Tobajara Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Να πω την αλήθεια, προσπάθησα να σκοτώσω το Sawtooth όπως έλεγε το παιχνίδι: με παγίδα και fire arrows στην κοιλιά. Ούτε με σφαίρες. Μετά προσπάθησα να το παίξω με stealth. Πρώτο ύπουλο χτύπημα, μετά τρέξιμο γύρω γύρω μέχρι να με χάσει, μετά πάλι τα ίδια. Μηδέν εις το πηλίκον. Μετά αποφάσισα να του μετρήσω τα παϊδια. Stealth hit και μετά συνεχή απλά χτυπήματα με το δόρυ μέχρι να πεθάνει. Στεκόμουν δίπλα σε γκρεμό ώστε να μη μπορεί να γυρίσει και να τρώει τα μούτρα του. Την τρίτη φορά έπεσε γιατί όταν είσαι πολύ κοντά του έχει πρόβλημα να επιτεθεί. Τα Trolls του Gothic τελικά με δίδαξαν πολλά Δε μπορώ να καταλάβω πώς είναι δυνατόν να το βαράς στην κοιλιά με βέλη. Τέλος πάντων, ακόμα προσαρμόζομαι με το χειρισμό αν και με το τόξο δεν το έχω πολύ καλά ακόμα, κάνω τη δουλειά μου με stealth. Φαίνεται πως έχει ωραίο σύστημα μάχης αλλά έχω σκουριάσει λίγο. Επεξ/σία 1 Μαρτίου από Tobajara
Arkin Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, Tobajara είπε Να πω την αλήθεια, προσπάθησα να σκοτώσω το Sawtooth όπως έλεγε το παιχνίδι: με παγίδα και fire arrows στην κοιλιά. Ούτε με σφαίρες. Μετά προσπάθησα να το παίξω με stealth. Πρώτο ύπουλο χτύπημα, μετά τρέξιμο γύρω γύρω μέχρι να με χάσει, μετά πάλι τα ίδια. Μηδέν εις το πηλίκον. Μετά αποφάσισα να του μετρήσω τα παϊδια. Stealth hit και μετά συνεχή απλά χτυπήματα με το δόρυ μέχρι να πεθάνει. Στεκόμουν δίπλα σε γκρεμό ώστε να μη μπορεί να γυρίσει και να τρώει τα μούτρα του. Την τρίτη φορά έπεσε γιατί όταν είσαι πολύ κοντά του έχει πρόβλημα να επιτεθεί. Τα Shadow Trolls του Gothic τελικά με δίδαξαν πολλά Δε μπορώ να καταλάβω πώς είναι δυνατόν να το βαράς στην κοιλιά με βέλη. Τέλος πάντων, ακόμα προσαρμόζομαι με το χειρισμό αν και με το τόξο δεν το έχω πολύ καλά ακόμα, κάνω τη δουλειά μου με stealth. Φαίνεται πως έχει ωραίο σύστημα μάχης αλλά έχω σκουριάσει λίγο. Σιγα σιγα ναι το πρωτο sawtooth που βρισκεις απλα ειναι δυσκολο θελει το χρονο του. Αργοτερα θα βρισκεις και 2 και παραπανω μαζι sawtooth και ακομα πιο δυσκολα robot θα σου φαινεται το sawtooth παιχνιδακι. Δωστου χρονο στο τελος θα εισαι μια φονικη μηχανη. Μεχρι να πας βεβαια στο frozen wilds DLC που θα ξανα βρεις το δασκαλο σου με τα ρομποτ που θα συναντησεις εκει. Η ικανοποιηση ειναι μεγαλη ομως μολις ριξεις καποιο ρομποτ ειδικα στην αρχη που ειναι πολυ δυσκολα. Αν ηταν πανευκολα θα χανοταν αυτη η ικανοποιηση. Και στο jedi νιωθεις jedi στο τελος γιατι θυμασαι τι παλουκια εφαγες στην αρχη και μολις κανεις master την μαχη τοτε νιωθεις τελεια. Επεξ/σία 29 Φεβρουαρίου από Arkin
just getting started Δημοσ. 7 Μαρτίου Δημοσ. 7 Μαρτίου Χθες έπαιζα hzd και θυμήθηκα γιατί έχω κόψει τα open world. Έχω κλείσει 30 ώρες και μόλις έφτασα στη meridian 😂 Εντάξει, το combat μόλις το συνηθίσεις είναι λίγο εθιστικό. Απλά με ενοχλεί λίγο που πρακτικά δεν υπάρχουν δυνατότερα τόξα από τα αρχικά, απλά σου δίνουν επιπλέον ammo types. Δηλαδή ότι stat boost κάνεις, είναι λόγω mods, για τα οποία πρέπει να επενδύσεις σε skill τελευταίας σειράς αν δεν θες να τα χάνεις καθώς αλλάζεις όπλα. 1
just_a_dude Δημοσ. 7 Μαρτίου Δημοσ. 7 Μαρτίου 12 λεπτά πριν, just getting started είπε Χθες έπαιζα hzd και θυμήθηκα γιατί έχω κόψει τα open world. Έχω κλείσει 30 ώρες και μόλις έφτασα στη meridian 😂 Εντάξει, το combat μόλις το συνηθίσεις είναι λίγο εθιστικό. Απλά με ενοχλεί λίγο που πρακτικά δεν υπάρχουν δυνατότερα τόξα από τα αρχικά, απλά σου δίνουν επιπλέον ammo types. Δηλαδή ότι stat boost κάνεις, είναι λόγω mods, για τα οποία πρέπει να επενδύσεις σε skill τελευταίας σειράς αν δεν θες να τα χάνεις καθώς αλλάζεις όπλα. έχει ένα μεγάλο δυνατότερο τόξο, και αν θυμάμαι καλά βρίσκεις και ένα καλύτερο μετά, στις περιοχές του DLC.
just getting started Δημοσ. 7 Μαρτίου Δημοσ. 7 Μαρτίου Εννοείς αυτό που έχει και τα tearblast arrows (αν λέγονται έτσι), που ξεκολλάνε με τη μία τα components? Γιατί δεν έχω βρει άλλο. Μετά αυτό που μου έχει κάνει hint το παιχνίδι είναι όπλα του hunting lodge με τα challenges. Αλλά αν είναι απλή αλλαγή skin δεν θα ασχοληθώ. Λογικά το dlc θα το αφήσω για το τέλος. Ή να το πιάσω πριν τελειώσω το main story?
just_a_dude Δημοσ. 7 Μαρτίου Δημοσ. 7 Μαρτίου 7 λεπτά πριν, just getting started είπε Εννοείς αυτό που έχει και τα tearblast arrows (αν λέγονται έτσι), που ξεκολλάνε με τη μία τα components? οχι. υπάρχει ένα τοξο που ρίχνει κανονικά βέλη αλλά είναι πιο μεγάλο και πιο δυνατό, αλλά πιο αργό 10 λεπτά πριν, just getting started είπε Λογικά το dlc θα το αφήσω για το τέλος. Ή να το πιάσω πριν τελειώσω το main story? στο τέλος, γιατί ειναι δύσκολα τα τέρατα 2
SabotazNic Δημοσ. 8 Μαρτίου Δημοσ. 8 Μαρτίου 10 ώρες πριν, just getting started είπε Εννοείς αυτό που έχει και τα tearblast arrows (αν λέγονται έτσι) Γενικα τα tearblast arrows ηταν op στο HZD, και εγω νομιζω με τετοιο bow το τερματισα + dlc. Στο HFW κανουν την ιδια δουλεια, αλλα χωρις dmg. Οσοι αποφασισετε να πατε στο FW, θα δειτε οτι εχουν κανει καποιες αλλαγες που τις θεωρω προς το καλυτερο 2
just_a_dude Δημοσ. 8 Μαρτίου Δημοσ. 8 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Στο τέρμα δύσκολο πάντως τα tearblast δεν καταστρέφουν με τη μία τα εξαρτήματα. Επεξ/σία 8 Μαρτίου από just_a_dude
just getting started Δημοσ. 8 Μαρτίου Δημοσ. 8 Μαρτίου Και στο very hard που παίζω, πάλι θέλουν 2 για να πέσουν, οπότε δεν ξέρω κατά πόσο "αξίζει" από άποψη κόστους μιας και είναι τα πιο ακριβά από τα βέλη. Αλλά είναι και ανάλογα το component. Μου αρέσει πάντως πώς καθώς προχωράς και σκοτώνεις κάποια μηχανή, αυτές προσαρμόζονται και μαθαίνουν από τα λάθη τους οπότε τις επόμενες φορές έχουν περισσότερα armor plates που καλύπτουν τα αδύναμα σημεία και διάφορα components, και γενικά περισσότερο armor. 2
just_a_dude Δημοσ. 8 Μαρτίου Δημοσ. 8 Μαρτίου Σε κάποιες περιπτώσεις πρέπει να χρησιμοποιήσεις tearblast αλλιώς δεν θα την παλέψεις με τα μεγάλα τέρατα. Στα μικρά ναι δεν χρειάζεται. 2
psof Δημοσ. 17 Μαρτίου Δημοσ. 17 Μαρτίου Ολοκλήρωσα επιτέλους το παιχνίδι μετά απο 5-6 αποτυχημένες προσπάθειες τα τελευταία 2 χρόνια. Έχασα το μέτρημα απο τα alt-f4 και τις μπουνιές στο πληκτρολόγιο γιατί: 1)H Aloy έπεφτε στο κενό γιατί δεν έπιανε το animation για να πιαστεί απο κάπου με τα χέρια της 2)'Αλλαζε χωρίς να το θέλω ammunition/οπλο εν μέσω μάχης 3) Δεν έριχνε τη headshot βολή γιατί άφηνα το δεξί κλικ πριν το αριστερό. Αυτό έγινε 100αδες φορές και δυο φορές με οδήγησε να το κάνω uninstall μόνο και μόνο για να το ξανακατεβάσω την επόμενη μέρα. Δεν έχω ξανασυναντήσει παρόμοιο πρόβλημα σε κανένα άλλο παιχνίδι. Απίστευτα εκνευριστικό... Γενικά το μόνο που με τράβηξε ήταν το lore του παιχνιδιού. Στα υπόλοιπα τα AC της Ubisoft που βγαίνουν κάθε χρόνο δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα. Τραγικές side stories(εκτός του Frozen Wilds), main story που χρειάζεται 15-20 ώρες για να σε ψήσει, Collectibles και loot βαρετό σε συνδυασμό με ένα τραγικό UI που σε κάνει να μην θέλεις να εξερευνήσεις το κόσμο και μια πρωταγωνίστρια που είναι τελείως άψυχη στο πρώτο μισό του παιχνιδιού και εντελώς ξαφνικά απο το πουθενά αρχίζει να βγάζει σαρκασμό σε κάθε απάντησή της απο τη μέση εώς το τέλος λες και άλλαξαν ηθοποιό. Το συστημα μάχης ήταν πολύ ενδιαφέρον αλλά καταντάει κουραστικό το ατέλειωτο arrowsponge μετά απο 20-30 ώρες με τα ίδια όπλα χωρίς ουσιαστικό upgrade. Θα αγοράσω τo Forbidden West σε deep sale και όχι day 1 όπως το zero dawn.
Arkin Δημοσ. 17 Μαρτίου Δημοσ. 17 Μαρτίου 41 λεπτά πριν, psof είπε Ολοκλήρωσα επιτέλους το παιχνίδι μετά απο 5-6 αποτυχημένες προσπάθειες τα τελευταία 2 χρόνια. Έχασα το μέτρημα απο τα alt-f4 και τις μπουνιές στο πληκτρολόγιο γιατί: 1)H Aloy έπεφτε στο κενό γιατί δεν έπιανε το animation για να πιαστεί απο κάπου με τα χέρια της 2)'Αλλαζε χωρίς να το θέλω ammunition/οπλο εν μέσω μάχης 3) Δεν έριχνε τη headshot βολή γιατί άφηνα το δεξί κλικ πριν το αριστερό. Αυτό έγινε 100αδες φορές και δυο φορές με οδήγησε να το κάνω uninstall μόνο και μόνο για να το ξανακατεβάσω την επόμενη μέρα. Δεν έχω ξανασυναντήσει παρόμοιο πρόβλημα σε κανένα άλλο παιχνίδι. Απίστευτα εκνευριστικό... Γενικά το μόνο που με τράβηξε ήταν το lore του παιχνιδιού. Στα υπόλοιπα τα AC της Ubisoft που βγαίνουν κάθε χρόνο δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα. Τραγικές side stories(εκτός του Frozen Wilds), main story που χρειάζεται 15-20 ώρες για να σε ψήσει, Collectibles και loot βαρετό σε συνδυασμό με ένα τραγικό UI που σε κάνει να μην θέλεις να εξερευνήσεις το κόσμο και μια πρωταγωνίστρια που είναι τελείως άψυχη στο πρώτο μισό του παιχνιδιού και εντελώς ξαφνικά απο το πουθενά αρχίζει να βγάζει σαρκασμό σε κάθε απάντησή της απο τη μέση εώς το τέλος λες και άλλαξαν ηθοποιό. Το συστημα μάχης ήταν πολύ ενδιαφέρον αλλά καταντάει κουραστικό το ατέλειωτο arrowsponge μετά απο 20-30 ώρες με τα ίδια όπλα χωρίς ουσιαστικό upgrade. Θα αγοράσω τo Forbidden West σε deep sale και όχι day 1 όπως το zero dawn. Και τα 3 που γραφεις μου φαινονται πολυ περιεργα. Το πηρες day one οπως γραφεις οποτε ειχε πολλα θεματα και σου εσπασε τα νευρα. Εγω που το επιασα μετα απο 10 patches δεν συναντησα τιποτα απο τα παραπανω που γραφεις ηταν αρκετα fluid χωρις θεματα με animation η το αλλο με το headshot. Η δευτερη παραγραφος ετσι ειναι τα περισσοτερα open world 70-80 ωρων. Για αυτο ειναι 80 ωρες γιατι εχουν πολλα πραγματα τα ιδια ωστε να βγουν τοσες ωρες. Εκει σε κραταει ο κοσμος και προσπαθεις να εχεις μια ισορροπια αν πας για 100% να κανεις main quest μαζι με side collectibles δεν τελειωνεις πχ το main και μετα πας μονο σε side εκει θα βαρεθεις πολυ. Καπως ετσι ειναι και τα παιχνιδια της ubisoft εδω και χρονια. Δεν βγαινουν αλλιως οι ωρες και ολα τα μεγαλα παιχνιδια της sony ειναι ακριβως ετσι. 1
just getting started Δημοσ. 17 Μαρτίου Δημοσ. 17 Μαρτίου Συμφωνώ για την πρωταγωνίστρια και τα στόρυ (βέβαια δεν το έχω τελειώσει για να εκφέρω ολοκληρωμένη άποψη), όπως και για τα side quests. Αλλά κι εγώ πάντως θέματα με το gameplay δεν είχα. Και όσον αφορά το σπαμ με βέλη είναι πολύ λιγότερο από όσο φαίνεται αρχικά. Μέχρι και very hard που παίζω, αν εκμεταλλεύεται κάποιος τις αδυναμίες της κάθε μηχανής και αξιοποιεί τα σωστά όπλα στη σωστή στιγμή, τα πέφτουν με πολύ λίγα βέλη. Ο πάγος για παράδειγμα είναι πολύ εύκολος τρόπος για πολύ damage. Skills όπως τριπλά precision βέλη επίσης. Τα mods ειδικά αν τα ταιριάξεις σωστά κάνουν τεράστια διαφορά. Ακόμα και thunderjaws κλπ πέφτουν εύκολα. 1 1
psof Δημοσ. 17 Μαρτίου Δημοσ. 17 Μαρτίου (επεξεργασμένο) H σοβαρή προσπάθεια έγινε αυτή την εβδομάδα οπότε τα patches δεν είχαν καμιά σημασία. Day 1 το παράτησα λίγο μετά το tutorial ίσως γιατί είχε βγει κάτι πολύ πιο ενδιαφέρον(δεν θυμάμαι τι μετά απο τοσα χρόνια) ή απλά δεν είχα όρεξη για ένα open world την εποχή εκείνη. Αυτό με το δεξί κλικ αποκλείεται να μην σας εχει συμβεί εκτός κι αν το παίξατε με controller. Δεν μπορώ να παίξω παιχνίδι που χρειάζεται τοσο πολύ aiming με controller όμως. Σε οποιαδήποτε FPS κλπ παιχνίδι με όπλα ανα τα χρόνια το δεξί κλικ κάνει απλά ζουμ για βοήθεια και το αριστερό ρίχνει την σφαίρα ότι και αν γίνει. Στο HZD η Aloy τραβάει με το δεξί κλικ και αν το αφήσεις έστω και μια τρίχα πριν το αριστερό κλικ το παιχνίδι κάνει cancel την κίνηση. 60-70 ώρες παιχνιδιού και δεν το συνήθισα. Το χειρότερο ήταν όταν συνέβαινε πάνω στο slow motion. Τέλος πάντων το θέμα είναι ότι το ολοκλήρωσα και άξιζε μόνο και μόνο για το lore. Στη τελική όμως για μένα αν το συγκρίνεις με άλλα παιχνίδια της SONY ακόμα και το Days Gone, που θεωρείται το χειρότερο απο αυτά που έχουν έρθει στο PC, εμένα μου φάνηκε πολύ καλύτερο. Επεξ/σία 17 Μαρτίου από psof 1
just_a_dude Δημοσ. 17 Μαρτίου Δημοσ. 17 Μαρτίου Αυτό με το δεξί κλικ το είχα και εγώ, έπρεπε να το συνηθίσω γιατί ήταν κάπως ευαίσθητο και έχανα το aim. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα