Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, spegouras είπε

 μονο και μονο για το ηθικό του πραγματος, αξίζει να το κυνηγήσεις.

μονο και μονο γι αυτο το κανω και για την τρελα που μου πουλησανε 

Για σερβις σε παρέπεμψαν στην Cometron?

  • Απαντ. 121
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, nikangel είπε

Για σερβις σε παρέπεμψαν στην Cometron?

αν τα θυμάμαι καλά για το SONY PS4 νομίζω εκεί παραπέμπουν...με κάθε επιφύλαξη

ευτυχώς εγώ έχω MS XBOX χαχαχα και επειδή λειτουργεί πάρα πολλές ώρες έχω φροντίσει από το εξωτερικό/ελλάδα και έχω αγοράσει τα έξτρα με τους ανεμιστήρες και έξτρα USB.

Επεξ/σία από ikorolis
Δημοσ.

δεν μου ειπαν τπτ μονο οτι θα το στειλουν στο τεχνικο τμημα για ελεγχο

2 λεπτά πριν, nikangel είπε

Για σερβις σε παρέπεμψαν στην Cometron?

 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, ikorolis είπε

αν τα θυμάμαι καλά για το SONY PS4 νομίζω εκεί παραπέμπουν...με κάθε επιφύλαξη

ευτυχώς εγώ έχω MS XBOX χαχαχα

Οk δεν θα πω τίποτα παραπάνω. Ας googlaρει ο φίλος παράπονα για την παραπάνω εταιρεια και ας παει στον συνηγορο του καταναλωτη... 

1 λεπτό πριν, spegouras είπε

δεν μου ειπαν τπτ μονο οτι θα το στειλουν στο τεχνικο τμημα για ελεγχο

Οκ δεν σε πρεπει να σε απασχολει πια που πήγε για έλεγχο. Κανε τις κινησεις που είπες και ενημερωσε μας. Καλο βραδυ

Επισκέπτης
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, nikangel είπε

Οk δεν θα πω τίποτα παραπάνω. Ας googlaρει ο φίλος παράπονα για την παραπάνω εταιρεια και ας παει στον συνηγορο του καταναλωτη... 

σύμφωνα με το GOOGLE η COMETRON είναι εξουσιοδοτημένο Service της SONY.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάντως η εργοστασιακή εγγυηση που αναγράφεται στο χαρτί προφανώς εννοεί της Sony η οποία και έχει λήξει. Θα δούμε αύριο θα τραβήξω όσο πάει αλλά απ ότι φαίνεται στο τελος θα πέσει πολύ καντήλι

 

 

Επεξ/σία από spegouras
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, ikorolis είπε

σύμφωνα με το GOOGLE η COMETRON είναι εξουσιοδοτημένο Service της SONY.

Εκει πανε για ελεγχο και επισκευη οι συσκευές της SONY Αν θες την πας μόνος σου ή την πας στον μεταπωλητή (Γερμανος στην συγκεκριμένη περιπτωση) και την παει αυτος εκει. Απο το 2006 διαβάζω παραπονα για το συγκεκριμένο σερβις τα οποία παράπονα μπορει να τα διαβάσει κανεις με μια απλή αναζήτηση στο διαδίκτυο @spegouras Διαβασε και εδω ενα νήμα να γουσταρεις αυριο που θα τους τα χωνεις.. 

 

Επεξ/σία από nikangel
Δημοσ.

Δεν υπάρχει περίπτωση να μην προβεί η εταιρεία μετά από καταγγελία σε αντικατάσταση ή επιδιόρθβση του προιόντος εντός εγγύησης. Μου έχει συμβεί δύο φορές. Την μια ήταν ψυγείο για το οποίο με κάνανε μπαλάκι επί 6 μηνες το μαγαζί και η αντιπροσωπεία . Μετά από την καταγγελία με παίρνανε παρακαλώντας από το κατάστημα για να αλλάξω το ψυγειο γιατί ειχαν δικάσιμο. Την δεύτερη φορά ήταν ένα drone το οποίο έπεσε χωρίς καμία αιτία. Τους έστειλα όλα τα footage, το log του drone καιρικές συνθήκες κοκ. Έκανα καταγγελία αλλά ευτυχώς παρόλι την αρχική αρνητική τους στάση μου έστειλαν άλλο σε αντικατάσταση (αφού βέβαια επικοινώνησα και με την μαμά εταιρεία)

Επισκέπτης
Δημοσ.

@nikangel Διάβασε τι λέει η ΕΕ για τη διετή εγγύηση πάλι, γιατί το έχεις καταλάβει λάθος (ta bold δικά μου)

Αναφορά σε κείμενο

Η νομοθεσία της ΕΕ ορίζει επίσης ότι πρέπει να παρέχεται στον καταναλωτή ελάχιστη διετής εγγύηση (νόμιμη εγγύηση) ως προστασία έναντι ελαττωματικών προϊόντων ή προϊόντων που δεν ανταποκρίνονται στη διαφημιζόμενη εμφάνιση ή λειτουργία. Σε μερικές χώρες, η εθνική νομοθεσία μπορεί να απαιτεί την παροχή πιο μακροπρόθεσμων εγγυήσεων.

  • Εάν το προϊόν που αγοράσατε παρουσιάσει βλάβη μέσα στους πρώτους 6 μήνες, θεωρείται ότι το πρόβλημα υπήρχε όταν το παραλάβατε, εκτός αν ο έμπορος μπορεί να αποδείξει το αντίθετο. Επομένως, δικαιούστε δωρεάν επισκευή και αντικατάσταση, ή αν αυτό αποδειχθεί πολύ δύσκολο ή δαπανηρό, μπορεί να σας προταθεί μείωση της τιμής ή επιστροφή των χρημάτων σας.
  • Εάν το προϊόν που αγοράσατε χαλάσει ύστερα από 6 μήνες, εξακολουθείτε να δικαιούστε δωρεάν επισκευή ή αντικατάσταση ή, τουλάχιστον, μείωση της τιμής ή επιστροφή των χρημάτων σας. Ωστόσο, θα πρέπει να αποδείξετε ότι το πρόβλημα υπήρχε ήδη κατά την παραλαβή των προϊόντων.

 

Άρα για να χρησιμοποιήσεις την νόμιμη εγγύηση μετά το εξάμηνο φέρεις το βάρος της απόδειξης.

 

@ikorolis Δεν ξέρω από πού συμπεραίνεις ότι είμαι πιτσιρικάς, αλλά δεν θα μπω σε σύγκριση προσόντων! Το ότι συνέβη στον X,Ψ,Ω να του κάνει η εκάστοτε εταιρεία αντικατάσταση, δεν σημαίνει απαραίτητα κάτι. Στην περίπτωση της εταιρείας σου, είναι προφανές ότι είχατε κατασκευαστικό ελάττωμα, οπότε δεν μπορούσαν να μην σας τα καλύψουν. Επίσης κάποια εταιρεία μπορεί να καλύψει κάτι και για λόγους μάρκετινγκ, πρεστίζ, γιατί σε θεωρεί καλό πελάτη και για ό,τι άλλο θέλει. Το ζήτημα είναι αν υποχρεούται, και στο θέμα αυτό νομίζω η οδηγία είναι σαφής.

@spegouras Εφ' όσον λοιπόν ο Γερμανός δια μέσω του τεχνικού του (διότι ο τεχνικός δεν λειτουργούσε ως "Μήτσος ο κατσαβιδάς", αλλά εκπροσωπούσε τον Γερμανό) έχει δηλώσει ότι παρέλαβε το PS4 σε άριστη κατάσταση και εντός εγγύησης, κυνήγα το! Ξεκίνα με συνήγορο σήμερα κι όλας!

Επισκέπτης
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, Orestis_G είπε

@nikangel Διάβασε τι λέει η ΕΕ για τη διετή εγγύηση πάλι, γιατί το έχεις καταλάβει λάθος (ta bold δικά μου)

Άρα για να χρησιμοποιήσεις την νόμιμη εγγύηση μετά το εξάμηνο φέρεις το βάρος της απόδειξης.

@ikorolis Δεν ξέρω από πού συμπεραίνεις ότι είμαι πιτσιρικάς, αλλά δεν θα μπω σε σύγκριση προσόντων! Το ότι συνέβη στον X,Ψ,Ω να του κάνει η εκάστοτε εταιρεία αντικατάσταση, δεν σημαίνει απαραίτητα κάτι. Στην περίπτωση της εταιρείας σου, είναι προφανές ότι είχατε κατασκευαστικό ελάττωμα, οπότε δεν μπορούσαν να μην σας τα καλύψουν. Επίσης κάποια εταιρεία μπορεί να καλύψει κάτι και για λόγους μάρκετινγκ, πρεστίζ, γιατί σε θεωρεί καλό πελάτη και για ό,τι άλλο θέλει. Το ζήτημα είναι αν υποχρεούται, και στο θέμα αυτό νομίζω η οδηγία είναι σαφής.

@spegouras Εφ' όσον λοιπόν ο Γερμανός δια μέσω του τεχνικού του (διότι ο τεχνικός δεν λειτουργούσε ως "Μήτσος ο κατσαβιδάς", αλλά εκπροσωπούσε τον Γερμανό) έχει δηλώσει ότι παρέλαβε το PS4 σε άριστη κατάσταση και εντός εγγύησης, κυνήγα το! Ξεκίνα με συνήγορο σήμερα κι όλας!

καταρχήν δεν έχω βγάλει συμπέρασμα για σένα σχετικά με ηλικία σου ούτε με ενδιαφέρει φυσικά

αναφέρω την δική μου ηλικία (48 χρονών)  και συγκεκριμένα λέω την λέξη δεινόσαυρος (με την οποία με αποκαλούν τα παιδιά της πληροφορικής στην εταιρεία καθώς είμαι από τους παλιούς για τα ελληνικά δεδομένα.

ότι αφορά το προσωπικό/φιλικό παράδειγμα επισκευής/αντικατάστασης να σε ενημερώσω ότι στην αρχή ήταν αρνητικοί όταν όμως ενημερώθηκαν για την νομοθεσία και αν αρνηθούν τότε θα υπάρξει καταγγελία στις αρμόδιες αρχές και ενδεχομένως στα αρμόδια δικαστήρια.

η εταιρεία κατασκευής/διανομής/διάθεσης των υπολογιστών δεν ήθελε ούτε την επισκευή ούτε την αντικατάσταση τους αλλά όταν επικαλεστήκαμε την νομοθεσία και τα σχετικά τότε άλλαξε η πολιτική τους

βέβαια πλέον αργά μιας και μας έχασαν από πελάτες εμάς και πολλούς άλλους

 

Δημοσ.

Καλησπέρα προς το παρών οΣΤΚ δεν απαντάει σε κανενα τηλέφωνο, ούτε κάποια απάντηση έχω πάρει από τα email που έστειλα σε Sony και γραμματεία καταναλωτη. Μόνο το κατάστημα του Γερμανου μου έστειλε μήνυμα το πρωι για να ξαναστείλω την απόδειξη αγοράς. Την έχω πάει εντωμεταξύ 2 φορές εκτυπωμένη. Σαιτες τις κάνουν; Δεν τους έχω απαντήσει ακομα.... 

 

Δημοσ.

Μεταξύ μας αν θέλει μια εταιρεία να είναι σοβαρή, προφανώς και παρέχει 2ετή εγγύηση χωρίς να ταλαιπωρεί τον πελάτη. Ειδικά από την στιγμή που ο ανταγωνιστής σου ο άμεσος παρέχει.

Επισκέπτης
Δημοσ.

@spegouras Συμπλήρωσε και στείλε τους υπογεγραμμένο το υπόδειγμα αναφοράς που έχουν, μαζί με φωτοτυπία ταυτότητας και αντίγραφο του χαρτιού του τεχνικού. Εμένα μου απάντησαν με email κάποιες μέρες μετά, με ενημέρωση για το τι έγινε (ήταν με το θέμα των ΕΛΤΑ)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

θα στειλω τωρα αναλυτικο email στον ΣΤΚ και αμεσως  μετα προωθουμενο email στα κεντρικα του γερμανου.

 

Εντωμεταξυ ρε παιδια τωρα θα με περασετε για τρελο αλλα αυτο που θα αναφερω ισχυει 100% ( οποιος θελει με πιστευει οποιος θελει οχι :P ) και μετανειωνω ειληκρινα που δεν το ειχα κανει PrtScn. Συγκεκριμενα στην 29/01/20 οταν ειχα μπει στο site του γερμανου στο ps4 pro για την ακριβεια στα χαρακτηριστηκα του η εγγυηση ελεγε 2 χρονια. Πριν 2-3 μερες που μπηκα ξανα απο το ιδιο λινκ, καθως εψαξα και το βρηκα απο το ιστορικο λεει εγγυηση: 1 χρονο... Εχει τυχει σε κανεναν αλλον αυτο;; (δεν το ανεφερα ποιο πριν αυτο γιατι οντως θα με περναγατε για τρελο αλλα εδω που φτασαμε...)

Επεξ/σία από spegouras
Δημοσ.

από την στιγμή που έχεις στα χέρια σου το χαρτί ότι το μηχάνημα δεν έχει ούτε γρατσουνιά θέλω να δω αυτοί πως θα αποδείξουν για σπασμένο πλαστικό.. η δουλειά βρωμάει! ίσος κάποιος πήγε να το "σκαλισε" και έκανε την ζημιά δηλαδή έσπασε το πλαστικό.. νομίζω ότι πρέπει να σε αποζημιώσουν! 

πάντως τέτοιες καταστάσεις δείχνουν ότι οι αλυσίδες είναι αναξιόπιστες και νομίζω όταν τύχει η στραβή κινδυνεύεις το ίδιο όπως και στα skroutz-μάγαζα! αλλά τουλάχιστον εκεί έχεις δώσει λιγότερα λεφτά..

γνωστός μου πήγε τηλέφωνο εντός της εγγύησης σε κατάστημα κοσμοτέ γιατί είχε πρόβλημα και του ζήτησαν 15euro μεταφορικά για να το πάνε στο service της εταιρίας! έχουν αποθρασυνθεί όλοι! θέλουν να πουλάνε πανάκριβα αλλά να μην έχουν καμία υποχρέωση!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...