Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
20 ώρες πριν, Strigla είπε

Δεν πειράζει...ο καθένας ζει στην κοσμάρα του μέχρι να ξυπνήσει και να αρχίσει να ζει με τον διπλανό του...

Όταν παίρνεις τα μέσα όντως έρχεσαι πολύ κοντά στο διπλανό σου...

  • Like 1
  • Sad 1
  • Απαντ. 86
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
3 ώρες πριν, ideal09 είπε

Μωρε στα λόγια μου έρχεσαι. Οι τουρίστες κάνουν εκπτώσεις, δεν ειναι κριτήριο. Προφανώς και γω σε  νησί θα συμβιβαζόμουν για λίγο με τέτοιο κουβά( όπως κάνω και τώρα βέβαια). Το θέμα είναι να κάνει μια αγορά που θα τον ικανοποιήσει και όχι να βρίζει τα 3 κακομοίρικα κυλινδράκια που δεν βαστάνε σε 10 μοίρες κλίση στην οποία θα πατήσεις το γκάζι στο πάτωμα και θα σε κάνει προσπέραση λεωφορείο. Επίσης στις 4000 στροφές εθνική, αν δουλεύεις και συμπιεστή κλιματισμού, ΑΝ δεν κλείνει για προστασία, σύντομα θα τον πάρεις στο χέρι.

Μ΄αυτό το κινητήρα-μίζα, έχω πάει Πήλιο δύο άτομα με κλειστό AC ENNOEITAI. Απ΄ τις χειρότερες εμπειρίες που είχα ποτέ με αυτοκίνητο.

Μακράν καλύτερος ο τετρακυλινδρος 1000αρης του παλιου i10.

Γενικά το i10 και λιγότερο το αδελφακι picanto καλυτερη επιλογή. Εν δυνάμει 5θεσιο. Μεγαλύτερη καμπίνα, Πορτ μπαγκαζ, πιο σταθερό, πιο... αμάξι. Το ίδιο θα ελεγα και για Panda. 1200 κυβικά, 69 αλογα. Μεγαλύτερο, πιο ξεκούραστο

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Krepalidis είπε

Γενικά το i10 και λιγότερο το αδελφακι picanto καλυτερη επιλογή. Εν δυνάμει 5θεσιο. Μεγαλύτερη καμπίνα, Πορτ μπαγκαζ, πιο σταθερό, πιο... αμάξι. Το ίδιο θα ελεγα και για Panda. 1200 κυβικά, 69 αλογα. Μεγαλύτερο, πιο ξεκούραστο

Συμφωνώ, και ο κινητήρας του Panda εξαιρετικός και ελαστικός θα έλεγα, αλλά έχει πολύ άβολη θέση οδηγησης, δύο φορές το έχω οδηγήσει πάντα ένιωθα άβολα. Το αντιστοιχο μοντελο με τα προηγουμενα εννοω, τωρα τα καινουρια δεν τα ξερω.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ πάλι θα πω μακριά από Panda. Εκτός του οτι έχει την (μη) αξιοπιστία της Fiat, είναι γνωστό και για την ασφάλεια που (δεν) παρέχει!

Επεξ/σία από agnostos13
Δημοσ.
1 hour ago, agnostos13 said:

Εγώ πάλι θα πω μακριά από Panda. Εκτός του οτι έχει την (μη) αξιοπιστία της Fiat, είναι γνωστό και για την ασφάλεια που (δεν) παρέχει!

Για πες μας παραπάνω! 

Δημοσ.
6 minutes ago, ProponitisTouKanape said:

Το Panda τσίμπησε 0* στο EuroNCAP. Αν μη τι αλλο, κατορθωμα

 

Το οποίο ενδιαφέρει μόνο κάποιον που θα πάει για αγορά καινούριου αυτοκινήτου. 

Εκτός αν θεωρεί κανείς πως τα άλλα που κοιτάει αν έκαναν τώρα το τεστ θα έπαιρναν παραπάνω αστέρια. 

 

Δημοσ.

Όποιο 5στερο του 2005 περάσει τώρα NCAP ζητημα να πάρει 1 αστέρι. Ο λόγος είναι ότι έχουν ανέβει όχι τόσο οι προδιαγραφές υλικών, σύγκρουσης όσο των ηλεκτρικών βοηθημάτων.

 

Πχ. lane assist, hill assist, rear camera, αυτόματο φρενάρισμα, σύστημα επιτήρησης κούρασης του οδηγού, ηχητική ειδοποίηση για όχημα στο νεκρό σημείοβτων καθρεπτών, κλπ.

Με άλλα λόγια ναι μεν χρησιμοποιούνται καλύτερα ανθεκτικότερα κράματα εν έτη 2020 και πάνω από 4 αερόσακοι( κουρτίνας, ποδιών, κλπ) αλλά πλέον την διαφορά για τα4 ή 5 * την κάνουν τα ραντάρ, ειδοποιήσεις και λαμπάκια παρά οι λαμαρίνες... 

Επομένωςπλέον δίνουν έμφαση στην πρόληψη ατυχήματος και επόπτευση της κούρασης , λαθών του οδηγού παρά την αντοχή του αμαξώματος.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, NickTG είπε

Το οποίο ενδιαφέρει μόνο κάποιον που θα πάει για αγορά καινούριου αυτοκινήτου. 

Εκτός αν θεωρεί κανείς πως τα άλλα που κοιτάει αν έκαναν τώρα το τεστ θα έπαιρναν παραπάνω αστέρια. 

Τι λογική είναι αυτή; Το Panda είναι απο τα χειρότερα αυτοκίνητα σε προδιαγραφές ασφαλείας που έχουν κυκλοφορήσει απο ευρωπαϊκή εταιρία τα τελευταία 20 χρόνια. Πάρε και το βίντεο να δεις πως ο αυχένας του οδηγού πάει σε γωνία 90 μοιρών σε σύγκρουση. 0 αστέρια, οχι 3 που και πάλι θα ήταν αμφίβολο, ΜΗΔΕΝ. Όχι μόνο δε θα αγόραζα με τίποτα Panda, αλλά δε θα δεχόμουν καν να το νοικιάσω για ΣΚ...

Και ορίστε και το C1 απο το 2005. Που είναι ένα μικρό φθηνό αυτοκίνητο αλλά δεν είναι φέρετρο με ρόδες

 

Επεξ/σία από ProponitisTouKanape
  • Like 1
Δημοσ.
9 minutes ago, ProponitisTouKanape said:

Τι λογική είναι αυτή; Το Panda είναι απο τα χειρότερα αυτοκίνητα σε προδιαγραφές ασφαλείας που έχουν κυκλοφορήσει απο ευρωπαϊκή εταιρία τα τελευταία 20 χρόνια. Πάρε και το βίντεο να δεις πως ο αυχένας του οδηγού πάει σε γωνία 90 μοιρών σε σύγκρουση. 0 αστέρια, οχι 3 που και πάλι θα ήταν αμφίβολο, ΜΗΔΕΝ. 

Και ορίστε και το C1 απο το 2005. Που είναι ένα μικρό φθηνό αυτοκίνητο αλλά δεν είναι φέρετρο με ρόδες

 

Ελα πες την αλήθεια. Μου κάνεις πλάκα έτσι? 

Δεν είχες τι να κάνεις αυτή τη στιγμή και είπες να τρολλάρεις λίγο στο insomnia σωστά? 

Δεν γίνεται να πιστεύεις ότι το C1 του 2005 θα είχε μεγαλύτερη βαθμολογία αν του έκαναν το τεστ το 2018 όπως έκαναν στο Panda. 

Καταλαβαίνεις πως δεν είναι συγκρίσιμα τα τεστ με τόσα χρόνια διαφορά ετσι? Ότι οι προδιαγραφές και η διεξαγωγή αλλάζει? Ότι οποιοδήποτε αυτοκίνητο με αντίστοιχη ή χαμηλότερη βαθμολογία από την χρονιά του Panda και πίσω θα επειρνε πλέον 0 αστέρια? 

Καταλαβαίνεις πως το 2011 που βγήκε και του έκαναν προφανώς το τεστ είχε σημαντικά καλύτερη βαθμολογία από το C1 που μας δείχνεις σωστά? 

  • Thanks 1
Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Krepalidis είπε

Όποιο 5στερο του 2005 περάσει τώρα NCAP ζητημα να πάρει 1 αστέρι. Ο λόγος είναι ότι έχουν ανέβει όχι τόσο οι προδιαγραφές υλικών, σύγκρουσης όσο των ηλεκτρικών βοηθημάτων.

Πχ. lane assist, hill assist, rear camera, αυτόματο φρενάρισμα, σύστημα επιτήρησης κούρασης του οδηγού, ηχητική ειδοποίηση για όχημα στο νεκρό σημείοβτων καθρεπτών, κλπ.

Με άλλα λόγια ναι μεν χρησιμοποιούνται καλύτερα ανθεκτικότερα κράματα εν έτη 2020 και πάνω από 4 αερόσακοι( κουρτίνας, ποδιών, κλπ) αλλά πλέον την διαφορά για τα4 ή 5 * την κάνουν τα ραντάρ, ειδοποιήσεις και λαμπάκια παρά οι λαμαρίνες... 

Επομένωςπλέον δίνουν έμφαση στην πρόληψη ατυχήματος και επόπτευση της κούρασης , λαθών του οδηγού παρά την αντοχή του αμαξώματος.

μετρανε ΚΑΙ αυτα, οχι μονο αυτα..

https://www.euroncap.com/en/vehicle-safety/the-ratings-explained/

δε περιγραφει πως ακριβως βγαινουν οι βαθμολογιες, αλλα αν δε μπορει να παρει ΕΝΑ αστερι τοτε μαλλον δε..

εδω παντως μπορει κανεις να βρει περισσοτερα για οποιο μοντελο τον ενδιαφερει, μιας και συζητατε για τα c1 και panda

 

τα 2011-2 τεστ δεν ειναι συγκρισιμα

Spoiler

 

ABOUT 2012 RATING

Cars are subjected to the following tests: as 2011 with nominal updates to test and assessment protocols.
Thresholds are significantly raised from 2011 levels in the area of Pedestrian Protection. Additionally, cars must have a higher overall score than in 2011 to get to four and five stars.
Star ratings from 2012 are more demanding than those from previous years, due to more stringent Pedestrian Protection requirements, and should not be directly compared.

 

οποτε η μονη καλη συγκριση γινεται με τα 2004-5 μοντελα, οπου το C1 ειναι καλυτερο

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
1 ώρα πριν, NickTG είπε

Ελα πες την αλήθεια. Μου κάνεις πλάκα έτσι? 

Δεν είχες τι να κάνεις αυτή τη στιγμή και είπες να τρολλάρεις λίγο στο insomnia σωστά? 

Δεν γίνεται να πιστεύεις ότι το C1 του 2005 θα είχε μεγαλύτερη βαθμολογία αν του έκαναν το τεστ το 2018 όπως έκαναν στο Panda. 

Καταλαβαίνεις πως δεν είναι συγκρίσιμα τα τεστ με τόσα χρόνια διαφορά ετσι? Ότι οι προδιαγραφές και η διεξαγωγή αλλάζει? Ότι οποιοδήποτε αυτοκίνητο με αντίστοιχη ή χαμηλότερη βαθμολογία από την χρονιά του Panda και πίσω θα επειρνε πλέον 0 αστέρια? 

Καταλαβαίνεις πως το 2011 που βγήκε και του έκαναν προφανώς το τεστ είχε σημαντικά καλύτερη βαθμολογία από το C1 που μας δείχνεις σωστά? 

Πουλάς fiat; Αλλιώς δεν εξηγείται οτι πας να βγάλεις το άσπρο...μαύρο!

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλά όλα αυτά. Αυτό που ήθελα να αναδείξω είναι ότι ένα αμάξι του 2005 ή και 2010 με 5 αστέρια, τώρα μπορεί να μην καταφέρει να πάρει καν ένα...

Οπότε σωστά όπως γράφεις πρέπει να συγκρίνουμε όμοια πράγματα. Άλλα τα 5 στερεά του 2005, άλλα του 2012 αλλά του 2020 κι ακόμη πιο αυστηρές θα είναι οι προδιαγραφές το 2025.

Το πρόβλημα με την Fiat είναι ότι ενώ πλέον έχει αυξήσει κατακόρυφα την αξιοπιστία της, ιδίως στα Panda,  δεν ανανεώνει συχνά την γκάμα της.εν πολλοίς επειδή βγάζει τα ίδια μοντέλα με μικρό βελτιώσεις τα τελευταία 10 χρονιά. Οπότε σε επίπεδο σασί, ασφάλειας έχουν μείνει πίσω. Και το καινούριο τους μοντέλο είναι το σχεδίασαν σε συνεργασία με... Τούρκους σχεδιαστές. Έχει χάσει για τα καλά τον καινοτόμο  Tipo της (pun intended).

Επεξ/σία από Krepalidis
Τα ζώα μου αργά σε νέα μοντελα η fiat
  • Like 1
Δημοσ.
26 minutes ago, agnostos13 said:

Πουλάς fiat; Αλλιώς δεν εξηγείται οτι πας να βγάλεις το άσπρο...μαύρο!

Δεν μπορεί κανείς να κρυφτεί πλέον στο insomnia. Αμέσως το πέτυχες. 

Δεν έχει καν νόημα να απαντήσω κάτι παραπάνω. 

  • Thanks 1
Επισκέπτης
Δημοσ.
25 λεπτά πριν, Krepalidis είπε

Καλά όλα αυτά. Αυτό που ήθελα να αναδείξω είναι ότι ένα αμάξι του 2005 ή και 2010 με 5 αστέρια, τώρα μπορεί να μην καταφέρει να πάρει καν ένα...

Οπότε σωστά όπως γράφεις πρέπει να συγκρίνουμε όμοια πράγματα. Άλλα τα 5 στερεά του 2005, άλλα του 2012 αλλά του 2020 κι ακόμη πιο αυστηρές θα είναι οι προδιαγραφές το 2025.

Το πρόβλημα με την Fiat είναι ότι ενώ πλέον έχει αυξήσει κατακόρυφα την αξιοπιστία της, ιδίως στα Panda,  δεν ανανεώνει συχνά την γκάμα της.εν πολλοίς επειδή βγάζει τα ίδια μοντέλα με μικρό βελτιώσεις τα τελευταία 10 χρονιά. Οπότε σε επίπεδο σασί, ασφάλειας έχουν μείνει πίσω. Και το καινούριο τους μοντέλο είναι το σχεδίασαν σε συνεργασία με... Τούρκους σχεδιαστές. Έχει χάσει για τα καλά τον καινοτόμο  Tipo της (pun intended).

αυτο βλεπω και εγω, το σχεδιασαν μια φορα και μετα καμια βελτιωσουλα ετσι για να πουλανε νεο μοντελο. σε επιπεδο ασφαλειας ειναι σα να αγοραζεις αμαξι του 2000..

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...