vivianv Δημοσ. 19 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2020 Καλησπέρα παιδιά. Εγώ δεν καταλαβαίνω κάτι στη διαδικασία. Ζητούν απόδοση ΑΦΜ σε περίπτωση που δεν υπάρχει φορολογική δήλωση, ζητούν όμως να είναι από το taxisnet, κάτι το οποίο δεν υπάρχει. Απόδοση ΑΦΜ παίρνει κανείς ΜΟΝΟ από εφορία. Ξέρει κάποιος κάτι σχετικά με αυτό;
asdfnikos Δημοσ. 20 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2020 1 ώρα πριν, vivianv είπε Καλησπέρα παιδιά. Εγώ δεν καταλαβαίνω κάτι στη διαδικασία. Ζητούν απόδοση ΑΦΜ σε περίπτωση που δεν υπάρχει φορολογική δήλωση, ζητούν όμως να είναι από το taxisnet, κάτι το οποίο δεν υπάρχει. Απόδοση ΑΦΜ παίρνει κανείς ΜΟΝΟ από εφορία. Ξέρει κάποιος κάτι σχετικά με αυτό; Σωστά μόνο από την εφορία το παίρνεις... Μπορεί να εννοεί την σελίδα στη προσωποποιημενη πληροφόρηση στο taxisnet Στοιχεία Μητρώου / Φυσικού Προσώπου Μπορείς φυσικά να τους καλέσεις στο 210 48 48 484 (είναι με χρέωση σαν να κάλεις σε σταθερό) και να κάνεις μια ερώτηση.
vivianv Δημοσ. 20 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2020 Ενώ έκανα όλα τα βήματα, φτάνω στη βίντεο κλήση και μου βγάζει το εξής μήνυμα: Error: Customer Debit Card Not found! Έχετε καμια ιδέα για ποιο λόγο μπορεί να συμβαίνει αυτό;
vivianv Δημοσ. 20 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2020 Έκανα και τη βίντεοκληση... Φτάνω στο στάδιο που γίνεται ο τελευταίος έλεγχος και φορτώνει... φτάνει στο 99% και λέει πως το μέγιστο χρονικό όριο σύνδεσης με τον διακομηστή ξεπεράστηκε. Θεωρείτε πως είναι θέμα δικτύου;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα