση. Τώρα που θα "πρέπει" να αλλάξω τις ημερομηνίες θα πρέπει να πληρώσω τη διαφορά με τον κανονικό ναύλο, και με αυτό σαν δεδομένο είτε δεν θα διάλεγα αυτόν τον προορισμό ή την εταιρία.
mr.boor Δημοσ. 15 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2020 9 ώρες πριν, lion2486 είπε Το ιδιαίτερο στην περίπτωση αυτή είναι ότι οι ναύλοι που είχαν πληρωθεί ήταν από την καμπάνια που είχαν το καλοκαίρι με 50% έκπτωση. Τώρα που θα "πρέπει" να αλλάξω τις ημερομηνίες θα πρέπει να πληρώσω τη διαφορά με τον κανονικό ναύλο, και με αυτό σαν δεδομένο είτε δεν θα διάλεγα αυτόν τον προορισμό ή την εταιρία. Οποια εταιρια και αν διαλεγες θα επρεπε να πληρωσεις την διαφορά ναυλου. Μια κακη συγκυρία ειναι παιδια, ναι θα χασουμε καποια χρήματα και ενα ταξιδι που ηταν προγραμματισμενο απο καιρο αλλα θα ειναι λιγοτερες οι πιθανότητες να κινδυνεψει η υγεια σου. Λεω θα χασουμε, γιατι και εγω ειχα εισιτηρια με Α3 πριν μια βδομαδα και τα ακυρωσα. Το καταπινεις και πας παρακατω.
lion2486 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2020 Μέλος Δημοσ. 19 Μαρτίου 2020 Σήμερα ήταν η προγραμματισμένη μου πτήση. Χθες είδα ότι η πτήση της επιστροφής μου είχε ακυρωθεί, προσπαθούσα να τους βρω στο τηλέφωνο και στις 4 το βράδυ (το άκουσα από το αυτόματο μήνυμα στο τηλεφωνικό κέντρο) βγάλανε στον αέρα μια φόρμα για το αίτημα επιστροφής χρημάτων από ακυρωμένη πτήση με την μορφή voucher με ισχύ 12 μήνες (μέχρι πριν λίγο καιρό κάνανε επιστροφή χρημάτων, αλλά έπρεπε να μιλήσεις με το τηλεφωνικό κέντρο πρώτα). Τώρα την σημερινή πτήση δεν ξέρω αν θα μου επιστραφεί, αλλά ποιά η λογική να πάω ένα ταξίδι και να μην ξέρω αν μπορώ να γυρίσω (σήμερα άκουσα μάλιστα πως από την ερχόμενη εβδομάδα θα διακοπούν οι πτήσεις εξωτερικού με την Ελλάδα).
gregdel Δημοσ. 20 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2020 Στις 14/3/2020 στις 3:26 ΜΜ, mr.boor είπε Ναι σωστα, αλλα προσοχή εδω γιατι οι αεροπορικες εχουν μεγαλη χασουρα αυτη την στιγμή. Οποτε αν ειναι προσωρινο το κλεισιμο για 3 μερες παραδειγμα, θα σου δωσουν δωρεαν αλλαγη (πληρωνεις μονο διαφορα ναυλου) για οταν θα ανοιξει ξανα (εικάζω τωρα). Σε καθε περιπτωση αν εχετε εισιτηρια για οπουδηποτε, να μπαινετε στην ιστοσελιδα της εκαστοτε αεροπορικης. Τα ταξιδιωτικα γραφεία ακολουθούν οτι πουνε οι αεροπορικες και η ΙΑΤΑ. Επισης να ξερετε υπαρχει απειρη δουλεια και θα υπαρχουν καθυστερησεις διμηνου για να παρετε επιστροφη χρηματων. Αν σας στειλουν επιβεβαίωση για ακυρωση και επιστροφη χρηματων, απλα υπομονη και σε λιγους μηνες θα δειτε τα χρηματα στον αρχικο τροπο πληρωμης. H Aegean εδώ έχει ακυρώσει πτήσεις εσωτερικού και δεν επιστρέφει τα χρήματα. Αν εχεις GoFlex στα πιστώνει μόνο! Απαράδεκτη
skoulas Δημοσ. 21 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2020 Πλέον, ΔΕΝ δέχεται πληρωμή μέσω paypal...μάλλον αναγκάστηκε να κάνει πολλά refund και το "έκοψε"... (Δεν το ξέρω, απλά υποθέτω...)
andreas-p Δημοσ. 22 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2020 Για ταξίδι τον επόμενο μήνα έλαβα email ότι η πτήση ακυρώθηκε. Στο κείμενο μου παρουσίασαν τις παρακάτω εναλλακτικές: Eάν το εισιτήριό σας είναι GoLight, μπορείτε online στο aegeanair.com, να κάνετε αίτηση για να λάβετε ένα credit voucher, το οποίο θα έχει πιστωθεί με την συνολική αξία του εισιτηρίου σας. H υπηρεσία εγγραφής για το credit voucher είναι διαθέσιμη εδώ. • Εάν το εισιτήριό σας είναι Flex ή Business Class, τότε μπορείτε να κάνετε αίτηση για επιστροφή χρημάτων μέσω του τηλεφωνικού μας κέντρου ή μέσω του ταξιδιωτικού σας πράκτορα με βάση τους όρους του εισιτηρίου σας. Να σημειωθεί ότι το Voucher θα πρέπει να εξαργυρωθεί εντός 1 έτους και είναι αυστηρά προσωπικό. Επειδή έχω GoLight είναι δυνατό να στέκει νομικά η ακύρωση χωρίς δική μου υπαιτιότητα και να γίνεται δέσμευση των χρημάτων; Ειδικά και με την παρούσα περίσταση που δεν είναι μία απεργία που κρατά 1 βδομάδα και έληξε, αλλά κάτι που μπορεί να κρατήσει μήνες τουλάχιστον.
SPYRER_007 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2020 (επεξεργασμένο) Στις 19/3/2020 στις 1:33 ΜΜ, lion2486 είπε Σήμερα ήταν η προγραμματισμένη μου πτήση. Χθες είδα ότι η πτήση της επιστροφής μου είχε ακυρωθεί, προσπαθούσα να τους βρω στο τηλέφωνο και στις 4 το βράδυ (το άκουσα από το αυτόματο μήνυμα στο τηλεφωνικό κέντρο) βγάλανε στον αέρα μια φόρμα για το αίτημα επιστροφής χρημάτων από ακυρωμένη πτήση με την μορφή voucher με ισχύ 12 μήνες (μέχρι πριν λίγο καιρό κάνανε επιστροφή χρημάτων, αλλά έπρεπε να μιλήσεις με το τηλεφωνικό κέντρο πρώτα). Τώρα την σημερινή πτήση δεν ξέρω αν θα μου επιστραφεί, αλλά ποιά η λογική να πάω ένα ταξίδι και να μην ξέρω αν μπορώ να γυρίσω (σήμερα άκουσα μάλιστα πως από την ερχόμενη εβδομάδα θα διακοπούν οι πτήσεις εξωτερικού με την Ελλάδα). Η λογικη ειναι οτι ΔΕΝ πρεπει να πας το ταξιδι και θα επρεπε να κινήσεις διαδικασίες ακυρωσης νωριτερα με τις οποιες επιλογες ειχες. Εδω ο κοσμος χανεται εσυ παραπονείσαι για το ταξιδι. Και εγω ειχα κλεισει εισητηρια για το πασχα τα οποια ακυρωθηκανε και τα εκανα credit voucher για να τα χρησημοποιησω το καλοκαιρι αν ολα πανε καλα.................. Επεξ/σία 22 Μαρτίου 2020 από SPYRER_007
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα