Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Γιατί να έχω DLSS off από την στιγμή που πλέον το image quality είναι κομπλέ και όχι όπως στην αρχή που ήταν σάπιο; ΤΟ DLSS βοηθάει και τις αδύναμες κάρτες να έχουν RT με καλά fps..

Δεν σου είπα να το έχεις off αν δεν σε πειράζει η διαφορά στην ποιότητα απλά εγώ απάντησα σε έναν τύπο που έλεγε ότι όταν (εγώ λέω ΑΝ) εδραιωθεί το RT (ray tracing) η 2060 θα έχει καλύτερες επιδόσεις απο τώρα...

 

Και του απάντησα πως θα έχει χειρότερες επιδόσεις απο τώρα γιατί εδραιωμένο RT σημαίνει περισσότερο RT και εδώ καλά καλά το λιγοστό που υπάρχει τώρα ζορίζεται να σηκώσει.. και σε αυτό το post εσύ απάντησες. 

Επεξ/σία από TopicStrarter
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, TopicStrarter είπε

Δεν σου είπα να το έχεις off αν δεν σε πειράζει η διαφορά στην ποιότητα απλά εγώ απάντησα σε έναν τύπο που έλεγε ότι όταν (εγώ λέω ΑΝ) εδραιωθεί το RT (ray tracing) η 2060 θα έχει καλύτερες επιδόσεις απο τώρα...

Και του απάντησα πως θα έχει χειρότερες επιδόσεις απο τώρα γιατί εδραιωμένο RT σημαίνει περισσότερο RT και εδώ καλά καλά το λιγοστό που υπάρχει τώρα ζορίζεται να σηκώσει.. και σε αυτό το post εσύ απάντησες. 

Το control έχει λιγοστο rt? Φουλ σε rt effect είναι 

Έτσι για να δεις με την γτχ 1080 που έχω με όλα τα rt effect ενεργοποιημένα έχω 30fps σε ανάλυση 1600χ900π! μου φαίνεται λογικό η ρτχ2060 να τα πηγαίνει πολύ  καλύτερα 

Επεξ/σία από nikos5800
Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, TopicStrarter είπε

Δεν σου είπα να το έχεις off αν δεν σε πειράζει η διαφορά στην ποιότητα απλά εγώ απάντησα σε έναν τύπο που έλεγε ότι όταν (εγώ λέω ΑΝ) εδραιωθεί το RT (ray tracing) η 2060 θα έχει καλύτερες επιδόσεις απο τώρα...

Και του απάντησα πως θα έχει χειρότερες επιδόσεις απο τώρα γιατί εδραιωμένο RT σημαίνει περισσότερο RT και εδώ καλά καλά το λιγοστό που υπάρχει τώρα ζορίζεται να σηκώσει.. και σε αυτό το post εσύ απάντησες. 

Με το DLSS 2.0 η ποιότητα είναι ίδια με native. Καλά μέχρι να εδραιωθεί το RT η 2060 θα είναι τουλάχιστον 2 χρόνια κάρτα. Μετά αλλάζω, δεν θα την κρατήσω και 15 χρόνια. Πάντως αυτό που θέλω να τονίσω είναι ότι το RT + DLSS με την 2060 δεν είναι ούτε slideshow ούτε τίποτα αυτή την στιγμή. Μια χαρά το ευχαριστιέσαι. Γιατί πέφτει πολύ παραπληροφόρηση σε αυτό το θέμα..

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Με το DLSS 2.0 η ποιότητα είναι ίδια με native

Καλά για αυτό μην χαίρεσαι τόσο γιατί το DLSS 2.0 θα είναι άλλο DLSS όχι "εξέλιξη" του DLSS 

 

Δηλαδή σκοπός του θα είναι να κάνει τα γραφικά πιο όμορφα και για να το πετύχει αυτό δεν θα κάνει downsampling όπως το υπάρχον DLSS, θα παίρνει την native ανάλυση και θα την κάνει πιο "sharp" = οι επιδόσεις με DLSS 2.0 on  θα πέσουν αντί να ανέβουν όπως γίνεται με το υπάρχουν DLSS(που το καταφέρνει αυτό επειδή τρέχει το παιχνίδι σε χαμηλότερη ανάλυση όπως είπαμε) .  

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, TopicStrarter είπε

Καλά για αυτό μην χαίρεσαι τόσο γιατί το DLSS 2.0 θα είναι άλλο DLSS όχι "εξέλιξη" του DLSS 

Δηλαδή σκοπός του θα είναι να κάνει τα γραφικά πιο όμορφα και για να το πετύχει αυτό δεν θα κάνει downsampling όπως το υπάρχον DLSS, θα παίρνει την native ανάλυση και θα την κάνει πιο "sharp" = οι επιδόσεις με DLSS 2.0 on  θα πέσουν αντί να ανέβουν όπως γίνεται με το υπάρχουν DLSS(που το καταφέρνει αυτό επειδή τρέχει το παιχνίδι σε χαμηλότερη ανάλυση όπως είπαμε) .  

Αυτό που λες είναι το DLSS 2X. To DLSS 2.0 είναι αυτό που έχει το Youngblood..

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, nikos5800 είπε

Μάστορα γενικά πολλά πράγματα μας τα λες μπερδεμένα 😃😂

όχι μόνο αυτό, όταν κάνω κάτι λάθος το παραδέχομαι :) 

Δημοσ.

To DLSS είναι proprietary technology της NVIDIA, πολύ λίγα από τα παιχνίδια που θα βγουν για τις κονσόλες θα το έχουν (μόνο όσα είναι NVIDIA sponsored).

Με λίγα λόγια μην περιμένετε όλα τα καινούργια παιχνίδια με RT να έχουν και DLSS.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Aten-Ra είπε

To DLSS είναι proprietary technology της NVIDIA, πολύ λίγα από τα παιχνίδια που θα βγουν για τις κονσόλες θα το έχουν (μόνο όσα είναι NVIDIA sponsored).

Με λίγα λόγια μην περιμένετε όλα τα καινούργια παιχνίδια με RT να έχουν και DLSS.

Kανενα παιχνιδι σε κονσολα δεν θα το εχει . Σε xbox θα εχουμε directML και στο ps4 λογικα θα συνεχισει να υπαρχει το checkerboard. Στο pc η amd θα εχει directML σε συνδιασμο με το fidelityFX . 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οπότε αγοράζουμε τώρα κάρτες 2060 για τα μελλοντικά παιχνίδια που δεν θα το υποστηρίζουν και πολύ. Clipboard01.jpg.3f652122b7bd1f3621e7a2b0520ab037.jpg

Επεξ/σία από leros2004
Δημοσ.
7 ώρες πριν, yiannis1991 είπε

Με το DLSS 2.0 η ποιότητα είναι ίδια με native.

Σε 4K μόνο είπαν.

Σε χαμηλότερες αναλύσεις έλεγαν ότι είναι ελαφρώς χειρότερο το DLSS.

Επίσης ξέρουμε τι ποιότητας είναι το TAA στο Youngblood;

Θυμίζω η σύγκριση του Digital Foundry ήταν 4Κ DLSS vs 4K native με TAA. Έχουμε δει πολλών ειδών ΤΑΑ, άλλα χάλια (BF 1, RE2) και άλλα εξαιρετικά (AC Odyssey, UE4).

Είναι μεγάλη δήλωση να πεις ότι upsampling τεχνική ξεπερνά τη native ανάλυση (επί ίσοις όροις).

Δημοσ.
8 ώρες πριν, leros2004 είπε

Οπότε αγοράζουμε τώρα κάρτες 2060 για τα μελλοντικά παιχνίδια που δεν θα το υποστηρίζουν και πολύ. Clipboard01.jpg.3f652122b7bd1f3621e7a2b0520ab037.jpg

Σε αυτό κάνεις λάθος και παραπληροφορειται τον κόσμο το directml μπορεί να τρέξει στους dlss core της Nvidia με μεγαλύτερη ταχύτητα από ότι με τους fp16x2 η fp32 ;)

Επισκέπτης
Δημοσ.
1 ώρα πριν, nikos5800 είπε

Σε αυτό κάνεις λάθος και παραπληροφορειται τον κόσμο το directml μπορεί να τρέξει στους dlss core της Nvidia με μεγαλύτερη ταχύτητα από ότι με τους fp16x2 η fp32 ;)

Εννοεις tensor cores?

Ή cuda cores?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, nikos5800 είπε

Σε αυτό κάνεις λάθος και παραπληροφορειται τον κόσμο το directml μπορεί να τρέξει στους dlss core της Nvidia με μεγαλύτερη ταχύτητα από ότι με τους fp16x2 η fp32 ;)

Μόνο αν μπορείς να τρέξεις Tensor Matrix Multiplication μέσα στο Direct ML, το οποίο δεν γνωρίζω αν γίνετε η όχι. Αν δεν γίνετε τότε το DML  θα τρέξει σε INT4/8 και FP16 και όχι σε Tensor Matrix, δηλαδή δεν θα έχεις την ίδια απόδοση από τα Tensor Cores στην κάρτα. Αν μπορείς να τρέξεις Tensor Matrix μέσα στο DML τότε ναι η Turing θα έχει προβάδισμα σε σχέση με την RDNA.

Επεξ/σία από Aten-Ra

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...