Επισκέπτης Δημοσ. 12 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2020 (επεξεργασμένο) 14 λεπτά πριν, N3M3SiS είπε Και ομως, υπαρχει. Και η Sony και η Apple που δινουν 1 χρονο εγγυηση, καλλυμενες ειναι. κάνεις καταγγελία στις αρμόδιες αρχές της χώρας σου και συμμορφώνονται είτε τους αρέσουν είτε όχι δεν πάνε να λένε ότι θέλουν SONY και APPLE αν ξέρεις τα δικαιώματα σου και την νομοθεσία καμία από τις δύο δεν μπορεί να επικαλεστεί τίποτα ισχύει η νομοθεσία της χώρας που είσαι και αγόρασες το προίον αρκεί να έχεις το δελτίο παραλαβής του καταστήματος που να περιγράφει κατάσταση συσκευής - πρόβλημα και να έχεις ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ/ΒΙΝΤΕΟ πριν την παράδοση και μετά την παράδοση. 9 λεπτά πριν, N3M3SiS είπε Ακριβως επειδη το εχουμε αναλυσει διεξοδικα, σου λεω πως η 2ετια ειναι και μυθος. Τεσπα, ας το ψαξει μονος του οποιος θελει, ακομα και στο Ins. Συγνώμη καθόλου μύθος δεν είναι 2 χρόνια εγγύηση νόμος της Ε.Ε όποιος έχει αντίρρηση ας κάνει ερώτημα στην σελίδα τους έχουν επικοινωνία και απαντάνε αμέσως σχεδόν. ξέρεις πόσες περιπτώσεις με APPLE IPHONE (αφού επιμένεις) αρνήθηκαν να τα επισκευάσουν λέγοντας ότι είναι εκτός εγγύησης γράφοντας στα @@ την νομοθεσία της Ε.Ε αλλά μετά την προσφυγή των πελατών τους στις αρμόδιες αρχές της χώρας μας όχι μόνο τα παρέλαβαν αλλά σε αρκετές περιπτώσεις που δεν γινόταν επισκευή τους το αντικατέστησαν με άλλο. απλά βρίσκουν τα "κορόιδα" και κάνουν αυτές τις εξυπνάδες ευτυχώς που δεν έχω αυτή την καταναλωτική μανία να αγοράζω προιόντα της APPLE γιατί αν π.χ αγόραζα το IPHONE που κοστίζει 1.500 ευρώ και μου έλεγαν α κύριε ΕΝΑΣ ΧΡΟΝΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗ δεν θες να μάθεις τι θα γινόταν στο επίσημο κατάστημα τους ISTORM ... σχετικές πληροφορίες εδώ https://europa.eu/youreuright/content/know-youreuright-5_el?pk_source=google_ads&pk_medium=paid&pk_campaign=youreuright&pk_content=el_cont_2years_search https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm#shortcut-2 https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/faq/index_el.htm Επεξ/σία 12 Μαρτίου 2020 από ikorolis
N3M3SiS Δημοσ. 12 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2020 (επεξεργασμένο) Και εγω σου λεω οτι για να ισχυσει επι της ουσιας η 2ετης εγγυηση πρεπει ΕΣΥ να αποδειξεις μετα το 6μηνο, οτι το προβλημα προυπηρχε, αν η εταιρεια ή το καταστημα δεν αποδεχθει το claim σου για 2ετη εγγυηση, ενω εκεινοι προσφερουν 1 χρονο. Εχει αναλυθει εκτενως, μην το αναλυσουμε και εδω. Επι της ουσιας, δεν υπαρχει νομολογια για την παροχη 2ετης εγγυησης. Αν υπαρχει παρολαυτα και τον γνωριζεις, θα σε παρακαλουσα να μας τον παραθεσεις, να τον μαθουμε και οι υπολοιποι. Επεξ/σία 12 Μαρτίου 2020 από N3M3SiS
Επισκέπτης Δημοσ. 12 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2020 (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, N3M3SiS είπε Και εγω σου λεω οτι για να ισχυσει επι της ουσιας η 2ετης εγγυηση πρεπει ΕΣΥ να αποδειξεις μετα το 6μηνο, οτι το προβλημα προυπηρχε, αν η εταιρεια ή το καταστημα δεν αποδεχθει το claim σου για 2ετη εγγυηση, ενω εκεινοι προσφερουν 1 χρονο. Εχει αναλυθει εκτενως, μην το αναλυσουμε και εδω. δεν ξέρω φίλε μου τι έχετε αναλύσει και που εγώ ξέρω περιπτώσεις φίλων/γνωστών/συναδέλφων με apple iphone που ισχυριζόντουσαν αυτά που λες εσύ εδώ και άλλοι αλλά όταν με άκουσαν εμένα και άλλους που τους λέγαμε για το παραπάνω και πήγαν στην Apple Iphone παρουσία δικηγόρου μαζί τους και όλων των απαραίτητων εντύπων/εγγράφων ο υπεύθυνος του καταστήματος και αναφέρομαι στο ISTORM (κολωνάκι) δεν τόλμησε καν να πει για (1) έναν χρόνο εγγύηση και ότι γράφει την νομοθεσία για τα (2) δύο χρόνια εγγύηση της Ε.Ε στα @@ σε άλλες περιπτώσεις προχώρησαν με καταγγελία στις αρμόδιες αρχές και είτε τους επισκευάστηκε το Apple Iphone είτε αντικαταστάθηκε. δεν γνωρίζω καμία περίπτωση που να ισχυρίστηκαν αυτό που λες και να αρνήθηκαν να συμμορφωθούν με την νομοθεσία. όπως γνωρίζω στην παρούσα ιστοσελίδα υπάρχουν και δικηγόροι/νομικοί μπορούν αν σου πουν φαντάζομαι αν μπορεί εταιρεία να αγνοήσει εθνική ή ευρωπαική νομοθεσία και τι επιπτώσεις θα έχει καθώς υπεράνω του νόμου δεν είναι καμία εταιρεία φίλε μου ειδικά όταν ο νόμος είναι της Ε.Ε. Επεξ/σία 12 Μαρτίου 2020 από ikorolis
N3M3SiS Δημοσ. 12 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2020 (επεξεργασμένο) Και εγω ξερω πολλες παρομοιες περιπτωσεις. Αλλες την εταιρεια μπορει να την συμφερει να παει στα δικαστηρια, αλλες οχι. Ουσιαστικα παντως 2ετης εγγυηση νομικα κατοχυρωμενη, που να υποχρεωνει την εταιρεια να σου την παρεχει, δεν υπαρχει. Αν υπηρχε, προφανως εταιρειες οπως η HP, Sony, Apple κ.ο.κ. θα εδιναν ευθυς εξ αρχης 2 χρονια. Μαλιστα ενα παλικαρι εδω σε ενα αλλο νημα θυμαμαι ειχε κανει την πτυχιακη του πανω στο θεμα καταληγοντας σε συμπερασματα που λιγοι (μεταξυ τους και εγω) ως τοτε γνωριζαμε. Αυτο που ισχυει αυτη τη στιγμη οσο αφορα το νομικο πλαισιο ειναι πως για 6 μηνες ο κατασκευαστης ειναι υποχρεωμενος να καλυψει οποιαδηποτε βλαβη προκυψει στο προιον, καθως θεωρειται πως το ελαττωμα προυπηρχε. Μετα τους 6 μηνες και εως τα 2 χρονια, εξακολουθει να ειναι υποχρεωμενος να καλυψει με επισκευη ή αντικατασταση το προιον, αν ο αγοραστης αποδειξει πως το προβλημα προυπηρχε. Πραγμα πρακτικα ιδιαιτερα δυσκολο. Επεξ/σία 12 Μαρτίου 2020 από N3M3SiS
spegouras Δημοσ. 12 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2020 Δυστυχώς δεν έχω κάποια φωτογραφία που να αποδεικνύει ότι είναι το συγκεκριμένο play. Εχω μόνο το χαρτί
Επισκέπτης Δημοσ. 12 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2020 13 λεπτά πριν, spegouras είπε Δυστυχώς δεν έχω κάποια φωτογραφία που να αποδεικνύει ότι είναι το συγκεκριμένο play. Εχω μόνο το χαρτί το χαρτί παραλαβής σου αρκεί για καταγγελία στις αρμόδιες αρχές απλά να ξέρεις για την επόμενη φορά να έχεις φωτογραφίες/βίντεο πριν και μετά του προιόντος.
Επισκέπτης Δημοσ. 12 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2020 @nikangel @ikorolis Κάντε έναν κόπο να διαβάσετε τα ποστ μου, ρε παιδιά! Είναι σαφής η διάκριση ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ και ΝΟΜΙΜΗΣ εγγύησης! Για να κάνεις χρήση της νόμιμης (2 χρόνια), για τη οποία απευθύνεσαι στον πωλητή (=Γερμανός) πρέπει το προϊόν να είναι ελαττωματικό, ή να του λείπει συνομολογημένη ιδιότητα . Βλάβη εντός του πρώτου εξαμήνου συνεπάγεται ελαττωματικό προϊόν (=το ελάττωμα υπήρχε κατά την αγορά, εκτός αν ο πωλητής αποδείξει το αντίθετο) Για βλάβη μετά το πρώτο εξάμηνο, θα πρέπει ο αγοραστής να αποδείξει ότι το προϊόν είναι ελαττωματικό!
Επισκέπτης Δημοσ. 12 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2020 (επεξεργασμένο) 49 λεπτά πριν, N3M3SiS είπε Και εγω ξερω πολλες παρομοιες περιπτωσεις. Αλλες την εταιρεια μπορει να την συμφερει να παει στα δικαστηρια, αλλες οχι. Ουσιαστικα παντως 2ετης εγγυηση νομικα κατοχυρωμενη, που να υποχρεωνει την εταιρεια να σου την παρεχει, δεν υπαρχει. Αν υπηρχε, προφανως εταιρειες οπως η HP, Sony, Apple κ.ο.κ. θα εδιναν ευθυς εξ αρχης 2 χρονια. Μαλιστα ενα παλικαρι εδω σε ενα αλλο νημα θυμαμαι ειχε κανει την πτυχιακη του πανω στο θεμα καταληγοντας σε συμπερασματα που λιγοι (μεταξυ τους και εγω) ως τοτε γνωριζαμε. Αυτο που ισχυει αυτη τη στιγμη οσο αφορα το νομικο πλαισιο ειναι πως για 6 μηνες ο κατασκευαστης ειναι υποχρεωμενος να καλυψει οποιαδηποτε βλαβη προκυψει στο προιον, καθως θεωρειται πως το ελαττωμα προυπηρχε. Μετα τους 6 μηνες και εως τα 2 χρονια, εξακολουθει να ειναι υποχρεωμενος να καλυψει με επισκευη ή αντικατασταση το προιον, αν ο αγοραστης αποδειξει πως το προβλημα προυπηρχε. Πραγμα πρακτικα ιδιαιτερα δυσκολο. μπορεί να έχεις δίκιο μπορεί να έχεις άδικο δεν είμαι ο αρμόδιος να το κρίνω αυτό συγνώμη εγώ όμως δεν καταλαβαίνω από αυτά δεν με ενδιαφέρει ούτε η SONY ούτε η APPLE ούτε η HP ούτε η DELL ούτε καμία εταιρεία εμένα με ενδιαφέρει τι λέει η ευρωπαική νομοθεσία (2) δύο χρόνια εγγύηση αν δεν το τηρεί η όποια εταιρεία τότε απλά θα λογοδοτήσει στις αρμόδιες αρχές και στα αρμόδια δικαστήρια αν χρειαστεί ήδη στην εταιρεία που εργάζομαι μια γνωστή εταιρεία που κατασκευάζει φορητούς υπολογιστές και προμηθεύει τις εταιρείες μας αντικατέστησε όλους τους φορητούς υπολογιστές που είχαμε παρά το γεγονός ότι αρνήθηκε να το κάνει καθώς ισχυρίστηκε αυτό που λες για 1 χρόνο εγγύηση αλλά όταν βρέθηκε απέναντι από το νομικό τμήμα της εταιρείας μας το οποίο ήταν αποφασισμένο να προχωρήσει σε καταγγελία στις αρμόδιες αρχές και στα αρμόδια δικαστήρια μετά από παρότρυνση του τμήματος λογιστηρίου/οικονομικής διεύθυνσης και φυσικά την γνωμοδότηση του τμήματος IT (πληροφορικής) και την νομοθεσία που της έδωσαν να διαβάσει τελικά έκανε πίσω και τα αντικατέστησε όλα είτε είχαν πρόβλημα (κάτι με την καλωδιοταινία της οθόνης) είτε όχι και μιλάμε για φορητούς i5 και i7. βέβαια τις επιπτώσεις που είχε η συμπεριφορά της αυτή δεν θα τις γλυτώσει ήδη έχασε έναν μεγάλο πελάτη της (την εταιρεία που δουλεύω) και άλλους μεγάλους πελάτες (εταιρείες που έχουμε στενή συνεργασία) οι οποίοι επίσης θα ακολουθήσουν εμάς καθώς η συμπεριφορά της αυτή είχε ως αποτέλεσμα την (μονομερή) διακοπή της παρούσας σύμβασης προμήθειας εξοπλισμού και μελλοντική απόρριψη συμμετοχής της στην οποιαδήποτε διαγωνιστική διαδικασία προμήθειας εξοπλισμού για τα επόμενα χρόνια και πίστεψε με πονάει κάτι τέτοιο. το ίδιο θα συμβεί στην οποιαδήποτε εταιρεία που μας προμηθεύει με εξοπλισμό είτε αυτός είναι κινητά τηλέφωνα (smartphones android/ios) είτε tablet είτε σταθερούς υπολογιστές είτε φορητούς. ναι μιλάω από θέση ισχύος γιατί το χρήμα που χάνουν τους πονάει περισσότερο από το οτιδήποτε είτε καταγγελία είτε δικαστήρια που δεν έχουμε κανένα πρόβλημα να πάμε (γνωρίζω ότι εμένα με έχουν γραμμένο στα @#@ τους) τους πονάω εκεί που τους πονάει περισσότερο και πίστεψε με είναι πάρα πολλά τα ευρώ που έχασε η συγκεκριμένη εταιρεία και αυτά που θα χάσει η επόμενη που θα κάνει τα ίδια. Επεξ/σία 12 Μαρτίου 2020 από ikorolis
Επισκέπτης Δημοσ. 12 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2020 @ikorolis Ξαναδιάβασε λοιπόν τι λέει η ευρωπαϊκή νομοθεσία (στη σελίδα 2 έχω και link) και τι σου γράφω πιο πάνω, γιατί δεν το έχεις καταλάβει καλά...και ναι, τα περί 1 χρόνου εγγύησης κατασκευαστή τα έχω επιβεβαιώσει και με ΓΓΚ. @spegouras Το χαρτί του τεχνικού γράφει κάπου για εγγύηση; Αν όχι είναι λίγο πιο δύσκολα τα πράγματα, αν και ίσως μπορείς να πατήσεις στο ότι του κάνανε ζημιά.
nikangel Δημοσ. 12 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2020 4 λεπτά πριν, Orestis_G είπε @nikangel @ikorolis Κάντε έναν κόπο να διαβάσετε τα ποστ μου, ρε παιδιά! Είναι σαφής η διάκριση ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ και ΝΟΜΙΜΗΣ εγγύησης! Για να κάνεις χρήση της νόμιμης (2 χρόνια), για τη οποία απευθύνεσαι στον πωλητή (=Γερμανός) πρέπει το προϊόν να είναι ελαττωματικό, ή να του λείπει συνομολογημένη ιδιότητα . Βλάβη εντός του πρώτου εξαμήνου συνεπάγεται ελαττωματικό προϊόν (=το ελάττωμα υπήρχε κατά την αγορά, εκτός αν ο πωλητής αποδείξει το αντίθετο) Για βλάβη μετά το πρώτο εξάμηνο, θα πρέπει ο αγοραστής να αποδείξει ότι το προϊόν είναι ελαττωματικό! Ακουσε φίλε γιατί δυσκολεύεις την ζωή σου. Σαν καταναλωτής δεν πρεπει να αποδειξεις τιποτα. Εφόσον έχεις απόδειξη αγοράς και ένα προϊόν που δεν το έχεις ανοίξει, κακοποιήσει, βρεξει, χτυπήσει, εχεις δικαιωμα να το επισκευάσεις δωρεαν μέχρι και 2 χρόνια απο την αγορά του. Αν αυτή την εγγυηση στην προσφέρει η επισημη αντιπροσωπεια ή το μαγαζί, λίγο σε ενδιαφέρει. Εσενα σε νοιάζει να έχεις ένα λειτουργικο προϊόν. Πας λοιπόν στο σημείο αγοράς και τους το δίνεις. Αν αυτοί επικαλεστούν μη επισκευή λόγω κακής χρήσης εσύ δεν μπορείς να κάνεις τίποτα. Ουτε μπορείς να αποδείξεις δεν συνέβη αυτό. Στην θέση σου θα πήγαινα στο συνήγορο του καταναλωτή, θα τους εξηγούσα γραπτώς την κατάσταση και θα άφηνα εκείνους να έρθουν σε συνεννόηση με τον Γερμανο. Αν πραγματι είσαι σίγουρος οτι εσυ ή κάποιος δικό σου δεν προξένησε την βλάβη, μονο και μονο για το ηθικό του πραγματος, αξίζει να το κυνηγήσεις. Αλλιώς στην τιμή που έπεσε τωρα το PS4 αγοράζεις άλλο και σε χάνει ο Γερμανός για πάντα απο πελάτη. 1
Επισκέπτης Δημοσ. 12 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2020 3 λεπτά πριν, Orestis_G είπε @ikorolis Ξαναδιάβασε λοιπόν τι λέει η ευρωπαϊκή νομοθεσία (στη σελίδα 2 έχω και link) και τι σου γράφω πιο πάνω, γιατί δεν το έχεις καταλάβει καλά...και ναι, τα περί 1 χρόνου εγγύησης κατασκευαστή τα έχω επιβεβαιώσει και με ΓΓΚ. @spegouras Το χαρτί του τεχνικού γράφει κάπου για εγγύηση; Αν όχι είναι λίγο πιο δύσκολα τα πράγματα, αν και ίσως μπορείς να πατήσεις στο ότι του κάνανε ζημιά. τα έχω διαβάσει φίλε μου αυτά που λες και τα γνωρίζω πριν από σένα (σου θυμίζω είμαι δεινόσαυρος στην τεχνολογία 48 χρονών είμαι ανάθεμα) στο παρών ανάφερα και προσωπική περίπτωση και φιλική περίπτωση και συναδέλφου περίπτωση αλλά και επαγγελματική περίπτωση σε όλες τις περιπτώσεις έγινε επισκευή εντός εγγύησης ή αντικατάσταση του προιόντος/ων.
spegouras Δημοσ. 12 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2020 μονο και μονο για το ηθικό του πραγματος, αξίζει να το κυνηγήσεις. μονο και μονο γι αυτο το κανω και για την τρελα που μου πουλησανε
Επισκέπτης Δημοσ. 12 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2020 (επεξεργασμένο) το χαρτί από τον ΓΕΡΜΑΝΟ που έβαλε ο φίλος αναγράφει ξεκάθαρα Εργοστασιακή Εγγύηση = ΝΑΙ όπως και στα σχόλια επίσης είναι ολοκληρωμένο το δελτίο παραλαβής εγώ στην θέση σου φίλε μου θα έκανα καταγγελία στις αρμόδιες αρχές Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ΙΝΚΑ Συνήγορο του Καταναλωτή δεν θα παρακαλούσα ούτε τον ΓΕΡΜΑΝΟ ούτε την SONY και εννοείται ότι θα με έχαναν και από πελάτη εμένα και όλους τους γύρω μου. Επεξ/σία 12 Μαρτίου 2020 από ikorolis
panosk0 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2020 Επειδή ισχυριζεστε πολλά θα σας αναφέρω προσωπική εμπειρία . Ήμουν κάτοχος iphone 6. Μετά από 1.5 χρόνο ( αγορά από κοτσοβολο) παρατήρησα ότι δεν ακουμπούσε καλά η οθόνη στο σασί. Κοινώς είχε λυγίσει . Εξωτερικά ομως άθικτο. Ούτε μια γρατσουνια. Το πηγαίνω istorm , σε 20 μέρες επεστρεψε ανακατασκευασμενο κινητό . Το ανοίγω το χρησιμοποιω 5 μέρες . Διαπιστώνω τα ίδια με λιγότερο θέμα . Το στέλνω πίσω , άντε να αποδείξω ότι όντως ήρθε έτσι ( αν έβγαζα φωτό όταν άνοιγα τ κουτί δεν θα μπορούσαν να με αμφισβητήσουν). Πουλήθηκε ως προβληματικό - λειτουργικό Πρώην κάτοχος iPhone 5s. Αγορά μέσω Σκρουτζ το 17, στον 1,5 χρόνο σχεδόν εγγύηση . Πέφτει με θήκη από τα χέρια και στραβωνει κ αυτό . Στέλνω εμαιλ δεξιά αριστερά μου λένε όχι. Μαθαίνω ότι η document συνήθως τα επισκευάσει. Δεν θα κάτσω λέω να ασχοληθώ με τους άλλους, στελνω εμαιλ εκεί . Στείλε μου την συσκευή - την στέλνω . Μου αναφέρουν ότι λύγισε γ αυτό δεν πατούσε η οθόνη. Μου άρχισαν τα περί εγγύησης και τέτοια. Αναφέρω ότι αιτουμαι τον δεύτερο χρόνο εγγύησης . Εστειλαν αναφορά στην apple, σε 4 μέρες συνολικά είχα άλλη ανακατασκευασμένη συσκευή .
spegouras Δημοσ. 12 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2020 Λοιπον μην αρπαζεστε ευχαριστω παρα πολυ ολους σας για το ενδιαφερον που δειξατε. Εχω στειλει email και στην sony.europe και στον ΣΤΚ και αυριο θα τους παρω τηλεφωνο. @Orestis_G γραφει στο χαρτι ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ ΕΓΓΥΗΣΗ : NAI θα σας ενημερωσω αυριο! Καλο βραδυ
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα