Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Morosana είπε

Ρώτα αυτούς που του εμπιστεύτηκαν τα λεφτά τους και τα αμάξια τους και έγινε μπουμ αν τους υποστήριξε, παραδέχτηκε τα λάθη του και τους αποζημίωσε και εκεί θα δεις αν είναι ο ελληναρας της δικαιολογίας και της αρπαχτής ή της δημιουργίας όπως λες 🤔

Εσύ ξέρεις κάποιον ας πούμε που του πήγε πχ μια Lamborghini και την τίναξε ή να 'χαμε να λέγαμε;

2 ώρες πριν, telis είπε

Όλα τα υλικά από Ελλάδα; Μιλάμε για την χώρα που μέχρι τώρα δεν μπορούσε να παράγει ούτε μάσκες για τον covid19? 

Όταν έβρισκες αυτές τις μάσκες (προ covid) από Κίνα στο 1/10 της τιμής από ότι είναι το κόστος τους για να παραχθούν στην Ελλάδα γιατί να το κάνει;

Δεν υπάρχει δεν μπορώ...υπάρχει μόνο δεν θέλω, και στην συγκεκριμένη δεν υπήρχε νόημα σε τέτοια παραγωγή καθώς δεν ήταν συμφέρουσα...

Τώρα που ανέβηκε η ζήτηση και οι τιμές...αλλάξανε τα πράγματα (χώρια του οτι 99% πρέπει να έχουν κάνει σύμβαση με το κράτος για αποκλειστική προμήθεια-νύχτα-λόγω έκτακτης ανάγκης)!

  • Like 1
  • Απαντ. 437
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, RcManiac είπε

Δεν τον ενδιαφέρει να πουλήσει. Δεν τον ενδιαφέρει να φτιάξει γραμμή παραγωγής. Δεν τον ενδιαφέρει να έχει φαγητό στο τραπέζι του από το αυτοκίνητο.

Δείχνει μια τεχνολογική υπεροχή και ότι έχουμε τεχνογνωσία να φτιάξουμε ένα Hypercar στην Ελλάδα.

Πουλάει χρόνια κομμάτια από CNC σε όλο το κόσμο, κυρίως για dragster και αγωνιστικά.

Με την τεχνογνωσία του έφτιαξε 3D Printed Carbon μπιέλες και πιστόνια τα οποία αποδίδουν 3000 άλογα, πράγμα που δεν υπάρχει ακόμα σε άλλα αυτοκίνητα. 

Έχει μια μικρή ομάδα και το αποτέλεσμα (αυτοκίνητο) μπορεί να συγκριθεί με μεγαλύτερες εταιρίες πχ ferrari γιατί πουλάει τεχνολογία, όχι αυτοκίνητο. 

Μη συγκρίνετε με μεγάλες εταιρίες, η McLaren έχει ομάδα 100 ατόμων να φτιάχνουν τα μοτέρ, 50 αεροδιναμική, 20 ανάρτηση, 20 σασί κοκ.
Εδώ έχουμε μια ομάδα μετρημένη στα δάκτυλα που έφτιαξε ολόκληρο αυτοκίνητο τέτοιου επιπέδου και τεχνολογίας. 

Αυτό που θα έπρεπε να μας ανησυχεί είναι ότι έχουμε τα μυαλά, τη γνώση και τεχνολογία να φτιάξουμε ένα hypercar.
Κατά συνέπεια θα μπορούσαμε σε ένα αξιοκρατικό και "σωστό" κράτος να δημιουργούσαμε μια εταιρία που να παράγει αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής καθημερινής χρήσης και να μην εξαρτόμαστε από τις γερμανικές/ιαπωνικές εταιρίες και το τι θέλουν να μας πουλήσουν. 
 

Μα... ΔΕΝ το έχει φτιάξει , γιατί μιλάς σε παρελθοντικό ότι το έφτιαξε? Αλλά τι να πουμε τωρα ειμαστε κακεντρεχείς, εαν ζούσε ο busso θα υποκλινόταν στον πανόπουλο.....

Επεξ/σία από NTC Labs
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η αληθεια ειναι οτι το εχει φτιαξει μερικως πχ εχει φτιαξει το εξωτερικο τον κινητρα διαφορα υποσυστηματα

τα οποια μενει να λειτουργησει ολα μαζι που θα γινει και αυτο δεν ειναι χθεσινος εχει ανοιξει ξεκοιλιασει πατενταρει πολλα supercars.

Καποια προβληματα που θα βγουνε στην πορεια θα τα διορθωσει.Το παει καλα και το εχει απο θεμα ορεξης-τεχνογνωσιας-δουλειας.

Δεν ειναι στα χαρτια ολο το project εχει ηδη κανει πραματα.

Δε μπορω να καταλαβω γιατι τοσο κομπλεξ.. οταν ειναι ξεκαθαρο ο τυπος οτι μονο απατεωνας και τσαρλατανος δεν ειναι

Υπερβολικος με χαρακτηρισμους  ναι υπεραισιοδοξος ναι αλλα δεν ειναι καποιος απατεωνας η τσαρλατανος που πουλα φυκια για μεταξωτες κορδελες.

 

Επεξ/σία από j2k
Δημοσ.

Θυμιζω   οτι   ο  κορρες   δεν  ειναι  μηχανικος   αλλα   αρχιτεκτονας   και   φτιαχνει   οχηματα   απο   το   80   που   σαφως   δεν  ειναι   υλοποιησιμα.

Το   κορρες4   με   μοτερ   7λιτ   500ηρ    στοιχιζει   35,000-40,000   δολ    μονο   το  μοτερ   οταν   η  ιδια   η  κορβετ   στοιχιζει   60,000   δολ.

Ποιος   θα   αγορασει   ενα   τετοιο   πραγμα   που   ταχα   παει    300  χλμ?

Οποιος   θελει   να   καταλαβει   τι  συμβαινει   εστω   και   με  τις   τωρινες   τεχνολογικες   εξελιξεις  ας   μαθει   πρωτα   προιστορια....

https://www.academia.edu/Documents/in/Greek_Industry?swp=tc-ri-2899187

ΥΓ1.Επειδη   ειπωθηκε   για   ελληνικη   ηλεκτροκινηση   εχω   να  πω   οτι   στην  ελλαδα   φτιαχνονται   πολυ   καλες   μπαταριες

επισης   παρα  πολυ    καλα   καλωδια   αλλα   και  ηλεκτροκινητηρες    απιστευτης   ποιοτητας   απο  το  50!!!!!

ΥΓ2.Μην   τυχον   και  παρετε   κανα   πτυχιο   απο  ελληνικο   πανεπιστημιο.....καλυτερα   κουρελου   στο  σχιστο!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μην δείτε άνθρωπο να προκόψει είστε ορισμένοι ! Αν δεν παινέψεις το σπίτι σου,λέει μια παροιμία... Το είχα δεί πρόσφατα το βίντεο και είναι εντυπωσιακό,ο άνθρωπος φαίνεται πως έχει κάνει δουλειά και έχει πάθος όραμα και τεχνογνωσία,οκ αυτό που συγκρίνει έλληνες με κάποιους άλλους είναι "τραβηγμένο" με υπερβάλλοντα ζήλο,όμως έχει και μια δόση αλήθειας,όταν γνωρίζουμε πως σημαντικό ποσοστό,αναλογικά με τον πληθυσμό της χώρα μας Στελεχώνει απο τους μεγαλύτερους επιστήμονες και σημαντικά Μυαλά σε ΝΑΣΑ κλπ με Ελληνες.

Δεν ξέρω αν το τελικό αποτέλεσμα θα είναι όντος όπως το έχει οραματιστεί η κάτι κοντά σε αυτό,γιατί δεν είναι καθόλου εύκολο,όμως πραγματικά μακάρι να το πετύχει θα είναι μια μεγάλη επιτυχία και τεράστια διαφήμηση για την Χώρα μας σε πολλούς τομείς.

 Καταλαβαίνω την δυσπιστία ορισμένων,όμως όχι το να καταδικάζουν εν αγνοία και μεγάλη ευκολία,το οτιδήποτε και ιδίως κάτι Ελληνικό,δηλαδή μην πεί  κανείς κάτι καλό για την Ελλάδα η τους Ελληνες κάποιος,να πέσουν να τον φάνε,να τον πούνε Σώρρα,γραφικό κλπ .. Αυτά λέγανε βέβαια και για τον Musk,ρε τι  κόμπλεξ είναι αυτό ορισμένοι ? 😒

Επεξ/σία από ELMastas
  • Like 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Εσύ ξέρεις κάποιον ας πούμε που του πήγε πχ μια Lamborghini και την τίναξε ή να 'χαμε να λέγαμε;

Όταν έβρισκες αυτές τις μάσκες (προ covid) από Κίνα στο 1/10 της τιμής από ότι είναι το κόστος τους για να παραχθούν στην Ελλάδα γιατί να το κάνει;

Δεν υπάρχει δεν μπορώ...υπάρχει μόνο δεν θέλω, και στην συγκεκριμένη δεν υπήρχε νόημα σε τέτοια παραγωγή καθώς δεν ήταν συμφέρουσα...

Τώρα που ανέβηκε η ζήτηση και οι τιμές...αλλάξανε τα πράγματα (χώρια του οτι 99% πρέπει να έχουν κάνει σύμβαση με το κράτος για αποκλειστική προμήθεια-νύχτα-λόγω έκτακτης ανάγκης)!

Δεν σε καταλαβαίνω. Ακριβώς επειδή γίνεται αυτό που περιγράφεις, δεν μπορεί στην Ελλάδα να παραχθούν ΟΛΑ τα επιμέρους κομμάτια. Δεν υπήρχε λόγος να επενδύσει κάποιος και να αγοράσει μηχανήματα ή υλικά.

 

Επεξ/σία από telis
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, manos08 είπε

Εμένα με ενοχλεί πάρα πολύ!

Διότι σε περίπτωση που αποδειχτεί φούσκα, η και απλά δεν τα καταφέρει... Δεν θα εκθέσει μόνο τον ίδιο, αλλά θα δώσει και πάτημα στον οποιοδήποτε να πει " οι Έλληνες μόνο λόγια κτλ κτλ " και θα έχουν και δίκιο!

Και είναι κρίμα και άδικο, για Έλληνες επιστήμονες , όπως ο Κωνσταντίνος Δασκαλάκης, μαθηματικός στο ΜΙΤ, που έχουν κερδίσει διεθνή σεβασμό και αναδείξει την Ελλάδα, με ταπεινωτητα και πραγματικό έργο. Να έρχεται ο κάθε Πανόπουλος , να κάνει βαρύγδουμπες δηλώσεις, οι οποίες θα ακουστούν στους κύκλους μηχανικών του εξωτερικού, με κίνδυνο να εκτεθεί.

Στη τελική, παρουσίασε το αυτοκίνητο, και μετά πες ό,τι θες για το πάθος το μεράκι την ευστροφία και ότι άλλο κοσμητικό σκεφτείς, για τον εαυτό σου και την ελληνική ομάδα σου.

Εγώ πιστεύω ότι ο Πανοπουλος θα αποδειχθεί η συνέχεια της Ελένης Αντωνιάδου.  😂 Έλεγε ένα σωρό ψέματα (όπως ότι δούλεψε στη NASA) για να δημιουργήσει hype γύρω από το όνομά της, πολλοί "πανέξυπνοι" την πίστεψαν και έλεγαν ότι είμαστε ο πιο φοβερός λαός του κόσμου και τελικά όταν αποδείχθηκε η απάτη, εξαφανίστηκε για μήνες (όπως και όλοι οι οπαδοί της)... 

https://www.ellinikahoaxes.gr/2019/09/16/eleni-antoniadoy

Επεξ/σία από MitsosDaBest13
  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, tigergreg είπε

Θυμιζω   οτι   ο  κορρες   δεν  ειναι  μηχανικος   αλλα   αρχιτεκτονας   και   φτιαχνει   οχηματα   απο   το   80   που   σαφως   δεν  ειναι   υλοποιησιμα.

Το   κορρες4   με   μοτερ   7λιτ   500ηρ    στοιχιζει   35,000-40,000   δολ    μονο   το  μοτερ   οταν   η  ιδια   η  κορβετ   στοιχιζει   60,000   δολ.

Ποιος   θα   αγορασει   ενα   τετοιο   πραγμα   που   ταχα   παει    300  χλμ?

Οποιος   θελει   να   καταλαβει   τι  συμβαινει   εστω   και   με  τις   τωρινες   τεχνολογικες   εξελιξεις  ας   μαθει   πρωτα   προιστορια....

https://www.academia.edu/Documents/in/Greek_Industry?swp=tc-ri-2899187

ΥΓ1.Επειδη   ειπωθηκε   για   ελληνικη   ηλεκτροκινηση   εχω   να  πω   οτι   στην  ελλαδα   φτιαχνονται   πολυ   καλες   μπαταριες

επισης   παρα  πολυ    καλα   καλωδια   αλλα   και  ηλεκτροκινητηρες    απιστευτης   ποιοτητας   απο  το  50!!!!!

ΥΓ2.Μην   τυχον   και  παρετε   κανα   πτυχιο   απο  ελληνικο   πανεπιστημιο.....καλυτερα   κουρελου   στο  σχιστο!

Στην ελλαδα ΔΕΝ φτιαχνουμε ουτε μπαταριες ιοντων λιθιου ουτε ipm μοτερ(που μπαινουνε στα ηλεκτρικα αυτοκινητα)

αν εννοεις τις μπαταριες μολυβδου και ασυγχρονα επαγωγικα μοτερ θα σου πω οτι αυτα ειναι τεχνολογια 100 χρονια πισω.

Γκουμουτσες και τα 2 με χαμηλη ενεργειακη πυκνοτητα και αποδοση αντιστοιχα.

Γενικα τα πτυχια απο ελληνικα πανεπιστημια ειναι κουρελοχαρτα και δε μετρανε αυτο ομως που μετραει ειναι οτι καποιος

για να το παρει σημαινει οτι περασε καποιες δοκιμασιες(πχ πανελλαδικες) και βρεθηκε ικανος αρα με σωστη εκπαιδευση μπορει να κανει πραματα

γιατι εχει την πρωτη υλη το μυαλο... αλλα ειναι η δικη του ικανοτητα που μετραει οχι δεξιοτητες ικανοτητες που πηρε απο ελληνικα πανεπιστημια.

Η ελληνικη εκπαιδευση ειναι πολυ πισω... εξου και η καταντια της χωρας.

Οσο για το αμαξι του κορρε ειναι concept car δεν υπαρχει κατι ιδιο και το value/money σε σχεση με ανταγωνισμο ειναι καλο.

Επεξ/σία από j2k
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, tigergreg είπε

ακριβως μπρικια κολανε τις φτηνες μολυβδου που πουλανε τις παιρνουνε απο κινα και τις

ακριβες οντως τις φτιαχνουνε αλλα φτιαχνουνε μπαταριες μολυβδου... αρχαια τεχνολογια

που δεν μπορει να μπει στα συγχρονα ηλ αυτοκινητα λογω χαμηλης ενεργειακης πυκνοτητας.

Περιμενω να μου πεις ποια ελληνικη εταιρια φτιαχνει li-ion μπαταριες και μοτερ ipm

αυτες οι τεχνολογιες ειναι για τα ηλ αυτοκινητα.

Επεξ/σία από j2k
  • Sad 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, j2k είπε

Στην ελλαδα ΔΕΝ φτιαχνουμε ουτε μπαταριες ιοντων λιθιου ουτε ipm μοτερ(που μπαινουνε στα ηλεκτρικα αυτοκινητα)

αν εννοεις τις μπαταριες μολυβδου και ασυγχρονα επαγωγικα μοτερ θα σου πω οτι αυτα ειναι τεχνολογια 100 χρονια πισω.

Γκουμουτσες και τα 2 με χαμηλη ενεργειακη πυκνοτητα και αποδοση αντιστοιχα.

Γενικα τα πτυχια απο ελληνικα πανεπιστημια ειναι κουρελοχαρτα και δε μετρανε αυτο ομως που μετραει ειναι οτι καποιος

για να το παρει σημαινει οτι περασε καποιες δοκιμασιες(πχ πανελλαδικες) και βρεθηκε ικανος αρα με σωστη εκπαιδευση μπορει να κανει πραματα

γιατι εχει την πρωτη υλη το μυαλο... αλλα ειναι η δικη του ικανοτητα που μετραει οχι δεξιοτητες ικανοτητες που πηρε απο ελληνικα πανεπιστημια.

Η ελληνικη εκπαιδευση ειναι πολυ πισω... εξου και η καταντια της χωρας.

Οσο για το αμαξι του κορρε ειναι concept car δεν υπαρχει κατι ιδιο και το value/money σε σχεση με ανταγωνισμο ειναι καλο.

Μεγάλη μπουκιά φάε.

Καταρχάς, μπαταρίες ιόντων λιθίου φτιάχνουμε ( sunlight) , κάνε τον κόπο να μπείς στο site τους.

Επίσης μάλλον τεχνολογικά δεν σου επαρκούν οι απλοί κινητήρες μόνιμου μαγνήτη (pm) , που χρησιμοποιεί και η Τέσλα πχ, αλλά θέλεις ipm... Και επίσης μην απαξιώνεις τόσο τα επαγωγικά μοτέρ σε πολλούς τομείς υπερέχουν ακόμα.

Τώρα για τα ελληνικά πανεπιστήμια... Μιας και μιλάμε για αυτοκίνητα και μηχανική γενικά... Απλά έχε στα υπόψη σου πως για να αποφύσεις από Πολυτεχνείο είτε μιλάμε για ΗΜΜΥ , είτε για μηχανολόγων μηχανικών, οι πανελλαδικές είναι το εύκολο στάδιο!

  • Like 8
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, j2k είπε

ακριβως μπρικια κολανε τις φτηνες μολυβδου που πουλανε τις παιρνουνε απο κινα και τις

ακριβες οντως τις φτιαχνουνε αλλα φτιαχνουνε μπαταριες μολυβδου... αρχαια τεχνολογια

που δεν μπορει να μπει στα συγχρονα ηλ αυτοκινητα λογω χαμηλης ενεργειακης πυκνοτητας

Καλα!

Ενημερωσου   πρωτα   απο  τον  ιστοτοπο  τους   και   ξαναελα   τον  σεπτεμβριο   να   παρεις  το   κουρελοχαρτο.....

https://www.systems-sunlight.com/el/

Εκτος   και  ισχυριστεις   οτι   λενε   παραμυθια  ενω   ο   καγκουρας   στα   δυτικα   μονο   αληθειες....

  • Like 1
Δημοσ.
29 λεπτά πριν, NTC Labs είπε

Μα... ΔΕΝ το έχει φτιάξει , γιατί μιλάς σε παρελθοντικό ότι το έφτιαξε? Αλλά τι να πουμε τωρα ειμαστε κακεντρεχείς, εαν ζούσε ο busso θα υποκλινόταν στον πανόπουλο.....

Όταν σου γράφει ο άνθρωπος "Πουλάει χρόνια κομμάτια από CNC σε όλο το κόσμο, κυρίως για dragster και αγωνιστικά. Με την τεχνογνωσία του έφτιαξε 3D Printed Carbon μπιέλες και πιστόνια τα οποία αποδίδουν 3000 άλογα, πράγμα που δεν υπάρχει ακόμα σε άλλα αυτοκίνητα. " σε τι χρόνο καταλαβαίνεις οτι αναφέρεται...μελλοντικό;

 

22 λεπτά πριν, telis είπε

Δεν σε καταλαβαίνω. Ακριβώς επειδή γίνεται αυτό που περιγράφεις, δεν μπορεί στην Ελλάδα να παραχθούν ΟΛΑ τα επιμέρους κομμάτια. Δεν υπήρχε λόγος να επενδύσει κάποιος και να αγοράσει μηχανήματα ή υλικά.

Εξαρτάται τι προσπαθείς να πετύχεις...

Αν στοχεύεις μαζική παραγωγή και να καταφέρεις να είσαι ο πιό οικονομικός σίγουρα πρέπει να ακολουθήσεις την πεπατημένη.

Αλλά και πάλι δεν είναι εύκολο να γίνεις φθηνότερος από Κίνα, Ινδία, Τουρκία κλπ γι αυτό και εν τέλη δεν συμφέρει στην Ελλάδα να δημιουργήσεις βιομηχανική παραγωγή για το οτιδήποτε...

Οι μάσκες δεν έγιναν στην Ελλάδα με σκοπό να είναι οι φθηνότερες και φυσικά ούτε το project του θέματος έχει αυτή την φιλοσοφία.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα επαγωγικα μοτερ υπαρχουνε μονο στο κοστος(κοστος χαλκου<<<<NdFeB+encoder+driver) σε αποδοση ανα cm^3 ειναι σαφως χειροτερα.

Σε ελληνικο ημμυ ειμουνα και τα λεω επειδη ξερω απο μεσα την κατασταση και το καψιμο μεγαλο μερος του ειναι χωρις παραγωγη εργου.

οσοι κανανε προκοπη δεν την κανανε απο τις γνωσεις εκει μεσα αλλα επειδη ειτανε καλοι απο δικου τους και ασχοληθηκανε απο δικου τους.

Επισης οι ημμυ ειναι οι καλυτερες σχολες τις ελλαδας αλλα αν τις συγκρινεις με τις αντιστοιχες του εξωτερικου(γερμανια/ηπα) τρωνε αφρικανικη σκονη.

Επεξ/σία από j2k
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...