Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Just now, NTC Labs said:

Όλοι οι Έλληνες? ΟΛΟΙ? για ποσες χιλιαδες ξενιτεμένους μιλάμε? Μην νομίζει οτι ειναι 5-10 ας πούμε.

είναι και ο συντελεστής όμως...

  • Απαντ. 437
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, NT1G είπε

Αν είσαι ένας από τους 9 καλύτερους Έλληνες μηχανικούς στον κόσμο, θα πας σε αυτόν για να φτιάξεις το ελληνικό ζουπερκαρ με πζιχή αντί να κόβεις $$$ σε χώρες που θα πληρώνουν αδρά για τις ικανότητες σου;

Νομίζω το ύφος με το οποίο το γράφω, κάνει σαφές τι εννοώ.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, NTC Labs είπε

Όλοι οι Έλληνες? ΟΛΟΙ? για ποσες χιλιαδες ξενιτεμένους μιλάμε? Μην νομίζει οτι ειναι 5-10 ας πούμε.

Όλοι αυτοί που είναι κορυφή στις μεγάλες εταιρίες μάλλον. Θα έρθουν να δουλέψουν για αυτόν πολύ πιθανόν..

Δημοσ.
Μόλις τώρα, NT1G είπε

Όλοι αυτοί που είναι κορυφή στις μεγάλες εταιρίες μάλλον. Θα έρθουν να δουλέψουν για αυτόν πολύ πιθανόν..

Και το πιστέυει.... :)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, KoreanW είπε

Σου απαντάει :και για αυτό :

« Spyros Panopoulos Automotive :
Μακάρι να πάνε όλα καλά όπως τα σχεδιάζουμε ώστε όλοι οι Έλληνες να μην έχουν λόγο να ξενιτεύονται να κάνουν το όνειρο τους σε ξένες εταιρείες. Και όσοι είναι έξω τώρα να έρθουν εδώ σε εμάς. Ήρθε η ώρα η Ελλάδα να κρατήσει εδώ ότι της αξίζει ! 🇬🇷
Μπορώ να σας πω σίγουρα ότι θα κάνω τα πάντα να γίνει πράξη και να τελειώσει ότι ξεκινήσαμε. Εφόσον γίνει πράξη να είστε σίγουροι ότι θα αλλάξουν τα πραγματα στον τομέα των hypercars σε όλο τον κόσμο. Ξέρω είναι δύσκολο και χρονοβόρο όλο αυτό, βασιζόμενοι στα ελληνικά μυαλά και δυναμικό γίνεται πολύ ευκολότερο.
 »
( youtube tPkGxHNod2M )

αν το εταιρικό σχήμα της Σπυ.Πα. είναι extreme tuners
ή αν οι συζητήσεις με το Υπουργείο έχουν γίνει στο όνομα της tuning εταιρείας 
ΟΚ

* υποτίθεται ότι η Σπυ.Πα. είναι υπαρκτό μέγεθος τη στιγμή που μιλάμε

Εγώ έχω καταλάβει οτι η SP Automotive είναι project.

Αν έχει λόγο να γίνει εταιρεία μπορεί να γίνει σε μισή μέρα...αυτό δεν είναι το πρόβλημα...

Ίσως περιμένουν και το κατάλληλο timing να βγεί μια καλή επιδότηση για να το κάνουν (ούτε οι πρώτοι θα είναι ούτε οι τελευταίοι)!

Ίσως πάλι και να υπάρχει απλά με διαφορετικό όνομα (πχ greekhypercars ικε)...

Επεξ/σία από agnostos13
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 minutes ago, agnostos13 said:

Εγώ έχω καταλάβει οτι η SP Automotive είναι project.

Αν έχει λόγο να γίνει εταιρεία μπορεί να γίνει σε μισή μέρα...αυτό δεν είναι το πρόβλημα...

project είναι στα computer,
αυτός παρουσιάζει μια επένδυση, ένα προσωπικό και ένα πρωτότυπο 

αν ποτέ τα έξοδα θα έπρεπε να προσμετρηθούν σε ένα εταιρικό σχήμα
αυτό το σχήμα θα έπρεπε ήδη να ήταν υπαρκτό και διακριτό από την άλλη του επιχείρηση

εκτός αν ο σκοπός είναι ο επενδυτής (ελληνικό κράτος, Άραβαας κλπ) να επενδύσει στην extreme tuners

Επεξ/σία από KoreanW
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, KoreanW είπε

project είναι στα computer,
αυτός παρουσιάζει μια επένδυση, ένα προσωπικό και ένα πρωτότυπο 

αν ποτέ τα έξοδα θα έπρεπε να προσμετρηθούν σε ένα εταιρικό σχήμα
αυτό το σχήμα θα έπρεπε ήδη να ήταν υπαρκτό και διακριτό από την άλλη του επιχείρηση

εκτός αν ο σκοπός είναι ο επενδυτής (ελληνικό κράτος, Άραβαας κλπ) να επενδύσει στην extreme tuners

Έίπαμε αυτές οι αλλαγές μπρούν να  γίνουν σε μισή μέρα εφόσον απαιτείται...

Επίσης και η extreme tuners μπορεί να μετονομαστεί σε SP Automotive πολύ εύκολα εφόσον απαιτείται...

Δεν είναι σοβαρά προβλήματα αυτά!

Επεξ/σία από agnostos13
Δημοσ.
6 minutes ago, agnostos13 said:

Έίπαμε αυτές οι αλλαγές μπρούν να  γίνουν σε μισή μέρα εφόσον απαιτείται...

Επίσης και η extreme tuners μπορεί να μετονομαστεί σε SP Automotive πολύ εύκολα εφόσον απαιτείται...

Δεν είναι σοβαρά προβλήματα αυτά!

πολύ βασικά και σοβαρά προβλήματα είναι και διαφωνώ

αλλά τέλος πάντων

Δημοσ.

Oρίστε οι πρόσκοποι της bugatti έβρισκαν και εμπόδια ανυπέρβλητα από τις αεροδυναμικές πιέσεις στην φάση του development, που απαίτησαν τροποποιήσεις για την επίλυση τους

https://newsroom.bugatti/en/feature-stories/veyron-16-4-was-the-first-series-production-car-to-break-the-400-kmh-barrier

Η pagani χρειάζεται στο assembly line γύρω στους 6 μήνες για την τελική συναρμολόγηση της φυσικά ο κινητήρας και η μετάδοση δεν είναι δικά της αλλά της AMG.........

H Koenninseng με το Gemera είναι η πρώτη εταιρία στον πλανήτη με κινητήρα αυτοκινήτου όπου οι βαλβίδες εισαγωγής και εξαγωγής ελεγχονται από λογισμικό χωρίς την ύπαρξη τόσο εκκεντροφόρων όσο και ιμάντα η καδένας χρονισμού, με την αντίστοιχη απουσία τροχαλιών τεντοτήρων και και ....

https://www.topgear.com/car-news/future-tech/heres-how-koenigsegg-gemeras-600bhp-camless-engine-works

Η ferrari στην laferrari με την βοήθεια ηλεκτροκινητήρα και HY KERS έχει την αμεσσότερη απόκριση στο γκάζι από κάθε άλλο αυτοκίνητο παραγωγής

Η bosch για να φτάσει στο σημερινό επίπεδο με μονάδες ελέγχου που καταλήγουν σε κεντρικό υπολογιστή και μέσω can bus επικοινωνούν με ecu, abs, airbag, radio, panel, obd ac, κλπ, σχεδιάζει εδώ και 50 χρόνια με τα αρχαία Κ Λ jetronic κλπ

Ο δικός μας όλους αυτούς φυσικά τους έχει για τα π@π@ρια του αφού είναι ο μόνος που με ένα μικρού κυβισμού v10 βγάζει την διπλάσια ιπποδύναμη από ένα ΑΗ-64 μάλιστα έχει και την παγκόσμια πρωτοπορία να χρησιμοποιεί πρώτο μπιέλες καρμπονικές και έμβολα............

Κάποιοι πάντως έχουν πάρει διαζύγιο με την λογική

  • Like 4
  • Thanks 3
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Coppermine είπε

Oρίστε οι πρόσκοποι της bugatti έβρισκαν και εμπόδια ανυπέρβλητα από τις αεροδυναμικές πιέσεις στην φάση του development, που απαίτησαν τροποποιήσεις για την επίλυση τους

https://newsroom.bugatti/en/feature-stories/veyron-16-4-was-the-first-series-production-car-to-break-the-400-kmh-barrier

Η pagani χρειάζεται στο assembly line γύρω στους 6 μήνες για την τελική συναρμολόγηση της φυσικά ο κινητήρας και η μετάδοση δεν είναι δικά της αλλά της AMG.........

H Koenninseng με το Gemera είναι η πρώτη εταιρία στον πλανήτη με κινητήρα αυτοκινήτου όπου οι βαλβίδες εισαγωγής και εξαγωγής ελεγχονται από λογισμικό χωρίς την ύπαρξη τόσο εκκεντροφόρων όσο και ιμάντα η καδένας χρονισμού, με την αντίστοιχη απουσία τροχαλιών τεντοτήρων και και ....

https://www.topgear.com/car-news/future-tech/heres-how-koenigsegg-gemeras-600bhp-camless-engine-works

Η ferrari στην laferrari με την βοήθεια ηλεκτροκινητήρα και HY KERS έχει την αμεσσότερη απόκριση στο γκάζι από κάθε άλλο αυτοκίνητο παραγωγής

Η bosch για να φτάσει στο σημερινό επίπεδο με μονάδες ελέγχου που καταλήγουν σε κεντρικό υπολογιστή και μέσω can bus επικοινωνούν με ecu, abs, airbag, radio, panel, obd ac, κλπ, σχεδιάζει εδώ και 50 χρόνια με τα αρχαία Κ Λ jetronic κλπ

Ο δικός μας όλους αυτούς φυσικά τους έχει για τα π@π@ρια του αφού είναι ο μόνος που με ένα μικρού κυβισμού v10 βγάζει την διπλάσια ιπποδύναμη από ένα ΑΗ-64 μάλιστα έχει και την παγκόσμια πρωτοπορία να χρησιμοποιεί πρώτο μπιέλες καρμπονικές και έμβολα............

Κάποιοι πάντως έχουν πάρει διαζύγιο με την λογική

Μην παρουσιάζεις λογικές σκέψεις...η αρπαχτή δεν τις χρειάζεται

  • Like 3
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Coppermine είπε

Oρίστε οι πρόσκοποι της bugatti έβρισκαν και εμπόδια ανυπέρβλητα από τις αεροδυναμικές πιέσεις στην φάση του development, που απαίτησαν τροποποιήσεις για την επίλυση τους

https://newsroom.bugatti/en/feature-stories/veyron-16-4-was-the-first-series-production-car-to-break-the-400-kmh-barrier

Η pagani χρειάζεται στο assembly line γύρω στους 6 μήνες για την τελική συναρμολόγηση της φυσικά ο κινητήρας και η μετάδοση δεν είναι δικά της αλλά της AMG.........

H Koenninseng με το Gemera είναι η πρώτη εταιρία στον πλανήτη με κινητήρα αυτοκινήτου όπου οι βαλβίδες εισαγωγής και εξαγωγής ελεγχονται από λογισμικό χωρίς την ύπαρξη τόσο εκκεντροφόρων όσο και ιμάντα η καδένας χρονισμού, με την αντίστοιχη απουσία τροχαλιών τεντοτήρων και και ....

https://www.topgear.com/car-news/future-tech/heres-how-koenigsegg-gemeras-600bhp-camless-engine-works

Η ferrari στην laferrari με την βοήθεια ηλεκτροκινητήρα και HY KERS έχει την αμεσσότερη απόκριση στο γκάζι από κάθε άλλο αυτοκίνητο παραγωγής

Η bosch για να φτάσει στο σημερινό επίπεδο με μονάδες ελέγχου που καταλήγουν σε κεντρικό υπολογιστή και μέσω can bus επικοινωνούν με ecu, abs, airbag, radio, panel, obd ac, κλπ, σχεδιάζει εδώ και 50 χρόνια με τα αρχαία Κ Λ jetronic κλπ

Ο δικός μας όλους αυτούς φυσικά τους έχει για τα π@π@ρια του αφού είναι ο μόνος που με ένα μικρού κυβισμού v10 βγάζει την διπλάσια ιπποδύναμη από ένα ΑΗ-64 μάλιστα έχει και την παγκόσμια πρωτοπορία να χρησιμοποιεί πρώτο μπιέλες καρμπονικές και έμβολα............

Κάποιοι πάντως έχουν πάρει διαζύγιο με την λογική

Θα μάθουν κάποια στιγμή και αυτοί... Και αν δεν τα καταφέρουν, στην Ελλάδα θα βρουν λύσεις στα προβλήματα τους. 

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, thanasisxask είπε

Θα μάθουν κάποια στιγμή και αυτοί... Και αν δεν τα καταφέρουν, στην Ελλάδα θα βρουν λύσεις στα προβλήματα τους. 

Εχουν ηδη επικοινωνία με τον Πανόπουλο αλλά αρνείται πεισματικά να δώκει την μέγιστη τεχνογνωσία του διότι θέλει αν την κρατήσει μόνο για τους ΈΛληνές.

Επεξ/σία από NTC Labs
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, thanasisxask είπε

Θα μάθουν κάποια στιγμή και αυτοί... Και αν δεν τα καταφέρουν, στην Ελλάδα θα βρουν λύσεις στα προβλήματα τους. 

Θα τα φτιάξει και αυτά ο SP όπως κάτι Lancer Evo, Impreza, Aventador και P1 της σειράς...

Επεξ/σία από agnostos13
Δημοσ.

Δλδ αυτος ο τυπος ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ θα φτιαξει του γαμιστεροτερο hypercar του κοσμου και θα επιλυσει και το brain draining του τοπου.

Ειλικρινα εαν το καταφερει, το ασφαλιστικο θα ειναι παιχνιδακι μετα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Δλδ αυτος ο τυπος ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ θα φτιαξει του γαμιστεροτερο hypercar του κοσμου και θα επιλυσει και το brain draining του τοπου.

Ειλικρινα εαν το καταφερει, το ασφαλιστικο θα ειναι παιχνιδακι μετα

Φήμες πρώην καγκουριων των λιμανακίων και του μπουρναζίου θέλουν τομ Πανόπουλο να πολιτεύεται μετά την πανδημία...Βασικά εχει λύσει και το πρόβλημα του κορονογιου αλλά το κρύβει.

Επεξ/σία από NTC Labs
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...