Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 10/3/2020 στις 10:10 ΜΜ, kokklaki είπε

Καλησπέρα ομάδα νέο μέλος εδώ. Είμαι 21 χρ μόλις έβγαλα το δίπλωμα μου και σκέφτομαι να αγοράσω ενα αμαξάκι,  1000cc - 1100cc σαν αρχάριος που είμαι, μικρό, και εύκολο. Είμαι ανάμεσα στο Citroen c1 999cc με 220χιλ στα 2999€, στο Toyota Augo 999cc στα ίδια χρήματα με 140χιλ.,  και στο Peugeot 107 999cc. Από αντιπρόσωπιες είναι και τα τρία . Να τονίσω ότι το C1 είναι αυτόματο. 

Ποιο θα προτείνατε εσείς σε αυτά που ανέφερα; Όπως επίσης αν γνωρίζετε κατανάλωση στα 100χλμ η αυτονομία, αξιοπιστία κλπ. 

Ευχαριστώ πολύ παιδιά 😊😊😊

Mια χαρά αυτοκινητα είναι για τη δουλειά που θες. Πρόκειται για το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο με άλλο σήμα . Θα σου πρότεινα το χειροκίνητο κιβώτιο καθώς το αυτόματο (αυτοματοποιημένο στη περίπτωση αυτή, αν θέλουμε να μιλάμε με τη σωστή έννοια του όρου) βγάζει ενίοτε κάποια κουλά προβλήματα όχι πολύ φθηνά.

Πάρε το καλύτερο που θα δείξει ο έλεγχος που θα κάνεις με δικό σου έμπιστο μηχανικό και έχε πάντα υπόψιν σου πως η αγορά μεταχειρισμένου είναι και ολίγον  "λαχείο".

Όσο για τους Βατανοκάνκουνεν που δε μπορούν να πάνε για μπάνιο από Θασσαλονίκη-Χαλκιδική αν δεν έχουν 150 αραβικά καθαρόαιμα αλόγατα στο αμάξι τους , μη τους λαμβάνεις και πολύ υπόψιν..... Μια χαρά όργωσα την Ελλάδα  (και όχι μόνο)  με αυτοκίνητα με πολύ λιγότερη ιπποδύναμη από τα 65 αλογα των C1/107/Aygo.

Ήθελα να 'ξερα τι τα θέλουν τα άλογα αφού πήζουν στη κίνηση το 95% του χρόνου που οδηγούν

Και πρόσεχε τώρα που είσαι νέος οδηγός (και νέος σε ηλικία) να έχεις το μυαλό σου μέσα στο κεφάλι σου... και να ξέρεις ότι η επικίνδυνη περίοδος δεν είναι τόσο τώρα που είσαι εντελως αρχάριος ψαρωμένος αλλά μετά από δυο τρία χρόνια που θα νομίζεις ότι ξέρεις  αλλά  δε θα ξέρεις την τύφλα σου.

 

  • Like 1
  • Απαντ. 86
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
12 ώρες πριν, nik0laus είπε

Mια χαρά αυτοκινητα είναι για τη δουλειά που θες. Πρόκειται για το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο με άλλο σήμα . Θα σου πρότεινα το χειροκίνητο κιβώτιο καθώς το αυτόματο (αυτοματοποιημένο στη περίπτωση αυτή, αν θέλουμε να μιλάμε με τη σωστή έννοια του όρου) βγάζει ενίοτε κάποια κουλά προβλήματα όχι πολύ φθηνά.

Πάρε το καλύτερο που θα δείξει ο έλεγχος που θα κάνεις με δικό σου έμπιστο μηχανικό και έχε πάντα υπόψιν σου πως η αγορά μεταχειρισμένου είναι και ολίγον  "λαχείο".

Όσο για τους Βατανοκάνκουνεν που δε μπορούν να πάνε για μπάνιο από Θασσαλονίκη-Χαλκιδική αν δεν έχουν 150 αραβικά καθαρόαιμα αλόγατα στο αμάξι τους , μη τους λαμβάνεις και πολύ υπόψιν..... Μια χαρά όργωσα την Ελλάδα  (και όχι μόνο)  με αυτοκίνητα με πολύ λιγότερη ιπποδύναμη από τα 65 αλογα των C1/107/Aygo.

Ήθελα να 'ξερα τι τα θέλουν τα άλογα αφού πήζουν στη κίνηση το 95% του χρόνου που οδηγούν

Και πρόσεχε τώρα που είσαι νέος οδηγός (και νέος σε ηλικία) να έχεις το μυαλό σου μέσα στο κεφάλι σου... και να ξέρεις ότι η επικίνδυνη περίοδος δεν είναι τόσο τώρα που είσαι εντελως αρχάριος ψαρωμένος αλλά μετά από δυο τρία χρόνια που θα νομίζεις ότι ξέρεις  αλλά  δε θα ξέρεις την τύφλα σου.

καλα τα γραφεις αλλα εχεις ακουσει ποτε για ενεργητικη ασφαλεια;

Και τα γραφει καποιος που οπως ηδη ποσταρα ειχα 2 απο τετοια ιχ...

πηγαινε με αυγκο και βαλιτσες μεσα μονος σου (αντε και τη κοπελια) να θες να προσπερασεις νταλικα που παει με 90 (εκτος αν ειμαστε του δογματος αργα και σταθερα)...και μετα να σε δω για ιδρωτες και αγωνιες

 

Δημοσ.
12 ώρες πριν, nik0laus είπε

Mια χαρά αυτοκινητα είναι για τη δουλειά που θες. Πρόκειται για το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο με άλλο σήμα . Θα σου πρότεινα το χειροκίνητο κιβώτιο καθώς το αυτόματο (αυτοματοποιημένο στη περίπτωση αυτή, αν θέλουμε να μιλάμε με τη σωστή έννοια του όρου) βγάζει ενίοτε κάποια κουλά προβλήματα όχι πολύ φθηνά.

Πάρε το καλύτερο που θα δείξει ο έλεγχος που θα κάνεις με δικό σου έμπιστο μηχανικό και έχε πάντα υπόψιν σου πως η αγορά μεταχειρισμένου είναι και ολίγον  "λαχείο".

Όσο για τους Βατανοκάνκουνεν που δε μπορούν να πάνε για μπάνιο από Θασσαλονίκη-Χαλκιδική αν δεν έχουν 150 αραβικά καθαρόαιμα αλόγατα στο αμάξι τους , μη τους λαμβάνεις και πολύ υπόψιν..... Μια χαρά όργωσα την Ελλάδα  (και όχι μόνο)  με αυτοκίνητα με πολύ λιγότερη ιπποδύναμη από τα 65 αλογα των C1/107/Aygo.

Ήθελα να 'ξερα τι τα θέλουν τα άλογα αφού πήζουν στη κίνηση το 95% του χρόνου που οδηγούν

Και πρόσεχε τώρα που είσαι νέος οδηγός (και νέος σε ηλικία) να έχεις το μυαλό σου μέσα στο κεφάλι σου... και να ξέρεις ότι η επικίνδυνη περίοδος δεν είναι τόσο τώρα που είσαι εντελως αρχάριος ψαρωμένος αλλά μετά από δυο τρία χρόνια που θα νομίζεις ότι ξέρεις  αλλά  δε θα ξέρεις την τύφλα σου.

Ασφάλεια και άνεση. Δυο πολύ βασικοί λόγοι να μη πάρεις ψόφιο αυτοκίνητο...

Δημοσ.
Στις 10/3/2020 στις 10:10 ΜΜ, kokklaki είπε

Καλησπέρα ομάδα νέο μέλος εδώ. Είμαι 21 χρ μόλις έβγαλα το δίπλωμα μου και σκέφτομαι να αγοράσω ενα αμαξάκι,  1000cc - 1100cc σαν αρχάριος που είμαι, μικρό, και εύκολο. Είμαι ανάμεσα στο Citroen c1 999cc με 220χιλ στα 2999€, στο Toyota Augo 999cc στα ίδια χρήματα με 140χιλ.,  και στο Peugeot 107 999cc. Από αντιπρόσωπιες είναι και τα τρία . Να τονίσω ότι το C1 είναι αυτόματο. 

Ποιο θα προτείνατε εσείς σε αυτά που ανέφερα; Όπως επίσης αν γνωρίζετε κατανάλωση στα 100χλμ η αυτονομία, αξιοπιστία κλπ. 

Ευχαριστώ πολύ παιδιά 😊😊😊

Παρά το ότι τα τρία αμάξια είναι στην ουσία το ίδιο αυτοκίνητο, η ΤΟΥΟΤΑ έχει την καλύτερη ποιότητα κατασκευης και συναρμολόγησης.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, froyd είπε

Παρά το ότι τα τρία αμάξια είναι στην ουσία το ίδιο αυτοκίνητο, η ΤΟΥΟΤΑ έχει την καλύτερη ποιότητα κατασκευης και συναρμολόγησης.

Placebo μου φαίνεται το σήμα της Toyota όταν συγκρίνουμε 3 οχήματα κλώνους που έβγαιναν μάλιστα και από την ίδια γραμμή παραγωγής (από όσο θυμάμαι)...

  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ.
2 ώρες πριν, vamvakoolas είπε

καλα τα γραφεις αλλα εχεις ακουσει ποτε για ενεργητικη ασφαλεια;

Και τα γραφει καποιος που οπως ηδη ποσταρα ειχα 2 απο τετοια ιχ...

πηγαινε με αυγκο και βαλιτσες μεσα μονος σου (αντε και τη κοπελια) να θες να προσπερασεις νταλικα που παει με 90 (εκτος αν ειμαστε του δογματος αργα και σταθερα)...και μετα να σε δω για ιδρωτες και αγωνιες

Αφου το αμαξι δε μπορει γιατι με το στανιο να κανεις προσπεραση? Και Θεσσαλονίκη αθηνα να κανεις η διαφορα 90 με 120 ειναι 1.5 ωρα παραπανω. Πες 2 για ενα επιπλεον διαλειμα.. οχι οτι θα βρεις νταλικα να πηγαινει με 90 μονο αλλα λεμε τωρα..

Επειδη εχω οδηγησει διαφορα αμαξια λογο προηγούμενου επαγγελματος, συμφωνω οτι τα αδυναμα αμαξια δεν ειναι καλη επιλογη για ταξιδια ή τοπους με ανηφορες, αλλα αυτη η καραμελα με την ασφαλεια πρεπει να τελειωσει. Ο οδηγος ξερει τις συνθηκες του δρομου και τις δυνατοτητες του οχηματος αν ειναι ανυπομονος και ζητησει απ το κατι που δεν μπορει να κανει τοτε φταιει ο οδηγος και οχι το οχημα.

ΤΣ γνωμη μου τα 75 αλογα ειναι το ελαχιστο αν δε θες πολλα αλογα. Και ταξιδια κανεις και τις ανηφορες κουτσοκαταφερνεις και περισσοτερες ευκαιριες για προσπερασεις σου δινει. Προσωπικα θα προτιμουσα τουλαχιστον 90 αλογα, αλλα αν δεν ειναι εφικτο τοτε σιγουρα οχι κατω απο 75.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, vamvakoolas είπε

καλα τα γραφεις αλλα εχεις ακουσει ποτε για ενεργητικη ασφαλεια;

Και τα γραφει καποιος που οπως ηδη ποσταρα ειχα 2 απο τετοια ιχ...

πηγαινε με αυγκο και βαλιτσες μεσα μονος σου (αντε και τη κοπελια) να θες να προσπερασεις νταλικα που παει με 90 (εκτος αν ειμαστε του δογματος αργα και σταθερα)...και μετα να σε δω για ιδρωτες και αγωνιες

Σε ποιο σημείο και σε ποιο δρόμο να προσπεράσω νταλίκα  που πάει με 90 Km/h και να φοβηθώ ;

Στον κλειστό αυτοκινητόδρομο (γιατί μόνο εκεί επιτρέπεται να πάω πάνω από 90 Km/h ώστε να προσπεράσω τη νταλίκα που παει τόσο)  ;

Τι να φοβηθώ στη ΠΑΘΕ , την Αττική οδό , την Εγνατία κλπ  ;

Μη βγω στο αντίθετο και τρακάρω με τον απέναντι ;

Η ενεργητική ασφάλεια πρώτα είναι στο μυαλό που κουβαλάμε  και μετά στις δυνατότητες του  αυτοκινήτου  μας. Ο εκάστοτε  δρόμος είναι συγκεκριμένος με τις όποιες ιδιομορφίες του  , το όποιο  αυτοκίνητο είναι συγκεκριμένο με τις όποιες δυνατότητες έχει, αυτός που πράττει σωστά ή λάθος κατά περίπτωση είναι ο χειριστής.

