petasis Δημοσ. 12 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2020 (επεξεργασμένο) Μην στεναχωριέστε τσάμπα. δεν μπορεί να γίνει τίποτα. Το μόνο που μπορεί να γίνει, είναι να λυπηθεί τον καταναλωτή κάποια από τις 2 εταιρίες, και να σας κάνει χατίρι. ΝΟΜΙΚΑ είναι καλυμμένοι. Δεν υπάρχει ευρωπαϊκή 2-ετή εγγύηση. Αυτά είναι στάχτη στα μάτια των πολιτών. Στην πράξη, ο καταναλωτής είναι απροστάτευτος. Τα πράγματα είναι όπως τα λέει ο Orestis_G. Επεξ/σία 12 Μαρτίου 2020 από petasis 1 1
spegouras Δημοσ. 12 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2020 πειτε με καχυποπτο αλλα ετσι οπως κατεληξαν τα πραγματα,εφτασα να σκεφτομαι μην εκαναν παραπανω βλαβη στην κονσολα .Διοτι το καπακι κουτσα στραβα θα μου το διορθωσουν αν θελουν να το παιξουν κινεζοι. Παντως αυτο θα φανει αν το παρω ποτε πισω διοτι επαιζα κανονικα καποια παιχνιδια,το προβλημα υπερθεμανσης εμφανιζοταν μονο σε υψηλης αναλυσης, God of war, Shekiro κλπ. Σε VR δεν ειχα κανενα θεμα, και μου φαινεται οτι πρεπει να πληρωσω και 40ευρω αν αρνηθω την επισκευη του.
forgotten Δημοσ. 12 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2020 5 λεπτά πριν, petasis είπε Μην στεναχωριέστε τσάμπα. δεν μπορεί να γίνει τίποτα. Το μόνο που μπορεί να γίνει, είναι να λυπηθεί τον καταναλωτή κάποια από τις 2 εταιρίες, και να σας κάνει χατίρι. ΝΟΜΙΚΑ είναι καλυμμένοι. Δεν υπάρχει ευρωπαϊκή 2-ετή εγγύηση. Αυτά είναι στάχτη στα μάτια των πολιτών. Στην πράξη, ο καταναλωτής είναι απροστάτευτος. Τα πράγματα είναι όπως τα λέει ο Orestis_G. ναι μου αρεσει η βεβαιοτητα σου , ολως περιεργως ποτε μου δεν αντιμετωπισα θεμα με την διετη εγγυηση, αρκει να ξερεις τι λες να μην εκανες εσυ μαλακια και την εγγυηση την τηρουν, αυτο τουλαχιστο απο σοβαρα ευρωπαικα μαγαζια... 1
ignome4 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2020 (επεξεργασμένο) Είμαι απίστευτα εξοργισμενος με όλα αυτή την κοροϊδία , κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσει αυτός ο εμπαιγμός απ όλους με οποία διαδικασία κ αν χρειάζεται για να γίνει αυτό. Και μην μπερδεύετε ορισμένοι την "ελεύθερη αγορά", ελεύθερη αγορά ΔΕΝ είναι να πετάς τα σκατα σου στον πελάτη, οποίος κι αν εινια αυτός απ όπου κι αν έχει αγοράσει. Ντροπή στον όμιλο ΟΤΕ που εμπαίζει έτσι τους καταναλωτές και ακόμη μεγαλύτερη ντροπή σε όλους όσους δουλεουν εκεί και δεχονατι ο μισθός να προέρχεται από τέτοιες καταστάσεις. Ειμια κι εγώ θύμα του Γερμανού και της "υγρασίας" σε κινητό, μονο που μετά από τεράστιο τράβηγμα τελικά δεβ ήταν "υγρασία" αλλά "κακή συννενόηση". Με κάτι τέτοια σκέφτομαι όλους αυτούς που ψωνίζουν από σκρουτζομαγαζα (και κατα πολύ φθηνότερα) και τελικά όντως δεν έχει και μεγάλη διαφορά στην εξαπάτηση. Επεξ/σία 12 Μαρτίου 2020 από ignome4
sotirisl Δημοσ. 12 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2020 δεν ξέρω αν υπάρχει θέμα που να έχει διχάσει περισσότερο το insomnia... χιλιοσυζητημένο, σε άπειρα νήματα... και δυστυχώς αρκετοί επιμένουν και δεν καταλαβαίνουν, δεν θέλουν να καταλάβουν για κάποιο λόγο... το παίζουνε ξερόλες χωρίς να έχουν ιδέα για τι μιλάνε, με βάσει ένα google search και μια επίσκεψη στα mediamarkt.... σίγουρα θα έχουν ανακαλύψει και το εμβόλιο για τον κορωνοιό.... Λοιπόν, τα πράγματα είναι όπως τα περιγράφει ο @petasis και ο @Orestis_G. Αυτό που αρκετοί αναφέρουν ως διετή εγγύηση με βάση την νομοθεσία της ΕΕ απλά δεν υπάρχει. Με βάση την κοινοτική οδηγία 1999/44/EC που έγινε και νόμος του κράτους (3043/2002 - ΦΕΚ 192/Α/21-8-2002), μετά τους έξι μήνες πρέπει ο καταναλωτής να αποδείξει οτι το ελλάτωμα υπήρχε κατα την αγορά. Τώρα, αν πας κάτι χαλασμένο στον πωλητή στους 22 μήνες αυτός δεν είναι υποχρεωμένος να στο καλύψει, τουλάχιστον όχι βάσει της οδηγίας 1999/44 της ΕΕ και των αντίστοιχων νόμων του κράτους. Ο έμπορος μπορεί να στο καλύψει από καλή θέληση, μπορεί να στο καλύψει επειδή φοβάται κάποιο αρνητικό reputation, ή επειδή ο έμπορος εχει ξεχωριστή πολιτική εγγύσης, κάτι το οποίο είναι άλλο θέμα. 1
kostis76 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2020 Ο Γερμανός είναι στον ίδιο όμιλο με τα Public & Media Markt;;;
xxatziva Δημοσ. 12 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2020 12 λεπτά πριν, kostis76 είπε Ο Γερμανός είναι στον ίδιο όμιλο με τα Public & Media Markt;;; οτε&γερμανος. public&media markt. ειναι 2 διαφορετικες εταιριες.
spegouras Δημοσ. 12 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2020 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, sotirisl είπε δεν ξέρω αν υπάρχει θέμα που να έχει διχάσει περισσότερο το insomnia... χιλιοσυζητημένο, σε άπειρα νήματα... και δυστυχώς αρκετοί επιμένουν και δεν καταλαβαίνουν, δεν θέλουν να καταλάβουν για κάποιο λόγο... το παίζουνε ξερόλες χωρίς να έχουν ιδέα για τι μιλάνε, με βάσει ένα google search και μια επίσκεψη στα mediamarkt.... σίγουρα θα έχουν ανακαλύψει και το εμβόλιο για τον κορωνοιό.... Λοιπόν, τα πράγματα είναι όπως τα περιγράφει ο @petasis και ο @Orestis_G. Αυτό που αρκετοί αναφέρουν ως διετή εγγύηση με βάση την νομοθεσία της ΕΕ απλά δεν υπάρχει. Με βάση την κοινοτική οδηγία 1999/44/EC που έγινε και νόμος του κράτους (3043/2002 - ΦΕΚ 192/Α/21-8-2002), μετά τους έξι μήνες πρέπει ο καταναλωτής να αποδείξει οτι το ελλάτωμα υπήρχε κατα την αγορά. Τώρα, αν πας κάτι χαλασμένο στον πωλητή στους 22 μήνες αυτός δεν είναι υποχρεωμένος να στο καλύψει, τουλάχιστον όχι βάσει της οδηγίας 1999/44 της ΕΕ και των αντίστοιχων νόμων του κράτους. Ο έμπορος μπορεί να στο καλύψει από καλή θέληση, μπορεί να στο καλύψει επειδή φοβάται κάποιο αρνητικό reputation, ή επειδή ο έμπορος εχει ξεχωριστή πολιτική εγγύσης, κάτι το οποίο είναι άλλο θέμα. Στην δικιαμου περιπτωση ομως πηραν την κονσολα σε καλη κατασταση χωρις χτυπηματα, ο τεχνικος στο καταστημα αφου τον ρωτησα μου ειπετον 2ο χρονο τον καλυπτει ο γερμανος με δικα του εξοδα και μετα απο μια εβδομαδα μου εμφανισαν ενα σπασμενο/ ξεκολλημενο καπακι. Οτι ειχε προβλημα το γνωριζα γι αυτο αλλωστε και το πηγα . Αλλα αν μου ελεγαν οτι δεν στο καλυπτει καποια εγγυηση προφανως και δεν θα το αφηνα για να πληρωσω 230ε ενω με αλλα 70ε αγοραζω καινουργιο. Να μου πεις πως θα γνωριζες το κοστος επισκευης; δεν ξερω ισως να μην ασχολιομουν και να το αφηνα οπως εχει Επεξ/σία 12 Μαρτίου 2020 από spegouras
Fulgore Δημοσ. 12 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2020 3 ώρες πριν, forgotten είπε ναι μου αρεσει η βεβαιοτητα σου , ολως περιεργως ποτε μου δεν αντιμετωπισα θεμα με την διετη εγγυηση, αρκει να ξερεις τι λες να μην εκανες εσυ μαλακια και την εγγυηση την τηρουν, αυτο τουλαχιστο απο σοβαρα ευρωπαικα μαγαζια... Τα amazon πιανουν στα σοβαρα Ευρωπαικα μαγαζια?Γιατι και αυτα 1χρονο εγγυηση δινουν στο ps4 Οχι μονο για την κονσολα,αλλα και για το controller. Στα Sony κινητα και στις τηλεορασεις βεβαια ολως τυχαιως ισχυει κανονικα η 2ετης εγγυηση απο ολους. 54 λεπτά πριν, spegouras είπε Στην δικιαμου περιπτωση ομως πηραν την κονσολα σε καλη κατασταση χωρις χτυπηματα, ο τεχνικος στο καταστημα αφου τον ρωτησα μου ειπετον 2ο χρονο τον καλυπτει ο γερμανος με δικα του εξοδα και μετα απο μια εβδομαδα μου εμφανισαν ενα σπασμενο/ ξεκολλημενο καπακι. Το μονο που μπορεις να κυνηγησεις ειναι το σπασμενο καπακι μιας και ειναι φθορα που οπως λες εγινε αφου παρεδωσες την κονσολας. Επικεντρωσου καλυτερα σε αυτο.
forgotten Δημοσ. 12 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2020 42 λεπτά πριν, Fulgore είπε Τα amazon πιανουν στα σοβαρα Ευρωπαικα μαγαζια?Γιατι και αυτα 1χρονο εγγυηση δινουν στο ps4 Οχι μονο για την κονσολα,αλλα και για το controller. Στα Sony κινητα και στις τηλεορασεις βεβαια ολως τυχαιως ισχυει κανονικα η 2ετης εγγυηση απο ολους. Το μονο που μπορεις να κυνηγησεις ειναι το σπασμενο καπακι μιας και ειναι φθορα που οπως λες εγινε αφου παρεδωσες την κονσολας. Επικεντρωσου καλυτερα σε αυτο. δεν εχω ασχοληθει με ps4 αλλα με hp και την ισχυριζομενη 1 ετους εγγυηση σε gaming laptop μια χαρα με καλυψε το αμαζον. το οτι του λες να μην επικεντρωθει στο ουσιαστικο προβλημα το αφηνω ασχολιαστο εμμενω οτι οποιος δεν διεκδικει χανει.... 1
korakios Δημοσ. 12 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2020 Στις 11/3/2020 στις 12:38 ΠΜ, spegouras είπε μου εδωσε και ενα χαρτι μαλιστα που λεει οτι ειναι σε καλη κατασταση Αυτό είναι το πιο σημαντικό. Φωτό ,μαζί με ταυτότητα και καταγγελία ηλεκτρονικά με το ιστορικό στο συνήγορο καταναλωτή. Δε σε ενδιαφέρει αν η εταιρία ,ή το κατάστημα δίνει και 1 μήνα εγγύησης , δεν είναι δικό σου θέμα. (όχι μεταχειρισμένο όμως) Επειδή η διαδικασία παίρνει ένα μήνα (μέχρι και 3 ) ,άσε την εταιρία εκτός και καταγγελία αποκλειστικά στο Γερμανό. Δυστυχώς διαβάζω σχόλια που δείχνουν τουλάχιστον μεγάλη άγνοια . Γιαυτό αν πραγματικά θες την επισκευή του ps4 προχώρα σε καταγγελία . Να προσθέσω οτι 3 φορές δικαιώθηκα Spoiler με την πιο χρονοβόρα από e-shop που δε μου αλλάζαν dvd-rw σε λάπτοπ που το είχα ανοίξει για να αναβαθμίσω ram/ssd . Το πλήρωσα κανονικά ,έκανα καταγγελία , το παίζαν οτι το προιόν αλλοιώθηκε, πήρα τα λεφτά πίσω.
Fulgore Δημοσ. 12 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2020 6 λεπτά πριν, forgotten είπε δεν εχω ασχοληθει με ps4 αλλα με hp και την ισχυριζομενη 1 ετους εγγυηση σε gaming laptop μια χαρα με καλυψε το αμαζον. το οτι του λες να μην επικεντρωθει στο ουσιαστικο προβλημα το αφηνω ασχολιαστο εμμενω οτι οποιος δεν διεκδικει χανει.... Αφου δεν εχετε ιδεα του τι ισχυει με το συγκεκριμενο θεμα που αφορα το Ps4 και την SONY,τοτε γιατι μπαινετε και σχολιαζετε σε αυτο? Εγω του ανεφερα οτι ολοι οι πωλητες ακομα και στο εξωτερικο για το συγκεκριμενο προιον 1χρονο εγγυηση δινουν για να μην εχει την ψευδαισθηση οτι στο εξωτερικο το ps4 το πουλανε με 2χρονια εγγυηση και στην Ελλαδα με ενα. Περαν τουτου οπως του ειπα πιο πολλες πιθανοτητες εχει να βγει κερδισμενος με το σπασμενο καπακι,παρα με τον 2ρο χρονο εγγυησης. Θα ηθελα παντως να το ειχε αγορασει απο Ευρωπαικο amazon και να του λεγανε για 1χρονο εγγυησης,να σας εβλεπα τοτε εσας τι θα του λεγατε.
forgotten Δημοσ. 12 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2020 (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, Fulgore είπε Αφου δεν εχετε ιδεα του τι ισχυει με το συγκεκριμενο θεμα που αφορα το Ps4 και την SONY,τοτε γιατι μπαινετε και σχολιαζετε σε αυτο? Εγω του ανεφερα οτι ολοι οι πωλητες ακομα και στο εξωτερικο για το συγκεκριμενο προιον 1χρονο εγγυηση δινουν για να μην εχει την ψευδαισθηση οτι στο εξωτερικο το ps4 το πουλανε με 2χρονια εγγυηση και στην Ελλαδα με ενα. Περαν τουτου οπως του ειπα πιο πολλες πιθανοτητες εχει να βγει κερδισμενος με το σπασμενο καπακι,παρα με τον 2ρο χρονο εγγυησης. Θα ηθελα παντως να το ειχε αγορασει απο Ευρωπαικο amazon και να του λεγανε για 1χρονο εγγυησης,να σας εβλεπα τοτε εσας τι θα του λεγατε. Ειλικρινά το να λες ότι δεν έχω ιδέα επειδή δεν έτυχε να διεκδικησω εγγύηση από ps4 ενώ αναφερω ότι σε παρόμοια περίπτωση από εταιρία που και παλι εδινε εγγύηση 1 έτος πηρά επιτυχως δωρεάν επιδιορθωση/αντικατασταση σε 1,5 έτος από το αμαζον με κανει να αναρωτιεμαι σαν αντιλαμβανεσαι γιατί εννεν ότι ισχυει η διετης εγγύηση της ευρωπαικης οδηγάς ανεξάρτητος εταιρικων ισχυρισμων αρκεί να την δικαιουσαι... Επεξ/σία 12 Μαρτίου 2020 από forgotten
Fulgore Δημοσ. 12 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2020 20 ώρες πριν, N3M3SiS είπε Και ομως, υπαρχει. Και η Sony και η Apple που δινουν 1 χρονο εγγυηση, καλλυμενες ειναι. Αν και δεν αφορα το εδω θεμα,για το Θεο πια ενημερωθειτε ορισμενοι για το τι ισχυει επιτελους εδω και ποσα χρονια στην περιπτωση της Apple. Τερμα ασχετο με την περιπτωση της Sony και του Playstation. Spoiler 2χρονια εγγυηση εχουν τα Ευρωπαικα προιοντα της στην Ελλαδα,το γραφουν ολες οι μεγαλες αλυσιδες Τυχαια παραδειγματα απο ολα τα προιοντα(και αρα και στα κινητα). https://www.document.gr/watch/apple-watch-series-5/40mm-gps/wat5-040-gd01-detail https://www.istorm.gr/ipad/ipad-mini-2019/ipad-mini-wi-fi-64gb-space-grey.html https://www.plaisio.gr/apple-bluetooth-airpods-1gen-leuko_2621460 3 λεπτά πριν, forgotten είπε Ωραια εδω θα ειμαστε να μας πει ο συμφορουμιτης ποση ειναι τελικα η προβλεπομενη εγγυηση για το Playstation,για να δεις και εσυ κατα ποσο εχει σχεση η περιπτωση ενος laptop αλλης εταιρειας με το Playstation του εδω θεματος.
petasis Δημοσ. 12 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2020 5 ώρες πριν, forgotten είπε ναι μου αρεσει η βεβαιοτητα σου , ολως περιεργως ποτε μου δεν αντιμετωπισα θεμα με την διετη εγγυηση, αρκει να ξερεις τι λες να μην εκανες εσυ μαλακια και την εγγυηση την τηρουν, αυτο τουλαχιστο απο σοβαρα ευρωπαικα μαγαζια... Εγώ για τέτοια θέματα έχω κάνει *δίκες* δύο φορές (κέρδισα και τις 2). Τα ξέρω πολύ καλά, δυστυχώς. Εδώ που βρίσκεται το μέλος που άνοιξε το νήμα, βρέθηκα εγώ με το ps3 "fat", αυτό που το χάλαγε ο οδηγός ανάγνωσης στους 13-16ηνες. Και γνωρίζω, και την σόνυ, και τον συνήγορο καταναλωτή, κλπ. Η λύση είναι απλή: μακριά από εταιρίες με 1 χρόνο εγγύηση. Και ίσως έγραψα και το πιο πρόσφατο: είχα πρόβλημα με ρούτερ 400+ ευρώ, με 3 χρόνια, και έκανα αμάν να βρω λύση. 6 μήνες παιδευόμουν με συσκευή εντός εγγύησης. 3 ώρες πριν, sotirisl είπε δεν ξέρω αν υπάρχει θέμα που να έχει διχάσει περισσότερο το insomnia... χιλιοσυζητημένο, σε άπειρα νήματα... και δυστυχώς αρκετοί επιμένουν και δεν καταλαβαίνουν, δεν θέλουν να καταλάβουν για κάποιο λόγο... το παίζουνε ξερόλες χωρίς να έχουν ιδέα για τι μιλάνε, με βάσει ένα google search και μια επίσκεψη στα mediamarkt.... σίγουρα θα έχουν ανακαλύψει και το εμβόλιο για τον κορωνοιό.... Λοιπόν, τα πράγματα είναι όπως τα περιγράφει ο @petasis και ο @Orestis_G. Αυτό που αρκετοί αναφέρουν ως διετή εγγύηση με βάση την νομοθεσία της ΕΕ απλά δεν υπάρχει. Με βάση την κοινοτική οδηγία 1999/44/EC που έγινε και νόμος του κράτους (3043/2002 - ΦΕΚ 192/Α/21-8-2002), μετά τους έξι μήνες πρέπει ο καταναλωτής να αποδείξει οτι το ελλάτωμα υπήρχε κατα την αγορά. Τώρα, αν πας κάτι χαλασμένο στον πωλητή στους 22 μήνες αυτός δεν είναι υποχρεωμένος να στο καλύψει, τουλάχιστον όχι βάσει της οδηγίας 1999/44 της ΕΕ και των αντίστοιχων νόμων του κράτους. Ο έμπορος μπορεί να στο καλύψει από καλή θέληση, μπορεί να στο καλύψει επειδή φοβάται κάποιο αρνητικό reputation, ή επειδή ο έμπορος εχει ξεχωριστή πολιτική εγγύσης, κάτι το οποίο είναι άλλο θέμα. Το μεγάλο πρόβλημα είναι ότι η ΕΕ *παραπληροφορεί* για αυτό το θέμα. Εγώ έχω στείλει μέχρι παράπονο σε αρμόδια επίτροπό που σε ομιλία της το παρουσίαζε σαν εγγύηση (όπως κάκιστα κάνουν και στο σαιτ που "μας εξηγούν"), και βάλανε μια γραμματέα να μου απαντήσει ότι δίκιο έχω, δεν το είπε ακριβώς έτσι, και διάφορα φαιδρά. Και πέρυσι τα δικά μας καμάρια (όλα) έκαναν και την εμπορική εγγύηση *προαιρετική*. Για αυτό λέω είμαστε απροστάτευτοι, 1 6μηνο, και μετά στο έλεος των εταιριών.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα