Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, manos08 είπε

Και επίσης μην απαξιώνεις τόσο τα επαγωγικά μοτέρ σε πολλούς τομείς υπερέχουν ακόμα.

Επισης   δεν     αξιζουν   απαξιωση   οι  μπαταριες   μολυβδου   γιατι   σε   πολυ  νεοτερες   εφαρμογες   ειναι   ανεκτιμητη    αξια.

Εκτος   αυτου   εχουν   μεγαλο  ποσοστο   ανακυκλωσης.

Τα   ηλεκτρικα   ελληνικα   μοτερ   ειχαν  αφησει   ονομα   για  τις   αξιοπιστιες   τους.

  • Απαντ. 437
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ποια μοτερ θα τρελαθουμε ρε παιδια ? δειτε αποδοσεις ipm και επαγωγικων και ισχυ/cm^3 ροπη σε χαμηλες στροφες κτλπ

δεν υπαρχει συγκριση μονο στο κοστος υπερχουνε τα επαγωγικα για αμαξια δε κανουνε... για servomotors δε κανουνε.

Σε λιγα χρονια θα εκτοπιστουνε τελειως απο καθε εφαρμογη.

Επεξ/σία από j2k
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το γιατί δεν εκμεταλευόμαστε την ευκαιρία της ηλεκτροκίνησης ακόμα δεν έχει βρεθεί κάποιος να μου το εξηγήσει πάντως...

Και δεν λέω να ανοίξουμε εργοστάσιο τύπου Tesla Gigafactory αύριο (άλλωστε όταν πρωτοεμφανίστηκε η Tesla για επαφή την πήραμε στο ψιλό-όπως κάνουνε τώρα κάποιοι με τον Πανόπουλο), τουλάχιστον να φτιάχνουμε κάποια μέρη του ηλεκτρικού κυκλώματος...

Επεξ/σία από agnostos13
Δημοσ.

Η ελλαδα φημολογειτε σοβαρα οτι εχει κοιτασματα απο σπανιες γαιες το νεοδυμιο μπαινει στους μαγνητες που

μπαινουνε στους ροτορες των μοτερ ηλ αυτοκινητων.Για να γινει αυτο πρεπει να βρεθουνε ατομα με οραμα να το πραγματοποιησουνε.

Κοιτασματα λιθιου δεν εχουμε..

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, tigergreg είπε

Επισης   δεν     αξιζουν   απαξιωση   οι  μπαταριες   μολυβδου   γιατι   σε   πολυ  νεοτερες   εφαρμογες   ειναι   ανεκτιμητη    αξια.

Εκτος   αυτου   εχουν   μεγαλο  ποσοστο   ανακυκλωσης.

Τα   ηλεκτρικα   ελληνικα   μοτερ   ειχαν  αφησει   ονομα   για  τις   αξιοπιστιες   τους.

Όπως και πολύ καλούς μετασχηματιστές, κρίμα που έκλεισε η εταιρία, αυτή όπως και πολλές άλλες σε αυτή τη χώρα.

6 λεπτά πριν, j2k είπε

Τα επαγωγικα μοτερ υπαρχουνε μονο στο κοστος(κοστος χαλκου<<<<NdFeB+encoder+driver) σε αποδοση ανα cm^3 ειναι σαφως χειροτερα.

Σε ελληνικο ημμυ ειμουνα και τα λεω επειδη ξερω απο μεσα την κατασταση και το καψιμο μεγαλο μερος του ειναι χωρις παραγωγη εργου.

οσοι κανανε προκοπη δεν την κανανε απο τις γνωσεις εκει μεσα αλλα επειδη ειτανε καλοι απο δικου τους και ασχοληθηκανε απο δικου τους.

Επισης οι ημμυ ειναι οι καλυτερες σχολες τις ελλαδας αλλα αν τις συγκρινεις με τις αντιστοιχες του εξωτερικου(γερμανια/ηπα) τρωνε αφρικανικη σκονη.

Αφού ΉΣΟΥΝ σε ελληνικό ΗΜΜΥ, τότε θα έπρεπε να ξέρεις πως πως οι επαγωγικοί κινητήριες, εκτός του κόστους κατασκευής, χρειάζονται την λιγότερη συντήρηση, μπορούν να λειτουργήσουν σε πιο ακραία περιβάλλοντα ( γενικά μπορούν σε υψηλές θερμοκρασίες, άρα να τους έχεις δίπλα από έναν ΜΕΚ) , και ίσως το πιο σημαντικό, μεγάλη αντοχή και ανεκτικότητα σε διακιμανσεις τάσης κτλ, και οι οποίες μηχανικές βλάβες είναι εύκολο πιο εύκολο να εντοπιστούν, και να διαχειριστούν. Με άλλα λόγια είναι πιο αξιόπιστοι.

Και προσοχή, δεν λέω πως είναι οι πιο κατάλληλοι για εφαρμογές σε αυτοκίνητα, αλλά όπως σου είπα και πριν μια βιάζεσαι να τους απαξιώσει έτσι απλά....

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το κραμα NdFeB δε χανει το μαγνητισμο στις θερμοκρασιες που χαλαει το βερνικι των καλων τυλιγματων F επισης πολυ φτηνοτερο του σαμαριου

επισης ολα τα μοτερ με pm εχουνε με thermistor και ο driver ελεγχει συνεχεια θερμοκρασια/ρευμα οποτε

τα ipm/pm ειναι το ιδιο αξιοπιστα το αποδεικνυει η πραξη δουλευουνε 24/365 στα γερμανικα εργοστασια σε μοτερ 20+ χρονια

μονο ρουλεμαν αν χαλασει η ο encoder αλλα στα αμαξια βαζουνε resolver που δε χαλα ποτε.

Γενικα τα μοτερ ολα σιγα σιγα  θα γινουνε pm γιατι πλεον η τεχνολογια των drivers εχει προχωρησει ωστε να καλυπτει τις αδυναμιες τους.

Επεξ/σία από j2k
Δημοσ.
56 λεπτά πριν, j2k είπε

Η αληθεια ειναι οτι το εχει φτιαξει μερικως πχ εχει φτιαξει το εξωτερικο τον κινητρα διαφορα υποσυστηματα

τα οποια μενει να λειτουργησει ολα μαζι που θα γινει και αυτο δεν ειναι χθεσινος εχει ανοιξει ξεκοιλιασει πατενταρει πολλα supercars.

Καποια προβληματα που θα βγουνε στην πορεια θα τα διορθωσει.Το παει καλα και το εχει απο θεμα ορεξης-τεχνογνωσιας-δουλειας.

Δεν ειναι στα χαρτια ολο το project εχει ηδη κανει πραματα.

Δε μπορω να καταλαβω γιατι τοσο κομπλεξ.. οταν ειναι ξεκαθαρο ο τυπος οτι μονο απατεωνας και τσαρλατανος δεν ειναι

Υπερβολικος με χαρακτηρισμους  ναι υπεραισιοδοξος ναι αλλα δεν ειναι καποιος απατεωνας η τσαρλατανος που πουλα φυκια για μεταξωτες κορδελες.

Οταν εκμηδενίζει ονοματα με πραγματικη ιστορια στον χωρο του αυτοκινητου εγω τουλαχιστον το θεωρω α) ασεβεια, β) αγενεια, 3)αντιεπαγγελματισμος, 4) κομπογιανιτισμος, 5) ψωνισμενος

διαλεξε και παρε

και οχι ξεκαθαρο ειναι μονο οταν θα εχει κατι να δειξει επι του οδοστρωματος ειτε αυτο λεγεται πιστα ειτε αττικη οδος.

Δημοσ.
21 ώρες πριν, polaki είπε

Μπορείς σε παρακαλώ να μας υποδείξεις στο βίντεο σε ποιό σημείο ΕΔΕΙΞΕ κάτι ο "Σπύρος" που λες και για το οποίο του λες μπράβο? Ποιό ΑΚΡΙΒΩΣ αυτοκίνητο είναι ασύλληπτο? Είδες εσύ κανένα αυτοκίνητο, ή να πάω να με κοιτάξει οφθαλμίατρος?

Μίλα με συγκεκριμένα πράγματα που είδες λοιπόν εσύ στο video, για να δούμε αν είμαστε όντως κομπλεξικοί ή αν απλώς δεν μας αρέσει να μασάμε σανό. 

Εγώ στο βίντεο αυτό είδα δύο τυπάκια να μιλάνε περίπου όπως μίλαγα εγώ με κάτι αντίστοιχους "μηχανικούς" (κατά φαντασία ή πραγματικούς) το 1997 στα λιμανάκια και στη Βούτα.. Απλά ο τύπος είναι πιο καλοντυμένος, εμείς τα λέγαμε και φοράγαμε τζινάκια και βερμούδες... ο δε δεύτερος τύπος που του παίρνει συνέντευξη (το λες και καφενειακή συζήτηση) τις μισές φορές που του έλεγε κάτι ο Σπύρος τον κοίταζε σα χάνος. Ούτε ο ίδιος πίστευε τί ακούει.. Παίζει να είχε ακούσει αντίστοιχες μπαρούφες και αυτός στη βούτα ή σε καμια γέφυρα Κερατέα μεριά.. τουλάχιστον τώρα τα ακούει και πληρώνεται ως "δημοσιογράφος".. στα στροφιλίκια τα ακούγαμε και θα πληρώναμε ΕΜΕΙΣ για να σταματήσουμε να ακούμε αηδίες..

Κατά τα άλλα, το "Λεφτά υπάρχουν" σας πείραξε και κατεβαίνατε ορισμένοι στο Σύνταγμα.. hahah, το ότι τρώτε αμάσητο και χωρίς να ζητάτε αποδείξεις ότι λέει ο κάθε άκυρος το περνάμε στο ντούκου....

μα τι λες τωρα 

εχω δει αρκετα βιντεο 

και ο ανθρωπος αυτος ξαναλεω εχει το παγκοσμιο ρεκορ 0-400 μετρα στη μαλτα και μαλιστα με προβλημα στο μοτερ 2200 αλογα σε εβο

εχει απειρες καινοτομιες οπως μηχανικα μερη απο τιτανιο και ανθρακονημα που φιαχνει μονος του και γενικα το εγχειρημα ειναι σπουδαιο 

τι το αρνητικο βρισκεις δεν κατλαβαινω 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

σε αυτα συμφωνω περι ελληνων απαξιωσης κορυφαιων κατασκευαστων που στην τελικη αυτους αντιγραφει βελτιωνει

εξαλου το ειπα και του το συγχωρω λογω ενθουσιασμου...

Επεξ/σία από j2k
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, NTC Labs είπε

και οχι ξεκαθαρο ειναι μονο οταν θα εχει κατι να δειξει επι του οδοστρωματος ειτε αυτο λεγεται πιστα ειτε αττικη οδος.

Ειτε   ΓΕΝΕΒ:mrgreen:  2021....

Δημοσ.
26 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Όταν σου γράφει ο άνθρωπος "Πουλάει χρόνια κομμάτια από CNC σε όλο το κόσμο, κυρίως για dragster και αγωνιστικά. Με την τεχνογνωσία του έφτιαξε 3D Printed Carbon μπιέλες και πιστόνια τα οποία αποδίδουν 3000 άλογα, πράγμα που δεν υπάρχει ακόμα σε άλλα αυτοκίνητα. " σε τι χρόνο καταλαβαίνεις οτι αναφέρεται...μελλοντικό;

Εξαρτάται τι προσπαθείς να πετύχεις...

Αν στοχεύεις μαζική παραγωγή και να καταφέρεις να είσαι ο πιό οικονομικός σίγουρα πρέπει να ακολουθήσεις την πεπατημένη.

Αλλά και πάλι δεν είναι εύκολο να γίνεις φθηνότερος από Κίνα, Ινδία, Τουρκία κλπ γι αυτό και εν τέλη δεν συμφέρει στην Ελλάδα να δημιουργήσεις βιομηχανική παραγωγή για το οτιδήποτε...

Οι μάσκες δεν έγιναν στην Ελλάδα με σκοπό να είναι οι φθηνότερες και φυσικά ούτε το project του θέματος έχει αυτή την φιλοσοφία.

Το να φτιάξεις "κομμάτι" απο cnc μέχρι να φτιάξεις ολόκληρο το αυτοκίνητο μάλλον έχει μια τεράστια απόσταση.....στο αυτοκίνητο αναφέρθηκε στο αυτοκίνητο αναφέρθηκα. οχι λοιπόν το αυτοκίνητο ΔΕΝ το έχει φτιάξει. Φτιάχνω σημαίνει ολοκληρώνω.

Δημοσ.

Βασικα εδώ οι περισσότεροι δεν έχουν δει καν πως είμαι μια μηχανή . Ποσό πιο πολύ άλλωστε να την έχουν λύσει και επισκευάσει.Κατα τα αλλά κρίνουν τον καθένα. 

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, RcManiac είπε

...

Με την τεχνογνωσία του έφτιαξε 3D Printed Carbon μπιέλες και πιστόνια τα οποία αποδίδουν 3000 άλογα, πράγμα που δεν υπάρχει ακόμα σε άλλα αυτοκίνητα. 

...
 

Έχουμε καμιά μέτρηση από αυτόν τον κινητήρα που βγάζει τόσα; Γιατί ένα πιστόνι σε έναν πάγκο δεν λέει κάτι.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, agnostos13 είπε

Εσύ ξέρεις κάποιον ας πούμε που του πήγε πχ μια Lamborghini και την τίναξε ή να 'χαμε να λέγαμε;

Όταν έβρισκες αυτές τις μάσκες (προ covid) από Κίνα στο 1/10 της τιμής από ότι είναι το κόστος τους για να παραχθούν στην Ελλάδα γιατί να το κάνει;

Δεν υπάρχει δεν μπορώ...υπάρχει μόνο δεν θέλω, και στην συγκεκριμένη δεν υπήρχε νόημα σε τέτοια παραγωγή καθώς δεν ήταν συμφέρουσα...

Τώρα που ανέβηκε η ζήτηση και οι τιμές...αλλάξανε τα πράγματα (χώρια του οτι 99% πρέπει να έχουν κάνει σύμβαση με το κράτος για αποκλειστική προμήθεια-νύχτα-λόγω έκτακτης ανάγκης)!

Lambo δεν ξέρω αλλά ιστορίες τρόμου με Subaru ξέρω και πολύ καλά με αποδείξεις. 

Εσύ που ισχυρίζεσαι το αντίθετο ξέρεις; 

Δημοσ.

Εγω παντως απο αυτα που εχω δει το παει καλα και αυτα τα αστοχα που ειπε περι ελληνων/απαξιωσης αλλων κατασκευστων

τα ειπε απο μεγαλο ενθουσιασμο και δεν ακυρωνουνε τη προσπαθεια του.

Hypercar οπως εχει πει θα βγαλει αλλα θα χασει τα χρονοδιαγραμματα και οταν το βγαλει σιγουρα θα εχει βγαλει καποιος κατι καλυτερο.

Ο σκοπος της παρουσιασης μαλλον αυτο το νοημα ειχε γιατι χανει το χρονοδιαγραμμα και ηθελε κατι να εχει παρουσιασει στο yt

πριν οι αλλοι βγαλουνε ετοιμο προιον στην αγορα.

Δηλαδη θα το κανει μεν αλλα με καθυστερηση δε.

 

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...