Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 86
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Μια χαρα αμαξάκι είναι για τον TS. Αυτα ταπερι δεν κάνει για ταξίδι είναι υπερβολές, έχει φασαρία μέσα, προσπερνάς πιο προσεκτικά, δεν έχει άνεση η ανάρτηση αλλά μια χαρά πας όπου θες (φίλος πήγε Βαρσοβία...) κυριολεκτικά. Εχοντας το Aygo στην οικογένεια εδώ και 13 χρόνια, το μόνο που θέλει να πώ στον TS είναι πως μετά τα 80.000 χρειάζεται αμορτισέρ γιατί τα δικά του ψωφάνε και το αμάξι πλέει αρκετά+ μην πάρεις το αυτόματο. Το μοτέρ του αμ αείναι σε καλή κατάσταση είναι διαμάντι για τα κυβικά του και δεν φοβάται τις στροφές που πρέπει να ανεβάσεις σε μια προσπέραση.

 

PS: Τι να το κάνεις να πάς γρήγορα όταν όλοι οι ανόητοι οδηγοί οδηγάνε αργά και αριστερά. Στην φωτό γυρνάω απο σαλονίκη και όλα τα αμάξια μπροστά μου πάνε πιο αργά απο εμένα!

aygo.jpg

Δημοσ.
2 ώρες πριν, lary7 είπε

Μια χαρα αμαξάκι είναι για τον TS. Αυτα ταπερι δεν κάνει για ταξίδι είναι υπερβολές, έχει φασαρία μέσα, προσπερνάς πιο προσεκτικά, δεν έχει άνεση η ανάρτηση αλλά μια χαρά πας όπου θες (φίλος πήγε Βαρσοβία...) κυριολεκτικά. Εχοντας το Aygo στην οικογένεια εδώ και 13 χρόνια, το μόνο που θέλει να πώ στον TS είναι πως μετά τα 80.000 χρειάζεται αμορτισέρ γιατί τα δικά του ψωφάνε και το αμάξι πλέει αρκετά+ μην πάρεις το αυτόματο. Το μοτέρ του αμ αείναι σε καλή κατάσταση είναι διαμάντι για τα κυβικά του και δεν φοβάται τις στροφές που πρέπει να ανεβάσεις σε μια προσπέραση.

PS: Τι να το κάνεις να πάς γρήγορα όταν όλοι οι ανόητοι οδηγοί οδηγάνε αργά και αριστερά. Στην φωτό γυρνάω απο σαλονίκη και όλα τα αμάξια μπροστά μου πάνε πιο αργά απο εμένα!

aygo.jpg

Ερχόμενος από Ασπροβάλτα στην εγνατία, ανέβα με το Aygo με 3 άτομα το Δερβένι, οριακά δεν εμποδίζεις τις νταλίκες. Όποτε πλησιάζω σ' αυτό το σημείο, από τα διόδια παίρνω φόρα που λέει ο λόγος...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το Aygo μέχρι τα 120 πάει μια χαρά (τρόπος του λέγειν) για την κατηγορία του απλά θέλει σωστή χρήση του κιβωτίου. Αν ανεβάσεις τζουφια τηνβεπομενη ταχυτητα κρεμάει για πλάκα. Λόγω αυτού οχήματα σαν το Aygo είναι μεγάλοι δάσκαλοι. Σε αναγκάζουν να μάθεις να χειρίζεσαι το αυτοκίνητο στο έπακρο. Διαφορετικά με ένα δίλιτρο 200 αλογα θα μπορούσε ένας πρωτάρης να νομίζει ότι το αμάξι ξεκινά και με Δευτέρα, ότι μπορεί να έχει τρίτη ταχύτητα μόνιμα από 30 μεχρι 100 και Τετάρτη μόνο αν θέλει να τρέξει...

Δεν θα ξεχάσω μια φίλη φίλου που της πήραν οι γονείς της καινούριο αμάξι το 2011, Corsa νομίζω και ήθελε να πάει Θεσσαλονίκη Κέρκυρα. Βρεθήκαμε κάποια στιγμή εξω, κι αρχίσαμε τα με γεια  σου κλπ, πως σου φάνηκε κι άρχισε να λέει πολύ ωραίο αλλά να απογοητεύτηκα γιατί στις ανηφόρες της Εγνατίας με τέρμα γκάζι δεν τραβούσε. Εκεί έπεσε τρελό γέλιο όταν αντιλήφθηκαμε ότι προσπαθούσε να ανέβει με φορτωμένο αυτοκίνητο την Πίνδο με πέμπτη και τέρμα γκάζι, νομίζοντας πως μεγαλύτερη ταχύτητα=μεγαλύτερη δύναμη. Της εξηγήσαμε ότι δεν πάει έτσι κι ότι λειτουργεί περίπου όπως στα mountain bike.

 Και γμ τα στωσίματα του έκανε...

Επεξ/σία από Krepalidis
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Krepalidis είπε

Το Aygo μέχρι τα 120 πάει μια χαρά (τρόπος του λέγειν) για την κατηγορία του απλά θέλει σωστή χρήση του κιβωτίου. Αν ανεβάσεις τζουφια τηνβεπομενη ταχυτητα κρεμάει για πλάκα. Λόγω αυτού οχήματα σαν το Aygo είναι μεγάλοι δάσκαλοι. Σε αναγκάζουν να μάθεις να χειρίζεσαι το αυτοκίνητο στο έπακρο. Διαφορετικά με ένα δίλιτρο 200 αλογα θα μπορούσε ένας πρωτάρης να νομίζει ότι το αμάξι ξεκινά και με Δευτέρα, ότι μπορεί να έχει τρίτη ταχύτητα μόνιμα από 30 μεχρι 100 και Τετάρτη μόνο αν θέλει να τρέξει...

Δεν θα ξεχάσω μια φίλη φίλου που της πήραν οι γονείς της καινούριο αμάξι το 2011, Corsa νομίζω και ήθελε να πάει Θεσσαλονίκη Κέρκυρα. Βρεθήκαμε κάποια στιγμή εξω, κι αρχίσαμε τα με γεια  σου κλπ, πως σου φάνηκε κι άρχισε να λέει πολύ ωραίο αλλά να απογοητεύτηκα γιατί στις ανηφόρες της Εγνατίας με τέρμα γκάζι δεν τραβούσε. Εκεί έπεσε τρελό γέλιο όταν αντιλήφθηκαμε ότι προσπαθούσε να ανέβει με φορτωμένο αυτοκίνητο την Πίνδο με πέμπτη και τέρμα γκάζι, νομίζοντας πως μεγαλύτερη ταχύτητα=μεγαλύτερη δύναμη. Της εξηγήσαμε ότι δεν πάει έτσι κι ότι λειτουργεί περίπου όπως στα mountain bike.

 Και γμ τα στωσίματα του έκανε...

Σ' αυτό με το κιβώτιο συμφωνώ απόλυτα. Πραγματικά αμα δεν ξέρεις που βγάζει τις ροπές του, το σκοτώνεις τ αμάξι. Σκέψου στο cuore έχει και λίγο "μακρύτερο σασμάν". Στα 120 έχει ακριβώς 3000 στροφές.

Δημοσ.
13 ώρες πριν, ideal09 είπε

Ερχόμενος από Ασπροβάλτα στην εγνατία, ανέβα με το Aygo με 3 άτομα το Δερβένι, οριακά δεν εμποδίζεις τις νταλίκες. Όποτε πλησιάζω σ' αυτό το σημείο, από τα διόδια παίρνω φόρα που λέει ο λόγος...

Το εχω περάσει άπειρες φορές το σημείο και με πολλά διαφορετικά οχήματα, κατεβάζεις 3η στο κιβώτιο, δινεις στροφές και μια χαρά ανεβαίνει. Ούτως η άλλως σε εκείνο το σημείο όλοι κόβουν και οι νταλίκες σέρνονται δεξιά. Όποιος δεν νιωθει ανετα πάει δεξιά πισω απο μια νταλίκα και ας ανεβεί πιο αργά. Το ίδιο και στον δρόμο για Χαλκιδηκή, πολύς κόσμος ξεχνάει να κατεβάσει ταχύτητα.

Επισκέπτης
Δημοσ.
19 ώρες πριν, lary7 είπε

Μια χαρα αμαξάκι είναι για τον TS. Αυτα ταπερι δεν κάνει για ταξίδι είναι υπερβολές, έχει φασαρία μέσα, προσπερνάς πιο προσεκτικά, δεν έχει άνεση η ανάρτηση αλλά μια χαρά πας όπου θες (φίλος πήγε Βαρσοβία...) κυριολεκτικά. Εχοντας το Aygo στην οικογένεια εδώ και 13 χρόνια, το μόνο που θέλει να πώ στον TS είναι πως μετά τα 80.000 χρειάζεται αμορτισέρ γιατί τα δικά του ψωφάνε και το αμάξι πλέει αρκετά+ μην πάρεις το αυτόματο. Το μοτέρ του αμ αείναι σε καλή κατάσταση είναι διαμάντι για τα κυβικά του και δεν φοβάται τις στροφές που πρέπει να ανεβάσεις σε μια προσπέραση.

PS: Τι να το κάνεις να πάς γρήγορα όταν όλοι οι ανόητοι οδηγοί οδηγάνε αργά και αριστερά. Στην φωτό γυρνάω απο σαλονίκη και όλα τα αμάξια μπροστά μου πάνε πιο αργά απο εμένα!

aygo.jpg

Off topic,

Σχετικά με το PS  σου,

ο μέσος ελληναρας νομίζει ότι η δεξιά λωρίδα είναι μόνο για τα φορτηγά και δεν ξέρει ότι είναι υποχρεωμένος να πάει εκεί όταν αυτή είναι άδεια.Η πλειοψηφία δυστυχώς δεν ξέρει πως οδηγούμε σωστά σε εθνική οδό με 3 λωρίδες ώστε να διευκολύνεται η κίνηση και να είναι πιο ασφαλής.

Δημοσ.
Στις 13/3/2020 στις 2:46 ΜΜ, agnostos13 είπε

Placebo μου φαίνεται το σήμα της Toyota όταν συγκρίνουμε 3 οχήματα κλώνους που έβγαιναν μάλιστα και από την ίδια γραμμή παραγωγής (από όσο θυμάμαι)...

Δεν το λέω τυχαία, υπάρχουν τεστ του Auto Bild όπου αποδεικνύεται η καλύτερη ποιότητα κατασκευής της ΤΟΥΟΤΑ

Δημοσ.
2 ώρες πριν, froyd είπε

Δεν το λέω τυχαία, υπάρχουν τεστ του Auto Bild όπου αποδεικνύεται η καλύτερη ποιότητα κατασκευής της ΤΟΥΟΤΑ

Έχεις κάποιο link Που να  το υποστηρίζει αυτό; Γιατι κάτι τέτοια λένε οι αντιπρόσωποι της Toyota για να αξιοποιήσουν το σήμα, ενώ η πραγματικότητα και η λογική λέει άλλα. Εδώ και μια φωτό οπου και τα 3 είναι στην ίδια γραμμη ελέγχου. Το εργοστάσιο που τα παράγει είναι στην Τσεχία, την διοίκηση την έχει η Toyota ενώ απο το 2021 θα ανήκει αποκλειστικά στην Toyota.

267243_tpcafinishlineinspection_816594.j

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τη διοίκηση την έχει η τουότα  και βάζει τους ελεγκτές να κάνουν δολιοφθορά στα PSA  τρομοκρατόντας τους με απόλυση :D :D :D

 

Αuto Bild , το αντίστοιχο του ΑutoTσικνοπέμπτη που έχουμε εδώ.....

Επεξ/σία από nik0laus
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Στις 19/3/2020 στις 2:44 ΜΜ, lary7 είπε

Έχεις κάποιο link Που να  το υποστηρίζει αυτό; Γιατι κάτι τέτοια λένε οι αντιπρόσωποι της Toyota για να αξιοποιήσουν το σήμα, ενώ η πραγματικότητα και η λογική λέει άλλα. Εδώ και μια φωτό οπου και τα 3 είναι στην ίδια γραμμη ελέγχου. Το εργοστάσιο που τα παράγει είναι στην Τσεχία, την διοίκηση την έχει η Toyota ενώ απο το 2021 θα ανήκει αποκλειστικά στην Toyota.

267243_tpcafinishlineinspection_816594.j

Εκτός από λινκ, υπάρχουν και κάτι βιβλιαράκια τυπωμένα σε χαρτί που ονομάζονται περιοδικά.

Να προσθέσω ότι, στην αγορά υπάρχουν διαφορετικές ποιότητες για το ίδιο υλικό. Ναι μεν δύο αυτοκίνητα είναι ίδια, αλλά ένα εξάρτημα στο ένα να είναι χειρότερης ποιότητας, άρα και πιο φτηνό. Μακροχρόνια, σε τεστ μεταχειρισμένου, η διαφορά στην ποιότητα είναι υπέρ της ΤΟΥΟΤΑ πως να το κάνουμε

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...