Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

 

 

Από ΕΕ παλι

Τα καταστήματα ή οι παραγωγοί σάς προτείνουν μερικές φορές συμπληρωματική εμπορική εγγύηση, η οποία είτε περιλαμβάνεται στην τιμή πώλησης του προϊόντος είτε χρεώνεται επιπλέον. Η συμπληρωματική αυτή εγγύηση σάς παρέχει μεγαλύτερη προστασία αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να αντικαταστήσει ή να μειώσει την ελάχιστη 2ετή εγγύηση, την οποία δικαιούστε πάντα σύμφωνα με τους κανόνες της ΕΕ.

Ομοίως, εάν ένα κατάστημα σάς πωλεί ένα νέο προϊόν φθηνότερα, αλλά χωρίς εγγύηση, αυτό σημαίνει μόνο ότι δεν έχετε συμπληρωματική εγγύηση. Έχετε πάντα το δικαίωμα σε δωρεάν 2ετή εγγύηση αν το προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά.

  • Απαντ. 121
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Η εγγύηση εντός ΕΕ είναι 2 χρόνια, τελεία.

Μίλησε με ΙΝΚΑ και Συνήγορο Καταναλωτή, στείλε και ένα e-mail στην Sony Europe, και θα σου πω πως θα σφίξουν τα γάλατα.

Ο μόνος λόγος που σε ταλαιπωρούν είναι για να αποφύγουν κόστος επισκευής ή/και αντικατάστασης.

Μην το αφήσεις, προφανώς μην πληρώσεις τίποτα, και ενημερώσου για τα δικαιώματα σου.

Τέλος, την εγγύηση την δίνει η SONY και κανένας Γερμανός ή Ιταλός.

  • Like 6
Δημοσ.

Γνωριζω οτι ο νομος λεει 2 ετη εγγυηση.Η σονυ εχει χεσμενο τον νομο και ακολουθει την δικη της πολιτικη.1 ετος εγγυηση σε ολες τις κονσολες sony.Μονο στο ινσομνια αν κοιταξεις θα βρεις απειρα θεματα με την εγγυηση στο ps4.Δεν καταλαβαινει χριστο η σονυ και επιμενει να δινει 1 ετος εγγυηση.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Mr_Terror είπε

Γνωριζω οτι ο νομος λεει 2 ετη εγγυηση.Η σονυ εχει χεσμενο τον νομο και ακολουθει την δικη της πολιτικη.1 ετος εγγυηση σε ολες τις κονσολες sony.Μονο στο ινσομνια αν κοιταξεις θα βρεις απειρα θεματα με την εγγυηση στο ps4.Δεν καταλαβαινει χριστο η σονυ και επιμενει να δινει 1 ετος εγγυηση.

Καταλαβαινει το ΙΝΚΑ και ο Συνήγορος, trust me.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, UncleKim είπε

Η εγγύηση εντός ΕΕ είναι 2 χρόνια, τελεία.

Μίλησε με ΙΝΚΑ και Συνήγορο Καταναλωτή, στείλε και ένα e-mail στην Sony Europe, και θα σου πω πως θα σφίξουν τα γάλατα.

Ο μόνος λόγος που σε ταλαιπωρούν είναι για να αποφύγουν κόστος επισκευής ή/και αντικατάστασης.

Μην το αφήσεις, προφανώς μην πληρώσεις τίποτα, και ενημερώσου για τα δικαιώματα σου.

Τέλος, την εγγύηση την δίνει η SONY και κανένας Γερμανός ή Ιταλός.

Μπορείς να μου στείλεις το link της Sony europe; για να μην κάνω κάποιο λάθος

 

Προσπαθώ να ενημερωθώ για τα δικαιώματα μου αλλά μπορείς να βγάλεις άκρη μαζι τους; αλλά λέει ο ένας αλλά λέει ο άλλος και μέσω τηλεφώνου ειναι να τρελαίνεσαι 

Επεξ/σία από spegouras
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, spegouras είπε

Μπορείς να μου στείλεις το link της Sony europe; για να μην κάνω κάποιο λάθος

Προσπαθώ να ενημερωθώ για τα δικαιώματα μου αλλά μπορείς να βγάλεις άκρη μαζι τους; αλλά λέει ο ένας αλλά λέει ο άλλος και μέσω τηλεφώνου ειναι να τρελαίνεσαι 

Τηλέφωνο Σόνυ Ελλάδος 2111988791 και ζητάς πληροφορίες για το που μπορείς να στείλεις email για warranty dispute

Email Ευρώπης [email protected]

Συνήγορος [email protected]

ΙΝΚΑ : [email protected]

Γράφεις ένα ωραίο email. και επισυνάπτεις φωτογραφίες από ότι έχεις (μηχάνημα, απόδειξη αγοράς, email επικοινωνίας από service Γερμανου (εαν έχεις) και γενικώς τα πάντα)

Το στέλνεις στην SONY HELLAS και το κοινοποιείς σε ΙΝΚΑ και Συνήγορο καθώς και σε SONY Europe.

Ελπίζω να βοήθησα

 

Επεξ/σία από UncleKim
  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.

Ευχαριστώ πολύ θα προσπαθήσω πάντως πήρα ένα τηλέφωνο στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Sony και πάλι μου είπε τι ισχύει για την Sony και ότι δεν μπορεί να γνωρίζει για το κατάστημα... Το play δεν το έχω αυτή την στιγμή αφού το έχω δώσει στον Γερμανό αλλά έχω τα κουτιά του και αποδείξεις κλπ 

Δημοσ.

Παλικαρι σου εξηγω πως εχει η κατασταση.δεν σε αποθαρρυνω, κανε τις καταγγελιες σου και ευχομαι να δικαιωθεις.Αν θες κιολας ενημερωσε τι εγινε, γιατι αφορα ολους μας αυτο.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, spegouras είπε

Ευχαριστώ πολύ θα προσπαθήσω πάντως πήρα ένα τηλέφωνο στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Sony και πάλι μου είπε τι ισχύει για την Sony και ότι δεν μπορεί να γνωρίζει για το κατάστημα... Το play δεν το έχω αυτή την στιγμή αφού το έχω δώσει στον Γερμανό αλλά έχω τα κουτιά του και αποδείξεις κλπ 

Μίλα με ΙΝΚΑ και Συνηγορο, να σε κατατοπίσουν αναφορικά με τους όρους εγγύησης, χρονική διάρκεια κτλ.

Άφησες ένα άριστο κατά τα λεγόμενα σου προιόν, και σου ακυρώνουν την εγγύηση λόγω υποτιθέμενης φθοράς.

Κυνήγησε το οσο μπορεις. 

Δημοσ.
2 minutes ago, UncleKim said:

Τηλέφωνο Σόνυ Ελλάδος 2111988791 και ζητάς πληροφορίες για το που μπορείς να στείλεις email για warranty dispute

Email Ευρώπης [email protected]

Συνήγορος [email protected]

ΙΝΚΑ : [email protected]

Γράφεις ένα ωραίο email. και επισυνάπτεις φωτογραφίες από ότι έχεις (μηχάνημα, απόδειξη αγοράς, email επικοινωνίας από service Γερμανου (εαν έχεις) και γενικώς τα πάντα)

Το στέλνεις στην SONY HELLAS και το κοινοποιείς σε ΙΝΚΑ και Συνήγορο καθώς και σε SONY Europe.

Ελπίζω να βοήθησα

Έχεις καταφέρει κάτι εσύ ή κάποιος γνωστός σου με αυτόν τον τρόπο; Αποκλειστικά για την Sony και το PS4 μιλάω, η οποία τα έχει πετάξει στην Commetron και κάνει οτι θέλει αδιαφορώντας για νομους και οδηγίες.

Δημοσ.

Οχι με την εν λόγω εταιρεία, δεν είχα πάρε-δώσε ποτέ.

Από την στιγμή που τίθεται θέμα εγγύησης ενάντια σε κοινωτική οδηγία, νομίζω οτι κάποιος θα συγκινηθεί ειδικά αν επικοινωνήσει με τις παραπάνω αρχές.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η Sony μπορει να δινει οση εγγυηση θελει. Αν πας τη κονσολα στο επισημο σερβις αυτοι δεχονται εγγυηση 1 έτος. Δε προκειται να κανουν κατι ουτε να δεχτουνε να επισκευασουν δωρεαν. εχουν αυστηρη πολιτικη επ αυτου. επισκευαζουν δωρεαν αν πας μονος σου εαν και εφοσον ειναι εντος ενος (1) ετους.

Το 2ο έτος (επιπλεον 1 ετος) εγγυησης οφειλει να το καλυψει το καταστημα αγορας (δηλαδη ο εμπορος)

 

Διαβασε εδω

Ο υπολογιστής μου, που τον αγόρασα μόλις πριν από έναν χρόνο, δεν λειτουργεί πια. Ο έμπορος συμφωνεί ότι έχει ελάττωμα, αλλά δεν θέλει να τον επισκευάσει δωρεάν, επειδή η εγγύηση του κατασκευαστή ισχύει για έναν μόνο χρόνο. Τι μπορώ να κάνω;

Ο πωλητής σας αναφέρεται στην εμπορική εγγύηση του κατασκευαστή για τον υπολογιστή σας. Αυτή δεν έχει καμία σχέση με τη νόμιμη εγγύησή σας, η οποία είναι δεσμευτική για τον πωλητή και διαρκεί δύο χρόνια.

Αν ο έμπορος συμφωνεί ότι ο υπολογιστής σας είναι ελαττωματικός, είναι υποχρεωμένος να τον επισκευάσει δωρεάν ή να σας δώσει πίσω τα χρήματα. Εναπόκειται στον έμπορο να ρυθμίσει το πρόβλημα με τον κατασκευαστή. Αν δεν ικανοποιηθείτε από την απάντηση του εμπόρου, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτών της χώρας σας ή της χώρας στην οποία αγοράσατε τον υπολογιστή.

Επεξ/σία από mtzs
  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.

ts καταγγελια στη γενικη γραμματεια καταναλωτη μπας και βρεις το δικιο σου.... και προφανως επρεπε να εχεις κρατησει φωτογραφίες τη στιγμή της παραδοσης στο σερβις...

Δημοσ.
1 ώρα πριν, mtzs είπε

Η Sony μπορει να δινει οση εγγυηση θελει. Αν πας τη κονσολα στο επισημο σερβις αυτοι δεχονται εγγυηση 1 έτος. Δε προκειται να κανουν κατι ουτε να δεχτουνε να επισκευασουν δωρεαν. εχουν αυστηρη πολιτικη επ αυτου. επισκευαζουν δωρεαν αν πας μονος σου εαν και εφοσον ειναι εντος ενος (1) ετους.

Το 2ο έτος (επιπλεον 1 ετος) εγγυησης οφειλει να το καλυψει το καταστημα αγορας (δηλαδη ο εμπορος)

Διαβασε εδω

Ο υπολογιστής μου, που τον αγόρασα μόλις πριν από έναν χρόνο, δεν λειτουργεί πια. Ο έμπορος συμφωνεί ότι έχει ελάττωμα, αλλά δεν θέλει να τον επισκευάσει δωρεάν, επειδή η εγγύηση του κατασκευαστή ισχύει για έναν μόνο χρόνο. Τι μπορώ να κάνω;

Ο πωλητής σας αναφέρεται στην εμπορική εγγύηση του κατασκευαστή για τον υπολογιστή σας. Αυτή δεν έχει καμία σχέση με τη νόμιμη εγγύησή σας, η οποία είναι δεσμευτική για τον πωλητή και διαρκεί δύο χρόνια.

Αν ο έμπορος συμφωνεί ότι ο υπολογιστής σας είναι ελαττωματικός, είναι υποχρεωμένος να τον επισκευάσει δωρεάν ή να σας δώσει πίσω τα χρήματα. Εναπόκειται στον έμπορο να ρυθμίσει το πρόβλημα με τον κατασκευαστή. Αν δεν ικανοποιηθείτε από την απάντηση του εμπόρου, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτών της χώρας σας ή της χώρας στην οποία αγοράσατε τον υπολογιστή.

Αυτο ακριβως!

Η καταγγελια με βαση την κοινοτικη οδηγια  πρεπει να γινει απο τον ts προς το καταστημα αγορας και οχι στον κατασκευαστη...

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...