Αν δε ξέρει πότε να προσπερνά , με ποια σχέση στο κιβώτιο  και πόσες στροφές στον κινητήρα ανά περίσταση,  όσα άλογα και να έχει Αστραχάν θα φαίνονται...

Επεξ/σία από nik0laus
  • Like 1
Δημοσ.
Στις 13/3/2020 στις 12:31 ΠΜ, nik0laus είπε

Mια χαρά αυτοκινητα είναι για τη δουλειά που θες. Πρόκειται για το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο με άλλο σήμα . Θα σου πρότεινα το χειροκίνητο κιβώτιο καθώς το αυτόματο (αυτοματοποιημένο στη περίπτωση αυτή, αν θέλουμε να μιλάμε με τη σωστή έννοια του όρου) βγάζει ενίοτε κάποια κουλά προβλήματα όχι πολύ φθηνά.

Πάρε το καλύτερο που θα δείξει ο έλεγχος που θα κάνεις με δικό σου έμπιστο μηχανικό και έχε πάντα υπόψιν σου πως η αγορά μεταχειρισμένου είναι και ολίγον  "λαχείο".

Όσο για τους Βατανοκάνκουνεν που δε μπορούν να πάνε για μπάνιο από Θασσαλονίκη-Χαλκιδική αν δεν έχουν 150 αραβικά καθαρόαιμα αλόγατα στο αμάξι τους , μη τους λαμβάνεις και πολύ υπόψιν..... Μια χαρά όργωσα την Ελλάδα  (και όχι μόνο)  με αυτοκίνητα με πολύ λιγότερη ιπποδύναμη από τα 65 αλογα των C1/107/Aygo.

Ήθελα να 'ξερα τι τα θέλουν τα άλογα αφού πήζουν στη κίνηση το 95% του χρόνου που οδηγούν

Και πρόσεχε τώρα που είσαι νέος οδηγός (και νέος σε ηλικία) να έχεις το μυαλό σου μέσα στο κεφάλι σου... και να ξέρεις ότι η επικίνδυνη περίοδος δεν είναι τόσο τώρα που είσαι εντελως αρχάριος ψαρωμένος αλλά μετά από δυο τρία χρόνια που θα νομίζεις ότι ξέρεις  αλλά  δε θα ξέρεις την τύφλα σου.

Ενταξει και μεις οργωσαμε την Ελλαδα με τα 69 μουλαρακια του τουοτα αλλα αμα κανεις μικρο upgrade  σε κινητηρα, π.χ. ενα diesel-ακι  π.χ. το ταπεινο diesel Corsa 1.3 καταλαβαινεις τη διαφορα. Δεν χρειαζεσαι 150 αλογα για να κινηθεις αξιοπρεπως.

Δημοσ.

@ideal09 για μεταχειρισμένο με 3000 - 3500 € ψάχνει ο άνθρωπος , πιτσιρικάς, αρχάριος, που πιθανόν να πληρώνει τα έξοδα από το χαρτζιλίκι του η την όχι και τόσο μεγάλη αμοιβή του αν εργάζεται. Μια αντλία να του βγάλει το χρεποντιζελακι γιατί μόνο τέτοιο βρίσκεις σε αυτά τα λεφτά bye bye..

Όσο για τα ντιζελακια των 1300 cc σιγά την αξιοπρέπεια. Πιο αργά κι από την καθυστέρηση είναι κι αυτά

Και μην αρχίσουμε σε παρακαλώ για τις ροπές των ντιζελακίων  κλπ. Ροπές έχουν και τα τρακτέρ και οι wartsila-sulzer των καραβιών...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
57 λεπτά πριν, nik0laus είπε

@ideal09 για μεταχειρισμένο με 3000 - 3500 € ψάχνει ο άνθρωπος , πιτσιρικάς, αρχάριος, που πιθανόν να πληρώνει τα έξοδα από το χαρτζιλίκι του η την όχι και τόσο μεγάλη αμοιβή του αν εργάζεται. Μια αντλία να του βγάλει το χρεποντιζελακι γιατί μόνο τέτοιο βρίσκεις σε αυτά τα λεφτά bye bye..

Όσο για τα ντιζελακια των 1300 cc σιγά την αξιοπρέπεια. Πιο αργά κι από την καθυστέρηση είναι κι αυτά

Και μην αρχίσουμε σε παρακαλώ για τις ροπές των ντιζελακίων  κλπ. Ροπές έχουν και τα τρακτέρ και οι wartsila-sulzer των καραβιών...

Εξ αρχης τον ειπα να παει σε ελαφρως μεγαλυτερο κινητηρα, το diesel για παραδειγμα το φερα για σενα. Δεν θα ανεφερα τις ροπες, λες ειναι κατι πρωτογνωρο, αλλα προφανως και πας με αξιοπρεπεια 130 - 140 χλμ/ωρα οικονομικοτητα με κλιματισμο οικονομικοτατα χωρις να σε ενδιαφερει αν εχει ανηφορα, σιγα τη καθυστερηση.

Αυτο ελειπε να μην ειχαν ροπες τα τρακτερ και τα καραβια , μονο ιστιοπλοικα θα υπηρχαν στις θαλασσες.

Επεξ/σία από ideal09
Δημοσ.
Στις 13/3/2020 στις 7:51 ΜΜ, nik0laus είπε

Σε ποιο σημείο και σε ποιο δρόμο να προσπεράσω νταλίκα  που πάει με 90 Km/h και να φοβηθώ ;

Στον κλειστό αυτοκινητόδρομο (γιατί μόνο εκεί επιτρέπεται να πάω πάνω από 90 Km/h ώστε να προσπεράσω τη νταλίκα που παει τόσο)  ;

Τι να φοβηθώ στη ΠΑΘΕ , την Αττική οδό , την Εγνατία κλπ  ;

Μη βγω στο αντίθετο και τρακάρω με τον απέναντι ;

Η ενεργητική ασφάλεια πρώτα είναι στο μυαλό που κουβαλάμε  και μετά στις δυνατότητες του  αυτοκινήτου  μας. Ο εκάστοτε  δρόμος είναι συγκεκριμένος με τις όποιες ιδιομορφίες του  , το όποιο  αυτοκίνητο είναι συγκεκριμένο με τις όποιες δυνατότητες έχει, αυτός που πράττει σωστά ή λάθος κατά περίπτωση είναι ο χειριστής.

Αν δε ξέρει πότε να προσπερνά , με ποια σχέση στο κιβώτιο  και πόσες στροφές στον κινητήρα ανά περίσταση,  όσα άλογα και να έχει Αστραχάν θα φαίνονται...

τα ιχ σε αυτη τη κατηγορια ειναι ΠΟΛΗΣ συμφωνα με τα χαρακτηριστικα των κατασκευαστων. Το παλικαρι ρωτησε αν μπορει αραια και που να πηγαινει 150 χλμ εθνικη οδο. Πηρε απαντησεις. Τα υπολοιπα ειναι για το καφενειο (τωρα με κορονοιο θα εχουν σουξε απειρες συζητησεις για ανουσια ζητηματα)

Δημοσ.
Στις 13/3/2020 στις 7:51 ΜΜ, nik0laus είπε

Σε ποιο σημείο και σε ποιο δρόμο να προσπεράσω νταλίκα  που πάει με 90 Km/h και να φοβηθώ ;

Στον κλειστό αυτοκινητόδρομο (γιατί μόνο εκεί επιτρέπεται να πάω πάνω από 90 Km/h ώστε να προσπεράσω τη νταλίκα που παει τόσο)  ;

Τι να φοβηθώ στη ΠΑΘΕ , την Αττική οδό , την Εγνατία κλπ  ;

Μη βγω στο αντίθετο και τρακάρω με τον απέναντι ;

Η ενεργητική ασφάλεια πρώτα είναι στο μυαλό που κουβαλάμε  και μετά στις δυνατότητες του  αυτοκινήτου  μας. Ο εκάστοτε  δρόμος είναι συγκεκριμένος με τις όποιες ιδιομορφίες του  , το όποιο  αυτοκίνητο είναι συγκεκριμένο με τις όποιες δυνατότητες έχει, αυτός που πράττει σωστά ή λάθος κατά περίπτωση είναι ο χειριστής.

Αν δε ξέρει πότε να προσπερνά , με ποια σχέση στο κιβώτιο  και πόσες στροφές στον κινητήρα ανά περίσταση,  όσα άλογα και να έχει Αστραχάν θα φαίνονται...

Και το Aygo δεν εχει δυνατότητες για εθνική. Αυτό λέμε. Δεν είναι λογική το "η νταλίκα πάει με 90, με το Aygo πάω με 100 κόφτη, θα τον περάσω". Πραγματικά αμφιβάλλω κατα πόσο δε σου έχει χρειαστεί ποτέ σε αυτοκινητόδρομο να αντιδράσεις άμεσα, να φρενάρεις απότομα, να πατήσεις πιο πολύ γκάζι για να περάσεις κάποιον που έκανε μαλακία κ.ο.κ.

Σε ένα ιδανικό κόσμο που οι δρόμοι είναι τέλειοι και οι οδηγοί έχουν διδακτορικό στην οδήγηση ίσως, αλλά ειδικά στους ελληνικούς αυτοκινητόδρομους, οι μαλάκες παραμονεύουν. Πολλές φορές δεν είναι ο οδηγός του οχήματος που προκαλεί το πρόβλημα, αλλά οι οδηγοί των άλλων οχημάτων. Οπότε παίζει ρόλο η ενεργητική ασφάλεια των αυτοκινήτων μας, ο,τι και να λέμε. Το αν όργωσες την Ελλάδα με 50 αλογα δεν αποδεικνύει κάτι

Φιλικα :) 

Δημοσ.

Εχεις δίκιο ... άμα δεν έχεις 150 αραβικά καθαρόαιμα μην πας ταξίδι :P .... Άσχετα αν ο νηματοθέτης ζήτησε αυτοκίνητο για τριγύρω στο χωριό του και κανα δυο φορές  το χρόνο να κάνει ταξίδι 150 χλμ αλέ-ρετούρ.

Δηλαδή προσπαθούμε να πούμε στον άνθρωπο ότι το αυτοκίνητο που κοιτάει να πάρει είναι ακατάλληλο για τη χρήση που το θέλει επειδή θα χρειασθεί  να πάει τρεις φορές το χρόνο από τας Σέρρας στη Σαλονίκη.....

Πρέπει να νιώθω πολύ τυχερός που ζω μετά από 5 χρόνια καθημερινής μετακίνησης με το ταπεινό μου χιλιαράκι Κ11 κάνοντας καθημερινά για την εργασία μου 90 χιλιόμετρα στην Εθνική Κορίνθου -  Πατρών προ ολοκλήρωσης έργων...  Πέντε χρόνια λες ούτε νταλίκα να προσπέρασα και μέχρι 92 χλμ να πήγαινα ;

Προσπερνούσα σα σταματημένους κάτι τύπους με 100 και βάλε  άλογα που δεν ξέρανε πότε και πως να πατήσουνε το γκάζι για να περάσουν το προπορευόμενο φορτηγό.

Επίσης δεν  είναι αναγκαία  η συνθήκη ότι  αν έχεις άλογα θα σωθείς.... ειδικά άμα είσαι αρχάριος (τοιαύτη περιπτώσει  είναι ικανή ότι ίσως να τον πιεις) .

Φιλικότατα :)

 

Επισκέπτης
Δημοσ.
2 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Και το Aygo δεν εχει δυνατότητες για εθνική. Αυτό λέμε. Δεν είναι λογική το "η νταλίκα πάει με 90, με το Aygo πάω με 100 κόφτη, θα τον περάσω". Πραγματικά αμφιβάλλω κατα πόσο δε σου έχει χρειαστεί ποτέ σε αυτοκινητόδρομο να αντιδράσεις άμεσα, να φρενάρεις απότομα, να πατήσεις πιο πολύ γκάζι για να περάσεις κάποιον που έκανε μαλακία κ.ο.κ.

Σε ένα ιδανικό κόσμο που οι δρόμοι είναι τέλειοι και οι οδηγοί έχουν διδακτορικό στην οδήγηση ίσως, αλλά ειδικά στους ελληνικούς αυτοκινητόδρομους, οι μαλάκες παραμονεύουν. Πολλές φορές δεν είναι ο οδηγός του οχήματος που προκαλεί το πρόβλημα, αλλά οι οδηγοί των άλλων οχημάτων. Οπότε παίζει ρόλο η ενεργητική ασφάλεια των αυτοκινήτων μας, ο,τι και να λέμε. Το αν όργωσες την Ελλάδα με 50 αλογα δεν αποδεικνύει κάτι

Φιλικα :) 

αυτη τη καραμελα με την ενεργητικη ασφαλεια θελω να μου εξηγησεις πως την σκεφτεσαι. οκ ειναι οι αλλοι μαλακες, εσενα δηλαδη γιατι θα σε βοηθησει να πας με 150 και οχι να "κατσεις στα αυγα σου" πισω με μια μεγαλη αποσταση ασφαλειας για να εισαι σιγουρος?

διοτι αυτη ειναι η σωστη αντιμετωπιση, να κρατησεις αποσταση αμα ο αλλος ειναι μαλακας. το να δοκιμασεις προσπεραση και να κανει ο αλλος μαλακια δε σε σωζουν ουτε τα 100 ουτε τα 200 αλογα..

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, nik0laus είπε

Εχεις δίκιο ... άμα δεν έχεις 150 αραβικά καθαρόαιμα μην πας ταξίδι :P .... Άσχετα αν ο νηματοθέτης ζήτησε αυτοκίνητο για τριγύρω στο χωριό του και κανα δυο φορές  το χρόνο να κάνει ταξίδι 150 χλμ αλέ-ρετούρ.

Δηλαδή προσπαθούμε να πούμε στον άνθρωπο ότι το αυτοκίνητο που κοιτάει να πάρει είναι ακατάλληλο για τη χρήση που το θέλει επειδή θα χρειασθεί  να πάει τρεις φορές το χρόνο από τας Σέρρας στη Σαλονίκη.....

Πρέπει να νιώθω πολύ τυχερός που ζω μετά από 5 χρόνια καθημερινής μετακίνησης με το ταπεινό μου χιλιαράκι Κ11 κάνοντας καθημερινά για την εργασία μου 90 χιλιόμετρα στην Εθνική Κορίνθου -  Πατρών προ ολοκλήρωσης έργων...  Πέντε χρόνια λες ούτε νταλίκα να προσπέρασα και μέχρι 92 χλμ να πήγαινα ;

Προσπερνούσα σα σταματημένους κάτι τύπους με 100 και βάλε  άλογα που δεν ξέρανε πότε και πως να πατήσουνε το γκάζι για να περάσουν το προπορευόμενο φορτηγό.

Επίσης δεν  είναι αναγκαία  η συνθήκη ότι  αν έχεις άλογα θα σωθείς.... ειδικά άμα είσαι αρχάριος (τοιαύτη περιπτώσει  είναι ικανή ότι ίσως να τον πιεις) .

Φιλικότατα :)

Έχω περάσει και εγώ Cayenne που πήγαινε στη δεξιά με γκαζοντενεκέ των 75 ίππων στην εθνική (τότε που μπήκε η κρίση και έτρεμε το πόδι τους να πατήσουν το γκάζι)...

Αυτό δεν αναιρεί το γεγονός οτι σε μεγάλες αποστάσεις ένα αδύναμο αμάξι θα κουράσει ακόμα και αν δεν σε σκοτώσει...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...