ProponitisTouKanape Δημοσ. 11 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2020 1 ώρα πριν, thanasisxask είπε Απο που βγαίνει αυτό το συμπέρασμα; είχες ποτέ αυτόματο; @kokklaki κοίτα μόνο αυτόματο, ειδικά για την χρήση που το θες, δεν θα ξανά οδηγήσεις ποτέ χειροκίνητο. Το κακό αυτόματο μπορεί να γίνει κι επικίνδυνο ειδικά σε προσπεράσεις, κυκλικες πορείες κλπ. 5
kokklaki Δημοσ. 11 Μαρτίου 2020 Μέλος Δημοσ. 11 Μαρτίου 2020 3 ώρες πριν, vamvakoolas είπε η δικη μου γνωμη ειναι σιγουρα να πας για μηχανικο κιβωτιο εγω ειχα το σειτσεντο και πραγματικα με βολεψε και το εσκισα και ολα αυτα σε μιση τιμη και μισο κοστος για σερβις σε σχεση με τα μοντελα που αναφερεις Ολα αυτα τα μοντελα (και το φιατ μεσα) δεν ειναι για εθνικη: με αυγκο σε εθνικη παρακαλαγα να μη φυσαει και οταν ηταν να προσπερασω νταλικα εκανα το σταυρο και επαιρνα βαθια ανασα. Οταν ειχα κοσμο μεσα εκει να δεις αγωνιες.. Απο την αλλη στη πολη εισαι αρχοντας, παρκαρεις εκει που οι αλλοι δεν, και δε πολυνιαζεσαι για γρατζουνιες και φθορες μιας και το κοστος δεν ειναι μεγαλο καλη τυχη Καλησπέρα φίλε μου και ευχαριστώ για την απάντηση. Περισσότερο για την πόλη το χρειαζόμαι να κάνω την δουλειά μου, απο εθνική, εως Θεσσαλονίκη απο Σέρρες που μένω να πηγαίνω και αυτό αραιά και που. Απο κατανάλωση, μιας και απο ότι κατάλαβα ήσουν κάτοχος κυμαίνεται εκεί που είπε ο φίλος πάνω; Και απο προβλήματα; Ειναι αξιόπιστα;
vamvakoolas Δημοσ. 11 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2020 για πολη οποιο θες παρε: αν θες κατι ποιοτικο και "σκυλι" παρε τογιοτα αλλα οχι αυτοματο γιατι ειναι βασανο (εκ πειρας σε αυτο το ιχ) αν θες κατι φθηνο κοιτα για το φιατ ή κανενα ματιζ/ατος εγω αν και ειχα και τις 2 επιλογες πιο πολυ χαρηκα με το φιατακι γιατι κυριολεκτηκα δε με ενοιαζε και ας το πεταγα στη θαλασσα με το τογιοτα ολοι το ζηταγανε ακομα και συγγενεις μου ενω και σχολες το γλυκοκοιταζανε ειτε να το οδηγησουν ειτε να το αγορασουν..
Krepalidis Δημοσ. 11 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2020 4 ώρες πριν, thanasisxask είπε Απο που βγαίνει αυτό το συμπέρασμα; είχες ποτέ αυτόματο; @kokklaki κοίτα μόνο αυτόματο, ειδικά για την χρήση που το θες, δεν θα ξανά οδηγήσεις ποτέ χειροκίνητο. Έχω οδηγήσει την τριάδα Aygo, C1, 108 σε αυτόματο και χειροκίνητο. Αντίστοιχα και του VW γκρουπ: Citigo, Mii. Μόνο το Up! δεν έχω πάρει σε αυτόματο που είναι κι αυτό κλώνος των άλλων 2. Το 107 που αναφέρεται στο νήμα είναι ακόμη πιο παλιό, αδύναμο. Μιλάμε τώρα για αυτόματα με τα μικροτερα, πιο τζουφια μοτέρ της αγοράς, χιλιαρακια τρικίλυνδρα που με το ζόρι κι αρκετό στροφαρισμα πιάνουν τα 60-65 άλογα. Που και με κανονικό κιβώτιο ταχυτήτων, θέλουν συνέχεια αλλαγές για να κινηθείς σβέλτα στην κίνηση ή αξιοπρεπώς σε δρόμο με ανηφόρες κατηφόρες. Από εμπειρία γνωρίζω πως αυτόματο με λιγότερα από 80 άλογα είναι απλά tragic. Σε όχημα τύπου Astra, Golf ή μικρό Crossover θες 115+ για να τραβάει, προσπερνάει με ασφάλεια. Διαφορετικά με ένα manual ακόμη και ως με χοντρικά 20% μικρότερη ιπποδύναμη, πιο ασφαλές, υπάκουο θα είναι το manual. Στο πρακτικό κομμάτι τώρα. Αν κάποιος δεν μάθει μικρός να δουλευει/εξασκεί το μυαλό του και την οδηγική του αντίληψη, πολύ δύσκολα θα χει το κουράγιο να το κάνει όταν θα είναι "έμπειρος". Αν δεν μάθει να δουλεύει φρένο, συμπλέκτη, χειρόφρενο αλλά μόνο γκάζι φρένο, λειψή γνώση του οχήματος του θα χει. Θα τύχει να οδηγήσει αμάξι φίλου του και θα κάψει συμπλέκτη στα 1.000 μέτρα απόσταση. Ακόμη κι αν είναι ίδιο μοντέλο με το δικό του... Θα χρειαστεί αμάξι να νοικιάσει και θα πληρώνει σχεδον τα διπλά για αυτόματο. Αν δεν τον κάψει να πληρώσει άλλα τόσα... Τέλος αν δεν μάθει να οδηγεί με ταχύτητες, θα είναι εξαρτημένος από τον τυφλοσουρτη του D(φουλ αυτόματο). Ακόμη και να αναβαθμίσει στο μέλλον με ημιαυτόματο όχημα με pads + -, θα δυσκολευτεί να κατανοήσει την χρήση τους αν δεν έχει πρώτα εμπεδώσει το κλασσικό κιβώτιο. Άρα και δεν θα μπορεί να εκμεταλλευτεί πλήρως τις δυνατότητες του μελλοντικού του οχήματος. Για παρόμοιους λόγους, είναι προτιμότερο κάποιος να ξεκίνησε με μικρή μηχανή ή παπί, πριν μεταβεί σε (μεγάλου κυβισμού ιδίως) σκούτερ. 3
turbat0s Δημοσ. 11 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2020 Και γω είμαι υπέρ του (καλού) αυτόματου. Ασύγκριτη άνεση ειδικά για αρχάριο. Η "λειψή" γνώση του αυτοκινήτου δεν θα σου λείψει, πιθανότατα και το επόμενο σου αμάξι σε μερικά χρόνια θα είναι αυτόματο.
Dark_Nightfall Δημοσ. 11 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2020 9 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε Ποια ειναι η διαφορα τους ? Να στο πω αλλιώς ,ένα Skoda Octavia και ένα Audi A4 που μοιράζονται τον ίδιο κινητήρα (λόγω group) είναι το ίδιο αυτοκίνητο ;
ideal09 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2020 Πάρα πολύ προσοχή με τον 1KR-FE από aygo και C1. Θέλουν αρκετή φροντίδα με τα λάδια τους η οποία άμα δεν υπάρχει, είναι δεδομένο ότι θα καίνε, και θα καίνε πολυ. Άμα έχουν και γυρισμένα χιλιόμετρα, θα τρέχεις και δεν θα φτάνεις. Επίσης για το μηχανικό κιβώτιο είναι πιο safe αγορά απο την άποψη ότι δεν θέλει ιδιαίτερη συντήρηση σε σχέση με το αυτόματο, αλλά απο την άλλη δεν ξέρεις τι χρήση έχει υποστεί. Παντως τον 1000αρη τρικυλινδρο δεν στον προτείνω, είναι ανεπαρκής και αν ειναι να μπειτε 4 ατομα μεσα, όχι 5, θα το σκεφτεσαι πολυ. Επισης το κουμπι του A/C θα το βλεπεις σαν αυξηση ιπποδυναμης, και θα σε κουρασει ακομα και σε μικρα ταξιδακια, κυριως το καλοκαιρι.
agnostos13 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2020 (επεξεργασμένο) 22 λεπτά πριν, Dark_Nightfall είπε Να στο πω αλλιώς ,ένα Skoda Octavia και ένα Audi A4 που μοιράζονται τον ίδιο κινητήρα (λόγω group) είναι το ίδιο αυτοκίνητο ; Ως ένα βαθμό ναί...μόνο που το octavia με το a4 δεν είναι δίδυμα... 12 λεπτά πριν, ideal09 είπε Πάρα πολύ προσοχή με τον 1KR-FE από aygo και C1. Θέλουν αρκετή φροντίδα με τα λάδια τους η οποία άμα δεν υπάρχει, είναι δεδομένο ότι θα καίνε, και θα καίνε πολυ. Άμα έχουν και γυρισμένα χιλιόμετρα, θα τρέχεις και δεν θα φτάνεις. Επίσης για το μηχανικό κιβώτιο είναι πιο safe αγορά απο την άποψη ότι δεν θέλει ιδιαίτερη συντήρηση σε σχέση με το αυτόματο, αλλά απο την άλλη δεν ξέρεις τι χρήση έχει υποστεί. Παντως τον 1000αρη τρικυλινδρο δεν στον προτείνω, είναι ανεπαρκής και αν ειναι να μπειτε 4 ατομα μεσα, όχι 5, θα το σκεφτεσαι πολυ. Επισης το κουμπι του A/C θα το βλεπεις σαν αυξηση ιπποδυναμης, και θα σε κουρασει ακομα και σε μικρα ταξιδακια, κυριως το καλοκαιρι. Έιπαμε για ταξίδια και μεγάλες αποστάσεις δεν κάνει. Μόνο ως city car! Τέτοιο είναι άλλωστε... Επεξ/σία 11 Μαρτίου 2020 από agnostos13
ideal09 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2020 2 λεπτά πριν, agnostos13 είπε Ως ένα βαθμό ναί...μόνο που το octavia με το a4 δεν είναι δύδυμα... Έιπαμε για ταξίδια και μεγάλες αποστάσεις δεν κάνει. Μόνο ως city car! Τέτοιο είναι άλλωστε... Ναι δεν ειπα για μεγαλα τα ταξιδια, αλλα ακομα και για μικρα. Ειναι καθαρα City Car. Χαλκιδικη να πας απο Θεσσαλονικη καλοκαιρι, θα τα βρεις σκουρα αμα δεν εισαι συνηθισμενος...
Dark_Nightfall Δημοσ. 11 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2020 5 λεπτά πριν, agnostos13 είπε Ως ένα βαθμό ναί...μόνο που το octavia με το a4 δεν είναι δύδυμα... Διαφωνώ , ανήκουν στην ίδια κατηγορία (D) μοιράζονται τον ίδιο κινητήρα όμως έχουν άλλο στήσιμο (φρένα αναρτήσεις) ,εσωτερικό ,αεροδυναμική ,σασί κτλ κτλ.
agnostos13 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2020 (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, Dark_Nightfall είπε Διαφωνώ , ανήκουν στην ίδια κατηγορία (D) μοιράζονται τον ίδιο κινητήρα όμως έχουν άλλο στήσιμο (φρένα αναρτήσεις) ,εσωτερικό ,αεροδυναμική ,σασί κτλ κτλ. Καλά, και αν βγουν οι VAGάκηδες θα σου πουν οτί ούτε κινητήρα ίδιο έχουν! Τέσπα...εδώ μιλάμε για τα τρίδυμα c1,107,aygo που έχουν ίδιο κινητήρα, ίδιο στήσιμο, ίδιο εσωτερικό, ίδια αεροδυναμική, ίδιο σασί, άλλο brand. Επεξ/σία 11 Μαρτίου 2020 από agnostos13
kokklaki Δημοσ. 11 Μαρτίου 2020 Μέλος Δημοσ. 11 Μαρτίου 2020 42 λεπτά πριν, ideal09 είπε Ναι δεν ειπα για μεγαλα τα ταξιδια, αλλα ακομα και για μικρα. Ειναι καθαρα City Car. Χαλκιδικη να πας απο Θεσσαλονικη καλοκαιρι, θα τα βρεις σκουρα αμα δεν εισαι συνηθισμενος... 7 ώρες πριν, vamvakoolas είπε η δικη μου γνωμη ειναι σιγουρα να πας για μηχανικο κιβωτιο εγω ειχα το σειτσεντο και πραγματικα με βολεψε και το εσκισα και ολα αυτα σε μιση τιμη και μισο κοστος για σερβις σε σχεση με τα μοντελα που αναφερεις Ολα αυτα τα μοντελα (και το φιατ μεσα) δεν ειναι για εθνικη: με αυγκο σε εθνικη παρακαλαγα να μη φυσαει και οταν ηταν να προσπερασω νταλικα εκανα το σταυρο και επαιρνα βαθια ανασα. Οταν ειχα κοσμο μεσα εκει να δεις αγωνιες.. Απο την αλλη στη πολη εισαι αρχοντας, παρκαρεις εκει που οι αλλοι δεν, και δε πολυνιαζεσαι για γρατζουνιες και φθορες μιας και το κοστος δεν ειναι μεγαλο καλη τυχη Δλδ με λίγα λόγια ένα λόγια καμία θάλασσα να μη σκεφτώ να πάω; Σέρρες - Καβάλα απόσταση.; Ακόμη και Θεσσαλονίκη κανενα ΣΚ; δεν είπα ότι το θέλω για ταξίδια εννοείται, αλλά σίγουρα θα τύχει κι μια Θεσσαλονίκη.
agnostos13 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2020 6 λεπτά πριν, kokklaki είπε Δλδ με λίγα λόγια ένα λόγια καμία θάλασσα να μη σκεφτώ να πάω; Σέρρες - Καβάλα απόσταση.; Ακόμη και Θεσσαλονίκη κανενα ΣΚ; δεν είπα ότι το θέλω για ταξίδια εννοείται, αλλά σίγουρα θα τύχει κι μια Θεσσαλονίκη. Θα ζωριστείτε λογικά αλλά θα φτάσετε... Άνετα δεν θα πας πάντως!
ideal09 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2020 (επεξεργασμένο) 14 λεπτά πριν, kokklaki είπε Δλδ με λίγα λόγια ένα λόγια καμία θάλασσα να μη σκεφτώ να πάω; Σέρρες - Καβάλα απόσταση.; Ακόμη και Θεσσαλονίκη κανενα ΣΚ; δεν είπα ότι το θέλω για ταξίδια εννοείται, αλλά σίγουρα θα τύχει κι μια Θεσσαλονίκη. Κοιταξε, και γω μ αυτον τον κινητηρα κανω αρκετες αποστασεις και πολυ συχνα αυτες που λες μαλιστα. Το θεμα ειναι οτι το νιωθεις οτι κανεις συμβιβασμους, αν μπορουσα να το αλλαξω(Daihatsu cuore με τον ιδιο κινητηρα), και ενα παρω ενα τετρακυλινδρο 1200(ιδια τελη), θα το εκανα. Δηλαδη οταν ενεργοποιειται ο συμπιεστης του κλιματισμου νιωθεις ενα κοψιμο λες και κουμπωνει δευτερο σασμαν. Παρ' ολα αυτα αμα εισαι προσεκτικος με το γκαζι μπορεις να δεις πολυ ωραιες καταναλωσεις, και σε ηρεμη επαρχιακη κυκλοφορια τυπου Σερρες θα εχεις μικτη 5.5. λιτρακια. Επεξ/σία 11 Μαρτίου 2020 από ideal09 2
kokklaki Δημοσ. 11 Μαρτίου 2020 Μέλος Δημοσ. 11 Μαρτίου 2020 6 λεπτά πριν, ideal09 είπε Κοιταξε, και γω μ αυτον τον κινητηρα κανω αρκετες αποστασεις και πολυ συχνα αυτες που λες μαλιστα. Το θεμα ειναι οτι το νιωθεις οτι κανεις συμβιβασμους, αν μπορουσα να το αλλαξω(Daihatsu cuore με τον ιδιο κινητηρα), και ενα παρω ενα τετρακυλινδρο 1200(ιδια τελη), θα το εκανα. Δηλαδη οταν ενεργοποιειται ο συμπιεστης του κλιματισμου νιωθεις ενα κοψιμο λες και κουμπωνει δευτερο σασμαν. Παρ' ολα αυτα αμα εισαι προσεκτικος με το γκαζι μπορεις να δεις πολυ ωραιες καταναλωσεις, και σε ηρεμη επαρχιακη κυκλοφορια τυπου Σερρες θα εχεις μικτη 5.5. λιτρακια. Έχω καταλήξει σε αυτό το αυτοκίνητο, επειδή απέκλεισα το Yaris το 1000αρι πάλι, μιας και δεν ήταν σε καλή κατάσταση. Μετά, Ήμουν στο τσακ να αγοράσω μηχανή, με τα ίδια λεφτά, και βρήκα το Toyotaki στα 2700 κοντά με 130χιλ περίπου που μας το αφήνει σε αυτή την τιμή, και όσο να πεις η μηχανή είναι μηχανή, αλλα και το αυτοκίνητο αυτοκίνητο. Και μετά από συζήτηση με τους δικούς μου κατάλαβα οτι αξίζει να πάρω αυτοκίνητο, μιας και είχα σε μικρότερη ηλικία παπιά - scooter. Εξάλλου πάνω κάτω με την μηχανή που σκεφτόμουν να αγοράσω τα ίδια έξοδα έχουν, μη πω ότι η μηχανή καίει και περισσότερο 🤣
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα