Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
11 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Οπότε μη μιλατε καλύτερα για πράγματα που δε γνωρίζετε. Όταν συζητάμε και λέμε τη γνώμη μας, καλό ειναι να μένουμε στα κριτήρια που θέτει ο TS κι οχι απλά να κάνουμε preaching για το αυτοκινητο μας λέγοντας ασυναρτησίες. :) 

Για το ι20 πετρελαιο έχω ακούσει καλά λόγια απο φίλο μου κάγκουρα. Οπότε πρέπει να είναι καλό στο δρόμο. Ωστόσο οδήγησε τα όλα εσύ και αν γίνεται ανέβασε λίγο ταχύτητα για να δεις το θόρυβο απο το μοτέρ ή απο τον αέρα κλπ. Απο τη στιγμή που πας συχνά ταξίδι αυτά μετράνε στην τελική επιλογή. Ας πούμε εμένα δε μου αρέσει το Opel αλλά αν έχει καλό πάτημα στον αυτοκινητόδρομο θα το σκεφτόμουν σοβαρά στη θέση σου ;) 

Εκανα ενα Test Drive i20 , γενικα πολυ ωραια αισθηση και ασφαλεια ενιωσα , ανεβασα και χιλιομετρα χωρις κατι να παρατηρησα. Οσο για το Corsa ειναι πολυ ανετο στον δρομο , περιμενω να οδηγησω τωρα και ενα Clio 

7 ώρες πριν, NiceGuyGeorge είπε

Αν αναρωτιομαστε για ποιοτητα δεν θα ταν καλυτερα να βαζαμε στη μεση και την Toyota;

Δεν το κοιταξα καθαρα λογο εμφανισης δεν με τρελανε σε σχεση με τα υπολοιπα

  • Απαντ. 56
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
11 ώρες πριν, petaw-se-oneiro είπε

Ποιοτικά δεν εννοώ αξιοπιστία άγνωστε. Εννοώ υλικών ειδικά στο εσωτερικό. Από αξιοπιστία λίγο-πολύ, πάνω-κάτω τα ίδια είναι και τα τρία απ'οσο ξέρω. Δεν ξέρω για κανένα τιμές ανταλλακτικών όμως. 

Ούτε εγώ αναφέρω ως ποιότητα την αξιοπιστία, αλλιώς δεν θα έβαζα το polo ένα κλικ πάνω! Ποιότητα όπως λες και εσύ είναι υλικά, συναρμογή κλπ.

7 ώρες πριν, NiceGuyGeorge είπε

Αν αναρωτιομαστε για ποιοτητα δεν θα ταν καλυτερα να βαζαμε στη μεση και την Toyota;

Αν μιλάς για αξιοπιστία σίγουρα ένας κλασικός παίχτης είναι το Yaris. Από θέμα ποιότητας σηκώνει κάποια κουβέντα βέβαια!

Δημοσ.
8 ώρες πριν, NiceGuyGeorge είπε

Αν αναρωτιομαστε για ποιοτητα δεν θα ταν καλυτερα να βαζαμε στη μεση και την Toyota;

Last decade. Αυτό με τα τογιοτα που ηταν πολυ ποιοτικα ίσχυε μια φορά κι έναν καιρό. Τα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα είναι ανώτερα σε ποιότητα στο εσωτερικό και πιο ανθεκτικά σε βάθος χρόνου. Και προφανώς το γιαρις είναι πολύ μέτριο στο δρόμο, προς κακό. Για κάποιον που κάνει συχνά ταξίδια δεν κάνει...

  • Confused 1
Δημοσ.

Μην το "ανοιξεις" πολυ το θεμα.

Δες φυσικα οσα περισσοτερα μπορεις, αλλα για να μην χασεις τα αυγα και τα πασχαλια, βαλε εως 3 μοντελα στην shortlist σου (ιδανικα 2) και επικεντρωσου σε αυτα.

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Τα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα είναι ανώτερα σε ποιότητα στο εσωτερικό και πιο ανθεκτικά σε βάθος χρόνου.

Όχι δα, ούτε ο τσεο του κλεφτοgroup δεν θα τολμούσε να ισχυριστεί κάτι τέτοιο!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ως κάτοχος στο παρελθόν Opel Corsa, μετά Toyota Αuris, μετά Hyundai i30 να πω μια γνώμη όσον αφορά την αξιοπιστία. Τα περισσότερα προβλήματα όντως τα παρουσίασε το Auris. To corsa-κι γύρισε όλη την Ελλάδα, έφαγε και κιτ υγραερίου και δεν έβγαλε ποτέ πρόβλημα εκτός από μια αντλία βενζίνης για να είμαστε ειλικρινείς. Το i30 παραμένει χωρίς βλάβη ακόμα.

Όταν αγόρασα το corsa, είχα δει και το Clio όπως εσύ. Είναι όμορφα και πολύ άνετα αυτοκίνητα, χαίρεσαι να κάθεσαι στην θέση του οδηγού. Έχουν όμως τη "κακή φήμη" του γαλλικού στα ηλεκτρονικά (ισως πλέον λάθος). Αν σε ενδιαφέρει 100% η αξιοπιστία, θα σου έλεγα ότι τα huyndai (και το δικό μου i30, diesel είναι) δεν έχουν ακουστεί ζητήματα και γενικά είναι και αυτοκίνητα χαμηλού κόστους συντήρησης. Φυσικα δεν θα φτάσουν ποτέ το σαλόνι ενός Clio, αν και έχουν κάνει άλματα. 

Επεξ/σία από gthe
Δημοσ.
5 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Last decade. Αυτό με τα τογιοτα που ηταν πολυ ποιοτικα ίσχυε μια φορά κι έναν καιρό. Τα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα είναι ανώτερα σε ποιότητα στο εσωτερικό και πιο ανθεκτικά σε βάθος χρόνου. Και προφανώς το γιαρις είναι πολύ μέτριο στο δρόμο, προς κακό. Για κάποιον που κάνει συχνά ταξίδια δεν κάνει...

Ναι φυσικα το βλεπω αυτο που λες απο γνωστους και συγγενεις με Opel και BMW που χρυσοπληρωνουν μηχανικους μηνας μπει μηνας βγει, οταν παω εγω ομως με το Toyota στο συνεργειο μου λενε οτι δεν προκειται να χαλασει ουτε με σφαιρες. Μαλλον μπαρουφες θα λενε αφου ειναι last decade. 🙂

Παντως αν μιλαμε και για εμφανιση τo καινουργιο Auris και το Corolla ειναι αρκετα ομορφα. Και πρακτικα.

  • Like 1
Δημοσ.

Αυτό που δεν έχω καταλάβει μέχρι στιγμής είναι τα "πετρέλαια πόλης", αυτοκίνητα δηλαδή μικρού κυβισμού όπως το Huyndai i20 1.1

Αν χρειάζεσαι ως επί το πλείστον αυτοκίνητο πόλης, προσωπικά θα απέφευγα το ντίζελ.
Γιατί έχουν ένα φίλτρο σωματιδίων (DPF) για καυσαέρια που φιλτράρει τη αιθάλη και την τέφρα. Αυτά τα φίλτρα πρέπει να καθαρίζονται τακτικά ή να αναγεννούνται (
αυτοκαθαρίζονται).

Αυτή η διαδικασία καθαρισμού είναι κάτι που γίνεται αυτόματα από τον υπολογιστή του κινητήρα αλλά τα καυσαέρια πρέπει να είναι πραγματικά καυτά για να καούν, η αιθάλη μόνο γιατί η τέφρα δεν καίγεται, μένει στο φίλτρο και σιγά σιγά το γεμίζει.

Εάν οδηγείς κυρίως στην πόλη, σταμάτα - ξεκίνα, το φίλτρο δεν θα είναι ποτέ αρκετά ζεστό για να κάψει την αιθάλη και πιθανότατα θα χρειαστείς ένα καινούργιο φίλτρο εξαγωγής.
Αυτή είναι μια ακριβή επισκευή και είναι κάτι που δεν καλύπτεται από την εγγύηση της Hyundai γιατί ακριβώς δεν έπρεπε να συμβεί καθώς τα diesel δεν προορίζονται για οδήγηση εντός πόλης.

  • Like 2
Επισκέπτης
Δημοσ.
20 ώρες πριν, NiceGuyGeorge είπε

Μαλλον μπαρουφες θα λενε αφου ειναι last decade. 🙂

Εσύ δηλαδή τους πίστεψες ε;

Δημοσ.

Αν καλοκοιταζεις τα δύο τούρκικα, i20 + Clio, διάλεξε το πιο αξιόπιστο, δηλαδή το τουρκοκορεατικο.

 

Το Ρενό έχει αξιόπιστο μοτέρ που φοράνε μέχρι Qashqai, Pulsar, Mercedes A class. Τα οχήματα όμως δεν είναι μόνο τα μοτέρ... 

Επιπλέον το Κλιό έχει μικρότερους χώρους καμπίνα κι αποσκευών ενώ δεν έχει κανονική ρεζέρβα και νομίζω είναι και σχετικά χαμηλό. Αυτό είναι καλό εμφανισιακά και πολύ κακό πρακτικά ανάλογα τους δρόμους που κινείσαι.

Τέλος το Clio αν δεν επιλέξεις πετρελαιοκινητηρα έχει μοτέρ 900 κυβικών...

Το i20 είναι πιο αδιάφορο, απρόσωπο εμφανισιακά αλλά και σκυλί. Προσωπικά μου αρέσει καλύτερα το Kia Rio που είναι πάνω κάτω, το ίδιο αμάξι (Kia/Hyundai είναι μια εταιρεία).

Το Corsa είναι μια καλή all around, safe επιλογή. Ούτε το πιο όμορφο, ούτε το πιο αδιάφορο, ούτε το πιο αξιόπιστο ούτε το πιο ζημιάρικο. Κινητήρα συνήθως της Φιατ φοράει που είναι μικρότερος 1.3  οικονομικότερος του Ρενό 1.5 κι εξισου αξιόπιστος. Αν και πλέον η Opel έχει εξαγοραστεί από την Peugeot Citroen κι αυτό μου δημιουργεί δεύτερες σκέψεις για τα ανταλλακτικά σε αρκετά χρόνια από τώρα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...