Προς το περιεχόμενο

Πρακτική και κορωναϊός


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα στην ομάδα.Σήμερα με ενημέρωσαν από την εταιρεία που κάνω την πρακτική μου πως επειδή είμαι ακόμα φοιτητής υπάγομαι και εγώ στη σχετική εγκύκλιο για απουσία 14 ημέρων όμως δε βλέπω πουθενά κάτι ξεκάθαρο για τους πρακτικάριους.Έμενα πάντως με απασχολεί κάτι άλλο:Στο βιβλίο της πρακτικής πρέπει να συμπληρωθούν τουλάχιστον 120 ημέρες καθαρής δουλειάς ,οι οποίες δε θα συμπληρωθούν αν δεν υπολογιστούν αυτές οι 14 ημέρες,τι κάνουμε σε αυτήν την περίπτωση;Και έστω ότι "μαγειρέψουμε" το βιβλίο και τις βάλουμε ως "δουλευμένες" ,στην καρτέλα των ενσήμων που χρείαζεται να παραδώσουμε στο τέλος,δε θα φαίνεται αυτή η απουσία των 2 βδομάδων ή τα ένσημα μετράνε και σε μέρες άδειας/αργίας κλπ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, gp13 είπε

Καλησπέρα στην ομάδα.Σήμερα με ενημέρωσαν από την εταιρεία που κάνω την πρακτική μου πως επειδή είμαι ακόμα φοιτητής υπάγομαι και εγώ στη σχετική εγκύκλιο για απουσία 14 ημέρων όμως δε βλέπω πουθενά κάτι ξεκάθαρο για τους πρακτικάριους.Έμενα πάντως με απασχολεί κάτι άλλο:Στο βιβλίο της πρακτικής πρέπει να συμπληρωθούν τουλάχιστον 120 ημέρες καθαρής δουλειάς ,οι οποίες δε θα συμπληρωθούν αν δεν υπολογιστούν αυτές οι 14 ημέρες,τι κάνουμε σε αυτήν την περίπτωση;Και έστω ότι "μαγειρέψουμε" το βιβλίο και τις βάλουμε ως "δουλευμένες" ,στην καρτέλα των ενσήμων που χρείαζεται να παραδώσουμε στο τέλος,δε θα φαίνεται αυτή η απουσία των 2 βδομάδων ή τα ένσημα μετράνε και σε μέρες άδειας/αργίας κλπ;

Ρε παιδιά, ειλικρινά αναρωτιέμαι ώρες ώρες, γιατί τα ρωτάτε αυτά τα πράγματα εδώ; Μόνο η γραμματεία της σχολής σου θα σου απαντήσει έγκυρα γι' αυτό που ρωτάς κι αν δεν μπορεί να σου απαντήσει τώρα, σίγουρα σαν κι εσένα θα υπάρχουν κι άλλοι φοιτητές οπότε αργά ή γρήγορα θα έχουν μια σαφή και ξεκάθαρη τοποθέτηση επ' αυτού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 11/3/2020 στις 8:19 ΜΜ, gp13 είπε