Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 86
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, ideal09 είπε

Κοιταξε, και γω μ αυτον τον κινητηρα κανω αρκετες αποστασεις και πολυ συχνα αυτες που λες μαλιστα. Το θεμα ειναι οτι το νιωθεις οτι κανεις συμβιβασμους, αν μπορουσα να το αλλαξω(Daihatsu cuore με τον ιδιο κινητηρα), και ενα παρω ενα τετρακυλινδρο 1200(ιδια τελη), θα το εκανα. Δηλαδη οταν ενεργοποιειται ο συμπιεστης του κλιματισμου νιωθεις ενα κοψιμο λες και κουμπωνει δευτερο σασμαν. Παρ' ολα αυτα αμα εισαι προσεκτικος με το γκαζι μπορεις να δεις πολυ ωραιες καταναλωσεις, και σε ηρεμη επαρχιακη κυκλοφορια τυπου Σερρες θα εχεις μικτη 5.5. λιτρακια.

Ωραίοςςςς.

 

Εκατονταδες χιλιαδες τουρίστες κάθε χρόνο νοικιάζουν το φτηνοτερο αυτοκίνητο για να εξερευνήσουν την Ελλάδα. Εκατομμύρια περισσότεροι την Ιταλία, Ισπανία.

 

Μαντέψτε τι αμάξια νοικιάζουν ολοι αυτοί: Τις βασικές εκδόσεις, των φτηνότερων οχημάτων της αγορά, των mini cars. Aygo, C1, 108, Panda, Picanto, Citigo, Mii, Up, i10 βγάζουνε 60 -69 άλογα στις βασικές τους εκδόσεις.

Ακόμη και τα μεγαλύτερα Supermini δηλαδή Corsa, Yaris, Micra, Polo, Ibiza, Clio, i20 ξεκινάνε με 70, 75, 80 άλογα στην καλύτερη ΑΛΛΑ με μεγαλύτερο βάρος οπότε είναι μια ή άλλη σχεδόν σε "επιδόσεις", απλά έχουν ελαφρώς καλύτερο πατημα, σταθερότητα, αναρτήσεις, φρενα από τα , mini. Κάποια από αυτά μάλιστα ξεκινάνε με 69 αλογα(Yaris) κι είναι ο ορισμός του αργοκινητου καραβιού.

Προφανώς τόσα εκατομμύρια κόσμος τουρίστες δεν παίζουν την ζωή τους κορώνα γράμματα σε Ελλάδα, Ιταλία, Ισπανία, κλπ, απλά πάνε υπομονετικά μεν σχεδον οπουδήποτε δε.

Πχ. Αν δεν βρίσκονται σε  κλειστό αυτοκινητοδρομο δεν επιχειρούν προσπεράσεις νταλίκας σε ανηφόρα, με φουλ A/C αν είναι φορτωμένοι 5 άτομα σε Fiat Panda ή i10. (Σε όλα τα υπολοιπα μίνι έτσι και αλλιώς έχει 4 θέσεις, 4 ζώνες). Σβήνοντας το A/C στην ευθεία, μισή ώρα αναμονή μέχρι να είναι ιδανικές οι συνθήκες και η ορατότητα και με άλλα 10 δευτερόλεπτα προετοιμασία/στροφαρισμα με Δευτέρα/τρίτη κάτι καταφέρνουν...😛

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Krepalidis είπε

Ωραίοςςςς.

Εκατονταδες χιλιαδες τουρίστες κάθε χρόνο νοικιάζουν το φτηνοτερο αυτοκίνητο για να εξερευνήσουν την Ελλάδα. Εκατομμύρια περισσότεροι την Ιταλία, Ισπανία.

Μαντέψτε τι αμάξια νοικιάζουν ολοι αυτοί: Τις βασικές εκδόσεις, των φτηνότερων οχημάτων της αγορά, των mini cars. Aygo, C1, 108, Panda, Picanto, Citigo, Mii, Up, i10 βγάζουνε 60 -69 άλογα στις βασικές τους εκδόσεις.

Ακόμη και τα μεγαλύτερα Supermini δηλαδή Corsa, Yaris, Micra, Polo, Ibiza, Clio, i20 ξεκινάνε με 70, 75, 80 άλογα στην καλύτερη ΑΛΛΑ με μεγαλύτερο βάρος οπότε είναι μια ή άλλη σχεδόν σε "επιδόσεις", απλά έχουν ελαφρώς καλύτερο πατημα, σταθερότητα, αναρτήσεις, φρενα από τα , mini. Κάποια από αυτά μάλιστα ξεκινάνε με 69 αλογα(Yaris) κι είναι ο ορισμός του αργοκινητου καραβιού.

Προφανώς τόσα εκατομμύρια κόσμος τουρίστες δεν παίζουν την ζωή τους κορώνα γράμματα σε Ελλάδα, Ιταλία, Ισπανία, κλπ, απλά πάνε υπομονετικά μεν σχεδον οπουδήποτε δε.

Πχ. Αν δεν βρίσκονται σε  κλειστό αυτοκινητοδρομο δεν επιχειρούν προσπεράσεις νταλίκας σε ανηφόρα, με φουλ A/C αν είναι φορτωμένοι 5 άτομα σε Fiat Panda ή i10. (Σε όλα τα υπολοιπα μίνι έτσι και αλλιώς έχει 4 θέσεις, 4 ζώνες). Σβήνοντας το A/C στην ευθεία, μισή ώρα αναμονή μέχρι να είναι ιδανικές οι συνθήκες και η ορατότητα και με άλλα 10 δευτερόλεπτα προετοιμασία/στροφαρισμα με Δευτέρα/τρίτη κάτι καταφέρνουν...😛

Κρίνονοντας από τις γουρούνες και τα σκουτεράκια που οδηγάει ο κάθε άσχετος (με γνωστά αποτελέσματα) δεν θα έπαιρνα σαν μέτρο σύγκρισης το τι κάνουν οι τουρίστες...

Επεξ/σία από agnostos13
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 hours ago, Dark_Nightfall said:

Δεν είναι το ίδιο αμάξι ,έχουν τον ίδιο κινητήρα (1KR-FE Toyota),αδύναμος δεν τραβάει με αποτέλεσμα να ζητάει να δουλεύει σε υψηλές στροφές για να αποδώσει λίγο καλύτερο με συνέπεια να έχει πάνω κάτω την ίδια κατανάλωση με ένα 1300αρη περίπου,δεν το συνιστώ.

 

2 hours ago, Dark_Nightfall said:

Να στο πω αλλιώς ,ένα Skoda Octavia και ένα Audi A4 που μοιράζονται τον ίδιο κινητήρα (λόγω group) είναι το ίδιο αυτοκίνητο ;

Αντίθετα βέβαια με το Octavia και το Α4 αυτά τα 3 δεν μοιράζονται απλά κάποιον κινητήρα αλλά είναι τα ίδια αυτοκίνητα με άλλο σήμα. 

 

Επεξ/σία από NickTG
Δημοσ.
4 ώρες πριν, kokklaki είπε

Καλησπέρα φίλε μου και ευχαριστώ για την απάντηση. Περισσότερο για την πόλη το χρειαζόμαι να κάνω την δουλειά μου, απο εθνική, εως Θεσσαλονίκη απο Σέρρες που μένω να πηγαίνω και αυτό αραιά και που. Απο κατανάλωση, μιας και απο ότι κατάλαβα ήσουν κάτοχος κυμαίνεται εκεί που είπε ο φίλος πάνω; Και απο προβλήματα; Ειναι αξιόπιστα; 

 

1 ώρα πριν, kokklaki είπε

Δλδ με λίγα λόγια ένα λόγια καμία θάλασσα να μη σκεφτώ να πάω; Σέρρες - Καβάλα απόσταση.; 

Ακόμη και Θεσσαλονίκη κανενα ΣΚ; δεν είπα ότι το θέλω για ταξίδια εννοείται, αλλά σίγουρα θα τύχει κι μια Θεσσαλονίκη. 

επειδη ειχα αυτα τα ιχ οπως ανεφερα ειναι πολυ καλη επιλογη για καποιον που ξεκιναει τωρα...

για 100 χλμ παλευεται στην εθνικη. Και εγω θυμαμαι εκανα π.χ Αθηνα χαλκιδα τα καλοκαιρια. Δεν εχεις και σκουτερ βρε αδελφε...

Ασε που γλυτωνεις κτελ, ταξι και αλλα

ακομα και παραπανω χλμ μπορεις αλλα με στασεις π.χ καθε 150 χλμ

ειναι κουραστικο γιατι δεν εχει γκαζια και επειδη λογω ογκου νιωθεις τα τρανταγματα οταν κατι μεγαλο σε περναει η΄το προσπερνας.

Μη ξεχνας και το θεμα του θορυβου: αυτα τα ιχ σχεδιαστηκαν για την πολη οποτε αν δουλευουν στα κοκκινα κανουν θορυβο

Δημοσ.

Δεν πειράζει...ο καθένας ζει στην κοσμάρα του μέχρι να ξυπνήσει και να αρχίσει να ζει με τον διπλανό του...

  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Strigla είπε

Δεν πειράζει...ο καθένας ζει στην κοσμάρα του μέχρι να ξυπνήσει και να αρχίσει να ζει με τον διπλανό του...

Μιλάς με γρίφους γερόντισσα...

(πάντως συνεχίζω να μην βλέπω κάποια ουσιαστική τοποθέτηση όσον αφορά το θέμα...)

Επεξ/σία από agnostos13
  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Krepalidis είπε

Ωραίοςςςς.

Εκατονταδες χιλιαδες τουρίστες κάθε χρόνο νοικιάζουν το φτηνοτερο αυτοκίνητο για να εξερευνήσουν την Ελλάδα. Εκατομμύρια περισσότεροι την Ιταλία, Ισπανία.

Μαντέψτε τι αμάξια νοικιάζουν ολοι αυτοί: Τις βασικές εκδόσεις, των φτηνότερων οχημάτων της αγορά, των mini cars. Aygo, C1, 108, Panda, Picanto, Citigo, Mii, Up, i10 βγάζουνε 60 -69 άλογα στις βασικές τους εκδόσεις.

Ακόμη και τα μεγαλύτερα Supermini δηλαδή Corsa, Yaris, Micra, Polo, Ibiza, Clio, i20 ξεκινάνε με 70, 75, 80 άλογα στην καλύτερη ΑΛΛΑ με μεγαλύτερο βάρος οπότε είναι μια ή άλλη σχεδόν σε "επιδόσεις", απλά έχουν ελαφρώς καλύτερο πατημα, σταθερότητα, αναρτήσεις, φρενα από τα , mini. Κάποια από αυτά μάλιστα ξεκινάνε με 69 αλογα(Yaris) κι είναι ο ορισμός του αργοκινητου καραβιού.

Προφανώς τόσα εκατομμύρια κόσμος τουρίστες δεν παίζουν την ζωή τους κορώνα γράμματα σε Ελλάδα, Ιταλία, Ισπανία, κλπ, απλά πάνε υπομονετικά μεν σχεδον οπουδήποτε δε.

Πχ. Αν δεν βρίσκονται σε  κλειστό αυτοκινητοδρομο δεν επιχειρούν προσπεράσεις νταλίκας σε ανηφόρα, με φουλ A/C αν είναι φορτωμένοι 5 άτομα σε Fiat Panda ή i10. (Σε όλα τα υπολοιπα μίνι έτσι και αλλιώς έχει 4 θέσεις, 4 ζώνες). Σβήνοντας το A/C στην ευθεία, μισή ώρα αναμονή μέχρι να είναι ιδανικές οι συνθήκες και η ορατότητα και με άλλα 10 δευτερόλεπτα προετοιμασία/στροφαρισμα με Δευτέρα/τρίτη κάτι καταφέρνουν...😛

Προφανώς και γω σαν τουρίστας θα επέλεγα το πιο φθηνό,βασικό και άχρηστο αμάξι για να μου βγει τζάμπα και θα δούλευα και AC συνέχεια στο οποίο δεν θα εδινα και πολύ βάση αν το ζορισω και σε 4 χρόνια ζωής θα πίνει τον αγλεορα σε λάδι όπως τα περισσότερα νοικιαρικα. Θα έλεγα και ευχαριστώ. Αλλά τώρα μιλάμε για αγορά οπότε καλό είναι να θέτουμε κάποια standards.

  • Like 1
Δημοσ.
14 ώρες πριν, ideal09 είπε

Προφανώς και γω σαν τουρίστας θα επέλεγα το πιο φθηνό,βασικό και άχρηστο αμάξι για να μου βγει τζάμπα και θα δούλευα και AC συνέχεια στο οποίο δεν θα εδινα και πολύ βάση αν το ζορισω και σε 4 χρόνια ζωής θα πίνει τον αγλεορα σε λάδι όπως τα περισσότερα νοικιαρικα. Θα έλεγα και ευχαριστώ. Αλλά τώρα μιλάμε για αγορά οπότε καλό είναι να θέτουμε κάποια standards.

Ας μην υπερβάλλουμε. Περισσότερο καταπονείται ο κινητήρας με τα κρύα ξεκινήματα και τα σταμάτα ξεκίνα, επιτάχυνε μενπρωτη-δευτερα κι αμέσως μετά βουρ στα φρένα και φτου κι από την αρχή με την κινηση της Αθήνας από το να δουλεύει στις 4.000 στροφές στην εθνική.

Το ότι τα μεταχειρισμένα είναι λαχείο, ειδικά τα νοικιαρικα είναι γεγονός. Αυξάνονται οι πιθανότητες να το χει πάρει κάποιος που να το δούλευε για ώρες στα κόκκινα.

Αυτό που θέλω να πω είναι πως οι Τουρίστες που κάνουν τον γύρο της Κρήτης, της Κύπρου, της Πελοποννήσο, της Σικελίας, που κάνουν τον γύρο της Ιταλίας παίρνουν αμάξι ίσα να χωράει τις βαλίτσες τους. Ταλαιπωρούνται σε σχέση με κάτι πιο δυνατό κι άνετο αλλά είναι συνειδητοποιημένοι ότι θα οδηγούν με το ρυθμό αργοκίνητης νταλίκας.

Αν προσπαθήσουν να οδηγήσουν όπως ο μέσος οδηγός Cupra, θα φάνε τα μούτρα τους κι αρκετά λίτρα βενζίνη τζάμπα...

Ένας συμβιβασμός είναι όλα.

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Krepalidis είπε

Ας μην υπερβάλλουμε. Περισσότερο καταπονείται ο κινητήρας με τα κρύα ξεκινήματα και τα σταμάτα ξεκίνα, επιτάχυνε μενπρωτη-δευτερα κι αμέσως μετά βουρ στα φρένα και φτου κι από την αρχή με την κινηση της Αθήνας από το να δουλεύει στις 4.000 στροφές στην εθνική.

Το ότι τα μεταχειρισμένα είναι λαχείο, ειδικά τα νοικιαρικα είναι γεγονός. Αυξάνονται οι πιθανότητες να το χει πάρει κάποιος που να το δούλευε για ώρες στα κόκκινα.

Αυτό που θέλω να πω είναι πως οι Τουρίστες που κάνουν τον γύρο της Κρήτης, της Κύπρου, της Πελοποννήσο, της Σικελίας, που κάνουν τον γύρο της Ιταλίας παίρνουν αμάξι ίσα να χωράει τις βαλίτσες τους. Ταλαιπωρούνται σε σχέση με κάτι πιο δυνατό κι άνετο αλλά είναι συνειδητοποιημένοι ότι θα οδηγούν με το ρυθμό αργοκίνητης νταλίκας.

Αν προσπαθήσουν να οδηγήσουν όπως ο μέσος οδηγός Cupra, θα φάνε τα μούτρα τους κι αρκετά λίτρα βενζίνη τζάμπα...

Ένας συμβιβασμός είναι όλα.

Μωρε στα λόγια μου έρχεσαι. Οι τουρίστες κάνουν εκπτώσεις, δεν ειναι κριτήριο. Προφανώς και γω σε  νησί θα συμβιβαζόμουν για λίγο με τέτοιο κουβά( όπως κάνω και τώρα βέβαια). Το θέμα είναι να κάνει μια αγορά που θα τον ικανοποιήσει και όχι να βρίζει τα 3 κακομοίρικα κυλινδράκια που δεν βαστάνε σε 10 μοίρες κλίση στην οποία θα πατήσεις το γκάζι στο πάτωμα και θα σε κάνει προσπέραση λεωφορείο. Επίσης στις 4000 στροφές εθνική, αν δουλεύεις και συμπιεστή κλιματισμού, ΑΝ δεν κλείνει για προστασία, σύντομα θα τον πάρεις στο χέρι.

Μ΄αυτό το κινητήρα-μίζα, έχω πάει Πήλιο δύο άτομα με κλειστό AC ENNOEITAI. Απ΄ τις χειρότερες εμπειρίες που είχα ποτέ με αυτοκίνητο.

Μακράν καλύτερος ο τετρακυλινδρος 1000αρης του παλιου i10.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Krepalidis είπε

Ας μην υπερβάλλουμε. Περισσότερο καταπονείται ο κινητήρας με τα κρύα ξεκινήματα και τα σταμάτα ξεκίνα, επιτάχυνε μενπρωτη-δευτερα κι αμέσως μετά βουρ στα φρένα και φτου κι από την αρχή με την κινηση της Αθήνας από το να δουλεύει στις 4.000 στροφές στην εθνική.

Το ότι τα μεταχειρισμένα είναι λαχείο, ειδικά τα νοικιαρικα είναι γεγονός. Αυξάνονται οι πιθανότητες να το χει πάρει κάποιος που να το δούλευε για ώρες στα κόκκινα.

Αυτό που θέλω να πω είναι πως οι Τουρίστες που κάνουν τον γύρο της Κρήτης, της Κύπρου, της Πελοποννήσο, της Σικελίας, που κάνουν τον γύρο της Ιταλίας παίρνουν αμάξι ίσα να χωράει τις βαλίτσες τους. Ταλαιπωρούνται σε σχέση με κάτι πιο δυνατό κι άνετο αλλά είναι συνειδητοποιημένοι ότι θα οδηγούν με το ρυθμό αργοκίνητης νταλίκας.

Αν προσπαθήσουν να οδηγήσουν όπως ο μέσος οδηγός Cupra, θα φάνε τα μούτρα τους κι αρκετά λίτρα βενζίνη τζάμπα...

Ένας συμβιβασμός είναι όλα.

Αν το θες για 3-5 μέρες όπως ο μέσος τουρίστας συμβιβάζεσαι εύκολα. Αν το θέλεις για παραπάνω θα κουράσει εφόσον απαιτείς κάτι που δεν μπορεί να κάνει!

Επεξ/σία από agnostos13

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...