Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ.

@UncleKim @Mr_Terror Άλλο η εμπορική εγγύηση (1 χρόνος Sony) κι άλλο η νόμιμη 2ετής της ΕΕ. Έχει συζητηθεί πάμπολλες φορές αυτό, μην τα μπερδεύετε!
https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm

Σε ό,τι αφορά τη νόμιμη εγγύηση, το σημείο κλειδί είναι αυτό:

Αναφορά σε κείμενο
  • Εάν το προϊόν που αγοράσατε παρουσιάσει βλάβη μέσα στους πρώτους 6 μήνες, θεωρείται ότι το πρόβλημα υπήρχε όταν το παραλάβατε, εκτός αν ο έμπορος μπορεί να αποδείξει το αντίθετο. Επομένως, δικαιούστε δωρεάν επισκευή και αντικατάσταση, ή αν αυτό αποδειχθεί πολύ δύσκολο ή δαπανηρό, μπορεί να σας προταθεί μείωση της τιμής ή επιστροφή των χρημάτων σας.
  • Εάν το προϊόν που αγοράσατε χαλάσει ύστερα από 6 μήνες, εξακολουθείτε να δικαιούστε δωρεάν επισκευή ή αντικατάσταση ή, τουλάχιστον, μείωση της τιμής ή επιστροφή των χρημάτων σας. Ωστόσο, θα πρέπει να αποδείξετε ότι το πρόβλημα υπήρχε ήδη κατά την παραλαβή των προϊόντων.

@spegouras Σε πρώτη φάση, ζήτα εγγράφως από τον Γερμανό να σου απαντήσει γιατί τέθηκε το προϊόν εκτός εγγύησης. Κατόπιν στείλε μια καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή, μαζί με αντίγραφο του χαρτιού που πήρες από τον τεχνικό του Γερμανού και με την απάντησή τους. Μπορείς επίσης να πας κατευθείαν στον συνήγορο, χωρίς να μιλήσεις στον Γερμανό. http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_ReportGuidelines.html

  • Απαντ. 121
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, paylidis είπε

ts καταγγελια στη γενικη γραμματεια καταναλωτη μπας και βρεις το δικιο σου.... και προφανως επρεπε να εχεις κρατησει φωτογραφίες τη στιγμή της παραδοσης στο σερβις...

Εχεις δίκιο με τις φωτογραφίες αλλά που να το φανταστω ότι θα πήγαιναν έτσι τα πράγματα. Τουλάχιστον έχω το χαρτί που δείχνει ότι δεν έχει καμια βλάβη εξωτερικά. Έστειλα ένα email στην γραμματεία του καταναλωτή και αύριο θα πάρω τηλέφωνο. 

@Orestis_G να το ζητήσω αλλά αν μου το αρνηθουν; έχω αυτό εδώ που ειναι από το site τους

Screenshot_20200311_181533_com.android.chrome.png

 

Μία λένε για κακή χρηση( όταν τους ρώτησα πως διαπηστωθηκε η κακή χρήση μου απάντησαν για το σπασμένο καπάκι) και εφόσον τους λέω ότι έχω χαρτί από το κατάστημα σας όπου αποδεικνυει ότι δεν είχε καμία ζημιά εξωτερικά μου απαντάνε για το 1ετος εγγύησης αντε βγαλε άκρη. 

Επεξ/σία από spegouras
Δημοσ.

Μην απόκλειεις να του έκαναν και αυτοί ζημιά. Πας καρφί στη ΓΓΚ. Έχεις χαρτί ότι το παρέλαβαν σε καλή κατάσταση τέλος 

  • Like 2
Δημοσ.

ελλαδα 2020 να προσπαθεις να διεκδικησεις την νομιμη σου εγγυηση και απο καταστημα αλυσιδα σε εισαγωγικα σοβαρο μαγαζι... αμαζον λοιπον και ας χτυπιουνται....

  • Like 4
  • Thanks 2
Δημοσ.

φιλε TS, πρινς κανεις οτιδηποτε οπως και στους υπολογιστες και στα κινητα και στα ταμπλετ οταν σβγνει η συσκευει λογο υπερθερμανσης ασ τσεκαρουν οτι η παστα στον επεξεργαστη εινια οκ η στην καρτα γραφικων... γτ αυτοι εινια ικανοι να σου αλλαξουν επεξεργαστη chip χωρις να εχει θεμα , απλα να ξεραθηκε η παστα... 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

αξιζει να διαβασετε και αυτα εδω τα βαζω με σειραgermanos.thumb.png.bbc4ea9da32886da4f32c4e26601e502.pnggerman.png.19c85b35065809a6199b98231d544c54.png504ak.png.800a0d6025a5c846149d25ae6b48564e.png

πιο συγκεκριμενα για το 540ΑΚ

 

 

Η ευθύνη του είναι πρωτογενής και αντικειμενική (ΑΚ 537 παρ. 1).1 Η παραβίαση της υποχρέωσης εκπλήρωσης του άρθρου 534 ΑΚ αποτελεί conditio sine qua non για την άσκηση των ειδικότερων αξιώσεων του άρθρου 540 ΑΚ.

 

 εδω κατι δεν μαρεσει; ...

5553333777.png

και υπαρχει και αυτο εδω

 

arthro.png.2b9dfba5c86886e2b1dd9804aee7ec50.png

 

Απ οτι βλεπετε εχω σαλεψει λιγακι 🤪🤪

Επεξ/σία από spegouras
  • Like 1
Δημοσ.

Μιλάει για ελάττωμα ή έλλειψη ιδιότητας κι όχι βλάβη από τη χρήση που είναι στην δικιά σου περίπτωση.

Αν π.χ. είχες πάρει την 1ΤΒ έκδοση και για κάποιον ανεξήγητο λόγο είχε μέσα 500αρι και το πήρες χαμπάρι μετά από ένα χρόνο, θα έπρεπε να σε αποζημιώσουν με τον έναν ή τον άλλο τρόπο.

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, Hazuki είπε

Μιλάει για ελάττωμα ή έλλειψη ιδιότητας κι όχι βλάβη από τη χρήση που είναι στην δικιά σου περίπτωση.

Αν π.χ. είχες πάρει την 1ΤΒ έκδοση και για κάποιον ανεξήγητο λόγο είχε μέσα 500αρι και το πήρες χαμπάρι μετά από ένα χρόνο, θα έπρεπε να σε αποζημιώσουν με τον έναν ή τον άλλο τρόπο.

😤

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@spegouras Γι'αυτό σου λέω "εγγράφως", για να αναγκατούν να σου απαντήσουν εγγράφως, ή να φανεί ότι σε έγραψαν. Κράτα πάντως το screenshot,και το αρχικό χαρτί του τεχνικού. Ακόμα και αν δεν σου κάνουν την τιμή να απαντήσουν, θα απαντήσουν στον συνήγορο ή στη γραμματεία καταναλωτή.

Αυτά που παραθέτεις είναι ουσιαστικά η ενσωμάτωση της Ευρωπαϊκής νόμιμης εγγύησης στη δική μας νομοθεσία (τουλάχιστον αυτό κατάλαβα). Γυρνάμε λοιπόν σε αυτό που ανέφερα στο προηγούμενο post: Εμπορική εγγύηση = 1 χρόνος sony (+1 Γερμανός, απ'ό, τι σου είπε ο τεχνικός). Νόμιμη εγγύηση 2 χρόνια.

Το ζήτημα είναι ότι η νόμιμη εγγύηση ισχύει για ελάττωμα ή έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας, καθώς επίσης και ότι μετά το εξάμηνο το βάρος της απόδειξης του ελαττώματος πέφτει στον καταναλωτή. Με άλλα  λόγια, θα έπρεπε να αποδείξεις ότι το PS4 που παρέλαβες ήταν ελαττωματικό.

Στην δική σου περίπτωση παίζεις με την εμπορική εγγύηση, πατώντας στο χαρτί του τεχνικού τους.

Επεξ/σία από Orestis_G
Δημοσ.

Φιλε η εγγυηση προιοντων εντος ευρωπαϊκής ένωσης ειναι 2 χρόνια, δεν υπάρχει παρερμηνεια πανω σε αυτο.   Πήγαινε με το ΦΕΚ στον Γερμανό και αν σου αρνηθούν πές οτι προχωρας σε καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή.  

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, nikangel είπε

Φιλε η εγγυηση προιοντων εντος ευρωπαϊκής ένωσης ειναι 2 χρόνια, δεν υπάρχει παρερμηνεια πανω σε αυτο.   Πήγαινε με το ΦΕΚ στον Γερμανό και αν σου αρνηθούν πές οτι προχωρας σε καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή.  

Και ομως, υπαρχει. Και η Sony και η Apple που δινουν 1 χρονο εγγυηση, καλλυμενες ειναι.

Επισκέπτης
Δημοσ.
14 ώρες πριν, Mr_Terror είπε

Γνωριζω οτι ο νομος λεει 2 ετη εγγυηση.Η σονυ εχει χεσμενο τον νομο και ακολουθει την δικη της πολιτικη.1 ετος εγγυηση σε ολες τις κονσολες sony.Μονο στο ινσομνια αν κοιταξεις θα βρεις απειρα θεματα με την εγγυηση στο ps4.Δεν καταλαβαινει χριστο η σονυ και επιμενει να δινει 1 ετος εγγυηση.

καταρχήν η SONY μπορεί να μην καταλαβαίνει από αυτά που λες και λέτε

αλλά η νομοθεσία της Ε.Ε είναι ξεκάθαρη και εφόσον η SONY EUROPE/HELLAS πουλάει προιόντα στην ελλάδα άρα στην ευρωπαική ένωση οφείλει να υπακούσει τους νόμους

αν δεν κάνεις καταγγελία στο ΙΝΚΑ , ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ , ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ και στρώνει χαρακτήρα

επίσης όταν παραδίδεις κάτι για SERVICE θα φροντίζεις εκτός το δελτίο παραλαβής που σου δίνει το κατάστημα το οποίο πρέπει να αναφέρει την κατάσταση του προιόντος που παραδίδεις (με λεπτομέρειες αν είναι σωστοί) να έχεις τραβήξει ΒΙΝΤΕΟ και ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ πριν την παράδοση και μετά την παράδοση.

αυτά που λέει ο φίλος στον οποίο έκανα παράθεση έλεγαν σε φίλο μου που έχει PS4 και προσπάθησαν να του το βγάλουν εκτός εγγύησης (1 χρόνος) αλλά ακολούθησε τις οδηγίες μου και έκανε καταγγελία στις αρμόδιες αρχές και το αποτέλεσμα ήταν όχι μόνο να δεχτούν τα δύο (2) χρόνια εγγύηση της Ε.Ε αλλά να του κάνουν και αντικατάσταση της κονσόλας.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, N3M3SiS είπε

Και ομως, υπαρχει. Και η Sony και η Apple που δινουν 1 χρονο εγγυηση, καλλυμενες ειναι.

Το έχουμε αναλύσει διεξοδικά το θέμα σε αλλο νημα. Ας παει στον συνηγορο το καταναλωτη να μάθει τα δικαιώματα του. 2 χρόνια σε ΟΛΑ τα προϊόντα τεχνολογία που πωλούνται εντος ευρωπαικής ενωσης. 

 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, nikangel είπε

Το έχουμε αναλύσει διεξοδικά το θέμα σε αλλο νημα. Ας παει στον συνηγορο το καταναλωτη να μάθει τα δικαιώματα του. 2 χρόνια σε ΟΛΑ τα προϊόντα τεχνολογία που πωλούνται εντος ευρωπαικής ενωσης. 

Ακριβως επειδη το εχουμε αναλυσει διεξοδικα, σου λεω πως η 2ετια ειναι και μυθος. Τεσπα, ας το ψαξει μονος του οποιος θελει, ακομα και στο Ins.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...