tz3s Δημοσ. 10 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 10 Ιουλίου 2020 Μολις ελαβα refund απο Ryanair. Κι ας ειχα αποδεχτει τελικως το κουπονι τους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cons1985 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 10 Ιουλίου 2020 1 λεπτό πριν, tz3s είπε Μολις ελαβα refund απο Ryanair. Κι ας ειχα αποδεχτει τελικως το κουπονι τους. Πολύ καλό αυτό, εγώ ακόμα περιμένω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 10 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 10 Ιουλίου 2020 Κ εγω ακομα στο περιμενε................ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
agnostos13 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 10 Ιουλίου 2020 1 ώρα πριν, tz3s είπε Μολις ελαβα refund απο Ryanair. Κι ας ειχα αποδεχτει τελικως το κουπονι τους. έκανες κάποια ενέργεια να πιέσεις ή τα έβαλαν από μόνοι τους; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tz3s Δημοσ. 10 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 10 Ιουλίου 2020 3 ώρες πριν, agnostos13 είπε έκανες κάποια ενέργεια να πιέσεις ή τα έβαλαν από μόνοι τους; Οχι τιποτα ιδιαιτερο. Τα εισιτηρια ειναι απο πτηση το Πασχα, οταν ελαβα το κλασικο μειλ (μετα απο τα πρωτα) που τελικα σου λενε παρε το κουπονι ή μιλα μαζι μας εστειλα στο messenger facebook οτι ζηταω αποζημιωση και τα στοιχεια. Μετα δεν ξανασχοληθηκα, πατησα κιολας τελικα οτι αποδεχομαι το κουπονι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
denthnpalevw Δημοσ. 10 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 10 Ιουλίου 2020 Και εγώ ακόμα στο περίμενε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Beefeater Δημοσ. 10 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 10 Ιουλίου 2020 κι εγω τιποτα… μου εχουν στειλει όμως το voucher και στο email και στον λογαριασμο μου στην ραιαν σαν 20ψηφιος αριθμος… αν και θα τα ηθελα τα χρηματα τωρα αλλιως ή θα κλεισω εισητηρια για διακοπες ή θα μου τα επιστρεψουν όταν "΄ληξει " το κουπονι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ukforthemoment Δημοσ. 12 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 12 Ιουλίου 2020 Screen Scraper Websites Block Thousands Of Ryanair Customer Refunds12 Jul 2020 • 09:46 Ryanair, Europe’s No.1 airline, today (Thurs, 9 July) announced that in addition to clearing 90% of all customer cash refunds by the end of July it has introduced a new process and instruction video (available below and on Ryanair.com) for those customers who have been blocked from getting their refund by screen scraper travel websites. These unauthorised websites such as Kiwi.com, Last Minute.com, On The Beach and Love Holidays (among others) are passing fake customer contact details to Ryanair and adding customer names to “virtual” credit cards which is blocking refunds being paid directly to Ryanair’s customers. This new “Customer Verification” option will help these thousands of customers who have been unable to obtain a refund due to unauthorised screen scraper websites masking customer contact and payment details from Ryanair and then refusing to answer customers refund requests. In recent weeks, the Ryanair Customer Service team has been inundated with complaints about these unauthorised screen scraper websites who refuse to deal with or assist Ryanair customers. Ryanair now calls on all customers who have been misled and overcharged by these unauthorised screen scraper websites to apply directly for a refund with Ryanair through the new “Customer Verification” form on Ryanair.com. Ryanair CEO, Eddie Wilson said: “While we are successfully refunding cash to millions of customers who booked direct, meaning we had genuine customer email contact and payment details, we have been unable to deal with thousands of customers who booked through these unauthorised screen scraper websites because they provide false/fictitious customer contact and payment details when booking on Ryanair’s website. These anti-consumer practices should be investigated by consumer associations and regulators (CAA & CAR) to ensure that these unauthorised screen scrapers are forced to supply accurate customer contacts so that Ryanair can process customer refunds, flight changes and urgent travel notifications. In many cases these unauthorised screen scrapers are scamming customers by overcharging customers and then booking on Ryanair’s website with fake customer contact and credit card details, then claiming customer refunds directly into their own accounts, and in some cases, refusing to pass this money onto customers. To protect customers, Ryanair has now created a simple online “Customer Verification” process and instruction video that allows customers to get refunded directly by Ryanair. Customers should always book direct with Ryanair to ensure they receive the lowest fares as these screen scrapers mislead customers with hidden additional charges and provide fake contact/payment details which makes it impossible for customers to receive refunds or important travel information directly from Ryanair”. Please click here to watch Ryanair's instruction video. Please see here for further information on our website. https://www.ryanair.com/ie/en/travel-updates/articles/screen-scraper-websites-block-thousands--of-ryanair-customer-ref Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panossar95 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2020 Μέλος Share Δημοσ. 16 Ιουλίου 2020 Μου ήρθε αυτό σήμερα και πάγωσα στην αρχή. Λέω ποιο κουπόνι γ*** την μάνα σας, έχω κάνει refund για χρήματα. Εν τέλει, πιο κάτω ΕΧΕΙ ΞΑΝΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΛΕΦΤΆ ΑΝ ΔΕΝ ΘΈΛΩ ΤΟ ΚΟΥΠΟΝΙ. ΜΑΚΑΡΙ ΟΑΕΔ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΌΕΔΡΟ ΜΕΧΡΙ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΈΧΕΙ ΤΟ ΚΥΛΙΚΕΊΟ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
prince_21 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 19 Ιουλίου 2020 Τα ιδια και εγω ακομα στο περιμενε ειμαι... Θα επικοινωνησω με paypal + τραπεζα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panossar95 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2020 Μέλος Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) Κερδίσαμε αδέρφια Εχθές φάνηκαν στο πειπαλ Σήμερα φάνηκαν στη τράπεζα Αλλά ακόμα δεν μου τα έχει προσθέσει στο υπόλοιπο, ενώ σαν κίνηση στο ιστορικό της κάρτας στην εφαρμογή φαίνεται. Δεν ξέρω τι σημαίνει αυτό Επεξ/σία 27 Αυγούστου 2020 από panossar95 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JiovanniGeorgeo Δημοσ. 29 Αυγούστου 2020 Share Δημοσ. 29 Αυγούστου 2020 Ρε παιδιά να σας ρωτήσω κάτι; Εγώ μια ημέρα πριν τις 15ήμερες καραντίνες (εάν προσγειωνόσουν Ελλάδα) που προσγειώθηκα, είχα τη πρώτη μου εμπειρία με το COLIBRA FLIGHTS (Android App). Στο ΠΗΓΑΙΝΕ προς Ρουμανία, είχαμε καθυστέρηση μιας ώρας, και κατευθείαν μου πίστωσαν 20€. Αυτό το πρόγραμμα, το γνωρίζετε; Με όλα αυτά αν είχατε συνδέσει το τιμολόγιο πτήσης, δεν θα σας πίστωνε τίποτα εφόσον κάποιοι εδώ μέσα κουβεντιάζετε να τα χάσετε όλα; Και γίνεται και αυτόματα. Τέλος πάντων ισως δεν σας φανεί χρήσιμο με το COVID, αλλά ίσως σας φανεί χρήσιμο στο μέλλον. Disclaimer : Να ξέρετε πως κάνεις "πάμε στοίχημα για καθυστέρηση αεροπλάνου" και μπορείς να βγεις και χαμένος σε περίπτώσεις από το να έκανες μόνος σου, επίσημα τις διαδικασίες. Αλλά most of the times, εγώ θα πόνταρα με το COLIBRA. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα