{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 17 Μαρτίου Δημοσ. 17 Μαρτίου 13 ώρες πριν, psof είπε Ολοκλήρωσα επιτέλους το παιχνίδι μετά απο 5-6 αποτυχημένες προσπάθειες τα τελευταία 2 χρόνια. Έχασα το μέτρημα απο τα alt-f4 και τις μπουνιές στο πληκτρολόγιο γιατί: 1)H Aloy έπεφτε στο κενό γιατί δεν έπιανε το animation για να πιαστεί απο κάπου με τα χέρια της 2)'Αλλαζε χωρίς να το θέλω ammunition/οπλο εν μέσω μάχης 3) Δεν έριχνε τη headshot βολή γιατί άφηνα το δεξί κλικ πριν το αριστερό. Αυτό έγινε 100αδες φορές και δυο φορές με οδήγησε να το κάνω uninstall μόνο και μόνο για να το ξανακατεβάσω την επόμενη μέρα. Δεν έχω ξανασυναντήσει παρόμοιο πρόβλημα σε κανένα άλλο παιχνίδι. Απίστευτα εκνευριστικό... Γενικά το μόνο που με τράβηξε ήταν το lore του παιχνιδιού. Στα υπόλοιπα τα AC της Ubisoft που βγαίνουν κάθε χρόνο δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα. Τραγικές side stories(εκτός του Frozen Wilds), main story που χρειάζεται 15-20 ώρες για να σε ψήσει, Collectibles και loot βαρετό σε συνδυασμό με ένα τραγικό UI που σε κάνει να μην θέλεις να εξερευνήσεις το κόσμο και μια πρωταγωνίστρια που είναι τελείως άψυχη στο πρώτο μισό του παιχνιδιού και εντελώς ξαφνικά απο το πουθενά αρχίζει να βγάζει σαρκασμό σε κάθε απάντησή της απο τη μέση εώς το τέλος λες και άλλαξαν ηθοποιό. Το συστημα μάχης ήταν πολύ ενδιαφέρον αλλά καταντάει κουραστικό το ατέλειωτο arrowsponge μετά απο 20-30 ώρες με τα ίδια όπλα χωρίς ουσιαστικό upgrade. Θα αγοράσω τo Forbidden West σε deep sale και όχι day 1 όπως το zero dawn. Θα συμφωνήσω, μονο στο gameplay θα διαφωνήσω κάπως, που προσωπικά το βρήκα άψογο και στο επόμενο είναι ακόμα πιο advanced. Στα υπόλοιπα και το δεύτερο game μια από τα ίδια είναι, απλά έχει λίγο καλύτερα collectables/loot. Το story, chars, quests, με μερικές εξαιρέσεις παραμένουν μέτρια. Εκεί που ξεχωρίζει είναι στο world map, ο οποιος είναι ο πιο όμορφος και diverse map ever. Την Aloy δεν την πήγα ποτε τρελα, αλλα το ισορροπεί η voice actor που τα σπάει, ως voice actor γιατί σαν ηθοποιός δεν μου αρέσει. 1
just getting started Δημοσ. 17 Μαρτίου Δημοσ. 17 Μαρτίου 12 minutes ago, {TDi}Dj2k..infc said: ως voice actor γιατί σαν ηθοποιός δεν μου αρέσει. Τι εννοείς σαν ηθοποιό? Αφού όλο το παιχνίδι είναι σε generated facial expressions και gestures, πολλά βήματα πίσω από του Witcher 3. Μόνο voice acting μπορούμε να κρίνουμε. Και αυτό όμως δεν ξέρω κατά πόσο μπορούμε να το κρίνουμε. Δεν έχει και κανέναν ιδιαίτερο διάλογο... Γενικά το 2ο μιας και βγαίνει όπου να ναι, όσοι το έχουν ήδη παίξει, από νέες μηχανές κλπ πώς πάει?
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 17 Μαρτίου Δημοσ. 17 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 7 ώρες πριν, just getting started είπε Τι εννοείς σαν ηθοποιό? Εννοώ σαν ηθοποιό, δηλαδή Στο Mythic Quest που παίζει πρόσφατα. 7 ώρες πριν, just getting started είπε Γενικά το 2ο μιας και βγαίνει όπου να ναι, όσοι το έχουν ήδη παίξει, από νέες μηχανές κλπ πώς πάει? Έχει περισσότερες σίγουρα, η διαφορα νομίζω είναι ότι έβαλαν και ιπτάμενες. Επεξ/σία 17 Μαρτίου από {TDi}Dj2k..infc 1
Tobajara Δημοσ. 20 Μαρτίου Δημοσ. 20 Μαρτίου Κάπου πιο πίσω είχα διαβάσει ένα post όπου κάποιος γρήγορος πήγε στη Meridian στις 30 ώρες. Αν διαβάζει αυτός ο γρήγορος, εγώ είμαι στις 25+ και ακόμα δεν έχω βγει από την περιοχή των Nora να πάω στις Κάργιες (Karja). Είχα παρατήσει για κανά 10ωρο τη War Chief με τον κανακάρη της να με περιμένουν για την επίθεση στο Στάδιο του Ντένβερ. Αργώ τόσο γιατί έχω αφιερώσει πολύ χρόνο και προσπάθεια να μάθω το χειρισμό αλλά και σωστούς τρόπους παιξίματος, ενώ δε χρησιμοποιώ καθόλου fast travel ή υποζύγιο. Αυτό γιατί πρώτον οι πραγματικοί άντρες πάνε με τα πόδια και δεύτερον γιατί είμαι μαζόχας. Μπορώ να γράψω κάποια πιο ουσιαστικά σχόλια, που αφορούν πολύ περισσότερο εμένα παρά το παιχνίδι. Είχα να παίξω action open world πραγματικά πολύ καιρό. Τα καθαρά action skills μου είχαν σκουριάσει ενώ η εξερεύνηση και μάχη σε (action) RPG είναι ριζικά διαφορετικές. Το Horizon: New Dawn με έμαθε πολύ καλό πιάνο. Σκέφτομαι να δώσω ρεσιτάλ. Κάποιος ξέχασε πως στα PC δεν υπάρχει λόγος να πατάς δυο και τρία πλήκτρα μαζί. Επιτέλους τον έχω μάθει αλλά ήταν μακράν ο παράγοντας που με καθυστέρησε περισσότερο. Έχει αρκετές λεπτομέρειες που δε μπορούσα να τις συνηθίσω με τίποτα, όπως πχ το toggle sprint/ dash ή το ότι δε χρειάζεται κάθε φορά να τραβάς το τόξο τελείως αν έχεις να πετύχεις κάτι στα 3 μέτρα.Καταλαβαίνω τη φιλοσοφία του και γιατί υπάρχουν κάποια πράγματα αλλά παραείναι κονσολέ, με την κακή έννοια. Πανέμορφος πραγματικά κόσμος και χάρτης. Είχα να απολαύσω τόσο open world περιπλάνηση από την εποχή του Gothic 3. Η Aloy είναι πολύ ευχάριστη παρουσία οπτικά, δε σε κουράζει να τη βλέπεις συνέχεια όπως την κάθε μουΛάρα ή τον κάθε μαντράχαλο. Οι καθημερινές της ατάκες είναι καλές αν και δεν έχω προχωρήσει αρκετά για να την κρίνω σα χαρακτήρα. Η μάχη είναι ΣΩΣΤΗ. Είσαι κυνηγός, όχι ο Διαλεγμένος Ένας που ρίχνεις ξύλο με δόσεις Θεοδόσης. Θα τα βγάλεις πέρα χρησιμοποιώντας ό,τι μέθοδο υπάρχει, και πάντα υπάρχει κάτι πιο δυνατό από εσένα. Θέλει προσοχή, τακτική, ευελιξία και πολύ πολύ καλό χειρισμό (που παίρνει ώρες σε συνδυασμό με Ultra Hard 1st playthrough). Οι στόχοι και οι τεχνικές αλλάζουν μαζί με τα όπλα και το gameplay ανοίγει. Εκεί που το πρώτο Sawtooth το έβγαλα δέρνοντάς το και τα επόμενα με dash και fire arrows, τα επόμενα έβγαιναν αρκετά εύκολα με διπλά fire arrows ώσπου να πάρουν φωτιά και concentration, και κανένα dash πού και πού. Έχω σκοτώσει Bellowback stealth με tripwires (πλάκα είχε) αλλά όχι στα ίσα, μαθαίνω το tearblast αλλά στη φάση που είμαι τα πυρομαχικά σπανίζουν πολύ. Κάτι corrupted κροκόδειλοι που βρήκα δε με δυσκόλεψαν πολύ αλλά τα Glinthawks στο ίδιο σημείο αδυνατώ να τα βγάλω με fire arrows αν έρθουν δύο - το ένα το σκότωσα με αρκετή δυσκολία, που μου λέει πως ήθελα άλλο όπλο. Είναι το καλύτερο κομμάτι του παιχνιδιού. Το bullet time και όλες οι επιλογές ευελιξίας (sprint, dash, dodge κλπ) ανταμείβουν τον κόπο που έκανα να τα συνηθίσω. Η εξερεύνηση/ περιπλάνηση. Εδώ θα δείξω τις RPG ιδιοτροπίες μου και τους λόγους που, με την κυριαρχία των Assassins Creed και του προκάτ gameplay τους αποτραβήχτηκα από τα action. Σαν παίχτη δε μου αρέσει να με βάζουν σε καλούπια ή να με παίρνουν από το χεράκι. Δε μου αρέσει που κάθε αντικείμενο έχει pointer από απόσταση. Δε μου αρέσει που υπάρχουν συγκεκριμένα σημεία για ακροβατικά (για να είμαι δίκαιος, η ελεύθερη αναρρίχηση είναι μια χαρά) που φωνάζουν "εδώ κάτι έχει, ανέβα". Δε μου αρέσει να υπάρχουν έτοιμες λίστες με collectables που να ακυρώνουν το χρόνο που ξόδεψα στον ψυχαναγκασμό μου, ή να υπάρχουν τόσα όμορφα πλην άδεια σημεία χωρίς μια μπουρδίτσα για να πεις ότι κάτι βρήκες. Πχ σε ένα open world RPG θα έβρισκες ένα βότανο, ένα λάκκο με λάφυρα, ένα easter egg, ένα κάτι με μηδενική αξία αλλά να σε ανταμείψει που πήγες εκεί. Εδώ αυτό το στοιχείο μου λείπει, αλλά από την άλλη και τι να βάζανε σε action, άσχετα πυρομαχικά? Ακόμα και τα data points εμφανίζονται στην πυξίδα όταν είσαι κοντά. Θα μου ήταν απείρως πιο ευχάριστο παιχνίδι αν πολύ απλά έλειπαν τα pointers και υπήρχε μόνο το highlight όταν πλησίαζες. Έχω κλείσει όλες τις επιλογές και έχω την αίσθηση πως παίζω μηχανικά ώρες ώρες, που μου χαλάει σημαντικά την αίσθηση. Μέχρι που σκέφτομαι να κοιτάξω για mods. Αυτά. Για σενάρια, quests, κόσμο κλπ δε μπορώ να μιλήσω ακόμα αλλά χαίρομαι πραγματικά το παιχνίδι. Για εμένα προσωπικά, λόγω των μοντέρνων action στοιχείων που δε μου αρέσουν, έχει περιθώρια βελτίωσης. Ομολογώ όμως ότι έχει εντάξει αρμονικά πολλά σύγχρονα χαρακτηριστικά. 8
just_a_dude Δημοσ. 20 Μαρτίου Δημοσ. 20 Μαρτίου Τα Glinthawks σπάνε μπάλες πραγματικά, ειδικά στην τέρμα δυσκολία. Πρέπει οπωσδήποτε να έχεις φίλτρα κατά του ice damage.
just getting started Δημοσ. 20 Μαρτίου Δημοσ. 20 Μαρτίου 1 hour ago, Tobajara said: Κάπου πιο πίσω είχα διαβάσει ένα post όπου κάποιος γρήγορος πήγε στη Meridian στις 30 ώρες. Αν διαβάζει αυτός ο γρήγορος, εγώ είμαι στις 25+ και ακόμα δεν έχω βγει από την περιοχή των Nora να πάω στις Κάργιες (Karja). Είχα παρατήσει για κανά 10ωρο τη War Chief με τον κανακάρη της να με περιμένουν για την επίθεση στο Στάδιο του Ντένβερ. Αργώ τόσο γιατί έχω αφιερώσει πολύ χρόνο και προσπάθεια να μάθω το χειρισμό αλλά και σωστούς τρόπους παιξίματος, ενώ δε χρησιμοποιώ καθόλου fast travel ή υποζύγιο. Αυτό γιατί πρώτον οι πραγματικοί άντρες πάνε με τα πόδια και δεύτερον γιατί είμαι μαζόχας. Αχαχαχαχαχα εσύ είσαι χειρότερος και από μένα. Αλλά ναι και εγώ παντού με τα πόδια. Δεν μπορώ, κάτι στον χειρισμό των mounts με ζορίζει πολύ. Πάντως είδες, έχει πολύ ωραίο combat που ανοίγεται πραγματικά καθώς αγοράζεις όπλα. Απλά κάνει πολύ κακή δουλειά το παιχνίδι να σου εξηγεί τι χρειάζεσαι/τι πρέπει να κοιτάς. Πρέπει να μου πήρε κάνα δεκάωρο να καταλάβω τη διαφορά tear με damage παίζοντας στα τυφλά και με τα αρχικά όπλα, χωρίς mods.
Arkin Δημοσ. 20 Μαρτίου Δημοσ. 20 Μαρτίου 12 λεπτά πριν, just getting started είπε Αχαχαχαχαχα εσύ είσαι χειρότερος και από μένα. Αλλά ναι και εγώ παντού με τα πόδια. Δεν μπορώ, κάτι στον χειρισμό των mounts με ζορίζει πολύ. Πάντως είδες, έχει πολύ ωραίο combat που ανοίγεται πραγματικά καθώς αγοράζεις όπλα. Απλά κάνει πολύ κακή δουλειά το παιχνίδι να σου εξηγεί τι χρειάζεσαι/τι πρέπει να κοιτάς. Πρέπει να μου πήρε κάνα δεκάωρο να καταλάβω τη διαφορά tear με damage παίζοντας στα τυφλά και με τα αρχικά όπλα, χωρίς mods. Εκει με το tear ειχα κολλησει και εγω λιγακι στην αρχη αλλα μετα ειδα τι ακριβως κανουν και μετα παιζεις μπαλιτσα ωραια με τα mods και για καθε ρομποτ αναλογα τι ειναι φωτια παγο κτλ πεφτουν ανετα. Οχι στο ultra hard βεβαια εκει προτεινω δευτερο playthrough με την καλυτερη στολη που βρισκουμε στο τελος με τις μπαταριες και max τα οπλα. Πρωτο playthrough σε ultra hard θα πεσει ζορι. 2
Tambas91 Δημοσ. 20 Μαρτίου Δημοσ. 20 Μαρτίου 1 ώρα πριν, Tobajara είπε Τα καθαρά action skills μου είχαν σκουριάσει ενώ η εξερεύνηση και μάχη σε (action) RPG είναι ριζικά διαφορετικές. θεωρείτε action rpg το horizon επειδή βάζεις μερικά skills σε ένα tree? γιατί ούτε επιλογές σε διαλογους έχει ούτε καθορίζεις την ιστορία με τις αποφάσεις σου ούτε αλληλεπιδράς κάπως με τα npcs.. καθαρό action adventure είναι 4
Tobajara Δημοσ. 20 Μαρτίου Δημοσ. 20 Μαρτίου 2 hours ago, Tambas91 said: θεωρείτε action rpg το horizon επειδή βάζεις μερικά skills σε ένα tree? Όχι. Συγκρίνω την εξερεύνηση σε ένα open world RPG ή action RPG, τύπου Gothic, Elder Scrolls κλπ με τα καλά και τα κακά της και αυτή όπως υλοποιείται σε ένα open world action όπως το Horizon: New Dawn, που είναι πιο κοντά στα AC ή Far Cry. Όταν έχεις συνηθίσει τον τύπο της εξερεύνησης, έρευνας και ευρημάτων της πρώτης κατηγορίας, η δεύτερη σου φαίνεται κάπως περίεργη. Ακόμα και στα GTA Vice City και San Andreas, εκ των πραγμάτων πιο φτωχά, ανέβαινες στο άσχετο κτίριο ή κορυφή και είχε κάτι - ένα grafitti, ένα tag, ένα πιστολάκι, κάτι ενδιαφέρον να ανακαλύψει ο παίκτης. Το πιο εκμοντερνισμένο gameplay του Horizon, που για εμένα προσωπικά είναι βήματα πίσω, περιστρέφεται γύρω από το HUD/ UI/ fixed points. 1
Tobajara Δημοσ. 25 Μαρτίου Δημοσ. 25 Μαρτίου Γ^#$$^Ε τα checkpoints μου μέσα. Για τέταρτη ή πέμπτη φορά έχω κάνει ένα σωρό πράγματα, έχω μαζέψει resources, crafting material κι ένα σωρό, έχω σκοτώσει καμιά 20ριά μηχανές, λαγούς, αγριόχοιρους, κολομπίνες, μαστραπάδες και δεν ξέρω τι άλλο, και εκεί που ρίχνω σε ένα παγωμένο Fire Bellowback ανατινάζεται κάτι και πάω άκλαφτος. Αχέμ. Επιστροφή στην κανονική ροή του προγράμματος.
Sprou Δημοσ. 26 Μαρτίου Δημοσ. 26 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Επειδή δεν είχα παίξει το προηγούμενο, εξηγήστε μου γτ το τόξο(hunter bow) δεν παίρνει όλων των τύπων βέλη(φωτιά,ηλεκτρισμό κτλ) και πρέπει να έχω στο εξοπλισμό μου διαφορετικά τόξα που στη ουσία παίρνουν τα ίδια βέλη; Καταλαβαίνω είναι θέμα πώς θα παίξεις(style) αλλά είναι τελείως κουλό.. Επεξ/σία 26 Μαρτίου από Sprou
just_a_dude Δημοσ. 26 Μαρτίου Δημοσ. 26 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Δεν έχουν και τεράστιες διαφορές πάντως. Το West είναι βελτιωμένο σε κάποια σημεία αλλά όχι κάτι τρελό. Θα μπορούσαν να δουλέψουν λίγο παραπάνω το φωτισμό στο West. Και έτσι καλό είναι, απλά για να είναι ένα μεγαλύτερο step up από το πρώτο. Επεξ/σία 27 Μαρτίου από just_a_dude 1
Tobajara Δημοσ. 29 Μαρτίου Δημοσ. 29 Μαρτίου Μόλις έριξα το πρώτο μου Thunderjaw, 34 level γαϊδούρα. Ήμουν στο δρόμο για τη Meridian, κάνοντας μια παράκαμψη για το sidequest Spoiler με τη Nora που τελικά είχαν πιάσει οι δουλέμποροι και εκεί που πήγαινα τοίχο τοίχο αποφεύγοντας γεράκια, κροκόδειλους, βούβαλους και δεν ξέρω τι άλλο, βλέπω ένα Thunderjaw να τα βάζει με έναν άσχετο Carja. Και αποφασίζω, αφού κάνω save, να το δοκιμάσω. Το έβγαλα με την πρώτη. Από τη μία είχα μόνο ένα Carja Hunting Bow και ένα ολοκαίνουριο Shadow Carja Sharpshoot Bow (το καλό το μωβ)χωρίς σφεντόνες ή tripwires της προκοπής ούτε όπλο με τα σκοινιά. Από την άλλη, ο Κάργιας θα το κρατούσε κάπως απασχολημένο, αν και είχε μπλέξει κι ένα βουβάλι που ανάθεμα. Λοιπόν. Αρκετά Tearblast από μακριά και μέσα στους θάμνους να ξεφορτωθώ γρήγορα τα ρουκετοβόλα και γενικά ό,τι μπορώ από θωράκιση. Χρησιμοποιώ όσο περισσότερο μπορώ τη μορφολογία του εδάφους με τις πεζούλες, όπου όταν είμαι στην κορυφή δε με φτάνει να μου ρίξει με τα πολυβόλα και όταν σκαρφαλώνει έχω χρόνο να κατέβω. Κάποια στιγμή αφήνω το μεγάλο τόξο και πιάνω τα fire arrows, γιατί η καρδιά είναι δύσκολο να τη σημαδέψω και δεν έχω τα κότσια να πάω από κάτω του για blaze canisters. Το πλακώνω στα πυροτεχνήματα λοιπόν, του αδειάζω σχεδόν δυο φαρέτρες (!), μπόλικο πάνω κάτω γιατί είναι και επίμονο, και κάποια στιγμή από απόσταση ρίχνω κανά δυο Tearblast να ξεφορτωθώ το κανόνι στο στόμα του και τέλος. Αν το έπαιζα σωστά, χρησιμοποιώντας τεχνικές, όπλα, σκόπευση κλπ, θα ήταν πάρα πολύ ωραία μάχη. Για πρώτη φορά, και δεδομένου του ότι δεν είμαι και ο καλύτερος στον action χειρισμό, καλά είναι. Πάμε για άλλα. 2
just getting started Δημοσ. 29 Μαρτίου Δημοσ. 29 Μαρτίου Έχω την εντύπωση ότι για όλους η πρώτη συνάντηση με thunderjaw είναι σε εκείνο το σημείο. Και για κάποιο λόγο είναι πολύ αξιομνημόνευτο. Αλλά γενικά tearblast arrows και μετά πάγωμα και τριπλά βαριά βέλη σε weak spot είναι λίγο τσιτ. Ακραίο damage ανεξάρτητου δυσκολίας. 1
Arkin Δημοσ. 29 Μαρτίου Δημοσ. 29 Μαρτίου Γενικα οι πρωτες επαφες με sawtooth επειτα με thunderjaw αλλα και stormbird ειναι αξιομνημονευτες για το λογο οτι ειμασταν ακομα σε βρεφικο επιπεδο για αυτα τα ρομποτ οποτε μας βγαινει λιγο το λαδακι μεχρι να τα ριξουμε. Επειτα γινετε ρουτινα και ριχνουμε και 2-3 thunderjaw κτλ μαζι. Και στο frozen wilds frostclaw και fireclaw θα εβαζα και Scorcher που ειναι λιγο tricky που σου σκαει μολις πας στο δρομο για τα frozen wilds ειναι επισης ωραιες στιγμες γιατι πρεπει να αλλαξεις το στυλ μαχης. Το καθε ρομποτ θελει την δικη του αντιμετωπιση. Ειναι επικες οι μαχες με τα ρομποτ απο οποια πλευρα και αν το δουμε. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα